Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 17-1-2013

 Αριθμ. Πρωτ.: 126

ΠΡΟΣ :

1.     κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, Υπουργό ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

2.     κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου, Υφυπουργό ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

3.     την Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

ΚΟΙΝ :

1.     τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου

2.     κ. Αθανάσιο Κυριαζή, Γενικό Γραμματέα Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

3.     τις Περιφερειακές Δ/νσεις Α΄βάθμιας & Β΄βάθμιας Εκπ/σης

4.     τις Δ/νσεις Β΄βάθμιας Εκπ/σης

5.     το CEDEFOP

6.     το ΚΥΣΔΕ, τα ΠΥΣΔΕ και τους αιρετούς τους

7.     τα Σχολεία (ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. – Σ.Ε.Κ. – Τ.Ε.Ε. Β’ βαθμίδας – Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.

8.     τις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., τους εκπ/κούς Β΄βάθμιας Εκπ/σης

9.     τις Ο.Λ.Μ.Ε. Δ.Ο.Ε., τα Μ.Μ.Ε.

 

ΘΕΜΑ: Έκρυθμη κατάσταση στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Τ.Ε.Ε. λόγω εκατοντάδων κενών εκπαιδευτικών. Κοινοποίηση αιτημάτων στον Εργοδότη και γνωστοποίηση Κήρυξης Στάσης Εργασίας

Κύριε Υπουργέ,

Ήδη από την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2012-13, η Ομοσπονδία μας έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση που διαφαινόταν ότι θα δημιουργηθεί στη λειτουργία των σχολείων της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε,). Παρά τη συνταξιοδότηση χιλιάδων εκπαιδευτικών την τελευταία τριετία (μόνο το 2011 αποχώρησαν πάνω από 5.000) και των ήδη υφισταμένων ελλείψεων μόνιμων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, ο αριθμός προσλήψεων εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων ήταν μηδενικός ([1]). Στο θέμα αυτό επανήλθαμε τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο με επιστολές μας στις οποίες περιγράφαμε την δραματική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα σχολεία της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.), απευθύναμε έκκληση προς εσάς και ζητούσαμε την άμεση παρέμβασή σας για να «σωθούν» τα σχολειά αυτά ([2]).

«Ασφαλείς» δημοσιογραφικές πληροφορίες ανέφεραν βέβαια από το καλοκαίρι ότι από τις 13 Περιφέρειες της χώρας μόνο οι τρεις (3) παρουσίαζαν ελλείψεις, ενώ οι υπόλοιπες δέκα (10) είχαν και …πλεονάζον προσωπικό …

Με επάλληλες δημόσιες δηλώσεις σας Κύριε Υπουργέ, δεσμευθήκατε ότι θα αντιμετωπίσετε εγκαίρως όλα τα προβλήματα που θα προέκυπταν. Συγκεκριμένα:

·   Στις 23 Αυγούστου 2012, ανακοινώσατε ότι τα κενά θα καλυφθούν με προσλήψεις 16.500 αναπληρωτών (12.500 επτάμηνης σύμβασης και 4.000 από πιστώσεις του ΕΣΠΑ) ([3]).

·   Στις 29 Αυγούστου 2012, δηλώσατε πώς έχουν διασφαλιστεί οι απαραίτητες πιστώσεις για την κάλυψη των κενών και ότι «οι προσλήψεις των αναπληρωτών θα ανακοινωθούν μεταξύ 8-7 Σεπτεμβρίου, έτσι ώστε να είναι στις θέσεις τους το διήμερο 10-11 Σεπτεμβρίου» ([4]).

·   Στις 10 Σεπτεμβρίου 2012, μετά την συνάντησή σας με τα προεδρεία των Ο.Λ.Μ.Ε. και Δ.Ο.Ε., εκδώσατε Δελτίο Τύπου όπου αναφέρετε ότι «Τα κενά, αν υπάρξουν, θα είναι ελάχιστα και αυτά θα τα αναπληρώσουμε αμέσως» ([5]).

·   Στις 11 Σεπτεμβρίου 2012, ημέρα αγιασμού των σχολείων, διαβεβαιώσατε ότι «την επόμενη εβδομάδα, με την οριστικοποίηση της δυναμικότητας κάθε τμήματος, θα τοποθετηθεί και ο τελευταίος αναγκαίος αναπληρωτής εκπαιδευτικός» ([6]).

Κι όμως …

Σήμερα, τέσσερις (4) και πλέον μήνες από την έναρξη των μαθημάτων και με την ΕΚΠΝΟΗ του Α’ τετραμήνου της σχολικής χρονιάς, εξακολουθούν να παραμένουν πολλές εκατοντάδες κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της Τ.Ε.Ε. με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιούνται μαθήματα Γενικής Παιδείας και Ειδικοτήτων στους μαθητές των ΕΠΑ.Λ., των ΕΠΑ.Σ., των Σ.Ε.Κ. και των Τ.Ε.Ε. Β’ βαθμίδας, ενώ υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις και σε ειδικό και βοηθητικό προσωπικό στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.

Στις 14-1-2013, ο ίδιος ο Υφυπουργός σας αναγνώρισε την ύπαρξη 1.400 κενών εκπαιδευτικών, τη στιγμή που οι Ομοσπονδίες υπολογίζουν τον αριθμό αυτό σε 2.000 ([7]).

Σε πάρα πολλά σχολεία της Τ.Ε.Ε. σε όλη την επικράτεια δεν διδάσκονται βασικά μαθήματα ειδικοτήτων λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικών, ενώ σε πολλές περιπτώσεις ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ !! Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι:

1.     Ολόκληρα τμήματα Τομέων και Ειδικοτήτων κινδυνεύουν να καταρρεύσουν.

2.     Δεν διδάσκονται Πανελληνίως Εξεταζόμενα Μαθήματα.

3.     Στα εργαστηριακά μαθήματα  η έλλειψη του (κατά το Νόμο) επαρκούς αριθμού εκπαιδευτικών εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών που χειρίζονται βαριά και επικίνδυνα μηχανήματα ή κατασκευάζουν άκρως επικίνδυνα ηλεκτρικά κυκλώματα.

4.     Υποχρεώνονται εκπαιδευτικοί κλάδου ΔΕ να διεξάγουν μόνοι τους εργαστηριακά μαθήματα, χωρίς να έχουν δικαίωμα ούτε να εξετάσουν, ούτε να βαθμολογήσουν.

5.     Τα κενά αφορούν σε ειδικότητες εκπαιδευτικών που λείπουν εντελώς και δεν μπορούν να καλυφθούν ούτε με την υπερωριακή απασχόληση στην οποία υποχρεώνονται οι εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων,

6.     Στα ειδικά σχολεία εξακολουθεί να μην εφαρμόζεται η Υπουργική Απόφαση που εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2012 για την κάλυψη 629 οργανικών θέσεων.

 

Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα οξύ στις τελευταίες τάξεις και οι μαθητές της Τ.Ε.Ε.:

Α) είτε ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ειδικότητας,

Β) είτε θα πάρουν πτυχίο, χωρίς να έχουν διδαχθεί βασικές τεχνικές έννοιες και χωρίς να έχουν ασκηθεί σε βασικές δεξιότητες της ειδικότητας.

Και στις δύο περιπτώσεις, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗ της ήδη υποβαθμισμένης ΔΗΜΟΣΙΑΣ Τ.Ε.Ε. και υποβάθμιση των πτυχίων που παρέχει,

 

Στα έγγραφά μας που σας αποστέλλουμε για να μας ενημερώσετε επίσημα για τα κενά, καθώς και για το δυναμικό των σχολείων (μαθητές και καθηγητές), μας απαντάτε σταθερά ότι «…ο Υφυπουργός Παιδείας …δεν ενέκρινε να προβούμε στην διάθεση των στοιχείων που αιτείσθε» ([8]). Τα στοιχεία όμως αυτά τα χειρίζονται με άνεση οι δημοσιογράφοι ([9]), ορισμένοι εκ των οποίων βάλουν συστηματικά εναντίον της Τ.Ε.Ε. Έχουμε λοιπόν εύλογη απορία, πώς είναι δυνατόν να κυκλοφορούν αυτά τα στοιχεία ελεύθερα μόνο σε εκείνους, ενώ δεν δίνετε πρόσβαση στους εκλεγμένους εκπροσώπους των εργαζομένων !!

