Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Πως θα υπολογίσουν τη βαθμολογία τους στις πανελλαδικές οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ
Παρασκευή, 20 Μάρτιος 2009

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ Ρεπορτάζ:esos.grapokleist

Το esos.gr φέρνει σήμερα κατ αποκλειστικότητα στη δημοσιότητα την απόφαση του υπ. Παιδείας που ορόζει για τους μαθητές των ΕΠΑΛ:
Α.Τα Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας και Συντελεστές Βαρύτητας
Β. Τον τρόπο Υπολογισμού μορίων
Ειδικότερα:
Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας
και Συντελεστές Βαρύτητας
1. Για την επιλογή των υποψηφίων για εισαγωγή στις σχολές και στα τμήματα που είναι ενταγμένα σε κάθε ένα από τα επιστημονικά πεδία λαμβάνονται υπόψη ο γενικός βαθμός πρόσβασης και οι βαθμοί πρόσβασης των δύο μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας, όπως προκύπτουν σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. Φ 253/13844/Β6 (ΦΕΚ 265 Β΄/13.2.2009) υπουργικής απόφασης: «Τύπος, περιεχόμενο, διάρκεια ισχύος και τρόπος υπολογισμού των βαθμών της «ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ» αποφοίτων Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) - ΟΜΑΔΑ Β΄ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».
2. Τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας και οι αντίστοιχοι συντελεστές βαρύτητας για τους μαθητές του
Επαγγελματικού Λυκείου κατά επιστημονικό πεδίο είναι τα εξής:
Ι. Για το Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών:
α) Νεοελληνική Γλώσσα, με συντελεστή βαρύτητας 0,9 και
β) Ιστορία του Νεότερου και του Σύγχρονου Κόσμου, μάθημα επιλογής, με συντελεστή βαρύτητας 0,4.
ΙΙ. Για το Επιστημονικό Πεδίο Θετικών Επιστημών:
α) Μαθηματικά II (Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου), με συντελεστή
βαρύτητας 1,3 και
β) Φυσική II (Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου), με συντελεστή βαρύτητας 0,7.
ΙΙΙ. Για το Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας:
α) Βιολογία II (Βιολογία θετικής κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου), μάθημα επιλογής, με συντελεστή βαρύτητας 1,3 ή Βιολογία I, μάθημα επιλογής, με συντελεστή βαρύτητας 0,9 και
β) Νεοελληνική Γλώσσα, με συντελεστή βαρύτητας 0,4.
ΙV. Για το Επιστημονικό Πεδίο Τεχνολογικών Επιστημών:
α) Μαθηματικά II (Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου), με συντελεστή
βαρύτητας 1,3 και
β) Φυσική II (Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου), με συντελεστή βαρύτητας 0,7.
V. Για το Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης:
α) Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, μάθημα επιλογής, με συντελεστή βαρύτητας 1,3 και
β) Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, μάθημα επιλογής, με συντελεστή βαρύτητας 0,7.
Άρθρο 4
Τρόπος Υπολογισμού μορίων
1. Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψηφίου για εισαγωγή στις σχολές και τα τμήματα του άρθρου 1 της παρούσας ορίζονται οι συντελεστές βαρύτητας του Γενικού βαθμού πρόσβασης, των μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας, των ειδικών μαθημάτων και των πρακτικών δοκιμασιών, ως ακολούθως:
α) Οκτώ (8) για το γενικό βαθμό πρόσβασης.
β) Ένα κόμμα τρία (1,3) ή μηδέν κόμμα εννέα (0,9), όπως ορίζεται στο άρθρο 3 της παρούσας, για το πρώτο από τα αναφερόμενα για κάθε επιστημονικό πεδίο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας.
γ) Μηδέν κόμμα επτά (0,7) ή μηδέν κόμμα τέσσερα (0,4), όπως ορίζεται στο άρθρο 3 της παρούσας, για το δεύτερο από τα αναφερόμενα για κάθε επιστημονικό πεδίο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας.
δ) Προκειμένου για τα τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση ενός ή περισσοτέρων ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών, οι συντελεστές του ειδικού μαθήματος ή των πρακτικών δοκιμασιών κατά περίπτωση είναι:
i. Δύο (2) για τα τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση στα ειδικά μαθήματα:
− «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Γραμμικό Σχέδιο»
− «Αρμονία» και «Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων»
ii. Δύο(2) για τα τμήματα:
− Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών.
− Μετάφρασης και Διερμηνείας Κατεύθυνσης Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου και
− Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
iii. Ένα (1) για το τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης Ιωαννίνων, για το οποίο απαιτείται εξέταση στο ειδικό μάθημα «Ελεύθερο Σχέδιο» και για όλες τις λοιπές σχολές και τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας, με την επιφύλαξη των περιπτώσεων i και ii του παρόντος εδαφίου.
2. Για τον υπολογισμό των μορίων κάθε υποψηφίου ισχύουν τα ακόλουθα:
α) το άθροισμα των γινομένων του Γενικού Βαθμού Πρόσβασης και των βαθμών πρόσβασης των μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας (όπως αυτά αναφέρονται στην παράγραφο 2 του άρθρου 3 της παρούσας απόφασης) με τους αντίστοιχους συντελεστές, πολλαπλασιάζεται με το εκατό (100).
β) προκειμένου για σχολές ή τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση ειδικού μαθήματος ή πρακτικών δοκιμασιών, στο σύνολο μορίων του προηγούμενου εδαφίου προστίθενται τα μόρια που προκύπτουν από τον πολλαπλασιασμό με το εκατό (100) του γινομένου του βαθμού του υποψηφίου στο οικείο ειδικό μάθημα ή στις πρακτικές δοκιμασίες με τον αντίστοιχο συντελεστή κατά περίπτωση. Κατά την εφαρμογή της παρούσας διάταξης:
i) Βαθμός ειδικού μαθήματος είναι ο γραπτός βαθμός που σημείωσε στην αντίστοιχη εξέταση ο υποψήφιος μετά την αναγωγή του στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου. Για τις περιπτώσεις που εξετάζονται δύο ειδικά μαθήματα είναι ο μέσος όρος των βαθμών των δύο ειδικών μαθημάτων, ο οποίος υπολογίζεται μετά την αναγωγή των βαθμών των δύο μαθημάτων στην εικοσάβαθμη κλίμακα.
Στην περίπτωση που υποψήφιος έχει εξετασθεί σε περισσότερες από μία ξένες γλώσσες, τότε ως βαθμός στο μάθημα της ξένης γλώσσας, για τα τμήματα που απαιτούν εξέταση σε μία από τις ξένες γλώσσες από αυτές που εξετάστηκε, λαμβάνεται υπόψη ο μεγαλύτερος βαθμός από αυτούς που πέτυχε στις ξένες αυτές γλώσσες.
ii) Βαθμός πρακτικών δοκιμασιών είναι ο μέσος όρος των βαθμών που αντιστοιχούν στις τρεις δοκιμασίες − αγωνίσματα που διαγωνίστηκε ο υποψήφιος και ο οποίος εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου.
3. Αν ο υποψήφιος δεν πάρει μέρος στην εξέταση μαθήματος, που επέλεξε να εξετασθεί σε πανελλαδικό
επίπεδο, τότε θεωρείται ότι εξετάσθηκε στο συγκεκριμένο μάθημα και πήρε γραπτό βαθμό μηδέν (0).

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΤΑΧ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : ΣΕΚ Λουτρακίου – Παλαιά Εθνική Οδός Αθηνών προς Επίδαυρο - Κυρά Βρύση - Τ.Κ. 20300

ΤΗΛΕΦΩΝΟ & FAX: 2741080713

e-mail : elteekor@yahoo.gr

http://elteekor.blogspot.gr

Κόρινθος : 25-11-2008

Αριθμ. Πρωτ. : 8

ΠΡΟΣ :

ΚΟΙΝ :


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας γνωρίζουμε ότι η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Κορινθίας που προήλθε από τις αρχαιρεσίες της 4ης Νοεμβρίου 2008 είναι η εξής :

ΠΡΟΕΔΡΟΣ:Δούρος Παλαιολόγος ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:Ρουμελιώτη Γεωργία ΓΥΜΝ.ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ


ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:Γιαννόπουλος Σπύρος ΕΠΑΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ


ΤΑΜΙΑΣ:Τσίτουρας Δημήτριος 2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ


ΟΡΓ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ : Κυριάκος Σπύρος ΕΠΑΛ ΝΕΜΕΑΣ

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΤΑΧ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : ΣΕΚ Λουτρακίου – Παλαιά Εθνική Οδός Αθηνών προς Επίδαυρο - Κυρά Βρύση - Τ.Κ. 20300

ΤΗΛΕΦΩΝΟ & FAX: 2741080713

e-mail : elteekor@yahoo.gr

http://elteekor.blogspot.com

Κόρινθος : 25-11-2008

Αριθμ. Πρωτ. : 8

ΠΡΟΣ :

ΚΟΙΝ :


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας γνωρίζουμε ότι η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Κορινθίας που προήλθε από τις αρχαιρεσίες της 4ης Νοεμβρίου 2008 είναι η εξής :

ΠΡΟΕΔΡΟΣ:Δούρος Παλαιολόγος ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:Ρουμελιώτη Γεωργία ΓΥΜΝ.ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ


ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:Γιαννόπουλος Σπύρος ΕΠΑΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ


ΤΑΜΙΑΣ:Τσίτουρας Δημήτριος 2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ


ΟΡΓ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ : Κυριάκος Σπύρος ΕΠΑΛ ΝΕΜΕΑΣ

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας

Πως θα υπολογίσουν τη βαθμολογία τους στις πανελλαδικές οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ
Παρασκευή, 20 Μάρτιος 2009

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ Ρεπορτάζ:esos.grapokleist

Το esos.gr φέρνει σήμερα κατ αποκλειστικότητα στη δημοσιότητα την απόφαση του υπ. Παιδείας που ορόζει για τους μαθητές των ΕΠΑΛ:
Α.Τα Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας και Συντελεστές Βαρύτητας
Β. Τον τρόπο Υπολογισμού μορίων
Ειδικότερα:
Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας
και Συντελεστές Βαρύτητας
1. Για την επιλογή των υποψηφίων για εισαγωγή στις σχολές και στα τμήματα που είναι ενταγμένα σε κάθε ένα από τα επιστημονικά πεδία λαμβάνονται υπόψη ο γενικός βαθμός πρόσβασης και οι βαθμοί πρόσβασης των δύο μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας, όπως προκύπτουν σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. Φ 253/13844/Β6 (ΦΕΚ 265 Β΄/13.2.2009) υπουργικής απόφασης: «Τύπος, περιεχόμενο, διάρκεια ισχύος και τρόπος υπολογισμού των βαθμών της «ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ» αποφοίτων Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) - ΟΜΑΔΑ Β΄ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».
2. Τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας και οι αντίστοιχοι συντελεστές βαρύτητας για τους μαθητές του
Επαγγελματικού Λυκείου κατά επιστημονικό πεδίο είναι τα εξής:
Ι. Για το Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών:
α) Νεοελληνική Γλώσσα, με συντελεστή βαρύτητας 0,9 και
β) Ιστορία του Νεότερου και του Σύγχρονου Κόσμου, μάθημα επιλογής, με συντελεστή βαρύτητας 0,4.
ΙΙ. Για το Επιστημονικό Πεδίο Θετικών Επιστημών:
α) Μαθηματικά II (Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου), με συντελεστή
βαρύτητας 1,3 και
β) Φυσική II (Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου), με συντελεστή βαρύτητας 0,7.
ΙΙΙ. Για το Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας:
α) Βιολογία II (Βιολογία θετικής κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου), μάθημα επιλογής, με συντελεστή βαρύτητας 1,3 ή Βιολογία I, μάθημα επιλογής, με συντελεστή βαρύτητας 0,9 και
β) Νεοελληνική Γλώσσα, με συντελεστή βαρύτητας 0,4.
ΙV. Για το Επιστημονικό Πεδίο Τεχνολογικών Επιστημών:
α) Μαθηματικά II (Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου), με συντελεστή
βαρύτητας 1,3 και
β) Φυσική II (Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου), με συντελεστή βαρύτητας 0,7.
V. Για το Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης:
α) Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, μάθημα επιλογής, με συντελεστή βαρύτητας 1,3 και
β) Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, μάθημα επιλογής, με συντελεστή βαρύτητας 0,7.
Άρθρο 4
Τρόπος Υπολογισμού μορίων
1. Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψηφίου για εισαγωγή στις σχολές και τα τμήματα του άρθρου 1 της παρούσας ορίζονται οι συντελεστές βαρύτητας του Γενικού βαθμού πρόσβασης, των μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας, των ειδικών μαθημάτων και των πρακτικών δοκιμασιών, ως ακολούθως:
α) Οκτώ (8) για το γενικό βαθμό πρόσβασης.
β) Ένα κόμμα τρία (1,3) ή μηδέν κόμμα εννέα (0,9), όπως ορίζεται στο άρθρο 3 της παρούσας, για το πρώτο από τα αναφερόμενα για κάθε επιστημονικό πεδίο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας.
γ) Μηδέν κόμμα επτά (0,7) ή μηδέν κόμμα τέσσερα (0,4), όπως ορίζεται στο άρθρο 3 της παρούσας, για το δεύτερο από τα αναφερόμενα για κάθε επιστημονικό πεδίο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας.
δ) Προκειμένου για τα τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση ενός ή περισσοτέρων ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών, οι συντελεστές του ειδικού μαθήματος ή των πρακτικών δοκιμασιών κατά περίπτωση είναι:
i. Δύο (2) για τα τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση στα ειδικά μαθήματα:
− «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Γραμμικό Σχέδιο»
− «Αρμονία» και «Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων»
ii. Δύο(2) για τα τμήματα:
− Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών.
− Μετάφρασης και Διερμηνείας Κατεύθυνσης Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου και
− Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
iii. Ένα (1) για το τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης Ιωαννίνων, για το οποίο απαιτείται εξέταση στο ειδικό μάθημα «Ελεύθερο Σχέδιο» και για όλες τις λοιπές σχολές και τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας, με την επιφύλαξη των περιπτώσεων i και ii του παρόντος εδαφίου.
2. Για τον υπολογισμό των μορίων κάθε υποψηφίου ισχύουν τα ακόλουθα:
α) το άθροισμα των γινομένων του Γενικού Βαθμού Πρόσβασης και των βαθμών πρόσβασης των μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας (όπως αυτά αναφέρονται στην παράγραφο 2 του άρθρου 3 της παρούσας απόφασης) με τους αντίστοιχους συντελεστές, πολλαπλασιάζεται με το εκατό (100).
β) προκειμένου για σχολές ή τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση ειδικού μαθήματος ή πρακτικών δοκιμασιών, στο σύνολο μορίων του προηγούμενου εδαφίου προστίθενται τα μόρια που προκύπτουν από τον πολλαπλασιασμό με το εκατό (100) του γινομένου του βαθμού του υποψηφίου στο οικείο ειδικό μάθημα ή στις πρακτικές δοκιμασίες με τον αντίστοιχο συντελεστή κατά περίπτωση. Κατά την εφαρμογή της παρούσας διάταξης:
i) Βαθμός ειδικού μαθήματος είναι ο γραπτός βαθμός που σημείωσε στην αντίστοιχη εξέταση ο υποψήφιος μετά την αναγωγή του στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου. Για τις περιπτώσεις που εξετάζονται δύο ειδικά μαθήματα είναι ο μέσος όρος των βαθμών των δύο ειδικών μαθημάτων, ο οποίος υπολογίζεται μετά την αναγωγή των βαθμών των δύο μαθημάτων στην εικοσάβαθμη κλίμακα.
Στην περίπτωση που υποψήφιος έχει εξετασθεί σε περισσότερες από μία ξένες γλώσσες, τότε ως βαθμός στο μάθημα της ξένης γλώσσας, για τα τμήματα που απαιτούν εξέταση σε μία από τις ξένες γλώσσες από αυτές που εξετάστηκε, λαμβάνεται υπόψη ο μεγαλύτερος βαθμός από αυτούς που πέτυχε στις ξένες αυτές γλώσσες.
ii) Βαθμός πρακτικών δοκιμασιών είναι ο μέσος όρος των βαθμών που αντιστοιχούν στις τρεις δοκιμασίες − αγωνίσματα που διαγωνίστηκε ο υποψήφιος και ο οποίος εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου.
3. Αν ο υποψήφιος δεν πάρει μέρος στην εξέταση μαθήματος, που επέλεξε να εξετασθεί σε πανελλαδικό
επίπεδο, τότε θεωρείται ότι εξετάσθηκε στο συγκεκριμένο μάθημα και πήρε γραπτό βαθμό μηδέν (0).

Tα οργανικά κενά της Δ/νσης ΠΕ Νομού Κορινθίας
Παρασκευή, 24 Απρίλιος 2009

Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Α/β & Β/β ΕΚΠ/ΣΗΣ Π Ε Λ Ο Π Ο Ν Ν Η Σ Ο Υ Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΝΟΜΟΥ

Κ Ο Ρ Ι Ν Θ Ι Α Σ

ΤΑΧ.Δ/ΝΣΗ: Κολοκοτρώνη 52

201 00-Κόρινθος

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Θεοχάρη Ζαχ.

ΤΗΛΕΦΩΝΑ: (27410) 81077

ΤELEFAX : (27410) 85891

E-mail: mail@dipe.kor.sch.gr

Κόρινθος, 23-4-2009

Αρ.Πρωτ. Φ.11./1787

ΠΡΟΣ

1.Τους Διευθυντές-Προϊσταμένους όλων

των Σχολικών Μονάδων του Νομού

(Δια των Γραφείων Εκπ/σης)

Έδρες τους

2.Τους κ. εκπ/κούς που βρίσκονται στη

διάθεση του ΠΥΣΠΕ Ν. Κορινθίας &

υπηρετούν εκτός νομού

ΚΟΙΝ:κ. Πρ/νους 1ου & 2ου Γραφείου Π.Ε.

ΘΕΜΑ: «Υποβολή αιτήσεων - δηλώσεων προτίμησης θέσεων

μετάθεσης - τοποθέτησης εκπαιδευτικών»

Σας γνωρίζουμε ότι οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο του νομού και οι τοποθετήσεις όσων βρίσκονται για οποιοδήποτε λόγο στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ (όσοι μετατέθηκαν από άλλα ΠΥΣΠΕ, επέστρεψαν από σχολεία του εξωτερικού, κρίθηκαν υπεράριθμοι και δεν τοποθετήθηκαν σε κενές θέσεις της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων κλπ.) θα διενεργηθούν σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 50/1996 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100/97 καθώς και την υπ’ αριθμ. 141645/Δ1/04-11-2008 εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ.

Ως εκ τούτου καλούμε τους εκπαιδευτικούς που έχουν εκδηλώσει πρόθεση μετάθεσης από σχολείο σε σχολείο του νομού από το Νοέμβρη του 2008 και τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, να υποβάλουν κατά περίπτωση αίτηση-δήλωση μετάθεσης ή τοποθέτησης, σύμφωνα με το σχετικό υπόδειγμα, λαμβάνοντας υπόψη τα κατωτέρω:

1. Οι θέσεις προτίμησης δεν μπορεί να υπερβαίνουν τις είκοσι (20).

2. Όσοι είναι στη διάθεση θα υποβάλουν υποχρεωτικά αίτηση-δήλωση τοποθέτησης απ’ ευθείας στο ΠΥΣΠΕ δια της Δ/νσης Π.Ε. Όσοι έχουν οργανική θέση και επιθυμούν μετάθεση θα υποβάλουν αίτηση-δήλωση μετάθεσης δια της Δ/νσης ή του Γραφείου Εκπ/σης που ανήκει το σχολείο που έχουν οργανική θέση. Οι αιτήσεις-δηλώσεις να κατατεθούν ή να σταλούν με FAX στη Δ/νση ή το Γραφείο Εκπ/σης (αναλόγως με το που έχει υποβληθεί η αίτηση μετάθεσης το Νοέμβριο) το αργότερο μέχρι και 04/05/2009. Εκπρόθεσμες αιτήσεις-δηλώσεις δε θα ληφθούν υπόψη.

3. Οι θέσεις των νηπιαγωγών στα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία είναι ενιαίες.

4. Οι οργανικές θέσεις των δασκάλων κλασικού και ολοήμερου προγράμματος, καθώς και των Τάξεων Υποδοχής είναι ενιαίες.

5. Όσοι εκπαιδευτικοί απ’ τους ευρισκόμενους για οποιοδήποτε λόγο στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, δεν υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης, θα τοποθετηθούν αυτοδίκαια σε θέσεις που θα παραμείνουν κενές μετά την εξέταση όλων των αιτήσεων-δηλώσεων μετάθεσης-τοποθέτησης.

6. Εκτός από τις κενές οργανικές θέσεις που ακολουθούν, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν και θέσεις που θα εκκενωθούν κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων από σχολείο σε σχολείο, οι οποίες όμως δεν είναι δυνατόν ν’ ανακοινωθούν, γιατί δεν τις γνωρίζουμε εκ των προτέρων.

7. Αιτήσεις-δηλώσεις για ΣΜΕΑΕ να υποβληθούν ξεχωριστά και χειρόγραφα.

8. Οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στο Σχολείο και απουσιάζουν για οποιοδήποτε λόγο (άδειες, μετεκπαίδευση κτλ) να ειδοποιηθούν με ευθύνη των Δ/ντών – Προϊσταμένων των Σχολικών Μονάδων.

9. Οι υπεύθυνοι υπάλληλοι μεταθέσεων της Δ/νσης και των Γραφείων Εκπ/σης θα ελέγχουν άμεσα, κάθε αίτηση-δήλωση που θα παραλαμβάνουν και θα συμπληρώνουν τα απαιτούμενα στοιχεία μοριοδότησης. Την Τετάρτη, 06/05/2009 θα προσκομίσουν όλες τις αιτήσεις-δηλώσεις στο Γραμματέα του Π.Υ.Σ.Π.Ε.

10. Όσοι υπέβαλλαν αίτηση μετάθεσης και δεν επιθυμούν να μετατεθούν, θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση ανάκλησης.

11. Μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων οι εκπαιδευτικοί θα έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για τυχόν λάθη ή παραλείψεις του Συμβουλίου μέσα σε διάστημα πέντε (5) ημερών.

12. Με βάση το Προεδρικό Διάταγμα 50/96 άρθρο 10, προβλέπονται αμοιβαίες μεταθέσεις. Μετά την ολοκλήρωση των γενικών μεταθέσεων το Συμβούλιο θα εξετάσει τις τυχόν αιτήσεις που θα έχουν υποβληθεί από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς .

13. Για πληροφορίες σχετικά με τις κατηγορίες των σχολείων, τις χιλιομετρικές αποστάσεις και άλλα στοιχεία των σχολικών μονάδων στην ηλεκτρονική διεύθυνση: dipe.kor.sch.gr

14. Της παρούσης εγκυκλίου να λάβουν γνώση όλοι οι εκπ/κοί.

Οι κενές θέσεις των σχολείων του νομού όπως οριστικοποιήθηκαν με πράξη του ΠΥΣΠΕ Νομού Κορινθίας είναι οι εξής:

ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

Ι. ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Α) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ





Α/Α

ΟΡΓ/ΤΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ

ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΕ70

ΠΕ 06 ΑΓΓΛ.

ΠΕ11 Φ. Α.

ΠΕ 16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ

ΜΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

1

8/Θ ΟΛ.

ΑΡΧ.ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

-

-

-

2

2

7/Θ ΟΛ.

ΕΞΑΜΙΛΙΩΝ

-

-

-

-

2

3

12/Θ ΟΛ.

1ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

-

-

-

1

4

12/Θ ΟΛ.

2ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

-

-

-

1

5

12/Θ ΟΛ.

3ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

2

-

-

-

1

6

12/Θ ΟΛ.

4ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

-

-

-

1

7

6/Θ ΟΛ.

5ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

-

-

-

1

8

6/Θ ΟΛ.

6ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

-

-

-

1

9

2/Θ ΟΛ.

7ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

-

-

-

1

10

12/Θ ΟΛ.

8ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

-

-

-

1

11

6/Θ ΟΛ.

9ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

-

-

-

1

12

12/Θ ΟΛ.

10ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

-

-

-

1

13

7/Θ ΟΛ.

11ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

-

1

-

1

14

6/Θ ΟΛ.

12ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

-

-

-

1

15

6/Θ ΟΛ.

13ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1

-

-

1

16

4/Θ ΟΛ.

ΞΥΛΟΚΕΡΙΖΑΣ

-

-

-

-

3

17

3/Θ ΟΛ.

ΣΟΛOΜΟΥ

1

-

-

-

3



ΣΥΝΟΛΑ

12

1

1

0
















Β) 1ο ΓΡΑΦΕΙΟ Π.Ε.



Α/Α

ΟΡΓ/ΤΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ

ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΕ70

ΠΕ 06 ΑΓΓΛ.

ΠΕ11

Φ. Α.

ΠΕ 16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ

ΜΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

1

2/Θ ΟΛ.

ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

-

-

-

-

5

2

1/Θ ΟΛ

ΑΓΙΟΝΟΡΙΟΥ

1

-

-

-

4

3

6/Θ ΟΛ.

ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

3

-

-


3

4

12/Θ ΟΛ.

1ο ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ

2

-

-

-

2

5

6/Θ

2ο ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ

7

-

-

-

2

6

7/Θ ΟΛ.

ΑΘΙΚΙΩΝ

1

-

-

-

3

7

8/Θ ΟΛ.

ΑΛΜΥΡΗΣ

1

-

-

-

3

8

4/Θ ΟΛ.

ΑΡΧ. ΚΛΕΩΝΩΝ

2

-

-

-

4

9

9/Θ ΟΛ.

ΑΣΣΟΥ

-

-

-

-

2

10

4/Θ ΟΛ.

ΒΟΧΑΪΚΟΥ

-

-

-

-

3

11

12/Θ ΟΛ.

ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ

-

-

-

-

2

12

12/Θ ΟΛ.

1ο ΖΕΥΓΟΛΑΤΕΙΟΥ

-

-

-

-

2

13

4/Θ (τσιγγαν)

2ο ΖΕΥΓΟΛΑΤΕΙΟΥ

3

-

-

-

4

14

8/Θ ΟΛ.

ΙΣΘΜΙΑΣ

1

-

-

-

2

15

2/Θ ΟΛ

ΚΑΛΕΝΤΖΙΟΥ

1

-

-

-

4

16

1/Θ ΟΛ.

ΚΑΣΤΡΑΚΙΟΥ

1

-

-

-

5

17

3/Θ

ΚΛΕΝΙΑΣ

-

-

-

-

3

18

9/Θ ΟΛ.

ΛΕΧΑΙΟΥ

1

-

-

-

2

19

12/Θ ΟΛ.

1ο ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

1

1

-

-

2

20

12/Θ ΟΛ.

2ο ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

1

-

-

-

2

21

7/Θ

3ο ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

-

-

-

-

2

22

8/Θ ΟΛ.

1ο ΝΕΜΕΑΣ

-

1

-

-

3

23

8/Θ ΟΛ.

2ο ΝΕΜΕΑΣ

-

1

1

-

3

24

5/Θ ΟΛ.

ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ

4

1

1

-

3

25

6/Θ ΟΛ.

ΠΕΡΙΓΙΑΛΙΟΥ

-

1

-

-

3

26

7/Θ ΟΛ.

ΣΟΦΙΚΟΥ

5

-

-

-

3

27

2/Θ ΟΛ

ΣΠΑΘΟΒΟΥΝΙΟΥ

-

-

-

-

4

28

1/Θ ΟΛ.

ΣΤΕΦΑΝΙΟΥ

1

-

-

-

4

29

9/Θ ΟΛ.

ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ

-

-

-

-

3



ΣΥΝΟΛΟ

36

5

2

0

















Γ) 2ο ΓΡΑΦΕΙΟ Π.Ε.




Α/Α

ΟΡΓ/ΤΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ

ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΕ70

ΠΕ 06 ΑΓΓΛ.

ΠΕ11

Φ. Α.

ΠΕ 16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ

ΜΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

1

1/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΑΡΧ. ΦΕΝΕΟΥ

-

-

-

-

6

2

12/Θ ΟΛ.

ΒΕΛΟΥ

-

-

-

1

2

3

2/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΓΚΟΥΡΑΣ

-

-

-

-

6

4

5/Θ ΟΛ.

ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ

-

-

1

-

3

5

2/Θ ΟΛ.

ΚΑΙΣΑΡΙΟΥ-ΚΛ.

2

-

-

-

5

6

3/Θ ΟΛ.

ΚΑΜΑΡΙΟΥ

-

-

-

-

3

7

3/Θ ΟΛ.

ΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ

-

-

-

-

3

8

8/Θ ΟΛ.

1ο ΚΙΑΤΟΥ

-

-

-

-

2

9

8/Θ ΟΛ.

2ο ΚΙΑΤΟΥ

-

-

-

-

2

10

8/Θ ΟΛ.

3ο ΚΙΑΤΟΥ

1

1

-

-

2

11

9/Θ ΟΛ.

4ο ΚΙΑΤΟΥ

1

1

-

-

2

12

7/Θ ΟΛ.

6ο ΚΙΑΤΟΥ

1

-

-

-

2

13

6/Θ ΟΛ.

7ο ΚΙΑΤΟΥ

-

1

-

-

2

14

8/Θ ΟΛ.

ΚΟΚΚΩΝΙΟΥ - ΠΟΥΛΙΤΣΑΣ

1

1

-

-

3

15

5/Θ ΟΛ.

ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ

-

-

-

-

4

16

2/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΛΑΥΚΑΣ

-

-

-

-

5

17

3/Θ ΟΛ.

ΛΥΚΟΠΟΡΙΑΣ

1

-

-

-

3

18

2/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΜΑΝΝΑΣ

-

-

-

-

5

19

1/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΜΑΤΙΟΥ

-

-

-

-

6

20

2/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΜΕΓ. ΒΑΛΤΟΥ

1

-

-

-

4

21

2/Θ ΟΛ.

ΜΕΛΙΣΣΙΟΥ

-

-

-

-

3

22

2/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΜΕΣΣΙΝΟΥ

-

-

-

-

6

23

1/Θ ΟΛ.

ΜΟΣΙΑΣ

-

-

-

-

6

24

4/Θ ΟΛ.

ΜΟΥΛΚΙΟΥ

-

-

-

-

3

25

10/Θ ΟΛ.

1ο ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

1

-

-

-

2

26

7/Θ ΟΛ.

2ο ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

-

-

-

-

2

27

8/Θ ΟΛ.

3ο ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

-


-


2

28

1/Θ ΟΛ.ΔΥΣ.

ΠΑΝΑΡΙΤΙΟΥ

-

-

-

-

5

29

6/Θ ΟΛ.

ΠΑΣΙΟΥ

-

1

-

-

3

30

2/Θ ΟΛ

ΠΙΤΣΩΝ

-

-

-

-

3

31

2/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΠΥΡΓΟΥ

-

-

-

-

5

32

2/Θ ΟΛ

ΡΙΖΑΣ

1

-

-

-

4

33

3/Θ ΟΛ.

ΡΟΖΕΝΩΝ

-

-

-

-

4

34

3 /Θ ΟΛ.

ΣΙΚΥΩΝΟΣ

2

-

-

-

3

35

4/Θ ΟΛ.

ΣΤΙΜΑΓΚΑΣ

-

-

-

-

4

36

2/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΣΤΥΜΦΑΛΙΑΣ

-

-

-

-

5

37

2/Θ ΟΛ.

ΤΑΡΣΙΝΩΝ

-

-

-

-

3

38

2/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΨΑΡΙΟΥ

2

-

-

-

5



ΣΥΝΟΛΟ

14

5

1

1














ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ










Α) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ






Α/Α

ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΕΝΑ

ΜΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ





1

1/Θ

ΑΡΧ.ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

2



2

2/Θ ΟΛ.

ΕΞΑΜΙΛΙΩΝ

-

2



3

2/Θ

1ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



4

2/Θ

2ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



5

2/Θ ΟΛ.

3ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



6

2/Θ ΟΛ.

4ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



7

1/Θ ΤΕ

5ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



8

2/Θ ΟΛ.

6ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



9

1/Θ

7ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



10

2/Θ ΟΛ.

8ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

2

1



11

2/Θ ΟΛ.

9ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



12

2/Θ ΟΛ.

10ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



13

1/Θ ΟΛ.

11ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



14

2/Θ

12ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

2

1



15

2/Θ ΟΛ.

13ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

1



16

2/Θ ΟΛ.

14ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



17

2/Θ ΟΛ.

15ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



18

1/Θ ΟΛ.

16ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

-

1



19

1/Θ

17ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ

1

1



20

1/Θ

ΞΥΛΟΚΕΡΙΖΑΣ

-

3



21

1/Θ

ΣΟΛOΜΟΥ

-

3





ΣΥΝΟΛΑ

7




Β) 1ο ΓΡΑΦΕΙΟ






Α/Α

ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΕΝΑ

ΜΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ



1

1/Θ ΟΛ. ΔΥΣΠΡ

ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

1

5



2

1/Θ ΟΛ.

ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

1

3



3

2/Θ ΟΛ

1ο ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ

1

2



4

2/Θ

2ο ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ

1

2



5

1/Θ

3ο ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ

1

2



6

2/Θ ΟΛ.

ΑΘΙΚΙΩΝ

2

3



7

2/Θ

ΑΛΜΥΡΗΣ

-

3



8

1/Θ ΟΛ.

ΑΡΧ. ΚΛΕΩΝΩΝ

1

4



9

1/Θ

ΑΡΧ. ΝΕΜΕΑΣ

-

4



10

2/Θ ΟΛ.

ΑΣΣΟΥ

-

2



11

1/Θ

ΒΟΧΑΪΚΟΥ

-

3



12

2/Θ ΟΛ.

ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ

1

2



13

1/Θ ΔΥΣΠΡ.

ΔΑΦΝΗΣ

-

4



14

2/Θ ΟΛ.

1ο ΖΕΥΓΟΛΑΤΕΙΟΥ

-

2



15

1/Θ

2ο ΖΕΥΓΟΛΑΤΕΙΟΥ

-

2



16

1/Θ

3ο ΖΕΥΓΟΛΑΤΕΙΟΥ

-

4



17

1/Θ ΟΛ.

ΙΣΘΜΙΑΣ

2

2



18

1/Θ

ΚΑΛΕΝΤΖΙΟΥ

-

4



19

1/Θ ΔΥΣΠΡ.

ΚΑΣΤΡΑΚΙΟΥ

1

5



20

1/Θ ΟΛ.

ΚΛΕΝΙΑΣ

2

3



21

1/Θ

ΚΟΥΤΑΛΑ

-

4



22

2/Θ ΟΛ.

ΚΥΡΑ - ΒΡΥΣΗΣ

-




23

2/Θ ΟΛ.

ΛΕΧΑΙΟΥ

-

2



24

2/Θ ΟΛ.

1ο ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

-

2



25

2/Θ ΟΛ.

2ο ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

-

2



26

2/Θ

3ο ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

-

2



27

2/Θ

4ο ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

-

2



28

2/Θ

5ο ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

2

2



29

2/Θ ΟΛ.

1ο ΝΕΜΕΑΣ

2

3



30

2/Θ

2ο ΝΕΜΕΑΣ

1

3



31

1/Θ ΟΛ.

ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ

1

3



32

1/Θ ΟΛ.

ΠΕΡΙΓΙΑΛΙΟΥ

1

3



33

2/Θ ΟΛ.

ΣΟΦΙΚΟΥ

-

3



34

1/Θ

ΣΠΑΘΟΒΟΥΝΙΟΥ

-

4



35

1/Θ

ΣΤΕΦΑΝΙΟΥ-ΑΓΙΟΝΟΡΙΟΥ

-

4



36

2/Θ ΟΛ.

ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ

1

3





ΣΥΝΟΛΟ

22











Γ) 2ο ΓΡΑΦΕΙΟ






Α/Α

ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΕΝΑ

ΜΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ



1

2/Θ ΟΛ.

1ο ΒΕΛΟΥ

-

2



2

2/Θ

2ο ΒΕΛΟΥ

-

2



3

1/Θ ΟΛ. ΔΥΣΠΡ.

ΓΚΟΥΡΑΣ

-

6



4

1/Θ ΟΛ.

ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ

1

3



5

1/Θ

ΚΑΙΣΑΡΙΟΥ-ΚΛΗΜΕΝΤΙΟΥ

-

5



6

1/Θ ΟΛ.

ΚΑΜΑΡΙΟΥ

-

3



7

1/Θ

ΚΑΤΩ ΔΙΜΗΝΙΟΥ

-

3



8

1/Θ ΟΛ.

ΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ

-

3



9

2/Θ ΟΛ.

1ο ΚΙΑΤΟΥ

1

2



10

2/Θ ΟΛ.

2ο ΚΙΑΤΟΥ

-

2



11

2/Θ ΟΛ.

3ο ΚΙΑΤΟΥ

-

2



12

2/Θ

4ο ΚΙΑΤΟΥ

-

2



13

1/Θ ΟΛ.

5ο ΚΙΑΤΟΥ

-

2



14

1/Θ ΟΛ.

6ο ΚΙΑΤΟΥ

-

2



15

1/Θ

7ο ΚΙΑΤΟΥ

1

2



16

1/Θ ΟΛ.

ΚΟΚΚΩΝΙΟΥ

-

3



17

1/Θ ΟΛ.

ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ

1

4



18

1/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΛΑΥΚΑΣ

1

5



19

1/Θ ΟΛ.

ΛΥΚΟΠΟΡΙΑΣ

-

3



20

1/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΜΑΝΝΑΣ

1

5



21

1/Θ ΟΛ.

ΜΕΓ. ΒΑΛΤΟΥ

-

4



22

1/Θ ΟΛ.

ΜΕΛΙΣΣΙΟΥ

1

3



23

1/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΜΕΣΣΙΝΟΥ

-

5



24

1/Θ ΟΛ.

ΜΟΥΛΚΙΟΥ

-

3



25

2/Θ ΟΛ.

1ο ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

1

2



26

1/Θ ΟΛ.

2ο ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

1

2



27

2/Θ ΟΛ.

3ο ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

-

2



28

1/Θ ΟΛ.

ΠΑΣΙΟΥ

-

3



29

1/Θ ΟΛ.

ΠΙΤΣΩΝ

-

3



30

1/Θ

ΠΟΥΛΙΤΣΑΣ

-

3



31

1/Θ ΟΛ. ΔΥΣ.

ΠΥΡΓΟΥ

-

5



32

1/Θ ΟΛ

ΡΙΖΑΣ

-

4



33

1/Θ ΟΛ.

ΡΟΖΕΝΩΝ

1

4



34

1/Θ ΟΛ.

ΣΙΚΥΩΝΟΣ

-

3



35

1/Θ ΟΛ.

ΣΤΙΜΑΓΚΑΣ

1

4



36

1/Θ ΟΛ.

ΤΑΡΣΙΝΩΝ

-

3



37

1/Θ ΔΥΣ.

ΨΑΡΙΟΥ

-

5





ΣΥΝΟΛΟ

11




















ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ

Α/ΑΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥΚΕΝΑ

1ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ4

21ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ(ΤΕ)1

31ο ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ(ΤΕ)1

4ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ(ΤΕ)1

53ο ΚΙΑΤΟΥ (ΤΕ)1

6ΕΙΔΙΚΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ2

ΣΥΝΟΛΟ10

ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Α/ΑΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥΚΕΝΑ

15ο ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΤΕ)1

21ο ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ(ΤΕ)1

ΣΥΝΟΛΟ2

Παρατήρηση: Σημειώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που θα πάρουν οργανική θέση στις παρακάτω Σχολικές Μονάδες ενδέχεται ,το νέο διδακτικό έτος, να κριθούν λειτουργικά υπεράριθμοι. Κατά ειδικότητα τα Σχολεία που μπορεί να υπάρξει υπεραριθμία είναι:

Α) Για εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής: 11Ο Δ.Σ. Κορίνθου, 2Ο Δ.Σ. Νεμέας, Δ.Σ. Δερβενίου

Β) Για εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας: 4Ο Δ.Σ. Κιάτου

Γ) Για Νηπιαγωγούς: 8Ο Ν/γείο Κορίνθου, 2Ο Ν/γείο Αγ. Θεοδώρων, Ν/γείο Αθικίων, Ν/γειο Βραχατίου, Ν/γείο Ισθμίας, Ν/γείο Κλένιας, 5Ο Ν/γείο Λουτρακίου, 1Ο Ν/γείο Νεμέας, 2Ο Ν/γείο Νεμέας, Ν/γείο Περαχώρας, Ν/γείο Περιγιαλίου, Ν/γείο Χιλιομοδίου, Ν/γείο Δερβενίου, 1Ο Ν/γείο Κιάτου, Ν/γείο Κρυονερίου, 1Ο Ν/γείο Ξυλοκάστρου, 2Ο Ν/γείο Ξυλοκάστρου

Στοιχεία επικοινωνίας:

Διεύθυνση Π.Ε.: 27410 81077 και Fax: 27410 85891

1ο Γραφείο Π.Ε.: 27410 81041 και Fax: 27410 75518

2ο Γραφείο Π.Ε.: 27420 22306 και Fax: 27420 20090

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις σχολικές μονάδες του νομού (π.χ. χάρτης, χιλιομετρικές αποστάσεις κλπ) στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης ΠΕ Ν. Κορινθίας: dipe.kor.sch.gr στην ενότητα «Σχολεία»



Ο Διευθυντής Π.Ε. Ν. Κορινθίας

Ζολώτας Λάμπρος