Παρασκευή 23 Απριλίου 2010


Καταγγέλλουν την υπ. Παιδείας οι καθηγητές Τεχνικής Εκπαίδευσης

E-mailΕκτύπωσηPDF
alt
Ρεπορτάζ:esos.gr
Για άρνηση να δεχθεί στο γραφείο της το κορυφαίο συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών Τεχνικής Εκπαίδευσης , την  Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., καταγγέλλει την υπ. Παιδείας Αννα Διαμντοπούλου  η Ομοσπονδία .Ειδικότερα η ανακοίνωση έχει ως εξής:


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Αθήνα, 21/04/2010
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

(ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ – ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ )

Μετά τις αρχικές διακηρύξεις, ευχολόγια και επαγγελίες της Κας Υπουργού Παιδείας, στις 5 Μαρτίου με τίτλο «Το Νέο Σχολείο: Πρώτα ο μαθητής», αφού φτιάξαμε το σχολείο πράσινο, ψηφιακό, με διαδραστικούς πίνακες, ηλεκτρονικά βιβλία, κλπ,
αυτό δηλ. με τις μεγάλες στεγαστικές ανάγκες, χωρίς υλικοτεχνική υποδομή και εργαστήρια, με μειωμένες πιστώσεις για τις λειτουργικές δαπάνες τους (βλ. οικονομική ύφεση), με τμήματα τριάντα μαθητών, με τα αναχρονιστικά προγράμματα σπουδών και τα ακατάλληλα βιβλία, κλπ
και το αξιολογήσαμε,
αφού δεν είπαμε τίποτα συγκεκριμένο για την ενσωμάτωση των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. στο «Τεχνολογικό Λύκειο»,
αφού πιθανώς ταλαιπωρήσουμε πρώτα τον μαθητή (ΕΠΑ.Λ.) που θα δώσει πανελλαδικές εξετάσεις και μετά ενδοσχολικές με ενδεχόμενο κίνδυνο να μην πάρει απολυτήριο υποψήφιος , επιτυχών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,
φθάσαμε πρόσφατα, 13 Απριλίου, με γενικόλογες, σκόπιμα (;) αοριστολογίες και ασάφειες, σε μία ακόμη έκθεση απόψεων – ιδεών βαπτισμένη, τη φορά αυτή, σε Σχέδιο Νόμου με τίτλο: «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» και
καταλήξαμε στη λύση του προβλήματος, στήνοντας την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση (να τη λέμε αναβάθμιση) στο δόγμα «Πρώτα ο μαθητής», δεδομένου ότι «Πυρήνας και πρωταγωνιστής στις αλλαγές αυτές είναι ο εκπαιδευτικός, ο μάχιμος εκπαιδευτικός της τάξης», έτσι για να αναδεικνύεται ο κυρίαρχος ρόλος του στην εκπαίδευση και στην παιδεία, στη διαμόρφωση δηλ. των αυριανών ενεργών πολιτών που θα στηριχθεί το μέλλον της χώρας.

Ξεκινώντας λοιπόν από τον ωρομίσθιο εκπαιδευτικό που «περιορίζεται δραστικά και διατηρείται μόνο για τις εξαιρετικές περιπτώσεις που αντικειμενικοί(;) λόγοι δεν επιτρέπουν την πρόσληψη αναπληρωτή» και εισάγεται ο «θεσμός του αναπληρωτή με μειωμένο ωράριο», «εάν το σύνολο των απαιτούμενων ωρών διδασκαλίας, σε ένα ή περισσότερα σχολεία είναι λιγότερες από 16».
Στην πραγματικότητα όμως θίγονται τα κεκτημένα δικαιώματα., κακοποιείται ο θεσμός του αναπληρωτή, όπως σήμερα ισχύει, για την κάλυψη περισσότερων από 12 ωρών λειτουργικών αναγκών, ενώ δημιουργείται το κακέκτυπο του ¨αναπληρωτή κλάσματος των 21 ωρών διδασκαλίας¨, παρά τον ισχυρισμό περί του αντιθέτου.