Δεν σας κρύβουμε την απογοήτευσή μας για την απάντησή σας στο έγγραφό μας για την κάλυψη των κενών ([10]), όπως και στις επερωτήσεις Βουλευτών του Ελληνικού Κοινοβουλίου που έγιναν με αφορμή τα δικά μας έγγραφα ([11]), καθώς και σε αντίστοιχες επιστολές συλλόγων αδιόριστων εκπαιδευτικών ([12]). Από τον αναλυτικό κατάλογο των ενεργειών σας προκύπτει ότι:

·   Πραγματοποιήσατε ορισμένες μόνο από τις προσλήψεις που προβλέπει το Μνημόνιο (1 διορισμό για κάθε 5 αποχωρήσεις). Από τους 1.065 μόνιμους εκπαιδευτικούς που έπρεπε να διοριστούν, εγκρίθηκε ο διορισμός μόνο 225, από τους οποίους οι μόνο 185 στην Β’ βάθμια εκπαίδευση, και από αυτούς μόνο οι …δέκα (10) είναι Τεχνικών Ειδικοτήτων

·   Διαθέσατε σχεδόν όλες τις εγκεκριμένες πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών. Από την εξαντλητική αναφορά σε λογιστικούς υπολογισμούς, προκύπτει ότι απομένουν ελάχιστοι …ανθρωπομήνες για διάθεση. Με βάση το χρονικό διάστημα που απομένει μας ενημερώνεται ουσιαστικά ότι θα προσληφθούν περίπου …40 αναπληρωτές για το σύνολο της Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας εκπαίδευσης

·   Κατόπιν αυτών, Η Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου σας «καθοδηγεί τις Περιφερειακές Υπηρεσίες …ώστε να κατανείμουν με το βέλτιστο τρόπο το εκπαιδευτικό προσωπικό αρμοδιότητάς τους, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων υπαγωγής τους».

 

Με όλο το σεβασμό στο πρόσωπό σας, θα μας επιτρέψετε Κύριε Υπουργέ κάποιες διαπιστώσεις, σκληρές όσο και η πραγματικότητα που βιώνει η Εκπαίδευση σήμερα.

1)        Την σκληρή δημοσιονομική πραγματικότητα της Χώρας που επικαλείσθε στα έγγραφά σας, δεν την γνωρίζατε όταν αναλαμβάνατε τα καθήκοντά σας στο Υπουργείο ; Διότι, εάν την γνωρίζατε και ενσυνείδητα προβαίνατε στις δηλώσεις ότι «…θα καλυφθούν όλα τα κενά, εάν υπάρξουν», τότε οφείλετε μια εξήγηση στον Ελληνικό Λαό. Αν δεν την γνωρίζατε, οφείλατε να λάβατε Πολιτική Θέση και Μέτρα αντιμετώπισης της κατάστασης μόλις την μάθατε, και τέλος πάντων ΤΩΡΑ !!

2)        Οι απαντήσεις της Υπηρεσίας σας κινούνται σε αυστηρά Διοικητικά πλαίσια και έχει απολύτως Λογιστική Δομή. Δεν τις υπογράφετε εσείς, εκφράζουν όμως και μεταφέρουν την άποψη της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου. Άλλωστε, εσείς τις προσκομίσατε ως απάντηση και στις επερωτήσεις των Βουλευτών. Προς το παρόν όμως, ο Υπουργός Παιδείας δεν είναι υπάλληλος του Υπουργείου Οικονομικών, αλλά συνδιαμορφώνει με τους συναρμόδιους Υπουργούς, και υπό τον Πρωθυπουργό, τις πολιτικές του Υπουργείου του.

3)        Εάν το έργο των Υπουργών περιορίζεται πλέον στο να εφαρμόσουν απλώς τις οικονομικές δεσμεύσεις που ανέλαβε η Κυβέρνηση απέναντι στην Τρόϊκα για περιορισμό των δαπανών, τότε, σεβόμενος το πολιτικό σας ήθος, οφείλετε να διαμαρτυρηθείτε στον πολιτικό σας προϊστάμενο και να προτείνετε να διοριστεί στη θέση σας …Ορκωτός Λογιστής !

4)        Εάν εννοείτε να τιμήσετε την εντολή του Ελληνικού Λαού και την εμπιστοσύνη του Πρωθυπουργού να διαχειριστείτε ένα τόσο ευαίσθητο χώρο όπως αυτόν της Παιδείας, την ώρα μάλιστα που τίθεται ενώπιόν σας ένα τεράστιο πρόβλημα που δυναμιτίζει τα θεμέλια της Δημόσιας Εκπαίδευσης, οφείλετε να αναλάβετε ΑΜΕΣΩΣ Πολιτικές Πρωτοβουλίες για την θεραπεία του. Αν είστε διατεθειμένος να αναλάβετε τέτοια δράση, θα είμαστε στο πλευρό σας, και η προσπάθειά σας θα αναγνωριστεί από όλους. Δεν μπορείτε όμως να αρκείσθε στην παράθεση λογιστικών στοιχείων «δικαιολόγησης» της κατάστασης και μόνο.

5)        Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορείτε να μετακυλύετε την ευθύνη «επιλύσεως» του προβλήματος (που απαιτεί πολιτική λύση) στους Διοικητικά Υφισταμένους σας με την «οδηγία» να κάνουν ότι μπορούν με προσωπικό που έχουν «…προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων υπαγωγής τους».

6)        Το Μνημόνιο που επικαλείσθε προβλέπει 1 διορισμό για κάθε 5 αποχωρήσεις. Από το συνολικό αριθμό των 1.065 διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών που αναλογεί στις μέχρι σήμερα αποχωρήσεις γιατί εγκρίθηκαν μόνο 225 ; Τι απέγιναν οι υπόλοιποι 840 ; Γιατί δεν εφαρμόζετε έστω το Μνημόνιο ;

7)        Γιατί δεν διορίζονται οι 600 εκπαιδευτικοί (ΑΣΕΠ-40%) τεχνικών ειδικοτήτων που οφείλει το Υπουργείο να διορίσει από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2008 ;

8)        Γιατί επιλέξατε να διορίσετε συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευτικών εκτός ΑΣΕΠ-40% και να αφήσετε πάλι εκτός διορισμών τις τεχνικές ειδικότητες ;

9)        Από τους 3.113 αναπληρωτές που τοποθετήσατε γιατί μόλις οι 553 είναι τεχνικών ειδικοτήτων, όταν τα κενά είναι τριπλάσια στα ΕΠΑ.Λ. και τις ΕΠΑ.Σ. της χώρας;

10)      Πότε θα σταματήσει το Υπουργείο να αναφέρεται σε βασικές και μη ειδικότητες; Νοείται τέτοιος «ρατσιστικός» διαχωρισμός στην Γενική Εκπαίδευση; Μήπως τα μαθήματα ειδικοτήτων δεν είναι «βασικά» για τα σχολεία της Τ.Ε.Ε.; Μήπως τελικά τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. συλλήβδην είναι αυτά που δεν θεωρούνται «ΒΑΣΙΚΑ» κατά την άποψη του Υπουργείου ;

11)      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ μηχανολόγοι, ηλεκτρολόγοι, οχημάτων, κομμωτικής, νοσηλευτικής, γεωπόνοι κλπ αποσπασμένοι σε «αλλότρια έργα» ώστε να τους επαναφέρετε στα σχολεία για να συμπληρώσουν τα λειτουργικά κενά !

12)      ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να καλύψετε κενά μαθημάτων ειδικότητας με υπερωριακή απασχόληση όταν από το σχολείο λείπουν εντελώς εκπαιδευτικοί αντίστοιχων ειδικοτήτων !

