Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011
Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ - ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο Γ ' ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΣΤ '
Subject: [elme-thiras] Πρθ: Συνάδελφοι προσοχή:
Συνάδελφοι προσοχή:
ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ - ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 14
ΤΟΥ 1566/1985 (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΓΕΝ. Δ/ΝΤΗΣ ΥΠΔΒΜΘ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ
ΕΓΚΥΚΛΙΟ 134780/Δ2/30-11-2011 (ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΝ ΙΣΧΥ) ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΕΠΤΙΚΟ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ - ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο Γ ' ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΣΤ ' (΄Η ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ Ο Ε΄ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ ΣΤΟ
ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ).
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΩΣ ΜΟΝΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ.
ΟΠΟΤΕ ΜΑΖΙΚΑ ΟΛΟΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ.
ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ - ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 14
ΤΟΥ 1566/1985 (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΓΕΝ. Δ/ΝΤΗΣ ΥΠΔΒΜΘ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ
ΕΓΚΥΚΛΙΟ 134780/Δ2/30-11-2011 (ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΝ ΙΣΧΥ) ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΕΠΤΙΚΟ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ - ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο Γ ' ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΣΤ ' (΄Η ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ Ο Ε΄ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ ΣΤΟ
ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ).
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΩΣ ΜΟΝΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ.
ΟΠΟΤΕ ΜΑΖΙΚΑ ΟΛΟΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ.
ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ.
Δημήτρη Στεργιούλη Επίτιμου Διευθυντή 2ου Δημοτικού Σχολείου Κιάτου «ΕΥΑΓΟΡΑΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ»
«Διδασκαλικός λόγος οικονομικά εκφερόμενος»
του Δημήτρη Στεργιούλη
Επίτιμου Διευθυντή 2ου Δημοτικού Σχολείου Κιάτου
«ΕΥΑΓΟΡΑΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ»
Οι εφημερίδες της 10/12/2011, κάθε πολιτικής απόχρωσης, αναγράφουν ότι από 1-1-2012 θα γίνουν νέες περικοπές στις αποδοχές των μισθωτών και των συνταξιούχων, ο δε αριθμός των ανέργων επίσημα μεν εγγγίζει το ένα εκατομμύριο, ανεπίσημα δε το 1,2 εκατομμύρια.
Χωρίς να είμαι οικονομολόγος συλλογίζομαι.
Είναι ποτέ δυνατόν το....
σύνολο των μισθωτών και των συνταξιούχων των 500 έως και 1200 ΕΥΡΩ μηνιαίως να σηκώσει στις πλάτες του το φορτίο της οικονομικής ανόρθωσης της χρεοκοπημένης πατρίδας μας , πού Κύριος οίδε πόσα και σε ποιους χρωστάει;
Σίγουρα δεν υπάρχει εχέφρων άνθρωπος που να πιστεύει κάτι παρόμοιο.
Άμ το άλλο, το αδιανόητο; Βρήκε λέει η Κυβέρνηση έλλειμμα από την προηγούμενη 36 δισεκατομμύρια ΕΥΡΩ. Ως καλόπιστος άνθρωπος το αποδέχομαι , αλλά πρέπει κάποιος να μου εξηγήσει : πώς είναι δυνατόν για να ξεχρεώσουμε 36 δισεκατομμύρια ΕΥΡΩ δανειστήκαμε μέχρι στιγμής κοντά στα 80 δισεκατομμύρια, αναμένουμε το Φεβρουάριο του 2012 , καλώς εχόντων των πραγμάτων, δάνειο άλλων 180 δισεκατομμυρίων και θα χρειαστεί τουλάχιστον μία εικοσαετία σκληρής λιτότητας για να ορθοποδήσουμε κάπως. Δηλαδή χρέος 36 εκατομμυρίων ΕΥΡΩ το εξισώσαμε με δάνειο 260 εκατομμυρίων, που με τους τόκους και τις προσαυξήσεις θα φτάσει σε ύψος δυσθεώρητο.
Άλλοι , πάλι , αισιοδοξότεροι των προηγουμένων, διατείνονται ότι το 2021 η οικονομική κατάσταση της χώρας μας θα είναι περίπου εκείνη του 2009.. Αυτό σε απλή γλώσσα σημαίνει ότι θα χρειασθεί μια δωδεκαετία για να φτάσει η οικονομική κατάσταση της Πατρίδας μας εκεί που την παρέλαβε η Κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου.
Και κάθομαι και συλλογίζομαι ότι από το 1985 και εντεύθεν σ’ αυτόν τον τόπο εισέρρευσαν δισεκατομμύρια ΕΥΡΩ. Απαριθμώ τις εισρροές .Πρώτο πακέτο Ντελόρ, δεύτερο πακέτο Ντελόρ, τρίτο πακέτο Ντελόρ. Και έπονται Μεσογειακά ολοκληρωμένα προγράμματα. Και ακολουθούν : πρώτο πακέτο Πρόντι , δεύτερο πακέτο Πρόντι. Ίσως να υπάρχει και τρίτο πακέτο Πρόντι.
Και διερωτώμαι. Πού πήγε αυτός ο πακτωλός των χρημάτων; Αν αξιοποιούνταν σωστά αυτά τα χρήματα, και δεν διασκορπίζονταν κατά το δη κοινώς λεγόμενο «πάρτε διαβόλοι βάγια», θα ήταν ποτέ δυνατόν η Ελλάδα να βρίσκεται σήμερα στα πρόθυρα της πτώχευσης; Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Πάντως όσοι διαχειρίστηκαν τις τύχες του τόπου μας και τη μοίρα του λαού μας από το 1980 ίσαμε σήμερα είναι υπόλογοι απέναντι του Ελληνικού Λαού.