Ενώ, κατ’ αρχήν μειώνει κατά 17.000 τον αριθμό αναπληρωτών και ωρομισθίων που πρόκειται να διορίσει το επόμενο σχολικό έτος, αποκλείει από τους πίνακες προϋπηρεσίας (που κλειδώνει στις 30/6/2010) όλους αυτούς (ωρομίσθιους και αναπληρωτές) που δεν θα καταφέρουν να συγκεντρώσουν εμπειρία μεγαλύτερη των 24 μηνών, απαξιώνοντας την λιγότερη προϋπηρεσία που κατάφεραν να αποκτήσουν, όμηροι προηγούμενων ρυθμίσεων, τρέχοντας για αρκετά χρόνια και για λίγες ώρες από σχολείο σε σχολείο, τις περισσότερες φορές και πολύ μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικίας τους.
Στη συνέχεια, αφού εισάγει την καινοτομία με την «Καθιέρωση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης που πρέπει να διαθέτει ο υποψήφιος εκπαιδευτικός για να συμμετέχει σε πανελλήνιο διαγωνισμό για την είσοδό του στην εκπαίδευση» και αφού μειώνει δραστικά – επικίνδυνα τους διορισμούς (50%(;) για φέτος), παρότι αναφέρεται ότι «η πολιτεία οφείλει να καλύπτει, κάθε φορά, τα οργανικά κενά με διορισμούς μονίμων» (ας υποψιαστούμε, για κακό, παιχνίδι απόκρυψης οργανικών κενών προκειμένου να διορισθούν οι δήθεν αναπληρωτές). Επανεισάγει(;) – ενεργοποιεί(;), για τα δύο πρώτα χρόνια του νεοδιόριστου, το θεσμό «δόκιμος εκπαιδευτικός» καθιερώνοντας και θεσμό «Μέντορα» και την αξιολόγησή του, που μπορεί να καταλήξει «σε πρόταση μετάταξής του σε άλλη υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας».
Καλή σκέψη, αφ’ ενός για την απαξίωση του εκπαιδευτικού και αφ’ ετέρου για τη λειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών.
Αναφέρεται ρητά: «Προβλέπεται επίσης η Εθελοντική (κατ’ αρχήν;) μετάταξη των εκπαιδευτικών, … ώστε να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα δεκαετιών …».
Αφού η πολιτική ηγεσία στοχοποίησε και ενοχοποίησε τους αποσπασμένους (από ποιόν άραγε;) στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, στα γραφεία των Περιφερειακών Διευθύνσεων και των Διευθύνσεων και Γραφείων Εκπαίδευσης ότι ¨λουφάρουν¨ στην τάξη, στο σχέδιο Νόμου τους πριμοδοτεί «με δύο (2) επιπλέον μονάδες μετάθεσης στα μόρια της πλησιέστερης σχολικής μονάδας»!
Βέβαια, πάντα, με βάση την αρχή «Η θέση του εκπαιδευτικού είναι στο σχολείο» και «Καμιά τάξη χωρίς εκπαιδευτικό», ομολογείται ότι, η εκάστοτε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ήταν που τις άφηνε άδειες όλα αυτά τα χρόνια.
Από πότε το αυτονόητο συνιστά τομή;
Ορίζει ακόμη, για τον νεοδιόριστο, τον «χρόνο παραμονής των εκπαιδευτικών στον τόπο πρώτου διορισμού στα κατ’ ελάχιστον 3 έτη», που θα ισχύσει για όλους, αδιαφορώντας για τα όποια οικογενειακά, οικονομικά και γενικά κοινωνικά προβλήματα δημιουργεί.
Τέλος για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς αναφέρεται, η «… προϋπόθεση … εξάντλησης κάθε δυνατότητας ανάθεσης … 5 ωρών υπερωρίας …» (δηλ. για 7€ την ώρα και όσα απ’ αυτά και όποτε πληρωθούν), προκειμένου να μην προσληφθεί αναπληρωτής.
Ακόμη «Καθιερώνεται η δεύτερη ειδικότητα του «εκπαιδευτικού», «… για να αξιοποιούνται τα επιπλέον προσόντα και οι άλλες σπουδές των διδασκόντων …», ενώ οι πραγματικοί λόγοι και προθέσεις είναι η περαιτέρω ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων.
Μετά όλα τα παραπάνω, τον μαχόμενο εκπαιδευτικό, που θέλουμε πρωταγωνιστή της αναβάθμισης, αυτόν που καλούμε να διαδραματίσει εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά καθοριστικό ρόλο, χωρίς να του δίνουμε τα απαραίτητα μέσα και εργαλεία για να αντεπεξέλθει στο έργο του,


