Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

ΠΙΝΑΚΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ





ΠΙΝΑΚΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ











Α/Α
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ
ΚΛΑΔΟΣ
ΛΕΚΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
1
ΑΓΓΕΛΗ
ΕΛΕΝΗ
ΠΕ01
Δ.Δ.Ε. Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (4ο ΓΡΑΦΕΙΟ)
2
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ01
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ
3
ΑΣΒΕΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ02
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
4
ΒΛΑΧΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ03
2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
5
ΒΛΑΧΟΥ
ΚΑΛΛΙΟΠΗ
ΠΕ11
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ
6
ΒΥΤΙΝΙΩΤΗ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΠΕ05
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΙΑΤΟΥ
7
ΒΥΤΙΝΙΩΤΗΣ
ΑΛΕΞΙΟΣ
ΠΕ03
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΙΑΤΟΥ
8
ΓΚΑΤΖΙΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΠΕ04.02
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ
9
ΓΟΥΛΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΕ03
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ
10
ΔΑΓΡΕ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΕ03
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΛΟΥ
11
ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ03
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
12
ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑ
ΘΕΟΔΩΡΑ ΙΩΑΝΝΑ
ΠΕ05
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ
13
ΔΡΑΚΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΠΕ03
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ
14
ΔΡΑΚΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΕ18.18
2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
15
ΔΡΑΚΟΥ
ΚΩΝ/ΝΑ
ΠΕ02
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ
16
ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΕ02
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
17
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ03
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
18
ΖΑΡΑΦΕΤΑΣ
 ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ18.03
1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
19
ΖΗΣΗ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΠΕ13
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
20
ΖΟΡΜΠΑΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΠΕ03
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
21
ΘΑΝΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΕ03
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
22
ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ
ΕΛΕΝΗ
ΠΕ14.04
2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
23
ΚΑΚΑΒΑΚΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ03
ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
24
ΚΑΜΑΡΙΝΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΠΕ02
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝΑΡΙΤΙΟΥ
25
ΚΑΡΑΠΑΤΑ
ΕΙΡΗΝΗ
ΠΕ16
ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
26
ΚΑΡΚΑΤΖΑΚΟΣ
ΠΑΝ/ΤΗΣ
ΠΕ04.01
2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
27
ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΗΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΕ19-20
ΕΠΑΛ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ
28
ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΑ
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΠΕ02
2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
29
ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΠΕ04.02
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ
30
ΚΑΤΣΟΥΡΗΣ
ΣΠΥΡΟΣ
ΠΕ02
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
31
ΚΙΚΕΡΑ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΕ04.04
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
32
ΚΟΛΛΑΡΑ - ΜΙΧΟΛΙΑ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΠΕ11
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
33
ΚΟΡΚΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ04.01
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
34
ΚΟΥΛΑΜΑ
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ
ΠΕ02
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ
35
ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ
ΚΟΡΝΗΛΙΑ
ΠΕ16
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ
36
ΚΟΥΤΣΟΝΙΚΟΛΑΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΠΕ19-20
1ο ΕΠΑΛ ΚΙΑΤΟΥ
37
ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΠΕ17.02
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΜΕΑΣ
38
ΚΥΡΙΑΚΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΠΕ11
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΟΥ
39
ΚΩΣΤΟΓΙΑΝΝΗ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΕ02
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
40
ΛΕΟΝΑΡΔΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΠΕ04.01
2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ
41
ΛΥΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ12.02
1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
42
ΜΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ
ΠΕ05
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ
43
ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ
ΠΕ04.05
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΛΟΥ
44
ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΕ17.02
ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ
45
ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ
 ΣΤΑΥΡΟΣ
ΠΕ17.03
1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
46
ΜΠΑΛΗΣ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΠΕ01
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
47
ΜΠΑΤΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΕ19-20
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΟΥ
48
ΜΠΕΚΟΥ
ΦΩΤΕΙΝΗ
ΠΕ02
ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
49
ΜΠΛΑΝΟΣ
 ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΕ09
1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
50
ΜΠΟΓΙΑΤΖΙΑΝ
ΔΩΡΑ
ΠΕ05
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
51
ΜΠΟΛΙΑΚΗ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ09
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
52
ΜΠΟΝΑΤΣΟΣ
ΒΛΑΣΣΗΣ
ΠΕ03
ΓΥΜΝΑΣΙΟ - Λ.Τ. ΛΕΧΑΙΟΥ
53
ΜΠΟΥΖΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ04.01
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
54
ΜΠΟΥΚΗΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΠΕ09
ΕΠΑΛ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ
55
ΜΠΡΙΛΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΕ04.01
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ
56
ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ04.01
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
57
ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΕ03
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
58
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ03
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
59
ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ04.01
ΕΠΑΛ ΝΕΜΕΑΣ
60
ΠΑΠΑΔΑΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΕ03
2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ
61
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΠΕ03
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
62
ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ04.01
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
63
ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ03
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ
64
ΠΑΠΑΦΙΛΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ13
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ
65
ΠΑΠΑΦΙΛΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΕ12.04
2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
66
ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΠΕ01
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΣΘΜΙΩΝ
67
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ
 ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΕ02
