Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Λειτουργία Τμημάτων Ειδικότητας Κομμωτικής στις ΕΠΑ.Σ.


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 28-2-2013

 Αριθμ. Πρωτ.: 155

ΠΡΟΣ :

1.   κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, Υπουργό Παιδείας, Θ.Π.Α.

2.   κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου, Υφυπουργό ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

ΚΟΙΝ :

1.   κ. Αθανάσιο Κυριαζή Γενικό Γραμματέα Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

2.   Τις Περιφερειακές Δ/σεις Α΄βάθμιας & Β΄βάθμιας Εκπ/σης

3.   Τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

4.   Τα Π.Υ.Σ.Δ.Ε., τους αιρετούς των Π.Υ.Σ.Δ.Ε.

5.   τα Σχολεία Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

6.   τις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., τα Μ.Μ.Ε.

ΘΕΜΑ: Λειτουργία Τμημάτων Ειδικότητας Κομμωτικής στις ΕΠΑ.Σ.

Σχετ.: Το με αρ. 146/13-2-2013 έγγραφό μας προς τους Εκπαιδευτικούς που dδιδάσκουν στα Σχολεία της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, με θέμα: «Επιτέλους ΤΕΛΟΣ με την ΚΟΡΟΪΔΙΑ των Σχολείων της Τ.Ε.Ε.»

Η γνωστή έλλειψη μονίμων αλλά και αναπληρωτών εκπαιδευτικών κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά δημιούργησε τεράστια προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων της Τ.Ε.Ε. Ειδικότερα, στα τμήματα Ειδικότητας Κομμωτικής των ΕΠΑ.Σ., το πρόβλημα έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, καθώς οι μεγαλύτερες ελλείψεις εκπαιδευτικών εντοπίζονται στην ειδικότητα ΤΕ 01.19.

Υπενθυμίζουμε ότι το Υπουργείο, αφού απάντησε ότι οι διατιθέμενες πιστώσεις καταναλώθηκαν, «καθοδηγεί τις Περιφερειακές Υπηρεσίες» του «…ώστε να κατανείμουν με το βέλτιστο τρόπο … το εκπαιδευτικό προσωπικό αρμοδιότητάς τους, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων υπαγωγής τους», αποποιείται των ευθυνών και κάθε υποχρέωσης του, σημειώνοντας μάλιστα απροκάλυπτα και με περρισή θρασύτητα ότι «η μη κάλυψη των λειτουργικών κενών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε κάθε φάση πρόσληψης αναπληρωτών, δεν αποτελεί παράλειψη οφειλόμενης ενέργειας της Διοίκησης».

Καθοδηγούνται λοιπόν από το Υπουργείο, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια και οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι Διευθύνσεις Σχολικών Μονάδων, οι Σύλλογοι Διδασκόντων αλλά και οι Εκπαιδευτικοί, να προβούν (κυρίως με προφορικές εντολές και χωρίς αποφάσεις και έγγραφες εντολές), σε παράνομες πράξεις όπως:

1.   Κλείσιμο τμημάτων και αποστολή των παιδιών σε άλλο σχολείο (το οποίο όμως είναι επίσης πλήρες...).

2.   Τροποποίηση – παραποίηση του Πρακτικού Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με τις αναθέσεις των μαθημάτων.

3.   Τερματισμός διδασκαλίας μαθημάτων που διδάσκονταν ήδη και ανάθεση άλλων που δεν διδάχθηκαν καθόλου, ώστε να καλυφθεί η ανάγκη να διδαχθεί τουλάχιστον το 50% της ύλης σε κάθε μάθημα. Δηλαδή, γίνεται προσπάθεια να τηρηθεί στο ελάχιστο το γράμμα του Νόμου, πασαλείφοντας «λίγο από όλα» στην διδακτέα ύλη, ώστε να μπορούν να δοθούν «πτυχία», αδιαφορώντας για το τι αντίκρισμα θα έχουν αυτά σε πραγματική γνώση, επαγγελματικά εφόδια και περιεχόμενο. Η μεθόδευση αυτή, αποσβαίνει προσωρινά την πίεση που δέχεται η Διοίκηση από τους μαθητές και τους κηδεμόνες τους, αποβαίνει όμως σε ουσιαστική απαξίωση, δυσφήμιση και ακύρωση όλων των πτυχίων της Τ.Ε.Ε. από την αγορά εργασίας, η οποία τελικά κρίνει στην πράξη την αξία και το περιεχόμενο των πτυχίων μας.

