Παρασκευή, 24 Απρίλιος 2009 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΘΕΜΑ: «Υποβολή αιτήσεων - δηλώσεων προτίμησης θέσεων μετάθεσης - τοποθέτησης εκπαιδευτικών» Σας γνωρίζουμε ότι οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο του νομού και οι τοποθετήσεις όσων βρίσκονται για οποιοδήποτε λόγο στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ (όσοι μετατέθηκαν από άλλα ΠΥΣΠΕ, επέστρεψαν από σχολεία του εξωτερικού, κρίθηκαν υπεράριθμοι και δεν τοποθετήθηκαν σε κενές θέσεις της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων κλπ.) θα διενεργηθούν σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 50/1996 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100/97 καθώς και την υπ’ αριθμ. 141645/Δ1/04-11-2008 εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ. Ως εκ τούτου καλούμε τους εκπαιδευτικούς που έχουν εκδηλώσει πρόθεση μετάθεσης από σχολείο σε σχολείο του νομού από το Νοέμβρη του 2008 και τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, να υποβάλουν κατά περίπτωση αίτηση-δήλωση μετάθεσης ή τοποθέτησης, σύμφωνα με το σχετικό υπόδειγμα, λαμβάνοντας υπόψη τα κατωτέρω: 1. Οι θέσεις προτίμησης δεν μπορεί να υπερβαίνουν τις είκοσι (20). 2. Όσοι είναι στη διάθεση θα υποβάλουν υποχρεωτικά αίτηση-δήλωση τοποθέτησης απ’ ευθείας στο ΠΥΣΠΕ δια της Δ/νσης Π.Ε. Όσοι έχουν οργανική θέση και επιθυμούν μετάθεση θα υποβάλουν αίτηση-δήλωση μετάθεσης δια της Δ/νσης ή του Γραφείου Εκπ/σης που ανήκει το σχολείο που έχουν οργανική θέση. Οι αιτήσεις-δηλώσεις να κατατεθούν ή να σταλούν με FAX στη Δ/νση ή το Γραφείο Εκπ/σης (αναλόγως με το που έχει υποβληθεί η αίτηση μετάθεσης το Νοέμβριο) το αργότερο μέχρι και 04/05/2009. Εκπρόθεσμες αιτήσεις-δηλώσεις δε θα ληφθούν υπόψη. 3. Οι θέσεις των νηπιαγωγών στα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία είναι ενιαίες. 4. Οι οργανικές θέσεις των δασκάλων κλασικού και ολοήμερου προγράμματος, καθώς και των Τάξεων Υποδοχής είναι ενιαίες. 5. Όσοι εκπαιδευτικοί απ’ τους ευρισκόμενους για οποιοδήποτε λόγο στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, δεν υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης, θα τοποθετηθούν αυτοδίκαια σε θέσεις που θα παραμείνουν κενές μετά την εξέταση όλων των αιτήσεων-δηλώσεων μετάθεσης-τοποθέτησης. 6. Εκτός από τις κενές οργανικές θέσεις που ακολουθούν, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν και θέσεις που θα εκκενωθούν κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων από σχολείο σε σχολείο, οι οποίες όμως δεν είναι δυνατόν ν’ ανακοινωθούν, γιατί δεν τις γνωρίζουμε εκ των προτέρων. 7. Αιτήσεις-δηλώσεις για ΣΜΕΑΕ να υποβληθούν ξεχωριστά και χειρόγραφα. 8. Οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στο Σχολείο και απουσιάζουν για οποιοδήποτε λόγο (άδειες, μετεκπαίδευση κτλ) να ειδοποιηθούν με ευθύνη των Δ/ντών – Προϊσταμένων των Σχολικών Μονάδων. 9. Οι υπεύθυνοι υπάλληλοι μεταθέσεων της Δ/νσης και των Γραφείων Εκπ/σης θα ελέγχουν άμεσα, κάθε αίτηση-δήλωση που θα παραλαμβάνουν και θα συμπληρώνουν τα απαιτούμενα στοιχεία μοριοδότησης. Την Τετάρτη, 06/05/2009 θα προσκομίσουν όλες τις αιτήσεις-δηλώσεις στο Γραμματέα του Π.Υ.Σ.Π.Ε. 10. Όσοι υπέβαλλαν αίτηση μετάθεσης και δεν επιθυμούν να μετατεθούν, θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση ανάκλησης. 11. Μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων οι εκπαιδευτικοί θα έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για τυχόν λάθη ή παραλείψεις του Συμβουλίου μέσα σε διάστημα πέντε (5) ημερών. 12. Με βάση το Προεδρικό Διάταγμα 50/96 άρθρο 10, προβλέπονται αμοιβαίες μεταθέσεις. Μετά την ολοκλήρωση των γενικών μεταθέσεων το Συμβούλιο θα εξετάσει τις τυχόν αιτήσεις που θα έχουν υποβληθεί από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς . 13. Για πληροφορίες σχετικά με τις κατηγορίες των σχολείων, τις χιλιομετρικές αποστάσεις και άλλα στοιχεία των σχολικών μονάδων στην ηλεκτρονική διεύθυνση: dipe.kor.sch.gr 14. Της παρούσης εγκυκλίου να λάβουν γνώση όλοι οι εκπ/κοί. Οι κενές θέσεις των σχολείων του νομού όπως οριστικοποιήθηκαν με πράξη του ΠΥΣΠΕ Νομού Κορινθίας είναι οι εξής: ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ Ι. ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ο Διευθυντής Π.Ε. Ν. Κορινθίας Ζολώτας Λάμπρος |