Δεν είναι δυνατόν οι εκάστοτε κυβερνώντες να θεωρούν την Ελλάδα τιμάριό τους και να επιδίδονται σε λαφυραγωγίες του δημοσίου χρήματος και των αποθεματικών των ταμείων μισθωτών και εργαζομένων.
Ανάγλυφο προβάλλει , τώρα, το ερώτημα.:
Πώς δικαιολογείται το γεγονός οι προμήθειες των οπλικών συστημάτων, αλλά και οι λοιπές προμήθειες του ελληνικού κράτους να στοιχίζουν πέντε , ίσως και περισσότερες φορές, κατά τιμή μονάδος, σε σύγκριση με παρόμοιες προμήθειες άλλων κρατών και μάλιστα από τους ίδιους προμηθευτές;
Ο κ. Βενιζέλος, αντιπρόεδρος κυβερνήσεως και υπουργός οικονομικών, στεντορεία τη φωνή διακηρύσσει, ότι πρέπει να σωθεί η χώρα. Δεν μας εξηγεί όμως όταν λέει χώρα τι ακριβώς εννοεί; Από την έννοια χώρα εξαιρεί το λαό; Πάντως σήμερα ο λαός , όχι απλώς γονάτισε , αλλά πορεύεται γονατιστός και ασθμαίνοντας, όχι πλάθοντας χρυσόνειρα για τα παιδιά του , αλλά του κάκου αναζητώντας τρόπους και μέσα επιβίωσης. Η δε νεολαία μας πελαγοδρομεί στο τέναγος της ανεργίας, της σχόλης και της απελπισίας.
Θα πρέπει επίσης ο κ. Βενιζέλος και γενικά η Κυβέρνησή μας να αντιληφθεί πολύ καλά ότι κανένας ανθρώπινος νόμος δεν μπορεί να κατισχύσει βιολογικών νόμων. Αυτό , δάσκαλος γαρ, οφείλω να το τονίσω και μάλιστα εμφατικά . Επαναλαμβάνω λοιπόν. Η πείνα είναι αδερφή του χάρου. Είναι κακός σύμβουλος.
Αν δεν το αντιλαμβάνεται αυτό ο κ. Βενιζέλος και οι λοιποί κυβερνώντες , τότε βρίσκονται εκτός τόπου και χρόνου.
Και τι να πρωτοεπισημάνει κανείς! Εν καιρώ εσχάτης ένδειας του Ελληνικού Λαού υπουργοί να αναδιαρθρώνουν και να αλλάζουν επίπλωση κα δάπεδα υπουργικών γραφείων, να προσλαμβάνουν ακριβοπληρωμένους συμβούλους επί συμβούλων, να είναι κύριο μέλημά τους «η εν τω πρυτανείω σίστιση στενών συγγενών και φίλων τους»;
Δε φαντάζει παράταιρο το καλαντάρι να δείχνει παραμονές των Χριστουγέννων και σε πολλά Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης να μην έχουν φτάσει ακόμη α βιβλία;
Είναι πρωτάκουστο και πρωτόφαντο το γεγονός ότι Σχολεία λειτουργούν χωρίς θέρμανση. Επειδή στερούνται χρημάτων για την προμήθειά του.
Ποιοι ήταν εκείνοι οι φωστήρες που κατήργησαν τις Σχολικές Εφορείες που ιδρύθηκαν το 1932 και πάνω από μισό αιώνα προσέφεραν αξιόλογο και αξιοζήλευτο έργο. και στη θέση τους δημιούργησαν τις δυσκίνητες σχολικές επιτροπές, οι όποιες ανασυγκροτήθηκαν λίαν προσφάτως με τη σύμπηξη των καλλικρατικών δήμων και ουσιαστικά έχουν μετατραπεί σε πραγματικά εξαμβλώματα, που αδυνατούν να ανταποκριθούν στην αποστολή τους; Αυτά συμβαίνουν , γιατί όποιος δεν υπηρετεί το αυτονόητο εκ των πραγμάτων καλείται να εργασθεί για το αδιανόητο
.Είναι ή δεν είναι εξωφρενικό να σκέφτονται , καθώς γράφτηκε, να θέσουν σε καθεστώς εφεδρείας και τους ιερείς; Γνωρίζουν άραγε ότι στην ελληνική ύπαιθρο ένας γέροντας παπάς εξυπηρετεί πάνω από δέκα ενορίες ; Ή μήπως βάλθηκαν , όσα γεροντάκια απέμειναν ακόμα στη δόλια ελληνική ύπαιθρο, να τα θάψουν αδιάβαστα;
Δεν έχουν αντιληφθεί ότι στα ήθη και έθιμά μας, στα ιερά και όσια της φυλής μας , στα ιστορικά μας παραδομένα και στην πίστη μας δεν επιτρέπονται εκπτώσεις;
Σκέφτηκε ποτέ κανείς , από τους Κυβερνώντες , ότι 6/χρονα παιδάκια αναγκάζονται να ξυπνούν μαύρα μεσάνυχτα για να πάρουν το λεωφορείο για να τα μεταφέρει στο Σχολείο τους, μακριά από τα σπίτια τους, αφού προηγούμενα το λεωφορείο κάνει περιοδεία από διάφορα χωριά μαζεύοντας σχολιαρούδια;
Σκέφτηκε κανείς , λόγου χάρη, τα παιδάκια από το Ψάρι Κορινθίας , εν μέσω χειμώνος , με κλειστά ακόμα τα ματάκια τους να ξεκινούνε για το Σχολείο; Και στα σημεία που ο δρόμος είναι κακοτράχαλος, αν, ο μη γένοιτο, επισυμβεί δυσάρεστο ενδεχόμενο, οι φωστήρες των εισηγήσεων για τις συνενώσεις , που θα πάνε τότε να κρυφτούνε; (αναφέρομαι σε κορινθιακό επίπεδο εν προκειμένω)
Σημείο κι αυτό των καιρών. Πραγματικό κατάντημα.
