Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

€ 51.000.000 ΕΣΠΑ: Οργάνωση και Λειτουργία Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2012-2015 - Αιτήσεις από 13/12

Οργάνωση και Λειτουργία Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2012-2015
Οι μαθητές που συμμετέχουν στην πρώτη βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσιο) πρέπει να είναι σε θέση, χωρίς επιπλέον δαπάνες σε συμπληρωματικά εξωσχολικά μαθήματα, να ολοκληρώσουν την υποχρεωτική εκπαίδευση και να έχουν πρόσβαση στη δεύτερη βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γενική - Τεχνική Εκπαίδευση). Η Ενισχυτική Διδασκαλία, ως υποστηρικτικός θεσμός της εκπαίδευσης, μπορεί να αποτελέσει μία από τις ειδικά στοχευμένες παρεμβάσεις στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της ισότητας των ευκαιριών και της δυνατότητας πρόσβασης για όλους στο εκπαιδευτικό σύστημα. Η προκηρυσσόμενη Πράξη αφορά στην ανάπτυξη αυτοτελούς υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας σε ομάδες μαθητών που έχουν κενά ή προβλήματα μάθησης στην πρώτη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο), για τα σχολικά έτη 2012-2013, 2013-2014 και 2014-2015.

Επιχειρησιακό πρόγραμμα

Περιοχή εφαρμογής

Όλη η Ελλάδα

Τομείς ενδιαφέροντος

Κατηγορία δικαιούχων

Υπουργεία – ΝΠΔΔ

Σε ποιους απευθύνεται

Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων (ΕΥΕ ΕΔ) του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α

Όροι και προϋποθέσεις

Η υποβολή των αιτήσεων περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
(i) Αίτηση Χρηματοδότησης, υπόδειγμα της οποίας επισυνάπτεται ...
Η υποβολή των αιτήσεων περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
(i) Αίτηση Χρηματοδότησης, υπόδειγμα της οποίας επισυνάπτεται στην παρούσα πρόσκληση, και βρίσκεται δημοσιευμένο στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.edulll.gr.
(ii) Τεχνικό Δελτίο Πράξης (ΤΔΠ), υπόδειγμα του οποίου επισυνάπτεται στην παρούσα πρόσκληση και διατίθεται από την ΕΥΔ και βρίσκεται δημοσιευμένο στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.edulll.gr. Προτάσεις που υποβάλλονται χωρίς τη χρήση του τυποποιημένου εντύπου ΤΔΠ απορρίπτονται.
(iii) Βεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας Δικαιούχου (πιστοποιητικό με βάση το Πρότυπο ΕΛΟΤ) ή προσωρινή Βεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας ικαιούχου για τη μεταβατική περίοδο από τη Διαχειριστική Αρχή του ΕΠΕΔΒΜ 2007-2013.
(iv) Κανονιστικό πλαίσιο του φορέα λειτουργίας και συντήρησης της πράξης και των αντίστοιχων αρμοδιοτήτων του.
(v) Βεβαίωση του δικαιούχου περί μη χρηματοδότησης της προβλεπόμενης δαπάνης της πράξης από άλλα κοινοτικά ή εθνικά χρηματοδοτικά μέσα, στο πλαίσιο της τρέχουσας ή προηγούμενης προγραμματικής περιόδου.
(vi) Απόφαση του αρμοδίου οργάνου του δικαιούχου για την υποβολή προτάσεων στο πλαίσιο της παρούσας πρόσκλησης.
(vii) Απόφαση ορισμού Υπεύθυνου της Πράξης.
(viii) Παράρτημα με:
  • Αναλυτική περιγραφή του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου για όλες τις δράσεις της υποβαλλόμενης πράξης
  • Τεκμηρίωση της πλήρωσης των κριτηρίων ένταξης πράξεων:
    • Πληρότητα και σαφήνεια της πρότασης
    • Σκοπιμότητα της πράξης
    • Τήρηση εθνικών και κοινοτικών κανόνων
    • Ωριμότητα της πράξης
όπως εξειδικεύονται στην παρούσα πρόσκληση.
  • Τεκμηρίωση της πλήρωσης των ποιοτικών κριτηρίων ένταξης πράξεων όπως εξειδικεύονται στην παρούσα πρόσκληση.
  • Έντυπο ανάλυση κόστους των επιμέρους δράσεων και υποέργων της Πράξης.

