Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Π α ρ α ν ο μ ε ί τ ε α σ ύ σ τ ο λ α !!


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Αθήνα, 4-1-2014

 Αριθμ. Πρωτ.: 309

ΠΡΟΣ :

κκ. Κ. Αρβανιτόπουλο, Σ. Κεδίκογλου, Κ. Γκιουλιέκα, Υ.ΠΑΙ.Θ.

ΚΟΙΝ :

στους Βουλευτές, στις Δ.Δ.Ε., στα σχολεία της Τ.Ε.Ε., στις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., στα Μ.Μ.Ε.

ΘΕΜΑ: Πρόσληψη ωρομισθίων Εκπαιδευτών ΕΝΗΛΙΚΩΝ

Με την Υ.Α. υπ’ αρ. 11869 / 16-10-2013 καθορίστηκε ο τρόπος, ο χρόνος, η διαδικασία, τα κριτήρια επιλογής, κλπ, για την επιλογή των εκπαιδευτών ενηλίκων στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.), στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) και στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.).

Με την υπ’ αρ. 15762 / 18-12-2013 συμπληρωματική Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (ΠΕΕ), υποβλήθηκαν αιτήσεις υποψήφιων που θα απασχοληθούν ως ωριμίσθιοι για τη διδασκαλία των μαθημάτων των ειδικοτήτων που θα λειτουργήσουν στις προαναφερόμενες δομές της μη τυπικής μάθησης (Δ.Ι.Ε.Κ. και στις Σ.Ε.Κ.).

Στους υποψήφιους δόθηκε, τελικά, η δυνατότητα υποβολής αίτησης σε μια μόνο Δ.Δ.Β.Μ., παρότι η Υ.Α. όριζε ότι «…θα δηλώσουν τη σειρά προτίμησής τους στις Διευθύνσεις Δια Βίου Μάθησης που επιλέγουν», δημοσιεύτηκαν οι προσφερόμενες θέσεις ανά Δ.Δ.Β.Μ., κλάδο / ειδικότητα (ή και ομαδοποιημένη σχετική).

Οι υποψήφιοι κατατάχθηκαν, σύμφωνα με την αίτησή τους, σε αξιολογικό πίνακα κατάταξης, ανά Δ.Δ.Β.Μ., με κριτήρια και μοριοδότηση που ορίζονται στην ως άνω Υ.Α.

Στην Υ.Α. προβλέπεται ότι «Βάσει του αξιολογικού πίνακα κατάταξης η Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης θα προβεί σε επιλογή και κατανομή των εκπαιδευτών και ειδικότερα ανά Δ.Δ.Β.Μ, ανά I.E.K., Σ.Ε.Κ., Σ.Δ.Ε., ειδικότητες και ανάγκες σε διδακτικές ώρες.» και ότι «Οι τελικοί πίνακες επιλογής, αφού επικυρωθούν από τη Γ.Γ.Δ.Β.Μ., θα αποσταλούν στους Διευθυντές των Ι.Ε.Κ.-Σ.Ε.Κ., των Σ.Δ.Ε. καθώς και στο Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., το οποίο θα συνάψει τις σχετικές συμβάσεις μίσθωσης έργου ωρομίσθιας διδασκαλίας». Αντίστοιχα και η παραπάνω «συμπληρωματική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος» αναφέρει ότι «Όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά των στοιχείων που δηλώνονται στο ανωτέρω αναφερόμενο ειδικό πληροφοριακό σύστημα και περιγράφονται αναλυτικότερα στις κείμενες διατάξεις και στο ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ, καθώς και το αντίγραφο της αίτησης, πρέπει να κατατεθούν και εγγράφως από όσους επιλεγούν και κληθούν, με ειδική ηλεκτρονική φόρμα στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο, να αναλάβουν υπηρεσία και καθήκοντα στο αντίστοιχο Ι.Ε.Κ. ή Σ.Ε.Κ. που θα επιλεγούν. Με ευθύνη του οικείου Διευθυντή πραγματοποιείται ο έλεγχος της γνησιότητας των προσκομισθέντων δικαιολογητικών και η ταυτοποίηση τους. Εν συνεχεία τα δικαιολογητικά και η αντίστοιχη σύμβαση έργου αποστέλλονται στο Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. για την ολοκλήρωση της διαδικασίας

