Τετάρτη 15 Απριλίου 2015
Δήλωση του νέου Π. Δ. Ε. Πελοποννήσου Πάνου Πετρόπουλου και αναλυτικά το βιογραφικό του » ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ
Δήλωση του νέου Π. Δ. Ε. Πελοποννήσου Πάνου Πετρόπουλου και αναλυτικά το βιογραφικό του » ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ
Δευτέρα 6 Απριλίου 2015
προσθήκη Ομάδων Προσανατολισμού, Τομέων και Ειδικοτήτων στα Ημερήσια και Εσπερινά Επαγγελματικά Λύκεια για το σχολικό έτος 2015-2016
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
|
·
Δ/νσεις
Δ/θμιας Εκπ/σης
·
Γραφεία
Σχολικών Συμβούλων
·
Επαγγελματικά
Λύκεια (μέσω των Δ/νσεων Δ. Ε.)
·
Σιβιτανίδειος Δημόσια Σχολή
Θεσσαλονίκης 151
Καλλιθέα 176
10
|
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ
ΕΚΠ/ΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α΄
-----
|
ΠΡΟΣ:
Ταχ. Δ/νση: Ανδρέα
Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη: 15180
Μαρούσι
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
Πληροφορίες:
Ι. Καπουτσής
Χ. Καλαμπόκη
Τηλέφωνο: 210 3443240, 3306
Fax: 210 344 3253
|
·
Περιφερειακές Διευθύνσεις Π.Ε. & Δ.Ε. της
χώρας (έδρες τους)
·
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
|
ΚΟΙΝ.:
ΘΕΜΑ: Ενημέρωση
για την προώθηση νομοθετικής ρύθμισης σχετικά με την προσθήκη Ομάδων
Προσανατολισμού, Τομέων και Ειδικοτήτων στα Ημερήσια και Εσπερινά Επαγγελματικά Λύκεια για
το σχολικό έτος 2015-2016
Σας ενημερώνουμε
ότι το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων προωθεί Νομοθετική
Ρύθμιση με την οποία στις Ομάδες Προσανατολισμού με τους αντίστοιχους Τομείς
και Ειδικότητες που ήδη λειτουργούν στα Ημερήσια και Εσπερινά ΕΠΑ.Λ. βάσει του
άρθρου 8 του Ν.4186/2013 (Α΄ 193), πρόκειται να προστεθούν και να λειτουργήσουν
από το σχολικό έτος 2015-2016 και οι ακόλουθες Ομάδες Προσανατολισμού με τους
αντίστοιχους Τομείς και τις αντίστοιχες Ειδικότητες:
Ομάδα Προσανατολισμού Υγείας-Πρόνοιας και Αισθητικής-Κομμωτικής
Τομέας Υγείας – Πρόνοιας
1.
Βοηθός
Νοσηλευτή
2.
Βοηθός
Ιατρικών –Βιολογικών Εργαστηρίων
3.
Βοηθός
Βρεφονηπιοκόμων
4.
Βοηθός
Φυσικοθεραπευτή
5.
Βοηθός
Οδοντοτεχνίτη
6.
Βοηθός
Ακτινολογικών Εργαστηρίων
7.
Βοηθός
Φαρμακείου
Τομέας Αισθητικής - Κομμωτικής
1.
Αισθητικής
Τέχνης
2.
Κομμωτικής
Τέχνης
Ομάδα Προσανατολισμού Γραφικών Τεχνών και
Καλλιτεχνικών Εφαρμογών
Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών
1.
Γραφικών
Τεχνών
2.
Σχεδιασμού
Εσωτερικών Χώρων
3.
Αργυροχρυσοχοΐας
4.
Συντήρηση
Έργων Τέχνης – Αποκατάστασης
5.
Ψηφιδογραφίας – Υαλογραφίας
Τομέας Βιομηχανικού Σχεδιασμού
1.
Σχεδίασης
και Παραγωγής Ενδύματος
2.
Επιπλοποιίας – Ξυλογλυπτικής»
Τα μαθήματα ανά
Ομάδα Προσανατολισμού, τα οποία πρόκειται να προστεθούν στο άρθρο 9 του
Ν.4186/2013 (Α΄ 193) για την Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ. σχολ. έτους 2015-2016, είναι τα
εξής:
Ομάδα Προσανατολισμού Υγείας-Πρόνοιας και Αισθητικής-Κομμωτικής
1.
Αγωγή Υγείας (3 ώρες)
2.
Στοιχεία Υγιεινής και Ιατρικής Βιολογίας (2 ώρες)
3.
Πρώτες Βοήθειες (2 ώρες)
4.
Επικοινωνία, Διαπροσωπικές Σχέσεις (2 ώρες)
5.
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός − Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια
και Υγιεινή (2 ώρες),
6.
Εφαρμογές Πληροφορικής (2ώρες).
Ομάδα Προσανατολισμού Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Εφαρμογών
1.
Ελεύθερο Σχέδιο (3 ώρες),
2.
Αρχές Σύνθεσης (3 ώρες),
3.
Ιστορία της Τέχνης (2 ώρες),
4.
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός − Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια και Υγιεινή (2 ώρες),
5.
Εφαρμογές Πληροφορικής (3 ώρες)
Σύμφωνα με τα
προβλεπόμενα στην επικείμενη νομοθετική ρύθμιση και, κατ΄ εξαίρεση, για τις
ανάγκες του σχολικού έτους 2015-2016 οι Ομάδες Προσανατολισμού, οι Τομείς και
οι Ειδικότητες που πρόκειται να προστεθούν με τη ρύθμιση, θα λειτουργήσουν στις
σχολικές μονάδες της επαγγελματικής εκπαίδευσης με αποφάσεις των Περιφερειακών
Διευθυντών Εκπαίδευσης μετά από τις σχετικές εισηγήσεις των οικείων Διευθυντών
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι αποφάσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης
θα πρέπει να εκδοθούν εντός δύο (2) μηνών από τη δημοσίευση της νομοθετικής
ρύθμισης.
Ο
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,
ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
|
Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015
Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015, από τις 14:15 έως τις 20:00
Ημερίδα Υγραεριοκίνησης 2015
Ο Σχολικός Σύμβουλος αρμόδιος γενικής παιδαγωγικής καθοδήγησης του Εργαστηριακού Κέντρου Κιάτου κος Κωτσάκης Σταύρος και ο Τομέας Μηχανολογίας του Εργαστηριακού Κέντρου Κιάτου συνδιοργανώνουν επιμορφωτική ημερίδα, με θέμα:
«Εφαρμογή και χρήση αερίων καυσίμων (LPG – CNG) στις σύγχρονες μηχανές εσωτερικής καύσης. Περιβαλλοντική και οικονομική διάσταση»
Η επιμορφωτική ημερίδα απευθύνεται σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές - εκπαιδευτικοί) με ενδιαφέροντα παρεμφερή με το θέμα της ημερίδας, αλλά και σε επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής που δραστηριοποιούνται στο σχετικό αντικείμενο. Θα είναι διάρκειας έξι (06) ωρών και θα υλοποιηθεί την
Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015, από τις 14:15 έως τις 20:00
Βασικός σκοπός της ημερίδας είναι η ανάδειξη των θετικών περιβαλλοντικών αλλά και οικονομικών διαστάσεων από τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών αερίων καυσίμων στις μηχανές εσωτερικής καύσης, μέσω τόσο των θεωρητικών προσεγγίσεων όσο και των τεχνολογικών λύσεων-εφαρμογών στους σύγχρονους κινητήρες εσωτερικής καύσης
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολικού συγκροτήματος του 1ου ΕΠΑΛ Κιάτου, περιοχή Αγ. Νικολάου Κιάτο.
Για το πρόγραμμα της ημερίδας πατήστε ΕΔΩ.
Για την υποβολή αίτησης πατήστε ΕΔΩ.
Επικοινωνία:
Πρωί: | 2742029370 |
Άλλες ώρες: | 6945472686 κος Σπυρόπουλος 6944363243 κος Σπηλιώτης |
1ο Εργαστηριακό Κέντρο Κιάτου - Ημερίδα Υγραεριοκίνησης 2015
1ο Εργαστηριακό Κέντρο Κιάτου - Ημερίδα Υγραεριοκίν...
CMS ohne Datenbank - CMSimple ist ein Content Management System, das keine Datenbank braucht.
| |||||||
Προεπισκόπηση από Yahoo
| |||||||
Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015
Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015
Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015
Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015
Δευτεροβάθμια T.E.E. – Άμεσα μέτρα
Ανοιχτή Επιστολή: Δευτεροβάθμια T.E.E. – Άμεσα μέτρα
By admin-01 / In ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ /
Αρχείο PDF
Αθήνα, 2-2-2015
Αριθμ. Δ.Τ.: 023
Δευτεροβάθμια T.E.E. – Άμεσα μέτρα
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Αξιότιμοι κύριοι
Υπουργέ Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
Αναπληρωτή Υπουργέ Παιδείας
Αναλαμβάνετε καθήκοντα σε μια περίοδο που βρίσκει τη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση βαριά πληγωμένη από την ακραία νεοφιλελεύθερη επιδρομή των θιασωτών της «Μη τυπικής Μάθησης» και της «Κατάρτισης». Μέσα σε μια νύχτα «καταργήθηκαν» 2.500 εκπαιδευτικοί Τεχνικών Ειδικοτήτων και 106 Δημόσιες Επαγγελματικές Σχολές του Υπουργείου Παιδείας (την ίδια στιγμή που λειτουργούν όλες οι άλλες των υπόλοιπων Υπουργείων). Δεκαπεντάχρονα παιδιά ξαποστέλνονται εκτός Τυπικού Εκπαιδευτικού Συστήματος, στη Δια Βίου Μάθηση και στη «Μαθητεία» των εργοστασίων. Η Εκπαιδευτική Κοινότητα, οι γονείς και οι μαθητές των Επαγγελματικών Λυκείων, περιμένουμε από εσάς να αναλάβετε δράση με άμεσα μέτρα καιπαρεμβάσεις προς αποκατάσταση της Τ.Ε.Ε.