Τι χρηματοδοτείται

  • Δράσεις για τη σύσταση και δημιουργία Δικτύου Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας
  • Εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού και λειτουργία των Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας

Προϋπολογισμός

€ 51.000.000

Περίοδος υποβολής

από 13/12/2012 έως εξαντλήσεως προϋπολογισμού

Σχετικά αρχεία

Πληροφορίες - Στοιχεία επικοινωνίας
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
Ηλεκτρονική διεύθυνση
Διεύθυνση
Κωνσταντινουπόλεως 45-49, 118 55 Αθήνα
Τηλ
210 3278000
Φαξ
210 3278073
Σταυρούλα Ψαρρού
210 3278113
 

Ιστοσελίδα δημοσίευσης

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΕΙΛΟΙ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ !!!



Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα
τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798
ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284
Αθήνα, 10-12-2012
 Αριθμ. Δ.Τ.: 023
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Οι «Καθηγητές της Αργομισθίας» VS των «Καθηγητών» της Διατεταγμένης Λασπο-Δημοσιογραφίας
Η ΦΑΜΠΡΙΚΑ της άθλιας κατασυκοφάντησης των Εκπαιδευτικών Λειτουργών της Δημόσιας Εκπαίδευσης καλά κρατεί … Ενόψει της Αξιολόγησης, και εν μέσω των τεράστιων προβλημάτων που αντιμετωπίζει το σύνολο της Εκπαίδευσης από τις ελλείψεις 2.000 και πλέον Εκπαιδευτικών, το οργανωμένο λόμπυ των λασπολόγων επιχειρεί να ρίξει και πάλι τις ευθύνες στις πλάτες των Εκπαιδευτικών, παρουσιάζοντάς τους ως κοινούς απατεώνες.
Στην έγκριτη εφημερίδα «Καθημερινή», στο φύλλο της Κυριακής 11 Νοεμβρίου 2012, δημοσιεύθηκε άρθρο με τίτλο «Καθηγητές της αργομισθίας» του επίσης έγκριτου δημοσιογράφου κ. Απόστολου Λακασά, και υπότιτλο «Τι κόλπο σκαρφίστηκαν για να εργάζονται δύο ώρες την εβδομάδα» ([1]), που συνοδευόταν από την είδηση «Καθηγητές με δύο ώρες διδασκαλίας σε σχολεία της Αττικής» ([2]). Το άρθρο έτυχε ευρύτατης δημοσιότητας και εκτεταμένων αναδημοσιεύσεων σε όλο τον ηλεκτρονικό τύπο, αλλά και σε πολλές έντυπες εκδόσεις. Τα σχόλια των αναγνωστών ήταν (σε πλήθος και οργή) ανάλογα του μεγέθους της «απάτης» που «αποκαλύφθηκε»…
Ο δημοσιογράφος παρουσίασε γλαφυρά, αναλυτικά και εμπεριστατωμένα, τα «Όργια αργομισθίας» που υποτίθεται ότι «…ανακάλυψαν σε σχολεία της Βούλας, της Βάρης και της Βουλιαγμένης οι ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης…», παρουσιάζοντας κατ’ αποκλειστικότητα το «… πόρισμα, 27 σελίδων, του Σώματος Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (με ημερομηνία 23 Οκτωβρίου 2012)…» το οποίο «…αποτελεί καταπέλτη για τις πρακτικές που υιοθετούνταν σε βάθος χρόνου σε σχολεία των συγκεκριμένων περιοχών», περιγράφοντας τις παράνομες πράξεις που «…έκαναν διευθυντές και καθηγητές υπό την “υψηλή προστασία” αιρετών εκπροσώπων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ανατολικής Αττικής».
Αποκορύφωμα της «εκτεταμένης και σε βάθος χρόνουεργασιοδιαφυγής” εκ μέρους εκπαιδευτικών…» οι οποίοι προέβαιναν σε «…”λαθροχειρία” με τις ώρες διδασκαλίας στα συγκεκριμένα σχολεία…», ήταν οι «… περιπτώσεις εκπαιδευτικών με κατά πολύ μειωμένο διδακτικό εβδομαδιαίο ωράριο, δηλαδή εκπαιδευτικοί με δύο και τρεις ώρες εβδομαδιαίως και περίπτωση εκπαιδευτικού με καθόλου διδακτικό ωράριο».
Και για όποιον δεν κατάλαβε, το αποτέλεσμα αυτής της εργασιακής «λαθροχειρίας» (κλοπής, στην καθομιλουμένη), ήταν ότι η Πολιτεία «… αναγκαζόταν να προσλαμβάνει αναπληρωτές με υψηλό κόστος … για να καλύψει τις ελλείψεις εκπαιδευτικών στο... παραδιπλανό σχολείο…». Τώρα μάλιστα ! Το καταλάβαμε !! Ολόκληρη η Κοινωνία οφείλει να επαναστατήσει !!! Αίσχος, Ντροπή και Ανάθεμα στους επίορκους Εκπαιδευτικούς, στις διαβρωμένες δομές της Εκπαίδευσης και στους Αιρετούς που παρείχαν «Υψηλή Προστασία» σε αυτές τις παρανομίες. Πλασματικά είναι και τα στοιχεία των κενών των Εκπαιδευτικών που παρουσιάζουν οι Ομοσπονδίες των Εκπαιδευτικών. Η λύση είναι απλή. Συγχώνευση τμημάτων και μεταφορά των Εκπαιδευτικών στο …παραδιπλανό σχολείο !!
Ακόμη και στην απάντηση των Ε.Λ.Μ.Ε. Νότιας Αθήνας και Ε΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατολικής Αττικής, ο υποστηρικτής αυτού του παραληρήματος θα μπορούσε να βρει επιχειρήματα που να συνηγορούν στον οχετό των κατηγοριών. Στην προσπάθειά τους να υπερασπιστούν τους συναδέλφους, αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι «…Όταν στο παρελθόν το Υπουργείο Παιδείας διόριζε 30 μαθηματικούς στον Αη Στράτη, για να τους αποσπά στην Αθήνα, και ο κλάδος κατήγγειλε την πολιτική αυτή, τα ΜΜΕ σιωπούσαν…» ([3]), επομένως το έγκλημα είναι τετελεσμένο, απλώς δεν φταίει ο κλάδος, αλλά οι …πολιτικοί.
Η Ομοσπονδία μας, προκειμένου να λάβει θέση για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, όπως περιγραφόταν από τον δημοσιογράφο, ζήτησε με την με αρ. πρωτ. 085/13-11-2012 επιστολή της προς το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.) να λάβει επίσημα το από 23-10-2012 πόρισμά του. Και η απάντηση του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. ήταν σοκαριστική :
Το … 27 σέλιδο «Πόρισμα» του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
γιατί απλώς ΔΕΝ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΠΟΤΕ !!!
Στην απαντητική του επιστολή προς την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. ([4]), το Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. δηλώνει ότι «…δεν έχει εκδοθεί πόρισμα σχετικό με τα αναφερόμενα στο δημοσίευμα της εφημερίδας “Καθημερινή” στις 11-11-2012, δεδομένου ότι η επιθεώρηση που διενεργείται δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί». Υπάρχουν κάποιες «…κατ’ αρχήν διαπιστώσεις της επιθεώρησης…» οι οποίες «…σύμφωνα με την ελεγκτική διαδικασία … τίθενται υπόψη των ελεγχομένων δημοσίων υπηρεσιών εγγράφως για να εκφέρουν επ’ αυτών τις απόψεις τους …». Μάλιστα, μας κοινοποίησε και επιστολή του προς την εφημερίδα με την οποία ζητάει την αποκατάσταση της αλήθειας ([5]).
Η διάψευση του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. δημοσιεύτηκε στα … ψιλά «Γράμματα Αναγνωστών», συνοδευόμενη από την απάντηση του «ΑΠ.Λ.», ότι « …Η «Κ» δημοσίευσε το επείγον και εμπιστευτικό έγγραφο … που απευθύνεται προς τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής προς την οποία τίθενται υπόψη οι διαπιστώσεις του Σώματος για να καταθέσει τις απόψεις της. Και ως τέτοιο παρουσιάστηκε από την «Κ». Οι διαπιστώσεις, λοιπόν, του Σώματος διατηρούν την αξία τους, ως αποτέλεσμα της ενδελεχούς έρευνας. Ανάλογες έρευνες έχουν διενεργηθεί και για άλλες περιοχές της Αττικής» ([6]). Δηλαδή, η εφημερίδα, όχι μόνο ΕΠΙΜΕΝΕΙ να υποστηρίζει τα παραπάνω ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΨΕΥΔΗ, αλλά ΠΡΟΔΙΚΑΖΕΙ και τις απόψεις της αρμόδιας Διεύθυνσης, και …ΑΠΕΙΛΕΙ ότι …υπάρχουν και «ανάλογες έρευνες» για «άλλες περιοχές».
Πάντως, το δημοσίευμα αναφερόταν σε 27σέλιδο Πόρισμα - Καταπέλτη και όχι σε εν’ εξελίξει Έρευνα… Ανάγνωση γνωρίζουμε …
Η απάντηση ενός από τα άμεσα θιγόμενα σχολεία ([7]), πραγματικά ραγίζει την καρδιά του αναγνώστη. Καθηγητές με μεράκι, με πλήθος δραστηριοτήτων και προγραμμάτων εκτός διδακτικού ωραρίου, με θεατρικά Βραβεία σε Πανελλήνιους καλλιτεχνικούς Αγώνες, με συνεργασίες με σχολεία του Εξωτερικού, με διακρίσεις σε Μαθητικά Φεστιβάλ φωτογραφίας, με δανειστική βιβλιοθήκη …5.000 τίτλων και με άριστους μαθητές, πιάνουν την έντιμη γραφίδα τους για να συντάξουν …απολογία προς τους άθλιους συκοφάντες τους.
Η δική μας απάντηση δεν θα είναι τόσο απολογητική.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΕΙΛΟΙ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ !!!
Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.


Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Σταυρούλα Ξουλίδου


Published on Dec 6, 2012
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης της επίκαιρης επερώτησης των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ με εισηγήτρια την Υπεύθυνη Τομέα Κοινοβουλευτικής Ευθύνης Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Βουλευτή Β' Θεσσαλονίκης κ. Σταυρούλα Ξουλίδου και επερωτώντες τους βουλευτές κ. Τέρενς Κουίκ, κ. Κωνσταντίνο Γιοβανόπουλο, κ. Βασίλειο Καπερνάρο, κ. Παύλο Χαϊκάλη και κ. Νότη Μαριά για τα προβλήματα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναδείχθηκαν θέματα που «καίνε» ακόμη και σήμερα τη λειτουργία των δημόσιων Γυμνασίων και Λυκείων.

Οργανικά κενά, σχολική στέγη, θέρμανση και μεταφορά μαθητών, μειονοτικά σχολεία, λειτουργία μουσικών και αθλητικών πρότυπων Γυμνασίων- Λυκείων, σχολεία ειδικής αγωγής, υποσιτισμός μαθητών, εκκλησιαστικά σχολεία, προβλήματα λειτουργίας σχολείων ΕΠΑΛ, κατάργηση ειδικοτήτων ΤΕΣ, κλείσιμο κέντρων ημέρας αυτιστικών παιδιών, καθώς και η ανάδειξη μαθητικών συμβουλίων.

Σε όλα αυτά τα ερωτήματα πήραμε αόριστες, ασαφείς και γενικόλογες απαντήσεις. Στο μόνο θέμα που δεσμεύτηκε ο υπουργός κ. Αρβανιτόπουλος ήταν πως δεν θα υπάρξει καμία μεταβολή στο τρόπο εισαγωγής των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έως το σχολικό έτος 2016-2017.

Εν αναμονή της έμπρακτης λύσης κάποιων από τα ανωτέρω προβλήματα θα είμαστε πάντοτε θιασώτες της σημερινής παράλογης κατάστασης που επικρατεί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και πλήττει τα παιδιά μας.

    Ψήφισμα Συμπαράστασης στον Αγώνα των εργαζομένων της Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.


    Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

    ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

    Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

    τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


    ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

    πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

    Αθήνα, 4-12-2012

     Αριθμ. Δ.Τ.: 022

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Ψήφισμα Συμπαράστασης στον Αγώνα των εργαζομένων της Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.

    Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εκφράζει την αμέριστη συμπαράσταση των Εκπαιδευτικών – Λειτουργών της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης προς τους Εργαζόμενους στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τον αγώνα τους ενάντια στα όσα ψηφίζει – αποφασίζει και προσπαθεί να επιβάλλει η τρικομματική κυβέρνηση κατ’ εντολή της Τρόϊκα.

    Όλοι οι εκπαιδευτικοί της Δ/θμιας Τ.Ε.Ε., μέλη των Πρωτοβάθμιων Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., βρισκόμαστε στο πλευρό της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. κόντρα στις επιδιώξεις της μνημονιακής πολιτικής και των εκφραστών – εκπροσώπων της που επιδιώκουν την απαξίωση και διάλυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με τη Διαθεσιμότητα και Απόλυση Εργαζομένων της, την Παρακράτηση Πόρων και την υιοθέτηση - εγκατάσταση Οικονομικού Παρατηρητηρίου.

    Με πλήρη επίγνωση ότι ο αγώνας αυτός μας αφορά όλους, καλούμε τους Εκπαιδευτικούς μας να συστρατευθούν στον αγώνα για την προάσπιση του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που υπηρετεί κοινωνικές πολιτικές και την προστασία των εργαζομένων σε αυτήν.

    Σήμερα : οι Υπάλληλοι, Ο.Τ.Α., Δ.Ε., Αορίστου χρόνου, … Διοικητικών Καθηκόντων   Ö

    Αύριο : οι Υπάλληλοι, Ο.Τ.Α., Δ.Ε.,  Αορίστου χρόνου   Ö

    Ύστερα : οι Υπάλληλοι, Ο.Τ.Α., … Δ.Ε.  Ö

    Μετά : οι Υπάλληλοι, … Ο.Τ.Α.  Ö

    Κατόπιν : οι  Υπάλληλοι   Ö

    δηλαδή :      ΕΣΥ κι ΕΓΩ    (και όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά…)

    Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

    Σταυρούλα Ξουλίδου


    3/12/12 - ΝΟΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ_2


    3/12/12 - ΝΟΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ_1


    Επερωτήσεις Βουλευτών για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση


    Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

    ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

    Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

    τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


    ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

    πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

    Αθήνα, 10-12-2012

     Αριθμ. Δ.Τ.: 024

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Επερωτήσεις Βουλευτών για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση

    Η τραγική κατάσταση που επικρατεί στην Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, έφτασε πλέον στην Βουλή των Ελλήνων με επανωτές επερωτήσεις Βουλευτών, οι οποίοι αναφέρονται ευθέως στα έγγραφα και τις καταγγελίες της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. και των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., καθώς και στα στοιχεία που προσκομίσαμε.

    Συγκεκριμένα, έχουν υποβληθεί μέχρι σήμερα έξι (6) επερωτήσεις Βουλευτών:

    1.         Στις 16-10-2012 από τους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Μιχάλη Κριτσωτάκη και Μαρία Διακάκη, για τις Ελλείψεις σε Εκπαιδευτικό Προσωπικό στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση.

    2.         Στις 16-10-2012 από τους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Μιχάλη Κριτσωτάκη και Μαρία Διακάκη, για το κτιριακό πρόβλημα των σχολείων της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

    3.         Στις 19-11-2012 από τον Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Λευτέρη Αυγενάκη, για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών – προβλήματα στη λειτουργία Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ.-ΕΠΑ.Σ.

    4.         Στις 20-11-2012 από τον Βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων Νότη Μαριά, για τις ελλείψεις καθηγητών στα σχολεία της Τ.Ε.Ε.

    5.         Στις 23-11-2012 από τον Βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων Νότη Μαριά, για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

    6.         Στις 3-12-2012 από τους Βουλευτές των Ανεξάρτητων Ελλήνων Σταυρούλα Ξουλίδου, Κων/νο Γιοβανόπουλο, Βασίλειο Καπερνάρο, Τέρενς Κουϊκ, Έλενα Κουντουρά, Ιωάννη Κουράκο, Νότη Μαριά, Κων/νο Μαρκόπουλο, Παύλο Χαϊκάλη, Μαρίνα Χρυσοβελώνη, για τα κενά των εκπαιδευτικών, τις ειδικότητες των σχολείων της ΤΕΕ που σταμάτησαν τις εγγραφές ή δεν λειτουργούν λόγω έλλειψης καθηγητών και για την αξιολόγηση.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες όλων των εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. για το ενδιαφέρον και την ευαισθησία των παραπάνω Βουλευτών για της θέματα της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, οι οποίοι τιμούν με αυτές τους τις ενέργειες την εμπιστοσύνη και την ψήφο του Ελληνικού Λαού στο πρόσωπό τους.

    Ευχόμαστε να συνεχιστεί αυτή η συνεργασία μας μέχρι να δικαιωθεί ο αγώνας μας για μια υγιή και εύρωστη Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, αντάξια των προσδοκιών του Λαού μας αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που θα στηρίξει την οικονομική αναγέννηση και ανάπτυξη της Χώρας.

    Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

     

    Συνημμένα:

    Οι έξι (6) επερωτήσεις

    Αποσπάσματα videos από ορισμένες επερωτήσεις





    Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

    Για το θέμα μίλησε η υποδιευθύντρια του απογευματινού ΙΕK κυρία Βίτσα Βασιλική αλλά και οι καθαρίστριες του σχολείου οι οποίες τονίζουν ότι υπήρχε νυχτερινός φύλακας αλλά έφυγε επειδή είχε να πληρωθεί έναν χρόνο.
    http://axiontv.gr/index.php/reportaz/item/619-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BB-%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CE%BF%CF%85 

    Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

    Εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας για τα μαθήματα των πανελλαδικών



    Eγκύκλιο με την οποία ενημερώνονται οι μαθητές της τρίτης τάξης λυκείου, που πρόκειται να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, για τα εξεταζόμενα, τα επιλεγόμενα μαθήματα και άλλα, έστειλε σήμερα το υπουργείο Παιδείας στα λύκεια της χώρας.
    Μεταξύ άλλων, υπενθυμίζεται:

    * Τα μαθήματα της τελευταίας τάξης των ημερησίων και εσπερινών Γενικών Λυκείων στα οποία εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο οι μαθητές όλων των κατευθύνσεων έχουν οριστεί σε έξι.

    Στα ίδια μαθήματα θα εξετασθούν και οι απόφοιτοι οι οποίοι επιθυμούν την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι μαθητές και οι απόφοιτοι εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο στα τέσσερα μαθήματα κατεύθυνσης και σε δύο γενικής παιδείας, από τα οποία το ένα είναι υποχρεωτικά η Νεοελληνική Γλώσσα και το άλλο μπορούν να το επιλέξουν μεταξύ των μαθημάτων : Ιστορία του Νεότερου και Σύγχρονου Κόσμου, Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Βιολογία και Φυσική.

    Για την επιλογή του δεύτερου μαθήματος γενικής παιδείας, που ο υποψήφιος πρόκειται να εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο, πρέπει να λάβει υπόψη του τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας κατά επιστημονικό πεδίο καθώς και τα μαθήματα γενικής παιδείας που τα αντικαθιστούν με τους αντίστοιχους συντελεστές βαρύτητας. Αν τα επιστημονικά πεδία που προτίθεται να επιλέξει ο υποψήφιος έχουν ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας τα μαθήματα της κατεύθυνσης που εξετάστηκε (π.χ. μαθητής θετικής κατεύθυνσης προτίθεται να επιλέξει το 3ο και 4ο επιστημονικό πεδίο όπου τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας είναι τα μαθήματα της κατεύθυνσης του ) τότε ο υποψήφιος αυτός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ως δεύτερο μάθημα γενικής παιδείας οποιοδήποτε από τα τέσσερα επιλεγόμενα μαθήματα γενικής παιδείας.

    Στην αντίθετη περίπτωση (π.χ. μαθητής θετικής κατεύθυνσης προτίθεται να επιλέξει το 1ο και 2ο επιστημονικό πεδίο ) ο μαθητής αυτός θα πρέπει να επιλέξει ως δεύτερο μάθημα γενικής παιδείας εκείνο από τα τέσσερα επιλεγόμενα, το οποίο μαζί με το μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας αντικαθιστούν τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του 1ου επιστημονικού πεδίου (που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η Ιστορία Γενικής Παιδείας).

    Όλες οι λεπτομέρειες περιγράφονται στην εγκύκλιο του υπουργείου που θα αναρτήσουν όλα τα λύκεια στον πίνακα των ανακοίνωσεών τους, ενώ το υπουργείο παρακαλεί τους διευθυντές των σχολείων να ενημερώσουν όλους τους μαθητές της τελευταίας τάξης για το περιεχόμενο της σε ειδική ενημερωτική συζήτηση.

    Σημειώνεται πάντως, όπως επισημαίνεται στην εγκύκλιο, ότι «η διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ποσοστό του 10% των θέσεων εισακτέων χωρίς νέα εξέταση ισχύει μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2013-14. Επομένως όσοι απέκτησαν Βεβαίωση Πρόσβασης ημερήσιου Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ) ή ημερήσια Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄) τα έτη 2011 και 2012, θα μπορούν να καταθέσουν μηχανογραφικό δελτίο με το ποσοστό θέσεων 10% για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2013-14».

    http://korinthiakoi-orizontes.blogspot.gr/2012/12/blog-post_5184.html