4.   Συνολική βαθμολόγηση τετραμήνου των μαθημάτων που δεν διδάχθηκαν και στο θεωρητικό και στο εργαστηριακό μέρος, μόνο από το μέρος, είτε θεωρητικό, είτε εργαστηριακό, που αυτά διδάχθηκαν.

5.   Επίπληξη των Διευθυντών που είχαν την …απρονοησία να εγγράψουν τους μαθητές στην αρχή της χρονιάς, χωρίς να έχουν όλο το προσωπικό που απαιτείτο με οργανική θέση στο σχολείο…

6.   Ακόμη, εκπαιδευτικοί δέχονται …τηλεφωνικές εντολές από παράγοντες των τα κατά τόπους Π.Υ.Σ.Δ.Ε. – Δ.Δ.Ε. με εντολή να μετακινηθούν από ένα σχολείο σε άλλο, εγκαταλείποντας τμήματα και μαθήματα, όπου υπάρχει μεγαλύτερη ή παντελής έλλειψη εκπαιδευτικών της ίδιας ή παρεμφερούς ειδικότητας.

Όλα τα παραπάνω εκθέσαμε αναλυτικά στο παραπάνω σχετικό έγγραφό μας.

Ως προς το ύποψιν θέμα, συμπληρωματικά με τα παραπάνω, και ιδιαιτέρως για την περίπτωση των τμημάτων Κομμωτικής, δεχθήκαμε πολλές καταγγελίες είτε από μεμονωμένους εκπαιδευτικούς ειδικότητας ΤΕ 01.19, είτε μέσω των εκλεγμένων εκπροσώπων στα Συλλογικά τους Όργανα ότι:

·                 Σε πολλές Δημόσιες Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Σ.), ανατέθηκαν σε εκπαιδευτικούς κλάδου ΔΕ 01.17 καθήκοντα όχι μόνο διδασκόντων αλλά και Υπευθύνων Τμημάτων και Εργαστηρίων, που σύμφωνα με την νομοθεσία ανατίθενται μόνο σε Εκπαιδευτικούς Ειδικότητας Κομμωτικής ΤΕ 01.19. Η υποκατάσταση αυτή Εκπαιδευτικών Ειδικότητας ΤΕ 01.19 από Εκπαιδευτικούς Ειδικότητας ΔΕ 01.17 καταγράφεται (σύμφωνα με τις καταγγελίες) σε πολλές ΕΠΑ.Σ. όπως Περιστερίου, Ημαθίας, Ηρακλείου, Ελασσόνας κ.α.

·                 Ακόμη, σύμφωνα με καταγγελία, το ΠΥΣΔΕ Γ΄ Αθήνας με απόφαση του ανέθεσε σε μόνιμη Εκπαιδευτικό της ΕΠΑ.Σ. Περιστερίου Ειδικότητας ΔΕ 01.17 καθήκοντα Εκπαιδευτικού Ειδικότητας ΤΕ 01.19, παρά τα όσα σχετικά ορίζονται στο Ν.1566/85 αλλά και στον κανονισμό λειτουργίας των Σ.Ε.Κ.

·                 Τέλος, σύμφωνα με άλλη καταγγελία Συλλόγου, στην ΕΠΑ.Σ. Βέροιας ανατέθηκαν τα μαθήματα Μακιγιάζ, Τεχνολογίας υλικών και Οργάνωση Κομμωτηρίου, σε εκπαιδευτικό ΠΕ 18.13 ειδικότητας Ζωικής Παραγωγής !!!

Είναι προφανές ότι στο όνομα της «διασφάλισης της ομαλής και εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών μονάδων» και λόγω των ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό, δεν μπορεί να θεωρούνται αποδεκτές παράνομες αποφάσεις και ενέργειες απ’ όπου κι αν προέρχονται. Η διάθεση εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία αποτελεί αποκλειστική ευθύνη της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και δεν μεταφέρεται ούτε μεταβιβάζεται σε κανέναν άλλο παράγοντα της εκπαίδευσης. Σε τελική ανάλυση, η προσπάθεια που επιχειρεί το Υπουργείο, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, να ολοκληρώσει τη σχολική χρονιά με πασαλείμματα, έρχεται να απαξιώσει τελείως την εκπαιδευτική διαδικασία και να βάλει μία ακόμη πέτρα στην ταφόπλακα της Τ.Ε.Ε.

Ζητούμε

1.         Την ΑΜΕΣΗ κάλυψη ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ Εκπαιδευτικών Ειδικότητας των σχολείων της Τ.Ε.Ε., και ειδικά εκπαιδευτικών Κομμωτικής ΤΕ 01.19 των ΕΠΑ.Σ. που το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα οξύ, ώστε να καταστεί εφικτή για τους μαθητές η προαγωγή και λήψη πτυχίου.

2.         Τον έλεγχο των ανωτέρω καταγγελιών και την τήρηση της νομιμότητας στις αναθέσεις των μαθημάτων, θεωρίας και εργαστηρίων.

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ο Πρόεδρος Σεραφείμ Κερασιώτης

ο Γενικός Γραμματέας Σταμάτιος Σταματιάδης

Κινητά Εργαστήρια Πληροφορικής


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 25-2-2013

 Αριθμ. Πρωτ.: 153

ΠΡΟΣ :

1.   Τις Περιφερειακές Δ/σεις Α΄βάθμιας & Β΄βάθμιας Εκπ/σης

2.   Τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΚΟΙΝ :

1.   κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, Υπουργό Παιδείας, Θ.Π.Α.

2.   τον κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου, Υφυπουργό ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

3.   τον κ. Αθανάσιο Κυριαζή Γενικό Γραμματέα Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

4.   την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων (Ε.Υ.Ε.Ε.Δ.) του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

5.   Τα Δημοτικά και τα Γυμνάσια

6.   τα Σχολεία Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

7.   τις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., τα Μ.Μ.Ε.

ΘΕΜΑ: Διευκρινήσεις για τα Κινητά Εργαστήρια Πληροφορικής

Σχετ.: Η με αρ. πρωτ. 150/21-2-2013 επιστολή μας με θέμα «Υποδομές για την Εγκατάσταση Κινητών Εργαστηρίων Πληροφορικής»

Σχετικά με την ως άνω σχετική επιστολή μας, και σε απάντηση σωρείας επιστολών και καταιγισμού τηλεφωνημάτων που δεχθήκαμε από τα σχολεία, στα οποία αδυνατούμε να απαντήσουμε ένα προς ένα, σας ενημερώνουμε για τα παρακάτω:

Στόχος του εγγράφου μας ήταν να ενημερωθούν τα σχολεία για τα οποία προορίζονται τα κινητά εργαστήρια, ώστε να συμβάλλουν με την άποψή τους για την ως άνω προμήθεια που τα αφορά.

Η δική μας άποψη, αναλύθηκε διεξοδικά στα προηγούμενα έγγραφά μας προς το Υπουργείο, όπου τεκμηριώνεται η αντίθεσή μας στην προμήθεια φορητών υπολογιστών (laptops) και προτείνουμε τη λύση των σταθερών υπολογιστών για προφανέστατους λόγους που αφορούν στο υποπολλαπλάσιο κόστος τους, στη ευκολία συντήρησή τους, σε λειτουργικά θέματα κατά τη χρήση τους και στην ασφάλεια του εξοπλισμού. Επίσης επιχειρηματολογήσαμε για την ανάγκη ένταξης των Σχολείων της Τ.Ε.Ε. στο πρόγραμμα αυτό, λόγω των αυξημένων απαιτήσεων των εργαστηρίων μας και του πεπαλαιωμένου εξοπλισμού, σε όσα από αυτά υπάρχει.

Το σκαρίφημα που συνοδεύει το έγγραφό μας δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι είναι το ορθό! Το συντάξαμε με βάση όσα καταλαβαίναμε από την διακήρυξη του Υπουργείου.

Εάν αυτό δεν ισχύει, και εννοεί το Υπουργείο ότι το ερμάριο θα είναι μια κινητή «ραφιέρα» (βλ. συνημμένη εικόνα), τα δε «laptops» θα τοποθετούνται επάνω στα θρανία των μαθητών, προκύπτουν πολύ περισσότερα προβλήματα χρήσης και ενδεχόμενης φθοράς και καταστροφής τους, δεδομένου του ότι θα χρησιμοποιούνται και από μικρά παιδιά. Ακόμη, θα πρέπει να επιλυθούν προβλήματα τροφοδοσίας ηλεκτρικού ρεύματος προς κάθε υπολογιστή μέσα στην κάθε τάξη, κλπ.

Σε κάθε περίπτωση, από την αποστολή της επιστολής μας, προέκυψε περίτρανα το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι το Υπουργείο δεν είχε ενημερώσει καθόλου τα σχολεία, δεν έχει διερευνήσει τις ανάγκες, τις δυνατότητες και τις επιθυμίες τους και οφείλει, έστω και τώρα, να τα ενημερώσει επίσημα και να λάβει υπόψη τη γνώμη τους, πριν από τη διενέργεια της Προμήθειας, εάν δηλαδή επιθυμούν σταθερούς υπολογιστές ή «laptops». Επίσης, δεν αναζητήθηκε η εμπειρία από τη χρήση των κινητών εργαστηρίων που τυχόν έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε ελληνικά σχολεία και των προβλημάτων λειτουργίας που τυχόν ανέκυψαν.

Επίσης, ενημερώνουμε τους συναδέλφους Διευθυντές των Σχολείων που εναγώνια ρωτούν λεπτομέρειες για την εφαρμογή του Προγράμματος, ότι είμαστε παντελώς αναρμόδιοι να παράσχουμε οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση και παρακαλούμε να αποτείνονται στα αρμόδια Υπηρεσιακά Όργανα και στις προϊσταμένες τους Αρχές, και ενδεχομένως απευθείας στην αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, με τα στοιχεία επικοινωνίας:

Ε.Υ.Ε. (Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.)

Ανδρέα Παπανδρέου 37, 151 80 Μαρούσι

τηλ. 210-3442146 κα Βασιλική Κολυβά

τηλ. 210-3442142 κα Ελπίδα Παπανικολάου

τηλ. 210-3442132 κα Νέλη Μπρίλη

τηλ. 210-3442135


Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ο Πρόεδρος Σεραφείμ Κερασιώτης

ο Γενικός Γραμματέας Σταμάτιος Σταματιάδης

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 15-2-2013

 Αριθμ. Δ.Τ.: 035

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κινητά Εργαστήρια – Αεικίνητος Παραλογισμός

Η «Προμήθεια και Εγκατάσταση Κινητών Εργαστηρίων Πληροφορικής» κατάντησε ανέκδοτο πια… Στις 28-1-2013 αποστείλαμε το με αρ. πρωτ. 135 έγγραφό μας στο Υπουργείο, όπου εκθέσαμε αναλυτικά τις αντιρρήσεις και τις τεκμηριωμένες απόψεις μας για το θέμα. Η απάντηση του Υπουργείου ήρθε …διαδικτυακά ([1]) αφού …διαβιβάστηκε στη Βουλή! (;;).

Χωρίς να επαναλαμβάνουμε τα όσα εκθέσαμε στην επιστολή μας, ως προς τους αναφερόμενους ισχυρισμούς του Υπουργείου Παιδείας για την αιτιολόγηση της επιλογής προμήθειας κινητών εργαστηρίων πληροφορικής, αντί της προμήθειας σταθερών ηλεκτρονικών υπολογιστών, και των δυνατοτήτων των φορητών υπολογιστών, σχολιάζουμε:

Τα ευφάνταστα περί «ένταξης στον ευρύτερο σχεδιασμό για τη δημιουργία Ψηφιακού Σχολείου», με τη δημιουργία «κινητών τάξεων» και «μετατροπή οποιασδήποτε αίθουσας σε διαδραστική πολυμεσική τάξη» για την «εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», όπου «θα μπορεί να γίνει χρήση όλων των παρεχόμενων ψηφιακών υπηρεσιών!(;) και του διαθέσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού!(;)», αλλά και να πραγματοποιηθούν «ποικίλες παιδαγωγικές δραστηριότητες», συνιστούν προκλητική ειρωνεία, εμπαιγμό και κοροϊδία, όταν μάλιστα αφορούν αποκλειστικά και μόνο τα Δημοτικά και τα Γυμνάσια και όχι τα σχολεία της Τ.Ε.Ε., που με το τελευταίο τους σχήμα (ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ., κλπ) λειτουργούν εδώ και έξι (6) χρόνια:

·     Χωρίς να έχουν συγγραφεί βιβλία (τα ΕΠΑ.Λ. χρησιμοποιούν τα βιβλία του ΓΕ.Λ. και των Τ.Ε.Ε., ενώ οι ΕΠΑ.Σ. των Τ.Ε.Ε. και του εμπορίου).

·     Με αναλυτικά προγράμματα και προγράμματα σπουδών ανεφάρμοστα, στημένα στο πόδι, ανίκανα να υπηρετήσουν τις απαιτήσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ακατάλληλα για το εκπαιδευτικό έργο που πρέπει να παραχθεί.

Τα όρια της όποιας καλής διάθεσης εξαντλούνται όταν προσβάλλεται απροκάλυπτα η στοιχειώδης νοημοσύνη, με τον ισχυρισμό του Υπουργείου ότι το ερμάριο με τους 15 φορητούς υπολογιστές θα κινείται και θα φιλοξενείται μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, η επιφάνεια των οποίων αναλογεί κατά 1,5 τετρ. μέτρο σε κάθε μαθητή (σύμφωνα με την πρόσφατη εγκύκλιο) χωρίς να συνυπολογίζονται εκπαιδευτικός, έδρα, θρανία, καρέκλες, βιβλιοθήκη, κλπ…

Για τη αδυναμία μετακίνησης του ερμαρίου στους ορόφους των σχολείων έχουμε ήδη αναφερθεί αναλυτικά, ενώ για την «παροχή καλύτερης ασφάλειας» επειδή «κλειδώνονται» και «μπορούν να φυλαχθούν σε προστατευόμενους χώρους του σχολείου» θα μας επιτραπεί να αμφιβάλουμε αν υπάρχουν διαθέσιμες τέτοιου μεγέθους αποθήκες, αλλά και να επισημάνουμε ότι με αυτό τον τρόπο τα κινητά εργαστήρια στοχοποιούνται εύκολα και μπορούν να γίνουν ακόμα πιο «κινητά» (βγάζοντας «φτερά») ευκολότερα...

Η κατάσταση οδηγείται σε πλήρη παραφροσύνη όταν στο έγγραφο του Υπουργείου «βαφτίζεται» «ισάξιο» το κόστος επένδυσης που «καλύπτει μεγαλύτερο αριθμό ωφελούμενων μαθητών». Δηλαδή, στον ίδιο χρόνο εργάζονται περισσότεροι μαθητές στο φορητό υπολογιστή από ότι στο σταθερό; Και με ποιο τρόπο διευκολύνει τον προγραμματισμό των μαθημάτων του σχολείου η χρήση κινητού συστήματος, αντί της χρήσης μιας αίθουσας πληροφορικής; Σε κάθε περίπτωση, ένα μόνο τμήμα θα κάνει μάθημα κάθε φορά! Αντίθετα, η απίστευτη αναστάτωση που θα δημιουργείται σε κάθε αίθουσα, πριν και μετά το μάθημα με το «κινητό» εργαστήριο, σε βάρος ποιου χρόνου θα γίνεται; Του μαθήματος ή του διαλλείματος;

Απευθύνουμε έκκληση, Κύριοι του Υπουργείου.

Επιδείξτε σοβαρότητα.

Εκτίθεστε.

 

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.



([1]) Βλ. δημοσίευμα 6-2-2013: “ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: Γιατί επιλέξαμε κινητά εργαστήρια και όχι σταθερούς Η/Υ για τα Γυμνάσια και Δημοτικά http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ypoyrgeio_paideias_epilexame_kinita_ergastiria_oxi_statheroyw_ypologistes_gymnasia_dimotika

3 ΒΙΝΤΕΟ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ


Δείτε τα 3 βίντεο που σας παρουσιάζουμε και αποθηκεύεστε τα, ώστε να τα δούνε και τα παιδιά σας, να ξέρουν σε τι εποχή θα ζήσουν!!!

Προετοιμάστε τις ψυχές σας, πιο γρήγορα από ότι σχεδιάζατε…

Δείτε με υπομονή, αξίζει:

ΠΟΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΤΕΧΕΙΣ…;








«Όταν η αδικία γίνεται νόμος του κράτους, τότε η ανυπακοή είναι υποχρέωση των πολιτών και η αντίσταση με κάθε μέσο σε οποιονδήποτε καταλύει την χώρα, είναι συνταγματικό δικαίωμα»

Αν είσαι γονιός, ανέλαβε τώρα την εκπαίδευση των παιδιών σου και μάθε τους να μελετούν μόνο το Ευαγγέλιο και τις Αγίες Γραφές. Ούτε μία Κυριακή μην λείψετε από την εκκλησία και νηστέψτε, εξομολογηθείτε, προσευχηθείτε, μην χάνετε χρόνο!

Πολλοί λένε πως στις μέρες μας, όποιος διαβάζει Προφητείες των Αγίων μας, είναι σαν να διαβάζει εφημερίδα!!!
Κλείστε την τηλεόρασή σας, τα "μέσα μαζικής τύφλωσης" δεν πρόκειται να σας πούνε τίποτε...

Κατεβάστε δωρεάν υπέροχα βιβλία ή έρευνές μας:
http://www.scribd.com/my_document_collections/3244615

Τόση δημοκρατία… είχαμε να ζήσουμε από την Χούντα!  …λένε στο διαδίκτυο.

Εγγραφείτε στο ιστολόγιό μας, προβάλετε τον ιστοχώρο μας, για να δυναμώσουμε την φωνή μας!!!

Με εκτίμηση, ΓΧΝν.
http://church-taxiarchon-kernitsas.blogspot.com
http://aromapanagias.blogspot.com
http://aeropsekasmostripolisarcadias.blogspot.com

"ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ" Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΜΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ!


ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ

Μέλη Δ.Ε.Π. 2013-2014

 http://et.diavgeia.gov.gr/f/dimos_korinthion/ada/%CE%92%CE%95%CE%A46%CE%A9%CE%9B7-%CE%A7%CE%A8%CE%9B

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Ταχ. Διευθ. ΣΕΚ Λουτρακίου -ΠΕΟ Αθηνών-Επιδαύρου-Κυρά Βρύση Κορινθίας
Τ.Κ 20100
Τηλ. 6945059220 , 6944867721
FAX : 2742024361 , 2741076936
E-mail: elteekor&yahoo.gr
URL: http:// elteekor.blogspot.com/
Λουτράκι 8/1/2012
ΠΡΟΣ: Δ.Ε.Π.
Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Κορινθίων
ΥΠΌΨΙΝ: Κου Δράκου Παναγιώτη
Κας Ρέππα Α.

ΣΧΕΤ. : Α.Π. : 25 / 10-12-2012
Κύριε Δήμαρχε , ( και Κα Ρέππα Ανδρεάννα )

Για την διετία 2013-2014 ορίζουμε εκπρόσωπο του Συλλόγου μας για την συμμετοχή του στην Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμου σας τον Κο Τσίτουρα Δημήτριο (τηλ. 6945059220) με αναπληρωτή του , τον Κο Γιαννόπουλο Σπυρίδων ( τηλ.6942056701 ).

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
.
. ΤΣΙΤΟΥΡΑΣ ΔΗΜ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡ.




Με εκτίμηση,
Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Νομού Κορινθίας
URL : http://elteekor.blogspot.com/



ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Ταχ. Διευθ. ΣΕΚ Λουτρακίου -ΠΕΟ Αθηνών-Επιδαύρου-Κυρά Βρύση Κορινθίας
Τ.Κ 20100
Τηλ. 6945059220 , 6944867721
FAX : 2742024361 , 274176936
E-mail: elteekor&yahoo.gr
URL: http:// elteekor.blogspot.com/
Λουτράκι 8/1/2012
ΠΡΟΣ: Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ
ΥΠΌΨΙΝ: Κου Κλαδούχου Ανωνίου
Κας Δρούγκας Ερασμία

ΣΧΕΤ. : Α.Π. : 25 / 10-12-2012
Κύριε Δήμαρχε , ( και Κα Δρούσκα )

Για την διετία 2013-2014 ορίζουμε εκπρόσωπο του Συλλόγου μας για την συμμετοχή του στην Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμου σας τον Κο ΣΠΗΛΙΏΤΗ ΑΝΤΩΝΗ (τηλ. 6944363243) με αναπληρωτή του , τον Κο ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑΝΝΗ ( τηλ.6947077174 ).

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
.
. ΤΣΙΤΟΥΡΑΣ ΔΗΜ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡ.




Με εκτίμηση,
Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Νομού Κορινθίας
URL : http://elteekor.blogspot.com/

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Οι μετανάστες στην Ελλάδα: Μύθοι και πραγματικότητα


 


 

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: Κοινωνικές διακρίσεις, μετανάστευση

και ιδιότητα του πολίτη

ΗΜΕΡΙΔΑ:

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

 

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013 (6.00-8.30μμ)

 

ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

 

Χαράλαμπος Κασίμης, καθ., Γεωπονικό Πανεπιστήμιο: «Οι μετανάστες στην Ελλάδα: Μύθοι και πραγματικότητα»

Βασίλης Παπαστεργίου, δικηγόρος: «Mεταναστευτική πολιτική: οι δυνατότητες μιας προοδευτικής μεταρρύθμισης»

Δημήτρης Χριστόπουλος, αν. καθ., Πάντειο Πανεπιστήμιο: «Τα παιδιά των μεταναστών που ζουν μόνιμα στην Ελλάδα έχουν δικαίωμα στην ελληνική ιθαγένεια»

Συντονιστής: Βασίλης Καρύδης, καθ., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ


ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Κύπρου 89
20100 ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Τηλ. επικοινωνίας:
Μ. Ρουμπέκα: 6932-206526
Μ. Τσιάντη: 6973-053782
 
 
 
 
 
Κόρινθος, 11 Φεβρουαρίου 2013
 
Αριθμ. πρωτ.: 03
 
 
Προς:   τους Φιλολόγους
             Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Κορινθίας
             και τους Εκπαιδευτικούς
             Π/θμιας Εκπ/σης Ν. Κορινθίας
Κοιν.:   1) Γραφεία Σχολικών Συμβούλων
             2) Περ/κή Δ/νση Εκπ/σης Πελ/νήσου
             3) Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων

 

 

Θέμα:  «Πρόσκληση στην κοπή πίτας του Συνδέσμου»

 

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σ.Φ. Ν. Κορινθίας σας προσκαλεί στην κοπή της πίτας του Συνδέσμου, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 6:30 μ.μ. στης «Άννας» στο Βραχάτι.

Η ημέρα θα είναι αφιερωμένη στον ποιητή Αργύρη Χιόνη.

Για το έργο του σημαντικού ποιητή, ο οποίος ζούσε στο Θροφαρί Κορινθίας, θα μιλήσει ο κριτικός της λογοτεχνίας και Πρόεδρος της Εταιρείας Συγγραφέων κ. Αλέξης Ζήρας.

Θα μας κρατήσουν συντροφιά επίσης οι καλλιτέχνες Μιχάλης και Παντελής Καλογεράκης, οι οποίοι θα τραγουδήσουν μελοποιημένη ποίηση.

Η τιμή της πρόσκλησης είναι 6 ευρώ και περιλαμβάνει καφέ ή τσάι και αναψυκτικά.

Στο φιλολογικό αυτό απόγευμα, θα έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε και να ανταλλάξουμε ευχές για την καινούργια χρονιά.

Προσκλήσεις διατίθενται από τα μέλη του Δ.Σ. Μαρία Τσιάντη, Μαριλένα Ρουμπέκα, Μαίρη Βεκιάρη, Λίτσα Ευθυμίου, Κων/νο Παρασκευόπουλο, Ελένη Βλάχου και Αντιγόνη Βογιατζή.

Η εκδήλωση υποστηρίζεται από την Α΄ ΕΛΜΕ Κορινθίας.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Η πρόεδρος                                           Ο γραμματέας

 

 

Μαρία Τσιάντη                                  Κων/νος Παρασκευόπουλος

ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ



                            ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

 


 


 


                                  ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ


                               

    UNESCO: «κάθε ώρα διδακτικού έργου ενός εκπαιδευτικού αντιστοιχεί σε 4 ώρες εργασίας γραφείου»

 

 

Σχετικά με την διαφαινόμενη αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών, όπως προκύπτει από τη ψήφιση πρόσφατα σχετικού νόμου, η ΠΑΣΚ καθηγητών Δ.Ε. Ν. Κορινθίας επισημαίνει για μια ακόμα φορά τα εξής:

  1. Ο μέσος όρος των διδακτικών ωρών των Ελλήνων εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι αντίστοιχος του μέσου όρου των εκπαιδευτικών των χωρών της Ε.Ε. (18,5 ώρες ανά εβδομάδα).
  2. Ο χρόνος παραμονής στο σχολείο είναι 27,5 ώρες ανά εβδομάδα για τις χώρες της Ε.Ε., ενώ για την Ελλάδα ανέρχεται στις 30 ώρες
  3. Στους Έλληνες εκπαιδευτικούς, εκτός από τα διδακτικά καθήκοντα ανατίθενται και μια σειρά από εξωδιδακτικές εργασίες, τη στιγμή που στα σχολεία των περισσότερων χωρών της Ε.Ε. λειτουργεί οργανωμένη γραμματεία.
  4. Οι δημοσιογραφικές διαρροές και οι σχετικές υπουργικές δηλώσεις αγνοούν το γεγονός ότι η Ελλάδα την τελευταία τριετία είναι πρώτη -μακράν όλων των χωρών της Ε.Ε.- στις περικοπές των μισθών των εκπαιδευτικών ιδιαίτερα των νεοδιόριστων και με λίγα χρόνια υπηρεσίας συναδέλφων.
  5. Η όποια συζήτηση για την αύξηση του διδακτικού ωραρίου έχει να κάνει όχι με αντικειμενικά στοιχεία, αλλά με τις διαφαινόμενες προθέσεις του Υπουργείου για μηδενικές προσλήψεις και μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού.
  6. Η Έκθεση του ΟΟΣΑ, την οποία επικαλούνται όσοι σχεδιάζουν την αύξηση του ωραρίου των Ελλήνων εκπαιδευτικών, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα διαστρέβλωσης της εκπαιδευτικής πραγματικότητας της χώρας μας και έχει ως στόχο να ενισχύσει την Κυβέρνηση και την Τρόικα στην προσπάθειά τους να λάβουν ακόμα πιο επώδυνες αποφάσεις για τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.

 

Καλούμε σε αγωνιστική ετοιμότητα όλους τους συναδέλφους, για τη ματαίωση των σχεδιασμών που θα οδηγήσουν σε περαιτέρω εξαθλίωση του εκπαιδευτικού και σε υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου.

Καλούμε τη Κυβέρνηση να αναλογιστεί ότι ενδεχόμενη αύξηση του ωραρίου θα βυθίσει χιλιάδες αναπληρωτές και τις οικογένειές τους στην απελπισία

 




 


 


 


ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