Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Δημοτική Βιβλιοθήκη Κορίνθου Επαφή Πυλαρινού 84 Κόρινθος Νομός Κορινθίας ΤΚ.: 20100 munlibco@otenet.gr Τηλ.: 27410 21236 fax: 27410 75834

MEDIA Lab στη Βιβλιοθήκη Κορίνθου! Δες το Πρόγραμμα!

MEDIA Lab στη Βιβλιοθήκη Κορίνθου! Δες το Πρόγραμμα!

Έναρξη λειτουργίας του Media Lab με διήμερο Μαραθώνιο Δημιουργικότητας, 6 & 7 Δεκεμβρίου 2013

Δείτε το πρόγραμμα, και δηλώστε συμμετοχή σε όσες δράσεις υπάρχει "Με προεγγραφή" 

ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗΝ Α΄ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Ο ΠΑΝΟΣ ΝΤΟΥΛΑΣ

ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗΝ Α΄ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Ο ΠΑΝΟΣ ΝΤΟΥΛΑΣ

ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ - ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ SUPER 28-11-2013

Ζητάμε από τον Υφυπουργό να ανακαλέσει ΑΜΕΣΑ την παραπάνω απόφαση και να προχωρήσει σε κάλυψη των κενών σε όλα τα σχολεία της Επικράτειας.

Αθήνα 01-12-2013

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  Δ.Ε.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Σ. Κεδίκογλου εξαπέλυσε τη Δευτέρα, 25 Νοέμβρη 2013 επίθεση στα επί μακρόν κατοχυρωμένα και σεβαστά από σειρά κυβερνήσεων και υπουργών  συνδικαλιστικά μας δικαιώματα ζητώντας από τους Διευθυντές των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αλλά και τους Περιφερειακούς Διευθυντές να μη χορηγούν άδεια στους εκπαιδευτικούς για την συμμετοχή τους στην ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση που πραγματοποιούν τα πρωτοβάθμια σωματεία μας. Με τη λογική του αυταρχισμού και της υποκρισίας αποφάσισε να καταστρατηγήσει  το άρθρο 19, εδ.2, της Υπουργικής Απόφασης με αριθμό Φ353.1/324/105657/Δ1/46-10-02 (1340/02 τ.Β΄)  «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων των περιφερειακών υπηρεσιών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης των Δ/ντών, Υπ/ντών των σχολικών μονάδων και ΣΕΚ και των συλλόγων διδασκόντων» αναφέρεται πως: «Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης χορηγούν τις συνδικαλιστικές άδειες για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις γενικές συνελεύσεις των συλλόγων τους» επικαλούμενος στο έγγραφό του «το συμφέρον των μαθητών και την ανάγκη εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων».
Δυστυχώς ακόμη και σήμερα με αποκλειστική ευθύνη της ηγεσίας του Υπουργείου, υπάρχουν χιλιάδες κενά στα σχολεία και ειδικότερα στις κατευθύνσεις στη Γ΄ Λυκείου. Η κεφαλή δηλαδή της εκπαίδευσης υπονομεύει με αυτόν τον τρόπο άμεσα, αθέμιτα και συνειδητά τον θεσμό των Πανελλαδικών εξετάσεων πράγμα που συνέβη  και την προηγούμενη σχολική χρονιά. Περισσεύει λοιπόν η υποκρισία της ηγεσίας του Υπουργείου. Ας αναλογιστεί το ενδεχόμενο της προσβολής της διαδικασίας των εξετάσεων από τους γονείς μαθητών που δε διδάσκονται τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Aντ΄αυτού υφυπουργός αποδεικνύεται «ακριβός στο πίτουρο και φτηνός στο αλεύρι» ή επί το λογιώτερο «διυλίζει τον κώνωπα τη στιγμή που καταπίνει την κάμηλο.»
 Η κυβερνητική λοιπόν επίθεση στα δικαιώματα του κλάδου δεν πηγάζει από τα «φιλάνθρωπα» και «φιλεύσπλαχνα» αισθήματα για τους μαθητές και τις οικογένειές τους αλλά προφανώς αποτελεί μέρος του ευρύτερου σχεδίου καταπάτησης όλων των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων στο δημόσιο. Είμαστε βέβαιοι ότι η προσπάθεια αυτή δε θα σταματήσει εδώ. Στόχος τους είναι ο προοδευτικός Ν. 1264/1982. Ελπίζουν ότι η «ερημία συνδικαλιστικών δικαιωμάτων» θα τους δώσει τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν το αντιδραστικό – καταστροφικό τους έργο.
Ζητάμε από τον Υφυπουργό να ανακαλέσει ΑΜΕΣΑ την παραπάνω απόφαση και να προχωρήσει σε κάλυψη των κενών σε όλα τα σχολεία της Επικράτειας.