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
68
ΠΕΛΛΕΝΗ
ΑΡΙΣΤΕΑ
ΠΕ08
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
69
ΠΕΠΟΝΗ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΠΕ03
2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
70
ΠΕΤΟΥΜΕΝΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΕ03
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ
71
ΠΙΑΔΙΤΟΥ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΠΕ03
2ο ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
72
ΠΟΛΙΤΟΥ
ΜΑΡΘΑ
ΠΕ03
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΟΥ
73
ΠΟΤΑΚΗΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ
ΠΕ03
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ
74
ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ01
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
75
ΡΑΛΛΗΣ
ΜΑΡΚΟΣ
ΠΕ16
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΙΑΤΟΥ
76
ΡΟΥΚΗΣ
 ΜΙΧΑΗΛ
ΠΕ03
1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
77
ΡΩΜΑΝΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ03
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
78
ΣΑΜΑΡΑΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΠΕ12.04
ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ
79
ΣΙΕΤΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΠΕ04.01
1ο ΕΠΑΛ ΚΙΑΤΟΥ
80
ΣΚΟΡΔΥΛΑΚΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ04.01
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
81
ΣΟΦΙΑΝΙΔΗΣ
ΛΑΖΑΡΟΣ
ΠΕ12.05
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
82
ΣΟΦΙΑΝΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ02
ΓΥΜΝΑΣΙΟ - Λ.Τ. ΛΕΧΑΙΟΥ
83
ΣΠΑΝΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ04.04
2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
84
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΠΕ01
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
85
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ
ΠΕ12.02
ΓΥΜΝΑΣΙΟ - Λ.Τ. ΛΕΧΑΙΟΥ
86
ΣΤΡΑΒΟΔΗΜΟΥ
ΜΑΡΙΓΟΥΛΑ
ΠΕ18.12
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
87
ΣΩΤΗΡΙΟΥ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ09
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ
88
ΤΖΟΥΒΑΡΑ
ΑΔΕΛΑΪΔΑ
ΠΕ04.01
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ
89
ΤΣΑΓΓΑΡΗΣ
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
ΠΕ11
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
90
ΤΣΑΠΑΛΟΥ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΠΕ16
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
91
ΤΣΑΤΣΑΝΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΕ02
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
92
ΤΣΑΤΣΑΡΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΕ01
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΟΦΙΚΟΥ
93
ΤΣΙΑΝΤΗ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ02
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
94
ΤΣΙΜΠΟΥΚΟΥ
ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ
ΠΕ02
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
95
ΤΣΩΤΟΥ
ΣΟΦΙΑ
ΠΕ02
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
96
ΦΑΡΙΛΕΚΑΣ
ΓΑΒΡΙΗΛ
ΠΕ19-20
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
97
ΦΕΙΔΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ01
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΙΑΤΟΥ
98
ΧΑΣΟΥΡΑ
ΟΛΥΜΠΙΑ
ΠΕ02
ΓΥΜΝΑΣΙΟ - Λ.Τ. ΛΕΧΑΙΟΥ
99
ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΕ04.01
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
100
ΧΙΩΤΗΣ
ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ
ΠΕ19-20
2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
101
ΧΡΗΣΤΟΥ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΠΕ04.01
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
102
ΧΡΥΣΑΙΔΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ03
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΜΕΑΣ
103
ΨΑΡΑΚΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΕ03
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ
                ΠΙΝΑΚΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Α/Α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΚΛΑΔΟΣ ΛΕΚΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 1 ΑΓΓΕΛΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ01 Δ.Δ.Ε. Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (4ο ΓΡΑΦΕΙΟ) 2 ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ01 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ 3 ΑΣΒΕΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ02 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ 4 ΒΛΑΧΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ03 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 5 ΒΛΑΧΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΕ11 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ 6 ΒΥΤΙΝΙΩΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕ05 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΙΑΤΟΥ 7 ΒΥΤΙΝΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ ΠΕ03 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΙΑΤΟΥ 8 ΓΚΑΤΖΙΩΝΗΣ  ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΕ04.02 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ 9 ΓΟΥΛΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕ03 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ 10 ΔΑΓΡΕ  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ03 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΛΟΥ 11 ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ03 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 12 ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΙΩΑΝΝΑ ΠΕ05 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ 13 ΔΡΑΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕ03 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ 14 ΔΡΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ18.18 2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 15 ΔΡΑΚΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ ΠΕ02 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ 16 ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ02 4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 17 ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ03 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 18 ΖΑΡΑΦΕΤΑΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ18.03 1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 19 ΖΗΣΗ  ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕ13 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 20 ΖΟΡΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕ03 3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 21 ΘΑΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕ03 ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 22 ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ14.04 2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 23 ΚΑΚΑΒΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ03 ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 24 ΚΑΜΑΡΙΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕ02 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝΑΡΙΤΙΟΥ 25 ΚΑΡΑΠΑΤΑ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ16 ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 26 ΚΑΡΚΑΤΖΑΚΟΣ ΠΑΝ/ΤΗΣ ΠΕ04.01 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 27 ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ19-20 ΕΠΑΛ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ 28 ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΕ02 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 29 ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΕ04.02 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ 30 ΚΑΤΣΟΥΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΕ02 ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 31 ΚΙΚΕΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ04.04 4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 32 ΚΟΛΛΑΡΑ - ΜΙΧΟΛΙΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕ11 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 33 ΚΟΡΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ04.01 