Αντίθετα με το περιεχόμενο της Υ.Α. και της συμπληρωματικής Π.Ε.Ε.:

Οι επιλεγέντες για εκπαιδευτές ενηλίκων στα ΔΙ.Ε.Κ., στις Σ.Ε.Κ. και στα Σ.Δ.Ε., καλούνται από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να υπογράψουν σύμβαση μίσθωσης έργου ωρομίσθιας διδασκαλίας στις δομές της ΤΥΠΙΚΗΣ εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και στις Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Σ.) !!

Ενδεικτικά, αναφέρουμε την από 26-12-2013 ανακοίνωση της Δ.Δ.Ε. Φλώρινας, (με θέμα «Προσλήψεις ωρομισθίων από τους πίνακες Εκπαιδευτών Ενηλίκων των Δημοσίων Ι.Ε.Κ. για κάλυψη κενών των καταργημένων ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ.-ΕΠΑ.Σ.»:


που ενημερώνει αυτολεξεί για τα εξής:

«Το Υπουργείο Παιδείας προτίθεται να καλύψει τα κενά των καταργημένων ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ. και στις ΕΠΑ.Σ. με προσλήψεις ωρομισθίων από τους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτών ενηλίκων των δημοσίων Ι.Ε.Κ.. (http://www.gsae.edu.gr/el/). Οι κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα καλέσουν, κατά σειρά κατάταξης στους πίνακες τους αιτούντες, και θα τους προτείνουν να υπογράψουν συμβάσεις μίσθωσης έργου (μπλοκάκι) για πρόσληψή τους σε συγκεκριμένο δημόσιο Ι.Ε.Κ. Οι ωρομίσθιοι που θα υπογράψουν συμβάσεις θα αποσπαστούν σε ΕΠΑ.Λ. ή ΕΠΑ.Σ. για την παροχή εκπαιδευτικού έργου, εντός της χωρικής αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Δια Βίου Μάθησης στην οποία ανήκει το Ι.Ε.Κ. στο οποίο έχει επιλεγεί (πχ εκπαιδευτής ο οποίος επιλέχθηκε να προσληφθεί στο Ι.Ε.Κ. Αμυνταίου θα αποσπαστεί να διδάξει στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμυνταίου). Οι ώρες απασχόλησής τους μπορεί να είναι μέχρι και είκοσι (20) και η αμοιβή τους προβλέπεται από τη Κ.Υ.Α. 2/106902/0022/10-12-2013 (ΦΕΚ 3276/Β/23-12-2013). Οι εκπαιδευτές που θα προσληφθούν, θα κληθούν να αναλάβουν υπηρεσία μετά την υπογραφή της σύμβασης και από το «ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ» (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ), που είναι ο πρώτος συμβαλλόμενος και την κοινοποίηση της απόφασης απόσπασης σε ΕΠΑ.Λ. ή ΕΠΑ.Σ. του Υπουργείου Παιδείας».

 

Ακόμη, το Σχέδιο Σύμβασης Μίσθωσης Έργου, στη σελ. 3 παρ. 8, αναφέρει οτι:

«Ο εκπαιδευτής αποδέχεται με την παρούσα το ενδεχόμενο απόσπασής του σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου … παρ. 3 εδάφιο 6 του ν. ……/2013 (Α’. …), για παροχή εκπαιδευτικού έργου σε άλλη δομή εκπαίδευσης για την κάλυψη εκπαιδευτικών αναγκών και εντός της χωρικής αρμοδιότητας της Δ.Δ.Β.Μ. στην οποία ανήκει το Ι.Ε.Κ./Σ.Ε.Κ. στο οποίο έχει επιλεγεί».