Ζητάμε από όλους τους συναδέλφους να αγωνιστούν για τα θεμελιώδη συνδικαλιστικά τους δικαιώματα συμμετέχοντας μαζικά στις Γεν. Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ αψηφώντας στην πράξη  τις αυταρχικές πρακτικές του Υφυπουργού.

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

25 Νοεμβρίου 2013 Πάνος Κατσούλας Εκπαιδευτικός Τακτικός αιρετός εκπρόσωπος των καθηγητών στο Α-ΠΥΣΔΕ Πελοποννήσου

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Η πραγματικότητα πίσω από το νόμο
Η εφαρμογή του προεδρικού διατάγματος  της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, εκτός των άλλων, είναι τόσο ανέντιμη πράξη όσο και η διαθεσιμότητα των 2.500 περίπου συνάδελφων μας του περασμένου καλοκαιριού! Πριν τεκμηριωθεί η παραπάνω άποψη, ας μιλήσουμε περιληπτικά για το ΠΔ 152, που αφορά στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας εκπαίδευσης. Αξιολογούνται όλοι οι υπηρετούντες στη δημόσια εκπαίδευση, από τους Περιφερειακούς διευθυντές μέχρι τους εκπαιδευτικούς της τάξης. Στο εν λόγω ΠΔ αναφέρονται όλες οι λεπτομέρειες για όλους και τα πάντα! Κάποια βασικά σημεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών της τάξης, που αποτελούν την πλειονότητα των εκπαιδευτικών, είναι:
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών διακρίνεται στη διοικητική αξιολόγηση, που διενεργείται από τον διευθυντή του σχολείου, με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, μια τουλάχιστον φορά ανά διετία, μεταξύ της 1ης Φεβρουαρίου και 15ης Μαΐου του κάθε έτους, και στην εκπαιδευτικήαξιολόγηση, που διενεργείται από τον σχολικό σύμβουλο, με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, μία τουλάχιστον φορά ανά τριετία εντός συνεχούς χρονικού διαστήματος που δεν υπερβαίνει τους 2 μήνες (διμηνιαία αξιολογική περίοδος). Στην εκπαιδευτική αξιολόγηση και μέσα στην προηγούμενη περίοδο ο αξιολογητής παρακολουθεί δύο (2) τουλάχιστον διδασκαλίες του αξιολογούμενου. Οι εκπαιδευτικοί της τάξης αξιολογούνται σε 5 κατηγορίες. Οι κατηγορίες 1η, 2η, 3η και 5η έχουν σχέση με την εκπαιδευτική αξιολόγηση, που πραγματοποιείται από τους σχολικούς συμβούλους και η 4η έχει σχέση με τη διοικητική αξιολόγηση, που πραγματοποιείται από τον διευθυντή του σχολείου. Η κάθε κατηγορία έχει ένα συντελεστή βαρύτητας (η 1η 0,75 -  η 2η 0,5 - η 3η  1,25 – η 4η 1,5 – η 5η 1) και αποτελείται από κριτήρια. Οι κατηγορίες 1η, 2η και 4η περιλαμβάνουν 3 κριτήρια, η 3η περιλαμβάνει 4 κριτήρια και η 5η περιλαμβάνει 2 κριτήρια. Το κάθε κριτήριο βαθμολογείται από τον αξιολογητή με την 100βαθμη κλίμακα (0 – 100). Ο ΜΟ της βαθμολογίας των κριτηρίων της κάθε κατηγορίας αποτελεί το βαθμό της κατηγορίας. Ο βαθμός της κάθε κατηγορίας πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή βαρύτητας αυτής, στη συνέχεια προστίθενται τα γινόμενα που προκύπτουν και έπειτα διαιρείται το άθροισμα των γινομένων με τον αριθμό 5, που είναι το πλήθος των κατηγοριών. Η τελική βαθμολογία(ΤΒ) υπολογίζεται με χρήση υπολογιστή και εκφράζεται ως δεκαδικός αριθμός με προσέγγιση εκατοστού.
Οι αξιολογούμενοι κατατάσσονται ανάλογα με τη βαθμολογία τους σε 4βαθμη ποιοτική κλίμακα, που αντιστοιχεί στην 100βαθμη κλίμακα ως εξής: α) «ελλιπής»: 0 – 30 βαθμοί, β) «επαρκής»: 31 – 60 βαθμοί, γ) «πολύ καλός»: 61 – 80 βαθμοί δ) «εξαιρετικός»: 81 – 100 βαθμοί. Οι αξιολογούμενοι εκπαιδευτικοί της τάξης και οι διευθυντές των σχολείων μπορούν να υποβάλουν ένσταση κατά των εκθέσεων αξιολόγησης των αξιολογητών τους στην Επιτροπή Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου (Ε.Α.Ε.Ε.), που εδρεύει στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην περιφέρεια της οποίας υπηρετούν οι ενιστάμενοι. Η επιτροπή εξετάζει τις ενστάσεις κατά νόμο και ουσία και μπορεί είτε να τις απορρίψει είτε να τις κάνει δεκτές ενμέρει ή στο σύνολο, και να τροποποιήσει τη βαθμολογία του ενιστάμενου.
Σύμφωνα με το άρθρο 25, που αναφέρεται σε μεταβατική διάταξη, «Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος: Αξιολογούνται κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί που κατά την 31η Μαΐου του 2014 συμπληρώνουν τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται για την προαγωγή από το βαθμό που κατέχουν στον επόμενο βαθμό σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 7 του άρθρου 7 του ν. 4024/2011.»
Ας έρθουμε τώρα στα πονηρά και επικίνδυνα σημεία του ΠΔ αλλά και τη σύνδεσή του με άλλους νόμους, που επιβεβαιώνουν την άποψη όσων ισχυρίζονται ότι δεν πρόκειται για βελτιωτικό μέτρο της ποιότητας του εκπαιδευτικού και διοικητικού τους έργου όπως ψευδώς αναφέρει στην παραγρ. 1 του  άρθρου 2 με τίτλο «Σκοπός της αξιολόγησης και γενικές αρχές», αλλά για ένα μέτρο τιμωρητικό, που αποσκοπεί στον ασφυκτικό έλεγχο, τον εκφοβισμό και την υποταγή των εκπαιδευτικών, που θα έχει ως συνέπεια τον ανταγωνισμό, τη μισθολογική τους καθήλωση και εν τέλει την απόλυσή τους!
Προκειμένου να χαϊδέψει αυτιά ο συντάκτης του νόμου, στο άρθρο 24 καθιερώνει την αξιολόγηση των προϊσταμένων από τους υφιστάμενους! Όμως πρόκειται για μια αξιολόγηση που είναι χωρίς κανένα αντίκρισμα, αφού δεν αναφέρεται πουθενά η βαρύτητα που θα έχει στη βαθμολογία του προϊσταμένου! Αναφέρει το άρθρο ότι: «…Η αξιολόγηση της παρούσας παραγράφου είναι έγγραφη, επώνυμη και προαιρετική και υποβάλλεται στον άμεσο προϊστάμενο του αξιολογητή που υπόκειται στην αξιολόγηση των υφισταμένων του. Ο αποδέκτης της αξιολόγησης των υφισταμένων εκτιμά και χρησιμοποιεί κατά την κρίση του τις αξιολογήσεις.»
Το ΠΔ, στο αρθρ. 16, παράγρ. 4 αναφέρει: «Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε περισσότερα του ενός κριτήρια σε μία εκ των κατηγοριών χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, ασχέτως συνολικής βαθμολογίας.»!!! Στην επόμενη παράγρ, 5 του ιδίου άρθρου το ΠΔ συνδέεται με την παράγραφο 4 του άρθρου 8 του ν. 4024/2011, που αναφέρει ότι «…οι υπάλληλοι που περιλαμβάνονται σε πίνακα μη προακτέων στερούνται του δικαιώματος για προαγωγή για τα επόμενα δύο έτη». Ο δε ν. 3528/2007, γνωστός και ως δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας στο άρθρο 95 με τίτλο: Παραπομπή μη προακτέου υπαλλήλου αναφέρει: «Υπάλληλος, ο οποίος εγγράφεται σε δύο διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων στον ίδιο βαθμό, παραπέμπεται μέσα σε δύο (2) μήνες από την κύρωση του οικείου πίνακα υποχρεωτικώς προς κρίση στο υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο, με αιτιολογημένη απόφαση του και μετά από προηγούμενη κλήση αυτού για να παράσχει εγγράφως ή προφορικώς τις αναγκαίες διευκρινίσεις, μπορεί να τον απολύσει ή να τον υποβιβάσει κατά έναν βαθμό. Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται να υποβληθεί ένσταση στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο.»
Επιπλέον, δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ο ακραίος κατά τις ρυθμίσεις του ν. 4024/2011 συνδέει την αξιολόγηση με τη βαθμολογική προαγωγή, η οποία επιφέρει μισθολογική αύξηση. Όμως δεν αρκεί κάποιος να αξιολογηθεί ικανός για να προαχθεί στον επόμενο βαθμό. Θα πρέπει να είναι «περισσότερο ικανός» από τον συνάδελφο του, αφού ο νόμος καθορίζει ποσόστωση προαγωγής από τον ένα βαθμό στον επόμενο. Μάλιστα στο άρθρο 7 παράγρ. 6 του ως άνω νόμου αναφέρεται ότι « … Με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, η οποία εκδίδεται μετά από εκτίμηση τόσο των υπηρεσιακών αναγκών όσο και των δημοσιονομικών δυνατοτήτων τουλάχιστον ανά διετία, τα προαναφερόμενα ποσοστά μπορούν να καθορίζονται χαμηλότερα. …». Δηλαδή, αν τα δημοσιονομικά της χώρας δεν πάνε καλά, τότε λιγότεροι εκπαιδευτικοί θα προβιβαστούν στον επόμενο βαθμό και άρα περισσότεροι θα καθηλωθούν μισθολογικά!
Επομένως, το νομοθέτημα εισάγει όλες τις πρακτικές του ανταγωνισμού μεταξύ των εκπαιδευτικών, κάτι που αφενός μεν είναι απαράδεκτο παιδαγωγικά, αφετέρου δε θα μετατρέψει τον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης σε ζούγκλα! Επίσης, είναι δεδομένο ότι θα παρατηρηθούν όλες οι απαράδεκτες μεθοδεύσεις προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύνοια του αξιολογητή!
Τέλος, στο άρθρο 2 παράγρ. 1 του ΠΔ αναφέρεται ότι «Σκοπός της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού και του διοικητικού τους έργου μέσω της άμεσης σύνδεσής της με την επιμόρφωση, προς όφελος των ιδίων, των μαθητών και της κοινωνίας.» Καμιά σύνδεση της αξιολόγησης δεν γίνεται με την επιμόρφωση. Αντιθέτως, οι εκπαιδευτικοί καλούνται ν’ αξιολογηθούν για ένα σύνολο θεμάτων για τα οποία ουδέποτε έχουν επιμορφωθεί ουσιαστικά! Και αυτό δεν είναι καθόλου έντιμο! Όπως άλλωστε και η διαθεσιμότητα στην οποία ετέθησαν μέσα σε μια βραδιά οι συνάδελφοί μας της Τεχνικο-επαγγελματικής εκπαίδευσης, και μάλιστα χωρίς προηγουμένως να κριθούν από κανέναν! Λέγοντας ουσιαστική επιμόρφωση εννοούμε καθολική, περιοδική, ετήσια επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα και σε επιμορφωτικά κέντρα που θα υπάρχουν ένα τουλάχιστον σε κάθε νομό, ενώ σε μεγαλύτερους νομούς πρέπει να υπάρχουν περισσότερα, ώστε να μην αναγκάζονται να ξεσπιτώνονται οι εκπαιδευτικοί. Όμως βλέπετε ότι στη χώρα μας τα πάντα γίνονται ανάποδα! Μονίμως βάζουμε πάντα μπροστά το κάρο και μετά το άλογο! Προφανώς αυτό γίνεται από την πλευρά των κυβερνώντων επειδή δεν έχουν εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς ούτε θέλουν να τους στηρίξουν! Αντίθετα, επιθυμούν να τους ενοχοποιήσουν και να τους τιμωρήσουν!
Αυτά τα ακραία και υπερβολικής αυστηρότητας μέτρα που εφαρμόζονται από τη μνημονιακή συγκυβέρνηση θυμίζουν έντονα το «θατσερισμό». Εκείνη την εποχή στην Αγγλία κανείς δεν επιθυμούσε να διοριστεί ως εκπαιδευτικός στη δημόσια εκπαίδευση με αποτέλεσμα η Αγγλία να αναζητά εισαγόμενους εκπαιδευτικούς! Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, θα επαναληφθεί το ίδιο και στη χώρα μας! Όμως κανένας δε θα προσέρχεται για να εργαστεί στη δημόσια εκπαίδευση με μισθούς πείνας και ένα εξοντωτικό εργασιακό πλαίσιο!