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ 34 ΚΟΥΛΑΜΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΠΕ02 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ 35 ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ ΚΟΡΝΗΛΙΑ ΠΕ16 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ 36 ΚΟΥΤΣΟΝΙΚΟΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕ19-20 1ο ΕΠΑΛ ΚΙΑΤΟΥ 37 ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΕ17.02 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΜΕΑΣ 38 ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΕ11 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΟΥ 39 ΚΩΣΤΟΓΙΑΝΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ02 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ 40 ΛΕΟΝΑΡΔΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕ04.01 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ 41 ΛΥΚΟΓΙΑΝΝΗΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ12.02 1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 42 ΜΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΠΕ05 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ 43 ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ ΠΕ04.05 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΛΟΥ 44 ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ17.02 ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ 45 ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ  ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΕ17.03 1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 46 ΜΠΑΛΗΣ  ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΕ01 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 47 ΜΠΑΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕ19-20 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΟΥ 48 ΜΠΕΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΕ02 ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 49 ΜΠΛΑΝΟΣ   ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕ09 1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 50 ΜΠΟΓΙΑΤΖΙΑΝ ΔΩΡΑ ΠΕ05 4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 51 ΜΠΟΛΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ09 ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 52 ΜΠΟΝΑΤΣΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ ΠΕ03 ΓΥΜΝΑΣΙΟ - Λ.Τ. ΛΕΧΑΙΟΥ 53 ΜΠΟΥΖΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ04.01 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 54 ΜΠΟΥΚΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕ09 ΕΠΑΛ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ 55 ΜΠΡΙΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ04.01 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ 56 ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ04.01 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 57 ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕ03 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 58 ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ03 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 59 ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ04.01 ΕΠΑΛ ΝΕΜΕΑΣ 60 ΠΑΠΑΔΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ03 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ 61 ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΕ03 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 62 ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ04.01 1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 63 ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ03 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ 64 ΠΑΠΑΦΙΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ13 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ 65 ΠΑΠΑΦΙΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕ12.04 2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 66 ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΕ01 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΣΘΜΙΩΝ 67 ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ   ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕ02 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 68 ΠΕΛΛΕΝΗ ΑΡΙΣΤΕΑ ΠΕ08 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 69 ΠΕΠΟΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕ03 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 70 ΠΕΤΟΥΜΕΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕ03 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ 71 ΠΙΑΔΙΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ03 2ο ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 72 ΠΟΛΙΤΟΥ ΜΑΡΘΑ ΠΕ03 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΟΥ 73 ΠΟΤΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΕ03 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΑΤΟΥ 74 ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ ΜΑΡΙΑ ΠΕ01 3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 75 ΡΑΛΛΗΣ ΜΑΡΚΟΣ ΠΕ16 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΙΑΤΟΥ 76 ΡΟΥΚΗΣ   ΜΙΧΑΗΛ ΠΕ03 1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 77 ΡΩΜΑΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ03 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 78 ΣΑΜΑΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ12.04 ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ 79 ΣΙΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕ04.01 1ο ΕΠΑΛ ΚΙΑΤΟΥ 80 ΣΚΟΡΔΥΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ04.01 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 81 ΣΟΦΙΑΝΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΠΕ12.05 ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 82 ΣΟΦΙΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ02 ΓΥΜΝΑΣΙΟ - Λ.Τ. ΛΕΧΑΙΟΥ 83 ΣΠΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ04.04 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 84 ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΕ01 4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 85 ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ12.02 ΓΥΜΝΑΣΙΟ - Λ.Τ. ΛΕΧΑΙΟΥ 86 ΣΤΡΑΒΟΔΗΜΟΥ ΜΑΡΙΓΟΥΛΑ ΠΕ18.12 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ 87 ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ09 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ 88 ΤΖΟΥΒΑΡΑ ΑΔΕΛΑΪΔΑ ΠΕ04.01 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ 89 ΤΣΑΓΓΑΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΕ11 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 90 ΤΣΑΠΑΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕ16 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 91 ΤΣΑΤΣΑΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕ02 ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 92 ΤΣΑΤΣΑΡΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕ01 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΟΦΙΚΟΥ 93 ΤΣΙΑΝΤΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ02 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 94 ΤΣΙΜΠΟΥΚΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΠΕ02 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 95 ΤΣΩΤΟΥ ΣΟΦΙΑ ΠΕ02 4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 96 ΦΑΡΙΛΕΚΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΠΕ19-20 4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 97 ΦΕΙΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ01 ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΙΑΤΟΥ 98 ΧΑΣΟΥΡΑ  ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΕ02 ΓΥΜΝΑΣΙΟ - Λ.Τ. ΛΕΧΑΙΟΥ 99 ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕ04.01 4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 100 ΧΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ ΠΕ19-20 2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 101 ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΕ04.01 3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 102 ΧΡΥΣΑΙΔΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ03 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΜΕΑΣ 103 ΨΑΡΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ03 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ  