13)      Θεωρούμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ τη διατύπωση του Υπουργείου στο απαντητικό του έγγραφο προς σύλλογο αναπληρωτών όπου «Σημειώνεται ότι, η μη κάλυψη του συνόλου των λειτουργικών κενών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σε κάθε φάση πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗΣ ΝΟΜΙΜΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ της Διοίκησης» ([13]). Δηλαδή, κατά την άποψη του Υπουργείου, η Διοίκηση δεν οφείλει να καλύψει το σύνολο των λειτουργικών κενών; Τότε για ποιο λόγο υφίσταται ; Και τότε πώς ζητάτε από τους Υφισταμένους σας να διασφαλίσουν την «…ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων υπαγωγής τους» αφού αυτό «δεν αποτελεί οφειλόμενη νόμιμη ενέργεια της Διοίκησης»; Εάν εσείς δεν υποχρεούσθε να καλύψετε τα κενά, προφανώς δεν υποχρεούνται ούτε οι υφιστάμενοί σας !!

14)      Πολλοί Διευθυντές Β’ βάθμιας Εκπαίδευσης, υπακούοντας στις εντολές σας για την εκ των ενόντων αντιμετώπιση της κατάστασης, δίνουν προφορικές εντολές στους Διευθυντές των Σχολείων πιέζοντάς τους να αναλάβουν οι ίδιοι την ευθύνη να διαλύσουν τμήματα, να στείλουν τους μαθητές σε άλλη απομακρυσμένη μονάδα, να περικόψουν ώρες διδασκαλίας από μάθημα που διδάσκεται ώστε ο καθηγητής να διδάξει και «ολίγον» κάποιο μάθημα που υπήρχε κενό εκπαιδευτικού, να οργανώσουν επιλεκτική διδασκαλία θεωρίας ή εργαστηρίου. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που «ζητήθηκε ο λόγος» από τους Διευθυντές των Σχολείων γιατί έγραψαν μαθητές σε τμήματα ειδικοτήτων που διδάσκονται στο σχολείο τους, χωρίς να έχουν …εξασφαλίσει από την αρχή της χρονιάς μόνιμο διδακτικό προσωπικό με οργανική θέση εκεί !

 

Κύριε Υπουργέ.

Η κατάσταση στην Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση έχει ξεφύγει πια από κάθε έλεγχο ([14]).

Αποδεικνύεται τελικά ότι οι επαναλαμβανόμενες ανακοινώσεις του Υπουργείου σας περί αναβάθμισης της Τ.Ε.Ε. αποτελούν ψευδεπίγραφες δηλώσεις άνευ περιεχομένου, γιατί η σκληρή πραγματικότητα σας διαψεύδει. Αν θέλετε να κλείσετε τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. υπάρχει και πιο έντιμος τρόπος να το κάνετε από το να ταλαιπωρείτε χιλιάδες εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς και κηδεμόνες, και να παίζετε με τις ζωές και το μέλλον αυτών των παιδιών.

Κλείστε λοιπόν τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. και γεμίστε την αγορά εργασίας με Πανεπιστημιακά Πτυχία, Masters, Doctoras, ή μάλλον με ανειδίκευτους εργάτες απόφοιτους Γενικού Λυκείου, και πάντως, κατεστραμμένες ζωές πριν καν ξεκινήσουν… Έτσι και αλλιώς όλα αυτά τα χρόνια αυτό γίνεται… Φαίνεται ότι ούτε οι δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, ούτε η Ευρωπαϊκή εμπειρία, είναι αρκετές για να ανατρέψουν αυτή τη συλλογική κοινωνική μωρία και τα κατεστημένα συντεχνιακά συμφέροντα !

Μέχρι όμως να βρείτε το πολιτικό θάρρος να ομολογήσετε τα ανομολόγητα,

απαιτούμε

·   Την ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ σε όλα τα σχολεία της Χώρας και εδικά στα σχολεία της Τ.Ε.Ε. (ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ., Σ.Ε.Κ., Τ.Ε.Ε. Β’ βαθμίδας, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) με το διορισμό όλων των αναγκαίων μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

·   Να σταματήσει άμεσα η διαδικασία κάλυψης των κενών με υποχρεωτικές υπερωρίες.

·   Να σταματήσει η απαράδεκτη μείωση των υποχρεωτικών ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικότητας ως δήθεν λύση «κάλυψης των κενών».

·   Να σταματήσουν οι συγχωνεύσεις τμημάτων εν μέσω σχολικής χρονιάς.

·   Να σταματήσει το καθοδηγούμενο και προκαθορισμένο κλείσιμο ολόκληρων σχολείων, τομέων και ειδικοτήτων μέσω της άρνησης της Διοίκησης να διορίσει εκπαιδευτικούς σε αυτά.

·   Να αναλάβετε ΑΜΕΣΑ τις Πολικές σας Ευθύνες.

Σας καλούμε

να δεχθείτε την αντιπροσωπία των μελών του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας μας για να σας υποβάλλουμε τα αιτήματά μας, την Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013 και ώρα 12:00 το μεσημέρι, στο γραφείο σας, στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Ανδρέα Παπανδρέου 37 Μαρούσι, όπως έχετε υποχρέωση από το Νόμο 1264/1982 (άρθρο 16, παρ. 4), και σας γνωστοποιούμε ότι:

Κηρύσσουμε

ΤΡΙΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ την Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013, τις ώρες από 11:00π.μ – 02:00μ.μ. και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα γραφεία του Εργοδότη την ίδια μέρα, σύμφωνα με την με αρ. 020-01/15-1-2013 Απόφαση του Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., για τη διευκόλυνση των συναδέλφων εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ο Πρόεδρος Σεραφείμ Κερασιώτης

ο Γενικός Γραμματέας Σταμάτιος Σταματιάδης



([1])  βλ. ΔΤ ΟΛΤΕΕ-004/4-9-2012 «Η κατάσταση στην Εκπαίδευση με τη έναρξη της Σχολικής Χρονιάς» https://docs.google.com/file/d/0B1lU_GX-5rMGLU15TDJRVTZZRFk/edit
([2])  βλ. επιστολές μας προς τον Υπουργό Παιδείας:
      Α_ με αρ. πρωτ. 064/12-10-2012 και θέμα «Διορισμοί Μονίμων και Αναπληρωτών  Εκπαιδευτικών, Κάλυψη Κενών» https://docs.google.com/file/d/0B1lU_GX-5rMGeGN6RWhEbUdvUVU/edit?pli=1
      Β_ με αρ. πρωτ. 092/16-11-2012 και θέμα «Εκρηκτική κατάσταση στα σχολεία της Τ.Ε.Ε. λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών» https://docs.google.com/file/d/0B1lU_GX-5rMGRlBkaU54bnp0dE0/edit
([8])  βλ. απαντητικές επιστολές του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. στα αιτήματά μας για διάθεση στοιχείων:
([11]) βλ. ΔΤ ΟΛΤΕΕ 024/10-12-2012 «Επερωτήσεις Βουλευτών για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση», https://docs.google.com/file/d/0B1lU_GX-5rMGOTRlUm9CVkwydDQ/edit   
([14]) βλ. Σχολεία σε κατάστασης κρίσης (ενδεικτικά):
      Γ_   Την άμεση στελέχωση της ΕΠΑΣ Καρδίτσας …ζητά ο Σπύρος Ταλιαδούρος με Ερώτησή του στη Βουλή, Η Αλήθεια, καθημερινή εφημερίδα Θεσσαλίας, 16-1-2013, ΑΦ 2574

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 17-1-2013

 Αριθμ. Δ.Τ.: 028

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – ΚΑΛΕΣΜΑ

Στάση Εργασίας και διαμαρτυρία στο Υπουργείο Παιδείας για τα κενά Εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Τ.Ε.Ε.

Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2012-2013, το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. επεσήμανε έγκαιρα στο Υπουργείο Παιδείας τα προβλήματα που διαφαινόταν ότι θα δημιουργηθούν στη λειτουργία των σχολείων της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε,) λόγω της αποχώρησης εκατοντάδων εκπαιδευτικών πού έλαβαν χώρα μέσα στο καλοκαίρι, των ήδη υφισταμένων ελλείψεων μόνιμων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και του παγώματος διορισμών. Τότε, το Υπουργείο Παιδείας δεσμευόταν ότι τα κενά των εκπαιδευτικών θα καλυφθούν με αναπληρωτές.

Ο ίδιος ο Υπουργός διαβεβαίωνε στις 11 Σεπτεμβρίου 2012, ημέρα αγιασμού των σχολείων, ότι «την επόμενη εβδομάδα, με την οριστικοποίηση της δυναμικότητας κάθε τμήματος, θα τοποθετηθεί και ο τελευταίος αναγκαίος αναπληρωτής εκπαιδευτικός».

Προηγήθηκαν επίσης οι διαβεβαιώσεις του Υπουργού και του τότε Ειδικού Γραμματέα του Υπουργείου, που δόθηκαν μετά τη σύσκεψή τους με Στελέχη της εκπαίδευσης στις 29 Αυγούστου 2012, πώς έχουν διασφαλιστεί οι απαραίτητες πιστώσεις για την κάλυψη των κενών και πως «Οι προσλήψεις των αναπληρωτών θα ανακοινωθούν μεταξύ 5-7 Σεπτεμβρίου , έτσι ώστε να είναι στις θέσεις τους το διήμερο 10-11 Σεπτεμβρίου».

Σήμερα, τέσσερις και πλέον μήνες από την έναρξη των μαθημάτων και με την εκπνοή του Α’ τετραμήνου της σχολικής χρονιάς, εξακολουθούν να παραμένουν πολλές εκατοντάδες κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.) με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιούνται μαθήματα Γενικής Παιδείας και Ειδικοτήτων στους μαθητές των ΕΠΑ.Λ., των ΕΠΑ.Σ., των Σ.Ε.Κ. και των Τ.Ε.Ε. Β’ βαθμίδας, ενώ υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις και σε ειδικό και βοηθητικό προσωπικό στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.

Σε πάρα πολλά σχολεία της Τ.Ε.Ε. σε όλη την επικράτεια δεν διδάσκονται βασικά μαθήματα ειδικοτήτων λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικών, ενώ σε πολλές περιπτώσεις ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ !! Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα οξύ στις τελευταίες τάξεις και οι μαθητές της Τ.Ε.Ε.:

α) είτε ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ,

β) είτε θα πάρουν πτυχίο, χωρίς να έχουν διδαχθεί βασικές τεχνικές έννοιες και χωρίς να έχουν ασκηθεί σε βασικές δεξιότητες της ειδικότητας.

Και στις δύο περιπτώσεις, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗ της ήδη υποβαθμισμένης ΔΗΜΟΣΙΑΣ Τ.Ε.Ε. και υποβάθμιση των πτυχίων που παρέχει,

Οι απαντήσεις του Υπουργείου στα αλλεπάλληλα έγγραφά μας και στις Επερωτήσεις Βουλευτών που βασίστηκαν σε αυτά, είναι αποκαρδιωτικές:

·   Πραγματοποίησε όσες προσλήψεις μπορούσε στα πλαίσια των δεσμεύσεων του Μνημονίου (και μάλιστα περισσότερες από αυτές…).

·   Κατανάλωσε σχεδόν όλες τις εγκεκριμένες πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών.

·   Και, κατόπιν αυτών, «…καθοδηγεί τις Περιφερειακές Υπηρεσίες…» του Υπουργείου «…ώστε να κατανείμουν με το βέλτιστο τρόπο … το εκπαιδευτικό προσωπικό αρμοδιότητάς τους, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων υπαγωγής τους».

Αποδεικνύεται τελικά ότι οι επαναλαμβανόμενες ανακοινώσεις του Υπουργείου Παιδείας περί αναβάθμισης της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε) αποτελούν ψευδεπίγραφες δηλώσεις άνευ περιεχομένου, γιατί η σκληρή πραγματικότητα τις διαψεύδει και μας προετοιμάζει για τα χειρότερα.

Σε απλά Ελληνικά, το Υπουργείο λέει πώς ό,τι μπορούσε να κάνει το έκανε, και τώρα «τάμμετε την κεφαλήν σας και κάνετε μόνοι σας κουμάντο». Η οδηγία αυτή ισοδυναμεί με ανακοίνωση του Υπουργείου Άμυνας για αναστολή λειτουργίας του Γ.Ε.Σ., διάλυση του Στρατεύματος και εντολή προς τους Διοικητές των Μονάδων να ενεργήσουν αυτοβούλως και εκ των ενόντων, ενώ σε Ναυτική ορολογία η εντολή μεταφράζεται σε «εγκατάλειψη σκάφους και Save Your Souls»…

Καταγγέλλουμε

στον Ελληνικό Λαό την απαράδεκτη αυτή στάση του Υπουργείου και ζητούμε:

·   Την ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ σε όλα τα σχολεία της Χώρας και εδικά στα σχολεία της Τ.Ε.Ε. (ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ., Σ.Ε.Κ., Τ.Ε.Ε. Β’ βαθμίδας, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) με το διορισμό όλων των αναγκαίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

·   Να σταματήσει άμεσα η διαδικασία κάλυψης των κενών με υποχρεωτικές υπερωρίες.

·   Να σταματήσει η απαράδεκτη μείωση των υποχρεωτικών ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικότητας ως δήθεν λύση «κάλυψης των κενών».

·   Να σταματήσουν οι συγχωνεύσεις τμημάτων εν μέσω σχολικής χρονιάς.

·   Να σταματήσει το καθοδηγούμενο κλείσιμο ολόκληρων σχολείων, τομέων και ειδικοτήτων μέσω της άρνησης της Διοίκησης να διορίσει εκπαιδευτικούς σε αυτά.

Εξαγγέλλουμε

την πρωτοβουλία μας για οργάνωση Παράστασης Διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας, συνάντηση με την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου και επίδοση Ψηφίσματος

την Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013 και ώρα 12:00 το μεσημέρι

Κηρύσσουμε

ΤΡΙΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

την Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013, τις ώρες από 11:00π.μ – 02:00μ.μ.

σύμφωνα με την με αρ. 020-01/15-1-2013 Απόφαση του Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., για τη διευκόλυνση των συναδέλφων εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν στη διαμαρτυρία, και

Καλούμε

τους Εκπαιδευτικούς, τους Γονείς και τους Κηδεμόνες των μαθητών της Τ.Ε.Ε.:

·   Να προασπίσουν το Συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στο κοινωνικό αγαθό της Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης,

·   Να προασπίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία των Δημόσιων Σχολείων,

·   Να συμμετάσχουν μαζικά στην παράσταση διαμαρτυρίας της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. στο Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. για να διατρανώσουμε την αντίθεσή μας στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υπουργείου που ασκείται σε βάρος της Δημόσιας Παιδείας και ειδικά σε βάρος της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

ΟΧΙ άλλη ΚΟΡΟΪΔΙΑ

ΟΧΙ στην ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΟΧΙ στην ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης προς όφελος των Ιδιωτικών Συμφερόντων

 

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Νέα Μέτρα αντιμετώπισης ιώσεων εξαιτίας των αεροψεκασμών.







Νέα τάξη πραγμάτων...Νέα πρωτόγνωρα Μέτρα αντιμετώπισης ιώσεων!!!






Η έξαρση των ιώσεων, σε παιδιά και ηλικιωμένους, φέτος τον χειμώνα, είναι γεγονός! Το «Μητέρα» και λοιπά νοσοκομεία της χώρας, έχουν να αντιμετωπίσουν πολυάριθμα περιστατικά, αναπνευστικών προβλημάτων, αφαίρεσης υγρού από τους πνεύμονες, άσθμα, καρδιακά προβλήματα κ.α.
Ότι γίνεται στο εξωτερικό, ήρθε και στην χώρα μας…και δεν είδαμε τίποτε ακόμη!