Σάββατο 25 Απριλίου 2009
Τρίτη, 17 Μάρτιος 2009 | |
ΠΕΤΕΕΜ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ1 ΠΑΤΕΣ – ΣΕΛΕΤΕ ΕΔΡΑ ΑΘΗΝΑ - ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1974 Προσωρινή Δ/νση: Γραφεία ΟΛΜΕ www.te01.gr - Ηλ/κή. Δ/νση ΤΕ01 : peteem1@otenet.gr ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ (14-3-2009)Οι εργαστηριακοί καθηγητές συνεχίζουν ενωτικά και διεκδικητικά : · για την διεύρυνση του ρόλου του σχολικού εργαστηρίου · για την αναβάθμιση του κλάδου και της δημόσιας ΤΕΕ. Το Σάββατο 14-3-2009 στη Σιβιτανίδειο Σχολή, με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού συναδέλφων του κλάδου (από όλη την Ελλάδα), καθώς και των εκπροσώπων των παραρτημάτων κάθε Περιφέρειας, πραγματοποιήθηκαν οι αρχαιρεσίες της κλαδικής μας Ένωσης για την ανάδειξη των οργάνων διοίκησης του σωματείου για την επόμενη διετία (2009-2011). Στις εργασίες της Γεν. Συνέλευσης παραβρέθηκαν (ύστερα από πρόσκλησή μας) και ανέπτυξαν τις θέσεις του φορέα που εκπροσωπούσαν (όσον αφορά για τα ζητήματα του κλάδου μας και της ΤΕΕ γενικότερα που απασχόλησαν το συν. κίνημα την προηγούμενη περίοδο) από την πλευρά της ΟΛΜΕ ο Θέμης Κοτσιφάκης, Γραμματέας του Δ.Σ., εκ μέρους της Πανελλήνιας Ένωσης των Πτυχιούχων ΤΕΙ – Οχημάτων ΠΕ18, ο Γιώργος Τουπάλογλου και για λογαριασμό της ΟΛΤΕΕ ο Νίκος Μανιός ειδ. Γραμματέας. Επίσης στη Γ.Σ διαβάστηκε και η απαντητική επιστολή του Δ.Σ. της ΕΤΕ (ΑΣΕΤΕΜ). Η Γεν. Συνέλευση αποφάσισε ο μ ό φ ω ν α στην έκδοση ψηφίσματος (θα γνωστοποιηθεί προσεχώς) στο οποία φαίνεται η ομόθυμη βούληση των συναδέλφων για τη συνέχιση της ενωτικής και αγωνιστικής πορείας και του νέου Δ.Σ. με την αξιοποίηση ταυτόχρονα ευρύτερων συμμαχιών σε συνδικαλιστικό επίπεδο, χωρίς «συντεχνιακές παρωπίδες», αποκλεισμούς και ταλαντεύσεις αλλά με ξεκάθαρο στόχο που είναι η ουσιαστική και άμεση αναβάθμιση του κλάδου καθώς και του σχολικού εργαστηρίου στα πλαίσια μιας σύγχρονης δημόσιας και ενιαίας ΤΕΕ που έχει ανάγκη η χώρας μας στη σημερινή συγκυρία στην προοπτική ενός τύπου (πολυτεχνικού) σχολείου για όλους και για όλα. Το αίτημα επίκαιρο και δίκαιο προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ για να προχωρήσει άμεσα με θεσμικό τρόπο στην οριστική λύση της εκκρεμότητας που υπάρχει στο χώρο και να δώσει ένα οριστικό τέλος στην αδικία που γίνεται στους εργαστηριακούς καθηγητές ΤΕ01 χρόνια τώρα χωρίς περιστροφές και άλλου είδους επιφυλάξεις. Επίσης το «σώμα» χαρακτήρισε θετικό βήμα τη συμμετοχή μας σε ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο στο ΚΥΣΔΕ, και της αποδοχής που είχε από τους συναδέλφους των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ και όχι μόνο, όπου με τον τρόπο αυτό δόθηκε η δυνατότητα να ακουστούν τα προβλήματα της ΤΕΕ και ειδικότερα του εργαστηρίου σε όλα τα σχολεία της χώρας. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν από την Εφορευτική Επιτροπή και τη δικαστικό αντιπρόσωπο οι εκλογές για την ανάδειξη των οργάνων της ΠΕΤΕΕΜ. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα η σειρά κατάταξης σε σχέση με των αριθμό ψήφων που έλαβε κάθε υποψήφιος στο ενιαίο ψηφοδέλτιο για το 7/μελές Δ.Σ. και την 3/μελή Ε.Ε. έχει ως εξής: ΓΙΑ Δ.Σ. 1. Κορδάτος Κώστας 2. Γκάτσιος Θανάσης 3. Τσαμαδιάς Θανάσης 4. Σέρφα Ελένη 5. Βένος Θωμάς 6. Καλουδιώτης Βασίλης 7. Χρηστίδης Παναγιώτης …………………………………. 8. Παπαδημητρόπουλος Γιώργος 9. Ευαγγελόπουλος Κων/νος 10. Ζιώγος Παύλος 11. Χατζιπαναγιώτου Αθηνόδωρος 12. Κοντόσταβλος Ανδρέας 13. Τυροβόλης Γρηγόρης 14. Λάζαρης Ιωάννης 15. Καραστέργιος Κώστας * Εκλέγονται οι 7 πρώτοι ΓΙΑ Ε.Ε. Μουτσόπουλος Γιώργος Τσερώνης Γιάννης Χανιωτάκης Παναγιώτης ……………………………….. Παπαδόπουλος Γιάννης Πανογιώργος Πάναγιώτης Εκλέγονται οι 3 πρώτοι Υ.Γ. Τις προσεχείς ημέρες θα συνεδριάσουν τα εκλεγέντα μέλη στην Αθήνα για τη συγκρότηση σε σώμα του Δ.Σ. και της Ε.Ε. Αθήνα 14 – 3 2009 ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΕΤΕΕΜ – ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ1
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΔΑΤΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΟΥΔΙΩΤΗΣ Mail: peteem1@otenet.gr |
α) σε ποσοστό 2% επί του συνολικού αριθμού των εισαγομένων κατ’ έτος, κάτοχοι απολυτηρίου ημερησίου Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) από το σχολικό έτος 2008−2009, ύστερα από συμμετοχή τους σε πανελλαδικές εξετάσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 3748/2009 (Α΄ 29),
β) σε ποσοστό 1% επί του συνολικού αριθμού των εισαγομένων κατ’ έτος, κάτοχοι πτυχίου Β΄ κύκλου ημερησίων ΤΕΕ, κάτοχοι πτυχίου ειδικότητας πρώην ημερησίων ΤΕΛ και ημερησίων Ναυτικών Λυκείων (περ. α΄ παρ. 1 άρθρου 3 ν. 3748/2009, Α΄/29).
2. Από το ακαδημαϊκό έτος 2011−2012 και εφεξής, εισάγονται στη Σχολή Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας σε ποσοστό 3% επί του συνολικού αριθμού των εισαγομένων κατ’ έτος, ύστερα από συμμετοχή τους σε πανελλαδικές εξετάσεις, οι κάτοχοι απολυτηρίου ημερησίου Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ), πτυχίου Β΄
κύκλου ΤΕΕ, πτυχίου ειδικότητας πρώην ΤΕΛ και Ναυτικών Λυκείων, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 1 και της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 3748/2009.
3. Κατά τον καθορισμό του αριθμού των εισαγομένων που αντιστοιχεί στα ποσοστά που αναφέρονται στις παραγράφους 1 και 2 του παρόντος άρθρου δεν λαμβάνονται υπόψη τα κλασματικά υπόλοιπα.
Τα παραπάνω προβλέπει κοινή απόφαση των υπουργείων Εσωτερικών και Παιδείας
α) σε ποσοστό 2% επί του συνολικού αριθμού των εισαγομένων κατ’ έτος, κάτοχοι απολυτηρίου ημερησίου Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) από το σχολικό έτος 2008−2009, ύστερα από συμμετοχή τους σε πανελλαδικές εξετάσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 3748/2009 (Α΄ 29),
β) σε ποσοστό 1% επί του συνολικού αριθμού των εισαγομένων κατ’ έτος, κάτοχοι πτυχίου Β΄ κύκλου ημερησίων ΤΕΕ, κάτοχοι πτυχίου ειδικότητας πρώην ημερησίων ΤΕΛ και ημερησίων Ναυτικών Λυκείων (περ. α΄ παρ. 1 άρθρου 3 ν. 3748/2009, Α΄/29).
2. Από το ακαδημαϊκό έτος 2011−2012 και εφεξής, εισάγονται στη Σχολή Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας σε ποσοστό 3% επί του συνολικού αριθμού των εισαγομένων κατ’ έτος, ύστερα από συμμετοχή τους σε πανελλαδικές εξετάσεις, οι κάτοχοι απολυτηρίου ημερησίου Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ), πτυχίου Β΄
κύκλου ΤΕΕ, πτυχίου ειδικότητας πρώην ΤΕΛ και Ναυτικών Λυκείων, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 1 και της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 3748/2009.
3. Κατά τον καθορισμό του αριθμού των εισαγομένων που αντιστοιχεί στα ποσοστά που αναφέρονται στις παραγράφους 1 και 2 του παρόντος άρθρου δεν λαμβάνονται υπόψη τα κλασματικά υπόλοιπα.
Τα παραπάνω προβλέπει κοινή απόφαση των υπουργείων Εσωτερικών και Παιδείας
Παρασκευή 24 Απριλίου 2009
Ενιαίο Μητρώο Εκπαιδευτών : Nέα καταληκτική ημερομηνία η 25/5 για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης για όσους υποψηφίους εκπαιδευτές θα ενταχθούν στο
Ενιαίο Μητρώο Εκπαιδευτών : Nέα καταληκτική ημερομηνία η 25/5 για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης για όσους υποψηφίους εκπαιδευτές θα ενταχθούν στο Ενιαίο Μητρώο Εκπαιδευτών για το πρώτο εξάμηνο της εκπαιδευτικής περιόδου 2009-2010
Κατόπιν αποφάσεως του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης , Καθηγητή κ. Κωνσταντίνου Κουσκούκη ,
ορίζεται ως νέα καταληκτική ημερομηνία η 25η Μαϊου 2009 για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης για όσους υποψηφίους εκπαιδευτές θα ενταχθούν στο Ενιαίο Μητρώο Εκπαιδευτών για το πρώτο εξάμηνο της εκπαιδευτικής περιόδου 2009-2010 (Σεπτέμβριος 2009).
Υπενθυμίζεται ότι:
-
Με σχετικές ανακοινώσεις θα πληροφορείστε από την ιστοσελίδα της Γ.Γ.Δ.Β.Μ. : www.gslll.edu.gr για τις επόμενες ημερομηνίες κατά τις οποίες θα επιτρέπεται η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές αιτήσεις (πιθανές ημερομηνίες 15-5-2009 , 1-6-2009 και 15-6-2009 ) έτσι ώστε να γίνονται οι απαραίτητες διορθώσεις.
-
Οποιαδήποτε μεταβολή (π.χ. νέα προϋπηρεσία ή απόκτηση επιπλέον τυπικών προσόντων όπως Πτυχίο, Μεταπτυχιακό κ.ά.) θα υποβάλλεται το μήνα Σεπτέμβριο κάθε έτους, ύστερα από σχετική ανακοίνωση-πρόσκληση στην ιστοσελίδα του Ενιαίου Μητρώου.
Ο φάκελος με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά του υποψηφίου θα πρέπει να έχει αποσταλεί έως και την 25η Ιουνίου 2009 στο Γραφείο Διαχείρισης Ενιαίου Μητρώου της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης.
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης,
Γραφείο Διαχείρισης Μητρώου,
Γραφείο 355 , 3ος όροφος
Αχαρνών 417 & Κοκκινάκη,
ΤΚ 111 43
Αθήνα
Πέμπτη 23 Απριλίου 2009
Μείωση Ελλήνων μαθητών, αύξηση αλλοδαπών τη 10ετία 1997-2007
Μείωση Ελλήνων μαθητών, αύξηση αλλοδαπών τη 10ετία 1997-2007
Σ'ένα άρθρο μας στην «Ελευθεροτυπία» στις 26.2.09, με βάση τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος (ΕΣΥΕ), δείξαμε ότι την τριετία 2005-2007 οι θάνατοι των Ελλήνων ξεπέρασαν τις γεννήσεις από Ελληνίδες μητέρες κατά 51.000, ενώ, αντίθετα, οι γεννήσεις από αλλοδαπές μητέρες ξεπέρασαν τους θανάτους των αλλοδαπών κατά 41.000.
Η κατάσταση αυτή δεν είναι νέα. Εχει ήδη αρχίσει από τα μέσα της δεκαετίας του '90, στη διάρκεια της οποίας, όπως είναι γνωστόν, ήλθαν στη χώρα μας εκατοντάδες χιλιάδες οικονομικών μεταναστών (πολλοί) με τις οικογένειές τους. Τόσο τα παιδιά σχολικής ηλικίας των οικογενειών αυτών όσο και εκείνα που γεννήθηκαν εδώ γράφονται σε ελληνικά σχολεία και ο αριθμός τους αυξάνεται συνεχώς.
Με πρότασή μου το 1994 στον τότε υπουργό Παιδείας, η ΕΣΥΕ, παράλληλα με την απογραφή του συνολικού μαθητικού πληθυσμού, συγκεντρώνει από το 1995 και μετά στοιχεία για τους μαθητές με παλιννοστούντες και αλλοδαπούς γονείς. Με βάση τα στοιχεία αυτά έχουμε εξετάσει σε πολλά άρθρα μας στην «Ελευθεροτυπία» τη μεταβολή του αριθμού των μαθητών με παλιννοστούντες, αλλοδαπούς και γηγενείς (βασικά Ελληνες) γονείς.
Οι μαθητές με παλιννοστούντες γονείς μειώνονται (από 45.000 το 1997/98 μειώθηκαν στους 21.593 το 2007/08 εξαιτίας της μείωσης των παλιννοστούντων). Για τον λόγο αυτόν, με βάση πάντα τα στοιχεία της ΕΣΥΕ, θα εξετάσουμε στο άρθρο αυτό μόνο τους μαθητές με γηγενείς και αλλοδαπούς γονείς.
Στην 1η στήλη του πρώτου μέρους του Πίνακα που ακολουθεί δίνουμε τον αριθμό των μαθητών με γηγενείς γονείς κατά είδος σχολείου το σχολικό έτος 1997/98, στη 2η στήλη το σχολικό έτος 2007-08 και στην 3η στήλη τη διαφορά τους ανάμεσα στα δύο αυτά σχολικά έτη. Στις στήλες του δεύτερου μέρους του Πίνακα δίνονται τα αντίστοιχα στοιχεία για τους μαθητές με αλλοδαπούς γονείς.
Μαθητές με γηγενείς και αλλοδαπούς γονείς κατά είδος σχολείου τα σχολικά έτη 1997/98 και 2007/08
ΕΙΔΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 1997/98 2007/2008 ΔΙΑΦΟΡΑ
ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΓΟΝΕΙΣ
Δημοτικά 597.224 568.489 -28.735
Γυμνάσια 379.012 305.742 -73.270
Ενιαία Λύκεια 265.852 216.013 -49.839
ΤΕΕ 155.638 92.842 -62.796
ΣΎΝΟΛΟ 1.397.726 1.183.086 -214.640
ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Δημοτικά 17.361 65.355 47.994
Γυμνάσια 3.014 30.189 27.175
Ενιαία Λύκεια 527 10.196 9.669
ΤΕΕ 337 8.539 8.202
ΣΥΝΟΛΟ 21.239 114.279 93.040
Από τον Πίνακα αυτόν φαίνεται ότι στο διάστημα της δεκαετίας 1997/98 οι μαθητές με:
- Ελληνες γονείς μειώθηκαν κατά 214.640 ή κατά 15,4%. Η μεγαλύτερη μείωση σημειώθηκε στα γυμνάσια και ακολουθούν τα σχολεία της δευτεροβάθμιας τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και τα λύκεια και τα δημοτικά. Οι διαφορές αυτές οφείλονται στο γεγονός ότι η μεγάλη μείωση των γεννήσεων σημειώθηκε τη δεκαετία του '80, ενώ τη δεκαετία του '90 η μείωσή τους ήταν σχετικά μικρή.
- Αλλοδαπούς γονείς αυξήθηκαν κατά 93.040 ή κατά 438%! Το σύνολό τους αντιπροσώπευε το 1997/98 το 1,4% του μαθητικού δυναμικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ το 2007/08 το ποσοστό αυτό εξαπλασιάστηκε και έφτασε το 8,7%. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στα δημοτικά και ακολουθούν τα γυμνάσια, τα ενιαία λύκεια και τα ΤΕΕ. Η μεγάλη αύξηση στα δημοτικά σχολεία οφείλεται κυρίως στις γεννήσεις στη χώρα μας από αλλοδαπές μητέρες.
Οπως αναφέραμε στο άρθρο της 26.2.09 οι γεννήσεις από αλλοδαπές μητέρες αποτελούν γύρω στο 17% του συνόλου των γεννήσεων τα τελευταία χρόνια. Κατά συνέπεια, η τάση αύξησης των μαθητών με αλλοδαπούς γονείς στην πρωτοβάθμια και, στη συνέχεια, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα συνεχιστεί.
Με δεδομένο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των οικογενειών των μεταναστών θα μείνουν μόνιμα στην Ελλάδα, είναι σαφές ότι τα περισσότερα παιδιά τους θα μείνουν και θα σταδιοδρομήσουν στη χώρα μας. Είναι, επομένως, αναγκαίο να υπάρξει μια ριζική αλλαγή στην πολιτική που ακολουθείται για τα παιδιά αυτά, τα οποία θα πρέπει να γίνουν ισότιμοι Ελληνες πολίτες. Για τον σκοπό αυτόν θα πρέπει:
- Πρώτα απ' όλα να υπάρξει φροντίδα ώστε όλα τα παιδιά με αλλοδαπούς γονείς να τελειώνουν τουλάχιστον το γυμνάσιο. Δυστυχώς, υπάρχει ακόμα το πρόβλημα ότι ένα σημαντικό ποσοστό των παιδιών δεν τελειώνουν την κατά το Σύνταγμα 9χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση. Αυτό ισχύει περισσότερο για τα παιδιά με αλλοδαπούς απ' ό,τι με Ελληνες γονείς. Φυσικά, θα πρέπει να καταβάλλεται προσπάθεια όλα τα παιδιά να τελειώνουν όχι μόνο το γυμνάσιο αλλά και το λύκειο ή τη δευτεροβάθμια τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση (είναι υπερώριμο το αίτημα να γίνει υποχρεωτική η 12χρονη εκπαίδευση).
- Σε όλα τα παιδιά αλλοδαπών που γεννήθηκαν σε άλλη χώρα, αλλά τελείωσαν την υποχρεωτική εκπαίδευση στη χώρα μας, θα πρέπει να δίνεται, χωρίς την καταβολή κανενός τέλους, κάρτα παραμονής στη χώρα μας αορίστου χρόνου και μετά από πάροδο ορισμένου χρόνου, να τους χορηγείται και η ελληνική υπηκοότητα. Το ίδιο, πολύ περισσότερο, ισχύει για τα παιδιά των αλλοδαπών που γεννήθηκαν και τέλειωσαν την υποχρεωτική εκπαίδευση στη χώρα μας, μόλις συμπληρώσουν το 18ο έτος της ηλικίας τους.
Τα μέτρα αυτά για τα παιδιά με αλλοδαπούς γονείς αποτελούν τμήμα μιας συγκροτημένης και μακροπρόθεσμης μεταναστευτικής πολιτικής, η οποία, δυστυχώς, δεν έχει ακόμα διαμορφωθεί και εφαρμοστεί στη χώρα μας.
* Ο Μανόλης Γ. Δρεττάκης είναι πρώην: αντιπρόεδρος της Βουλής, υπουργός και καθηγητής της ΑΣΟΕΕ.
Ανανεώθηκαν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μηδενικής προϋπηρεσίας
Ανανεώθηκαν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μηδενικής προϋπηρεσίας
Πίνακας Κατάταξης Αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Τελευταία ενημέρωση: 23-04-2009)
Πίνακες Κατάταξης Αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μηδενικής προϋπηρεσίας (Τελευταία ενημέρωση: 23-04-2009)
Με πρωτοβουλία του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Άρη Σπηλιωτόπουλου και τη σύμφωνη γνώμη της εκπαιδευτικής κοινότητας, κατατέθηκε σήμερα σε νομοσχέδιο, ενώπιον της Βουλής των Ελλήνων, διάταξη σχετική με την αναγνώριση προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών γενικών ειδικοτήτων στις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ. Η συζήτηση και ψήφιση της εν λόγω διατάξεως στη Βουλή αναμένεται εντός των προσεχών ημερών.
Με αφορμή την κατάθεση της ανωτέρω διατάξεως, ο Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέας Θ. Λυκουρέντζος δήλωσε τα εξής:
«Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ τηρεί τις δεσμεύσεις της και σήμερα, με τη σχετική τροπολογία που καταθέσαμε και την οποία συνυπογράφουν οι συναρμόδιοι Υπουργοί, αλλά και έχοντας την συγκατάθεση των εταίρων μας στην εκπαιδευτική κοινότητα, αναγνωρίζουμε την προϋπηρεσία των καθηγητών των γενικών ειδικοτήτων στις Σχολές του ΟΑΕΔ. Με τον τρόπο αυτό, δίνουμε την ευκαιρία πρόσβασης των καθηγητών αυτών στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και συνεπώς τη δυνατότητα πρόσβασης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».
ΟΛΤΕΕ:ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΛ Συνδικαλιστικά ΘέματαΟ.Λ.Τ.Ε.Ε.
Συνδικαλιστικά ΘέματαΟ.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Αθήνα, 8/ 4/ 2009
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Αριθ. Πρωτ : 91
http://www.oltee.gr
mails: oltee@otenet.gr-oltee.ds@gmail.com
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ …ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΛ
κ. Υπουργέ
κ. Υφυπουργέ
Μετά την ταλαιπωρία των μαθητών της Γ΄τάξης των ΕΠΑΛ , με το πρόγραμμα εξετάσεων πανελληνίων του ΥΠΕΠΘ, που αρχίζει στις 15/5/2009 και τελειώνει στις 26/6/2009 με τις ενδοσχολικές εξετάσεις , έρχεται τώρα να προστεθεί και ο άστοχος χωροταξικός καθορισμός των εξεταστικών κέντρων των ΕΠΑΛ.
Οι μαθητές των ΕΠΑΛ κατανέμονται σε εξεταστικά κέντρα άλλων νομών ενώ οι μαθητές του ΓΕΛ εξετάζονται στα σχολεία τους, ανεξάρτητα του αριθμού τους.
Οι μαθητές των ΕΠΑΛ αναγκάζονται να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις είτε οδικώς είτε με πλοία, με επιπλέον οικονομικές επιβαρύνσεις διαμονής και διατροφής για όλο το διάστημα των εξετάσεων , χωρίς να λάβει υπόψη του κανένας από τους υπεύθυνους του ΥΠΕΠΘ ότι οι μαθητές της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης προέρχονται κυρίως από ασθενείς οικονομικά τάξεις.
Επίσης κανένας από τους υπεύθυνους του ΥΠΕΠΘ δεν ευαισθητοποιήθηκε για την ψυχολογική επιβάρυνση των υποψηφίων με ότι αυτό συνεπάγεται.
Όλες οι ενέργειές σας δρουν ανασταλτικά σε βάρος της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης.
ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Π. ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ Α. ΠΕΤΤΑΣ
Τρίτη 21 Απριλίου 2009
Μετά τις Πανελλαδικές ο διαγωνισμός για τους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων
Εντός του Ιουνίου αναμένεται να διεξαχθεί ο δεύτερος διαγωνισμός για την πρόσληψη εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τα σχολικά έτη 2009-2010 και 2010-2011. Στον εν λόγω διαγωνισμό έχουν καταθέσει αιτήσεις συμμετοχής 7.736 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι διεκδικούν μία από τις 351 θέσεις τεχνικών ειδικοτήτων (των προκηρύξεων 4Π/2008 και 5Π/2008) στα σχολεία.
Ήδη το ΑΣΕΠ και το υπουργείο Παιδείας βρίσκονται σε συνεχείς συζητήσεις, αναζητώντας την κατάλληλη ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού. Ως πιθανή ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού- ο οποίος θα διενεργηθεί και για τις δύο προκηρύξεις σε ένα Σαββατοκύριακο- προβλέπεται το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου, οπότε και θα έχουν ολοκληρωθεί οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Είναι ενδεικτικό πως μόνο για την προκήρυξη 4Π/2008, η οποία αφορά συνολικά 87 θέσεις, οι αιτήσεις που κατατέθηκαν ήταν 2.969 ενώ για την προκήρυξη 5Π/2008 επί συνόλου 264 θέσεων υποβλήθηκαν 4.767 αιτήσεις. Οι υποψήφιοι θα εξετασθούν γραπτά σε δύο θεματικές ενότητες. Η πρώτη θεματική ενότητα αφορά στο/α γνωστικό/ά αντικείμενο/α, ανάλογα με τον κλάδο- ειδικότητα τον οποίο θα κληθεί να διδάξει ο υποψήφιος.
Η δεύτερη θεματική ενότητα αφορά: α) τη Γενική Διδακτική ΜεθοδολογίαΠαιδαγωγικά Θέματα και β) την Ειδική Διδακτική του γνωστικού αντικειμένου κατά κλάδο και ειδικότητα.
Η διάρκεια της εξέτασης κάθε θεματικής ενότητας αρχίζει από τη διανομή των θεμάτων στους υποψηφίους.
Τα θέματα για την εξέταση κάθε μαθήματος μαζί με τις επεξηγήσεις θα διανεμηθούν γραπτά στους υποψήφιους από τους επιτηρητές με την έναρξη της εξέτασης. Λόγω του αναγκαίου χρόνου για την τηλεμετάδοση και αναπαραγωγή των θεμάτων, θα υπάρξει ένα διάστημα αναμονής από την έναρξη της εξέτασης, που αναγράφεται στο πρόγραμμα, μέχρι και τον χρόνο που θα δοθούν τα θέματα, από τον οποίο πάντως μετράται η διάρκεια της εξέτασης.
Στους υποψηφίους θα δοθεί πλήρως ο προβλεπόμενος για την εξέταση χρόνος των 4 ωρών, ανεξάρτητα από την ώρα που θα διανεμηθούν τα θέματα. Εντός του χρονικού αυτού διαστήματος ο διαγωνιζόμενος έχει την ευχέρεια, εφόσον στην εξέταση περιλαμβάνονται δύο ή περισσότερα μαθήματα, να διαθέσει για κάθε μάθημα όση ώρα κρίνει απαραίτητη, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπερβεί το σύνολο της ώρας που ορίζεται στο πρόγραμμα.
Για να θεωρηθεί ότι ένας υποψήφιος μπορεί να διοριστεί, σε συνδυασμό πάντοτε με τον αριθμό των προκηρυχθεισών θέσεων, πρέπει απαραιτήτως να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 55 μονάδες στον τελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης και συγχρόνως 50 μονάδες σε κάθε θεματική ενότητα.
Όσοι έχουν συγκεντρώσει τους βαθμούς της προηγούμενης παραγράφου, δικαιούνται προσαυξήσεων στον βαθμό της γραπτής εξέτασης λαμβάνοντας υπόψη ως κριτήριο για κάθε υποψήφιο: α) τον βαθμό του βασικού του πτυχίου, β) ενδεχόμενες μεταπτυχιακές σπουδές και γ) ενδεχόμενη προϋπηρεσία ως εκπαιδευτικός.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ – ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, 21/4/2009
Πέμπτη 16 Απριλίου 2009
Η συγκεκριμένη, κρίσιμη απόφαση εκδόθηκε από το Πρωτοδικείο Κορίνθου
Αναδρομικά το επίδομα των 176€
Συνδικαλιστικά Θέματαe-tipos.com 14/4/2009 ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΛΗ
Νέα σελίδα στους μισθούς και γενικότερα στις αποδοχές των εκπαιδευτικών «γυρίζει» δικαστική απόφαση με τρία σημεία-βόμβες για τον κρατικό προϋπολογισμό. Συγκεκριμένα:
1. Για πρώτη φορά αναγνωρίζεται η καταβολή του επιδόματος των 176 ευρώ και στους δασκάλους και τους καθηγητές των ιδιωτικών σχολείων, δηλαδή σε περίπου 50.000 άτομα.
2. Η επιδίκαση του επιδόματος γίνεται αναδρομικά για πέντε χρόνια. Ετσι, όμως, ανάβει το «πράσινο φως» για να διεκδικήσουν σε βάθος 5ετίας (και όχι διετίας) τα αναδρομικά τους για μισθούς, επιδόματα, αποζημιώσεις κ.λπ. όλοι οι εργαζόμενοι. Αυτό αναμένεται να δημιουργήσει δεδικασμένο για περίπου 2 εκατομμύρια εργαζομένους.
3. Αλλάζει ριζικά o υπολογισμός των αμοιβών για περίπου 300.000 δασκάλους και καθηγητές. Κι αυτό γιατί αναπροσαρμόζει, μετά από 11 χρόνια, τη βάση υπολογισμού των υπερωριών τους, οι οποίες υπερδιπλασιάζονται. Μέχρι σήμερα οι υπερωρίες υπολογίζονται με βάση το μισθό του 1997, δηλαδή από 9,61 ευρώ η ώρα. Με τα νέα δεδομένα η βάση θα φτάνει τα 19,9 ή ακόμη και τα 20,51 ευρώ!
Η συγκεκριμένη, κρίσιμη απόφαση εκδόθηκε από το Πρωτοδικείο Κορίνθου, με αφορμή την προσφυγή που κατέθεσε καθηγητής Φυσικής σε βάρος ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου στην περιοχή της Μαγούλας.
Την υπόθεσή του χειρίστηκε ο εργατολόγος κ. Π. Μπουμπουχερόπουλος. Το δικαστήριο μετά τη γνωμοδότηση του καθηγητή του Εργατικού Δικαίου κ. Αλέξη Μητρόπουλου υποχρέωσε, τελικώς, το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο να καταβάλει στον καθηγητή το ποσόν των 28.410,64 ευρώ.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης ειδικά για το θέμα της πενταετίας που αφορά στο σύνολο των υπαλλήλων αναφέρεται: «Ουδέποτε κατέβαλε προς τον ενάγοντα το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο, ως όφειλε, το ποσόν των 176 ευρώ κατά μήνα που δικαιούται, ούτε άλλη αντίστοιχη προσαύξηση στο μισθό του. Υποχρεούται να του το καταβάλει νομιμοτόκως από την επίδοση της αγωγής για τα έτη 2003-4-5-6 και 7». Ας σημειωθεί ότι το ζήτημα της καθιέρωσης του δικαιώματος διεκδίκησης αναδρομικών σε βάθος πενταετίας και όχι διετίας βρίσκεται στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο, το οποίο αναμένεται να εκδώσει την απόφασή του στις αρχές Μαΐου.
Η μεταβολή αυτή, πάντως, συνεπάγεται την υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου να καταβάλει τεράστια ποσά από διεκδικήσεις διάφορων οικονομικών παροχών παρελθόντων ετών. Μόνο οι αναδρομικές απαιτήσεις από το επίδομα των 176 ευρώ στους δημοσίους υπαλλήλους φτάνουν τα 2,5 δισ. ευρώ.
Σε ό,τι αφορά στο άλλο κρίσιμο ζήτημα και συγκεκριμένα σε αυτό του υπολογισμού των υπερωριών, σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, «με βάση προϋπάρχουσα αρεοπαγιτική νομολογία, τόσο η ωριαία αποζημίωση για νόμιμη υπερωριακή απασχόληση των δημοσίων εκπαιδευτικών όσο και η ωριαία αντιμισθία των εκπαιδευτικών ή άλλων υπαλλήλων ή ιδιωτών που διδάσκουν στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ορίστηκε για κάθε ώρα διδασκαλίας στο 1/70 των κάθε είδους μηνιαίων αποδοχών του εισαγωγικού μισθολογικού κλιμακίου του κλάδου τους». Κι εννοείται πως ό,τι ισχύει για τους δημόσιους ισχύει και για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς.
«Βόμβες» του παρελθόντος
Μισθοδικείο: Επιδίκασε αυξήσεις που κυμαίνονται από 40% μέχρι 60% στις αποδοχές όλων των δικαστικών λειτουργών.
Αρειος Πάγος: Δικαίωσε συνολικά 34 εργαζομένους που ζητούν να τους καταβληθεί το επίδομα των 176 ευρώ, ανοίγοντας το δρόμο σε περίπου 370.000 δημοσίους υπαλλήλους.
Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας: Αναψε το «πράσινο φως» για τη διεκδίκηση αναδρομικών μισθών και συντάξεων σε βάθος πενταετίας για όλους τους υπαλλήλους Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
Διοικητικό Πρωτοδικείο Πειραιά και Νομικό Συμβούλιο του Κράτους επέφεραν την ανατροπή του σκηνικού στις απαλλαγές φόρου για αγορά πρώτης κατοικίας, στο φόρο μεταβίβασης, αλλά και στη φορολογική μεταχείριση των τόκων στεγαστικού δανείου.
Ημερομηνία καταχώρησης Tuesday, April 14 @ 21:21:56 EEST από penny
Τετάρτη 15 Απριλίου 2009
τροποποίηση της εγκυκλίου αναθέσεως μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς
Κ. Υφυπουργέ
πληροφορηθήκαμε το με αριθ. Πρωτ. 401831 /Γ2/ 07 -04-2009 έγγραφο του Διευθυντού Σπουδών Δ.Ε, κ. Αθανάσιου Νικολόπουλου, με το οποίο συνιστά ομάδα εργασίας για την τροποποίηση της εγκυκλίου αναθέσεως μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς και στην οποία δεν περιλαμβάνεται η ομοσπονδία μας.
Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη, αντισυνταγματική, παράνομη και αντιδημοκρατική συμπεριφορά του Διευθυντού Σπουδών Δ.Ε κ. Νικολόπουλου. Ο κ. Νικολόπουλος ο οποίος τοποθετήθηκε ( χωρίς καμιά κρίση ) ως Διευθυντής Σπουδών Δ.Ε στο ΥΠΕΠΘ είναι ένας υπηρεσιακός παράγοντας και οφείλει να σέβεται το Σύνταγμα και τους Νόμους και δεν έχει κανένα δικαίωμα να τοποθετεί συνδικαλιστικούς φορείς της επιλογής του σε επιτροπές. Είναι υποχρεωμένος από τις κείμενες διατάξεις να λειτουργεί με δημοκρατικές διαδικασίες και να καλεί όλους τους εμπλεκόμενους συνδικαλιστικούς φορείς, στις διάφορες επιτροπές . είτε το επιθυμεί είτε όχι.
Απαιτούμε να γίνει άμεσα ανάκληση του παραπάνω εγγράφου και να σταλεί νέο στο οποίο θα περιλαμβάνονται και εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, ( ΟΛΤΕΕ ) σύμφωνα με την Αρχή της ίσης μεταχείρισης .
Σας ενημερώνουμε επίσης ότι αν δεν συμπεριληφθεί και η ΟΛΤΕΕ στην παραπάνω ομάδα εργασίας και λειτουργήσει αυτή χωρίς την συμμετοχή εκπροσώπων της ΟΛΤΕΕ διατηρούμε κάθε νόμιμο δικαίωμά να κινηθούμε νομικά κατά του Διευθυντή Σπουδών ΔΕ του ΥΠΕΠΘ για παράβαση καθήκοντος και μη εφαρμογή των κειμένων διατάξεων ( Σύνταγμα και Νόμοι του κράτους ).