25 Νοεμβρίου 2013

Πάνος Κατσούλας
Εκπαιδευτικός
Τακτικός αιρετός εκπρόσωπος των καθηγητών στο Α-ΠΥΣΔΕ Πελοποννήσου  

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Ήρθε η ώρα να συντονιστούμε και να αποτελέσουμε έναν επίσημο σύλλογο αναπληρωτών εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων

Ήρθε η ώρα να συντονιστούμε και να αποτελέσουμε έναν επίσημο σύλλογο αναπληρωτών εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων που δεν θα χάνει χρόνο και δυνάμεις περιμένοντας μπροστά σ' έναν υπολογιστή. Αρχικός στόχος είναι να έρθουμε σε επαφή, μέσω των εκπροσώπων μας, με αρμόδιους φορείς και αντί να ζητάμε ατομικά ενημέρωση π.χ. για ύπαρξη κενών και κλήσεις αναπληρωτών, να απαιτούμε άμεση και έγκυρη ενημέρωση ως επίσημος σύλλογος. Όπως θα διαβάσατε σε προηγούμενες συζητήσεις, έχουν γίνει ήδη κάποιες πρώτες ενέργειες και θα εντατικοποιηθούν τις επόμενες μέρες.

Είμαι πρόθυμη να διαθέσω όλο το χρόνο που μου εξασφαλίζει η ανεργία μου για την οργάνωσή μας.

Ζητώ τη στήριξη των μελών της ομάδας και παρακαλώ όσοι συμφωνείτε, να μου στείλετε σε μήνυμα εδώ στο facebook ή στο e-mail: fkokoliou@yahoo.com το ονοματεπώνυμο, το e-mail, την ειδικότητα και τον τόπο διαμονής σας.

Χρειάζονται άτομα απ' όλη την Ελλάδα και ο καθένας θα μπορούσε να εκπροσωπήσει και συναδέλφους που δεν είναι μέλη στο facebook και να προωθήσει την πρόσκληση αυτή μέσω e-mail ή και προφορικά προκειμένου να γίνουμε περισσότεροι και πιο ισχυροί.

Δεν δικαιολογείται κανείς να απουσιάζει από αυτή τη μάχη!

Περιμένουμε τις ιδέες σας!

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ,




                                                                                                Κόρινθος     28.11.2013           

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                                Αριθμ. Πρωτ.: 65915

  ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ                                                                               

 ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ                                                                            

                                                                                                                                                           
Ταχ. Διεύθ.: Κολιάτσου 32
Τ. Κ.: 20100 Κόρινθος
Πληροφορίες:  Α. Ρέππα                                         
Fax: 27410 76425                                                                                      
Τηλ. 27413 61090
                                                                                       

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
       Προς τους  κ.κ :

1.        Παρίση Μαρία
2.        Σταυρόπουλο Αντώνιο
3.        Γεώργαρη Βασίλειο
4.        Νικολόπουλο Παναγιώτη
5.        Γκίνη Αικατερίνη
6.        Ζορμπάς Αθανάσιος
7.        Τσίτουρας Δημήτριος,
       μέλη της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας
         Ενταύθα

           Σας καλούμε σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας την 2η Δεκεμβρίου 2013, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13.30 μ.μ στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, με τα πιο κάτω επείγοντα θέματα της ημερήσιας διάταξης.
1.        Κατανομή ποσού (101.469,84) ΕΥΡΩ για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών έτους 2013 και υλοποίηση του θεσμού των σχολικών τροχονόμων β΄εξαμήνου 2013, των σχολείων του Δήμου μας.
2.        Μεταβολές σχολικών μονάδων Δευτ/θμιας Εκπ/σης σχολικού έτους  2014-2015.
3.        Παραχώρηση αιθουσών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου στο INSTITUT FRANCAIS GRECE.
4.        Παραχώρηση αίθουσας του Δημοτικού Σχολείου Κλένιας στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Κλένιας. 
5.        Παραχώρηση αίθουσας του Νηπιαγωγείου Άσσου στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου.
6.        Παραχώρηση αιθουσών του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου στο σύλλογο ιδιοκτητών κέντρου ξένων γλωσσών Ν. Κορινθίας. 

Κοιν: -  κ. Δήμαρχο                                                                    Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας
      -  Πρόεδρο Δημοτικοό Συμβουλίου                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                                             ΔΡΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Παραθέτουμε τα κενά όπως δόθηκαν από το ΥΠΕΠΘ.                                               Παρακαλούμε τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς Τεχνικών Ειδικοτήτων, τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, τους διευθυντές, τους μαθητές και τους αρμόδιους συνδικαλιστικούς φορείς «Ε.Τ.Ε, ΟΛΤΕΕ, ΟΛΜΕ (της ΕΛΜΕ όλων των περιφερειακών διευθύνσεων καθώς και τους φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης)  να διεκδικήσουν την άμεση κάλυψη των κενών, ώστε να δουλέψουν τα Τεχνικά Λύκεια και οι Τεχνικές Σχολές.
Σήμερα τρεις και πλέον μήνες από την έναρξη των μαθημάτων εξακολουθούν να παραμένουν εκατοντάδες κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.), με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιούνται μαθήματα Ειδικοτήτων στους μαθητές των ΕΠΑ.Λ και των ΕΠΑ.Σ σε σημείο να μη διδάσκονται τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα π.χ. Άνδρος, Λέρος κτλ.         Το φαινόμενο αυτό είναι έντονο και τείνει να καθιερωθεί στα σχολεία της νησιωτικής χώρας. Την ίδια ώρα, αντί να καμαρώνουμε τα παιδιά μας που με μεγάλο ποσοστό επιτυχίας εισάγονται σε ΑΕΙ και ΤΕΙ της Χώρας, μη έχοντας τις ίδιες ευκαιρίες με τους μαθητές των μεγάλων αστικών κέντρων, δυσχεραίνουν το έργο τους και τις προσπάθειες τους, στερώντας τους το δικαίωμα της μάθησης και κατ' επέκταση εξοντώνοντας τους καθηγητές, αφήνοντας πολλά κενά στα σχολεία. Θα έπρεπε για αυτές τις περιοχές να υπάρχει ιδιαίτερη μνεία και ευαισθησία καθώς τα παιδιά των ΕΠΑ.Λ - ΕΠΑ.Σ, δεν είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού.  Σε χαλεπούς καιρούς, η Τεχνική Εκπαίδευση βοηθούσε πάντα την Ελλάδα ώστε να βγει από την κρίση. Ας το κατανοήσουμε και ας γίνουμε αρωγοί των παραπάνω προσπαθειών. Περιμένουμε άμεση κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό,  ΟΛΩΝ των σχολείων της χώρας. 

 Οι Εκπαιδευτικοί Τεχνικών Ειδικοτήτων:  
Βλασσόπουλος Γεράσιμος ΠΕ 17.02
Καμά Μαρία ΠΕ 17.03
Τσιάτσιος Αθανάσιος ΠΕ 17.03
Μιτσιάδη Βασιλική Ελένη ΠΕ 12.04
Κατσανού Ευαγγελία ΠΕ 17.02
Ραγκούσης Λούης ΠΕ 20
Κοκολιού Ευφροσύνη ΠΕ 17.02
Στάμος Νικόλαος ΠΕ 17.02
Γούλα Ευαγγελία ΠΕ 17.01
Νικολιδάκη Στυλιανή ΠΕ 17.02
Απίστουλα Αργυρώ ΠΕ 17.02
Κωστούλα Μαρία ΠΕ 17.02
Καστανιάς Κωνσταντίνος ΠΕ 17.02,  ΠΕ 12.04 


Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82#ixzz2lgPt0gEO
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook