Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

πρόγραμμα για την καταπολέμηση της ανεργίας

H Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας στα πλαίσια της προσπάθειας για την υποστήριξη των ανέργων του Νομού, μέσα από μια σειρά δράσεων, αξιοποιεί κι εκμεταλλεύεται κάθε χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα για την καταπολέμηση της ανεργίας. Μετά την έναρξη της απασχόλησης περίπου 460 ανέργων του Νομού στην Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας, στα πλαίσια του προγράμματος της Κοινωφελούς εργασίας η Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας μέσω της δυναμικής συμμετοχής της στη σύμπραξη ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ, προωθεί το νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα ενημέρωσης και κατάρτισης ανέργων «ΤΟΠΕΚΟ», που ως στόχο έχει να ωφελήσει εκατό περίπου συμπολίτες μας που βρίσκονται εκτός της αγοράς εργασίας.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας, κ. Γ. Δέδες, έχει ήδη τονίσει τη σημασία της απασχόλησης περίπου 1000 ατόμων στο Νομό στο πλαίσιο του προγράμματος της Κοινωφελούς εργασίας που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Το νέο πρόγραμμα «ΤΟΠΕΚΟ» δεν στοχεύει μόνο στην επιδοτούμενη ενημέρωση ανέργων της περιοχής μας, αλλά και στην ένταξη και απασχόλησή τους σε επιχειρήσεις του νομού ή και στη δημιουργία νέας επιχειρηματικότητας. Ο κ. Δέδες ανέφερε πως πρόκειται για ένα ανοικτό πρόγραμμα που απευθύνεται σε ιδιαίτερα ευπαθείς ομάδες της Κορινθίας για το οποίο υπάρχει ήδη μεγάλο ενδιαφέρον, ενώ παράλληλα κάλεσε όσους πληρούν τα κριτήρια του προγράμματος να καταθέσουν αιτήσεις για τη συμμετοχή τους. Η προθεσμία των αιτήσεων λήγει στις 30 Νοεμβρίου και η Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας ευελπιστεί στη μέγιστη δυνατή συμμετοχή.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ:
Στόχοι/αναμενόμενα αποτελέσματα από την υλοποίηση της Πράξης:
Μέσω της υλοποίησης της Πράξης επιδιώκεται η προώθηση στην αγορά εργασίας 100 ανέργων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες πληθυσμού (Μακροχρόνια άνεργοι άνω των 45 ετών με χαμηλά τυπικά προσόντα, Αρχηγοί μονογονεϊκών οικογενειών, Άτομα ευρισκόμενα σε κατάσταση φτώχειας/ απειλούμενα από φτώχεια, Μετανάστες, ΑΜΕΑ), με την αξιοποίηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων που παρέχει η περιοχή της Κορινθίας στον πρωτογενή τομέα, στον τουριστικό τομέα, στον τομέα βιομηχανικών κατασκευών, στο τομέα εμπορίου - παροχής υπηρεσιών, αλλά και στο τομέα Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας ( γυναικείοι συνεταιρισμοί)
Από την υλοποίηση των δράσεων του Έργου θα ωφεληθούν 100 άτομα για επανένταξή τους στην αγορά εργασίας, ως ακολούθως:
  • 60 άτομα επιδιώκεται να προωθηθούν στην απασχόληση σε υφιστάμενες επιχειρήσεις της Κορινθίας με την επιδίωξη παράλληλης αξιοποίησης προγραμμάτων επιδότησης του ΟΑΕΔ (πχ Νέες Θέσεις Εργασίας, Σύμβαση Εργασιακής Εμπειρίας, Επιταγή Επανένταξης).
  • 20 άτομα θα υποστηριχθούν για την ίδρυση ατομικών νέων επιχειρήσεων (με την επιδίωξη την επιδίωξη παράλληλης αξιοποίησης προγραμμάτων ΟΑΕΔ Νέοι Ελεύθεροι Επαγγελματίες, αλλά και άλλων επιδοτήσεων / επιχορηγήσεων του ΕΣΠΑ για την σύσταση νέων επιχειρήσεων, ΕΠ Αγροτικής Ανάπτυξης, ΕΠ Αποθεματικό Απρόβλεπτων, κλπ).
  • 20 άτομα θα κατευθυνθούν στην ίδρυση κοινωνικής συνεταιριστικής επιχείρησης (Συλλογικού και Παραγωγικού Σκοπού με βάση το Ν. 4019 «Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα και λοιπές διατάξεις»). Θα υποστηριχθεί μέσω του προγράμματος η σύσταση (2) δυο αντίστοιχων Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων Συλλογικού και Παραγωγικού Σκοπού - συνεταιρισμών γυναικών με σκοπό την παραγωγή και πώληση παραδοσιακών τροφίμων – γλυκών αλλά και την παραγωγή διάφορων χειροποίητων τοπικών προϊόντων της Κορινθίας.
Οφέλη από τη συμμετοχή και αντικείμενο της Πράξης:
Η προώθηση των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων της Πράξης θα πραγματοποιηθεί μέσω ενός πλέγματος επιμέρους δράσεων, που θα υποστηρίξουν πολύπλευρα τους ωφελούμενους και οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:
  • Άμεση Δικτύωση των ωφελούμενων ανέργων του προγράμματος με Κορινθιακές επιχειρήσεις προκειμένου να διευκολυνθεί η εξεύρεση εργασίας.
  • Επιδοτούμενη Επαγγελματική Κατάρτιση ωφελούμενων του προγράμματος ανάλογα με τις ανάγκες απασχόλησης του καθενός στα εξής αντικείμενα:
Τίτλος Προγράμματος Κατάρτισης
Διάρκεια σε ώρες
Εκπαιδευτικό Επίδομα ανά ώρα
1. Τοπικές παραδοσιακές επαγγελματικές δραστηριότητες (Οινοποιία Αγιωργίτικου Νεμέας – ΟΠΑΠ)
150
€6,00
2. Δημόσιες σχέσεις, υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών (τουριστικές μονάδες)
150
€6,00
3. Τεχνίτης βιομηχανικών εγκαταστάσεων
150
€6,00
4. Βασικές αρχές οργάνωσης, επικοινωνίας, πώλησης και διαχείρισης αποθεμάτων στη σύγχρονη επιχείρηση
150
€6,00
5. Ανάπτυξη Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας ( για την δημιουργία συνεταιρισμών)
150
€6,00
  • Συμβουλευτική υποστήριξη των ωφελούμενων (αρχική συμβουλευτική, συμβουλευτική με στόχο την ψυχοκοινωνική υποστήριξη και την επαγγελματική ένταξη των ωφελούμενων, συμβουλευτική υποστήριξη με στόχο την επαγγελματική ένταξη και την απασχόληση των ωφελούμενων)
  • Εκπόνηση επιχειρηματικών σχεδίων για τη σύσταση νέων επιχειρήσεων και συμβουλευτική υποστήριξη των ιδρυθεισών επιχειρήσεων κατά τα πρώτα στάδια της λειτουργίας τους
  • Συμβουλευτική υποστήριξη των υφιστάμενων επιχειρήσεων της Κορινθίας που θα προσλάβουν ωφελούμενους
Εταίροι:
Εταίροι της Αναπτυξιακής Σύμπραξης είναι οι:
1. ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΑΕ
2. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
3. ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΥΝ.Π.Ε.
4. ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
5. EEO GROUP AΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
6. ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
7. ΚΕΝΤΡΟ ΝΕΩΝ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
8. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Α.Ε. Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρία Ο.Τ.Α.
9. ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΟΥ (ΚΜΟΠ)
10. ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
11. ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ – ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΤΑ (ΑΝ.ΒΟ.ΠΕ ΑΕ)
12. ΚΕΚ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΑΕ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
13. ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΑΕ - ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Οι εταίροι που συμμετέχουν στο συγκεκριμένο έργο θα υλοποιήσουν δράσεις αντίστοιχες με τη φύση των δραστηριοτήτων τους, οι οποίες αλληλοσυμπληρώνονται μέσω της δικτύωσης και της άμεσης συνεργασίας τους, καλύπτοντας όλες τις κατηγορίες ενεργειών που απαιτούνται για την επίτευξη των στόχων και των αναμενόμενων αποτελεσμάτων του.
Δικαίωμα συμμετοχής:
Δικαίωμα συμμετοχής στις δράσεις της Πράξης έχουν οι ενδιαφερόμενοι/ες που πληρούν αθροιστικά τις κατωτέρω προϋποθέσεις:
α) να είναι άνεργοι, εγγεγραμμένοι/ες στα Μητρώα Ανεργίας του ΟΑΕΔ και με κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή σε ειδικό κατάλογο του ΟΑΕΔ, εκτός Μητρώου ανεργίας.
β) να είναι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής παρέμβασης, δηλαδή της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας
γ) να ανήκουν επιπλέον σε μια από τις παρακάτω Κατηγορίες Ευάλωτων Ομάδων:
  • Μακροχρόνια άνεργοι άνω των 45 ετών με χαμηλά τυπικά προσόντα
  • Άτομα ευρισκόμενα σε κατάσταση φτώχειας/απειλούμενα από φτώχεια*
  • Αρχηγοί μονογονεϊκών οικογενειών
  • Μετανάστες
  • Άτομα με Αναπηρία
*(Βάσει του τελευταίου δελτίου της ΕΛΣΤΑΤ(03/01/2012) το κατώφλι κινδύνου φτώχειας ανά άτομο είναι 7.178 € για το νοικοκυριό με ένα μέλος, για κάθε άλλο ενήλικο μέλος (14+) προστίθεται το 50% του 7178 και για κάθε παιδί (14-) προστίθεται το 30% του 7178. Δηλαδή για ανδρόγυνο είναι 7178+50%χ7178=10767,Για ανδρόγυνο με 1 παιδί είναι 10767+30%χ7178=12920, κλπ)
Αιτήσεις και Δικαιολογητικά Συμμετοχής:
Υποχρεωτικά:
1. Συμπληρωμένη αίτηση συμμετοχής
2. Φωτοτυπία δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου
3. Κάρτα ανεργίας σε ισχύ (τελευταία κάρτα σε ισχύ στην οποία φαίνεται η ημερομηνία εγγραφής του ανέργου)
4. Έγγραφο πιστοποίησης τόπου διαμονής ή σχετική υπεύθυνη δήλωση
5. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης ή υπεύθυνη δήλωση
6. Αντίγραφο εγγράφου πιστοποίησης αναπηρίας για τα ΑμεΑ
7. Άδεια παραμονής για τους μετανάστες
8. Φωτοτυπία του πλέον πρόσφατου εκκαθαριστικού σημειώματος της εφορίας
Προαιρετικά (εφόσον υπάρχουν):
9. Φωτοτυπία πτυχίου σπουδών / ξένων γλωσσών
10. Βεβαιώσεις παρακολούθησης προγραμμάτων κατάρτισης
11. Αντίγραφα βεβαιώσεων επαγγελματικής εμπειρίας σε συνάφεια με το αντικείμενο της Πράξης
Παραλαβή Αιτήσεων Συμμετοχής:
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων και τα σχετικά με την εκδήλωση ενδιαφέροντος καθώς και τυχόν περισσότερες πληροφορίες:
(α) στη διεύθυνση του συντονιστή εταίρου:
ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΑΕ
Κωστή Παλαμά 53, Τ.Κ. 20100, Κόρινθος, τηλ. 27410-22344
Υπεύθυνοι επικοινωνίας: κα. Ηλιοπούλου Φωτεινή – κα. Πυργάκη Ελένη
(β) στις ιστοσελίδες των Εταίρων της Αναπτυξιακής Σύμπραξης Α.Σ. ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ:
www.keknkor.gr, www.kmop.gr, www.ppel.gov.gr, www.cbp.gr, www.korinthiacc.gr, www.eeogroup.gr, www.peloponnisos.org, www.knk.gr, www.anvope.gr, www.kekdiastasi.edu.gr , http//ameakor.blogspot.com
Προθεσμίες και Διαδικασία Υποβολής Αιτήσεων Συμμετοχής:
Όσοι/ες επιθυμούν να υποβάλλουν την αίτηση συμμετοχής στις δράσεις που περιλαμβάνει το Πρόγραμμα μπορούν, αυτοπροσώπως ή μέσω άλλου εξουσιοδοτημένου προσώπου –εφόσον η εξουσιοδότηση έχει θεωρηθεί ως προς το γνήσιο της υπογραφής τους από δημόσια αρχή- να προσέρχονται έως 30/11/2012, ώρες: 10:00-15:00, με τα δικαιολογητικά συμμετοχής και να καταθέτουν αίτηση στη διεύθυνση:
ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΑΕ
Κωστή Παλαμά 53, Τ.Κ. 20100, Κόρινθος, τηλ. 27410-22344
Εναλλακτικά, οι αιτήσεις και τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά μπορούν να υποβληθούν και ταχυδρομικώς στις παραπάνω διευθύνσεις, με συστημένη επιστολή. Προσοχή - Στη συγκεκριμένη περίπτωση η ημερομηνία της σφραγίδας του ταχυδρομείου δε λαμβάνεται υπόψη. Όσες αιτήσεις υποβληθούν ταχυδρομικά, θα θεωρηθούν εμπρόθεσμες μόνο αν παραληφθούν και πρωτοκολληθούν μέχρι την ως άνω ημέρα λήξης της προθεσμίας υποβολής τους.