αυτόν έχουμε απαξιώσει κοινωνικά και συνθλίψει οικονομικά, αντιμετωπίζοντάς τον χειρότερα από όλους τους υπόλοιπους υπαλλήλους του κράτους,
αφού τον υποχρεώνετε να συνδράμει στο πρόγραμμα σταθερότητας (με περικοπές και μειώσεις) χωρίς μάλιστα να έχετε λάβει υπόψη σας και την οφειλόμενη με δικαστικές αποφάσεις αναδρομική χορήγηση και στους εκπαιδευτικούς από το 2002 των 176 €, που έχουν πάρει όλοι οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι.
Δεν μας ικανοποιεί κα Υπουργέ η δήλωσή σας: «Έχετε δίκιο», όταν σας εγκαλούμε για την οικτρή εισοδηματική μας κατάσταση. Άλλοι ομόλογοί σας, προστάτεψαν τους εργαζομένους στα Υπουργεία τους εξαιρώντας τους από το πρόγραμμα σταθερότητας (στρατιωτικοί, σώματα ασφαλείας, κλπ).
Μήπως αναβάθμιση του εκπαιδευτικού σημαίνει τελικά περαιτέρω αύξηση των απαιτήσεων από αυτόν με ταυτόχρονη κοινωνική εξαθλίωσή του, με καταστρατήγηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του και οικονομικών απολαβών του;
Μήπως η από χρόνια στοχοποίηση του εκπαιδευτικού, με την παλιότερη δήλωση του νυν Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης: ότι «Οι καθηγητές είναι τεμπέληδες», αλλά και τις επίκαιρες νύξεις της κας Υπουργού για «αργόμισθους εκπαιδευτικούς», έχουν σαν στόχο να επιτείνουν την καχυποψία της κοινής γνώμης απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα και το έργο της;
Μήπως τελικά όλα τα παραπάνω βλάπτουν πρωτίστως την ίδια την εκπαίδευση;
Μετά την άρνηση της Υπουργού για συνάντηση και συζήτηση με την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., την καταγραφή δηλαδή της έλλειψης διάθεσης διαλόγου, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το μεγάλο εγχείρημα της αναβάθμισης της εκπαίδευσης, της εκ βάθρων αλλαγής της, ξεκινά με μόνη σταθερή παράμετρο τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση του εκπαιδευτικού.
Δεν ασχολείται καθόλου με τα αναγκαία μέτρα στήριξης τόσο του εκπαιδευτικού όσο και του έργου του με την καθιέρωση ετήσιας επιμόρφωσης, την μισθολογική, επιστημονική και εργασιακή του αναβάθμιση.
Ένα δε είναι σίγουρο: Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορεί να ευθύνονται ούτε για την οικονομική κατάσταση της χώρας, ούτε για την κατάσταση στην εκπαίδευση. Το ίδιο σίγουρο είναι ότι για την όλη κατάσταση ένοχοι είναι οι πολιτικοί και οι πολιτικές τους. Φταίνε για όλα αυτά που κάνανε και για τα άλλα τόσα που θα έπρεπε να είχανε κάνει. Οι πολιτικοί λοιπόν πρέπει να πληρώσουν και όχι οι εκπαιδευτικοί.
Να έχουν δε υπόψη τους ότι για όλα όσα καταστρώνουν ενάντια στα συμφέροντα του εκπαιδευτικού θα τον βρουν αντίθετο και απέναντι

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010


Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010

"Διπλασίασαν τους μισθούς των προέδρων ΕΡΤ και ΔΕΗ!"


"Και όλων των οργανισμών ΝΠΙΔ και κατά 20% των προέδρων και αντιπροέδρων των ανεξάρτητων αρχών (!), όπως καθορίζει εγκύκλιος-σκάνδαλο του υπουργείου Οικονομικών
Μόνο για τους... πληβείους ισχύουν τα πλαφόν και οι περικοπές...
Να που για τους δικούς τους υπάρχουν λεφτά...

Από την πίσω πόρτα ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΥΝ τους μισθούς των προέδρων και διευθυνόντων συμβούλων των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ), δηλαδή της ΕΡΤ, της ΔΕΗ, της ΔΕΠΑ, του ΔΕΣΦΑ
και όποιων άλλων οργανισμών έχουν
τη μορφή ΝΠΙΔ!