Μετά από τα παραπάνω,

κ α λ ο ύ μ ε

την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να μας γνωρίσει άμεσα:

1. Γιατί στους υποψήφιους δόθηκε τελικά η δυνατότητα υποβολής αίτησης σε μία μόνο Δ.Δ.Β.Μ. και ΟΧΙ να δηλώσουν «…τη σειρά προτίμησής τους στις Διευθύνσεις Δια Βίου Μάθησης …» όπως ορίζει η Υ.Α. ;

2. Γιατί η Γενική Γραμματεία Δ.Β.Μ. ΔΕΝ προέβη, σε επιλογή και κατανομή των εκπαιδευτών ανά Δ.Δ.Β.Μ., I.E.K., Σ.Ε.Κ., Σ.Δ.Ε., ειδικότητες και ανάγκες σε διδακτικές ώρες, βάσει του αξιολογικού πίνακα κατάταξης, αλλά, αντίθετα με αυτά που ορίζει η Υ.Α., τους κατανέμει μόνο ανά Δ.Δ.Β.Μ. ;

3. Πού εδρεύουν αυτές οι Διευθύνσεις Διά Βίου Μάθησης ; Πού είναι τα γραφεία τους, ποια η ταχυδρομική τους διεύθυνση, ποιο το τηλέφωνό τους, ποιο το e-mail τους, που είναι το πρωτόκολλο, ποιος έχει τη στρογγυλή στραγίδα, ποια είναι τα ονόματα των Διευθυντών των Δ.Δ.Β.Μ., πότε προκηρύχθηκαν οι θέσεις αυτές, πού είναι οι πίνακες κατάταξης, ποιο Συμβούλιο τους ενέκρινε, με ποια Απόφαση κρίθηκαν και πότε ανέλαβαν καθήκοντα ;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ: Διευθύνσεις  ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ !!

Σε αυτές τις Δ.Δ.Β.Μ. – Φαντάσματα δηλώνουν προτίμηση οι υποψήφιοι ;

4. Όταν η Γενική Γραμματεία Δ.Β.Μ. έκανε την επιλογή και την κατανομή «με βάση τις ειδικότητες και τις ανάγκες σε διδακτικές ώρες» των Ι.Ε.Κ., Σ.Ε.Κ., κλπ, σε ποιες ακριβώς Σ.Ε.Κ. αναφερότανε; Πού υπάρχουν, πού λειτουργούν, ποια είναι τα κτήρια, ποιες ειδικότητες λειτουργούν, ποιες οι «διδακτικές τους ανάγκες», (κλπ, όπως για τις Δ.Δ.Β.Μ.); Σ.Ε.Κ.  ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ !!

5. Γιατί οι τελικοί πίνακες επιλογής, όπως επικυρώθηκαν από τη Γ.Γ.Δ.Β.Μ., ΔΕΝ αποστάλθηκαν στους Διευθυντές των Ι.Ε.Κ., Σ.Ε.Κ. και Σ.Δ.Ε., όπως ορίζει η Υ.Α. ;

6. Γιατί ομαδοποιήθηκαν στους πίνακες ορισμένες μόνο ειδικότητες των προς κάλυψη θέσεων και σε ορισμένες μόνο Δ.Δ.Β.Μ. ;

7. Πώς νομιμοποιούνται οι Δ.Δ.Ε. να καλούν τους ωρομισθίους που επιλέχτηκαν για να υπογράψουν σύμβαση και να αναλάβουν υπηρεσία αντί αυτοί να παρουσιάζονται στα ΔΙ.Ε.Κ. ή στις Σ.Ε.Κ., όπως ορίζει η συμπληρωματική Π.Ε.Ε. ;

8. Είναι αλήθεια ότι οι εκπαιδευτές ενηλίκων θα προσληφθούν ως ωρομίσθιοι για τις ανάγκες των Ι.Ε.Κ., Σ.Ε.Κ. και Σ.Δ.Ε., αλλά θα αποσπασθούν στα ΕΠΑ.Λ. και στις ΕΠΑ.Σ. για να καλύψουν τα κενά των κατηργημένων ειδικοτήτων ; Αν ναι, τότε προκύπτουν αναπόδραστα τα ερωτήματα:

5α. Πώς θα καλυφθούν οι ανάγκες των Ι.Ε.Κ., Σ.Ε.Κ. και Σ.Δ.Ε., για την κάλυψη των οποίων υποτίθεται ότι γίνεται η πρόσληψη;

5β. Εάν τα Ι.Ε.Κ., Σ.Ε.Κ. και Σ.Δ.Ε., δεν έχουν ανάγκη ωρομισθίων για να λειτουργήσουν, τότε ποια είναι η νομικοποιητική βάση της Προκήρυξης και της πρόσληψης, αφού δεν υπάρχουν ανάγκες;

5γ. Ποιό ισχύον νομικό καθεστώς νομιμοποιεί αποσπάσεις από τις Δομές της Δ.Β.Μ. στις δομές της Τυπικής Εκπαίδευσης ; Βάση ποιού Νόμου ή ποιάς Υ.Α. θα γίνουν;

9. Ως Εκπαιδευτής ΕΝΗΛΙΚΩΝ της ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ Εκπαίδευσης «ορίζεται ο επαγγελματίας, ο οποίος διαθέτει τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για την άσκηση του επαγγέλματός του και την απαιτούμενη πιστοποιημένη Εκπαιδευτική Επάρκεια για την …εκπαίδευση ενηλίκων» (Υ.Α. με αρ. ΓΠ/20082, ΦΕΚ 2844, τ. Β΄, 23-10-2012, άρθρο 2, παρ. 1).

Πώς λοιπόν θα διδάξουν «εκπαιδευτές ενηλίκων της ΜΗ Τυπικής Εκπαίδευσης» σε δεκαπεντάχρονους μαθητές της ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ; Εάν τα δύο αντικείμενα ήταν ίσα και όμοια, γιατί τότε ορίζονται διαφορετικά από το Νόμο και καταχωρίζονται σε χωριστούς πίνακες; Και, επί τη ευκαιρία, στο ΦΕΚ 2844/2012, ορίζεται διαδικασία πιστοποίησης και ΜΗΤΡΩΟ Εκπαιδευτών Ενηλίκων. Και αυτό «εξαφανίστηκε»; Δεν το είδαμε πουθενά στην προκήρυξη…

10. Έτσι ορίζετε τον «εξορθολογισμό στη διαχείριση του προσωπικού για την αντιμετώπιση των παθογενειών της Εκπαίδευσης…» που επικαλείσθε ;

 

Αξιότιμοι Κύριοι, σας γνωρίζουμε οτι

Π α ρ α ν ο μ ε ί τ ε     α σ ύ σ τ ο λ α !!

Η εξαμβλωματική «βάπτιση» και δημιουργία εκπαιδευτικών από επαγγελματίες της αγοράς, χωρίς τα κριτήρια, τις προϋποθέσεις και τις διαδικασίες που προβλέπει ο Νόμος (και μάλιστα, Νόμοι, Υ.Α. και εγκύκλιοι που ΕΣΕΙΣ συντάξατε !!), δεν είναι αποδεκτή και θα την προσβάλλουμε !

Με την επιφύλαξη όλων των νομίμων δικαιωμάτων μας, παρακαλούμε για την έγγραφη απάντησή σας.

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ο Πρόεδρος Σεραφείμ Κερασιώτης

ο Γενικός Γραμματέας Σταμάτιος Σταματιάδης

 

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Μείωση των μαθητών ανά τμήμα όταν υπάρχουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CF%84%CE%BC%CE%AE%CE%BC%CE%B1-%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%BA%CE%B5%CF%82#ixzz2owpvlUgY Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Όπως είναι γνωστό οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, από την αρχή του σχολικού έτους πίεσαν τα σχολεία έτσι ώστε να πετύχουν το μεγαλύτερο δυνατό αριθμό μαθητών ανά τμήμα  και τη μείωση του αριθμού των τμημάτων. Αυτό είχε και έχει σαν αποτέλεσμα τα υπερφορτωμένα τμήματα (26-28 μαθητές) με τα γνωστά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Ωστόσο στο νέο νόμο για το Λύκειο (4186/2013 - ΦΕΚ 193/ 17-9-2013) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις», προβλέπεται ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα να προσαρμόζεται ανάλογα με το αν υπάρχει αριθμός μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες.
 
Συγκεκριμένα στην Παράγραφο 15 του Άρθρου 28 αναφέρονται τα εξής:
 
Στην υποπερίπτωση ββ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται το εδάφιο 4 ως εξής:
 
"Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρείς μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου."
 
Μάλιστα στο άρθρο 3 του νόμου 3699/2008 αναφέρονται ονομαστικά ποιες είναι οι παθήσεις που καθιστούν ένα μαθητή ή μαθήτρια άτομο με αναπηρία και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών: 
 
"Άρθρο 3
 
Μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
 
1. Μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανά­γκες θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περί­οδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης. Στους μα­θητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας-λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες. Στην κα­τηγορία μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν εμπίπτουν οι μαθητές με χαμηλή σχολική επίδοση που συνδέεται αιτιωδώς με εξωγενείς παράγο­ντες, όπως γλωσσικές ή πολιτισμικές ιδιαιτερότητες.
 
2. Οι μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματι­κές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκα­τάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, ανήκουν στα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
 
3. Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι και οι μαθητές που έχουν μία ή περισσότερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα ανεπτυγμένα σε βαθμό που υπερβαίνει κατά πολύ τα προσδοκώμενα για την ηλι­κιακή τους ομάδα. Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κατόπιν εισήγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ανατίθεται η ανάπτυξη προ­τύπων αξιολόγησης και ειδικών εκπαιδευτικών προγραμ­μάτων για τους μαθητές αυτούς σε Σχολές ή Τμήματα Α.Ε.Ι. που, κατόπιν πρόσκλησης που τους απευθύνει το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, εκδη­λώνουν ενδιαφέρον. Στους μαθητές αυτούς δεν έχουν εφαρμογή οι λοιπές διατάξεις του παρόντος νόμου.
 
Όλα τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας δείχνουν ότι πολλές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, με διάφορα προσχήματα, αρνούνται να εφαρμόσουν το νόμο την ίδια ώρα που υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσα στις σχολικές αίθουσες σε όλη τη χώρα.
 
Είναι χαρακτηριστική η παρέμβαση για το θέμα της Ένωσης Γονέων Χίου η οποία ζητά μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα βάση του νόμου.
 
Αναλυτικά το έγγραφο
 
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ενημερωθήκαμε τόσο από την ΕΛΜΕ Χίου όσο και από το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του 3ου Λυκείου, που είναι μέλος της Ενωσής μας, για την ύπαρξη σχετικής διάταξης στον τελευταία ψηφισμένα νόμο 4186/2013 (ΦΕΚ 193/ 17-9-2013) με τίτλο «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις» που αφορά στον αριθμό μαθητών ανά τμήμα.
 
Συγκεκριμένα στην Παράγραφο 15 του Άρθρου 28 αναφέρονται τα εξής:
 
Στην υποπερίπτωση ββ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται το εδάφιο 4 ως εξής:
 
«Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρείς μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου.»
 
Μάλιστα στο άρθρο 3 του ίδιου νόμου αναφέρονται ονομαστικά ποιες είναι οι παθήσεις που καθιστούν ένα μαθητή ή μαθήτρια άτομο με αναπηρία και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.
 
Με δεδομένο ότι θεωρούμε πως ο αριθμός των 27 μαθητών ανά τμήμα είναι ιδιαίτερα μεγάλος και δυσχεραίνει το εκπαιδευτικό έργο των εκπαιδευτικών και ότι η σχετική διάταξη αφορά το σύνολο των σχολείων, και όχι των ειδικών που από τη φύση τους υπάρχει ειδική μέριμνα, ζητάμε να εφαρμοστεί στα σχολεία που υπάρχει σχετικό θέμα.
 
Σε συνέχεια δε της προφορικής επικοινωνίας που είχαμε, ζητούμε να μας πληροφορήσετε αν υπάρχει νεώτερη εγκύκλιος του Υπουργείου που αναιρεί την προαναφερθείσα παράγραφο του νόμου και αν γνωρίζετε πως ήδη υπάρχουν Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν ενεργοποιήσει τη σχετική διάταξη.
 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: alfavita.gr

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Future Library

Αγαπητοί συνεργάτες,
Το Future Library, αποκλειστικά χρηματοδοτούμενο από το Ίδρυμα "Σταύρος Νιάρχος", συνεχίζοντας την έρευνα της παρούσας κατάστασης των Δημοσίων και Δημοτικών Βιβλιοθηκών που ξεκίνησε το 2011, σας καλεί να συμπληρώσετε ερωτηματολόγιο υπηρεσιών και υποδομών πριν τις 7 Ιανουαρίου 2014.
Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι προϋπόθεση για την συμμετοχή των βιβλιοθηκών στο Future Library το 2014.
Σας παρακαλούμε να υποβάλετε τις απαντήσεις σας διαδικτυακά στον σύνδεσμο που ακολουθεί: http://www.surveygizmo.com/s3/1445533/Future-Library-2013 
Είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε ένα ερωτηματολόγιο για την Κεντρική Βιβλιοθήκη και ένα για κάθε Παράρτημά της ξεχωριστά (π.χ. αν υπάρχει μία Κεντρική Βιβλιοθήκη και 2 παραρτήματα, θα συμπληρώσετε συνολικά 3 ερωτηματολόγια). Το διαδικτυακόερωτηματολόγιο είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να εμφανίζονται περισσότερες ερωτήσεις για την Κεντρική Βιβλιοθήκη και λιγότερες για κάθε Παράρτημα.
Συνημμένο στο παρόν μήνυμα θα βρείτε το ερωτηματολόγιο σε μορφή Word (Ερωτηματολόγιο 2013), έτσι ώστε να συγκεντρώσετε και να έχετε έτοιμες τις απαντήσεις πριν τις υποβάλετε διαδικτυακά. Το Word περιλαμβάνει όλες τις ερωτήσεις (και για Κεντρική και για Παραρτήματα), γι' αυτό θα πρέπει να κάνετε προηγουμένως μια επισκόπηση του διαδικτυακού ερωτηματολογίου, για να διαπιστώσετε ποιες ερωτήσεις αντιστοιχούν στην Κεντρική Βιβλιοθήκη και ποιες στα Παραρτήματα. 
Μετά την υποβολή τους, θα λάβετε τις απαντήσεις σας σε μορφή κειμένου (.pdf) στη διεύθυνση email που δώσατε στα "Στοιχεία Επικοινωνίας" στην αρχή του ερωτηματολογίου.
Οι απαντήσεις σας θα μας βοηθήσουν να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε νέες δράσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών και υποδομών των βιβλιοθηκών.
Σας προσκαλούμε και σας παροτρύνουμε να προωθήσετε το παρακάτω μήνυμα και το ερωτηματολόγιο υποδομών σε όσες Δημόσιες/Δημοτικές Βιβλιοθήκες δεν ήταν μέλη του δικτύου Future Library το 2013 και επιθυμούν να ενταχθούν σε αυτό.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης Πρωτοψάλτου
Υπεύθυνος του προγράμματος Future Library
Επισκεφτείτε το Future Library στο: http://www.futurelibrary.gr/?xg_source=msg_mes_network

Έχασε τελικά την μάχη για ζωή ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Κορίνθου Παναγιώτης Παπαπαναγιώτου

Parakato.gr: Έχασε τελικά την μάχη για ζωή ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Κορίνθου Παναγιώτης Παπαπαναγιώτου

ΤΟ 2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Λιποθυμούν συμμαθητές μας από την πείνα! –Τρέμουμε από το κρύο!