Και να ήταν μονάχα αυτό; Πού ξανακούστηκε ο δάσκαλος να υποβάλλει τα δικαιολογητικά για συνταξιοδότησή του και να περιμένει ένα και πλέον χρόνο για να του χορηγηθεί η σύνταξη; Πώς θα επιβιώσει το αναλογίστηκε κανείς; Μήπως θα πρέπει να πάρει το δρόμο της διακονιάς; Είναι , βέβαια, κι αυτό μια λύση.
Αλήθεια υπάρχει κανείς απ ’όσους μας κυβερνούν , που σαν ξάπλωσε στο κρεβάτι του να συλλογίστηκε τη νύχτα: άραγε πόσα νοικοκυριά συμπατριωτών μου σήμερα δεν έβαλαν κατσαρόλα στη φωτιά; Και αν όντως συλλογίστηκε και κατέληξε στο όποιο συμπέρασμά του, ήθελα να ξέρω αν μπόρεσε να κλείσει μάτι.
Ίσωςε αντείπει κανείς ότι αιθεροβατώ. Μπορεί να συμβαίνει κι αυτό. Δυστυχώς παρήλθαν ανεπιστρεπτί οι εποχές που γέννησαν έναν Γκάντι .
Και γιατί να αναζητώ πολιτικές μορφές-σύμβολα στο εξωελλαδικό χώρο. Και η δική μας η Πατρίδα γέννησε ένα Πλαστήρα, που όλη του η περιουσία ήταν ένα κρεβάτι εκστρατείας και όταν πέθανε του βρήκαν στο σακάκι του 216 δραχμές και πέντε δολάρια, έμβασμα συμπολεμιστών του στο Μικρασιατικό Μέτωπο , που είχαν μεταναστεύσει στην Αμερική.
Αλλά και ο άλλος ενάρετος πολιτικός , ο εξ Ευρυτανίας έλκων την καταγωγή Πρωθυπουργός της Ελλάδας Καφαντάρης, που , πρωθυπουργός ων, κυκλοφορούσε με σολιασμένα παπούτσια. Να αποτολμήσει να συγκρίνει κανείς αυτούς τους άγιους της πολιτικής με τα σημερινά πολιτικά αναστήματα δεν νομίζω ότι χρειάζεται . Άλλες εποχές, άλλοι άνθρωποι. Αρκούμεθα λοιπόν στην αναφώνηση ;
Ω καιροί, ω ήθη.
Πάντως στους χαλεπούς και πονηρούς καιρούς που ζούμε είναι παρήγορο ότι υπάρχουν πολιτικά πρόσωπα που τιμούν την ετυμηγορία του λαού μας και αφουγκράζονται τον πόνο του , πρόσωπα που δοκιμάστηκαν στο καμίνι της αυτοδιοικητικής και κεντρικής πολιτικής κονίστρας και διαπιστώθηκε το υψηλής πιστότητας μέταλλο του χαρακτήρα τους και «το χρηστώς πολιτεύεσθαι».-
Επίτιμου Διευθυντή 2ου Δημοτικού Σχολείου Κιάτου
«ΕΥΑΓΟΡΑΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ»
Οι εφημερίδες της 10/12/2011, κάθε πολιτικής απόχρωσης, αναγράφουν ότι από 1-1-2012 θα γίνουν νέες περικοπές στις αποδοχές των μισθωτών και των συνταξιούχων, ο δε αριθμός των ανέργων επίσημα μεν εγγγίζει το ένα εκατομμύριο, ανεπίσημα δε το 1,2 εκατομμύρια.
Χωρίς να είμαι οικονομολόγος συλλογίζομαι.
Είναι ποτέ δυνατόν το....
σύνολο των μισθωτών και των συνταξιούχων των 500 έως και 1200 ΕΥΡΩ μηνιαίως να σηκώσει στις πλάτες του το φορτίο της οικονομικής ανόρθωσης της χρεοκοπημένης πατρίδας μας , πού Κύριος οίδε πόσα και σε ποιους χρωστάει;
Σίγουρα δεν υπάρχει εχέφρων άνθρωπος που να πιστεύει κάτι παρόμοιο.
Άμ το άλλο, το αδιανόητο; Βρήκε λέει η Κυβέρνηση έλλειμμα από την προηγούμενη 36 δισεκατομμύρια ΕΥΡΩ. Ως καλόπιστος άνθρωπος το αποδέχομαι , αλλά πρέπει κάποιος να μου εξηγήσει : πώς είναι δυνατόν για να ξεχρεώσουμε 36 δισεκατομμύρια ΕΥΡΩ δανειστήκαμε μέχρι στιγμής κοντά στα 80 δισεκατομμύρια, αναμένουμε το Φεβρουάριο του 2012 , καλώς εχόντων των πραγμάτων, δάνειο άλλων 180 δισεκατομμυρίων και θα χρειαστεί τουλάχιστον μία εικοσαετία σκληρής λιτότητας για να ορθοποδήσουμε κάπως. Δηλαδή χρέος 36 εκατομμυρίων ΕΥΡΩ το εξισώσαμε με δάνειο 260 εκατομμυρίων, που με τους τόκους και τις προσαυξήσεις θα φτάσει σε ύψος δυσθεώρητο.
Άλλοι , πάλι , αισιοδοξότεροι των προηγουμένων, διατείνονται ότι το 2021 η οικονομική κατάσταση της χώρας μας θα είναι περίπου εκείνη του 2009.. Αυτό σε απλή γλώσσα σημαίνει ότι θα χρειασθεί μια δωδεκαετία για να φτάσει η οικονομική κατάσταση της Πατρίδας μας εκεί που την παρέλαβε η Κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου.
Και κάθομαι και συλλογίζομαι ότι από το 1985 και εντεύθεν σ’ αυτόν τον τόπο εισέρρευσαν δισεκατομμύρια ΕΥΡΩ. Απαριθμώ τις εισρροές .Πρώτο πακέτο Ντελόρ, δεύτερο πακέτο Ντελόρ, τρίτο πακέτο Ντελόρ. Και έπονται Μεσογειακά ολοκληρωμένα προγράμματα. Και ακολουθούν : πρώτο πακέτο Πρόντι , δεύτερο πακέτο Πρόντι. Ίσως να υπάρχει και τρίτο πακέτο Πρόντι.
Και διερωτώμαι. Πού πήγε αυτός ο πακτωλός των χρημάτων; Αν αξιοποιούνταν σωστά αυτά τα χρήματα, και δεν διασκορπίζονταν κατά το δη κοινώς λεγόμενο «πάρτε διαβόλοι βάγια», θα ήταν ποτέ δυνατόν η Ελλάδα να βρίσκεται σήμερα στα πρόθυρα της πτώχευσης; Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Πάντως όσοι διαχειρίστηκαν τις τύχες του τόπου μας και τη μοίρα του λαού μας από το 1980 ίσαμε σήμερα είναι υπόλογοι απέναντι του Ελληνικού Λαού.
Δεν είναι δυνατόν οι εκάστοτε κυβερνώντες να θεωρούν την Ελλάδα τιμάριό τους και να επιδίδονται σε λαφυραγωγίες του δημοσίου χρήματος και των αποθεματικών των ταμείων μισθωτών και εργαζομένων.
Ανάγλυφο προβάλλει , τώρα, το ερώτημα.:
Πώς δικαιολογείται το γεγονός οι προμήθειες των οπλικών συστημάτων, αλλά και οι λοιπές προμήθειες του ελληνικού κράτους να στοιχίζουν πέντε , ίσως και περισσότερες φορές, κατά τιμή μονάδος, σε σύγκριση με παρόμοιες προμήθειες άλλων κρατών και μάλιστα από τους ίδιους προμηθευτές;
Ο κ. Βενιζέλος, αντιπρόεδρος κυβερνήσεως και υπουργός οικονομικών, στεντορεία τη φωνή διακηρύσσει, ότι πρέπει να σωθεί η χώρα. Δεν μας εξηγεί όμως όταν λέει χώρα τι ακριβώς εννοεί; Από την έννοια χώρα εξαιρεί το λαό; Πάντως σήμερα ο λαός , όχι απλώς γονάτισε , αλλά πορεύεται γονατιστός και ασθμαίνοντας, όχι πλάθοντας χρυσόνειρα για τα παιδιά του , αλλά του κάκου αναζητώντας τρόπους και μέσα επιβίωσης. Η δε νεολαία μας πελαγοδρομεί στο τέναγος της ανεργίας, της σχόλης και της απελπισίας.
Θα πρέπει επίσης ο κ. Βενιζέλος και γενικά η Κυβέρνησή μας να αντιληφθεί πολύ καλά ότι κανένας ανθρώπινος νόμος δεν μπορεί να κατισχύσει βιολογικών νόμων. Αυτό , δάσκαλος γαρ, οφείλω να το τονίσω και μάλιστα εμφατικά . Επαναλαμβάνω λοιπόν. Η πείνα είναι αδερφή του χάρου. Είναι κακός σύμβουλος.
Αν δεν το αντιλαμβάνεται αυτό ο κ. Βενιζέλος και οι λοιποί κυβερνώντες , τότε βρίσκονται εκτός τόπου και χρόνου.
Και τι να πρωτοεπισημάνει κανείς! Εν καιρώ εσχάτης ένδειας του Ελληνικού Λαού υπουργοί να αναδιαρθρώνουν και να αλλάζουν επίπλωση κα δάπεδα υπουργικών γραφείων, να προσλαμβάνουν ακριβοπληρωμένους συμβούλους επί συμβούλων, να είναι κύριο μέλημά τους «η εν τω πρυτανείω σίστιση στενών συγγενών και φίλων τους»;
Δε φαντάζει παράταιρο το καλαντάρι να δείχνει παραμονές των Χριστουγέννων και σε πολλά Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης να μην έχουν φτάσει ακόμη α βιβλία;
Είναι πρωτάκουστο και πρωτόφαντο το γεγονός ότι Σχολεία λειτουργούν χωρίς θέρμανση. Επειδή στερούνται χρημάτων για την προμήθειά του.