Επειδή έχουμε γίνει μάρτυρες πάρα πολλών περιστατικών, φίλων και συγγενών, όπου τα παιδιά τους ή οι ηλικιωμένοι γονείς τους, έχουν ασθενήσει, ενώ ήταν εσώκλειστοι, λόγω ηλικίας ή άλλων προβλημάτων, στο σπίτι τους, χωρίς να έχει ασθενήσει πρωτύτερα κανείς άλλος συγκάτοικός τους, αποφασίσαμε να απευθυνθούμε σε ειδικούς φίλους επιστήμονες, ιατρούς, μικροβιολόγους, χημικούς και φυσικούς, ώστε να γράψουμε, νέα απλά μέτρα αντιμετώπισης των ιώσεων, εξαιτίας των αποδεδειγμένων πλέον καθημερινών αεροψεκασμών των πόλεων, όπως θα δείτε παρακάτω!





Ανοίξτε μερικοί το μυαλό σας και γελάστε αν θέλετε στο τέλος...





Οι συγκεκριμένοι ιοί είναι αερομεταφερόμενοι, εισχωρούν στα σπίτια μας και δεν απαιτείται σωματική επαφή των παιδιών, με μολυσματικά αντικείμενα, καθότι αρκετή είναι η εισπνοή του αέρα, που μας περιβάλει, για να ασθενήσουνε. Ο αέρας είναι εμπλουτισμένος με σωματίδια μετάλλων και ρύπων, τα οποία ο κάθε ιός, τα έχει ως προσωπικά του οχήματα μεταφοράς…





Η ατμόσφαιρα επιβαρυμένη από τους παγκόσμιους αεροψεκασμούς, της Γεωμηχανικής, για κλιματική αλλαγή και άλλους άγνωστους λόγους, προσφέρεται για την δημιουργία ιώσεων και την εξάπλωση αυτών και στην χώρα μας. Έχουνε δημιουργήσει οι επιστήμονες μέσω αεροψεκασμών, ένα χημικό πέπλο, που ενώ αναμένονταν να αντανακλάται μέρος της ηλιακής ακτινοβολίας μόνο, επιπλέον επιταχύνει και δημιουργεί το φαινόμενο του θερμοκηπίου! Ζούμε πλέον σε ένα χημικό θερμοκήπιο, όπου καπνοί από ξυλόσομπες, ιοί, καυσαέρια και άλλοι ρύποι ανθρώπινης δραστηριότητας, εγκλωβίζονται μαζί μας! Φανταστείτε να προστατεύεστε από την βροχή, βάζοντας στο κεφάλι σας μία μεγάλη σακούλα και καπνίζοντας. Όσο η βροχή δεν φθάνει στο κεφάλι σας, άλλο τόσο ο καπνός του τσιγάρου σας, δεν φεύγει έξω στην βροχή!





Άραγε γίνεται σκόπιμα;
Γιατι παλιά που οι παππούδες μας καίγανε μόνο ξύλα, δεν είχανε πρόβλημα με την ατμόσφαιρά τους;
Για δείτε παρακάτω και θα καταλάβετε τι συμβαίνει...









Αν παρατηρήσετε τον ουρανό και τον ήλιο, θα δείτε ότι έχουν χρώμα γαλακτώδες άσπρο και όχι μπλε και κίτρινο. Ομοίως το φεγγάρι και τα αστέρια, ακόμη και σε «καθαρό» ουρανό, τρεμοπαίζουμε και ιριδίζουνε, από τα χημικά που παρεμβάλλονται, μεταξύ σας. Τα «καυσαέρια» των αεροπλάνων, που δεν είναι τίποτε άλλο από χημικά εκούσιων ψεκασμών (!!!), απλώνονται και θολώνουν για ώρες τον ουρανό μας, σε αντίθεση με τα καυσαέρια, που χάνονται. Αυτή είναι και η σκοπιμότητα των πολυάριθμων, ακανόνιστων δρομολογίων των αεροπλάνων, που θα δείτε στον ουρανό σας, μέσω κρίσης και στις αεροπορικές εταιρείες, που διά των τερτιπιών της Γεωμηχανικής, βρήκανε χαρτζιλίκι και εμείς χάσαμε την υγεία μας!

Μεταξύ των ιών, που ελπίζουμε «τυχαία» να βρίσκονται στην ατμόσφαιρα…, υπάρχουν και κάποιοι, που προκαλούν στα παιδιά υψηλό πυρετό, έντονο βήχα και διαρκεί 3 με 4 εβδομάδες! Οι φαρμακοβιομηχανίες είδανε τις δουλειές τους να πηγαίνουν καλύτερα… και εμείς αναρωτιόμαστε…





Άραγε, η επιστήμη σήμερα, βοηθά ή εκμεταλλεύεται τον σημερινό άνθρωπο;!
Μήπως ο άνθρωπος είναι πιο «χρήσιμος» όταν είναι συνεχώς άρρωστος;
Αλήθεια πόσες φορές τον χρόνο αρρωσταίνετε, τα τελευταία πέντε χρόνια;

Για να περιορίσουμε τις συνέπειες που προαναφέραμε και εφόσον δεν αντιδρούμε, καλό είναι να πάρουμε κάποια απλά μέτρα προφύλαξης και να έχουμε γνώση τα παρακάτω, με σκοπό να επιβραδύνουμε την… σίγουρη αυτοκαταστροφή μας!

1. Αερίζουμε τα σπίτια μας, σε ώρες της ημέρας, που η θερμοκρασία είναι ικανοποιητικά υψηλή, για την εποχή. Σε αντίθετη περίπτωση ψύχους, κλείνουμε ερμητικά, πόρτες και παράθυρα. Ο λόγος, είναι ότι οι ψυχρές αέριες μάζες κατέρχονται και μαζί τους, οι ιοί, τα οξείδια αλουμινίου και λοιπών μετάλλων των αεροψεκασμών και κάθε λογής καλούδια, που παγιδεύονται κάτω από τα χημικά αυτά! (Για αυτό υπάρχει ομίχλη τα πρωινά και μυρίζει κάπνα, πιο έντονα από την υπόλοιπη διάρκεια της ημέρας, από την καύση των ξύλων που έγινε, ενώ το πρωί τα τζάκια και οι ξυλόσομπες είναι σβηστά!).

2. Μαθαίνουμε όλοι μας και στα παιδιά μας, να φυσάμε την μύτη μας και να μην την ρουφάμε ή καταπίνουμε την μολυσματική βλέννα! Αυτονόητοι οι λόγοι… ίσως σε λίγα χρόνια, δούμε στο εμπόριο, φίλτρα μύτης, όπως είναι οι ωτοασπίδες… τι άλλο άραγε να περιμένουμε… αφού ήδη στο εμπόριο κυκλοφορούν, προσωπικοί ιονιστές, σε μορφή κοσμήματος λαιμού!

3. Μαθαίνουμε όλοι μας και στα παιδιά μας ή στους γέροντές μας, να έχουμε κλειστό το στόμα και να αναπνέουμε από την μύτη, τον φυσικό προσωπικό ιονιστή μας! Ιδιαίτερα όταν γυμναζόμαστε, τρέχουμε ή περπατάμε, με ανοικτό το στόμα, οι ιοί εισέρχονται ανεμπόδιστα στους πνεύμονες και ασθενούμε πιο γρήγορα. Να ξέρετε πως τα ορατά στο μάτι σωματίδια, δεν είναι τόσο επικίνδυνα, όσο αυτά με μικρότερη διάμετρο, που εισχωρούν, μέσω αναπνευστικών και άλλων οδών, ευκολότερα στο αίμα μας.