Επίσης... επιτρέπεται η υπέρβαση κατά 20% (!) του ορίου των αποδοχών, που έχει καθοριστεί ως... ανυπέρβλητο, για τους γενικούς γραμματείς υπουργείων και το οποίο ανέρχεται σε 5.981,40 ευρώ (μεικτά), για τους προέδρους και αντιπροέδρους των Ανεξάρτητων Δοικητικών Αρχών και τους διοικητές και προέδρους Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ).
Δηλαδή χωρίζονται σε δύο κατηγορίες οι κατέχοντες υψηλόβαθμες καρέκλες, οι... πληβείοι των 5.981,40 ευρώ (καθαρά γύρω στις 4.200 ευρώ) και οι πατρίκιοι που θα παίρνουν μέχρι και διπλάσια! Εκτός βέβαια των πολλαπλάσιων που απολαμβάνουν από τις πιστωτικές κάρτες που τους παρέχουν η ΔΕΗ, η ΕΡΤ, η ΔΕΠΑ κ.λπ. ΝΠΙΔ!
Κι όλα αυτά δεν στηρίζονται σε πληροφορίες που είναι στον αέρα. Καταγράφονται λεπτομερέστατα στην υπ' αριθμ. 2/14924/0022 ερμηνευτική εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών που εκδόθηκε μάλιστα... πρωταπριλιάτικα (χωρίς να είναι δυστυχώς πρωταπριλιάτικο ψέμα) και... πασχαλιάτικα (για να φάνε με όρεξη το αυγό τους οι πρόεδροι και οι διευθυντές ΝΠΙΔ), την 1η Απριλίου!
Και τώρα αποδεικνύεται ότι ήταν απόλυτα ειλικρινείς οι επιλεγέντες για πρόεδροι ή διευθύνοντες σύμβουλοι δημόσιων οργανισμών, όταν κατά την «ανάκρισή» τους από την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, στις επίμονες ερωτήσεις βουλευτών όλων των κομμάτων, με πιο απαιτητικό τον πρώην πρόεδρο της Βουλής Απόστολο Κακλαμάνη, αλλά και τον νυν Φίλιππο Πετσάλνικο, απαντούσαν ότι δεν ξέρουν πόσα χρήματα θα παίρνουν τον μήνα! Και προκαλούσαν εύλογες απορίες, πώς είναι δυνατόν να συζητάς να προσληφθείς σε μια θέση και να μην έχεις ζητήσει το αυτονόητο, που είναι και το πρώτο ζητούμενο, ποιες θα είναι οι αποδοχές σου;
Και θυμίζουμε ότι είχε προκαλέσει την οργή του κ. Κακλαμάνη και του κ. Πετσάλνικου ο κ. Γαμπρίτσος, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, και ο κ. Μαυροκέφαλος, που πήγε πρόεδρος στον ΔΕΣΦΑ, όπως και ο κ. Ζερβός της ΔΕΗ, όταν είπαν ότι δεν ξέρουν τι θα παίρνουν...
Τώρα ξεκαθαρίζεται απόλυτα, διαψεύδοντας η ίδια η κυβέρνηση τον εαυτό της, όταν ανακοινώνοντας την εισοδηματική πολιτική για το 2010 καθόριζε ότι ο μεγαλύτερος μισθός στον δημόσιο τομέα δεν θα υπερβαίνει (μεικτά) τις 5.981,40 ευρώ.
Και ιδού τώρα τα παράθυρα που ανοίγει ο υπουργός Οικονομικών με την ερμηνευτική εγκύκλιο που έστειλε με τον χαρακτηρισμό «ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ» σε όλες τις υπηρεσίες του υπουργείου του:
«3. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3, με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του καθ' ύλην αρμόδιου υπουργού, επιτρέπεται υπέρβαση του ορίου που καθορίζεται στην παράγραφο 1 και μέχρι ποσοστού είκοσι τοις εκατό (20%), ανάλογα με τα ειδικά προσόντα ή τις ειδικές συνθήκες απασχόλησης, στον Πρόεδρο και στον Αντιπρόεδρο Ανεξάρτητης Διοικητικής Αρχής, στον Διοικητή και στον Πρόεδρο ΝΠΔΔ και μέχρι του διπλάσιου του ορίου της παρ. 1, στον Πρόεδρο ή στον Διευθύνοντα Σύμβουλο ΝΠΙΔ».
Θα ζητήσουν τα ίδια τώρα
και οι δικαστές και μετά
οι βουλευτές
Έπειτα απ' αυτά τα παράθυρα, που άνοιξε η ίδια κυβέρνηση, το επόμενο βήμα θα είναι να το εκμεταλλευτούν οι δικαστές και μάλιστα νόμιμα, σύμφωνα με τη συνταγματική επιταγή όπου το ανώτατο όριο μεικτών αποδοχών και πρόσθετων αμοιβών ή απολαβών είναι οι εκάστοτε μεικτές αποδοχές του προέδρου του Αρείου Πάγου, που έχουν οριστεί από 1-1-2010 σε 8.594,40 ευρώ.
Επομένως δεν μπορεί να παίρνει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, της ΔΕΗ, της ΔΕΠΑ κ.ά. ΝΠΙΔ, 5.981,40Χ2 ήτοι 11.962,80 ευρώ και ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου 8.594,40 ευρώ. Έτσι δεν είναι, κύριε πρωθυπουργέ και κύριε Γ. Παπακωνσταντίνου;
Και στη συνέχεια θα ζητήσουν αναπροσαρμογή προς τα πάνω οι βουλευτές, αφού κατά το Σύνταγμα ο μισθός τους ορίζεται στο επίπεδο των αποδοχών του προέδρου του Αρείου Πάγου!
Και τη νύφη της χρεοκοπίας, στην οποία οδήγησαν ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις, την πληρώνουν μόνο οι απλοί, χωρίς οφίκια εργαζόμενοι, οι συνήθεις ύποπτοι, τα κορόιδα!"

http://www.paron.gr

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες
Απεργούμε την Πέμπτη 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2010 μαζί με την ΑΔΕΔΥ και συμμετέχουμε δυναμικά στη ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ , ΩΡΑ 11.00 Π.Μ. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
Διεκδικούμε:

 Την προστασία του εισοδήματος μας.
 Tην ανατροπή των περικοπών και των μειώσεων, την προστασία της αγοραστικής δύναμης των μισθών, των συντάξεων, των κοινωνικών επιδομάτων, τη διεκδίκηση αυξήσεων που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες αξιοπρεπούς επιβίωσης, την ανακοπή των νέων κυμάτων ανατιμήσεων και ακρίβειας.
 Δίκαιο φορολογικό σύστημα.
 Tην απόκρουση νέων αντιασφαλιστικών παρεμβάσεων.
 Tην απόκρουση των νεοφιλελεύθερων αναδιαρθρώσεων στο Δημόσιο, την προστασία των θέσεων εργασίας, τη ματαίωση απολύσεων.
 Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια.
 Υπολογισμό της σύνταξης στο 80% των εν ενεργεία αποδοχών με βάση το μισθό εξόδου.
 Κατάργηση της διάταξης που δεν επιτρέπει την συνταξιοδότηση των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
 Άμεση και αναδρομική καταβολή των 176 € από το 2002, χωρίς αναμονή των δικαστικών αποφάσεων
 Λειτουργία ενός σχολείου τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης με παροχή γνώσεων όχι μόνον γενικής παιδείας αλλά και εξειδικευμένης γνώσης ώστε οι μαθητές να μπορούν να ανταποκριθούν επάξια στα επαγγελματικά τους καθήκοντα στην αγορά εργασίας.
 Να επιτραπεί η εγγραφή απόφοιτων Λυκείου στη Β΄τάξη των ΕΠΑΛ.
 Η διδασκαλία όλων των εργαστηριακών μαθημάτων από ένα εκπαιδευτικό για κάθε 10 μαθητές.
 Μείωση του ωραρίου διδασκαλίας υπευθύνων εργαστηρίων ΣΕΚ και ΣΕ κατά 3 ώρες από το υποχρεωτικό τους ωράριο διδασκαλίας όπως ισχύει για τους υπευθύνους ΣΕΦΕ και ΣΕΠΕΗΥ.
 Προσμέτρηση όλης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών από την ημερομηνία απόκτησης του βασικού πτυχίου διορισμού τους για τη μείωση του διδακτικού τους ωραρίου.
 Θεσμοθετημένη ετήσια επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών σε αντικείμενα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με απαλλαγή από το ωράριο διδασκαλίας.
Με αγώνες κατακτάμε τα δικαιώματά μας.
OΛΟΙ στην ΑΠΕΡΓΙΑ
Την Πέμπτη 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2010


ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Π. ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ Α. ΠΕΤΤΑΣ

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΕΜΠΤΗ 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2010
ΑΠΕΡΓΙΑ

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ
Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ
ΑΝΤΙΔΡΏΝΤΑΣ

• στη συνέχιση της εισοδηματικής λιτότητας.
• στην πραγματική μείωση του εισοδήματος μέσα από την περικοπή των επιδομάτων και των Δώρων.
• στη φορολογική επιβάρυνση των μισθωτών.
• στην όξυνση των προβλημάτων του Ταμείου Πρόνοιας και του ΟΠΑΔ.
• στα σενάρια για υλοποίηση της απόφασης του ΔΕΚ που καταργεί τον κοινωνικό χαρακτήρα της ασφάλισης και προσθέτει πολλά χρόνια στα όρια ηλικίας των γυναικών.