Ποιοι ήταν εκείνοι οι φωστήρες που κατήργησαν τις Σχολικές Εφορείες που ιδρύθηκαν το 1932 και πάνω από μισό αιώνα προσέφεραν αξιόλογο και αξιοζήλευτο έργο. και στη θέση τους δημιούργησαν τις δυσκίνητες σχολικές επιτροπές, οι όποιες ανασυγκροτήθηκαν λίαν προσφάτως με τη σύμπηξη των καλλικρατικών δήμων και ουσιαστικά έχουν μετατραπεί σε πραγματικά εξαμβλώματα, που αδυνατούν να ανταποκριθούν στην αποστολή τους; Αυτά συμβαίνουν , γιατί όποιος δεν υπηρετεί το αυτονόητο εκ των πραγμάτων καλείται να εργασθεί για το αδιανόητο
.Είναι ή δεν είναι εξωφρενικό να σκέφτονται , καθώς γράφτηκε, να θέσουν σε καθεστώς εφεδρείας και τους ιερείς; Γνωρίζουν άραγε ότι στην ελληνική ύπαιθρο ένας γέροντας παπάς εξυπηρετεί πάνω από δέκα ενορίες ; Ή μήπως βάλθηκαν , όσα γεροντάκια απέμειναν ακόμα στη δόλια ελληνική ύπαιθρο, να τα θάψουν αδιάβαστα;
Δεν έχουν αντιληφθεί ότι στα ήθη και έθιμά μας, στα ιερά και όσια της φυλής μας , στα ιστορικά μας παραδομένα και στην πίστη μας δεν επιτρέπονται εκπτώσεις;
Σκέφτηκε ποτέ κανείς , από τους Κυβερνώντες , ότι 6/χρονα παιδάκια αναγκάζονται να ξυπνούν μαύρα μεσάνυχτα για να πάρουν το λεωφορείο για να τα μεταφέρει στο Σχολείο τους, μακριά από τα σπίτια τους, αφού προηγούμενα το λεωφορείο κάνει περιοδεία από διάφορα χωριά μαζεύοντας σχολιαρούδια;
Σκέφτηκε κανείς , λόγου χάρη, τα παιδάκια από το Ψάρι Κορινθίας , εν μέσω χειμώνος , με κλειστά ακόμα τα ματάκια τους να ξεκινούνε για το Σχολείο; Και στα σημεία που ο δρόμος είναι κακοτράχαλος, αν, ο μη γένοιτο, επισυμβεί δυσάρεστο ενδεχόμενο, οι φωστήρες των εισηγήσεων για τις συνενώσεις , που θα πάνε τότε να κρυφτούνε; (αναφέρομαι σε κορινθιακό επίπεδο εν προκειμένω)
Σημείο κι αυτό των καιρών. Πραγματικό κατάντημα.
Και να ήταν μονάχα αυτό; Πού ξανακούστηκε ο δάσκαλος να υποβάλλει τα δικαιολογητικά για συνταξιοδότησή του και να περιμένει ένα και πλέον χρόνο για να του χορηγηθεί η σύνταξη; Πώς θα επιβιώσει το αναλογίστηκε κανείς; Μήπως θα πρέπει να πάρει το δρόμο της διακονιάς; Είναι , βέβαια, κι αυτό μια λύση.
Αλήθεια υπάρχει κανείς απ ’όσους μας κυβερνούν , που σαν ξάπλωσε στο κρεβάτι του να συλλογίστηκε τη νύχτα: άραγε πόσα νοικοκυριά συμπατριωτών μου σήμερα δεν έβαλαν κατσαρόλα στη φωτιά; Και αν όντως συλλογίστηκε και κατέληξε στο όποιο συμπέρασμά του, ήθελα να ξέρω αν μπόρεσε να κλείσει μάτι.
Ίσωςε αντείπει κανείς ότι αιθεροβατώ. Μπορεί να συμβαίνει κι αυτό. Δυστυχώς παρήλθαν ανεπιστρεπτί οι εποχές που γέννησαν έναν Γκάντι .
Και γιατί να αναζητώ πολιτικές μορφές-σύμβολα στο εξωελλαδικό χώρο. Και η δική μας η Πατρίδα γέννησε ένα Πλαστήρα, που όλη του η περιουσία ήταν ένα κρεβάτι εκστρατείας και όταν πέθανε του βρήκαν στο σακάκι του 216 δραχμές και πέντε δολάρια, έμβασμα συμπολεμιστών του στο Μικρασιατικό Μέτωπο , που είχαν μεταναστεύσει στην Αμερική.
Αλλά και ο άλλος ενάρετος πολιτικός , ο εξ Ευρυτανίας έλκων την καταγωγή Πρωθυπουργός της Ελλάδας Καφαντάρης, που , πρωθυπουργός ων, κυκλοφορούσε με σολιασμένα παπούτσια. Να αποτολμήσει να συγκρίνει κανείς αυτούς τους άγιους της πολιτικής με τα σημερινά πολιτικά αναστήματα δεν νομίζω ότι χρειάζεται . Άλλες εποχές, άλλοι άνθρωποι. Αρκούμεθα λοιπόν στην αναφώνηση ;
Ω καιροί, ω ήθη.
Πάντως στους χαλεπούς και πονηρούς καιρούς που ζούμε είναι παρήγορο ότι υπάρχουν πολιτικά πρόσωπα που τιμούν την ετυμηγορία του λαού μας και αφουγκράζονται τον πόνο του , πρόσωπα που δοκιμάστηκαν στο καμίνι της αυτοδιοικητικής και κεντρικής πολιτικής κονίστρας και διαπιστώθηκε το υψηλής πιστότητας μέταλλο του χαρακτήρα τους και «το χρηστώς πολιτεύεσθαι».-
Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011
Το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Νεμέας διοργανώνει Χριστουγεννιάτικο bazzar στις 17/12/11 από τις 9 το πρωί έως και το βράδυ
Έσοδα από το κυλικείο και οι μαθητικές κοινότητες.
Του Κερασιώτη Σεραφείμ
Δ/ντή του 2ου ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου.
Τηλ. 210 6449284
Έσοδα από το κυλικείο και οι μαθητικές κοινότητες.
Στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λειτουργούν σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία σχολικά κυλικεία που σκοπό έχουν την κάλυψη σε καθημερινή βάση των αναγκών υγιεινής διατροφής των μαθητών και μαθητριών καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωρολογίου προγράμματος, έτσι ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να παραμένουν και στα διαλείμματα μέσα στους σχολικούς χώρους με ασφάλεια και να μην αναγκάζονται να βγαίνουν εκτός αυτών με τη δικαιολογία της αναζήτησης του κολατσιού τους, με τους όποιους σοβαρούς κινδύνους για τη σωματικής τους ακεραιότητα από ατυχήματα αλλά και της υγιεινής διατροφής των.
Έτσι το κυλικείο κρίνεται ως απαραίτητο σε κάθε σχολική μονάδα, γιατί από τη μία εξασφαλίζει στους μαθητές και τις μαθήτριες υγιεινή διατροφή κάτω από τον έλεγχο της σχολικής επιτροπής καθ΄ όλη τη διάρκεια του ωρολογίου προγράμματος και από την άλλη εξασφαλίζει την ασφαλή παραμονή των μαθητών και των μαθητριών υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών μέσα στους σχολικούς χώρους.
Όλα όμως τα παραπάνω εξασφαλίζονται με την χρηματοδότηση του κυλικείου από τους ίδιους τους μαθητές και τις οικογένειές τους. Οι οικογένειες των μαθητών χρηματοδοτούν καθημερινά το κυλικείο με τις αγορές των παιδιών τους με χρηματικά ποσά που ένα μέρος το επικαρπούται ο εκμεταλλευτής του κυλικείου και ένα άλλο σημαντικό μέρος η Σχολική Επιτροπή που έχει μισθώσει το κυλικείο.
Ο νόμος προβλέπει τη διαχείριση των χρηματικών ποσών από τα έσοδα της μίσθωσης του κυλικείου στις Σχολικές Επιτροπές για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολείων και για συγκεκριμένες επιλέξιμες δαπάνες.
Θεωρώ ότι μέσα στις επιλέξιμες δαπάνες για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων πρέπει να συμπεριληφθεί και η δυνατή χρηματοδότηση των σχολικών δραστηριοτήτων για την κάλυψη μέρους των μετακινήσεων – διαμονής – διατροφής των μαθητών που συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές μονοήμερες και πολυήμερες επισκέψεις για την υλοποίηση σχολικών δραστηριοτήτων (περιβαλλοντικών - αγωγής υγείας – πολιτιστικών δραστηριοτήτων – εκπαιδευτικών ανταλλαγών κ.ά.).
Οι παραπάνω δραστηριότητες μπορούν και πρέπει να χρηματοδοτούνται από ένα μέρος των εσόδων του κυλικείου, έσοδα που σε τελική ανάλυση προέρχονται από τους ίδιους τους μαθητές και τις οικογένειές τους.
Ειδικά αυτή τη περίοδο που βιώνουμε την οικονομική κρίση, οι περισσότερες οικογένειες δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν την οικονομική επιβάρυνση που απαιτείται για την συμμετοχή των παιδιών τους σε εκπαιδευτικές μονοήμερες και πολυήμερες επισκέψεις για την υλοποίηση σχολικών δραστηριοτήτων (περιβαλλοντικών - αγωγής υγείας – πολιτιστικών δραστηριοτήτων – εκπαιδευτικών ανταλλαγών κ.ά.) που είναι μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και κρίνονται ως απαραίτητες από την εκπαιδευτική κοινότητα.
|
Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ 2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. 16-17 Δεκεμβρίου 2011 "Τεχνολογικές Εξελίξεις και Διδακτικές Εφαρμογές στην ΤΕΕ. Καινοτομικές δράσεις και προοπτικές ανάπτυξης"
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
16-17 Δεκεμβρίου 2011
"Τεχνολογικές Εξελίξεις και Διδακτικές Εφαρμογές στην ΤΕΕ.
Καινοτομικές δράσεις και προοπτικές ανάπτυξης"
προστασία του Κορινθιακού Κόλπου
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ, κ. Γ. ΔΕΔΕΣ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΟ ΑΛΙΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ, κ. ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΝΑΚΗ. |
Σε προγραμματισμένη συνάντηση με τη συμμετοχή της Επιτρόπου Αλιείας και Θαλασσίων Υποθέσεων, κας. Μαρίας Δαμανάκη, παραβρέθηκε ως εκπρόσωπος του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, κ. Πέτρου Τατούλη, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας, κ. Γ. Δέδες, την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011, στο γραφείο της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην Αθήνα.
Το «παρόν» στη σύσκεψη, με περιεχόμενο την προστασία του Κορινθιακού Κόλπου και κύρια σημεία αναφοράς την αλιεία, τη ρύπανση και τις προσδοκίες για τη λεκάνη του Κορινθιακού, έδωσαν ακόμη, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, Βουλευτής κ. Καρτάλης, ο Βουλευτής Αχαΐας, κ. Τσούκαλης, ο Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Σγουρός, ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, κ. Αλεξόπουλος, ο Δήμαρχος Κορινθίων και Πρόεδρος του Συνδέσμου Προστασίας και Οικολογικής Ανάπτυξης του Κορινθιακού Κόλπου, κ. Πνευματικός, ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης, κ. Παπαφωτίου, ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Οικολογικών Οργανώσεων Κορινθιακού Κόλπου «Η ΑΛΚΥΩΝ», κ. Παλαμάρης, καθώς και μέλη Οικολογικών Οργανώσεων και της Greenpeace.
Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε, αναπτύχθηκαν ζητήματα όπως η μελέτη για την καταγραφή της κατάστασης του Κορινθιακού Κόλπου σε όλα τα επίπεδα, αλλά και θέματα που σχετίζονται με τον έλεγχο της αλιείας και την εφαρμογή του Μεσογειακού Κανονισμού σε αυτήν.
Στην παρέμβασή του ο κ. Δέδες, σχετικά με τη μελέτη για τον Κορινθιακό Κόλπο, τον οποίο χαρακτήρισε ως ένα παγκόσμιο εργαστήριο γεωφυσικών φαινομένων, τόνισε την ανάγκη η διαχειριστική αυτή μελέτη να αναφέρεται στο σύνολο των αναγκαίων δράσεων που θα καλύπτουν όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που έχουν σαν αναφορά τους τη θάλασσα του Κορινθιακού (χωροταξικός σχεδιασμός, περιβαλλοντικά προβλήματα, αλιεία κλπ).
Η συμφωνία που επετεύχθει αφορά κατά πρώτον στην παρουσία όλων των φορέων στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής για την ανάδειξη της αναγκαιότητας εκπόνησης της διαχειριστικής μελέτης και κατά δεύτερον, στη δέσμευση της Επιτρόπου, κας Δαμανάκη, για εξάντληση κάθε δυνατότητας στα πλαίσια των Ευρωπαϊκών Οργάνων για χρηματοδότηση του σκέλους της μελέτης που αφορά στην αλιεία και το γενικότερο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της.
|
Λάβατε αυτό το email επειδή βρίσκεστε στη λίστα της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας για ενημερώσεις .
|
ΠΥΣΔΕ
Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Αθήνα, 29/11/2011
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Αριθ. Πρωτ : 362
Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ 37
|
ΤΗΛ:
210 5238973 - 2742023455
6974000033
FAX: 210 5202798 - 2742024361
ΗΛΕΚΤ/ΚΗ
ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr
E-mail: oltee@otenet.gr
oltee.oltee@gmail.com
ΘΕΜΑΤΑ:
Α. « Κρίση και επιλογή υποδιευθυντών σχολικών
μονάδων και Σ.Ε.Κ. και υπευθύνων τομέων
Σ.Ε.Κ. ».
Περίληψη διακήρυξης διενέργειας διαγωνισμού για την εκτέλεση της υπηρεσίας ΔΑΠΑΝΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ προϋπολογισμοϋ 150.409,83€
Περίληψη διακήρυξης διενέργειας διαγωνισμού για την εκτέλεση της υπηρεσίας ΔΑΠΑΝΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ προϋπολογισμοϋ 150.409,83€
http://et.diavgeia.gov.gr/f/dimos_korinthion/ada/456%CE%91%CE%A9%CE%9B7-%CE%A5%CE%9C%CE%9Dhttp://et.diavgeia.gov.gr/f/dimos_korinthion/ada/456%CE%91%CE%A9%CE%9B7-%CE%A5%CE%9C%CE%9D
Καθορισμός όρων διακήρυξης διενέργειας ανοικτού δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού για την εκτέλεση της υπηρεσίας ΔΑΠΑΝΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, προϋπολογισμού 150.409,83€
http://et.diavgeia.gov.gr/f/dimos_korinthion/ada/456%CE%91%CE%A9%CE%9B7-%CE%A5%CE%9C%CE%9Dhttp://et.diavgeia.gov.gr/f/dimos_korinthion/ada/456%CE%91%CE%A9%CE%9B7-%CE%A5%CE%9C%CE%9D
Καθορισμός όρων διακήρυξης διενέργειας ανοικτού δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού για την εκτέλεση της υπηρεσίας ΔΑΠΑΝΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, προϋπολογισμού 150.409,83€
Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011
Ξεκινά η διαδικασία χορήγησης οριστικών αδειών για τους ενεργειακούς επιθεωρητές
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : Dimitris Tsitouras
Ε.Ε.Τ.Ε.Μ.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Ο επιστημονικός και επαγγελματικός ενιαίος φορέας οργάνωσης και εκπροσώπησης
των Μηχανικών του τεχνολογικού τομέα ανώτατης εκπαίδευσης | |
Ταχ. Δ/νση: ΒΕΡΑΝΖΕΡΟΥ 15 –106 77, ΑΘΗΝΑ ΤΗΛ.: 2105227812 - 2105227276Fax: 2105243701, http://www.eetem.gr - E-mail: eetem@eetem.gr
|
Ξεκινά η διαδικασία χορήγησης οριστικών αδειών για τους ενεργειακούς επιθεωρητές
Σας κοινοποιούμε την ανακοίνωση που εξέδωσε το Υ.Π.Ε.Κ.Α σχετικά με την έναρξη της διαδικασίας εκπαίδευσης Ενεργειακών Επιθεωρητών για τη χορήγηση των σχετικών Αδειών
Επισημαίνουμε ότι για τους Πτυχιούχους Μηχανικούς των Τ.Ε.Ι ζητείται και ο Αριθμός Μητρώου Ε.Ε.Τ.Ε.Μ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Υ.Π.Ε.Κ.Α έχει ως εξής:
«Το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής ξεκινά τη διαδικασία χορήγησης Οριστικών Αδειών για Ενεργειακούς Επιθεωρητές (με δεκαετή ισχύ).
Στο πλαίσιο αυτό, το ΥΠΕΚΑ προσκαλεί όσους επιθυμούν να αποκτήσουν Άδεια Ενεργειακού Επιθεωρητή και να εγγραφούν στα οικεία Μητρώα να παρακολουθήσουν το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, σε κατάλληλους φορείς εκπαίδευσης, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις του Π.Δ. 100/2010 (ΦΕΚ 177 Α΄) και της σχετικής ΚΥΑ «Εκπαίδευση και εξεταστική διαδικασία Ενεργειακών Επιθεωρητών» (ΦΕΚ 2406 Β΄).
Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι διπλωματούχοι μηχανικοί ή πτυχιούχοι μηχανικοί τεχνολογικής εκπαίδευσης ή μηχανικοί, με αναγνωρισμένα τα επαγγελματικά τους προσόντα στη χώρα μας, κατ’ εφαρμογή της σχετικής ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας, και να διαθέτουν τουλάχιστον διετή αποδεδειγμένη επαγγελματική ή/και επιστημονική εμπειρία, σύμφωνα με την παρακάτω Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.
Οι φορείς εκπαίδευσης (Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και πιστοποιημένα από το ΕΚΕΠΙΣ Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, κλπ.) που θα αναλάβουν τη διεξαγωγή των εξειδικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων καταγράφονται σε, σχετικό Κατάλογο (www.ypeka.gr), καθώς και στην ιστοσελίδαwww.buildingcert.gr., ο οποίος θα είναι μόνιμα αναρτημένος στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΚΑ.
Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης θα διεξαχθούν από το ΤΕΕ εξετάσεις, μετά από προσεχή δημοσίευση σχετικής πρόσκλησης, όπου θα ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες για τη διαδικασία των εξετάσεων, της αξιολόγησης και της υποβολής ενστάσεων, καθώς και για τη διαδικασία υποβολής δικαιολογητικών για την εγγραφή των επιτυχόντων στο Μητρώο Ενεργειακών Επιθεωρητών.
Σημειώνεται ότι, εκτός των Αδειών Ενεργειακών Επιθεωρητών που θα χορηγούνται σταδιακά, ισχύουν παράλληλα, το αργότερο έως τις 6.10.2012, και οι προσωρινές Άδειες Ενεργειακών Επιθεωρητών.»
|
7 Δεκεμβρίου 2011...
Ακόμα να στείλουν καθηγητές και βιβλία στα σχολεία της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κορινθίας
Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ - ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ 6/12
ΘΕΜΑΤΑ:
ΚΑΤΑΝΟΜΗ 33.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΚΑΙ 40.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΚΑΤΑΝΟΜΗ 33.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΚΑΙ 40.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011
Το Δ.Σ. της ΟΛΤΕΕ καλεί όλη την εκπαιδευτική κοινότητα να στείλει ηλεκτρονικα προτάσεις που να βελτιώνουν τα σημεία εκείνα του μισθολογίου που δημιουργούν στρεβλώσεις και ανισότητες
Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Αθήνα, 4/12/2011
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Αριθ. Πρωτ : 359
Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ 37
|
ΤΗΛ:
210 5238973 - 2742023455
6974000033
FAX: 210 5202798 - 2742024361
ΗΛΕΚΤ/ΚΗ
ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr
E-mail: oltee@otenet.gr
oltee.oltee@gmail.com
ΘΕΜΑ :
«ΟΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ
ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ»
Το
νέο μισθολόγιο που εφαρμόζεται από την 1η Νοεμβρίου 2011 στο στενό Δημόσιο
τομέα και αφορά χιλιάδες υπαλλήλων και μαζί όλους τους εκπαι-δευτικούς της
Α/βαθμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, έχει δημιουργήσει μεγάλες ανισότητες και
στρεβλώσεις στούς μισθούς των συναδέλφων, που για τις περισσότερες περιπτώσεις
είναι μισθοί απαξίωσης και ευτελισμού του εκπαιδευτικού έργου και της προσφοράς
τους.
Το Δ.Σ. της ΟΛΤΕΕ καλεί
όλη την εκπαιδευτική κοινότητα να στείλει ηλεκτρονικα προτάσεις που να
βελτιώνουν τα σημεία εκείνα του μισθολογίου που δημιουργούν στρεβλώσεις και
ανισότητες,
ώστε η Ομοσπονδία να παρέμβει δυναμικα στους
Υπουργούς Παιδείας και Οικονομικών για την άρση της αδικίας και της ανισότητας.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ
Ο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011
Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011
Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις Λεχαίου
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Λέχαιο, 24 Νοέμβρη 2011
Στο
Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις Λεχαίου, όπως και στα άλλα δημόσια σχολεία της χώρας
μας, παράγεται σημαντικό εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο. Επιπλέον όμως σε
εθελοντική βάση, πέραν του ωραρίου
λειτουργίας του Σχολείου, λειτουργούν τα εξής τμήματα διδασκαλίας, που
ενισχύουν το πολύπλευρο έργο του Σχολείου:
Δύο τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας του Γυμνασίου
και τέσσερα του Λυκείου σε φιλολογικά μαθήματα με την εθελοντική προφορά των
φιλολόγων κ.κ Ευαγγελίας Βαγγοπούλου, Κονδυλίας-Γεωργίας Κεχρή, Κωνσταντίνας Κορακοπούλου και Ιωάννας Κοσμά
Ένα τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας στα μαθηματικά
του Γυμνασίου με την εθελοντική προσφορά του μαθηματικού του σχολείου μας κ.
Βασίλη Χρισταρά.
Ένα τμήμα για το μάθημα «Αρχές Οικονομίας» της
Γ’ Λυκείου με την εθελοντική προσφορά της οικονομολόγου καθηγήτριας του
σχολείου μας κ. Αγγελικής Τσιμάρα.
Επίσης στο σχολείο λειτουργούν
εθελοντικά από καθηγητές του σχολείου τα
εξής εργαστήρια:
Εργαστήριο λόγου με τη φιλόλογο δρ Μαρία
Χάψα-Ψαρρού.
Εργαστήριο σκακιού με το φυσικό Msc Σπυρίδωνα Σβερκούνο.
Η Διευθύντρια
του Σχολείου Δρ Μαργαρίτα Σταυροπούλου, οι υποδιευθυντές κ.κ. Χριστίνα
Δρακουλλέλη και Παν. Αθανασούλης, καθώς και ο Σύλλογος διδασκόντων συγχαίρουν
τους παραπάνω συναδέλφους για την μεστή σε νόημα και σημασία πράξη τους, σε μια
περίοδο όχι μόνον οικονομικής κρίσης αλλά και των αξιών, την οποία διάγουμε.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)