-Σοκαριστική παρέμβαση του προέδρου του 15μελούς  μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο Λουτρακίου –Αγίων Θεοδώρων – «Κάντε επιτέλους κάτι!», η έκκληση προς τη Δημοτική αρχή και την αντιπολίτευση…

-Σοκαριστική παρέμβαση του προέδρου του 15μελούς Γερ. Κατσανέα μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο Λουτρακίου –Αγίων Θεοδώρων – «Κάντε επιτέλους κάτι!», η έκκληση προς τη Δημοτική αρχή και την αντιπολίτευση…
Τα πολλά λόγια σε τέτοιες περιπτώσεις μάλλον είναι περιττά, αφού η φωνή απόγνωσης μικρών παιδιών και μαθητών, τα λένε όλα και αντικατοπτρίζουν την τραγικότητα των ημερών μας, σε μια περίοδο που τα πάντα ισοπεδώνονται στο βωμό της οικονομικής κρίσης. Μιας κρίσης που δεν κάνει διάκριση σε μικρούς και μεγάλους, σε σχολεία, Πανεπιστήμια, χώρους εργασίας (όσοι υπάρχουν ακόμα) και οπουδήποτε αλλού. Αυτό που έγινε στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων ήταν πραγματικά σοκαριστικό. Όσα ειπώθηκαν από τον πρόεδρο του 15μελούς συμβουλίου του 2ου ΕΠΑΛ Λουτρακίου για τις άθλιες συνθήκες τις οποίες βιώνουν οι συμμαθητές του, είναι μια «γροθιά στο στομάχι» ενός συστήματος και μιας πολιτικής που στο όνομα των περικοπών, δεν υπολογίζει ανθρώπους, αλλά μόνο αριθμούς. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, το θέμα και το μεγάλο αυτό πρόβλημα με μαθητές να κρυώνουν και να τουρτουρίζουν μέσα στις τάξεις επειδή δεν υπάρχει λέβητας και καλοριφέρ, αλλά και μαθητές που πεινάνε (!), αφορά άμεσα και σε πρώτο βαθμό το Δήμο Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων που πρέπει να σκύψει πραγματικά στο πρόβλημα και όχι –κ. Λογοθέτη- να δίνονται υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα σε μικρά παιδιά με τόσο σοβαρά προβλήματα. Γι΄ αυτό, δεν υπάρχει καν χαρακτηρισμός… Οφείλει ο Δήμος –και σε αυτό πρέπει να συμβάλει και η αντιπολίτευση και όχι να παραμένει ακροατής και θεατής-, να συνδράμει το σχολείο και τους μαθητές. Με περικοπή από άλλες δραστηριότητες που πλέον αποκτούν μηδαμινή αξία, με χορηγίες, με οποιονδήποτε τρόπο, έπρεπε ήδη ο Δήμος να είχε καταφέρει να έχει το σχολείο θέρμανση και ένα γεύμα για αυτά τα παιδιά ή τέλος πάντων όσα το έχουν ανάγκη…