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Τα «Σχέδια» της Κυβέρνησης για τον Εκπαιδευτικό


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 16-11-2012

 Αριθμ. Δ.Τ.: 019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Τα «Σχέδια» της Κυβέρνησης για τον Εκπαιδευτικό

 

Μέσα από τις εντεταλμένες δημοσιεύσεις σε Μ.Μ.Ε., διαμορφώνεται μεθοδευμένα από καιρό η ενοχοποίηση και απαξίωση του εκπαιδευτικού και ετοιμάζεται η κοινωνία όχι μόνο να αποδεχθεί σαν αναγκαία, αλλά και να επιβραβεύσει ως «δίκαια» και «απαραίτητα» όλα τα μέτρα που ορίζει η Τρόικα και επιχειρεί να επιβάλλει η Τρικομματική Μνημονιακή Κυβέρνηση.

Μέτρα που, επικαλούμενα την επιχειρούμενη «αναβάθμιση» και «εξυγίανση» της Παιδείας, αποκαλύπτεται ότι στοχεύουν μονοσήμαντα στις ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, μέσα από εννέα (9) απλά και «προφανούς σκοπιμότητας» επί μέρους βήματα.

Βήμα 1ο: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ του εκπαιδευτικού μέσω της εφαρμογής του Ενιαίου Μισθολόγιου – Βαθμολόγιου από το Νοέμβριο του 2011 αλλά και τη συνεχή επιβάρυνσή του με επιπλέον φόρους, χαράτσια, εισφορές κλπ. Ο Υπουργός Παιδείας δηλώνει κατόπιν ότι «κατανοεί το πρόβλημα και το Υπουργείο Παιδείας φρόντισε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί, κυρίως της επαρχίας, να πηγαίνουν να τρώνε στις φοιτητικές λέσχες ή σε στρατιωτική λέσχη αν υπάρχει κοντά κάποιο στρατόπεδο» !!! Για να ζεσταθούνε; Αφού δεν μπορούν να έχουν θέρμανση στο σπίτι ας μένουν περισσότερες ώρες στο σχολείο… Αλλά και εκεί δεν υπάρχει θέρμανση !! Για το λόγο αυτό «προνόησε» να είναι οι τάξεις μικρές και να έχουν από 30 μαθητές η κάθε μια ! Καθηγητές και μαθητές ας εμπνέονται από την εικόνα του Κυρίου, που γεννήθηκε σε φάτνη αλόγων και ζεσταινόταν από τα …χνώτα τους …

Βήμα 2ο: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ του εκπαιδευτικού, ο οποίος «κηρύχθηκε» ένοχος για όλα τα κακώς κείμενα της Παιδείας, στοχοποιήθηκε και η Κυβέρνηση προχωρά …«δημοκρατικά» στην υλοποίηση των ήδη ειλημμένων αποφάσεων της, μέσω προσχηματικής «διαβούλευσης» …επτά ημερών, χωρίς όμως τον διάλογο με τους Φορείς που είχε προαναγγείλει …

Βήμα 3ο: ΣΥΓΧΝΩΝΕΥΣΕΙΣ και ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ σχολικών μονάδων, που κατά τη διάρκεια ακόμη της υποβολής σχετικών προτάσεων από τους Δήμους, τους Φορείς της Εκπαίδευσης και τους Υπηρεσιακούς παράγοντες (σύμφωνα πάντα με τα όσα όριζε η εγκύκλιος του Υπουργείου), ο Υπουργός Παιδείας «προσδιόρισε» με δηλώσεις του στο 10% των υφισταμένων σχολείων, δηλαδή «προέβλεψε» συγχώνευση - κατάργηση περίπου 1.500 σχολείων, επιπλέον όσων έκλεισαν την περσινή σχολική χρονιά.

Βήμα 4ο: ΑΥΞΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ κατά 2 – 3 ώρες την εβδομάδα, με σκοπό να λυθεί και το πρόβλημα των ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό !

Βήμα 5ο: ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ εκπαιδευτικών που θα προκύψουν από τα προηγούμενα βήματα.

Βήμα 6ο: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ εκπαιδευτικών σε περιπτώσεις υπεραριθμίας με απόφαση πλέον του ιδίου του Υπουργού Παιδείας «…από Διεύθυνση σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης, από σχολείο σε σχολείο σε όλη την επικράτεια ανεξαρτήτως βαθμίδας εκπαίδευσης και οργανικής θέσης» για «…το συμφέρον της εθνικής οικονομίας και την ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος και με δαπάνη του Δημοσίου…» (βλ. πρόσφατη αντικατάσταση του στοιχείου α΄ της παρ. 1 του Κεφαλαίου β΄ του άρθρου 16 του ν. 1566/1985) !!

Βήμα 7ο: ΑΡΣΗ της ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ των εκπαιδευτικών σύμφωνα με το από 12-11-2012 έγγραφο που διαβίβασε το Υπουργείο στη Βουλή ότι «Οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι, εφόσον αυτές οι θέσεις υφίστανται» !!!

Βήμα 8ο: ΑΡΓΙΑ των εκπαιδευτικών που δεν θα αποδεχθούν τη μετάθεσή τους από τον Υπουργό Παιδείας, ακόμα και όταν αυτή συνεπάγεται τη διάλυση της οικογένειάς τους … Με τις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου που αφορούν τη Δημόσια Διοίκηση, η κυβέρνηση άλλαξε άρδην το ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ των Δημοσίων Υπαλλήλων. Πέραν του ότι εισάγει σε μαζική βάση το μέτρο της αργίας, καταργεί ουσιαστικά το τεκμήριο της αθωότητας του υπαλλήλου και κραδαίνει μια ανεξέλεγκτα αιωρούμενη δαμόκλειο σπάθη πάνω από τα κεφάλια των υπαλλήλων, ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα ακόμα και για πολιτικές διώξεις !

Βήμα 9ο: ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ εκπαιδευτικών.

Απ’ όλα τα παραπάνω καθίσταται προφανής ο στόχος, όχι μόνο της καταπάτησης – κατάργησης και λεηλάτησης κάθε εργασιακού δικαιώματος, αλλά και της καταρράκωσης της ίδιας της τιμής και της υπόληψης του εκπαιδευτικού – πολίτη.

Τώρα μπορεί να «παίζει» κυβερνητική διαφήμιση, ανάλογη της αντίστοιχης τηλεοπτικής, με «πρωταγωνιστή» τον εκπαιδευτικό στο: «Είσαι καθηγητής; Πάμε ΣΤΟΙΧΗΜΑ;»  !!

Καλούμε την Κυβέρνηση να μην το «πάει» αυτό το ΣΤΟΙΧΗΜΑ, για να μη βρεθούμε ως πολίτες αυτής της Χώρας στη δυσάρεστη θέση να διαπιστώσουμε ότι εξευτελίζοντας και ποδοπατώντας τον Εκπαιδευτικό, βλάπτουμε κατ’ αρχήν την Εκπαίδευση, στη συνεχεία την ΠΑΙΔΕΙΑ, και τέλος το ΜΕΛΛΟΝ της Πατρίδας μας και την προσδοκία των ΠΑΙΔΙΩΝ μας για ένα καλύτερο αύριο.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Το ΦΙΑΣΚΟ (δυστυχώς) συνεχίζεται …


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 19-11-2012

 Αριθμ. Δ.Τ.: 020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Το ΦΙΑΣΚΟ (δυστυχώς) συνεχίζεται …

 

Για μια φορά ακόμα οι εκπαιδευτικοί βιώνουν την ανάλγητη και απαράδεκτη εμμονή της Κυβέρνησης και του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α, προκειμένου να δοθεί το μήνυμα στην Τρόικα της καθολικής συμμόρφωσης της χώρας με την εφαρμογή των αναφερομένων στο πολυνομοσχέδιο (Μνημόνιο 3), ως προς την «αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου» και ιδιαίτερα την «αξιολόγηση του εκπαιδευτικού». Η αξιολόγηση αυτή θα αποτελέσει το μέσο – εργαλείο για την επιβολή των νεοφιλελεύθερων μνημονιακού τύπου αναδιαρθρώσεων που σχετίζονται με τη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, τις αναγκαστικές μεταθέσεις, την άρση της οργανικότητας και της μονιμότητας, τη διαθεσιμότητα και στην συνεχεία τις απολύσεις.

Η όλη διαδικασία στήθηκε πονηρά μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, για να περάσουν οι αποφάσεις πιο ανώδυνα χωρίς τις ιδιαίτερες αντιδράσεις των εμπλεκομένων φορέων της Εκπαιδευτικής Κοινότητας. Υπουργικός – Κυβερνητικός (;) τελικός σκοπός είναι η έκδοση Προεδρικού Διατάγματος και όχι η κατάθεση σχετικού Νομοσχεδίου για ψήφιση στη Βουλή, με προφανή στόχο την αποφυγή της συζήτησης και την ενδεχόμενη εκδήλωση αντιδράσεων των Πολιτικών Κομμάτων…

Το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α, επέλεξε να σχεδιάσει και να αποφασίσει μονομερώς για το μέλλον των εκπαιδευτικών, κρυπτόμενο πίσω από τη διορισμένη «Επιτροπή Εργασίας» - Σύνταξης της πρότασης, ένα σύστημα αξιολόγησης της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου με διαδικασίες «express». Ήταν απόλυτη επιλογή του Υπουργείου να επενδύσει στην έλλειψη:

·   Της συμμετοχής των εμπλεκομένων Φορέων,

·   Του πλουραλισμού των απόψεων των ενδιαφερομένων,

·   Της πλειοψηφικής συμμετοχής των εκπαιδευτικών, και

·   Του στοιχειωδώς επαρκούς χρόνου για διαβούλευση.

Έφερε το θέμα της αξιολόγησης για συζήτηση το 2Ο 15νθημερο του Αυγούστου, αφού είχε ορίσει με αδιαφανείς διαδικασίες την Επιτροπή εισήγησης της πρότασης αξιολόγησης με το 94246/1-8-2012 έγγραφό του. Στις 1-10-2012 εξέδωσε Δελτίο Τύπου με θέμα «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου και του έργου των Εκπαιδευτικών – Το ερωτηματολόγιο», που ανάρτησε στον διαδικτυακό του τόπο καλώντας τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώσουν ανώνυμα το ερωτηματολόγιο σε χρονική προθεσμία μιας εβδομάδας … Στις 12-11-2012 η «Επιτροπή» κατέθεσε το πόρισμα - πρόταση για ένα σύστημα αξιολόγησης της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στις 13-11-2012, και καθόρισε χρόνο διαβούλευσης επίσης … μια εβδομάδα.

Όλο αυτό το βιαστικό και κακοστημένο παιχνίδι υφαρπαγής της «άποψης» των Φορέων της Εκπαίδευσης από πλευράς Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α, ένα και μόνο σκοπό εξυπηρετεί, τη συνενοχή και δημοκρατική νομιμοποίηση της εξόντωσης του πιο υγιούς κομματιού της ελληνικής κοινωνίας, της εκπαίδευσης, μέσα από την υποβάθμιση και κατηγοριοποίηση του Δημόσιου Σχολείου με την κατάργηση – συγχώνευση σχολικών μονάδων, την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, τη μείωση της χρηματοδότησης των σχολικών επιτροπών, τη μείωση των αποδοχών των εκπαιδευτικών, το μηδενισμό των διορισμών, την επιβολή αναγκαστικών μεταθέσεων, διαθεσιμοτήτων και απολύσεων.

Το Υπουργείο με την πολιτική μιας γρήγορης, πρόχειρης και κακοστημένης θεατρικής παράστασης στο θέμα της «Αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών» δεν πείθει κανέναν, γιατί:

·   Δεν υπήρξε ουσιαστικός και σε εύλογα χρονικά περιθώρια διάλογος με τους Φορείς της Εκπαίδευσης,

·   Δεν υπήρξε πλειοψηφική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου (που ήταν μικρότερη του 10%, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το ίδιο το Υπουργείο).

·   Δεν πείθει ακόμη, για τις καλές του προθέσεις περί διασφάλισης της ποιότητας στην εκπαίδευση, αφού οδηγούμαστε σε συρρίκνωση των σχολείων κατά έως 25% και ταυτόχρονη αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη,

·   Δεν πείθει το Υπουργείο ούτε με τους διαφαινόμενους αξιολογητές (Περιφερειακούς Διευθυντές, Διευθυντές Διευθύνσεων, Σχολικούς Συμβούλους, Διευθυντές Σχολείων) αφού έχουν κριθεί μόνο για τη θέση ευθύνης που κατέχουν και όχι ως αξιολογητές.

Εμμένουμε

στις θέσεις μας ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ στο σύνολό της και ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΦΙΑΣΚΟΥ της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, όπως τις διατυπώσαμε στο Δ.Τ.009/2-10-2012, με θέμα: «ΝΑΙ στην Αξιολόγηση – ΟΧΙ στο φιάσκο», και

καλούμε

όλους τους εκπαιδευτικούς και τους φορείς τους να μη συμμετέχουν στη προσχηματική, εκβιαστική και κατεπείγουσα διαβούλευση εβδομαδιαίας διάρκειας, γιατί αποσκοπεί στη δημιουργία συνενόχων και άλλοθι στην άσκηση μιας πολιτικής που στοχοποιεί άδικα τον εκπαιδευτικό, θίγει τα εργασιακά του δικαιώματα, πλήττει την εκπαίδευση και εγκαθιδρύει αυταρχικές σχέσεις εξουσίας.

Ζητούμε

επαρκή χρόνο για τη διαμόρφωση εκείνων των προτάσεων, που μετά από διαβούλευση και συναίνεση, θα οδηγούν σε διαδικασίες αξιολόγησης αποδεκτές από την εκπαιδευτική κοινότητα και θα συνδράμουν στην ουσιαστική διασφάλιση της ποιότητας της εκπαίδευσης, και

προτρέπουμε

το Υπουργείο Παιδείας να ξεκινήσει την αυτοαξιολόγησή του στο όνομα της βελτίωσης του «παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου» που επαγγέλλεται. Κριτήρια θα μπορούσαν να αποτελούν οι ελλείψεις βιβλίων (σχολ. έτος 2011-12), οι ελλείψεις εκπαιδευτικών (σχολ. έτος 2012-13), οι συνεχείς περικοπές των πιστώσεων (βλ. άλλα 295 εκατ. ευρώ από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για το 2013), η κοινωνική απαξίωση και η οικονομική εξαθλίωση του χωρίς επιμόρφωση εκπαιδευτικού, η αδυναμία – αποτυχία αναβάθμισης της Τ.Ε.Ε. (για τρίτο συνεχόμενο τώρα χρόνο), τα απαρχαιωμένα αναλυτικά προγράμματα, τα ακατάλληλα βιβλία, οι ανύπαρκτες υποδομές, τα πεπαλαιωμένα κτίρια, ο ξεπερασμένος τεχνολογικά εργαστηριακός εξοπλισμός, τα ανύπαρκτα σύγχρονα μέσα διδασκαλίας (ακόμη έρχονται στα σχολεία μας οι διαδραστικοί πίνακες) και εποπτικό – εκπαιδευτικό υλικό, οι πολυπληθείς και κρύες τάξεις, κλπ.

Ως προς το περιεχόμενο του «προς διαβούλευση» κειμένου της Επιτροπής, επιφυλασσόμαστε να επανέλθουμε αναλυτικότερα, για να αποδείξουμε ότι στήθηκε κυριολεκτικά «στο γόνατο» και είναι παντελώς ανεφάρμοστο.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΗ ΜΑΣ







Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε.  KΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΑΡΓΟΥΣ 17 - 19 ΚΟΡΙΝΘΟΣ 20 100
ΤΗΛ. – FAX:  27410  26860
ΚΟΡΙΝΘΟΣ  14 /11/ 2012 

                                          Α.Π.177

ΠΡΟΣ:   ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ       

ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΗ ΜΑΣ


Συνάδελφοι,

           Όπως θα γνωρίζετε ήδη, ο νεαρός Χ.Κ., μαθητής της σχολικής μας κοινότητας, υπέστη σοβαρό ατύχημα και αφού χειρουργήθηκε  συνεχίζει να νοσηλεύεται. Οι γιατροί εκτιμούν ότι η αποκατάσταση της υγείας του παιδιού θα χρειαστεί χρόνο και θα πρέπει να γίνει σε εξειδικευμένα κέντρα.
    Ως Ε.Λ.Μ.Ε. διαθέσαμε ήδη συμβολικό ποσό σαν μια μικρή βοήθεια στα αυξημένα έξοδα που επιβαρύνουν την οικογένεια του μαθητή μας. Καλούμε όσους συναδέλφους μπορούν να συμβάλουν με οποιοδήποτε ποσό να το καταθέσουν  στο λογαριασμό:
EΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ   101/749887-08
    Εάν κρίνετε ότι είναι απαραίτητο να γνωρίζετε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε να  επικοινωνήσετε στο τηλ.  27410- 28373.