Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Πάρτε τα στοιχεία, δώστε μας την προκήρυξη !

http://www.oltee.gr/?p=3806




Αθήνα, 20-12-2014
 Αριθμ. Δ.Τ.: 017
Οι 317 για απόλυση, με Διευθύνσεις και «ονόματα»…

Πριν από 18 μήνες, ο …«αλήστου μνήμης» Υπουργός μας Κ. Αρβανιτόπουλος, διέπραξε το έγκλημα της κατάργησης 49 Τεχνικών Ειδικοτήτων εκπαιδευτικών της Β’βάθμιας Τ.Ε.Ε. Στη συνέχεια κατάργησε εξολοκλήρου τις ΕΠΑ.Σ. και εξοβέλισε στην «Κατάρτιση» τους πλέον ανθηρούς Τομείς και Ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ… Τα αποτελέσματα είναι γνωστά και καταστροφικά.
Από το συνολικό αριθμό των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με διαπιστωτικές πράξεις, μετά και τις εξαιρέσεις των ειδικών κατηγοριών του Νόμου, κατέληξαν να παραμένουν σε διαθεσιμότητα:
– 2.122 εκπαιδευτικοί στις 31 Ιουλίου 2013 (ΑΔΑ:ΒΛΒ09-ΤΗΦ),
– 1.992 εκπαιδευτικοί στις 30 Οκτωβρίου 2013 (ΑΔΑ:ΒΛΛ59-3ΛΤ),
Στις 26 Μαρτίου 2014 δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ 74/Α’/26-3-2014 με το οποίο παρατάθηκε η διαθεσιμότητα (άρθρο 40). Στις 4 Απριλίου 2014 παρατάθηκε η διαθεσιμότητα για 1.708 εκπαιδευτικούς με νέα διαπιστωτική πράξη (ΑΔΑ: ΒΙΗΦ9-9ΩΒ), για να καταλήξουμε στον τελικό επίσημο αριθμό:
– 1.709 εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα, στις 7 Ιουλίου 2014 (ΑΔΑ:7ΒΗΧ9-Ν78).
Ενδιάμεσα (αλλά και στη συνέχεια) δεν σταμάτησαν οι «εντάξεις» στο καθεστώς της διαθεσιμότητας, οι εξαιρέσεις και οι συνταξιοδοτήσεις

1. Τα ασύστολα ΨΕΥΔΗ

Ο «αείμνηστος» Υπουργός μας, διαβεβαίωνε ότι εντός του οκταμήνου της διαθεσιμότητας οι συνάδελφοί μας θα μετατάσσονταν στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. και στις υπό ίδρυση Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.). Μάλιστα, ενημέρωνε το Πανελλήνιο (δημοσίως και από …τηλεοράσεως) ότι οι 1.300 εκπαιδευτικοί …«είχαν ήδη … απορροφηθεί» στις δομές κατάρτισης του Υ.ΠΑΙ.Θ. !
Από τον …Νοέμβρη του 2013 !!

2. Πίνακες, πίνακες, πίνακες…

Η αλήθεια είναι ότι εκτός από 173 εκπαιδευτικούς που μετατάχθηκαν σε Διευθύνσεις Δ.Ε. και Π.Ε. με τα δεύτερα πτυχία τους (οριστικοί πίνακες ΦΕΚ 714/Γ΄/6-6-2014 και ΦΕΚ 780/Γ΄/20-6-2014), όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα βλέπουν τα ονόματά τους σε αλλεπάλληλους πίνακες«υποσχόμενων» θέσεων και μάταια προσδοκούν κάποιον οριστικό πίνακα και ΦΕΚ μετάταξης. Μέχρι τώρα έχουν ανακοινωθεί, από τον ΑΣΕΠ, έξι (6) διαφορετικοί πίνακες για τις ανακοινώσεις 8 και 10. Αναλυτικά:
Ανακοίνωση 8: δημοσιεύτηκαν οι ακόλουθοι πίνακες με τις εξής ονομασίες:
18-3-2014 – Προσωρινοί πίνακες
21-3-2014 (υπό την πίεση λήξης διαθεσιμότητας) – Τελικοί ενιαίοι πίνακες
6-8-2014 – Αλφαβητικοί πίνακες
8-9-2014 – Νέοι αλφαβητικοί πίνακες
18-11-2014 – Νέοι Αλφαβητικοί πίνακες
17-12-2014 – Νέοι Αλφαβητικοί πίνακες Διάθεσης
Ανακοίνωση 10: δημοσιεύτηκαν οι ακόλουθοι πίνακες με τις εξής ονομασίες:
25-4-2014 – Προσωρινοί πίνακες
28-4-2014 – Ανάκληση των παραπάνω
30-4-2014 – Νέοι προσωρινοί πίνακες
6-8-2014 – Αλφαβητικοί πίνακες
8-9-2014 – Νέοι αλφαβητικοί πίνακες
18-11-2014 – Τελικοί πίνακες
17-12-2014 – Νέοι Τελικοί πίνακες Διάθεσης

Πόσοι ακόμα πίνακες θα εκδοθούν; Πότε θα καταφέρει ο ΑΣΕΠ να ξεπεράσει τα προβλήματα όσων καταλαμβάνουν θέση σε δύο πίνακες, σε ποιά «μορφή» θα τους διαμορφώσει και με ποια«ονομασία» αυτή τη φορά; «Ακόμη πιο Νέοι» και «Τελικοί των Τελικών» που τελειωμό δεν έχουν;ΕΛΕΟΣ !!!

3. Ο «ΧΑΡΤΗΣ» της διαθεσιμότητας

Το Υπουργείο δεν δημοσιοποιεί τα στοιχεία του. Έχουμε λόγους να αμφιβάλλουμε και για τα «νούμερα» που δίνει στη δημοσιότητα. Σε κάθε περίπτωση, η απόκρυψη της πλήρους εικόνας, εμποδίζει τη διατύπωση συγκεκριμένου αιτήματος για την εξεύρεση οριστικής λύσης. Οι προφανείς γενικότητες …«να μην απολυθεί κανείς» και …«μια θέση για κάθε εκπαιδευτικό» δεν μας καλύπτουν. Όσο δεν συγκεκριμενοποιείται το αίτημα, αυτά αποδεικνύονται άσφαιρα συνθήματα και η κατάσταση παραμένει αδιέξοδη.
Διεξήγαμε τη δική μας έρευνα. Μελετήσαμε τους πίνακες του ΑΣΕΠ. Συλλέξαμε από τη «Διαύγεια» τις διαπιστωτικές πράξεις (εξαιρέσεις, συνταξιοδοτήσεις, κλπ) από την αρχή της Διαθεσιμότητας μέχρι τώρα (20-12-2014). Συνδυάσαμε τα στοιχεία αυτά για να παρουσιάσουμε ένα πλήρη «ΧΑΡΤΗ της διαθεσιμότητας». Δημοσιοποιούμε λοιπόν τα αποτελέσματα της έρευνας με την επιφύλαξη να μας έχει ξεφύγει κάποια πράξη. Προκαλούμε το Υπουργείο, αλλά και κάθε άλλη οργάνωση, να αμφισβητήσει τα στοιχεία μας, δημοσιεύοντας τα δικά του !
Βλ. Πίνακα Α’ – ο ΧΑΡΤΗΣ της Διαθεσιμότητας:

4. Οι …«ΕΝΤΟΣ»

Από τη μελέτη του «ΧΑΡΤΗ» φαίνεται ότι, παρά την επεξεργασία και έκδοση αλλεπάλληλων πινάκων από τον ΑΣΕΠ:
–     Από τις 1.320 θέσεις των ανακοινώσεων 8 και 10 (1.011 και 309 αντίστοιχα), μόνο οι 1.292καταλαμβάνονται τελικώς.
–     27 εκπαιδευτικοί εξακολουθούν να καταλαμβάνουν διπλές θέσεις.
–     θέση εξακολουθεί να καταλαμβάνεται από συναδέλφο που συνταξιοδοτήθηκε πριν από 10 μήνες (με ΦΕΚ της 14-3-2014) !!!

5. Οι …«ΕΚΤΟΣ»

Οι συνάδελφοι που δεν περιλαμβάνονται σε κάποιο πίνακα του ΑΣΕΠ, ανήκουν σε δυο μεγάλες κατηγορίες:
–     102 εκπαιδευτικοί δεν περιλαμβάνονται στη διαπιστωτική πράξη της 4ης-4-2014 για την παράταση της διαθεσιμότητας. Το Υπουργείο και η ΟΛΜΕ αναφέρονται σε μόλις ογδόντα πέντε (85). Τους προκαλούμε να το αποδείξουν με στοιχεία !
Οι συνάδελφοι αυτοί δεν υπέβαλλαν αίτηση, είτε γιατί δεν προκηρύχθηκε θέση για την ειδικότητά τους, είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο. Η διαθεσιμότητά τους δεν παρατάθηκε, αλλά δεν έχει υπογραφεί και η απόλυσή τους !!
–     215 εκπαιδευτικοί (επιπλέον των προηγουμένων) δεν περιλαμβάνονται στους τελευταίους πίνακες του ΑΣΕΠ. Από αυτούς, οι 204 έχουν υποβάλλει αίτηση, ενώ οι 11 δεν έχουν υποβάλλει,επειδή η ένταξή τους στη διαθεσιμότητα έγινε μετά τις 4-4-2014.
Οι 11 αυτοί συνάδελφοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα μετά τις 4-4-2014 επειδή είτε έγινε άρση της εξαίρεσής τους, είτε ανακλήθηκε η παραίτησή τους λόγω αδυναμίας να συνταξιοδοτηθούν, είτεδικαιώθηκαν στο Σ.τ.Ε. για την …πρόσληψή τους και αμέσως τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, αναδρομικά… Σε όλες τις περιπτώσεις, είχαν παρέλθει προ πολλού οι προθεσμίες υποβολής αιτήσεων σε κάποια από τις ανακοινώσειςκι έτσι δεν τους δόθηκε η παραμικρή δυνατότητα να συμμετάσχουν στη διαδικασία!

Συνολικά 317 εκπαιδευτικοί βρίσκονται ΕΚΤΟΣ Πινάκων, με άμεσο κίνδυνο να απολυθούν.


Ο Υπουργός Παιδείας έχει δεσμευτεί δημόσια και κατ’ επανάληψη, ότι δεν θα υπογράψει απολύσεις εκπαιδευτικών και ότι θα εκδώσει νέα ανακοίνωση για την μετάταξη ΟΛΩΝ όσων δεν περιλαμβάνονται στους πίνακες. Η πολύμηνη όμως καθυστέρηση στο ξεκαθάρισμα των πινάκων, δημιουργεί εύλογες ανησυχίες, όχι μόνο για τους εναπομείναντες 317 εκτός πινάκων, αλλά ακόμη και για όσους περιλαμβάνονται σε αυτούς ! Ακόμη και μετά το πρόσφατο «ξεκαθάρισμα», εμφανίζονται πάλι συνάδελφοι να κατέχουν διπλές θέσεις ! Αυτή η κοροϊδία πρέπει επιτέλους να τελειώσει !!
Έχουμε επίσης επισημάνει έγκαιρα ότι η νέα ανακοίνωση πρέπει να βγει ΠΡΙΝ από την ολοκλήρωση της διαδικασίας μετάταξης των προηγουμένων Πινάκων. Ο Νόμος προβλέπει ότι όσοι δεν περιλαμβάνονται στους πίνακες, απολύονται αυτόματα με το πέρας της διαδικασίας κινητικότητας. Δεν υπάρχει πλέον ούτε στιγμή για χάσιμο !
Για το λόγο αυτό, και με βάση τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, συντάξαμε ένα πίνακα με ΟΛΟΥΣ τους 317 εκπαιδευτικούς, κατά ειδικότητα και Δ.Δ.Ε. στην οποία υπηρετούσαν. Με βάση αυτόν, πρέπει άμεσα να προκηρυχθούν οι νέες θέσεις.
Βλ. Πίνακα Β’ – Εκπαιδευτικοί ΕΚΤΟΣ Πινάκων:

Δεν έχει πια κανένα άλλοθι το Υπουργείο για να μην προχωρήσει ΑΜΕΣΑ στη ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:
α) Το «ξεκαθάρισμα» των διπλών θέσεων στους πίνακες των ανακοινώσεων 8 και 10 θα γίνει αυτόματα κατά την ανάληψη υπηρεσίας. Δεν υπάρχει λόγος να μπούμε σε νέα περιπέτεια με προσκλήσεις για επιλογή θέσης, νέους πίνακες ΑΣΕΠ, νέους διπλοθεσίτες, κλπ. Το ξεκαθάρισμα θα γίνει αυτόματα με την ανάληψη υπηρεσίας τους. Όσες θέσεις δεν καταληφθούν, θα μείνουν κενές.
β) Εάν στον πίνακά μας για τους 317 ΕΚΤΟΣ πινάκων υπάρχουν λάθη, αυτά θα αφορούν σεεξαιρέσεις ή συνταξιοδοτήσεις που πιθανόν να μας διέφυγαν. Επομένως τα τυχόν λάθη θα είναι προς την πλευρά της ασφάλειας. Οι θέσεις αυτές (των τυχόν εξαιρεμένων – συνταξιοδοτημένων) θα μείνουν κενές και δεν θα καταληφθούν.

6. Οι επί τα …«ΑΥΤΑ»

Κοντά στο μεγάλο δράμα των 317 συναδέλφων που κινδυνεύουν άμεσα με απόλυση, εκτυλίσσονται ταυτόχρονα και πολλά άλλα:
–     255 εκπαιδευτικοί καταλαμβάνουν θέση όχι στην Δ.Δ.Ε. που υπηρετούσαν, ούτε καν στην ίδια Περιφερειακή Ενότητα ή στις γειτονικές. Τουλάχιστον 255 εκπαιδευτικοί εξαναγκάζονται για μία ακόμη φορά σε εσωτερική μετανάστευση, περιφερόμενοι στις ίδιες εσχατιές της χώρας που επί χρόνια «όργωναν» ως ωρομίσθιοι ή αναπληρωτές και ως νεοδιόριστοι. Αυτή τη φορά μάλιστα, υπό το βάρος της κρίσης, της ηλικίας και της οικογένειας.
–     173 εκπαιδευτικοί της Ανακ. 6/2013 μετατάχθηκαν με τα δεύτερα πτυχία τους σε διαφορετική ειδικότητα από αυτή με την οποία διορίστηκαν και ασκούσαν επί σειρά ετών τα διδακτικά τους καθήκοντα.
–     53 εκπαιδευτικοί (επιπλέον των προηγουμένων) καταλαμβάνουν θέση διαφορετικής ειδικότητας.
–     145 εκπαιδευτικοί καταλαμβάνουν θέση στα Υπουργεία Υγείας και Εργασίας, απεμπολώντας την εκπαιδευτική τους ιδιότητα, εξαναγκαζόμενοι ΚΑΙ σε υποβιβασμό κατηγορίας (από ΠΕ σε ΤΕ, κλπ).
–     124 εκπαιδευτικοί (επιπλέον των προηγουμένων) καταλαμβάνουν θέση στα ΝΠΔΔ και στους ΟΤΑ με τις ίδιες συνέπειες.
–     14 εκπαιδευτικοί (επιπλέον των προηγουμένων) καταλαμβάνουν θέση με τις ίδιες συνέπειες ΚΑΙ σε διαφορετική ειδικότητα.
–     30 εκπαιδευτικοί υποβαθμίζουν τις σπουδές τους καταλαμβάνοντας θέσεις σε ειδικότητες αποφοίτων ΤΕΙ και αποφοίτων Β΄βάθμιας Εκπ/σης, ενώ είχαν διοριστεί ως απόφοιτοι Πανεπιστημίων και ΤΕΙ αντίστοιχα.
–     8 εκπαιδευτικοί παραμένουν στην ίδια ειδικότητα αλλά σε υποβαθμισμένη κατηγορία.
–     Μόνο 7 εκπαιδευτικοί καταλαμβάνουν θέση στην ίδια ειδικότητα, αλλά σε αναβαθμισμένη κατηγορία και άλλοι 8 αναβαθμίζουν το πτυχίο τους στο νέο αναμενόμενο διορισμό σε σχέση με τη θέση που κατείχαν.

7. «Επουσιώδεις λεπτομέρειες» (!!) μέσα στο χαλασμό…

Δημιουργούνται πολλές απορίες και ερωτηματικά σχετικά με τις μετατάξεις που θα ακολουθήσουν. Όσοι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται σε θέση κλάδου της ίδιας κατηγορίας, διατηρούν το βαθμό, το μισθολογικό κλιμάκιο και την προϋπηρεσία τους (Π.Δ. 180/1-9-2008). Τι θα συμβεί όμως με όσους μετατάσσονται σε θέση κλάδου άλλης (υποδεέστερης) κατηγορίας; Αν δεν υπάρξει διευκρίνιση από τους αρμόδιους Υπουργούς, αυτοί που εξαναγκάστηκαν σε μετάταξη σε άλλο υπουργείο θα καταλήξουν να αρχίσουν την νέα τους επαγγελματική πορεία με τον …εισαγωγικό βαθμό, υπηρετώντας ως …υφιστάμενοι ακόμη και των ίδιων των μαθητών τους !
Κάποιοι από τους εξαιρεθέντες και μεταταχθέντες σε διοικητικές θέσεις είναι Ιατροί. Τους γίνονται επιπλέον κρατήσεις για το ασφαλιστικό ταμείο τους (ΤΣΑΥ), αλλά ο Ιατρικός Σύλλογος τους στερεί την Ιατρική τους ιδιότητα, διότι δεν προσφέρουν «Ιατρικό έργο». Τα αρμόδια Υπηρεσιακά Συμβούλια αγνοούν παντελώς και δεν απαντούν (θετικά ή αρνητικά) στις αιτήσεις που νομίμως υποβάλλουν οι συνάδελφοι για άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου. Την ίδια στιγμή, το Υπουργείο «επεξεργάζεται σχέδιο για την πρόσληψη …προσωπικού, …προκειμένου να τοποθετηθούν σε σχολικές μονάδες της χώρας» για να αντιμετωπιστούν προβλήματα υγείας των μαθητών (βλ. την από 2-12-2014 απάντηση του Υφυπουργού σε ερώτηση βουλευτή). Αλλά δεν αξιοποιεί τουςυπάρχοντες υπαλλήλους του! Εύγε !

8. Τραγικά …Ευτράπελα !

Συνάδελφος έχει καταλάβει θέση σε Δ/νση Β’βάθμιας Εκπ/σης με το Β’ πτυχίο της ως δασκάλα. Σε ποια εκπαιδευτική δομή ή σχολική μονάδα της Δ.Δ.Ε. θα προσφέρει τις εκπαιδευτικές της υπηρεσίες;

9. «Παράπλευρες απώλειες», οι μαθητές και τα σχολειά μας…

Η διαθεσιμότητα των 2.500 εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων συνοδεύτηκε από την κατάργησητων Τομέων Υγείας-Πρόνοιας και Εφαρμοσμένων Τεχνών των ΕΠΑ.Λ. και όλων των ειδικοτήτωντων ΕΠΑ.Σ., οι οποίες τελικά έκλεισαν. Περισσότεροι από 26.000 μαθητές εκδιώχθηκαν από τα δημόσια σχολεία της Τ.Ε.Ε., «προσφορά» στην ιδιωτική Κατάρτιση.
Τα δημόσια Ι.Ε.Κ. ακόμη προσπαθούν να λειτουργήσουν τις νέες ειδικότητες. Οι δημόσιες Σ.Ε.Κ. δεν λειτούργησαν πέρσι, ενώ φέτος προσπαθούν ακόμη να στελεχωθούν και να πραγματοποιήσουν εγγραφές μαθητών τον μήνα …Δεκέμβριο! Είχαμε προειδοποιήσει εγκαίρως τον κ. Υπουργό ότι θα εκτεθεί ανεπανόρθωτα από την αδυναμία του Υπουργείου να λειτουργήσει τις Σ.Ε.Κ. Ζητήσαμε επίμονα να παραταθεί για 2 χρόνια η λειτουργία των ΕΠΑ.Σ. με ταυτόχρονη αναστολή λειτουργίας των Σ.Ε.Κ.
Χριστούγεννα του 2014, οι ΕΠΑ.Σ. έκλεισανοι Σ.Ε.Κ. δεν λειτουργούν!
Τα δύο τελευταία χρόνια, χιλιάδες μαθητές ψάχνουν τις ειδικότητες της επιθυμίας τους σε δημόσια σχολεία, σχολές και ινστιτούτα.
Χαμένα χρόνιαχαμένοι στόχοιαποπροσανατολισμένες ζωές !

10. Κόστος – Ωφέλεια

Μετά από αυτό το χαλασμό, κάποιος πρέπει να αποτιμήσει το κόστος και την ωφέλεια αυτής της τεράστιας αναστάτωσης στην Τ.Ε.Ε.
α) Ποιο ήταν το πραγματικό δημοσιονομικό όφελος; Τι εξοικονόμησε το Κράτος; Επί ενάμιση χρόνο τώρα εξακολουθεί να πληρώνει στους συναδέλφους το 75% του μισθού τους, αλλά αντί να τους προσλάβει στην Κατάρτιση, έχει προσλάβει στη θέση τους ωρομίσθιους εκπαιδευτές τους οποίος ΞΑΝΑ-πληρώνει !
β) Επί ενάμιση χρόνο κατασπαταλήθηκαν εκατομμύρια εργατοώρες σε πλήθος δημοσίων υπηρεσιών για να επιλυθεί το πρόβλημα, και ακόμη λύση δεν βρίσκεται…
γ) Στο όνομα της …«ορθολογικής αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού» καταστράφηκαν 2.500ικανότατοι Εκπαιδευτικοί Λειτουργοίζωντανή περιουσία του Δημοσίου !
δ) Τι απέγινε ο πανάκριβος εξοπλισμός και τα κτήρια των ΕΠΑ.Σ. που έκλεισαν; Ποιος ταφυλάγει; Ποιος τα διαχειρίζεται σήμερα;

Κάποιος πρέπει να δώσει εξηγήσεις στον Ελληνικό Λαό !

11. Άμεσο αίτημα: 317 θέσεις σε ΜΙΑ Ανακοίνωση ΤΩΡΑ !!

Η μόνη λύση αυτής της απίστευτης τραγωδίας είναι να ξαναλειτουργήσουν τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. με ΟΛΟΥΣ τους Τομείς και τις Ειδικότητές τους, και να γυρίσουν πίσω στις θέσεις που κατείχανοι Εκπαιδευτικοί που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.
Ως τότε, κανείς δεν πρέπει να απολυθεί !

