Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Η ΤΕΧΝΙΚΗ- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ



«ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Η ΤΕΧΝΙΚΗ- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ»



«ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Η ΤΕΧΝΙΚΗ- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ»
Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Κορινθίας μέσω του Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Κορίνθου και των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΣΕΚ της Περιφερειακης Ενότητας Κορινθίας υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας οργανώνει έκθεση με τίτλο: «Η Τεχνική – Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Κορινθία. Δρόμοι και Προοπτικές»,
πραγματοποίησε εγκαίνια για την έκθεση που θα διαρκέσει μέχρι και σήμερα στο σχολικό συγκρότημα Αγίου Νικολάου στο Κιάτο. Η έκθεση παρουσιάζει τις ειδικότητες των Επαγγελματικών Λυκείων και Επαγγελματικών Σχολών της Κορινθίας με δημιουργήματα των μαθητών των αντιστοίχων ειδικοτήτων.

Πολυμέσα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΔΗ

Κατασκευή διπλού μοτοποδηλάτου Piaggio Ciao από μαθητές του ΕΠΑΛ


Εύρεση παλαιών μετάλλων και διαμόρφωσή τους από την ειδικότητα Οχημάτων.



Εύρεση παλαιών ελαστικών , ζαντών , ρουλεμάν και συναρμολόγησή τους.


Ηλεκτροσυγκόληση των μετάλλων και διαμόρφωση σκελετού διπλού μοτοποδηλάτου.


Τοποθέτηση τροχαλιών μετάδοσης κινήσεως.


Εργασίες ευθυγράμμησης σκελετού.



Τοποθέτηση στέκας.




Τοποθέτηση διπλού - δεύτερου τιμονιού.


Τοποθέτηση διπλού - δεύτερου τιμονιού.


Ενίσχυση σασί - δοκιμή.


Δοκιμή κινητήρα 


video: Δοκιμή κινητήρα.


Εργασίες βαφής - αστάρωμα σκελετού.



Βαφή ζαντών.


Βαφή σκελετού - τεχνική διχρωμίας.


Εργασίες φανοποιίας - βαφή πλαστικών τμημάτων.


Βαφή σκελετού - τεχνική διχρωμίας.



Στάδιο κατασκευής , εξέλιξης , δοκιμών κινητήρα εσωτερικής καύσης.


Δεσίματα , εγκατάσταση ηλεκτρο-μηχανολογικών μερών , τμημάτων φανοποιίας - αμαξώματος.


Δεσίματα , εγκατάσταση ηλεκτρο-μηχανολογικών μερών , τμημάτων φανοποιίας - αμαξώματος.




Τελικός οπτικός έλεγχος , τελειοποίηση κατασκευής.


video: Τελική δοκιμή του διπλού μοτοποδηλάτου Piaggio Ciao.


Οι τελειόφοιτοι σπουδαστές της ειδικότητας Ηλεκτρομηχανικών Συστημάτων Οχημάτων του Σχολικού Εργαστηριακού Κέντρου (ΣΕΚ) Λουτρακίου - 2ου Επαγγελματικού Λυκείου.
Από αριστερά : Αργύρης Ζώγκος - Παπαλεονάρδος , κέντρο : Δημήτρης Διαμαντόπουλος , δεξιά : Δημήτρης Καραχοντζίτης.


Οι τελειόφοιτοι σπουδαστές της ειδικότητας Ηλεκτρομηχανικών Συστημάτων Οχημάτων του Σχολικού Εργαστηριακού Κέντρου (ΣΕΚ) Λουτρακίου - 2ου Επαγγελματικού Λυκείου.
Από αριστερά : Αργύρης Ζώγκος - Παπαλεονάρδος , κέντρο : Δημήτρης Διαμαντόπουλος , δεξιά : Δημήτρης Καραχοντζίτης.



Κατασκευή διπλού μοτοποδηλάτου Piaggio Ciao


Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Να αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής στις πανελλήνιες εξετάσεις μέσω του σχολείου στο οποίο φοιτούν οι απόφοιτοι των Γενικών Λυκείων που εγγράφονται στα ΕΠΑΛ».

 

Πανελλήνιες εξετάσεις μέσω ΕΠΑΛ και δικαίωμα συμμετοχής σε αυτές αποφοίτων Γ.Λ., του Δημήτρη Σακατζή



 


Πανελλήνιες εξετάσεις και δικαίωμα συμμετοχής σε αυτές
Αγαπητοί συνάδελφοι,
μετά από αρκετές προσπάθειες να ακουστεί η φωνή των μαθητών μας με θεσμικό τρόπο, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η απρόσωπη γραφειοκρατία του υπουργείου σπάει μόνο μέσα από τη δική μας συντονισμένη κινητοποίηση. Σε τι αναφέρομαι και τι εννοώ. Αναφέρομαι στο δικαίωμα των αποφοίτων των Γενικών Λυκείων που εγγράφονται στα ΕΠΑΛ να συμμετάσχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις μέσω του σχολείου στο οποίο φοιτούν. Εννοώ, ότι από το Σεπτέμβριο της φετινής χρονιάς συνέταξα ένα έγγραφο, το κατέθεσα στο Σύλλογο Διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Τυρνάβου, όπου και υπηρετώ και αφού υπογράφηκε από όλους τους συναδέλφους, το αποστείλαμε στο γραφείο Σχολικών Συμβούλων του Ν. Λάρισας, ώστε να το προωθήσουν στο υπουργείο. Η ίδια διαδικασία ακολουθήθηκε και στο 7ο ΕΠΑΛ Λάρισας. Μετά από ένα μήνα οι Σχολικοί Σύμβουλοι μεταβίβασαν τα εν λόγω έγγραφα στην περιφερειάρχη και αυτή με τη σειρά της στο Υπουργείο Παιδείας. Αντίστοιχα οι μαθητές μου έστειλαν και αυτοί έγγραφο στο υπουργείο. Έκτοτε και ενώ τα χρονικά περιθώρια έχουν τελειώσει δεν έχει αλλάξει τίποτα.
Θα μου πείτε, εδώ λαμβάνουν χώρα τόσες αρνητικές εξελίξεις που αφορούν στο επάγγελμα μας και εσύ ενδιαφέρεσαι για το ποιοι έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις; Σε ένα θέμα μάλιστα που μπορεί να υπάρχουν και πολλές διαφορετικές απόψεις. Καταρχάς, αυτοί οι ποιοι αγαπητοί συνάδελφοι είναι οι μαθητές μας. Φανταστείτε εάν εμείς είμαστε απογοητευμένοι για όσα συμβαίνουν, αυτοί πως θα πρέπει να νιώθουν για τις προοπτικές που προδιαγράφονται για το μέλλον τους;
Μέσα σε αυτό το δυσοίωνο περιβάλλον, φανταστείτε να σας έλεγαν ότι εάν θέλετε να περάσετε στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση πρέπει εφόσον κάνατε την επιλογή να εγγραφείτε στο ΕΠΑΛ π.χ. στον Τομέα Υγείας και Πρόνοιας, να διαβάζετε Ανατομία και Παθολογία, αλλά να εξετάζεσθε στις Πανελλήνιες ως απόφοιτος του Γενικού Λυκείου στην Ιστορία και στα Αρχαία. Το ξέρετε ότι εάν μελετήσετε όλους τους νόμους και τις εγκυκλίους αναφορικά με το ζήτημα, είναι οι μόνοι απόφοιτοι του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, που δεν μπορούν να συμμετάσχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις μέσω του σχολείου στο οποίο φοιτούν;
Εφόσον παρέθεσα τι συμβαίνει και τι έχει γίνει μέχρι τώρα, γεννάται το ερώτημα, εάν αντιδράμε και το πώς αντιδράμε. Αναφορικά με το πρώτο ερώτημα πιστεύω πως συμφωνείτε ότι πρωτίστως είμαστε παιδαγωγοί και μετά επαγγελματίες. Όταν οι μαθητές μας λοιπόν, μας λένε το πρόβλημα τους, τους κοιτάμε στα μάτια και τους λέμε ότι έχουμε και εμείς προβλήματα ή αντίθετα γινόμαστε αρωγοί, συμπαραστάτες και σύμβουλοι τους; Εάν επιλέξουμε τη δεύτερη στάση, πως πρέπει να αντιδράσουμε; Επιχειρούμε μόνο να απαξιώσουμε το σύστημα, ή επιδιώκουμε να τους δείξουμε πως αυτό πρέπει να αλλάξει. Κανείς δεν μας εγγυάται ότι αυτό θα γίνει, αλλά τους μαθαίνουμε με τις πράξεις μας ότι δεν τα παρατάμε, ότι προσπαθούμε απέναντι σε ένα απρόσωπο γραφειοκρατικό μηχανισμό και ότι οι αλλαγές γίνονται μόνο με τη συμμετοχή. Γιατί η συμμετοχή ταράζει την αδράνεια του συστήματος που τα θέλει όλα ήρεμα και σε σειρά. Έστω και αν δεν πετύχουμε τους στόχους μας, θα έχουμε εκπαιδεύσει τους μαθητές μας να συμμετέχουν και αυτό θα είναι το καλύτερο μάθημα που έχουμε να τους δώσουμε και ταυτόχρονα ο μεγαλύτερος φόβος του συστήματος.
Αυτό λοιπόν σας ζητάω μαζί με τους μαθητές μου, να συμμετέχετε. Να στείλετε στο e-mail του υφυπουργού: papatheodorou@minedu.gov.grένα απλό αίτημα:
«Να αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής στις πανελλήνιες εξετάσεις μέσω του σχολείου στο οποίο φοιτούν οι απόφοιτοι των Γενικών Λυκείων που εγγράφονται στα ΕΠΑΛ».
Εφόσον συμφωνείτε, μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ή και όχι και να στείλετε το αίτημα.
Κλείνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το χρόνο που αφιερώσατε διαβάζοντας αυτό το κείμενο και θα ήθελα να σας παρακαλέσω, εάν δεν συμμετάσχετε σε αυτή την προσπάθεια, γράψτε μου τι να πω στους μαθητές μου!
Με εκτίμηση,
Σακατζής Δημήτρης
Εκπαιδευτικός (ΠΕ1810) στο 1ο ΕΠΑΛ Τυρνάβου
Χατζημιχάλη 6, Λάρισα
2410-617741, 6974325155



Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CF%89-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BB-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%87%CE%AE%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%AF%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%BB-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7#ixzz2PtJUoLh0
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Πέμπτη , Παρασκευή & Σάββατο 11,12 &13-04-2013 Ημερίδα-Έκθεση Τεχνημάτων Τεχνολογίας στις αποθήκες Α.Σ.Ο. του Δήμου Σικυωνίων


Μαρτίου 29, 2013

Ημερίδα-Έκθεση Τεχνημάτων Τεχνολογίας στις αποθήκες Α.Σ.Ο. του Δήμου Σικυωνίων

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας δια του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων και με τη συνεργασία της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Τεχνολογίας (ΠΕΚΑΤΕ),οργανώνουν  Ημερίδα-Έκθεση Τεχνημάτων Τεχνολογίας,                                                 την Παρασκευή 12 Απριλίου 2013και ώρα 11.30-15.00,  με θέμα:
«Η παιδαγωγική του ενεργητικού σχολείου-Το μάθημα της Τεχνολογίας στη Γενική εκπαίδευση»,
η οποία θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Σικυωνίων Κορινθίας .
Στην ημερίδα θα γίνει παρουσίαση της τεχνικής της  διδασκαλίας του  μαθήματος της Τεχνολογίας με παραδείγματα και προτάσεις και θα αναδειχθεί η σημασία του  ως εμπράκτου λόγου στην εξέλιξη των μαθητών. 
Την Πέμπτη , Παρασκευή & Σάββατο 11,12 &13-04-2013 στις αποθήκες Α.Σ.Ο. του Δήμου Σικυωνίων (πλησίον Δημαρχείου) θα λειτουργεί «Έκθεση Τεχνημάτων Τεχνολογίας», των μαθητών των Γυμνασίων της Κορινθίας. Η έκθεση θα είναι ανοικτή από τις 9.00-14.00 στις 11&12 Απριλίου 2013 ώστε να την επισκεφτούν τα σχολεία που επιθυμούν και το Σάββατο από τις 10.00-13.00 για γονείς-κηδεμόνες και κάθε ενδιαφερόμενο.
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Η Ημερίδα υλοποιείται υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α’/ βάθμιας και Β’/βάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου.
Ο  Διευθυντής  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Κορινθίας


Βασίλειος Σαμαράς
Δρ. Μηχανικόςhttp://korinthostv.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2150.html?spref=bl

Εκρηκτικές ανάγκες στέγασης, εκπαιδευτικών, δομών και προοπτικής στα σχολεία της Τ.Ε.Ε.


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 3-4-2013

 Αριθμ. Πρωτ.: 182

ΠΡΟΣ :

– κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, Υπουργό Παιδείας, Θ.Π.Α.

– κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου, Υφυπουργό ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

– κ. Γιάννη Κουράκη, Δήμαρχο Ηρακλείου

– κ. Γιάννη Μαρινάκη, Δήμαρχο Ρεθύμνου

ΚΟΙΝ :

– κ. Αθανάσιο Κυριαζή Γενικό Γραμματέα Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

– τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου

– τις Περιφερειακές Δ/νσεις Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας Εκπ/σης

– τις Διευθύνσεις Β΄βάθμιας Εκπ/σης

– τα Σχολεία της Τ.Ε.Ε., τις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., τα Μ.Μ.Ε.

ΘΕΜΑ: Εκρηκτικές ανάγκες στέγασης, εκπαιδευτικών, δομών και προοπτικής στα σχολεία της Τ.Ε.Ε.

Σχετικά:

– Η με αρ. 285/28-3-2013 επιστολή της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Ηρακλείου προς τον Υφυπουργό Παιδείας, Θ.Π.Α. με θέμα: «Τα ολιγομελή Τμήματα και τα 8 ΕΠΑ.Λ. στο Ηράκλειο» [1]

– Η από 14-2-2013 επιστολή της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Ρεθύμνου προς το Υπουργείο Παιδείας με θέμα την ίδρυση 2ου ΕΠΑ.Λ. στο Ρέθυμνο [2]

 

Σας διαβιβάζουμε τα ως άνω δύο σχετικά έγγραφα, της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Ηρακλείου και της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Ρεθύμνου.

Τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. γνωρίζουν, τα τελευταία δύο χρόνια, σταθερή αύξηση μαθητικού δυναμικού. Τα θέματα, όμως, που απασχολούν και ταλαιπωρούν την Τ.Ε.Ε. είναι δυστυχώς πολλά, άλυτα και συνεχίζουν να διογκώνονται. Κυρίαρχα προβλήματα αναδεικνύονται η ανεπάρκεια των κτηριακών υποδομών και οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό.

Ειδικότερα στις δύο αυτές περιοχές της χώρας, το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο, η κατάσταση είναι εκρηκτική, τα σχολεία έχουν κορεστεί και δεν μπορούν πλέον να στεγάσουν άλλους μαθητές. Για να λειτουργήσουν τα σχολεία, αναγκάζονται να μεταβάλλουν το …ωράριο κάποιων τμημάτων τους σε απογευματινό, ενώ άλλα τμήματα «φιλοξενούνται» σε «λυόμενα», σε αίθουσες από γυψοσανίδα διαστάσεων 3 x 3 μέτρα (όσο ένα δωμάτιο ύπνου), σε χώρους «τυφλούς», χωρίς φυσικό φωτισμό και αερισμό, σε χώρους γραφείων και σε υπόγεια. Οι αποθήκες αδειάζονται για να γίνουν αίθουσες διδασκαλίας και οι διάδρομοι μετατρέπονται σε αποθήκες. Τα εσπερινά σχολεία «δανείζονται» αίθουσες από άλλα κοντινά ημερήσια, αφού δεν επαρκούν οι αίθουσες του δικού τους σχολείου.

Στο Ηράκλειο, τα ποσοστά των μαθητών που φοιτούν στα σχολεία της Τ.Ε.Ε. σε σχέση με αυτά της Γενικής εκπαίδευσης είναι 41% και 59% αντίστοιχα, όμως υπάρχουν μόλις έξι (6) ημερήσια σχολεία της Τ.Ε.Ε. έναντι δεκατριών (13) αντιστοίχων ΓΕ.Λ., τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. είναι ανορθολογικά χωροθετημένα και επιπλέον, στεγάζονται σε μόλις πέντε (5) κτήρια (δηλαδή αναλογία κτηρίων 28% η Τ.Ε.Ε. με 72% τα Γ.Ε.Λ.)!!

Αντίστοιχα, το ποσοστό των μαθητών της Τ.Ε.Ε. στο Ρέθυμνο ανέρχεται σε πάνω από το 25% επί του συνόλου, ενώ υπάρχουν μόλις δύο (2) σχολεία της Τ.Ε.Ε. που εξυπηρετούν ολόκληρο το Νομό Ρεθύμνου, έναντι εννέα (9) αντιστοίχων ΓΕ.Λ. και επιπλέον, τα δύο αυτά σχολεία στεγάζονται σε μόλις ένα (1) κτήριο (σε δύο βάρδιες), δηλαδή αναλογία κτηρίων 10% και 90%, της Τ.Ε.Ε. έναντι των ΓΕ.Λ. !!

Η κατάσταση επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο, με την παγιωμένη πλέον έλλειψη εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων, καθώς αποδεικνύεται ότι η φετινή σχολική χρονιά θα ολοκληρωθεί χωρίς να έχουν καλυφθεί τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό, ενώ η σκέψη και μόνο του τι θα συμβεί στην επόμενη χρονιά, με 14.000, κατ’ αρχήν, τουλάχιστον κενές θέσεις (10.000 αναπληρωτές που δεν θα προσληφθούν και περίπου 4.000 αποχωρήσεις μονίμων υπηρετούντων) προκαλεί τρόμο.

Ακόμη, βιώσαμε και φέτος την πάγια τακτική του Υπουργείου, να καλύπτει πρώτα με αναπληρωτές καθηγητές όλες τις άλλες δομές της Εκπαίδευσης και να αφήνει τελευταία τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. !!

Η τραγική αυτή κατάσταση δεν συνάδει με τις δηλώσεις του Υφυπουργού, κατά τη συζήτηση της με αρ. 15434/23-11-2012 αναφοράς του βουλευτή Ηρακλείου κ. Μαριά που διεξήχθη στη Βουλή στις 5-3-2013, ότι «… είναι πλέον εθνική ανάγκη για ένα σχεδιασμό, όχι απλά στο Γενικό Λύκειο, αλλά στην ουσία, στο Τεχνολογικό Λύκειο… ένα Τεχνολογικό Λύκειο σύγχρονο, μοντέρνο, συνδεδεμένο με τις επαγγελματικές ανάγκες των μαθητών, αλλά πάνω απ’ όλα με μια άλλου τύπου εκπαίδευση, η οποία θα έχει σχέση με την κοινωνία και την οικονομία».

Οι δηλώσεις αυτές δεν συμβαδίζουν με την χρόνια και συστηματική παραγνώριση της Τ.Ε.Ε. από το Υπουργείο Παιδείας, του οποίου η κεντρική υπηρεσία βρίθει από κάθε λογής Διευθύνσεις, εκτός από Διεύθυνση Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, αφήνοντας τα σχολεία μας ουσιαστικά ακέφαλα !!

Οι δηλώσεις αυτές δεν συμβαδίζουν και με την άκρα του τάφου σιωπή του Υπουργείου σε σχέση με το νέο Σχολείο της Τ.Ε.Ε., το οποίο εδώ και τρία χρόνια εξαγγέλλεται, όλο έρχεται και ποτέ δεν φτάνει… Η παρατεταμένη αυτή αοριστία δημιουργεί έντονη ανασφάλεια σε ολόκληρη την κοινωνία, στους γονείς, στους μαθητές και κυρίως στους εκπαιδευτικούς και στα σχολεία της ΤΕΕ, τα οποία ενώ θέλουν να «εκτοξευθούν» σε μια νέα δημιουργική τροχιά ανάπτυξης, καθηλώνονται σε στασιμότητα, μη γνωρίζοντας με ποια μορφή θα λειτουργούν (και …αν θα λειτουργούν) του χρόνου...!! Θυμίζουμε ότι πέρσι τον Ιούνιο, η εγκύκλιος του Υπουργείου προς τις ΕΠΑ.Σ. για την εγγραφή των μαθητών, στάλθηκε την ημέρα …λήξης των εγγραφών!!

Μετά από τα παραπάνω,

ζητούμε

Να εξευρεθούν άμεσα τα κατάλληλα κτήρια για τη στέγαση των Δημόσιων Σχολείων της Τ.Ε.Ε. με την πρωτοβουλία των τοπικών Αρχών και τη συνδρομή του Υπουργείου Παιδείας.

Να διοριστούν πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς οι εξακόσιοι (600) εκπαιδευτικοί (επιτυχόντες ΑΣΕΠ-40%) τεχνικών ειδικοτήτων τους οποίους οφείλει το Υπουργείο να διορίσει από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2008 !!

Να θεσμοθετηθεί, σε κάθε πρόσληψη, αναλογία αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τα σχολεία της Τ.Ε.Ε., έτσι ώστε αυτά να έχουν έγκαιρα όσους αναπληρωτές τους αναλογούν, αναφορικά με το μαθητικό τους δυναμικό.

Να δημιουργηθεί άμεσα αυτόνομη Διεύθυνση Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, η οποία να εποπτεύει τη λειτουργία των σχολείων της Τ.Ε.Ε., να επιλαμβάνεται των προβλημάτων τους που προκύπτουν από την εγγενή ιδιομορφία και τις ιδιαιτερότητές τους, και να τα επιλύει.

Να ανακοινώσει άμεσα το Υπουργείο τις προτάσεις του για το νέο Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο (Τ.Ε.Λ.) και να δοθεί επαρκής χρόνος διαβούλευσης, ή, αν δεν έχουν ακόμη διαμορφωθεί, να γνωστοποιηθεί η σύνθεση της Επιτροπής που επεξεργάζεται το σχέδιο αυτό, καθώς και το χρονοδιάγραμμα των εργασιών της.

Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ο Πρόεδρος Σεραφείμ Κερασιώτης

ο Γενικός Γραμματέας Σταμάτιος Σταματιάδης

 

Απουσίες Μαθητών σε ημέρες απεργιών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 2-4-2013

 Αριθμ. Πρωτ.: 179

ΠΡΟΣ :

– κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, Υπουργό Παιδείας, Θ.Π.Α.

– κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου, Υφυπουργό ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

ΚΟΙΝ :

– κ. Αθανάσιο Κυριαζή Γενικό Γραμματέα Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

– τις Περιφερειακές Δ/νσεις Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας Εκπ/σης

– τις Διευθύνσεις Β΄βάθμιας Εκπ/σης

– τα Σχολεία της Τ.Ε.Ε., τις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., τα Μ.Μ.Ε.

ΘΕΜΑ: Απουσίες Μαθητών σε ημέρες απεργιών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς

Οι μαθητές -τριες των σχολείων της Ανώτερης Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.), δηλαδή των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) και των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑ.Σ.), διαμένουν στη συντριπτική τους πλειοψηφία μακριά από την έδρα του σχολείου στο οποίο παρακολουθούν μαθήματα.

Το γεγονός ότι τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. είναι λίγα σε αριθμό (σε σχέση με αυτά της Γενικής Εκπαίδευσης), το ότι βρίσκονται διασπαρμένα χωροταξικά και το ότι σε κάθε ένα από αυτά λειτουργεί μόνο ένα μέρος από το σύνολο των προσφερομένων Τομέων και Ειδικοτήτων, υποχρεώνουν τους μαθητές της Τ.Ε.Ε. να διανύουν καθημερινά μεγάλες αποστάσεις, προκειμένου να παρακολουθήσουν τα μαθήματα στον Τομέα και στην Ειδικότητα της επιλογής τους. Η μετακίνησή τους προς το σχολείο και η επιστροφή τους από αυτό πραγματοποιείται, είτε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (Μ.Μ.Μ.), είτε με τα μαθητικά δρομολόγια (προβλεπόμενη μεταφορά μαθητών).

Η αδυναμία μετακίνησης των μαθητών προς το σχολείο, εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων ή στάσεων εργασίας των εργαζομένων στα Μ.Μ.Μ., αλλά και της διακοπής των μαθητικών δρομολογίων, συνεπάγεται χρέωση απουσιών, χωρίς φυσικά να φέρουν ευθύνη για αυτό οι μαθητές και οι γονείς ή κηδεμόνες τους. Η έμμεση αυτή «τιμωρία» των μαθητών προκαλεί σοβαρές συνέπειες, δημιουργώντας σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και τον κίνδυνο χαρακτηρισμού της φοίτησης τους ως «ανεπαρκούς».

Για την αντιμετώπιση του σοβαρού αυτού προβλήματος, που διαβλέπουμε ότι θα προκύψει και φέτος κατά τον έλεγχο φοίτησης των μαθητών,

ζητούμε

να εκδοθεί Υπουργική Απόφαση που να τροποποιεί τα Π.Δ. 50/2008 και Π.Δ. 51/2008 ως προς τις παραγράφους που αφορούν στις «Απουσίες μη λαμβανόμενες υπόψη» για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητών (παρ. στ’ του άρθρου 28 του ΠΔ 50/2008 για τα ΕΠΑ.Λ. και παρ. στ’ του άρθρου24 του ΠΔ 51/2008 για τις ΕΠΑ.Σ.), ώστε το υφιστάμενο λεκτικό: «στ) Απουσίες μαθητών, οι οποίες οφείλονται σε ολιγόωρη ή ολιγοήμερη απεργία των υπεραστικών λεωφορείων ΚΤΕΛ, που βεβαιώνεται κατά τόπους από τον οικείο Νομάρχη», να αντικατασταθεί από το ορθό:

«στ) Απουσίες μαθητών, οι οποίες οφείλονται σε ολιγόωρη ή ολιγοήμερη απεργία των υπεραστικών λεωφορείων ΚΤΕΛ, καθώς και κάθε άλλου μέσου μαζικής μεταφοράς, αστικών λεωφορείων, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικού σιδηρόδρομου ή των ιδιοκτητών-οδηγών των μισθωμένων λεωφορείων για τη μεταφορά των μαθητών, που βεβαιώνεται κατά τόπους από τον οικείο Δήμαρχο ή Περιφερειάρχη».

Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ο Πρόεδρος Σεραφείμ Κερασιώτης

ο Γενικός Γραμματέας Σταμάτιος Σταματιάδης

 

ΟΝΝΕΔ Κορινθίας

Απόφαση Κεντρικής Εφορευτικής Επιτροπής


Αθήνα, 2 Απριλίου 2013


Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της Κεντρικής ΕΦορευτικής Επιτροπής (ΚΕΦΕ) με
αφορμή την προετοιμασία των εκλογών για την ανάδειξη νέου προέδρου της
οργάνωσής μας.

Δεδομένων των Παραγράφων 2 & 4 του Άρθρου 17 του Κανονισμού Λειτουργίας
της Οργάνωσης, η ΚΕΦΕ με ομόφωνη απόφαση των μελών της, καλεί, όποιο μέλος
της ΟΝΝΕΔ επιθυμεί, να καταθέσει την υποψηφιότητα του από αύριο Τετάρτη 3
Απριλίου έως την Τρίτη 9 Απριλίου 2013 και ώρα 8.00 μ.μ

Η υποβολή υποψηφιοτήτων πρέπει να συνοδεύεται, σε ορθή τήρηση και εφαρμογή
της Παραγράφου 2 του Άρθρου 17 του Κανονισμού Λειτουργίας της Οργάνωσης από
φάκελο υποψηφιότητας, ο οποίος θα περιέχει:

1. Λίστα συνέδρων αριθμητικώς κατʼ ελάχιστον ίσο με το 10% του αριθμού των
Συνέδρων που συμμετείχαν στο 8ο Τακτικό Συνέδριο της Οργάνωσης που
πραγματοποιήθηκε στους Δελφούς τον Ιούνιο του 2010 και οι οποίοι προτείνουν
συγκεκριμένο μέλος για Πρόεδρο της Οργάνωσης.

2. Την υπογραφή κάθε συνέδρου, ο οποίος εμπεριέχεται στην ανωτέρω λίστα σε
ξεχωριστό κείμενο πρότασης για υποψηφιότητα του συγκεκριμένου μέλους, ο
οποίος προτείνεται για Πρόεδρος της Οργάνωσης.

Με απόφαση του Εκτελεστικού Γραφείου, υπεύθυνος για τις διαδικασίες ανάδειξης
νέου προέδρου της ΟΝΝΕΔ, ορίζεται ο Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής Βασίλης
Αξιώτης.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με
τη Γραμματεία της ΟΝΝΕΔ.



Τελευταία ενημέρωση ( Τετάρτη, 03 - 04 - 2013 )