Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014
Εκπαιδευτική Ενημέρωση
2014_02_10_Εκπαιδευτική Ενημέρωση
1) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
2) ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ
Μετά από μεγάλη πίεση από ΟΛΜΕ-ΔΟΕ και προφανώς και, ενόψει προεκλογικής περιόδου, το Υπουργείο επιτέλους θα βγάλει εγκύκλιο μεταθέσεων, που φυσικά θα είναι πολύ κουτσουρεμένες, όπως λέει κι η διαρροή ( http://bit.ly/1geSlFV ) , ενώ συνεχίζει να προχωρά σε μετατάξεις ( http://bit.ly/1o9us6S ).
3) ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
Η προεκλογική περίοδος ξεκίνησε για τα καλά:
" ........Σημαντικά νέα βγήκαν από τη συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΜΕ Εύβοιας με τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Κεδίκογλου, ιδίως για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και όχι μόνο . Συγκεκριμένα για το φλέγον ζήτημα της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας μετά την 1-7-2010, οπότε και κλείδωσαν οι πίνακες, ο κ. Κεδίκογλου ανέφερε ότι σύντομα θα προσμετρηθεί η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε τα χρόνια που οι πίνακες παρέμεναν «κλειδωμένοι»....."
http://bit.ly/1dB9HIB
" ........Σημαντικά νέα βγήκαν από τη συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΜΕ Εύβοιας με τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Κεδίκογλου, ιδίως για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και όχι μόνο . Συγκεκριμένα για το φλέγον ζήτημα της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας μετά την 1-7-2010, οπότε και κλείδωσαν οι πίνακες, ο κ. Κεδίκογλου ανέφερε ότι σύντομα θα προσμετρηθεί η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε τα χρόνια που οι πίνακες παρέμεναν «κλειδωμένοι»....."
http://bit.ly/1dB9HIB
4) ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Ένα άρθρο (http://bit.ly/1iEDMMI) που εκφράζει μάλλον ευσεβείς πόθους του Υπουργείου παρά κάποιο στέρεο νομικό επιχείρημα για μετάθεση των απολύσεων μες στο καλοκαίρι...το Υπουργείο ψάχνει τρόπους (http://bit.ly/NrX1Pl) να αναβάλει τη λήξη της διαθεσιμότητας των 537 συναδέλφων μας στις 22 Μάρτη. Θυμίζω ότι με τις κινητοποιήσεις μας μέχρι τώρα (μεταξύ των οποίων και η απεργία της Παρασκευής, που είχε δυστυχώς αρκετά μικρή συμμετοχή στην Κορινθία-προφανώς κάποιοι θεωρούν ότι θα την γλιτώσουν) οι 2.500 συνάδελφοί μας έχουν μείνει μόνο 537 - οι υπόλοιποι τοποθετούνται σε θέσεις σε ΙΕΚ κτλ. Συνεχίζουμε τον αγώνα.
ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ!
ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ!
5) ΧΑΡΜΠΙΛΑΣ-ΟΧΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ
Άσχετο με τα εκπαιδευτικά αλλά σημαντικό επειδή εμπλέκεται ένα ιστορικό μέλος του σωματείου μας. Δήλωση του πρώην Προέδρου μας, Αριστοκλή Χαρμπίλα, περί πιθανής υποψηφιότητάς του στις Δημοτικές εκλογές ως επικεφαλής της "Πρωτοβουλίας..."
http://bit.ly/1daXy1B
Άσχετο με τα εκπαιδευτικά αλλά σημαντικό επειδή εμπλέκεται ένα ιστορικό μέλος του σωματείου μας. Δήλωση του πρώην Προέδρου μας, Αριστοκλή Χαρμπίλα, περί πιθανής υποψηφιότητάς του στις Δημοτικές εκλογές ως επικεφαλής της "Πρωτοβουλίας..."
http://bit.ly/1daXy1B
Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014
Του Δημήτρη Αμπόνη, εκπαιδευτικού ΠΕ 12.02, αρχιτέκτονα
Τα Νούμερα
By admin-02 / In Επιλεγμένη Αρθρογραφία /
Χαμένος μέσα στα χαρτιά και τις έρευνες, στα «άρθρα» και τις «παραγράφους» Νόμων, εγκυκλίων και Υπουργικών Αποφάσεων…. Ψάχνοντας να βρω τις κρυμμένες παγίδες, να ανατρέψω τον απίστευτο παραλογισμό με λογικά επιχειρήματα, να καταδείξω με νούμερα και ποσοστά τις συνέπειες εφαρμογής των αποφάσεων των εκάστοτε «σοφών»… Θέλω να βγάλω ποσοστά, αριθμούς αναζητώ, πόσοι από τους σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικούς είναι γυναίκες. Να δείξω πόσο ρατσιστικό είναι το Υπουργείο …«Παιδείας»!
Με την πρώτη ανάγνωση του «καταλόγου» βλέπεις ότι είναι πολλές. Ναι, αλλά πόσες ; Δεν καταγράφεται το φύλο του καθενός, της καθεμιάς. Πρέπει λοιπόν να δω τα μικρά ονόματα. Από εκεί θα βγάλω άκρη.
Το excel μου όμως δεν είναι τόσο έξυπνο για να χωρίσει με μιας τα ανδρικά από τα γυναικεία ονόματα. Ακόμα κι αν μπορεί, δεν ξέρω πώς γίνεται… Θέλει δουλειά λοιπόν. Παίρνω την Απόφαση του Υπουργού και αρχίζω να υπογραμμίζω: Δήμητρα, Σοφία, Κωνσταντία, Αθανασία, Γαρυφαλλιά, Αναστασία, Μαρία, Ελένη, Αικατερίνη, Ελισάβετ, Καλούδα, Στεφανία, Πελαγία, Σταυρούλα, ….