Καλούμε

τον Υπουργό Παιδείας να προκηρύξει (σε συνεργασία με τον συναρμόδιο Υπουργό Δ.Μ.&Η.Δ.) τηνέα ανακοίνωση που υποσχέθηκε, για τους 317 εκπαιδευτικούς εκτός πινάκων, στις περιοχές των Δ.Δ.Ε. που υπηρετούσαν, με βάση τον πίνακα που συντάξαμε.
Κύριε Υπουργέ,
Κάναμε εμείς τη δουλειά που έπρεπε να κάνουν εξαρχής οι Υπηρεσίες σας.
Όμως, μετά τη δημοσιοποίηση της εργασίας μας, δεν έχετε πια κανένα άλλοθι !

Πάρτε τα στοιχείαδώστε μας την προκήρυξη !

ΤΩΡΑ !


Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΔΤ ΟΛΤΕΕ-017_ Οι 317 για απόλυση με Διευθύνσεις και ονόματα

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Εκλογές στις Πρωτοβάθμιες Ενώσεις

http://www.oltee.gr/?p=3785


Αθήνα, 15-12-2014
 Αριθμ. Δ.Τ.: 015
Εκλογές στις Πρωτοβάθμιες Ενώσεις

Οι εκπαιδευτικοί Β’βάθμιας Εκπαίδευσης προσέρχονται αυτές τις μέρες στις κάλπες για την εκλογή των εκπροσώπων τους στις Πρωτοβάθμιες συνδικαλιστικές Ενώσεις.
Τα τελευταία δυο χρόνια, η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση (Τ.Ε.Ε.) δέχθηκε τεράστιο πλήγμα με την κατάργηση των ΕΠΑ.Σ., τον εξοβελισμό των πλέον ανθηρών Τομέων και Ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. στην Μη Τυπική Μάθηση και στην Κατάρτιση και τη διαθεσιμότητα 2.500 εκπαιδευτικώνΤεχνικών Ειδικοτήτων.
Οι Ενώσεις Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.) και η Ομοσπονδίας μας, μαχόμαστε επί 30 χρόνια για μια αναβαθμισμένη Τ.Ε.Ε., μέσα στην ανώτερη Β’βάθμια Εκπαίδευση του Τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος, με συγκεκριμένες προτάσεις και ρεαλιστικές θέσεις. Μαχόμαστε λυσσαλέα για την ανατροπή του Ν. 4186/13 για το νέο ΕΠΑ.Λ. και την κατάργηση των Νόμων 4172 & 4174 /13 για τις διαθεσιμότητες.
Ο απολογισμός Πεπραγμένων, το Πρόγραμμα Δράσης, προεκλογικό υλικό και η Πρόταση της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. για το νέο ΤΕ.Λ. είναι δημοσιευμένα στους παρακάτω συνδέσμους:
–       Εκλογές πρωτοβάθμιων ενώσεων Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. 2014 – Αφίσα
–       Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Πεπραγμένα 2014 – Πρόγραμμα Δράσης 2015
–       Η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα
–       Η Πρόταση της ΟΛΤΕΕ για το Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο

Οι καρεκλοκένταυροι του κομματικού συνδικαλισμού, «φιλοκυβερνητικού» και «αντιπολιτευόμενου», μιλούν για …«διάσπαση» του συνδικαλιστικού κινήματος
Τους απαντούμε:
1. Η Ελευθερία συγκρότησης ανεξάρτητων συνδικαλιστικών Ενώσεων αποτελεί θεμελιώδη πρόβλεψη του Δημοκρατικού μας Πολιτεύματος και κατοχυρώνεται από το Σύνταγμα της Χώρας !
2. Ο Νόμος 1264/82 για το Συνδικαλιστικό Κίνημα και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες των εργαζομένων, προβλέπει ρητά τη λειτουργία ανεξάρτητων Ενώσεων.
3. Οι πάγιες θέσεις της ΟΛΜΕ που αποφασίστηκαν σε επάλληλα Συνέδριά της για ΕνιαίοΔωδεκάχρονο (ή 14χρονο) Σχολείο «Θεωρίας και Πράξης», Κατάργηση του διαχωρισμού των δύο τύπων Λυκείου (ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ.) και …«Μεταλυκειακή ΤΕΕ», όχι μόνο δεν μας καλύπτει συνδικαλιστικά, αλλά μας βρίσκει ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ !
4. Η ΟΛΤΕΕ και οι ΕΛΤΕΕ απέδειξαν ότι στους μεγάλους και συνολικούς αγώνεςσυστρατεύτηκαν με όλες τις δυνάμεις του συνδικαλιστικού κινήματος. Αντίθετα, η ΟΛΜΕ ζήτησε και πέτυχε την αντικαταστατική διαγραφή της Ομοσπονδίας μας από την ΑΔΕΔΥ
5. Η μόνη …«ενότητα» που έχει να επιδείξει η κομματιασμένη παραταξιακά ΟΛΜΕ είναι στο στόχο της για κατάργηση της Β΄βάθμιας Τ.Ε.Ε.

Είναι προφανές ότι «ενοχλούμε» το Σύστημα !
Δεν μπορούν να μας ελέγξουν μέσω των κομματικών μηχανισμών !
ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕκόντρα στο κομματικό παραταξιακό κατεστημένο, και

ΚΑΛΟΥΜΕ

όλους του Εκπαιδευτικούς Γενικών και Τεχνικών Ειδικοτήτων που υπηρετούν στα σχολεία της Τ.Ε.Ε., που πιστεύουν στην αναβάθμιση της Τ.Ε.Ε. στην Ελλάδα και παλεύουν για τη διατήρησή της ΜΕΣΑ στο ΤΥΠΙΚΟ Εκπαιδευτικό Σύστημα,
–       Να  προσέλθουν μαζικά στις αρχαιρεσίες,
–       Να  στηρίξουν τα Ενωτικά μη παραταξιακά ψηφοδέλτια των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.
–       Να  ενισχύσουν τη φωνή της Λογικής, της Ευρωπαϊκής εμπειρίας και πρακτικής, το στόχο για πρόοδο και ανάπτυξη της Χώρας μέσα από μια ισχυρή Τ.Ε.Ε.

ΔΕΝ θα δώσουμε τη ΨΗΦΟ μας σε αυτούς που θέλουν να μας ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ !

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ στις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.


Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
Η TEE_ Θέσεις ΟΛΤΕΕ-ΟΛΜΕ_banner
Εκλογές πρωτοβάθμιων ενώσεων Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. 2014

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Σταυρούλα Ξουλίδου

04-12-2014
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Σχετικά με τις εκλογές των Υπηρεσιακών Συμβουλίων του Υπουργείου Παιδείας.
Κύριε Υπουργέ,

Στις πρόσφατες εκλογές που διενεργήθηκαν στις 5 Νοεμβρίου για την ανάδειξη Υπηρεσιακών Συμβουλίων του Υπουργείου Παιδείας δημιουργήθηκαν εντάσεις και ενστάσεις σχετικά με τη νομιμότητα της διαδικασίας.
Οι εκλογές των Υπηρεσιακών Συμβουλίων καθορίζονται από το Π.Δ. 1/2003. Ωστόσο η ηγεσία του Υπουργείου εξέδωσε μια εγκύκλιο για τις υπηρεσιακές εκλογές, η οποία δεν αναρτήθηκε ως όφειλε στην ιστοσελίδα www.minedu.gov.gr και δεν ενημερώθηκαν οι ενδιαφερόμενοι ώστε να καταρτιστούν τα ψηφοδέλτια εγκαίρως. Η ΟΛΜΕ έκανε αίτημα για παράταση κατάθεσης των ψηφοδελτίων, αλλά δεν έγινε δεκτό.
Επίσης, με νέα εγκύκλιο, που στηρίζεται σε εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και όχι σε νόμο, το Υπουργείο δίνει το δικαίωμα σε όσους βρίσκονται σε καθεστώς διαθεσιμότητας το δικαίωμα του εκλέγειν, αλλά όχι το δικαίωμα του εκλέγεσθαι.
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

1.     Για ποιους λόγους δεν δημοσιοποιήθηκε η νέα εγκύκλιος και δεν τηρήθηκαν οι αρχές της διαφάνειας;

2.     Με ποια κριτήρια οι εκπαιδευτικοί που τελούν σε διαθεσιμότητα δεν μπορούν να εκλεχθούν;

Η ερωτώσα Βουλευτής


Σταυρούλα Ξουλίδου

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Κλαυσίγελος και …ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ !!

Αθήνα, 3-12-2014
 Αρ. Πρωτ.: 034
ΠΡΟΣ :
– κ. Ανδρέα Λοβέρδο, Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
ΚΟΙΝ:
Στους κκ. Αλέξανδρο Δερμεντζόπουλο και Γεώργιο Γεωργαντά, Υφυπουργούς Παιδείας,
Στις Δ/νσεις Δ.Ε., στα Σχολεία της Β΄βάθμιας Τ.Ε.Ε., στις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., στους Εκπαιδευτικούς, στα Μ.Μ.Ε.
 .
ΘΕΜΑ: Ανάκληση Υπουργικής Απόφασης για ανάθεση στα ΔΙΕΚ της ευθύνης λειτουργίας των Εργαστηριακών Κέντρων
Σχετ: Η με αρ. πρωτ. Κ1/191668/26-11-2014 Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Συνεργασία Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και Δημοσίων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΣΕΚ) με Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.)» (ΑΔΑ: ΒΜΧ79-ΝΤ2).
 .
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Με έκπληξη διαβάζουμε στην πρόσφατη ως άνω σχετική Απόφασή σας ότι:
 .

Α.      Ανάθεση ευθύνης λειτουργίας των ΕΚ στο Διευθυντή του ΔΙΕΚ.