Α. ΜΑΘΗΤΕΣ των ΕΠΑ.Λ. (κατεπείγοντα θέματα)
Α.1 Επείγουσα έκδοση Υ.Α. για τη διαγραφή όλων των απουσιών του Α΄ τετραμήνου των μαθητών της Β τάξης του ΕΠΑ.Λ. με απολυτήριο Λυκείου. Αναλογικός υπολογισμός του ορίου απουσιών για τον καθορισμό φοίτησης μόνο με την καταμέτρηση αυτών που θα πραγματοποιηθούν στο Β τετράμηνο.
Α.2 Δυνατότητα στους φετινούς μαθητές της Γ΄ τάξης (σχολικού έτους 2014-15) των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ., που θα συμμετάσχουν στις Ειδικές Πανελλαδικές Εξετάσεις (Ομάδα Α΄), να δηλώσουν στο μηχανογραφικό δελτίο και δεύτερη ομάδα εκτός των αντιστοίχων ή συναφών του πτυχίου τους Σχολών, Τμημάτων και Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων των Τ.Ε.Ι., και τις Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων Υγείας – Πρόνοιας ή Εφαρμοσμένων Τεχνών.
Β. ΣΧΟΛΕΙΑ – ΔΟΜΕΣ
Β.1 Επαναφορά στα ΕΠΑ.Λ. ΟΛΩΝ των καταργημένων Τομέων και Ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ.-ΕΠΑ.Σ., με ίδρυση αντίστοιχων ομάδων προσανατολισμού στην Α΄ τάξη. Εγγραφές τον Ιούνιο και έναρξη λειτουργίας το Σεπτέμβριο 2015.
Β.2 Κατάργηση όλων των διατάξεων του Νόμου αναφορικά με τις Σ.Ε.Κ., τη Μαθητεία και τηνΤράπεζα θεμάτων.
Β.3 Δημόσια προβολή της Ανώτερης Δευτεροβάθμιας Τ.Ε.Ε.
Β.4 Αναβάθμιση της Δ/νσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της Κ.Υ. του Υπουργείου, ενίσχυσή της με στελέχωση και ουσιαστικές αρμοδιότητες. Συγκρότηση περιφερειακής δομής της Ε.Ε. σε όλη την Ελλάδα και ένταξη των ΕΠΑ.Λ. σε αυτήν.
Β.5 Έναρξη θεσμικού διαλόγου στα πλαίσια του Ε.ΣΥ.Π. για το νέο Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο, την πρακτική άσκηση των μαθητών και των πτυχιούχων για την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας, με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων φορέων.
Β.6 Ενίσχυση της Β΄βάθμιας ΤΕΕ με ίδρυση σχολικών μονάδων για την υποδοχή τουλάχιστον του 50% του συνολικού μαθητικού δυναμικού. Αναβάθμισή της με αύξηση δαπανών για εργαστήρια και εξοπλισμό.
Γ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Γ.1 Επανίδρυση των καταργημένων Κλάδων εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων,κατάργηση της διαθεσιμότητας και ΑΜΕΣΗ επαναφορά των συναδέλφων πίσω στα σχολεία μας. Δυνατότητα επαναφοράς και όσων μετατάχθηκαν ή επανατοποθετήθηκαν με δεύτερα πτυχία και επιθυμούν να επιστρέψουν. Δυνατότητα επανόδου στην υπηρεσία και όσων εξαναγκάστηκαν σε πρόωρη συνταξιοδότηση.
Γ.2 Άμεση κάλυψη τρεχουσών εκπαιδευτικών αναγκών με πρόσληψη αναπληρωτών πλήρους ωραρίου. Μετατροπή όλων των προσλήψεων μειωμένου ωραρίου, σε πλήρους.
Γ.3 Κατάργηση όλων των υφιστάμενων μορφών αξιολόγησης (Α.Ε.Ε., εκπαιδευτικών) ακύρωση όλων των μέχρι τώρα πεπραγμένων και των αυθαίρετων προκαθορισμένων ποσοστώσεων «επιτυχίας» και «αποτυχίας». Έναρξη θεσμικής διαβούλευσης για τη διαμόρφωση κοινώς αποδεκτών συνθηκών, πλαισίου και διαδικασίας για μια δίκαιη, αντικειμενική, διαμορφωτική και μη τιμωρητική αξιολόγηση.
Γ.4 Άμεσες παρεμβάσεις στο Πειθαρχικό δίκαιο. Να καταργηθεί η θέση του εκπαιδευτικού σε αργία ταυτόχρονα με την άσκηση πειθαρχικής δίωξης, ακόμη και πριν επιληφθεί το πειθαρχικό συμβούλιο, κλπ. Να ισχύσει το τεκμήριο της αθωότητας μέχρι την τελεσίδικη απόφαση (ποινική ή πειθαρχική). Η αργία να προβλέπεται μόνο για αμετάκλητη παραπομπή ενώπιον αρμοδίου δικαστηρίου για κακούργημα. Συμπεριφορές, που άπτονται του ιδιωτικού βίου του εκπαιδευτικού δεν μπορούν να συνιστούν πειθαρχικά παραπτώματα και σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να οδηγούν σε αυτοδίκαιη αργία. Το ίδιο και για συμπεριφορά που «μπορεί» να χαρακτηρισθεί σαν «απείθεια» και μάλιστα σε απλή μορφή. Επιστροφή των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα πειθαρχικά συμβούλια.
Γ.5 Άμεση βαθμολογική – μισθολογική προαγωγή σε όλους όσους επήλθε στασιμότητα (λόγω της εφαρμογής του ενιαίου μισθολογίου, των αυθαίρετων ποσοστώσεων και της δήθεν «αξιολόγησης») και κατέχουν την απαιτούμενη προϋπηρεσία (μη εξαιρούμενου και του Α΄βαθμού).
Γ.6 Οι μεταθέσεις και τοποθετήσεις του εκπαιδευτικού προσωπικού από και προς τις σχολικές μονάδες της Τ.Ε.Ε. (μαζί με των πειραματικών και των ΣΜΕΑ) πρέπει να προηγούνται των γενικών.
Γ.7 Οι Αιρετοί για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να εκλέγονται με ενιαία ψηφοδέλτια, χωρίς συνδυασμούς και παρατάξεις. Οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν οποιαδήποτε θέση ευθύνης στη διοίκηση των σχολικών μονάδων, να έχουν το δικαίωμα μόνο του εκλέγειν. Διακριτά Υπηρεσιακά Συμβούλια για την εξέταση των θεμάτων της Τ.Ε.Ε. με συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. Συμμετοχή τριών αιρετών στη σύνθεση των πενταμελών Συμβουλίων.
Γ.8 Διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών, όλων των επιτυχόντων Α.Σ.Ε.Π. και των αναπλωρωτών με 24μηνη προϋπηρεσία, υπολογιζόμενης στο σύνολό της και εξολοκλήρου μέχρι και τον Ιούνιο 2015. Καταγραφή των υπολοιπόμενων αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό και προετοιμασία νέου διαγωνισμού.
Δ. ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ
Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. να είναι αποδέκτης κάθε είδους υπηρεσιακής ενημέρωσης που αφορά στην εκπαίδευση και στους εκπαιδευτικούς, βασικός συνομιλητής για όλα τα θέματα της Τ.Ε.Ε., με συμμετοχή σε όλα τα σχετικά Συμβούλια και τις Επιτροπές.
Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
Δημοσιεύτηκε τουλάχιστον στα παρακάτω Μέσα:
(Visited 1.870 times)
Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015
Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015
http://www.axortagos.gr/
Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: Οι 317 για απόλυση, με Διευθύνσεις και ονόματα …
Αναφορά / Διαγραφή παραπομπής
avatonpress » 20 Δεκεμβρίου 2014, 23:29 » ονοματα, απολυση, διευθυνσεις, επα
πηγή: www.avatonpress.gr
« Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: Οι 317 για απόλυση, με Διευθύνσεις και ονόματα … »
Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Αθήνα, 20 -12 -2014 Αριθμ. Δ.Τ. : 017 Οι 317 για απόλυση, με Διευθύνσεις και ονόματα … Πριν από 18 μήνες , ο … αλήστου μνήμης Υπουργός μας Κ. Αρβανιτόπουλος, διέπραξε το έγκλημα της κατάργησης 49 Τεχνικών Ειδικοτήτων εκπαιδευτικών της Β βάθμιας Τ.Ε.Ε. Στη συνέχεια κατάργησε εξολοκλήρου τις ΕΠΑ.Σ. και εξοβέλισε στην Κατάρτιση τους πλέον ανθηρούς Τομείς και Ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ… Τα αποτελέσματα είναι γνωστά και καταστροφικά. Από το συνολ...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)