Όσο προχωράει η ανάγνωση, τόσο η επιλογή γίνεται δυσκολότερη. Δεν είναι πια η «Ιακωβίδου» και η «Στεφανοπούλου»… Είναι εκεί, οι συναδέλφισές μου με τα μικρά τους ονόματα, που «τις καλώ» να «παρουσιαστούν» μπροστά μου, και συνεχίζω να υπογραμμίζω στον κατάλογο: Δέσποινα, Χρυσάνθη, Παναγιώτα, Παρασκευή, Καλλιόπη, Γεωργία, Ιφιγένεια, Κατερίνα…
Μου είναι δύσκολο να συνεχίσω. Είναι σαν να έχω μπροστά μου τον κατάλογο Εκπαιδευτικών του Συλλόγου, να φωνάζω ονόματα για να πάρω τους παρόντες για τη συνεδρίαση και να γράφω «απούσα», «απούσα», «απούσα», «απούσα»…
Γνωρίζω προσωπικά πολύ λίγες από αυτές, όσες συνυπηρετήσαμε μαζί στα σχολεία. Γυναίκες και άνδρες, αγωνιστήκαμε μαζί όλο το καλοκαίρι, κλάψαμε, διαδηλώσαμε, γράψαμε… Ακόμα παλεύουμε.
Διαβάζοντας όμως τώρα όλα αυτά τα ονόματα, αυτά τα ίδια τα ονόματα αρχίζουν να παίρνουν μια ξεχωριστή υπόσταση μέσα μου. Και μόνο από την ανάγνωσή τους, στο μυαλό μου εμφανίζονται εικόνες. Άλλα ονόματα μου δίνουν ΧΑΡΑ, μου λένε ΑΛΗΘΕΙΑ, μου δίνουν ΕΛΠΙΔΑ, με γεμίζουν με ΓΑΛΗΝΗ, ΑΓΑΠΗ,ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ και ΕΥΤΥΧΙΑ. Ονόματα με ΛΕΒΕΝΤΙΑ και ΑΡΕΤΗ. Η ΦΩΤΕΙΝΗ μου φαίνεται κεφάτη, στην ΑΝΑΤΟΛΗ και στην ΧΡΥΣΑΥΓΗ σίγουρα θα χαιρόμουν να έλεγα καλημέρα κάθε μέρα, η ΑΝΤΡΙΑΝΑκαι η ΒΑΡΒΑΡΑ είναι σίγουρα δυναμικές. Η ΑΣΗΜΩ με την ΣΟΥΛΤΑΝΑ, την ΑΣΠΑΣΙΑ, τηνΖΟΥΜΠΟΥΛΙΩ, την ΒΑΛΑΣΙΑ, την ΦΩΦΩ και την ΜΑΛΑΜΩ, θα είναι σίγουρα μια παρέα από ανοιχτόκαρδες αντρογυναίκες, σαν τη Δέσποινα του σχολείου, που όταν χόρευε μας ξεσήκωνε όλους. ΗΞΑΝΘΟΥΛΑ, η ΛΕΥΚΗ, η ΜΑΤΟΥΛΑ, η ΜΥΡΤΙΑ και η ΠΟΛΥΑΝΘΗ θα είναι σίγουρα μικροκαμωμένες και λεπτεπίλεπτες. Άλλες τις φαντάζομαι πιο καλλιεργημένες και ίσως λίγο απόμακρες: η ΣΥΜΕΩΝΙΣ, ηΜΕΛΛΗΣΗΝΗ, η ΙΣΜΗΝΗ, η ΦΕΡΝΑΝΔΗ, η ΕΥΜΟΡΦΙΛΗ, η ΦΙΛΟΜΕΝΗ, η ΒΙΚΤΩΡΙΑ, ηΚΛΕΟΝΙΚΗ … Καμιά φορά βέβαια τα ονόματα μας ξεγελάνε. Την ΚΛΕΑΡΕΤΗ ας πούμε, την είχα διευθύντρια. Όσο μπόι της λείπει, τόσο φαρδιά είναι η καρδιά της. Η ΑΚΡΙΒΗ θα ήταν πολύτιμη για το σχολείο. Η ΑΡΙΣΤΕΑ και η ΑΡΙΣΤΗ θα ήταν πάντα πρώτες σε ότι καταπιανόταν. Η ΔΑΝΑΗ, η ΔΟΜΝΙΝΑ, ηΠΑΟΛΑ, η ΚΟΡΝΗΛΙΑ, η ΝΙΟΒΗ, η ΖΩΪΤΣΑ, …όλες, μια προς μια, περνούν μπροστά από τα μάτια μου. Όλες !
Στο τέλος πρέπει να τις μετρήσω. Τώρα όμως που τα νούμερα έγιναν ονόματα, οι συναδέλφισές μου με τα μικρά τους ονόματα, δεν μπορώ να τις κάνω πάλι νούμερα. Βάζω το excel να μου τις μετρήσει. Το ακαταμάχητο άλλοθι! Δεν το έκανα εγώ, το computer το έκανε.
Μέτρησε 1.542 συναδέλφισες (στο σύνολο των 2.122). Ποσοστό: 73%.
Αν σας περνάει από το μυαλό ότι είμαι «συναισθηματικούλης», θα σας πω ποιες συνάντησα στο ταξίδι μου, κι αν καταφέρετε να τις διαβάστε ΟΛΕΣ (ΜΙΑ προς ΜΙΑ, ΟΧΙ να το «τρέξετε» καθέτως!), τα ξαναλέμε! ΑΝΤΡΑΚΛΕΣ…
Και παρακαλώ να μην εκληφθεί το παρόν ώς έλλειψη συμπαράστασης στους άνδρες συναδέλφους μου που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα. Γυναίκες και Άνδρες είναι όμοια αδικημένοι! Επίσης, ο καθένας βιώνει την αδικία που του έγινε στο 100%. Εδώ δεν έχει ποσοστά!! Απλώς, οι γυναίκες που υπέστησαν αυτό το «προσωπικό» 100%, είναι ποοολύ περισσότερες…
Συνάντησα λοιπόν:
1 φορά την ΑΓΑΘΗ
4 φορές την ΑΓΑΠΗ
1 φορά την ΑΓΑΠΟΥΛΑ
1 φορά την ΑΓΓΕΛΑ
26 φορές την ΑΓΓΕΛΙΚΗ
1 φορά την ΑΓΛΑΪΑ
4 φορές την ΑΓΝΗ
2 φορές την ΑΓΟΡΗ
1 φορά την ΑΓΟΡΩ
9 φορές την ΑΘΑΝΑΣΙΑ
8 φορές την ΑΘΗΝΑ
68 φορές την ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
4 φορές την ΑΙΜΙΛΙΑ
2 φορές την ΑΚΡΙΒΗ
10 φορές την ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
1 φορά την ΑΛΕΞΙΑ
1 φορά την ΑΛΗΘΕΙΑ
1 φορά την ΑΜΑΛΙΑ
31 φορές την ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
1 φορά την ΑΝΑΤΟΛΗ
4 φορές την ΑΝΔΡΙΑΝΑ
2 φορές την ΑΝΔΡΙΑΝΗ
3 φορές την ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ
4 φορές την ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ
2 φορές την ΑΝΔΡΟΥΛΑ
1 φορά την ΑΝΘΗ
4 φορές την ΑΝΘΟΥΛΑ
28 φορές την ΑΝΝΑ
1 φορά την ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
1 φορά την ΑΝΝΟΥΛΑ
4 φορές την ΑΝΤΙΟΠΗ
1 φορά την ΑΝΤΡΙΑΝΑ
10 φορές την ΑΝΤΩΝΙΑ
1 φορά την ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ
3 φορές την ΑΡΓΥΡΗ
1 φορά την ΑΡΓΥΡΗ-ΧΡΥΣΗ
2 φορές την ΑΡΓΥΡΟΥΛΑ
2 φορές την ΑΡΓΥΡΩ
2 φορές την ΑΡΕΤΗ
2 φορές την ΑΡΙΑΔΝΗ
2 φορές την ΑΡΙΣΤΕΑ
1 φορά την ΑΣΑΝΙΩ
1 φορά την ΑΡΙΣΤΗ
1 φορά την ΑΡΙΣΤΟΥΛΑ
1 φορά την ΑΣΗΜΕΝΙΑ
2 φορές την ΑΣΗΜΙΝΑ
1 φορά την ΑΣΗΜΟΥΛΑ
2 φορές την ΑΣΗΜΩ
9 φορές την ΑΣΠΑΣΙΑ
2 φορές την ΑΦΡΟΔΙΤΗ
1 φορά την ΑΦΡΟΥΛΑ
1 φορά την ΒΑΓΙΑ
3 φορές την ΒΑΪΑ
1 φορά την ΒΑΛΑΣΙΑ
7 φορές την ΒΑΡΒΑΡΑ
1 φορά την ΒΑΡΣΑΒΟΥΛΑ
1 φορά την ΒΑΡΣΑΜΩ
3 φορές την ΒΑΣΙΛΕΙΑ
74 φορές την ΒΑΣΙΛΙΚΗ
1 φορές την ΒΑΣΩ
5 φορές την ΒΙΚΤΩΡΙΑ
2 φορές την ΒΙΡΓΙΝΙΑ
2 φορές την ΓΑΛΗΝΗ
4 φορές την ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ
2 φορές την ΓΕΣΘΗΜΑΝΗ
41 φορές την ΓΕΩΡΓΙΑ
1 φορά την ΓΙΑΝΝΑ
6 φορές την ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ
1 φορά την ΓΙΑΣΕΜΗ
1 φορά την ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
1 φορά την ΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΑ
2 φορές την ΓΡΗΓΟΡΙΑ
5 φορές την ΔΑΦΝΗ
29 φορές την ΔΕΣΠΟΙΝΑ
35 φορές την ΔΗΜΗΤΡΑ
4 φορές την ΔΙΟΝΥΣΙΑ
1 φορά την ΔΟΜΝΑ
2 φορές την ΔΟΜΝΙΚΗ
1 φορά την ΔΟΜΝΙΝΑ
2 φορές την ΔΩΡΟΘΕΑ
34 φορές την ΕΙΡΗΝΗ
1 φορά την ΕΙΡΗΝΗ-ΟΛΥΜΠΙΑ
1 φορά την ΕΛΕΑΝΝΑ
1 φορά την ΕΛΕΝΑ
91 φορές την ΕΛΕΝΗ
7 φορές την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
3 φορές την ΕΛΠΙΔΑ
2 φορές την ΕΛΠΙΝΙΚΗ
1 φορά την ΕΡΓΙΝΗ
1 φορά την ΕΡΙΦΥΛΗ
3 φορές την ΕΡΜΙΟΝΗ
36 φορές την ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
7 φορές την ΕΥΑΝΘΙΑ
14 φορές την ΕΥΓΕΝΙΑ
8 φορές την ΕΥΔΟΚΙΑ
6 φορές την ΕΥΔΟΞΙΑ
6 φορές την ΕΥΘΑΛΙΑ
7 φορές την ΕΥΘΥΜΙΑ
1 φορά την ΕΥΜΟΡΦΙΑ
1 φορά την ΕΥΜΟΡΦΙΛΗ
2 φορές την ΕΥΠΡΑΞΙΑ
4 φορές την ΕΥΡΥΔΙΚΗ
4 φορές την ΕΥΣΤΑΘΙΑ
4 φορές την ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ
9 φορές την ΕΥΤΥΧΙΑ
1 φορά την ΕΥΦΗΜΙΑ
4 φορές την ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ
1 φορά την ΕΥΧΑΡΙΣ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
1 φορά την ΕΦΗ
1 φορά την ΖΑΜΠΙΑ
1 φορά την ΖΑΦΕΙΡΕΝΙΑ
1 φορά την ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
1 φορά την ΖΗΝΟΒΙΑ
1 φορά την ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΩ
1 φορά την ΖΩΓΡΑΦΙΑ
5 φορές την ΖΩΗ
1 φορά την ΖΩΙΤΣΑ
1 φορά την ΗΛΕΚΤΡΑ
2 φορές την ΗΛΙΑΝΑ
1 φορά την ΗΣΑΙΑ
2 φορές την ΘΕΑΝΩ
1 φορά την ΘΕΟΓΝΩΣΙΑ
19 φορές την ΘΕΟΔΩΡΑ
1 φορά την ΘΕΟΚΤΙΣΤΗ
1 φορά την ΘΕΟΛΟΓΙΑ
1 φορά την ΘΕΟΦΑΝΗ
1 φορά την ΘΕΟΦΑΝΙΑ
1 φορά την ΘΕΟΧΑΡΙΑ
1 φορά την ΘΩΜΑΗ
1 φορά την ΘΩΜΑΙΔΑ
1 φορά την ΙΝΑΣΣΑ
5 φορές την ΙΟΥΛΙΑ
2 φορές την ΙΣΜΗΝΗ
3 φορές την ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ
25 φορές την ΙΩΑΝΝΑ
1 φορά την ΙΩΑΝΝΑ-ΑΘΗΝΑ
16 φορές την ΚΑΛΛΙΟΠΗ
1 φορά την ΚΑΛΟΥΔΑ
2 φορές την ΚΑΝΕΛΛΑ
1 φορά την ΚΑΡΜΕΛΑ
1 φορά την ΚΑΣΣΙΑΝΗ
2 φορές την ΚΑΤΕΡΙΝΑ
1 φορά την ΚΛΕΑΡΕΤΗ
1 φορά την ΚΛΕΙΩ
3 φορές την ΚΛΕΟΝΙΚΗ
3 φορές την ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ
1 φορά την ΚΟΚΩΝΗ
3 φορές την ΚΟΡΙΝΑ
1 φορά την ΚΟΥΛΑ
1 φορά την ΚΥΡΑΝΑ
1 φορά την ΚΥΡΑΤΣΟΥΛΑ
19 φορές την ΚΥΡΙΑΚΗ
3 φορές την ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΑ
4 φορές την ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ
19 φορές την ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
1 φορά την ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ
1 φορά την ΛΑΜΠΡΙΝΗ
1 φορά την ΛΕΒΕΝΤΙΑ
1 φορά την ΛΕΥΚΗ
1 φορά την ΛΟΥΚΙΑ
5 φορές την ΜΑΓΔΑΛΙΝΗ
1 φορά την ΜΑΙΡΗ
1 φορά την ΜΑΚΡΙΝΑ
1 φορά την ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΑ
2 φορές την ΜΑΛΑΜΑΤΗ
1 φορά την ΜΑΛΑΜΩ
2 φορές την ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ
7 φορές την ΜΑΡΘΑ
158 φορές την ΜΑΡΙΑ
1 φορά την ΜΑΡΙΑ-ΜΑΡΙΝΑ
4 φορές την ΜΑΡΙΑΝΘΗ
4 φορά την ΜΑΡΙΑΝΝΑ
1 φορά την ΜΑΡΙΕΤΤΑ
7 φορές την ΜΑΡΙΝΑ
1 φορά την ΜΑΡΙΝΑ-ΙΩΑΝΝΑ
1 φορά την ΜΑΡΚΕΛΛΑ-ΑΡΤΕΜΙΣ
1 φορά την ΜΑΡΟΥΣΑ
1 φορά την ΜΑΤΟΥΛΑ
1 φορά την ΜΑΥΡΑ
1 φορά την ΜΕΛΑΝΙΑ
1 φορά την ΜΕΛΗΣΣΗΝΗ
2 φορές την ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ
1 φορά την ΜΕΤΑΞΙΑ
1 φορά την ΜΙΚΥ
1 φορά την ΜΟΣΧΙΑΝΗ
1 φορά την ΜΥΡΤΙΑ
2 φορές την ΝΑΤΑΛΙΑ
2 φορές την ΝΕΚΤΑΡΙΑ
6 φορές την ΝΙΚΗ
7 φορές την ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ
1 φορά την ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ
1 φορά την ΝΙΝΑ
1 φορά την ΝΙΟΒΗ
1 φορά την ΞΑΝΘΙΠΠΗ
2 φορές την ΞΑΝΘΟΥΛΑ
14 φορές την ΟΛΓΑ
1 φορά την ΟΛΥΜΠΙΑ
8 φορές την ΟΥΡΑΝΙΑ
1 φορά την ΟΥΡΑΝΙΑ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
2 φορές την ΠΑΓΩΝΑ
1 φορά την ΠΑΝΩΡΑΙΑ
1 φορά την ΠΑΟΛΑ
24 φορές την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
1 φορά την ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΥΛΑ
1 φορά την ΠΑΡΘΕΝΑ
1 φορά την ΠΑΣΧΑΛΙΑ
1 φορά την ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ
5 φορές την ΠΕΛΑΓΙΑ
3 φορές την ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ
2 φορές την ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ
1 φορά την ΠΕΤΡΟΥΛΑ
7 φορές την ΠΗΝΕΛΟΠΗ
1 φορά την ΠΟΛΥΑΝΘΗ
5 φορές την ΠΟΛΥΞΕΝΗ
1 φορά την ΠΟΥΛΧΕΡΙΑ
1 φορά την ΡΕΒΕΚΚΑ
1 φορά την ΡΙΤΑ
1 φορά την ΡΟΥΣΑ
1 φορά την ΣΑΒΒΟΥΛΑ
3 φορές την ΣΕΒΑΣΤΗ
1 φορά την ΣΜΑΡΑΓΔΗ
1 φορά την ΣΟΝΙΑ
1 φορά την ΣΟΥΖΑΝΑ
3 φορές την ΣΟΥΛΤΑΝΑ
31 φορές την ΣΟΦΙΑ
1 φορά την ΣΟΦΙΑ-ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
10 φορές την ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ
6 φορές την ΣΤΑΜΑΤΙΑ
1 φορά την ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ
1 φορά την ΣΤΑΥΡΙΑΝΗ
16 φορές την ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
3 φορές την ΣΤΕΛΛΑ
2 φορές την ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
1 φορά την ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΑ
1 φορά την ΣΤΕΦΑΝΙΑ
12 φορές την ΣΤΥΛΙΑΝΗ
1 φορά την ΣΥΜΕΩΝΙΣ
1 φορά την ΣΥΡΜΑΛΕΝΙΑ
2 φορές την ΣΥΡΜΩ
1 φορά την ΣΩΣΑΝΝΑ
10 φορές την ΣΩΤΗΡΙΑ
1 φορά την ΤΑΡΣΙΑ
1 φορά την ΤΑΣΙΑ
1 φορά την ΤΑΣΟΥΛΑ
2 φορές την ΤΡΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ
8 φορές την ΦΑΝΗ
1 φορά την ΦΕΒΡΩΝΙΑ
1 φορά την ΦΕΡΝΑΝΔΗ
1 φορά την ΦΙΛΟΜΕΝΗ
2 φορές την ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
1 φορά την ΦΡΥΝΗ
15 φορές την ΦΩΤΕΙΝΗ
1 φορά την ΦΩΤΕΙΝΗ-ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ
1 φορά την ΦΩΤΕΙΝΗ-ΜΑΡΙΑ
1 φορά την ΦΩΤΟΥΛΑ
1 φορά την ΦΩΦΩ
3 φορές την ΧΑΪΔΩ
1 φορά την ΧΑΡΑ
6 φορές την ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
23 φορές την ΧΡΙΣΤΙΝΑ
8 φορές την ΧΡΥΣΑΝΘΗ
3 φορές την ΧΡΥΣΑΥΓΗ
1 φορά την ΧΡΥΣΑΦΟΥΛΑ
7 φορές την ΧΡΥΣΗ
1 φορά την ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ
20 φορές την ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014
Στο 28’:40’’ ο κ. Γ. Κωνσταντόπουλος (γιατρός, Βουλευτής Πιερίας ΝΔ): «...ΠΛΑΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ με πολύ μεγάλους βαθμούς… Όλοι ήταν με 20άρια, με ΠΛΑΣΤΑ 20άρια ΟΛΟΙ ΗΤΑΝΕ...». «…Να συμφωνήσουμε οτι αυτοί που δήθεν απολύονται δεν είναι ΟΥΤΕ οι Μαθηματικοί, ΟΥΤΕ οι Φυσικοί, ΟΥΤΕ οι Φιλόλογοι, ΟΥΤΕ οι Χημικοί ΟΥΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
http://www.oltee.gr/?p=2168
7-2-2014 Skai-Magazino: Εκπαιδευτικοί Τεχνικών Ειδικοτήτων με πλαστά πτυχία, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ και …λήγει η σύμβασή τους !!
By admin-01 / In VIDEO-θήκη /
ΣΚΑΪ-Magazino - 07.02.2014 _ 12:00
Το πρώτο δελτίο ειδήσεων της ημέρας με τον Γιώργο Αυτιά.
Στο 25’:50’’ ο κ. Γ. Κωνσταντόπουλος (γιατρός, Βουλευτής Πιερίας ΝΔ):
«…Τι ειδικότητες έχουν αυτοί, μπορείτε να μας πείτε;» (οι εκπαιδευτικοί που είναι σε διαθεσιμότητα και απολύονται) «Είναι Φιλόλογοι;Είναι Μαθηματικοί; Είναι Φυσικοί; Μπορείτε να μας πείτε τι ειδικότητες έχουν;»
«Να το πείτε ξεκάθαρα οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ όπως τους ξέρουμε, Μαθηματικοί, Φυσικοί, Χημικοί, Φιλόλογοι, δεν είναι από αυτά. Αυτό πρέπει να μας το πείτε»
Στο 28’:10’’ ο κ. Γ. Ντσούνος (Δημοσιογράφος, πολιτικός συντάκης ΣΚΑΪ):
«…Υπάρχουν κάποιες πληροφορίες που λένε, για παράδειγμα για τους Νοσηλευτές που μιλούσε πιο πρίν η κυρία, πόσοι από αυτούς έχουν άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος είναι κάτι το οποίο ελέγχεται αυτή τη στιγμή από το Υπουργείο. Επίσης,
για αυτούς τους 400 που μιλούσε, ΛΗΓΕΙ η ΣΥΜΒΑΣΗ…
Για πρώτη φορά γίνεται έλεγχος. Όταν υπάρχουν πληροφορίες οτι
τα 2/3 κάποιων Νοσηλευτών δεν είχαν άδεια…
Όπως είπαμε προηγουμένως για τους Κομμωτές και του Ξυλουργούς,
να ξεκαθαρίσουμε ποιοί ΕΙΝΑΙ Καθηγητές και ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ…».
Στο 28’:40’’ ο κ. Γ. Κωνσταντόπουλος (γιατρός, Βουλευτής Πιερίας ΝΔ):
«...ΠΛΑΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ με πολύ μεγάλους βαθμούς… Όλοι ήταν με 20άρια, με ΠΛΑΣΤΑ 20άρια ΟΛΟΙ ΗΤΑΝΕ...».
«…Να συμφωνήσουμε οτι αυτοί που δήθεν απολύονται δεν είναι ΟΥΤΕ οι Μαθηματικοί, ΟΥΤΕ οι Φυσικοί, ΟΥΤΕ οι Φιλόλογοι, ΟΥΤΕ οι Χημικοί ΟΥΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ… Να συμφωνήσουμε σε αυτό… Καθηγητές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης από Καθηγητικές Σχολές ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ !!».
(Visited 392 times)
Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014
Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014
Εκπαιδευτική Ενημέρωση
2014_02_03 Εκπαιδευτική Ενημέρωση
1) ΑΡΓΙΕΣ- να "εντατικοποιήσει" συνολικά το σχολείο και τις λειτουργίες του.
- να αλλάξει την ατζέντα σε σχέση με τις αναδιαρθρώσεις στο σχολείο που θέλει να περάσει (απολύσεις, ωράριο, οργανικές, αξιολόγηση, κτλ).
http://bit.ly/1bTNipV
Θα ενεργοποιήσει την περσινή εγκύκλιο για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις;;; Θα πάει σε απολύσεις μες στο καλοκαίρι όπως πέρσι;;; Κοιτάξτε, πάντως, εδώ το χαρακτηριστικό απόσπασμα:
".........Με την απόφαση ανακατανομής προσδιορίζονται κατά κλάδο και κατά κατηγορία οι τυχόν πλεονάζουσες οργανικές θέσεις προσωπικού. ....." .
3) ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- α) Η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων προγραμματίζει το Φεβρουάριο 2014, να πραγματοποιήσει σεμινάριο με θέμα«Η Μάσκα στην Τέχνη» με ελεύθερη συμμετοχή. Λεπτομέρειες εδώ:
http://bit.ly/1fnNsIC
- α) Η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων προγραμματίζει το Φεβρουάριο 2014, να πραγματοποιήσει σεμινάριο με θέμα«Η Μάσκα στην Τέχνη» με ελεύθερη συμμετοχή. Λεπτομέρειες εδώ:
http://bit.ly/1fnNsIC
- β) Goethe "Φάουστ...εγώ μέσα στον κόσμο που ζω"
2014, 3η χρονιά εφηβικό θέατρο
Από 8/2/2014. Κάθε Σάββατο 4μμ στο Θέατρο Νέου Κόσμου
Η παράσταση παίζεται τις καθημερινές σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε αυλές σχολείων και άλλων κοινοφελών οργανισμών, σε ανοιχτούς χώρους και θέατρα και συνοδεύεται από θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για τους θεατές. Επίσης, παρέχεται στους εκπαιδευτικούς ειδικά διαμορφωμένο υλικό εργασίας για το σχολείο, με θέματα που σχετίζονται με την παράσταση.
http://bit.ly/1gFBrUd
http://bit.ly/1gFBrUd
4) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΑΓΓΛΙΚΗΣ:
Θέατρο και γλώσσα: η ξένη γλώσσα μέσα από το Εκπαιδευτικό Θέατρο
Καθημερινά ψάχνουμε εναλλακτικές για να κάνουμε κάτι παραπάνω από ένα απλό μάθημα Αγγλικών. Στο παρακάτω βιωματικό εργαστήριο, λοιπόν, διάφορες τεχνικές για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας μέσω δραστηριοτήτων του εκπαιδευτικού δράματος. Θα κινηθεί με βάση μια ιστορία και θα πάρετε μαζί σας φεύγοντας εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας στη τάξη του. Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014, 10:30-13:30, Σαρρή 14, Ψυρρή (4ος όροφος)
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας
Δωρεάν για τα μέλη-Θέσεις περιορισμένες-Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι 4/2/2014.
http://bit.ly/1fnOowD
Θέατρο και γλώσσα: η ξένη γλώσσα μέσα από το Εκπαιδευτικό Θέατρο
Καθημερινά ψάχνουμε εναλλακτικές για να κάνουμε κάτι παραπάνω από ένα απλό μάθημα Αγγλικών. Στο παρακάτω βιωματικό εργαστήριο, λοιπόν, διάφορες τεχνικές για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας μέσω δραστηριοτήτων του εκπαιδευτικού δράματος. Θα κινηθεί με βάση μια ιστορία και θα πάρετε μαζί σας φεύγοντας εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας στη τάξη του. Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014, 10:30-13:30, Σαρρή 14, Ψυρρή (4ος όροφος)
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας
Δωρεάν για τα μέλη-Θέσεις περιορισμένες-Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι 4/2/2014.
http://bit.ly/1fnOowD
5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
- α) Οι αμοιβές των στελεχών της "αυτοαξιολόγησης":
http://bit.ly/LG4clP
http://bit.ly/LG4clP
- β) Τα σεμινάρια έχουν ακυρωθεί σχεδόν παντού στα πολιτικά αποφασιστικά μεγάλα αστικά κέντρα, όπως πχ εδώ στην Πάτρα:http://bit.ly/LqmQ03
- γ) Παράδειγμα σχολείου που συμμετείχε ενθουσιωδώς στην πιλοτική αξιολόγηση πριν από 3-4 χρόνια: Το 1ο ΕΠΑΛ ΥΜΗΤΤΟΥ, ένα από τα πιο ιστορικά αλλά ταυτόχρονα και ένα από τα πιο εξοπλισμένα και σύγχρονα Επαγγελματικά σχολεια της Αθήνας.
Γίνανε πολλές εκθέσεις: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου, Συστηματική Αξιολόγηση των τομέων «Κλίμα και σχέσεις στο σχολείο» και «οργάνωση σχολείου», στηριγμένες σε αντικειμενικά στοιχείων και σε επεξεργασία ερωτηματολογίων που απαντήθηκαν από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Προτάθηκαν και δράσεις (τέσσερις τον αριθμό) για την διόρθωση των αρνητικών σημείων της λειτουργίας του σχολείου.
Γίνανε πολλές εκθέσεις: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου, Συστηματική Αξιολόγηση των τομέων «Κλίμα και σχέσεις στο σχολείο» και «οργάνωση σχολείου», στηριγμένες σε αντικειμενικά στοιχείων και σε επεξεργασία ερωτηματολογίων που απαντήθηκαν από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Προτάθηκαν και δράσεις (τέσσερις τον αριθμό) για την διόρθωση των αρνητικών σημείων της λειτουργίας του σχολείου.
Το αποτέλεσμα;;; Ανάμεσα στα μέλη που αποτελούσαν τις ολομέλειες εργασιών ήταν ο τότε Υποδιευθυντής ΠΕ18.07 και άλλοι δύο ΠΕ18.07.
ΟΛΟΙ μπήκαν σε διαθεσιμότητα!
http://bit.ly/1kCpOLR
ΟΛΟΙ μπήκαν σε διαθεσιμότητα!
http://bit.ly/1kCpOLR
Στην Κόρινθο, υπάρχει ένας συνεπώνυμος Σαμαράς με τον Πρωθυπουργό
Περί Μαθηματικών και τοπικών της Μεσσήνης: Η εξαγγελία του Πρωθυπουργού για την κάλυψη με ασύ...: Δεξιά ο Δημήτρης Πτωχός στις Δημοτικές εκλογές στην γενέτηρά του Μεσσήνη, έξω από το Λύκειο που αποφοίτησε. Στην Κόρινθο, υπάρχει ένα...
Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014
Εκπαιδευτική Ενημέρωση
2014_01_26_Εκπαιδευτική Ενημέρωση
1) ΒΙΒΛΙΟ ΝΙΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Το πρώτο βιβλίο της φίλης μου Νίνας Γεωργιάδου, συνταξιούχου πια συναδέλφισσας ΠΕ06 από την Κάλυμνο, η οποία είναι μία από τους συνιδρυτές του παιδαγωγικού-συνδικαλιστικού ρεύματος των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων, του περιοδικού "Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης", αλλά βασικά μια σπουδαία δασκάλα για μένα, για τους μαθητές της, για όλους τους Καλύμνιους και για πολλούς άλλους ακόμη σε ολη την Ελλάδα.
http://bit.ly/1jSYmt9Το πρώτο βιβλίο της φίλης μου Νίνας Γεωργιάδου, συνταξιούχου πια συναδέλφισσας ΠΕ06 από την Κάλυμνο, η οποία είναι μία από τους συνιδρυτές του παιδαγωγικού-συνδικαλιστικού ρεύματος των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων, του περιοδικού "Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης", αλλά βασικά μια σπουδαία δασκάλα για μένα, για τους μαθητές της, για όλους τους Καλύμνιους και για πολλούς άλλους ακόμη σε ολη την Ελλάδα.
http://bit.ly/1aXWdGK
Ο Υπουργός είπε διάφορα ενδιαφέροντα σήμερα στις εφημερίδες μεταξύ των οποίων και "αλλαγή των σχολικών βιβλίων" (http://bit.ly/1fnS7dS) αλλά και περικοπή των αργιών (έναρξη χρονιάς 5 Σεπτέμβρη, διακοπές του Πάσχα μόνο 1 βδομάδα, μάθημα του Αι-Γιαννιού) εδώ: http://bit.ly/1f3Obyk . Προφανώς, η ιστορία με τη "Λευκή Βδομάδα" δεν ήταν τυχαία όπως νομίζανε αφελώς κάποιοι. Το επόμενο που λογικά μπορεί να φέρουν είναι το εξαήμερο στα σχολεία, δηλ η επαναφορά του Σαββάτου ως εργάσιμη, 30 περίπου χρόνια μετά την κατάργησή της. Η στόχευση του Υπουργείου είναι να πάρει πίσω οτιδήποτε προοδευτικό έφερε η Μεταπολίτευση και η Αλλαγή.
4) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Μόνο στο Μενίδι και τη Βόρεια Αττική στην Πρωτοβάθμια 40 Σύλλογοι Διδασκόντων έχουν υπογράψει ενάντια στην αξιολόγηση.
http://bit.ly/1bqEbgd
5) ΕΡΓΑΛΕΙΑhttp://bit.ly/1bqEbgd
Διαδραστικό μάθημα γεωγραφίας.
http://bit.ly/1i0CD1D
Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014
ΑΝΤΙΜΑΘΗΜΑΤΑ: Εκπαιδευτική Ενημέρωση 09/01/2014
ΑΝΤΙΜΑΘΗΜΑΤΑ: Εκπαιδευτική Ενημέρωση 09/01/2014: Εκπαιδευτική Ενημέρωση 09/01/2014 Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά σε όλους και ιδίως στους μαθητές μας! 1) ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟΥΣ Σ...
Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 1ου ΕΠΑ.Λ. Λουτρακίου (τηλ.: 27410 – 85408)
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
1ου ΕΠΑ.Λ. Λουτρακίου
(τηλ.: 27410 – 85408)
Τομέας : ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών
Συστημάτων, Εγκαταστάσεων
Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών
Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων,
Εγκαταστάσεων και Δικτύων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών
Συστημάτων, Εγκαταστάσεων
Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών
Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων,
Εγκαταστάσεων και Δικτύων
Τεχνικός Αυτοματισμού
Τομέας : ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών
Υπηρεσιών
Υπηρεσιών
Υπάλληλος Αποθήκης και Συστημάτων
Εφοδιασμού
Εφοδιασμού
Υπάλληλος Εμπορίας και Διαφήμισης
Υπάλληλος Οικονομίας και Διοίκησης στον
Τουρισμό
Τουρισμό
· Ηλεκτρονικών
· Ηλεκτρολόγων
· Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών
· Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων
και Δικτύων
· Ηλεκτρονικών Συστημάτων Επικοινωνιών
· Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων
· Υπαλλήλων Διοίκησης και Οικονομικών
Υπηρεσιών
· Υπαλλήλων Τουριστικών Επιχειρήσεων
Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014
Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΟΑΕ∆ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΕ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΦΟΡΕΙΣ
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A8%CE%9F9-%CE%9F%CE%956
kai
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A8%CE%A09-8%CE%A3%CE%A5
Έχοντας υπόψη
1. Τις διατάξεις του Ν.1566/85 «∆οµή και λειτουργία της Α/θµιας και Β/θµιας Εκπαίδευσης»
2. Τη µε αρ. πρωτ. 3.24641/Οικ.3.1574/26-08-2013 Κ.Υ.Α των Υπουργείων Οικονοµικών, Ανάπτυξης
και Ανταγωνιστικότητας, Εσωτερικών, ∆ιοικητικής Μεταρρύθµισης και Ηλεκτρονικής
∆ιακυβέρνησης, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Παιδείας και Θρησκευµάτων
«Προώθηση της απασχόλησης µέσω προγραµµάτων κοινωφελούς χαρακτήρα»
3. Τη µε αρ. πρωτ. 14771/24-12-2013 Υπουργική Aπόφαση του ΥΠΑΙΘ «Καθορισµός Υπηρεσίας
τοποθέτησης ωφελούµενων ανέργων στο πλαίσιο των Πράξεων του ΥΠΑΙΘ «Προώθηση της
απασχόλησης µέσω προγραµµάτων κοινωφελούς χαρακτήρα»(A Π 1,2,3)
4. Το µε αρ. πρωτ. 106097/13-12-2013 (Α∆Α: ΒΛΓΨ4691Ω2-ΠΙΚ) έγγραφο του Υπουργείου
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας µε θέµα: «Οδηγός Εφαρµογής των διαδικασιών
υποδείξεων, αντικαταστάσεων, προσλήψεων και καταβολής της επιχορήγησης, σε συνέχεια των
αναρτήσεων των Οριστικών Πινάκων Κατάταξης Ανέργων, στο πλαίσιο των ∆ηµοσίων
Προσκλήσεων για το Πρόγραµµα Κοινωφελούς Χαρακτήρα σε Επιβλέποντες Φορείς» και τους
πίνακες ωφελουµένων του ΟΑΕ∆ όπως αναφέρονται στο από 27-12-2013 e-mail του ΥΠΑΙΘ µε
θέµα: «Προς ενηµέρωση των επιβλεπόντων φορέων για το πρόγραµµα κοινωφελούς χαρακτήρα»
5.Το µε αρ. πρωτ. 103308/05-12-2013 (Α∆Α: ΒΛ0Ζ4691Ω2-Ψ1Φ) έγγραφο του Υπουργείου
Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας «∆ηµόσια Πρόσκληση Νο6/2013 σε εγγεγραµµένους
ανέργους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕ∆, για υποβολή αιτήσεων συµµετοχής στη διαδικασία
κατάρτισης του πίνακα κατάταξης ανέργων για την προώθηση της απασχόλησης µέσω προγραµµάτων
κοινωφελούς χαρακτήρα σε επιβλέποντες φορείς, για 7400 θέσεις πλήρους απασχόλησης»
6.Τις διατάξεις της Φ353.1/324/105657/∆1/16.10.02 Υ.Α. (ΦΕΚ 1340-τ.Β/16.10.02), µε θέµα:
«Καθορισµός των Ειδικότερων Καθηκόντων και Αρµοδιοτήτων των Προϊσταµένων των
Περιφερειακών Υπηρεσιών Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, των ∆ιευθυντών και
Υποδιευθυντών των Σχολικών Μονάδων και ΣΕΚ και των Συλλόγων των ∆ιδασκόντων», µε τις
σχετικές τροποποιήσεις
7.Τις δηλώσεις προτίµησης των ωφελουµένων ανέργων ΟΑΕ∆ για τα σχολεία της ∆.∆.Ε. Κορινθίας
για το διδακτικό έτος 2013-2014
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A8%CE%9F9-%CE%9F%CE%956
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙ∆ΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ∆/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ & Κόρινθος: 15-1-2014
Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
∆ΙΕΥΘΥΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ Αρ. Πρωτ: 364
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟΦΑΣΗ
Πληροφορίες: Σάνη Αγγελική
Ταχ. ∆/νση: Νοταρά 123, 201 00 Κόρινθος
Tηλέφωνο: 2741077030-32
Fax: 2741077024
ΑΔΑ: ΒΙΨΟ9-ΟΕ6
kai
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A8%CE%A09-8%CE%A3%CE%A5
Έχοντας υπόψη
1. Τις διατάξεις του Ν.1566/85 «∆οµή και λειτουργία της Α/θµιας και Β/θµιας Εκπαίδευσης»
2. Τη µε αρ. πρωτ. 3.24641/Οικ.3.1574/26-08-2013 Κ.Υ.Α των Υπουργείων Οικονοµικών, Ανάπτυξης
και Ανταγωνιστικότητας, Εσωτερικών, ∆ιοικητικής Μεταρρύθµισης και Ηλεκτρονικής
∆ιακυβέρνησης, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Παιδείας και Θρησκευµάτων
«Προώθηση της απασχόλησης µέσω προγραµµάτων κοινωφελούς χαρακτήρα»
3. Τη µε αρ. πρωτ. 14771/24-12-2013 Υπουργική Aπόφαση του ΥΠΑΙΘ «Καθορισµός Υπηρεσίας
τοποθέτησης ωφελούµενων ανέργων στο πλαίσιο των Πράξεων του ΥΠΑΙΘ «Προώθηση της
απασχόλησης µέσω προγραµµάτων κοινωφελούς χαρακτήρα»(A Π 1,2,3)
4. Το µε αρ. πρωτ. 106097/13-12-2013 (Α∆Α: ΒΛΓΨ4691Ω2-ΠΙΚ) έγγραφο του Υπουργείου
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας µε θέµα: «Οδηγός Εφαρµογής των διαδικασιών
υποδείξεων, αντικαταστάσεων, προσλήψεων και καταβολής της επιχορήγησης, σε συνέχεια των
αναρτήσεων των Οριστικών Πινάκων Κατάταξης Ανέργων, στο πλαίσιο των ∆ηµοσίων
Προσκλήσεων για το Πρόγραµµα Κοινωφελούς Χαρακτήρα σε Επιβλέποντες Φορείς» και τους
πίνακες ωφελουµένων του ΟΑΕ∆ όπως αναφέρονται στο από 27-12-2013 e-mail του ΥΠΑΙΘ µε
θέµα: «Προς ενηµέρωση των επιβλεπόντων φορέων για το πρόγραµµα κοινωφελούς χαρακτήρα»
5.Το µε αρ. πρωτ. 103308/05-12-2013 (Α∆Α: ΒΛ0Ζ4691Ω2-Ψ1Φ) έγγραφο του Υπουργείου
Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας «∆ηµόσια Πρόσκληση Νο6/2013 σε εγγεγραµµένους
ανέργους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕ∆, για υποβολή αιτήσεων συµµετοχής στη διαδικασία
κατάρτισης του πίνακα κατάταξης ανέργων για την προώθηση της απασχόλησης µέσω προγραµµάτων
κοινωφελούς χαρακτήρα σε επιβλέποντες φορείς, για 7400 θέσεις πλήρους απασχόλησης»
6.Τις διατάξεις της Φ353.1/324/105657/∆1/16.10.02 Υ.Α. (ΦΕΚ 1340-τ.Β/16.10.02), µε θέµα:
«Καθορισµός των Ειδικότερων Καθηκόντων και Αρµοδιοτήτων των Προϊσταµένων των
Περιφερειακών Υπηρεσιών Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, των ∆ιευθυντών και
Υποδιευθυντών των Σχολικών Μονάδων και ΣΕΚ και των Συλλόγων των ∆ιδασκόντων», µε τις
σχετικές τροποποιήσεις
7.Τις δηλώσεις προτίµησης των ωφελουµένων ανέργων ΟΑΕ∆ για τα σχολεία της ∆.∆.Ε. Κορινθίας
για το διδακτικό έτος 2013-2014
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A8%CE%9F9-%CE%9F%CE%956
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙ∆ΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ∆/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ & Κόρινθος: 15-1-2014
Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
∆ΙΕΥΘΥΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ Αρ. Πρωτ: 364
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟΦΑΣΗ
Πληροφορίες: Σάνη Αγγελική
Ταχ. ∆/νση: Νοταρά 123, 201 00 Κόρινθος
Tηλέφωνο: 2741077030-32
Fax: 2741077024
ΑΔΑ: ΒΙΨΟ9-ΟΕ6
Avatonpress: Συγκλονίζει Διευθυντής σχολείου: ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ - Θέλ...
Avatonpress: Συγκλονίζει Διευθυντής σχολείου: ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ - Θέλ...: Παραίτηση βόμβα Διευθυντή Γυμνασίου, καθώς όπως τονίζει ¨μας διαλύουν¨ και ¨δεν μπορώ να γίνω μέρος της διάλυσης¨... ΕΥΓΕ Ας βγει επ...
Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014
Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)