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

OLTEE


  Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

  ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

 ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ                                        Αθήνα, 14 / 6 / 2011
             ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                                          Αριθ Πρωτ : 247
Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ  37
Τ.Κ  10436    -   ΑΘΗΝΑ                                     ΠΡΟΣ :ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΤΗΛ: 210 5238973   - 210 5121399                       κα Άννα Διαμαντοπούλου                               
          6932798177                                         
FAX: 210 5202798   - 210 5121399                         
                                                                                               
ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr                          
E-mail: oltee@otenet.gr                      
                    oltee.oltee@gmail.com                


Θέμα : « Μετατροπή ΕΠΑΛ & ΕΠΑΣ σε ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ.»

       Σύμφωνα με την πρότασή σας που έχει κατατεθεί για το Τεχνολογικό Λύκειο, το σχολικό έτος 2011-2012 θα λειτουργήσει με μεταβατικό ωρολόγιο πρόγραμμα η Α’ τάξη του Τεχνολογικού  Λυκείου και με την ισχύουσα δομή η Α’ τάξη και Β’ τάξη των ΕΠΑΣ.
Θεωρούμε ότι είναι αδήριτη ανάγκη  για την ομαλή μετάβαση από το εκπαιδευτικό σύστημα των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ στο Τεχνολογικό Λύκειο να λειτουργήσει για το σχολικό έτος 2011-2012 σε όλες τις ΕΠΑΣ παράλληλα με τις υπόλοιπες τάξεις των ΕΠΑΣ και μεταβατική Α΄ τάξη Τεχνολογικού Λυκείου, έτσι ώστε με τις μετατροπές των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ σε Τεχνολογικά Λύκεια που θα ισχύσουν από το σχολικό έτος 2012-2013 να μην εμφανιστεί το φαινόμενο να υπάρχουν Τεχνολογικά Λύκεια χωρίς  την  Β΄ τάξη.

                                               
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ
sfragis          Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
̈ü






   ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ                                         ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ


ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

1)  Κωμαΐτης Χριστόφας

2)  Γεώργας Χρήστος

3)  Μαντέλλου Δήμητρα

4)  Μακαντάσης Θεμιστοκλής

5)  Αυλωνίτη Ελένη

6)  Λέκκας Ηλίας

7)  Κλωνιζάκης Μάρκος

oltee


     Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

 ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ                             Αθήνα, 8 / 6 / 2011
             ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                              
          Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ  37
Τ.Κ  10436    -   ΑΘΗΝΑ                        
ΤΗΛ: 210 5238973  - 210 5121399                         
         6932798177                                              
FAX: 210 5202798  - 210                                                                                  
ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr                                          
                         E-mail: oltee@otenet.gr                                         
                                oltee.oltee@gmail.com                            




ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

          Μετά την ανακοίνωση της Υπουργού Παιδείας για το Τεχνολογικό Λύκειο, την Τρίτη 7 Ιουνίου 2011 συνεδρίασε το ΣΠΔΕ του ΕΣΥΠ με μοναδικό θέμα συζήτησης την πρόταση της Υπουργού για το Τεχνολογικό Λύκειο. Στη συνεδρίαση εκ μέρους της ΟΛΤΕΕ συμμετείχε ο πρόεδρος της ΟΛΤΕΕ  κ. Μαλαγάρης Πολύκαρπος.
Κατ΄ αρχήν έγινε παρουσίαση της πρότασης από τον ειδικό γραμματέα του ΥΠΔΒΜΘ κ. Κοντογιάννη Μιχαήλ. Στη συνέχεια τοποθετήθηκαν όλα τα συμμετέχοντα μέλη του συμβουλίου στην πρόταση του ΥΠΒΔΜΘ.
Μετά από αίτημα του εκπροσώπου της Ν.Δ να καταθέσει τις παρατηρήσεις του ο εκπρόσωπος της ΟΛΤΕΕ πριν τοποθετηθούν τα υπόλοιπα μέλη, δόθηκε ο λόγος στον πρόεδρο της ΟΛΤΕΕ που προέβη στην παρακάτω τοποθέτηση:
Η θέση του ΥΠΔΒΜΘ, «το Τεχνολογικό Λύκειο  να καταξιωθεί στη  Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ως ένα σχολείο πρώτης επιλογής, εξασφαλίζοντας στον απόφοιτό του κοινωνική καταξίωση, σταθερή εργασία και δυνατότητες ανέλιξης» είναι και οι επιδιώξεις της ομοσπονδίας μας.
Τα κύρια αίτια της παθογένειας  του εκπαιδευτικού συστήματος στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, της απαξίωσή της στην κοινή γνώμη και της συνεχούς  μείωσης του μαθητικού δυναμικού της  αποτελούν:
1)      οι συνεχείς αλλαγές του νομοθετικού πλαισίου λειτουργίας των σχολείων της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
2)      ο διαχωρισμός σε δύο σχολεία, ΕΠΑ.Λ με δυνατότητα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση & ΕΠΑΣ χωρίς γενικά μαθήματα και χωρίς καμιά δυνατότητα συνέχισης των σπουδών τους στην τριτοβάθμια και με αυθαίρετη κατάταξη των ειδικοτήτων μεταξύ των δύο σχολείων ( είχε επισημανθεί από την ομοσπονδία μας πριν την ψήφιση του Ν. 3475 των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ ).
3)      οι αναποτελεσματικές πολιτικές που εφαρμόστηκαν στο χώρο της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης όλες τις προηγούμενες δεκαετίες.
4)      η ελλιπής  ενημέρωση της κοινής γνώμης για τις δυνατότητες της Τ.Ε.Ε
Η ομοσπονδία μας  αρκετά νωρίς είχε διαβλέψει όλες αυτές τις αιτίες που είχαν σαν τελικό αποτέλεσμα την συνεχή μείωση του μαθητικού δυναμικού της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και την απαξίωσή της στη κοινή γνώμη.
Είχε προτείνει λύσεις στην προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ( με την κατάργηση της τεχνολογικής κατεύθυνσης από τα Γενικά Λύκεια για αναβάθμιση του μαθητικού δυναμικού της) και με την κατάθεση αναλυτικής πρότασης λειτουργίας ενός και μόνο σχολείου στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση στο προηγούμενο ΣΠΔΕ του ΕΣΥΠ, που είχε θετική αντιμετώπιση και είχε βοηθήσει στην διατύπωση της τελικής του πρότασης προς το Υπουργείο Παιδείας  αλλά και με την επίσημη κατάθεση της πρότασης της στην σημερινή πολιτική ηγεσία  του ΥΠΔΒΜΘ  κατά την διάρκεια των διαβουλεύσεων για την διαμόρφωση της πρόταση για το Τεχνολογικό Λύκειο.
Ουδέποτε κλήθηκε όμως να καταθέσει και προφορικά της απόψεις της και να εκθέσει αναλυτικά όλους τους παράγοντες που συντελούν στην απαξίωση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης  και την σταθερή μείωση του μαθητικού δυναμικού της παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις των εκάστοτε πολιτικών ηγεσιών για προσπάθειες αύξησης του μαθητικού δυναμικού ώστε να φθάσει στα ευρωπαϊκά πρότυπα του 50 -50 % μεταξύ των μαθητών γενικής και τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Στην πρόταση που αναπτύχθηκε για το Τεχνολογικό Λύκειο, παρά τις καλοπροαίρετες προσπάθειες για  ανάπτυξη και αναβάθμιση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και την δυνατότητα των μαθητών της για ολοκλήρωση των επαγγελματικών τους στόχων χωρίς φραγμούς και μονόδρομους, δυστυχώς συνεχίζονται ακόμα να εμφανίζονται εκπαιδευτικές πολιτικές που ακυρώνουν όλες τις θετικές προσπάθειες  και θα οδηγήσουν για άλλη μια φορά στην αποτυχία των προσπαθειών σας.
Στην πρόταση υπάρχουν πράγματι αρκετά θετικά σημεία που συμβάλλουν στην βελτίωση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης, υπάρχουν όμως και αρκετά αρνητικά που μπορεί να ακυρώσουν όλη την προσπάθεια ανάπτυξης.
Θα αρχίσουμε με τα θετικά σημεία, που είναι :
1)    Η δημιουργία ενός αυτοδύναμου σχολείου, του Τεχνολογικού Λυκείου που ήταν και είναι πάγιο αίτημα και της ομοσπονδίας μας.
2)    Το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα της Α΄ τάξης του Τεχνολογικού Λυκείου. Σαν ομοσπονδία είχαμε προτείνει την διδασκαλία 4 τρίωρων μαθημάτων, ένα αντιπροσωπευτικό μάθημα  για κάθε τομέα.  Στην πρότασή σας προτείνετε 2 τρίωρα.
3)    Η ίδρυση και λειτουργία Τμημάτων ειδίκευσης Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ( Δ’ έτος ) με στόχους ίδιους με αυτούς που και η ομοσπονδία μας  σας είχε προτείνει.  Η ΟΛΤΤΕ είναι η μόνη ομοσπονδία που είχε προτείνει από το 2008 την ίδρυση αυτών των τμημάτων εντός του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος και τα οποία θα συμβάλλουν θετικά στην ανάπτυξη της.
4)    Η πρακτική άσκηση χωρίς να αναφέρονται βέβαια λεπτομέρειες για το πώς αυτή θα επιτευχθεί.
5)    Η κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Αυτό έπρεπε να είχε γίνει εδώ και αρκετά χρόνια και ένα από τα αρνητικά σημεία που συνέβαλλαν στην απαξίωση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης.
6)    Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης που δεν έχει πραγματοποιηθεί εδώ και δεκάδες χρόνια παρά τις συνεχείς πιέσεις της ομοσπονδίας μας για την πραγματοποίησή της.
7)    Η αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων και των σχολικών βιβλίων. Πάγιο αίτημα της ομοσπονδίας μας ήταν η αναμόρφωση των αναλυτικών και των βιβλίων με περιεχόμενο που να ανταποκρίνονται στις γνώσεις που απαιτούνται για μαθητές δευτεροβάθμιας και όχι  με αντιγραφές συγγραμμάτων σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Συνεχίζω με τα αρνητικά σημεία της πρότασης που είναι αρκετά και πολλά αυτά θα συμβάλλουν την απαξίωση του Τεχνολογικού Λυκείου.
1)    Σημαντικό είναι η μείωση του υποχρεωτικού ωραρίου από 35 ώρες την εβδομάδα, που εφαρμόζεται σε όλες τις προηγούμενες μορφές σχολείων της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης, στις 31 υποχρεωτικές ώρες για όλους τους μαθητές με την προσθήκη των 4 ωρών των μαθημάτων υποστήριξης μέσα στο σχολικό πρόγραμμα , τις οποίες δεν θα παρακολουθούν όλοι οι μαθητές, άλλα μόνο όσοι έχουν μαθησιακές αδυναμίες. Θετικό σημείο είναι οι ώρες μαθημάτων υποστήριξης να περιλαμβάνονται μέσα στο σχολικό πρόγραμμα άλλα όχι σε βάρος των άλλων υποχρεωτικών μαθημάτων. Η τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση παρουσιάζει ιδιαιτερότητες και θα πρέπει να αυξηθεί το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα τους και πέραν του 35ωρου, μέχρι 38 ώρες εβδομαδιαία ώστε να συμπεριληφθούν και τα μαθήματα υποστήριξης.
2)    Δραστική μείωση των μαθημάτων γενικής παιδείας στην Β΄ τάξη και στην Γ΄ τάξη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο μηδενισμός των ωρών διδασκαλίας Φυσικής και Χημείας στην Β’ και Γ΄ τάξη, μαθημάτων που είναι αναγκαία για να συνεχίσουν οι μαθητές τις σπουδές τους στα ΑΤΕΙ και μείωση των ωρών διδασκαλίας στα μαθηματικά που και αυτά είναι απαραίτητα για τα ΑΤΕΙ . Δεν είναι δυνατόν ένας μαθητής που φοιτά σε Τεχνολογικό Λύκειο να διδάσκεται μαθήματα Φυσικής και Χημείας 3 ώρες σε όλη την διάρκεια των σπουδών του ( με το ισχύον σύστημα διδάσκεται σύνολο 12 ώρες )και Μαθηματικά 9 ώρες συνολικά ( με το ισχύον σύστημα διδάσκεται 15 ώρες). Με την πρότασή σας αυτή αναιρείται οι ίδιοι τις αιτιάσεις που αναφέρετε για την αποτυχία των ΕΠΑΣ που δεν διδασκότανε γενικά μαθήματα με τον μηδενισμό διδασκαλίας ορισμένων μαθημάτων. Εξάλλου οι ίδιοι στην πρότασή σας αναφέρετε ότι στα τμήματα  ειδίκευσης Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ( Δ’ έτος ) θα διδάσκονται και 6 ώρες μαθήματα γενικής παιδείας ( μάλλον αυτά τα μαθήματα θα είναι Μαθηματικά – Φυσική & Χημεία ) για να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις συνέχισης της φοίτησής τους στα ΤΕΙ.
3)    Διαχωρισμός των μαθητών στην Γ΄ τάξη του Τεχνολογικού Λυκείου. Η πρότασή σας είναι μια από τις αιτίες που θα δημιουργήσουν πρόβλημα στην καταξίωση του Τεχνολογικού Λυκείου και εμφανίζεται πάλι μια αρνητική ρατσιστική διάκριση μεταξύ των μαθητών, που ίσχυε παλαιότερα αλλά ευτυχώς είχε καταργηθεί στα ΕΠΑΛ. Παρόλα τα καλά σας λόγια για την ανάπτυξη της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης, με τη πρότασή σας στο σημείο αυτό με το διαχωρισμό που κάνετε βάζετε το πρώτο λιθαράκι για την απαξίωση της. Η ομοσπονδία μας είναι αντίθετη με αυτή σας την επιλογή. Στην πρότασή μας, προτείνουμε να μην υπάρχει κανένας διαχωρισμός στην Γ΄ τάξη αλλά να ισχύσει ότι εφαρμόζεται και στα ΕΠΑΛ. Οι μαθητές στην Γ΄ τάξη να δηλώνουν ποιοι επιθυμούν να διδάσκονται μαθήματα κορμού γενικής παιδείας  με διέξοδο κατόπιν ειδικών εξετάσεων στα ΑΤΕΙ και ποιοι επιθυμούν να διδαχθούν μαθήματα κατεύθυνσης γενικής παιδείας με πανελλήνιες εξετάσεις σε 6 μαθήματα για τα ΑΕΙ και τα ΑΤΕΙ, όπως ισχύει στο ΕΠΑΛ. Βέβαια πρέπει να γίνει αλλαγή του ωρολογίου προγράμματος της Γ΄ τάξης. Η πρότασή σας για διαχωρισμό, με λειτουργία τμήματος ειδικότητας  και λειτουργία τμήματος γενικής παιδείας δεν είναι αποδεκτή.
Εξάλλου στα τμήματα γενικής παιδείας, όπως προτείνετε να λειτουργήσουν, με τη διδασκαλία μερικών μόνο μαθημάτων γενικής παιδείας για κάλυψη της ύλης που δεν είναι γνωστή στους μαθητές λόγω μη σωστής διδασκαλίας όλων των γενικών μαθημάτων στις προηγούμενες τάξεις  είναι αντιπαιδαγωγική διαδικασία γιατί θα λειτουργεί με πρόγραμμα φροντιστηρίου και θα είναι πάρα πολύ κουραστικό και βαρετό για τους μαθητές. Το σχολείο δεν παρέχει πλέον εκπαίδευση αλλά θα λειτουργεί σαν φροντιστήριο.
 Πιστεύουμε ότι δεν έχετε κάνει αυτή την επιλογή καταργώντας με ένα εύσημο τρόπο την πρόσβαση των μαθητών της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης στα ΑΕΙ.
Αντιδρούμε έντονα σε αυτή σας την πρόταση γιατί είναι ένα  έμμεσος τρόπος  απαξίωσης της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης σε αντίθεση με όλα όσα αναφέρετε στην πρότασή σας για καταργήσεις διακρίσεων,  αποκλεισμών και ισότιμης αντιμετώπισης των μαθητών μεταξύ των δύο τύπων λυκείου της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Οι μαθητές της Γ’ τάξης  πρέπει να αντιμετωπίζονται  ισότιμα, λαμβάνοντες όλοι Απολυτήριο και Πτυχίο ειδικότητας όπως ισχύει σήμερα. Με την πρότασή σας κατηγοριοποιείται τους μαθητές και μειώνετε τα κεκτημένα τους.
4)    Η λειτουργία Τεχνολογικών Λυκείων υπό την ευθύνη άλλων Υπουργείων ή ΝΠΔΔ δεν μας βρίσκει καθόλου  σύμφωνους γιατί στην πρότασή σας υπάρχουν αρκετά σκοτεινά σημεία. Αναφέρετε ότι μπορούν να υπάρχουν αποκλίσεις που θα καλύπτονται με έκδοση κοινών υπουργικών αποφάσεων. Η μέχρι σήμερα λειτουργία σχολείων τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης έχει δείξει ότι στα σχολεία των άλλων Υπουργείων ή ΝΠΔΔ δεν εφαρμόζετε η υπάρχουσα νομοθεσία αλλά έχουν προνόμια που αποβαίνουν σε βάρος  πάντα των σχολείων του Υπουργείου Παιδείας. Πρέπει επιτέλους να αναμορφώσουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα και εκπαίδευση να παρέχει μόνο το Υπουργείο Παιδείας, ενώ όλα τα άλλα παραγωγικά υπουργεία να παρέχουν μόνο κατάρτιση.
5)    Ως προς το ποσοστό εισαγωγής των αποφοίτων Τεχνολογικού Λυκείου  με ειδικές εξετάσεις στα ΑΤΕΙ η πρότασή σας παρουσιάζει ακόμα ένα μελανό σημείο. Προτείνετε να προσδιορίζεται το ποσοστό εισαγωγής από την πληθυσμιακή συμμετοχή των μαθητών της Γ΄ τάξης του Τεχνολογικού Λυκείου σε σχέση με το συνολικό αριθμό των μαθητών της Γ΄ τάξης Γενικού και Τεχνολογικού Λυκείου. Αυτό δεν είναι ισότιμη αντιμετώπιση αλλά είναι σε βάρος των μαθητών του Τεχνολογικού Λυκείου. Η ισότιμη αντιμετώπιση θα ήταν το ποσοστό εισαγωγής να προσδιορίζεται από τον συνολικό αριθμό των μαθητών  της Γ΄ τάξης του Τεχνολογικού Λυκείου σε σχέση με το συνολικό αριθμό των μαθητών της Γ΄ τάξης Γενικού και Τεχνολογικού Λυκείου που είναι και πάγια θέση της ομοσπονδίας μας. Και σε αυτό το σημείο προσπαθείτε να βάλετε φραγμούς  σε βάρος των μαθητών της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης προς όφελος των μαθητών των Γενικών Λυκείων. Επίσης στην πρότασή σας δεν αναφέρετε καθόλου τι θα γίνει με την εισαγωγή στις σχολές υπαξιωματικών του Στρατού – Ναυτικού  και Αεροπορίας και στις σχολές της Αστυνομίας. Πιστεύουμε ότι δεν το παραλείψατε εσκεμμένα δημιουργώντας ακόμα ένα λόγο απαξίωσης του Τεχνολογικού Λυκείου. Η εισαγωγή των μαθητών του Τεχνολογικού Λυκείου στις σχολές υπαξιωματικών και στις σχολές Αστυνομίας θα πρέπει να είναι δεδομένη και μάλιστα με ποσοστά εισαγωγής όπως προτείνουμε να υπολογίζονται για την εισαγωγή τους στα ΑΤΕΙ. Με την υφιστάμενη κατάσταση τα ποσοστά εισαγωγής των μαθητών της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης σε αυτές τις σχολές ήταν τόσο μικρά που θύμιζαν ελεημοσύνη .
6)    Ως προς τους τομείς και τις ειδικότητες που θα λειτουργήσουν στα Τεχνολογικά Λύκεια προτείνατε ότι θα δημιουργηθεί ένα καλάθι τομέων και ειδικοτήτων από επιτροπή  εμπειρογνωμόνων που υπάρχει στο Υπουργείο Παιδείας μετά από σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Διά Βίου Μάθησης και σύνδεσης με την απασχόληση, από το οποίο θα καθορίζονται οι τομείς και οι ειδικότητες που θα λειτουργούν σε κάθε Τεχνολογικό Λύκειο. Στο Συμβούλιο αυτό δεν ανήκει κανένας εκπρόσωπος από της ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ μετέχουν εκπρόσωποι των άλλων παραγωγικών Υπουργείων. Αυτό δημιουργεί μεγάλα προβλήματα γιατί δεν υπάρχει κανένας τρόπος εισήγησης η ελέγχου των προτεινόμενων να λειτουργήσουν τομέων και ειδικοτήτων. Η ομοσπονδία μας δεν αποδέχεται κατά την πρώτη εφαρμογή του Τεχνολογικού Λυκείου να μην υπάρχουν όλοι οι τομείς και όλες οι ειδικότητες που λειτουργούν αυτή την στιγμή στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ.
Επίσης η έγκριση των τομέων και ειδικοτήτων που θα λειτουργήσουν σε κάθε Τεχνολογικό Λύκειο θα γίνει μετά τις εισηγήσεις των Περιφερειακών Συμβουλίων μετά από εισηγήσεις των Περιφερειακών Επιτροπών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στις οποίες είναι αναγκαίο να συμμετέχουμε για να εκφράζουμε τις απόψεις , όπως ίσχυε μέχρι σήμερα συμμετέχοντας στις Νομαρχιακές Επιτροπές Παιδείας των Νομαρχιών.
Από την παράθεση των θετικών και αρνητικών της πρότασης του ΥΠΔΒΜΘ για το Τεχνολογικό Λύκειο προκύπτει ότι ενώ στα εισαγωγικά της πρότασης γίνεται ανάλυση όλων των μειονεκτημάτων που είχαν όλα τα προηγούμενα συστήματα της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης που συνέβαλαν στην απαξίωση της από την κοινή γνώμη και την συνεχή μείωση του μαθητικού δυναμικού της και ότι θα καταβληθούν προσπάθειες υπερνίκησης όλων  αυτών των αιτίων για την ανάπτυξή της και την αύξηση του μαθητικού δυναμικού της στα πλαίσια των ευρωπαϊκών χωρών  η ανάλυση λειτουργίας του νέου Τεχνολογικού Λυκείου στηρίζεται και πάλι στις παλιές συνταγές, με τους ίδιους διαχωρισμούς, με τους ίδιους επαναλαμβανόμενους περιορισμούς και γενικά με μια φοβική πολιτική πραγματικής ανάπτυξης της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης . Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας παρουσιάζεται ότι μπορεί να θέλει να αναβαθμίσει την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση αλλά δεν τολμά να κάνει εκείνο το βήμα που είναι αναγκαίο για την ανάπτυξη της.
Εκφράζουμε την άποψη μας  ότι όσα περιλαμβάνονται στην πρόταση του ΥΠΔΒΜΘ για το Τεχνολογικό Λύκειο απέχουν πολύ από την πραγματικότητα για μια ουσιαστική αναβάθμιση και ανάπτυξη της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και δεν προβλέπεται κανένα αισιόδοξο μέλλον και ανάπτυξή της με τα προτεινόμενα μέτρα.
Οι λανθασμένες επιλογές και νομοθετικές ρυθμίσεις που έχουν γίνει τα τελευταία 20 χρόνια για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση δεν έχουν φέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα γιατί :
1)    Γίνονται χωρίς ουσιαστικό διάλογο μεταξύ του Υπουργείου και των εργαζόμενων εκπαιδευτικών της ΤΕΕ που είναι γνώστες όλων των παραμέτρων.
2)    Δεν υπάρχει πολιτική βούληση ανάπτυξης ενός συστήματος πραγματικής και αναβαθμισμένης τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης , αλλά πάντα ακολουθούνται ημίμετρα και επιλογές που δεν συμβάλλουν στην ανάπτυξή της αλλά στην φίμωση της για συντεχνιακούς λόγους κυρίως .
3)    Δεν υπάρχει ενιαία εθνική πολιτική λειτουργίας ενός σταθερού συστήματος εκπαίδευσης στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση αλλά ο κάθε Υπουργός χωρίς καμιά ουσιαστική μελέτη κάνει και μια μεταρρύθμιση  αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις και τα αποτελέσματα .
Τελειώνοντας εκφράζουμε την ελπίδα ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΒΜΘ θα αναρωτηθεί αν είναι σωστή η τακτική που ακολούθησε μέχρι τώρα. Να καλέσει άμεσα σε διάλογο όλες τις ομοσπονδίες των καθηγητών για να εκφράσουν αιτιολογημένα τις απόψεις τους και να προσπαθήσει να καταλήξει σε μια τελική πρόταση πραγματικής αναβάθμισης και ανάπτυξης της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης εγκαταλείποντας τις αγκυλώσεις, τα στερεότυπα, τους περιορισμούς , τους διαχωρισμούς και οτιδήποτε άλλο χωρίζει τους μαθητές σε κατηγορίες και κατατάσσει τους μαθητές της ΤΕΕ στην κατηγορία των « παιδιών ενός κατώτερου θεού».
Στη συζήτηση που ακολούθησε δεν ξεκαθαρίστηκε ξεκάθαρα τι θα γίνει με τις μετατροπές των σχολείων ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ σε Τεχνολογικά Λύκεια. Η θέση της ομοσπονδίας μας είναι όλα τα λειτουργούντα ΕΠΑΛ και  ΕΠΑΣ  να μετατραπούν σε Τεχνολογικά Λύκεια, χωρίς συγχωνεύσεις και καταργήσεις τουλάχιστον για τα πρώτα έτη εφαρμογής του νέου θεσμού.


ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ
sfragisΟ ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                           Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
̈üĀ

 


                 
                                                                                   ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΑΡΑΝΤΗΣ