Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

1821 - ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ τότε και τώρα


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 20-3-2013

 Αριθμ. Δ.Τ.: 040

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

1821 - ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ τότε και τώρα

Σχεδόν 200 χρόνια μετά την Μεγάλη Επανάσταση των Ελλήνων, των υποτελών και των κατατρεγμένων, η πατρίδα μας υποδουλώνεται ξανά στις ίδιες δυνάμεις. Την άπληστη δίψα των Ολίγων για άμετρο Πλούτο, Εξουσία και Δύναμη.

Η επιδίωξη της οικονομικής ολιγαρχίας για παγκόσμιο έλεγχο είναι πανάρχαια. Κάποτε, συνδέονταν και με κατά τόπους «εθνικά» συμφέροντα ή θρησκευτικά «πιστεύω», όχι επειδή το Κεφάλαιο έχει πατρίδα ή πιστεύει σε αξίες, αλλά γιατί έπρεπε να προβληθεί κάποια Ιδέα, ώστε οι πολίτες να είναι πρόθυμοι να θυσιαστούν για αυτήν…

Τώρα, οι μέθοδοι ελέγχου και καταδυνάστευσης έχουν αλλάξει. Δεν χρησιμοποιούνται πια στρατιωτικά μέσα, ούτε στοχεύουν στην κατάληψη του «εδάφους» μιας Πατρίδας. Αρκεί ο απόλυτος οικονομικός έλεγχος του λαού της. Η υπόλοιπη «διακυβέρνηση» της χώρας μπορεί να ασκείται από τους τοπικούς «άρχοντες»… Άλλωστε, η πλουτοκρατία έχει να ασχοληθεί με πολύ πιο σοβαρά θέματα!! Τις «λεπτομέρειες» μπορούν να τις διεκπεραιώσουν οι …δημοκρατικά εκλεγμένοι, ντόπιοι «κοτζαμπάσηδες»…

Το σύγχρονο μεγάλο πείραμα της διεθνούς οικονομικής ολιγαρχίας για απόλυτο παγκόσμιο οικονομικό έλεγχο ξεκίνησε από την Ελλάδα και την Κύπρο. Τυχαίο;

«Οι Έλληνες είναι δυσκολοκυβέρνητοι και δύσκολα δαμάζονται. Γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες. Έτσι ίσως καταφέρουμε να τους κάνουμε να συμμορφωθούν. Εννοώ, βέβαια, να χτυπήσουμε την γλώσσα τους, την Θρησκεία τους, τα πολιτισμικά και ιστορικά αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε την δυνατότητά τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους, ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν…»

Παρά τις σοβαρές ενστάσεις για την αυθεντικότητα και την πατρότητα της δήλωσης, παραμένει αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι ο πόλεμος εναντίον της Ελλάδος έχει ξεκινήσει εδώ και δεκαετίες, με συστηματική διάβρωση αυτών ακριβώς των αξιών που περιγράφονται στη δήλωση, ακόμη και αν αυτή δεν έγινε ποτέ...

Ο Ελληνισμός είναι επικίνδυνος, γιατί συνδύαζε πάντοτε επιτυχημένα το «εθνικό» με το «οικουμενικό», την βαθειά θρησκευτική του πίστη με την ανοχή και την αποδοχή του διαφορετικού, την προσωπική οικονομική ανάπτυξη με την κοινωνική ανταπόδοση. Οι Έλληνες έπρεπε να «μαζοποιηθούν», να «εξατομικευθούν», να καταλήξουν «καταναλωτικές μονάδες». Το πείραμα πέτυχε σε όλη τη Δύση, γιατί όχι και στη χώρα μας!

Η επίθεση που δέχθηκε η πατρίδα μας εντάθηκε τα τελευταία χρόνια με την προβολή και την επιβολή της υπερκατανάλωσης. Στόχος ήταν, εκτός από τη διάβρωση των «ηθών» και των κοινωνικών δομών, να υπερδανειστεί η χώρα και τα νοικοκυριά. Μας δάνειζαν ως κράτος για να αγοράζουμε τα οπλικά συστήματα και τα προϊόντα των εργοστασίων τους, για να τους αναθέσουμε τα μεγάλα έργα, αεροδρόμια, επικοινωνίες, Ολυμπιακούς Αγώνες. Οι εγχώριες Τράπεζες, που τώρα αρνούνται να διοχετεύσουν κεφάλαια στις επιχειρήσεις, πριν από λίγα χρόνια πολιορκούσαν τους πολίτες για τη λήψη κάθε μορφής «δανείου»!