«Για την απρόσκοπτη λειτουργία των …(Δ.Ι.Ε.Κ.) και των …(Δ.ΣΕΚ.) καθώς και την εύρυθμη συνεργασία με τα Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.), η ευθύνη λειτουργίας των Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) κατά τις ώρες άσκησης των σπουδαστών Δ.Ι.ΕΚ. και Δ.Σ.Ε.Κ. και εφόσον αυτό δεν συμπίπτει με το ωράριο λειτουργίας των ΕΠΑ.Λ., ανατίθεται στον Διευθυντή ή Υποδιευθυντή του Δ.Ι.Ε.Κ. ή της Δ.Σ.Ε.Κ. που εξυπηρετείται από το Ε.Κ.».
Ωστόσο, σύμφωνα με την Υ.Α. αρ. πρωτ. Γ2/6098/13-11-2001 (ΦΕΚ 1588/τ.Β’/30-11-2001) και θέμα «…περί καθορισμού λεπτομερειών λειτουργίας των ΣΕΚ …και των ειδικότερων καθηκόντων των διευθυντών ΣΕΚ, υποδιευθυντών, των υπευθύνων τομέων εργαστηρίων…» ισχύουν τα κάτωθι:
Άρθρο 1.
«Τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα (ΣΕΚ)…» (πλέον μετά τον Ν. 4186/2013 ονομάζονται Εργαστηριακά Κέντρα – Ε.Κ.) «…ως εκπαιδευτικές μονάδες του ΥΠΕΠΘ έχουν αυτοτελή διοικητική δομή στην λειτουργία τους ως σχολικές μονάδες και συνεργάζονται με τα ΤΕΕ…» (πλέον Επαγγελματικά Λύκεια – ΕΠΑ.Λ.) «…και τα ΙΕΚ της περιοχής τουςΌργανα διοίκησης σχολικών εργαστηριακών κέντρων και σχολικών εργαστηρίων είναι: α) ο Διευθυντής του ΣΕΚ, β) ο Υποδιευθυντής του ΣΕΚ γ) οι Υπεύθυνοι Τομέων ΣΕΚ και δ) οι Υπεύθυνοι Εργαστηρίων ΣΕΚ. Σε κάθε ΣΕΚ λειτουργεί και σύλλογος διδασκόντων
Άρθρο 2.
«Ο διευθυντής του ΣΕΚ εκπροσωπεί το ΣΕΚ σ’ όλες τις σχέσεις του προς τρίτους, είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη λειτουργία του ΣΕΚ και ασκεί επιπλέον …».
Στο Άρθρο 9 με θέμα «Συνεργασία ΣΕΚ με τις σχολικές μονάδες» καθορίζονται οι σχετικές λεπτομέρειες.
 .
Και χωρίς την επίκληση των ανωτέρω, είναι πραγματικά ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ και ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ:
α) Η ευθύνη λειτουργίας μιας ανεξάρτητης και αυτοτελούς διοικητικής μονάδος να ανατίθεταιστο διευθυντή μιας άλλης μονάδος,
β) που ούτε καν ανήκει στην ίδια ανώτερη Προϊσταμένη Αρχή (τα ΔΙΕΚ και οι – προς το παρόν ανύπαρκτες – ΣΕΚ δεν υπάγονται στις Διευθύνσεις Β’/θμιας Εκπ/σης στις οποίες υπάγονται τα Ε.Κ., αλλά – μέσω των επίσης ανύπαρκτων Δ.Δ.Β.Μ. – στη Γ.Γ.Δ.Β.Μ.),
γ) και μάλιστα για …ορισμένες ώρες της ημέρας !!
 .
Πώς θα γίνεται αυτή η καθημερινή και «επ’ ολίγον» μετάθεση (ανάθεση) της ευθύνης από το Διευθυντή του Ε.Κ. στο Διευθυντή του ΔΙΕΚ και αντιστρόφως;
–       Θα παραδίδονται καθημερινά τα κλειδιά όλων των χώρων του Ε.Κ.;
–       Θα υπογράφεται καθημερινά Πρωτόκολλο Παράδοσης – Παραλαβής της Υπηρεσίας;
–       Θα γίνεται καθημερινά καταγραφή του «παραδιδόμενου» εξοπλισμού και των υλικών του Εργαστηριακού Κέντρου;
–       Τι εμποδίζει το διευθυντή του ΔΙΕΚ να συγκαλέσει και το Σύλλογο Διδασκόντων για λήψη αποφάσεων κατά τις ώρες που «έχει την ευθύνη λειτουργίας» του Εργαστηριακού Κέντρου;
–       Ο διευθυντής του ΔΙΕΚ θα μπορεί και να χειρίζεται την αλληλογραφία, το Πρωτόκολλο και τηΣφραγίδα της Μονάδος; Αν δεν μπορεί, τι είδους «ευθύνη» του «ανατίθεται»;; «Ορισμένη», «μη ορισμένη», «αόριστη» ή …«περιορισμένη»; Θα είναι τελικά Διευθυντής …Περιορισμένης Ευθύνης«ΔΠΕ» ;;;
 .

Τα παραπάνω αντιβαίνουν σε ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ άσκησης της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, είναι απολύτως εξωπραγματικάπρωτοφανήανήκουστακαι καθ’ ολοκληρίαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ !

Είναι γνωστό ότι επί σειρά ετών και από την ίδρυσή τους, τα Ε.Κ. (πρώην Σ.Ε.Κ.), έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των εργαστηρίων, εξυπηρετούν τα Δ.Ι.Ε.Κ. για την άσκηση των σπουδαστών τους κατά το ωράριο λειτουργίας τους, είτε συμπίπτει με αυτό των ΕΠΑ.Λ. (Ημερήσιο – Εσπερινό) και των πρώην ΕΠΑ.Σ., είτε όχι. Η λειτουργία των Δ.Ι.Ε.Κ. υπήρξε πάντα απρόσκοπτη και η συνεργασία με τα Ε.Κ. εύρυθμη. Πάντα στα πλαίσια του Νόμου !
Είναι ακόμη γνωστό ότι οι Διευθυντές των Ε.Κ. είναι τετραετούς θητείας και έχουν επιλεγεί με διαδικασίες κρίσεων σε εφαρμογή του Ν. 3848/2010.
Ποια είναι λοιπόν η σκοπιμότητα έκδοσης της ως άνω σχετικής Υ.Α.;
Ποια προβλήματα επιλύει;
 .

Β.      Ορισμός υπευθύνου του Εργαστηριακού Κέντρου από τα όργανα διοίκησής του.

Στη συνέχεια της ως άνω σχετικής Υ.Α. διαβάζουμε:
«Στο ωράριο που εκπαιδεύονται οι σπουδαστές των δημοσίων Ι.Ε.Κ. και εφόσον αυτό δε συμπίπτει με το ωράριο λειτουργίας του ΕΠΑ.Λ., ορίζεται υπεύθυνος του Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) ένας εκπαιδευτικός από τα όργανα διοίκησης του Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) με πρόταση του Δ/ντή του Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) και απόφαση της Δ/νσης Δ/βθμιας Εκπ/σης για ένα διδακτικό έτος, με αντίστοιχη μείωση του ωραρίου του. Στους άνωθι δύνανται να ανατεθούν συνολικά 10 διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως (το μέγιστο). Η εργαστηριακή εκπαίδευση των καταρτιζομένων των ΔΙΕΚ και ΣΕΚ που εξυπηρετούνται από το Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) θα πραγματοποιείται εντός του ωραρίου λειτουργίας των ΔΙΕΚ ή ΣΕΚ. Τούτο καθίσταται υποχρεωτικό για όλους τους εμπλεκόμενους.»
 .
Εδώ εμφανίζεται ΠΛΗΡΗΣ ΣΥΓΧΥΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ !! Υπεύθυνος του Ε.Κ. ορίζεται ένας εκπαιδευτικός από τα όργανα διοίκησής του, αλλά την …ευθύνη λειτουργίας του Ε.Κ. θα έχει ο Διευθυντής του ΔΙΕΚ !!
α) Άλλος θα είναι ο «Υπεύθυνος» του Ε.Κ., και άλλος θα έχει την «Ευθύνη» λειτουργίας του;
β) Σε ποιόν προϊστάμενο θα αναφέρεται ο «Υπεύθυνος» εκ των οργάνων διοίκησης του Ε.Κ.;Τίνος τις εντολές θα εκτελεί; Του φυσικού του προϊσταμένου του (Δ/ντή του Ε.Κ.) ή του έχοντος«ευθύνη» λειτουργίας του Ε.Κ κατά τις ώρες αυτές (Δ/ντή του ΔΙΕΚ);

Τελικά ποιος θα είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για την …ΕΥΘΥΝΗ λειτουργίας του Ε.Κ.;

Και ποιος θα φέρει την ΕΥΘΥΝΗ λειτουργίας του …ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ του Ε.Κ.;

 .

Κλαυσίγελος και …ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ !!


Γ.      Ωράριο εργασίας του «Υπευθύνου» του Εργαστηριακού Κέντρου.

Τα όργανα διοίκησης του Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.), πέραν των Δ/ντων τους, είναι επί θητείαεκπαιδευτικοί που επιλέγονται, ορίζονται και διατίθενται στα Ε.Κ. από τα ΕΠΑ.Λ. στα οποία υπηρετούν, στους μαθητές των οποίων διδάσκουν τα εργαστηριακά μαθήματα.
Εάν λοιπόν οριστεί ΕΝΑΣ συγκεκριμένος εκπαιδευτικός (κατά την ως άνω Υ.Α.) ως «Υπεύθυνος» του Ε.Κ. κατά τις διαφορετικές ώρες λειτουργίας των ΔΙΕΚ και ΔΣΕΚ, ο ίδιος εκπαιδευτικός θα πρέπει να ασκεί και τα διδακτικά του καθήκοντα (σε μαθητές ΕΠΑ.Λ.) σε διαφορετικό ωράριο (κατά μέγιστο 10 διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως). Δηλαδή, θα πρέπει να βρίσκεται στην υπηρεσία του και να εργάζεται σε δύο (2) ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ωράρια λειτουργίας, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δύο (2) ημέρες της εβδομάδος !
Η εργασία σε δύο διαφορετικά ωράρια την ίδια μέρα, εκτός από καταφανώς παράλογη, είναι και πρόδηλα ΠΑΡΑΝΟΜΗ !
 .
Υπενθυμίζουμε ότι μέχρι τώρα οριζόταν από τα όργανα διοίκησης του Ε.Κ. διαφορετικός ανά ημέρα εκπαιδευτικός, ο οποίος είχε την ευθύνη των εργαστηρίων και εργαζόταν αποκλειστικά και μόνο στο ωράριο λειτουργίας των Δ.Ι.Ε.Κ.
.

Δ.      Απορρύθμιση και «παράδοση» των δομών της Εκπαίδευσης στην «Κατάρτιση».

Από την ίδρυσή τους μέχρι σήμερα, η συνεργασία των Ε.Κ. με τα ΔΙΕΚ ήταν ομαλήεύρυθμη καιαπόλυτα περιγεγραμμένη από τις κείμενες διατάξεις.
Είναι προφανές ότι η ως άνω Υ.Α. δεν επιλύει κανένα υπαρκτό πρόβλημα.
Αντιθέτως, δημιουργεί άπειρα !
Επομένως, οδηγούμαστε στην αναζήτηση της πραγματικής σκοπιμότητας εκδόσεώς της και αυτή δεν μπορεί να είναι άλλη από την απαρχή «εισβολής» της «Κατάρτισης» στα Εργαστηριακά Κέντρα, την αποδόμηση και υποβάθμισή τους, την αμφισβήτηση της ανεξάρτητης λειτουργίας τους, την σταδιακή «κατοχή» των αρμοδιοτήτων τους και τελικά την μετάθεση της ευθύνης λειτουργίας τους στα ΔΙΕΚ !
 .
Για όλους τους παραπάνω λόγους,
διαμαρτυρόμαστε
για την έκδοση της ανωτέρω Υ.Α. και

 ζητούμε

την άμεση ανάκλησή της.

 .
Με τέτοιες ενέργειες, η εξαγγελθείσα «ΛΕΩΦΟΡΟΣ» της Ανώτερης Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, όχι μόνο παραμένει ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΣ, αλλά στενεύει ακόμη περισσότερο και μετατρέπεται σε ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ μιας ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ, αυτόν της ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ και της ΜΗ τυπικής ΜΑΘΗΣΗΣ !
 .
Επειδή θεωρούμε ότι δεν ευθύνεστε προσωπικά εσείς για τη σύνταξη της ως άνω Υ.Α., αλλά η αρμόδια Διεύθυνση,
 παρακαλούμε
για την αποδοχή του αιτήματός μας και για τις άμεσες ενέργειές σας.
 .
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ο Πρόεδρος Σταμάτης Σταματιάδης
ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Αμπόνης