ΑΠΟ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ

Σάββατο 10 Απριλίου 2010


Στην Αθήνα έφτασε ο εκπαιδευτικός, Θανάσης Λερούνης, ο οποίος είχε απαχθεί πριν από επτά μήνες από τους Ταλιμπάν και απελευθερώθηκε την Πέμπτη. Ευχαρίστησε όσους τους συμπαραστάθηκαν, καθ' όλη τη διάρκεια της περιπέτειάς του και εξεφρασε την επιθυμία να επιστρέψει κάποια στιγμή στο Πακιστάν και στη φυλή των Καλάς.
"Είμαι πολύ χαρούμενος που πατάω ελληνικό έδαφος μετά από μήνες. Ενα μεγάλο συγγνώμη για την αναστάτωση και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους στο Πακιστάν, στην ελληνική κυβέρνηση και στο προσωπικό ενδιαφέρον του πρωθυπουργού, που έδρασε ως άνθρωπος και όχι ως πολιτικός", δήλωσε κατά την άφιξή του στο διεθνές αεροδρόμιο.
Ερωτηθείς αν θα ήθελε να επιστρέψει στο Πακιστάν, τόνισε πως "με την υποστήριξη της ελληνικής και της πακιστανικής κυβέρνησης κάποια στιγμή θα ήθελα να επιστρέψω και να συνεχίσω το έργο".
Οι Καλάς είναι φυλή που ζει στα βουνά που βρίσκονται στα σύνορα του Πακιστάν με το Αφγανιστάν. Τα μέλη της πιστεύουν ότι είναι απόγονοι των στρατιωτών του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Είναι πολυθεϊστές και έχουν έθιμα που διαφέρουν από εκείνα των μουσουλμάνων γειτόνων τους και μοιάζουν με εκείνα των αρχαίων Ελλήνων.
Ο ειδικός απεσταλμένος του Έλληνα πρωθυπουργού, ο οποίος συνόδευε τον Θ. Λερούνη από το Ισλαμαμπάντ, δήλωσε ότι δεν δόθηκε αντάλλαγμα στους Ταλιμπάν για την απελευθέρωση του Έλληνα και χαρακτήρισε την απελευθέρωσή του μεγάλη επιτυχία για την κυβέρνηση, την ελληνική διπλωματία και το έθνος. "Ο κ. Λερούνης είναι ένα παράδειγμα αντοχής, είναι ένα παράδειγμα ανθρώπου που έζησε επτά μήνες σε δύσκολες συνθήκες ζωής", τόνισε.

Τετάρτη 7 Απριλίου 2010


"Πάλι δεν θα πληρωθούν οι ωρομίσθιοι"


"Παρόλο που το Υπουργείο Παιδείας έστειλε τις πιστώσεις για τους ωρομίσθιους εδώ και αρκετό καιρό κάποιες ΥΔΕ αρνούνται να πληρώσουν βρίσκοντας κάποιες προφάσεις.
1) Δεν δέχονται να πληρώσουν γιατί δεν ξέρουν το ποσοστό που θα διαμορφωθεί η πίστωση!! Παραγνωρίζοντας το έγγραφο του Υπ.Οικονομικών για την πραγματοποίηση του 8% μηνιαίως.
2) Δεν μπορούν να πληρώσουν δεδουλευμένα του 2009 γιατί δεν έχουν απόφαση του Γενικού Λογιστηρίου ότι μπορούν να πληρώσουν ...
παρελθόντα έτη!! παρά το ότι το έγγραφο του Υπ. Παιδείας που αναφερόταν στη μεταφορά της πίστωσης ανέφερε ότι τα χρήματα προορίζονται και για προηγούμενα χρόνια. Αυτό το έγγραφο δεν το αναγνωρίζουν γιατί είναι άλλου Υπουργείου!! περιμένουν τον Σαχινίδη να βάλει την ρημαδοϋπογραφή (για χρήματα που ήδη έχουν ή είχαν προβλεφθεί!!)
3)Το καινούργιο πρόβλημα τώρα για του 2010 τα δεδουλευμένα, είναι μήπως πρέπει να μειωθεί το ωρομίσθιο (11¤) σύμφωνα με τον καινούργιο νόμο που περικόπτει τις αποδοχές; και πόσο;
Έτσι όπως πάμε και με την διαδικασία του πιγκ-πογκ ΥΔΕ - Ελεγκτικό Συνέδριο- Δημόσιο Ταμείο, θα πάρουν λεφτά τον Αύγουστο, με το γελοίο της υπόθεσης να υπάρχουν τα χρήματα!
Κυρία Διαμαντοπούλου κάντε κάτι, πάρτε τηλέφωνο τον σύντροφο Σαχινίδη , να δώσει εντολή άμεσα και με υψηλό βαθμό προτεραιότητας για την πληρωμή, να τελειώνουμε!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Φαρμακοποιοί: Τέλος τα φάρμακα και για τους δημοσίους υπαλλήλους
 
Αποφασισμένοι να φτάσουν στα άκρα οι φαρμακοποιοί. Οπως δήλωσε στο Newsit ο πρόεδρος των φαρμακοποιών Αττικής Κώστας Λουράντος από 1η Μαίου σταματάει η χορήγηση φαρμάκων προς τους ασφαλισμένους του ΟΠΑΔ (Δημόσιοι υπάλληλοι). Ήδη έχουν σταματήσει την χορήγηση φαρμάκων με πίστωση σε υπαλλήλους της ΔΕΗ, σε ελεύθερους επαγγελματίες και υπαλλήλους τραπεζών. Ο κ. Λουράντος μιλώντας στο Newsit, ανέφερε πως το χρέος του συγκεκριμένου ασφαλιστικού φορέα προς τα φαρμακεία ξεπερνάει τα 100 εκ. ευρώ, καθώς έχει να πληρώσει για φάρμακα που έχουν είδη χορηγηθεί από τον περασμένο Σεπτέμβρη. Το γεγονός αυτό σύμφωνα με τον ίδιο δυσχεραίνει τα οικονομικά των φαρμακείων με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους και να φτάνουν ακόμα και στο δανεισμό προκειμένου να ξεχρεώσουν τους προμηθευτές τους.
Την 1η Μαίου θα καταγγείλουμε την σύμβαση με τον ΟΠΑΔ και δεν θα την ανανεώσουμε ποτέ ξανά'', τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Λουράντος. Οι κινητοποιήσεις των φαρμακοποιών σύμφωνα με τον πρόεδρο τους θα συνεχιστούν με πολυήμερες απεργίες και δεν θα σταματήσουν αν δεν πληρωθούν. Ηδη αύριο αναμένεται σύσκεψη του Πανελλήνιου φαρμακευτικού συλλόγου για να αποφασιστεί η περαιτέρω στάση τους.

Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ:1,4 εκ ευρώ για τις εκδηλώσεις του Καινοτόμου εκπαιδευτικού !!!- Δευτέρα, 29 Μάρτιος 2010 18:14 Aποκλειστικό Ρεπορτάζ:esos.gr To ποσό του ενός εκατομμυρίου και τετρακοσίων χιλιάδων ευρώ , το οποίο περιέργως δεν συμπεριλήφθη στις σχετικές ανακοινώσεις του υπ. Παιδείας που προωθήθηκαν στους εκπαιδευτικούς συντάκτες , θα στοιχίσει η βράβευση των καινοτόμων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με απόφαση που υπέγραψε η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου και την αποκαλύπτει το esos.gr. Πρόκειται για ένα ποσό «μαμούθ» για τέτοιες πρωτοβουλίες , σε μια περίοδο που το ελληνικό κράτος «ψαλλιδίζει» τους μισθούς των 180.000 εκπαιδευτικών για να ξεφύγει η χώρα μας από την ελληνική κρίση. Το έργο, προυπολογισμού 1,4 εκ. ευρώ δίνεται σε ιδιώτες . Αυτό προκύπτει από την προκήρυξη διαγωνισμού την οποία έχει ετοιμάσει η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου με την Ειδική Γραμματέα Ιφ. Ορφανού, η οποία περιλαμβάνει ενδεικτικά τις ακόλουθες δράσεις: Σχεδιασμός μεθόδου επιλογής και ανάδειξης καλών πρακτικών και αριστείας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Πληροφοριακό σύστημα υποστήριξης της λειτουργίας του θεσμού της αριστείας Δημιουργία βάσης δεδομένων καλών πρακτικών Ενέργειες δημοσιότητας και προβολής του θεσμού της αριστείας Για να δείτε πως κατανέμεται η συνολική δημόσια δαπάνη που διατίθεται για την ένταξη πράξεων κατά άξονα προτεραιότητας και κατηγορία πράξεων κάνετε κλικ εδώ Η ΕΥΔ δύναται να επικαιροποιήσει τη συνολική δημόσια δαπάνη ή/και την προς διάθεση κάθε έτους συνολική δημόσια δαπάνη με ανακατανομή της ανά θεματική προτεραιότητα ή/και κατηγορία πράξεων καθώς και να προβεί σε αιτιολογημένη ανάκληση ισχύος της πρόσκλησης ενημερώνοντας σε κάθε περίπτωση τους δικαιούχους μέσω της οικείας ιστοσελίδας. Η ΕΥΔ, μετά τη λήξη κάθε κύκλου αξιολόγησης των υποβληθεισών προτάσεων, επικαιροποιεί στην οικεία ιστοσελίδα τη διαθέσιμη δημόσια δαπάνη έως εξαντλήσεώς της. Στο πλαίσιο της παρούσας πρόσκλησης θα ενταχθούν πράξεις έως το ύψος της διαθέσιμης συγχρηματοδοτούμενης δημόσιας δαπάνης.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ:1,4 εκ ευρώ για τις εκδηλώσεις του Καινοτόμου εκπαιδευτικού !!!-

E-mailΕκτύπωσηPDF
alt
Aποκλειστικό Ρεπορτάζ:esos.gr
To ποσό του ενός εκατομμυρίου και τετρακοσίων χιλιάδων ευρώ , το οποίο περιέργως δεν συμπεριλήφθη στις σχετικές ανακοινώσεις του υπ. Παιδείας που προωθήθηκαν στους εκπαιδευτικούς συντάκτες , θα στοιχίσει  η βράβευση των καινοτόμων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με απόφαση που υπέγραψε η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου και την αποκαλύπτει το esos.gr.
Πρόκειται για ένα ποσό «μαμούθ» για τέτοιες πρωτοβουλίες , σε μια περίοδο που το ελληνικό κράτος «ψαλλιδίζει»
τους μισθούς των 180.000 εκπαιδευτικών για να ξεφύγει η χώρα μας από την ελληνική κρίση.

Το έργο, προυπολογισμού 1,4 εκ. ευρώ δίνεται σε ιδιώτες . Αυτό προκύπτει από την προκήρυξη διαγωνισμού την οποία έχει ετοιμάσει η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου με την Ειδική Γραμματέα Ιφ. Ορφανού, η οποία περιλαμβάνει ενδεικτικά τις ακόλουθες δράσεις:
  • Σχεδιασμός μεθόδου επιλογής και ανάδειξης καλών πρακτικών και αριστείας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • Πληροφοριακό σύστημα υποστήριξης της λειτουργίας του θεσμού της αριστείας
  • Δημιουργία βάσης δεδομένων καλών πρακτικών
  • Ενέργειες δημοσιότητας και προβολής του θεσμού της αριστείας
  1. Η ΕΥΔ δύναται να επικαιροποιήσει τη συνολική δημόσια δαπάνη ή/και την προς διάθεση κάθε έτους συνολική δημόσια δαπάνη με ανακατανομή της ανά θεματική προτεραιότητα ή/και κατηγορία πράξεων καθώς και να προβεί σε αιτιολογημένη ανάκληση ισχύος της πρόσκλησης ενημερώνοντας σε κάθε περίπτωση τους δικαιούχους μέσω της οικείας ιστοσελίδας.
  2. Η ΕΥΔ, μετά τη λήξη κάθε κύκλου αξιολόγησης των υποβληθεισών προτάσεων, επικαιροποιεί στην οικεία ιστοσελίδα τη διαθέσιμη δημόσια δαπάνη έως εξαντλήσεώς της.
  3. Στο πλαίσιο της παρούσας πρόσκλησης θα ενταχθούν πράξεις έως το ύψος της διαθέσιμης συγχρηματοδοτούμενης δημόσιας δαπάνης.