Λιποθυμούν συμμαθητές μας από την πείνα! –Τρέμουμε από το κρύο!
 http://axiontv.gr/index.php/news/item/3807-%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF%CF%85-15%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%B3%CE%B5%CF%81-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%BF%CF%85-%E2%80%93%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CE%B4%CF%8E%CF%81%CF%89%CE%BD-%E2%80%93-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%AC%CF%84%CE%B9-%CE%B7-%CE%AD%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7
Στην παρέμβασή του ο πρόεδρος του 15μελούς μεταξύ άλλων σημείωσε απευθυνόμενος προς τη Δημοτική αρχή και τους δημοτικούς συμβούλους: «Έχουμε κάνει επανειλημμένα ενέργειες σαν 15μελές για τα προβλήματα στο σχολείο μας. Πήγαμε στη Δευτεροβάθμια, πήγαμε στο Δημαρχείο και ο ίδιος ο Δήμαρχος ομολόγησε ότι όντως στο σχολείο μας υπάρχουν σοβαρά προβλήματα. Πρέπει να λύσουμε δύο πολύ σοβαρά θέματα… Σχεδόν καθημερινά βλέπουμε συμμαθητές μας να λιποθυμούν! Είπε ο Δήμαρχος ότι θα το βάλει ως θέμα στο Δ.Σ. και δεν το έχει βάλει ακόμα. Ζητάμε να συζητηθεί άμεσα το θέμα της παροχής ενός γεύματος στους μαθητές και να ψηφιστεί γιατί το πρόβλημα είναι τεράστιο. Ζητάμε σαν 15μελές να έχει κάθε παιδί ένα δωρεάν γεύμα… Το δεύτερο είναι ότι δεν υπάρχει θέρμανση στο σχολείο. Ο λέβητας είναι εκεί από τη δεκαετία του 1980 κι έχει χαλάσει. Ο Δήμαρχος είπε ότι θα φέρουν καινούργιο, αλλά ακόμα δεν έχει έρθει και τα παιδιά κρυώνουν και τρέμουν!! Αν δεν πάρετε εσείς κάποια μέτρα θα αναγκαστούμε να πάρουμε εμείς! φεύγουν μαθητές με πυρετό και πηγαίνουν στο νοσοκομείο από το κρύο. Γι΄ αυτό σας παρακαλούμε, πάρτε θέση όσο γίνεται συντομότερα…». 

Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013 Οι μαθητές του 2 ΕΠΑΛ πήγαν στο δημαρχείο Λουτρακίου και ζήτησαν φαγητό(video) ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΕΠΑΛ 17 12 13

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Η ΟΛΤΕΕ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ



Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 18-12-2013
 Αριθμ. Δ.Τ.: 111
κε Υπουργέ, έχετε επίδοση… (και δικάσιμο στο Σ.τ.Ε.) !
Εκατόν εβδομήντα δύο (172) γονείς και κηδεμόνες μαθητών της Τ.Ε.Ε. (ΕΠΑ.Λ.-ΕΠΑ.Σ.), μαζί με την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., προσφύγμαμε κατά του Υπουργού Παιδείας για τη βάναυση καταπάτηση του Νόμου και των συνταγματικά κατοχυρωμένων θεμελιωδών δικαιωμάτων μας από τη μη λειτουργία της Α΄ τάξης των ΕΠΑ.Σ. και των Τομέων Υγείας – Πρόνοιας και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Β΄ τάξης των ΕΠΑ.Λ. (βλ. Δ.Τ. 090/18-10-2013 με θέμα «ΕΓΚΛΗΜΑ και ΤΙΜΩΡΙΑ…»
Το πλήρες δικόγραφο της Αίτησης Ακύρωσης, εδώ:
Μετά από περέλευση 2 μηνών, η πρόεδρος του αρμόδιου Τμήματος του Σ.τ.Ε. όρισε Εισηγητή και στις 12 Δεκεμβρίου ο δικαστικός επιμελητής του πληρεξούσιου δικηγόρου μας, καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου κ. Γιώργου Κατρούγκαλου, επέδωσε στον Υπουργό τις δύο Αιτήσεις, Ακύρωσης και Αναστολής (βλ. επιδόσεις):
Δικάσιμος για την Αίτηση Ακύρωσης ορίστηκε για τις 30 Ιανουαρίου 2014. Μόλις επιστραφεί η επίδοση του δικόγραφου στο Σ.τ.Ε., θα βγεί Προσωρινή Διαταγή και θα οριστεί δικάσιμος για την Αίτηση Αναστολής.
Θα σταθεί η Δικαιοσύνη αντάξια της αποστολής της και στο ύψος των περιστάσεων;
Περιμένουμε…
Κοντός ψαλμός, Αλληλούϊα !!

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα
τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798
ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284