4. Η υγιεινή του σπιτιού μας και η προσωπική μας καθαριότητα είναι φυσικά απαραίτητες και επιπλέον μπορούμε να προσθέσουμε έναν ιονιστή και αφυγραντήρα, στις οικιακές μας συσκευές. Η υγρασία του σπιτιού μας και μάλιστα στην σημερινή εποχή, της μειωμένης κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης, βοηθά την μεταφορά των ιών. Συνάμα, ένας αφυγραντήρας και ιονιστής, με συνήθη κατανάλωση ενέργειας, όση μίας λάμπας, καθαρίζει την ατμόσφαιρα του χώρου μας, ο οποίος στην συνέχεια μπορεί να θερμανθεί, με λιγότερη κατανάλωση ενέργειας.

5. Αποφεύγουμε δια ροπάλου την βροχή, όπου οι μολυσματικές σταγόνες της, μπορούν να μεταφερθούν στους οικείους μας από τα ρούχα μας.

6. Σε περίπτωση βροχής, ο αέρας είναι πιο καθαρός και μπορούμε να αερίσουμε το σπίτι μας. Η βροχή παρασύρει κάθε ρύπο, στο έδαφος και στο νερό μας, για αυτό και είναι απαραίτητη η χρήση φίλτρου νερού, στο σπίτι μας. Το βράσιμο του νερού, να ξέρετε πως δεν «σκοτώνει» τα βλαβερά χημικά του, αλλά τα διαλύει (ομογενοποίηση διαλύματος) και τα κάνει ακόμα πιο επικίνδυνα! Για αυτό φτάσανε στο σημείο επιστήμονες στην Αμερική, να συμβουλεύουν τους γονείς, να φτιάχνουν το γάλα σε σκόνη των παιδιών τους, με κρύο νερό! Βάζουμε στην «ζυγαριά» τους ιούς του κρύου νερού, από την μια και τα διαλυμένα χημικά και μέταλλα, του ζεστού νερού, από την άλλη και η επιλογή δική μας! Αυτή δυστυχώς είναι η εποχή μας φίλτατοι αναγνώστες!

7. Προτιμούμε φρούτα με βιταμίνη C, για την τόνωση του οργανισμού μας, απέναντι σε αρρώστιες πχ πορτοκάλια. Τρώμε καλά και αποφεύγουμε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος, διότι τα ζώα είναι πιο εκτεθειμένα, αλλά και επιρρεπή σε ασθένειες, λόγω των αεροψεκασμών. Προτιμούμε λαχανικά από θερμοκήπια και όχι από ανοικτούς χώρους καλλιεργειών, δυστυχώς ήρθε η εποχή που πρέπει να ζυγίζουμε τις αναπόφευκτες συνέπειες των επιλογών μας και δεν σημαίνει αυτό, ότι οι υπόλοιπες τροφές, δεν έχουν μολυνθεί.

8. Αποφεύγουμε υβρίδια και ακτινοβολημένα προϊόντα, στα οποία έχει αφαιρεθεί μέρος των θρεπτικών τους συστατικών, σύμφωνα με τον παράλογο, κώδικα τροφίμων "codex alimentarius", που έχουνε ψηφίσει και οι «πατριώτες» μας! Ο Κώδικας απαγορεύει τη χρήση Θρεπτικών Ουσιών (π.χ. βιταμινών και μετάλλων για την «πρόληψη, αντιμετώπιση ή θεραπεία οποιασδήποτε πάθησης ή ασθένειας», χαρακτηρίζοντάς τις «τοξίνες ή δηλητήρια»! Κάθε είδος τροφής (ακόμα και τα οργανικά βιολογικά τρόφιμα) υποβάλλονται σε επεξεργασία με ακτινοβολία, προκειμένου να απομακρυνθούν όλα τα δήθεν «τοξικά» θρεπτικά στοιχεία (εκτός και αν οι καταναλωτές μπορούν να παράγουν και να καταναλώνουν την τροφή τους σε τοπικό επίπεδο)! Τα θρεπτικά στοιχεία (π.χ. δι βιταμίνες Α, Β, C, D, ο ψευδάργυρος και το μαγνήσιο) ανακηρύσσονται παράνομα σε θερα­πευτικές δοσολογίες και μειώνονται σε ποσότητες αμελητέες, με μέγιστο όριο το 15% της σημερινής συνιστώμενης ημερήσιας δόσης! (Για ψάξτε στο διαδίκτυο να δείτε περισσότερα…) Για αυτό κοιτάτε πάντα τις ετικέτες των προϊόντων και αποφεύγεται χώρες προέλευσης, που είχαν βιώσει πολέμους ( βόμβες ουρανίου κλπ) ή άλλες χημικές, βιολογικές, ραδιενεργές καταστροφές. Για παράδειγμα, να ξέρετε πως ο μισός χρόνος ζωής ενός ραδιενεργού υλικού, είναι γύρω τα 100 χρόνια, οπότε γάλα από ραδιενεργή περιοχή, δεν θα ήταν φρόνιμο, να αγοράσετε.

9. Αποφεύγεται την κόπωση, την έντονη σωματική άσκηση και προτιμήστε λίγο ύπνο παραπάνω, αν θέλετε να είστε σε ετοιμότητα, για κάθε ιό εισβολέα.

10. Αποφεύγεται την άσκοπη χρήση αντιβιοτικών και λοιπών φαρμάκων, ώστε όταν χρειαστείτε πραγματικά την συνδρομή τους, ο οργανισμός σας να μπορεί να συνέλθει, αφού θα μάθει να πολεμά μόνος του, κάθε εισβολέα.

11. Κάθε φορά που επιστρέφεται σπίτι σας, να πλένεται μεταξύ άλλων τα μαλλιά σας. Στο διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε καταγγελίες γονέων, που λόγω των αεροψεκασμών, τα μαλλιά των παιδιών τους έχουν αλουμίνιο κ.α.! Αυτός είναι και ο λόγος που αποφεύγουμε το αλουμίνιο και σε αντιιδρωτικά καλλυντικά, μαλακτικές κρέμες κ.α. διότι φράσει τους πόρους του δέρματος και οι τοξίνες οδηγούνται σε κοντινές λιπώδεις περιοχές του σώματος, όπου πρόσφατη μελέτη Αμερικανών επιστημόνων, αποφαίνεται ότι είναι μία από τις αιτίες καρκίνου του μαστού, στις γυναίκες!

ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΚΡΑΥΓΗ ΜΑΝΑΣ- Σταματήστε να ψεκάζετε!
Δείτε:



Οι γριούλες και οι γέροι μας, κάτι νιώθανε όταν λέγανε, ότι ο καιρός είναι «άρρωστος» και βάζανε, σαν τους Κινέζους, μαντήλι ή κασκόλ, στην μύτη και στο στόμα τους!

Αν δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε από τα παραπάνω, απλά αναμένατε…!
Ή επιτέλους παρατηρείστε τον ουρανό σας και φωνάξτε!!!

Είμαστε και εμείς γονείς, παιδιά γονέων… και για να μην μας κάνει κανείς μήνυση, απλά σας λέμε να συμβουλευτείτε έναν ιατρό (όπως λένε πάντα) και τα κανάλια της τηλεόρασής σας!... ότι γράφουμε εδώ είναι ψέματα, έχουμε σκοπιμότητες και οι φωτογραφίες μας, σε ολόκληρο τον ιστοχώρο μας, είναι μπαρούφες… και καλή τύχη!





Δίλημμα ζωής:
Θέλετε ο Θεός σας, ο Αλάχ, ο Μωάμεθ, ο Βούδας κλπ να μας προσφέρει τον καιρό ή το Υπουργειό Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, με τους θανατηφόρους αεροψεκασμούς τους;

Life dilemma:
Do you want your God, Allah, Muhammad, Buddha etc. to offer us the weather or the Enviromental Ministry and Climate's Change, with deadly sprays (chemtrails) to control the skies?

Οι αεροψεκασμοί δεν αφορούν μόνο οικολόγους ή Χριστιανούς, αλλά όλους μας!!!
Το νερό που είναι κατά 60.000 φορές πιο περιεκτικό σε αλουμίνιο, από το επιτρεπτό όριο, όπως ήδη φωνάζουν, σε μερικές χώρες, το πίνουμε όλοι μας. Για αυτό ερευνήστε και ενοχλείστε!!!

CHEMTRAILS & ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ (παθητική αποδοχή)
Γιατί άραγε μας κάνουν τόση πλύση εγκεφάλου;... Δείτε:



Αυτό το άρθρο το φτιάξαμε ειδικά για όσους δεν πιστεύουν ότι μας ψεκάζουν.
Δείτε το λοιπόν και μετά γελάτε...
Άραγε πόση αλήθεια αντέχει ο καθένας μας;

Αντιγράψτε και επισκεφθείτε την διεύθυνση:
http://aeropsekasmostripolisarcadias.blogspot.gr/2012/11/blog-post_7.html

(ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ)

Αν κάποιοι πλουτίζουν από αυτούς τους ψεκασμούς, διότι αποφεύγουν αποζημιώσεις λόγω καταστροφών από χαλάζι κλπ, διότι κάνουν την ατμόσφαιρα πιο αγώγιμη για τις ασύρματες επικοινωνίες, διότι δημιουργούν προβλήματα υγείας έτοιμοι να τα λύσουν, διότι ελέγχουν το κλίμα με προέκταση τις οικονομίες περιοχών κλπ...
Αυτοί επέλεξαν να ζήσουν λιγότερο και πλουσιότεροι! Εμείς; Τα παιδιά μας;

ΤΡΙΠΟΛΗ, ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΙΩΤΕΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!
Όσο αστείο και αν ακούγεται, ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ και εμείς γελάμε!!!

Μάθε πως στην Σχολή Πολέμου των ανωτάτων Αξιωματικών του Στρατού Ξηράς, διδάσκεται ο σύγχρονος πόλεμος των ασύμμετρων απειλών, όπως λέγεται, όπου τις περισσότερες φορές, μπορεί να μην χρειαστεί, ούτε μία σφαίρα, για να καμφθούν ήθη και έθνη…
Αυτό ζούμε... πολλές μαζί απειλές και οι αφελείς, επιπλέον βιώνουν σύγχυση...

Παρακαλούμε να παρακολουθήσετε τα δικά σας αεροπλάνα, στον δικό σας ουρανό!
Όποια μέρα δείτε έστω ένα, θα δείτε πάρα πολλά πράγματα που δεν είχατε ξαναπροσέξει...

Για δοκιμάστε το site: flightradar24.com σπίτι σας, μόλις δείτε να ψεκάζει αεροπλάνο τον ουρανό σας, θα το δείτε "δηλωμένο" και στο επίσημο χάρτη των πτήσεων; Μάλλον όχι!!!
Άραγε πόση αλήθεια αντέχεις ακόμη;;;
Πόσο θα σκύβεις το κεφάλι σου, εσύ και τα παιδιά σου ακόμη;

Και καυσαέρια να είναι και πάλι καταλήγουν στα πνευμόνια, των γονιών και παιδιών μας!!!
Ποιος επιτέλους θα φωνάξει;;;;

Τραγουδώντας πεθαίνοντας και στην Τρίπολη (Μουσικό βιντεοκλίπ)


Μη μου κάνετε, σας παρακαλώ, την αναμενόμενη κλασσική ερώτηση : Μα, αυτοί οι σατανικοί εγκέφαλοι που τα κάνουν όλα αυτά δεν παθαίνουν τίποτα;;
Μα ακόμη θεωρείτε τον εαυτό σας στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας του πλανήτη;;
Μήπως νομίζεται πως στην κορυφή της πυραμίδας, βρίσκονται οι 300 «καλοπληρωμένοι υπάλληλοι» της Βουλής μας;

Καλούμε τον κόσμο να ενημερωθεί και ν' αντιδράσει πριν είναι αργά. Προτού η κορτιζόνη και τα χάπια για το άσθμα, πάρουν μόνιμη θέση πλάι στο κομοδίνο. Προτού τα παιδιά χαθούν πριν προλάβουν να γίνουν ενήλικες. Προτού η φύση και το περιβάλλον πάθει ζημιές μη αναστρέψιμες.

ΟΧΙ στον παγκόσμιο πόλεμο και κύρια στον μυστικό που γίνεται μέσω καιρικών οπλικών συστημάτων (HAARP κλπ). Τελευταία έχουν ενταθεί οι προσπάθειες να περάσει η προπαγάνδα της κλιματικής αλλαγής, καταστρέφοντας σκόπιμα το περιβάλλον με στόχο έθνη και λαούς. Καταστρέφουν το κλίμα για να μας πείσουν ότι κινδυνεύει. Πίσω από το σχέδιο αυτό δεν υπάρχει τίποτε άλλο από την Ατζέντα 21, τη μείωση κι έλεγχο πληθυσμού και τον περιορισμό ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

"Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης."  Stephen Hawking

Αν λειτουργούσε η δημοκρατία θα έπρεπε να υπήρχε υπεύθυνη ενημέρωση, μια και ανησυχούν τόσοι άνθρωποι, ή ακόμα περισσότερο θα έπρεπε να ερωτηθούν οι λαοί της γης, μέσω ενός δημοψηφίσματος. Αλλά εδώ δεν μας ρωτάνε για άλλα και άλλα. Ψηφίζουμε μόνο για ασήμαντα δευτερεύοντα θέματα, ίσα- ίσα για να συντηρείται η ψευδαίσθηση της δημοκρατίας. Οι πραγματικές αποφάσεις παίρνονται ερήμην και αντίθετα στην θέληση του ‘κυρίαρχου λαού’. Το σύστημα μέσα στο οποίο ζούμε λέγεται δημοκρατία αλλά δεν είναι. Είναι κάτι σαν την ψηφιακή ‘πραγματικότητα’, υπάρχει μόνο μέσα στην φαντασία των αδαών και ανυποψίαστων ανθρώπων.

«Όταν η αδικία γίνεται νόμος του κράτους, τότε η ανυπακοή είναι υποχρέωση των πολιτών και η αντίσταση με κάθε μέσο σε οποιονδήποτε καταλύει την χώρα, είναι συνταγματικό δικαίωμα»
Κάνετε κάτι... ο κόσμος δεν αντέχει να βλέπει να τον ψεκάζουν και η οργή του θα ξεχειλίσει...
Μπορεί τα αεροπλάνα να χαμηλώσανε την ροή των χημικών τους, ώστε να φαίνονται σαν καυσαέρια, ο ουρανός όμως μετά θολώνει, σύννεφα ιριδίζουν από τα χημικά, στο φως του ήλιου που χάνεται και οι αγρότες βλέπουν λιγότερη σοδιά, οι επενδυτές φωτοβολταϊκών λιγότερα χρήματα... μα πάνω από όλα, τον καρκίνο και τα πνευμονικά οιδήματα, να θερίζουν κάθε γειτονιά μας!!!

Κλείστε την τηλεόρασή σας, τα "μέσα μαζικής τύφλωσης" δεν πρόκειται να σας πούνε τίποτε...
Κατεβάστε δωρεάν υπέροχα βιβλία ή έρευνες:
http://www.scribd.com/my_document_collections/3244615

Σε αντίθετη περίπτωση, καθίστε στον αναπαυτικό καναπέ σας, έχετε ένα πουλάκι σε κλουβί στο σπίτι σας και όπως μαθαίνουν φίλοι αξιωματικοί του στρατού μας, σε ραδιοβιολογικού και χημικού πολέμου εκπαίδευση, αναμείνατε τις αντιδράσεις και ασθένειές του!

Με εκτίμηση, ΓΧΝν.
http://church-taxiarchon-kernitsas.blogspot.com
http://aromapanagias.blogspot.com
http://aeropsekasmostripolisarcadias.blogspot.com

"ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ" Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΜΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ!

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Προσλήψεις εκπαιδευτών σε όλα τα ΙΕΚ- Αιτήσεις από τη Δευτέρα

12 Ιαν. 2013, 14:28
Προσλήψεις εκπαιδευτών σε όλα τα ΙΕΚ- Αιτήσεις από τη Δευτέρα
Πως θα γίνει η μοριοδότηση των υποψηφίων
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Πρόσκληση προς τους ενδιαφερόμενους για την απασχόληση ως εκπαιδευτές στα ΙΕΚ της χώρας για το εαρινό εξάμηνο 2012-13, υπεύθυνε το Ίδρυμα νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης 
 Προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων: από 14-01-2013 έως και 18-01-2013 και ώρα 20:00 (ημερομηνία και ώρα λήξης υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων) .
Η υποβολή των αιτήσεων και του φακέλου δικαιολογητικών θα γίνεται από τους ενδιαφερόμενους αυτοπροσώπως στην έδρα των κατά τόπους Ι.Ε.Κ. στα οποία εκδήλωσαν ενδιαφέρον, από 14-01-2013 έως και 23-01-2013 και κατά τις ώρες που θα ορίζονται με ανακοίνωση από τα κατά τόπους Ι.Ε.Κ.
1.ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
2. ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ

Δικαιολογητικά

Πλήρες βιογραφικό σημείωμα.
1. Επικυρωμένο αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
2. Επικυρωμένα αντίγραφα τίτλων σπουδών της ημεδαπής (βασικό πτυχίο αντίστοιχο με την ειδικότητα που προκηρύσσεται, μεταπτυχιακός και διδακτορικός τίτλος θέματος συναφούς προς το αντικείμενο, παιδαγωγικός τίτλος σπουδών ΑΣΕΤΕΜ / ΣΕΛΕΤΕ ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., δίπλωμα Ι.Ε.Κ., πτυχίο Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου, Τεχνικού – Εκπαιδευτικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου ή Τεχνικής Επαγγελματικής Σχολής).
3. Όσοι έχουν αποκτήσει τίτλο σπουδών σε κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να καταθέσουν είτε
Ι. α) άδεια άσκησης επαγγέλματος, η οποία έχει χορηγηθεί με τη διαδικασία της επαγγελματικής αναγνώρισης, βάσει των διατάξεων των επαγγελματικών προσόντων (π.χ. Οδηγίες 89/48/Ε.Ο.Κ., 92/51/Ε.Ο.Κ., 99/42/Ε.Κ., Τομεακές Οδηγίες κ.λπ.). Στην περίπτωση της επαγγελματικής αναγνώρισης, αντί της άδειας άσκησης επαγγέλματος είναι δυνατόν να κατατεθεί αντίγραφο της Πράξης Αναγνώρισης από το αρμόδιο Συλλογικό Όργανο ή την αρμόδια επιτροπή (π.χ. Σ.Α.Ε.Ι., Σ.Ε.Α.Τ.Ε.Κ., Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων κ.α.) ή αντίγραφο της
Απόφασης Αναγνώρισης από την κατά περίπτωση Αρμόδια Αρχή (Υπουργείο, Νομαρχία κ.λπ.), είτε Π. β) Πιστοποιητικό Χορήγησης Ισοτιμίας από το πρώην ΔΙ.ΚΑΤ.Σ.Α. νυν Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., τον Ο.Ε.Ε.Κ., του Ε.Ο.Π.Π. ή από άλλη αρμόδια υπηρεσία. Όσοι έχουν αποκτήσει τίτλο σπουδών σε κράτος μη μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να καταθέσουν Πιστοποιητικό Χορήγησης
Ισοτιμίας από το πρώην ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. νυν Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., τον Ο.Ε.Ε.Κ., του Ε.Ο.Π.Π. ή από άλλη αρμόδια υπηρεσία. Σε αυτήν την περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επισύναψη επικυρωμένων αντιγράφων των βασικών τίτλων σπουδών επισήμως μεταφρασμένων (από το Υπ.Εξ., πρεσβείες της Ελλάδος στο εξωτερικό, Δικηγόρους και μεταφραστές του Ιονίου Πανεπιστημίου).
4. Από τους υποψηφίους που υπάγονται στον ιδιωτικό τομέα απαιτείται :
Ι. βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα από την οποία να προκύπτει η
διάρκεια της ασφάλισης, Π. ή υπεύθυνη δήλωση του υποψηφίου, κατά το άρθρο 8 του Ν. 1599/1986, στην οποία να δηλώνεται επακριβώς ο χρόνος και το είδος της εμπειρίας του, τα στοιχεία του εργοδότη, φυσικού προσώπου ή της επωνυμίας της επιχείρησης αν πρόκειται για νομικό πρόσωπο.
5. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες πρέπει να προσκομίσουν :
Ι. βεβαίωση της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. στην οποία θα αναγράφεται ο χρόνος άσκησης
συγκεκριμένου επαγγέλματος, Π. ή υπεύθυνη δήλωση του υποψηφίου, κατά το άρθρο 8 του Ν. 1599/1986, ότι εξετέλεσε συγκεκριμένες εργασίες, μελέτες και έργα σχετικά με το αντικείμενο της εμπειρίας.
6. Από τους μισθωτούς του δημόσιου τομέα, όταν η εργασία έχει παρασχεθεί σε
υπηρεσίες του Δημοσίου, σε Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού, σε
Ν.Π.Ι.Δ. του δημόσιου τομέα της παρ. 1, του άρθρου 14, του Ν. 2190/1994, όπως
ισχύει, ή σε φορείς της παρ. 3, του άρθρου 1, του Ν. 2527/1997, απαιτείται μόνο
βεβαίωση του αντίστοιχου φορέα, από την οποία να προκύπτει το είδος της
εργασίας που παρασχέθηκε και η χρονική διάρκεια της παροχής της.
Η επιλογή των ωρομισθίων εκπαιδευτών θα γίνει σύμφωνα με την μοριοδότηση της Γενικής Γραμματέως Δια Βίου Μάθησης (Αρ. Πρωτ. 1091/14-12-2012) η οποία επισυνάπτεται στην παρούσα και αποτελεί ανυπόστατο τμήμα αυτής.
Α. ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ
1. Εκπαίδευση – Επιμόρφωση
2. Διδακτική Εμπειρία
3. Εργασιακή εμπειρία
4. Άλλα προσόντα (ξένες γλώσσες, γνώσεις χειρισμού Η/Υ)
5. Κοινωνικά κριτήρια (Ανεργία, Πολυτεκνία ή Μονογονεϊκή Οικογένεια, ΑμΕΑ)
Β. ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΧΝΕΣ
1. Σπουδές και Επαγγελματική Εμπειρία
2. Διδακτική Εμπειρία – Επιμόρφωση
3. Εργασιακή εμπειρία
4. Άλλα προσόντα (ξένες γλώσσες, γνώσεις χειρισμού Η/Υ)
5. Κοινωνικά κριτήρια (Ανεργία, Πολυτεκνία ή Μονογονεϊκή Οικογένεια, ΑμΕΑ)
Κατόπιν της επιλογής τους οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτές οφείλουν :
1. Να υπογράψουν σχετική σύμβαση μίσθωσης έργου στην οποία θα καθορίζονται τα μαθήματα τα οποία τους ανατέθηκαν οι ώρες απασχόλησης, η ωριαία αντιμισθία και οι λοιπές υποχρεώσεις.
2. Να συμπληρώσουν Υπεύθυνη δήλωση Ατομικών Στοιχείων που θα τους δοθεί από το Ι.Ε.Κ. 3. Να υποβάλουν υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86: α) για το εάν εργάζονται σε φορέα του στενότερου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα και σε ποιον, β) για τις συνολικές τακτικές και πρόσθετες, αμοιβές από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και γ) ότι οι συνολικές αποδοχές τους δεν υπερβαίνουν τα εκ του Ν. 1326/83 (άρθρα 4, 5), Ν. 2303/95, Ν.2470/97 , Ν.3833/2010 και 4024/2011 ανώτατα
επιτρεπόμενα όρια κατά μήνα.
http://www.esos.gr/uploads/iek/-prosklisi-iek-earino-ekpaideyton.pdf