Είναι αδύνατο να μην ήξερε κανείς από οικονομικά σε ολόκληρη την Ευρώπη... Είναι προφανές ότι το οικονομικό αδιέξοδο ήταν προμελετημένο! Ακόμη, δεν πείθουν κανένα ότι τα μέτρα που λαμβάνονται στοχεύουν στην έξοδο από την κρίση. Στοχεύουν καθαρά στην απόλυτη εξαθλίωση του λαού και στο ξεπούλημα της Εθνικής κυριαρχίας. Το πείραμα γίνεται εδώ, για να αντιμετωπιστούν τα μικροπροβλήματα που θα ανακύψουν από την εφαρμογή του και μετά να επεκταθεί «τελειοποιημένο» στον υπόλοιπο κόσμο.

Οι επιλογές μας δεν είναι πολλές. Ή θα αποδεχθούμε παθητικά το νέο τύπο του «ραγιά», ή θα επαναστατήσουμε! Οι Κύπριοι ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ !!

Όμως, η Επανάσταση δεν είναι – ούτε υπήρξε ποτέ – στιγμιαίο γεγονός. Περνάει από μυστικές διεργασίες ψυχής και πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτές έχει η Παιδεία. Περνάει από κοινωνικές ζυμώσεις και «αποτυχημένες» προ-επαναστάσεις ! Και αυτά προϋποθέτουν ανάταση ψυχής, εσωτερική επανατοποθέτηση, αλλαγή τρόπου σκέψης (μετά-νοια), νέα «στάση» ζωής (Ανά-σταση) και τέλος, προσωπική και κοινωνική ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να πρωταγωνιστήσουν στη νέα Επανάσταση που έχει ανάγκη ο τόπος:

– ΝΑΙ στη       Συλλογικότητα    – ΟΧΙ στην   «Ιδιωτεία»

– ΝΑΙ στη       Συμμετοχή           – ΟΧΙ στην   Απομόνωση

– ΝΑΙ στη       Δράση                  – ΟΧΙ στην   Εγκατάλειψη

– ΝΑΙ στους    Αγώνες               – ΟΧΙ στην   Μοιρολατρία

– ΝΑΙ στον     Άνθρωπο             – ΟΧΙ στην   Μάζα

– ΝΑΙ στο       Πρόσωπο             – ΟΧΙ στο     Νούμερο

– ΝΑΙ στα       «Πιστεύω»          – ΟΧΙ στην   Κατανάλωση

– ΝΑΙ σε         Τρόπο ζωής          – ΟΧΙ στο     «Life style»

– ΝΑΙ στην     Αυθεντικότητα    – ΟΧΙ στο     Δήθεν

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Η επιμονή, η …γκρίνια και η δημοσιοποίηση, έφεραν κάποιο (μικρό) αποτέλεσμα…


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 19-3-2013

 Αριθμ. Δ.Τ.: 039

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Διαδραστικοί Πίνακες και Κινητά Εργαστήρια

Η επιμονή, η …γκρίνια και η δημοσιοποίηση, έφεραν κάποιο (μικρό) αποτέλεσμα…

ΟΛΑ τα ΣΧΟΛΕΙΑ της Τ.Ε.Ε. (ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ.) θα λάβουν από ένα Διαδραστικό Σύστημα ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ της Α΄ ΤΑΞΗΣ τους, όπως έχουν καταχωρηθεί και επικαιροποιηθεί στο survey (τα Γυμνάσια θα λάβουν για όλα τα τμήματα όλων των τάξεων και τα Δημοτικά για όλα τα τμήματα της Στ΄ τάξης).

Αυτό αναφέρεται στην επιστολή που έστειλε στα σχολεία η αρμόδια Υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.[1], σε απάντηση του τελευταίου εγγράφου μας, το οποίο μνημονεύει. Η Ομοσπονδία μας βέβαια δεν περιλαμβάνεται στους αποδέκτες της επιστολής (!), αλλά μας δόθηκε προφορικά η διαβεβαίωση ότι θα λάβουμε εν καιρώ αναλυτική απάντηση του Υπουργείου στις θέσεις μας.

«…στην παρούσα φάση οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων δεν χρειάζεται να προβούν σε κάποια σχετική ενέργεια…»

Υπενθυμίζουμε ότι οι Προκηρύξεις των έργων «Προμήθεια και Εγκατάσταση Κινητών Εργαστηρίων Πληροφορικής» και «Προμήθεια και Εγκατάσταση Διαδραστικών Συστημάτων» δημοσιοποιήθηκαν το Νοέμβριο του 2012[2].

Η Ομοσπονδίας μας διατύπωσε τις θέσεις της σε σειρά εγγράφων[3].

Τεκμηριωμένες αντιρρήσεις για την επιλογή κινητών εργαστηρίων και λογισμικού κλειστού κώδικα διατύπωσαν, αρμοδιότεροι από εμάς όπως, η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής, η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος, η μη κερδοσκοπική Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (στην οποία συμμετέχουν 29 Πανεπιστήμια, Τεχνολογικά Ιδρύματα και Ερευνητικά Κέντρα), η Ένωση Ελλήνων Χρηστών και Φίλων ΕΛ/ΛΑΚ και άλλοι[4]. Οι απόψεις αυτές «ταξίδεψαν» και στην Ευρώπη[5].

Επιμένουμε λοιπόν, στο αίτημά μας να τροποποιηθεί η Προκήρυξη και να επιλεγεί η προμήθεια σταθερών υπολογιστών αντί των laptops, όπως και η επιλογή λειτουργικών συστημάτων ανοικτού κώδικα αντί του προκαθορισμένου κλειστού λογισμικού, ώστε με τα ίδια χρήματα να καλυφθούν και οι υφιστάμενες αδήριτες ανάγκες σε εργαστήρια πληροφορικής, τόσο στα σχολεία της Τ.Ε.Ε. (ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. – Σ.Ε.Κ.), όσο και στα Δημοτικά.

Επίσης, ζητούμε να συμπεριληφθούν και στα δύο αυτά έργα, τα σχολεία Ειδικής Αγωγής (τα Τ.Ε.Ε. Α΄ & Β΄ βαθμίδας, καθώς και τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.).

Πάντως, από όλη την «αναστάτωση» που προκάλεσαν τα έγγραφά μας, προέκυψε αδιαμφισβήτητα το γεγονός ότι το Υπουργείο δεν ρώτησε τα σχολεία, ούτε συμβουλεύτηκε τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., αναφορικά με την προτίμησή τους για κινητά ή σταθερά εργαστήρια, για λογισμικό κλειστού ή ανοικτού κώδικα, αλλά και δεν έχει αποτιμήσει και αξιολογήσει τη λειτουργία των κινητών εργαστηρίων που έχουν ήδη προμηθευτεί ορισμένα σχολεία από προηγούμενα προγράμματα!!

Τέλος, διευκρινίζουμε, ότι ουδέποτε επιχειρήσαμε να συλλέξουμε στοιχεία απευθείας από τα σχολεία, στα οποία απλώς κοινοποιήσαμε προς γνώσιν τους τις επιστολές με τις απόψεις μας όπως και τα ερωτήματα που θέσαμε στη Διοίκηση, στην οποία (και μόνο) απευθυνθήκαμε. Για απαντήσεις, στα πολλά ερωτήματα που δεχθήκαμε, παραπέμψαμε στους αρμοδίους …

Σε αναμονή λοιπόν της αναλυτικής απάντησης του Υπουργείου, εξακολουθούμε να υποστηρίζουμε τα λογικά και να αγωνιζόμαστε για τα αυτονόητα

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.



Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Η απάτη ΔΝΤ και τραπεζών - Βίντεο που πρέπει να αντιγράψεις.


Η απάτη ΔΝΤ και τραπεζών - Βίντεο που πρέπει να αντιγράψεις.

Δείτε:

ΒΙΝΤΕΟ
ζ. - Η απάτη ΔΝΤ και τραπεζών



Τόση δημοκρατία… είχαμε να ζήσουμε από την Χούντα!  …λένε στο διαδίκτυο.

Εγγραφείτε στο ιστολόγιό μας, προβάλετε τον ιστοχώρο μας, για να δυναμώσουμε την φωνή μας!!!

Με εκτίμηση, ΓΧΝν.
http://church-taxiarchon-kernitsas.blogspot.com
http://aromapanagias.blogspot.com
http://aeropsekasmostripolisarcadias.blogspot.com

"ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ" Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΜΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ!

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Συνάντηση με τα Πολιτικά Κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 15-3-2013

 Αριθμ. Πρωτ.: 168

ΠΡΟΣ :

– τον κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη, Γραμματέα Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ.

– τον κ. Αλέξη Τσίπρα, Πρόεδρο του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ.

– τον κ. Ευάγγελο Βενιζέλο, Πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ.

– τον κ. Πάνο Καμμένο, Πρόεδρο των ΑΝ.ΕΛ.

– τον κ. Φώτη Κουβέλη, Πρόεδρο της ΔΗΜ.ΑΡ

– την κ. Αλέκα Παπαρήγα, Γενική Γραμματέα του Κ.Κ.Ε.

ΚΟΙΝ :

– τον κ. Αντώνη Σαμαρά, Πρωθυπουργό και Πρόεδρο της Ν.Δ..

– τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου

– τις Επιτροπές Παιδείας των Κομμάτων

– τις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., τα Μ.Μ.Ε.

ΘΕΜΑ: Συνάντηση με τα Πολιτικά Κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου

Την τρέχουσα σχολική χρονιά, που οδεύει στο τέλος της, τα σχολεία αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα κατά τη λειτουργία τους, στα οποία δυστυχώς δεν δόθηκαν λύσεις. Η Ανώτερη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση (Τ.Ε.Ε.) επλήγη περισσότερο από όλες τις άλλες εκπαιδευτικές δομές.

Παρά το γεγονός ότι το ποσοστό των μαθητών που φοιτούν στην Τ.Ε.Ε. αυξάνεται σταθερά κάθε χρόνο, εξακολουθεί να παραμένει χαμηλό συγκριτικά με τα αντίστοιχα ποσοστά της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η από καιρό προαναγγελθείσα και αναμενόμενη αναβάθμιση της Τ.Ε.Ε. καθυστερεί, με αποτέλεσμα να αδυνατεί η χώρα μας να παράξει το απαραίτητο ανθρώπινο τεχνικό δυναμικό που θα κληθεί να συμβάλλει αποφασιστικά στην προσδοκώμενη ανάπτυξη.

Την ίδια ώρα, ο εκπαιδευτικός δέχεται αλλεπάλληλα πλήγματα, μισθολογικά, ασφαλιστικά, κλπ, τα οποία συνθέτουν ένα απαράδεκτο και αποκαρδιωτικό πλαίσιο εργασίας, με καταπάτηση κάθε είδους εργασιακού δικαιώματος, με οικονομική εξαθλίωση, με εργασιακή ανασφάλεια, με κοινωνική απαξίωση, με καθεστώς τρόμου και απειλών που διαγράφεται από τις διατάξεις του νέου πειθαρχικού δικαίου των Δημοσίων Υπαλλήλων αλλά και τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση.

Με δεδομένο ότι πολλά θέματα της Εκπαίδευσης είναι απολύτως επίκαιρα και απασχολούν την τρέχουσα κοινοβουλευτική λειτουργία της Βουλής, ενώ άλλα θα πρέπει να ρυθμιστούν νομοθετικά σε σύντομο χρόνο,

ζητούμε

να ορίσετε συνάντησή σας με το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. το συντομότερο δυνατόν, για να σας γνωστοποιήσουμε τις θέσεις της Ομοσπονδίας μας και να σας παράσχουμε όλα εκείνα τα στοιχεία και τις πληροφορίες που ευελπιστούμε ότι θα συνδράμουν ουσιαστικά στην επιτυχή πραγμάτωση του Κοινοβουλευτικού σας Έργου.

Τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι ενδεικτικά:

1_ Το νέο σχολείο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Παρουσίαση της  πρότασης της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. για το νέο Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο (Τ.Ε.Λ.), ένταξη των αποφοίτων του στην αγορά εργασίας και πρόσβασή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε σχέση και με το νέο σχέδιο «Αθηνά».

2_ Ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της Τ.Ε.Ε.

3_ Χρηματοδότηση Σχολικών Επιτροπών.

4_ Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου.

Παρακαλούμε για τον καθορισμό των λεπτομερειών της συνάντησής μας.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ο Πρόεδρος Σεραφείμ Κερασιώτης

ο Γενικός Γραμματέας Σταμάτιος Σταματιάδης

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

http://theatroperigialiou.wordpress.com/

http://theatroperigialiou.wordpress.com/

ΤΕΤΑΡΤΗ, 13 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΣΤΙΣ 3.30 ΜΜ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ



 

                  ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

                      

 

                     

 

                         ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ

                               ΤΕΤΑΡΤΗ, 13 ΜΑΡΤΙΟΥ

 

 

·         OXI  ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ

·         ΟΧΙ ΣΤΙΣ  ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ     ΤΩΝ    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

·         ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ

·         ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ, ΤΟ ΝΕΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΝΟΜΟ, ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ

·         ΟΧΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΟΡΟ-ΑΦΑΙΜΑΞΗ

 

 

 

                                   ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ

 

       ΤΕΤΑΡΤΗ, 13 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΣΤΙΣ 3.30 ΜΜ,  ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ

 

     ΗΜΕΡΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ

 

 

 

ΓΙΑ  ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ  ΑΥΤΗ  Η  


ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ  ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 

 

 

                                                                                             ΚΟΡΙΝΘΟΣ 12-3-2012

 

 

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ                                 

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΙΔΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ




 -ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΙΔΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ !
Αυτό κι αν είναι Ελληνική ψυχή και τόλμη…
Μικροί 15χρονοι μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου και τρεις καθηγητές τους που πραγματοποιούσαν εκπαιδευτική εκδρομή στο Λονδίνο , μόλις βρέθηκαν μπροστά στα  μάρμαρα του Παρθενώνα στο Βρεταννικό Μουσείο ξεδίπλωσαν και σήκωσαν 4 Ελληνικές σημαίες και φώναξαν το σύνθημα :
BRING THEM BACK !


Ταυτόχρονα οι μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου παρέδωσαν 36 επιστολές γραμμένες στην Αγγλική στον Διευθυντή του Μουσείου μέσα από τις οποίες εξηγούσαν με τεκμηριωμένες θέσεις γιατί οι Άγγλοι πρέπει να επιστρέψουν τα Ελγίνεια Μάρμαρα στην Ελλάδα.


Διαβάστε το πολύ ενδιαφέρον οδοιπορικό της εκπαιδευτικής αυτής εκδρομής όπως μας το περιγράφουν οι τρεις εκπαιδευτικοί που συνόδευσαν τα παιδιά στο Λονδίνο:


3ΜΕΣΑ
2o Γυμνάσιο Κορίνθου: BRING THEM BACK.


«Φέρτε τα Μάρμαρα του Παρθενώνα πίσω», διαμήνυσαν οι μαθητές του σχολείου μας στον κ. Robert Neil MacGregor, υψώνοντας Γαλανόλευκες μέσα στο Βρετανικό Μουσείο.


Στις αρχές Φεβρουαρίου του τρέχοντος σχολικού έτους 2012-2013, το 2ο Γυμνάσιο Κορίνθου στα πλαίσια των σχολικών Δραστηριοτήτων, υλοποίησε ένα Πολιτιστικό – Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με θέμα :


« Ολυμπιακοί Αγώνες – Λονδίνο 2012. Μάρμαρα του Παρθενώνα – Βρετανικό Μουσείο 2012. : Σχέση και αντίφαση »


Στόχος μας ήταν να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές μας πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα ώστε να ενστερνιστούν την ανάγκη της επιστροφής όλων των ανεκτίμητων ελληνικών Θησαυρών που «κοσμούν» τα Μουσεία της Ευρώπης και κυρίως του Βρετανικού Μουσείου και στο μέλλον να αγωνιστούν για τον επαναπατρισμό τους.


Μας φάνηκε οξύμωρο το γεγονός, ότι από τη μια το Λονδίνο με την διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων στο έδαφός του, τιμά και υιοθετεί το Ολυμπιακό Ιδεώδες της Αρχαίας Ελλάδας και κατ’ επέκταση τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και από την άλλη κατακρατεί πεισματικά στο ίδιο – ξένο βέβαια – έδαφός του, τους ανεκτίμητους Θησαυρούς της Αρχαίας Ελλάδας.


Η Ελλάδα δημιούργησε αυτά τα λαμπρά μνημεία του Πολιτισμού, σ’ αυτή την πατρίδα επιβάλλεται να επιστρέψουν.!


Στόχος φιλόδοξος και μεγαλεπήβολος θα πει κάποιος. Πιθανόν ! Όμως ελπίζουμε και αισιοδοξούμε και αυτό επίσης προσπαθούμε να εμφυσήσουμε στους μαθητές μας, ότι τα πάντα είναι κατορθωτά, τα πάντα είναι αποτέλεσμα επιμονής, υπομονής και μεθοδικού αγώνα.


Μην ξεχνάμε, ότι άλλα κράτη και άλλοι λαοί αγωνίζονται για την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα στην πατρίδα που τα δημιούργησε (Κινέζοι, Ιάπωνες, η Αιγυπτιακή Κυβέρνηση, υπάρχει η περίφημη κίνηση των Αυστραλών, Άγγλοι Βουλευτές, προσωπικότητες Διεθνούς ακτινοβολίας κ.α.), συνεπώς είναι ακατανόητο, οι Έλληνες και κυρίως οι δάσκαλοι όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων – κυρίως δε οι φιλόλογοι – να παραμένουμε απαθείς και αδιάφοροι σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα που άπτεται του πολιτισμού μας και της ελληνικής μας ταυτότητας.


Στην προσπάθεια λοιπόν του σχολείου μας να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σ’ αυτό το σημείο, ανατέθηκαν διάφορες εργασίες με το σχετικό θέμα, καθώς και με άλλα θέματα που σχετίζονταν με το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό ταξίδι, όπως οι σπουδές στην Αγγλία κ.α..


Μια σύντομη λοιπόν παρουσίαση του εκπαιδευτικού μας ταξιδιού:


- Επισκεφθήκαμε το Βρετανικό Μουσείο (British Museum), είδαμε τα μάρμαρα του Παρθενώνα, φωτογραφήθηκαν οι μαθητές μας μπροστά στα Μάρμαρα αφού άνοιξαν μέσα στο Βρετανικό Μουσείο τέσσερις Ελληνικές σημαίες, και κατόπιν επέδωσε αντιπροσωπεία των μαθητών μας στη Διεύθυνση του Βρετανικού Μουσείου ( με παραλήπτη τον Δ/ντή του Βρετανικού Μουσείου κ. Robert Neil MacGregor), δεκάδες επιστολές από μαθητές του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου γραμμένες στα Αγγλικά, με τις οποίες διαμαρτύρονταν ευγενικά και απαιτούσαν με τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία, την άμεση επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα, στον Παρθενώνα ή την τοποθέτησή τους στο υπερσύγχρονο Μουσείο της Ακρόπολης.


2 ΜΕΣΑΣύνθημα μας γραμμένο στο εσωτερικό του φακέλου με τις επιστολές το : BRING THEM BACK.
- Βέβαια, πέρα από την επίσκεψή μας στο Βρετανικό Μουσείο(British Museum) επισκεφθήκαμε και άλλα Μουσεία, όπως το Μουσείο κέρινων ομοιωμάτων Μαντάμ Τισσώ (Madame Tussauds), το Μουσείο Επιστημών (Science Museum), και το ονομαστό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου (Natural History Museum).
- Επίσης επισκεφθήκαμε, ξεναγηθήκαμε και ενημερωθήκαμε για τις σπουδές στην Αγγλία, από Άγγλους και κυρίως Έλληνες καθηγητές Αγγλικών Πανεπιστημίων.
1. Το London School of Economics (LSE) όπου μας ενημέρωσε για τις Πολιτικές, Κοινωνικές και Οικονομικές επιστήμες ο καθηγητής του LSE και αντιπρόεδρος του Ελληνικού Παρατηρητηρίου(The Hellenic Observatory) του LSE κ. Μοναστηριώτης Βασίλειος.
2. To Πανεπιστήμιο Imperial College London, όπου μας υποδέχθηκε, μας ενημέρωσε και μας ξενάγησε στα ερευνητικά – πειραματικά κέντρα του Πανεπιστημίου ό Έλληνας καθηγητής κ. Προδρομάκης Θεμιστοκλής και η επίσης ελληνίδα συνεργάτιδά του. Να σημειωθεί ότι το Imperial College London βρίσκεται 6ο στην Παγκόσμια κατάταξη των Πανεπιστημίων με πρώτο το HARVARD.
3. Κατόπιν το 4ο στην Παγκόσμια κατάταξη Πανεπιστήμιο University College London (UCL) με 25000 φοιτητές και 8000 καθηγητές όπου μας μίλησε ο επίσης Έλληνας – Κορίνθιος (Συνοικισμιώτης και αδελφός του γνωστού Παθολόγου κ. Μάρκου Γιάνναρη) καθηγητής της Ιατρικής του Πανεπιστημίου του UCL κ. Γιάνναρης Σάββας για τις ιατρικές σπουδές στο συγκεκριμένο Πανεπιστήμιο αλλά και γενικότερα για τις σπουδές στην Αγγλία. Η διάλεξη και οι προβολές έγιναν σε αίθουσα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου University College Hospital όπου η αίθουσα παραχωρήθηκε ειδικά για τους μαθητές του σχολείου μας.
4. Τέλος επισκεφθήκαμε και ενημερωθήκαμε για το παλαιότερο Πανεπιστήμιο της Αγγλίας το οποίο είναι πρώτο στην κατάταξη στα Αγγλικά Πανεπιστήμια και πέμπτο στην Παγκόσμια κατάταξη, αυτό της Οξφόρδης. Την ενημέρωση μας την έκανε μέσα στο Christ Church College Oxford ο καθηγητής Νεοελληνικών Σπουδών και Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης κ. Παπανικολάου Δημήτρης.
- Ακόμη επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στο Αββαείο του Westminster (Westminster Abbey London) όπου γίνονται οι στέψεις και οι γάμοι των Βασιλέων της Αγγλίας, καθώς και την Ορθόδοξη Αρχιεπισκοπή της Αγγλίας (Αρχιεπισκοπή Θυατείρων και Μεγάλης Βρετανίας), όπου μας υποδέχθηκε, ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Θυατείρων κ.κ. Γρηγόριος, χαιρέτησε έναν προς ένα και δια χειραψίας, τους μαθητές μας, τους πρόσφερε διάφορα γλυκά και αναψυκτικά, μας πρόσφερε από μια σακούλα με δώρα, έβαλε σε ένα φάκελο το αντίτιμο των εισιτηρίων για το Αββαείο του Westminster αφού εξασφάλισε την είσοδό μας εκτός σειράς και στέλνοντας μαζί μας έναν Άγγλο Ορθόδοξο ιερέα ως ξεναγό στο Westminster Abbey London. Επίσης μας παρεκάλεσε να μεταφέρουμε μια σακούλα με δώρα για τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Κορίνθου, ενώ εμείς διαβιβάσαμε τις ευχές του κ. Διονυσίου.
Ακόμη ανεβήκαμε στο London Eye και είχαμε μια πανοραμική θέα όλου του Λονδίνου για μια περίπου ώρα, από ύψος 135μ.
- Τέλος περιηγηθήκαμε με μισθωμένο λεωφορείο όλα τα αξιοθέατα του Λονδίνου και όχι μόνον: Πύργος του Λονδίνου, Παλάτι του Μπάκιγχαμ, Παλάτι του Κέσιγκτον, το σπίτι του Βρετανού Πρωθυπουργού Κάμερον στη Ντάουνινγκ Στριτ, το Hyde Park, το Big Ben, το γήπεδο του Wembley, πανέμορφα πάρκα, ποταμός Τάμεσης, την γραφική Οξφόρδη και την τραπεζαρία στο Christ Church College Oxford όπου γυρίστηκαν οι ταινίες του Χάρυ Πότερ, Εκκλησίες, το σπίτι του Σαίξπηρ στο χωριό του Στράτφορντ Άπον Ειβον, τη «Μέκκα» των εκατομμυρίων λάτρεων του Σαίξπηρ σε όλο τον κόσμο, το Westminster Abbey London και πολλά άλλα σημαντικά αξιοθέατα.
1 ΕΞΩ

Οι υπεύθυνοι εκπαδευτικοί
Παραδείση Δήμητρα – Ρουμελιώτης Χρήστος
Μιχολιά Δέσποινα

15-3-2013

http://www.uop.gr/images/stories/ekdilosis/prosklisi-ekdilosi-kladis.pdf

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013 (6.00-9.00μμ)

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: Κοινωνικές Διακρίσεις, Μετανάστευση

και Ιδιότητα του Πολίτη

ΗΜΕΡΙΔΑ:

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΟΝΑΖΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ



Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013 (6.00-9.00μμ)



ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