Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ 2014 - ΚΟΡΙΝΘΙΑ

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ 2014 - ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Του Πάνου Ντούλα, Καθ. Αγγλικής,
Αντιπρόεδρος Α’ ΕΛΜΕ Κορινθίας, Μέλος ΔΣ ΚΕΜΕΤΕ ΟΛΜΕ
29/08/2014
Χτες, 29 Αυγούστου 2014, ανακοινώθηκε η πρόταση του ΚΥΣΔΕ για τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών Δ.Ε.:
α) σε ΣΜΕΑΕ με εξειδίκευση Braille
β) σε ΣΜΕΑΕ με εξειδίκευση στην ελληνική νοηματική γλώσσα
γ) σε ΣΜΕΑΕ χωρίς εξειδίκευση
δ) σε καλλιτεχνικά σχολεία
ε) σε μουσικά σχολεία
στ) από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ κατά προτεραιότητα
ζ) από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ με μόρια
Από το ΠΥΣΔΕ Κορινθίας αποσπάστηκαν 76 εκπαιδευτικοί ενώ ήρθαν 31 συνάδελφοι. Στα φύλλα πιο κάτω τα ονόματα. Αναλυτικά ανά ειδικότητα και κλάδο:
ΠΕ01: Έφυγε 1
ΠΕ02: Έφυγαν 20 - Ήρθαν 14
ΠΕ03: Έφυγαν 7 -  Ήρθαν 2
ΠΕ04: Έφυγαν 3 - Ήρθαν 3
ΠΕ05: Έφυγε 1
ΠΕ06: Έφυγαν 16 - Ήρθαν 2
ΠΕ07: Έφυγαν 7
ΠΕ08: Έφυγαν 6 - Ήρθε 1
ΠΕ09: Έφυγαν 3
ΠΕ11: Έφυγαν 2 - Ήρθαν 4
ΠΕ13: Έφυγε 1
ΠΕ16: Έφυγε 1
ΠΕ17: Έφυγαν 2 - Ήρθε 1
ΠΕ18: Έφυγαν 3
ΠΕ19/20: Έφυγαν 3 - Ήρθαν 2
Σε αυτούς θα πρέπει να προστεθούν και άλλοι 36 συνάδελφοι που έχουν αποσπαστεί σε φορείς  (Κεντρική Υπηρεσία ΥΠΑΙΘ, Εκκλ., ΙΕΚ, κτλ) μες στο καλοκαίρι, έτσι όπως τους βρήκα στο Διαδίκτυο. Στα φύλλα πιο κάτω τα ονόματα. Αναλυτικά ανά ειδικότητα και κλάδο:
ΠΕ02: Έφυγε 1
ΠΕ03: Έφυγε 1
ΠΕ05: Έφυγαν 4
ΠΕ06: Έφυγαν 7
ΠΕ08: Έφυγαν 2
ΠΕ09: Έφυγαν 2
ΠΕ11: Έφυγαν 6
ΠΕ13: Έφυγε 1
ΠΕ16.01: Έφυγε 1
ΠΕ17: Έφυγαν 6
ΠΕ18: Έφυγε 1
ΠΕ19/20: Έφυγαν 4


Αναλυτικά τα ονόματα αυτών που έφυγαν:
Α/Α
Επώνυμο
Όνομα
Κλάδος
ΠΥΣΔΕ Οργανικής
ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ Τοποθέτησης
Βαθμίδα
Μόρια Απόσπασης
Είδος απόσπασης
1
ΑΒΑΓΙΑΝΟΥ
ΕΙΡΗΝΗ
ΠΕ08
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ


ΚΠ
2
ΑΘΑΝΑΣΑΚΗ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
30
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
3
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΛΕΝΗ
ΠΕ03
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Γ ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
3825
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
4
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ


ΚΠ
5
ΑΡΓΥΡΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ03
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
27167
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
6
ΒΟΣΣΟΥ
ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ
ΠΕ07
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
34083
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
7
ΓΕΩΡΓΟΥΛΕΑ
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΠΕ08
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
13417
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
8
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΗΛΕΙΑ
Β/θμια
9
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
9
ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΙΡΗΝΗ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Γ ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
27333
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
10
ΓΚΟΓΚΑΚΗ
ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ
ΠΕ08
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Δ ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
31417
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
11
ΓΚΟΓΚΟΥΔΗ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Γ ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
39375
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
12
ΓΚΟΥΜΠΑΡΑ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
285
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
13
ΓΟΝΤΙΚΑΚΗΣ
ΖΑΧΑΡΙΑΣ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
3625
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
14
ΔΑΛΛΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΕ18.35
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ

38,125
ΣΜΕΑΕ
15
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
28625
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
16
ΕΥΓΕΝΗ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Α/θμια
38417
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
17
ΖΗΛΙΑΣΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΕΤΡΟΣ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΕΒΡΟΣ
Β/θμια
28333
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
18
ΖΙΩΓΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΕ03
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Γ ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
34417
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
19
ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΕ01
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
5475
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
20
ΚΑΝΤΟΥΡΟΥ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΠΕ18.12
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
14667
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
21
ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
45167
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
22
ΚΑΡΥΓΙΑΝΝΗ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΠΕ18.12
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΑΡΚΑΔΙΑ

38,5
ΣΜΕΑΕ
23
ΚΑΤΣΙΡΗ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΕ04.01
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΑΡΓΟΛΙΔΑ
Β/θμια
44
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
24
ΚΕΡΜΕΖΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ19
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΣΕΡΡΕΣ
Α/θμια
8333
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
25
ΚΕΦΑΛΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΕΒΡΟΣ


ΚΠ
26
ΚΟΙΚΑ
ΕΥΓΕΝΙΑ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ


ΚΠ
27
ΚΟΚΟΛΙΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
32167
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
28
ΚΟΝΤΟΥ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΚΥΚΛΑΔΕΣ
Β/θμια
9083
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
29
ΚΟΤΡΩΝΗ
ΛΑΜΠΡΙΝΗ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΒΟΙΩΤΙΑ
Α/θμια
31875
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
30
ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΗ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
2975
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
31
ΚΟΥΣΤΟΥΜΠΑΡΔΗ
ΛΟΥΪΖΑ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Β/θμια
28
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
32
ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΛΟΥ
ΦΩΤΕΙΝΗ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
Β/θμια
26
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
33
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΕ02
Μ.Σ. ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Γ ΑΘΗΝΩΝ

ΙΛΙΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΟ
34
ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ04.02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Β/θμια
9
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
35
ΛΑΛΑΓΚΑ
ΣΤΥΛΙΑΝΗ
ΠΕ11
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΚΠ
36
ΛΙΑΡΑΚΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ04.02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Δ ΑΘΗΝΩΝ


ΚΠ
37
ΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΝΙΚΟΛΕTΤΑ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Γ ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
26167
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
38
ΜΑΓΓΑΝΑΡΗ
ΣΤΥΛΙΑΝΗ
ΠΕ07
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
25083
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
39
ΜΑΡΟΥΣΗ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΠΕ17.05
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΑΡΓΟΛΙΔΑ


ΚΠ
40
ΜΑΥΡΟΝΑΣΙΟΥ
ΟΛΓΑ
ΠΕ07
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Δ ΑΘΗΝΩΝ


ΚΠ
41
ΜΠΑΛΑΣΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΠΕ07
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΚΠ
42
ΜΠΑΡΠΑΚΗ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ


ΚΠ
43
ΜΠΟΜΠΕΤΣΗ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
33667
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
44
ΜΠΟΝΑΤΣΟΥ
ΙΣΜΗΝΗ
ΠΕ08
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
23875
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
45
ΜΠΟΧΛΟΥ
ΕΥΘΑΛΙΑ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
Β/θμια
26
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
46
ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΕ07
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
29
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
47
ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΥΓΕΝΙΑ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΜΕΣΣΗΝΙΑ
Β/θμια
36833
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
48
ΠΑΝΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Γ ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
35
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
49
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΙΡΗΝΗ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
33583
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
50
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ09
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
18083
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
51
ΠΕΠΠΑ
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΠΕΛΛΑ
Α/θμια
16083
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
52
ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΠΕ08
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
1725
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
53
ΠΛΑΪΝΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΕ11
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ


ΚΠ
54
ΠΛΑΤΑΡΑ
ΑΘΗΝΑ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
375
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
55
ΣΑΚΚΑΔΑΚΗ
ΕΙΡΗΝΗ
ΠΕ05
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Α/θμια
255
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
56
ΣΑΟΥΛΙΔΗ
ΤΑΤΙΑΝΑ
ΠΕ16 ΠΙΑΝ
Μ.Σ. ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Δ ΑΘΗΝΩΝ

ΑΛΙΜΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΟ
57
ΣΤΑΘΑΤΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΠΕ03
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Δ ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
25583
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
58
ΣΤΑΜΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΣΟΦΙΑ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
30417
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
59
ΣΤΑΜΠΟΛΑ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ
ΠΕ20
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗ
Β/θμια
3275
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
60
ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ
ΕΥΤΕΡΠΗ
ΠΕ03
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Γ ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
43417
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
61
ΤΣΑΛΙΚΟΥΣΟΥ
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΧΡΥΣΟΒΑΛ.
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Δ ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
39667
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
62
ΤΣΙΜΑΡΑ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΠΕ09
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
23125
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
63
ΤΣΟΛΑΚΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΕ07
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗ


ΚΠ
64
ΤΣΟΠΕΛΑ
ΛΗΘΩ
ΠΕ03
Μ.Σ. ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗ

ΠΑΛΛΗΝΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΟ
65
ΦΑΚΟΥ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΑΧΑΙΑ
Β/θμια
25667
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
66
ΦΙΛΗ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ08
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Β/θμια
4175
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
67
ΦΡΑΝΤΖΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ03
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΑΧΑΙΑ
Β/θμια
56833
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
68
ΦΩΚΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
8917
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
69
ΧΑΛΙΩΤΗ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΠΕ07
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
2125
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
70
ΧΑΝΤΖΑΡΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ

8
ΣΜΕΑΕ
71
ΧΑΤΖΗ
ΑΘΗΝΑ
ΠΕ13
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗ
Β/θμια
145
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
72
ΧΑΤΖΗΣΤΕΡΓΟΣ
ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΣ
ΠΕ19
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
33
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
73
ΧΡΙΣΤΙΝΙΔΟΥ
ΣΩΤΗΡΙΑ
ΠΕ02
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΕΒΡΟΣ
Β/θμια
7083
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
74
ΧΡΙΣΤΟΓΛΟΥ
ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ
ΠΕ09
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Γ ΑΘΗΝΩΝ


ΚΠ
75
ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΠΕ06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α ΑΘΗΝΩΝ
Α/θμια
33125
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
76
ΨΥΧΟΓΙΟΥΔΑΚΗ-ΡΕΠΠΑ
ΣΟΦΙΑ
ΠΕ17.06
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Β/θμια
12833
ΜΕ ΜΟΡΙΑ

Αναλυτικά τα ονόματα αυτών που ήρθαν:
Α/Α
Επώνυμο
Όνομα
Κλάδος
ΠΥΣΔΕ Οργανικής
ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ Τοποθέτησης
Βαθμίδα
Μόρια Απόσπασης
Είδος απόσπασης
1
ΑΜΠΑΤΖΗ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΕ02
ΛΑΣΙΘΙ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
34
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
2
ΑΝΔΡΙΑΝΑΚΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΠΕ11
ΛΑΚΩΝΙΑ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ

ΟΧΙ
ΚΠ
3
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΣΤΕΛΛΑ
ΠΕ11
Α ΑΘΗΝΩΝ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α/θμια
35
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
4
ΒΥΤΙΝΙΩΤΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΠΕ02
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
44333
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
5
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΠΕ04.01
ΑΡΚΑΔΙΑ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
24167
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
6
ΚΥΔΩΝΗ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΠΕ02
Β ΑΘΗΝΩΝ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
9
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
7
ΚΩΡΟΣ
ΠΕΤΡΟΣ
ΠΕ11
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α/θμια
2325
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
8
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΝΝΑ-ΛΥΔΙΑ
ΠΕ02
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
19333
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
9
ΜΑΚΡΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΕ02
ΚΥΚΛΑΔΕΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
5
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
10
ΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΗ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΠΕ02
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
7083
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
11
ΜΙΛΤΙΑΔΟΥ
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ
ΠΕ02
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
3
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
12
ΜΙΧΑΛΗ
ΕΛΠΙΝΙΚΗ
ΠΕ02
Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
23917
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
13
ΜΟΔΙΝΟΥ
ΕΛΕΝΗ ΧΡΥΣΑΝ
ΠΕ03
ΧΑΝΙΑ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
265
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
14
ΜΠΑΡΕΛΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ19
ΑΡΓΟΛΙΔΑ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
21
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
15
ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ11
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Α/θμια
48875
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
16
ΝΑΣΙΩΤΗ
ΕΛΕΝΗ
ΠΕ02
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
5
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
17
ΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΑΡΙΝΑ
ΠΕ02
ΚΥΚΛΑΔΕΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
20333
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
18
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΠΕ02
ΚΥΚΛΑΔΕΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
5
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
19
ΠΑΓΔΑΤΟΓΛΟΥ
ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
ΠΕ03
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ

ΟΧΙ
ΚΠ
20
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΕΛΕΝΗ
ΠΕ02
ΖΑΚΥΝΘΟΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
4325
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
21
ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ17.07
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
51167
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
22
ΠΙΣΤΟΛΑΣ
ΑΡΗΣ
ΠΕ16 ΠΙΑΝ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΜΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ


ΜΟΥΣΙΚΟ
23
ΠΡΕΚΑΤΕ
ΒΙΚΤΩΡΙΑ
ΠΕ04.01
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
1325
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
24
ΣΑΪΣΑΝΑ
ΕΛΕΝΗ
ΠΕ06
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
11333
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
25
ΣΠΥΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΠΕ16 ΠΙΑΝ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
ΜΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ


ΜΟΥΣΙΚΟ
26
ΣΤΡΩΜΑΤΑ
ΣΤΕΦΑΝΙΑ
ΠΕ06
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
12417
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
27
ΤΑΜΠΑΡΑ
ΒΑΪΑ
ΠΕ02
ΚΥΚΛΑΔΕΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
9917
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
28
ΤΣΑΤΣΑΝΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ04.01
ΚΥΚΛΑΔΕΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
8333
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
29
ΤΣΕΛΙΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ02
ΣΑΜΟΥ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ

ΟΧΙ
ΚΠ
30
ΤΣΙΚΟΛΙΔΑΚΗ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΠΕ19
Β ΑΘΗΝΩΝ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
27917
ΜΕ ΜΟΡΙΑ
31
ΧΑΣΑΠΗ
ΕΥΘΥΜΙΑ
ΠΕ08
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Β/θμια
22
ΜΕ ΜΟΡΙΑ




Αναλυτικά τα ονόματα όσων αποσπάστηκαν σε φορείς:
α/α
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ
ΠΕ
1
ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
17.04
2
ΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ
ΙΩΑΝΝΗΣ
17.08
3
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΔΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
19/20
4
ΑΦΕΝΤΟΥΛΗΣ ΤΣΑΝΤΑΝΗΣ
ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ
03
5
ΒΑΒΟΥΤΗ
ΓΕΩΡΓΙΑ
09
6
ΒΑΚΑΛΑΚΗ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
05
7
ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
17.03
8
ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΠΕΤΡΟΣ
17.04
9
ΓΚΕΚΑΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
06
10
ΓΚΟΥΦΑΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
17.01
11
ΔΡΟΣΟΥ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
05
12
ΘΕΟΔΩΡΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
11
13
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
11
14
ΚΟΤΣΩΝΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
09
15
ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
11
16
ΜΑΔΕΝΗΣ
ΜΙΧΑΗΛ
08
17
ΜΑΝΤΕΛΛΟΥ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
06
18
ΜΗΤΡΑΚΑ
ΚΑΛΛΙΣ
05
19
ΜΠΙΤΖΙΚΟΥΔΗ
ΜΑΤΕΝΙΑ
20
20
ΜΠΟΥΖΙΑΝΗ
ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ
02
21
ΝΑΤΣΙΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
19
22
ΠΑΝΟΥ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
06
23
ΠΑΠΠΑ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
17.03
24
ΠΑΡΜΕΝΙΔΟΥ
ΕΙΡΗΝΗ
13
25
ΡΙΖΟΥΔΗΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
11
26
ΡΟΘΩΝΗ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
06
27
ΣΑΜΑΡΑ
ΕΥΣΤΑΘΙΑ
06
28
ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ
ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ
06
29
ΣΤΑΣΙΝΟΥ
ΜΑΡΙΑ
05
30
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ
20
31
ΤΕΚΝΟΥ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
08
32
ΤΟΜΑΝΤΖΟΓΛΟΥ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
18.28
33
ΤΣΑΚΙΡΗ
ΑΘΗΝΑ
11
34
ΤΣΕΤΑΣ
ΦΩΤΙΟΣ
11
35
ΤΣΙΟΥΤΣΙΑ
ΜΑΡΙΑ-ΑΡΤΕΜΗΣΙΑ
16.01
36
ΦΟΥΝΤΟΥΛΗ
ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΑ
06


Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%80%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B4%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%B8%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%8C%CF%83%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CF%8C%CF%83%CE%BF%CE%B9-%CE%AE%CF%81%CE%B8%CE%B1%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF-%CE%BF%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1#ixzz3BlW7cybX 
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

το ΟΡΑΜΑ για την Τ.Ε.Ε.

το ΟΡΑΜΑ για την Τ.Ε.Ε.

το ΟΡΑΜΑ για την Τ.Ε.Ε.

 
 Αθήνα, Φεβρουάριος 2014

 

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Το όραμα για το σχολείο του μέλλοντος
Πέντε χρόνια περίμενε η εκπαιδευτική κοινότητα την πολυδιαφημισμένη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, μια μεταρρύθμιση που δήθεν θα είχε στόχο την αναβάθμιση της Τ.Ε.Ε., από σχολείο «δεύτερης ευκαιρίας» για τους «απροσάρμοστους» μαθητές της Γενικής Εκπαίδευσης (που «δεν παίρνουν τα γράμματα»), σε σχολείο πρώτης και ενσυνείδητης επιλογής των μαθητών.
Αυτό που προέκυψε τελικώς, ήταν το «τέρας» του Ν. 4186/2013, με την κατάργηση Τομέων και Ειδικοτήτων, το κλείσιμο των ΕΠΑ.Σ. και τη διαθεσιμότητα – απόλυση των εκπαιδευτικών 49 Τεχνικών Ειδικοτήτων.
Από την άλλη πλευρά, οι «σωτήρες» και «υπερασπιστές» του Δημόσιου Σχολείου ευαγγελίζονται την «δωδεκάχρονη (ή δεκατετράχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση» και το «Ενιαίο Λύκειο Θεωρίας και πράξης«, με «κατάργηση των δύο τύπων σχολείων της Γενικής και Τεχνικο-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης«. Δεν ξέρει κανείς από ποιόν πρώτα να σωθεί: από τον Ολετήρα ή από τον Σωτήρα !!
Η Ομοσπονδία μας, όχι μόνο επεξεργάσθηκε και κατάθεσε εγκαίρως ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη πρόταση, αλλά διενήργησε και εκστρατεία ενημέρωσης και ανοικτής διαβούλευσης με το Υπουργείο, τους Φορείς και τους Εκπαιδευτικούς.
Πολύ λίγο ενδιαφέρει το οτι η Ιστορία θα καταγράψει την «θητεία Αρβανιτόπουλου» ως την πιο μαύρη σελίδα της Παιδείας στη Χώρα. Παρόλο που προσφύγαμε και στη Δικαιοσύνη ενάντια στη βάρβαρη και βάναυση καταπάτηση των δικαιωμάτων των μαθητών μας, η μόνη πραγματική ελπίδα μας βρίσκεται στο Λαό.
Σε αυτό τον ίδιο Λαό προσφεύγουμε και πάλι, καταθέτοντας την Πρότασή μας ώς παρακαταθήκη για το μέλλον, ένα μέλλον που τόσο έχει ανάγκη η Χώρα μας, ως μοχλό ανάπτυξης.
Δεν θα πάψουμε να αγωνιζόμαστε για να πετύχουμε το στόχο μας. Συμμάχους έχουμε την Κοινή Λογική, την Ευρωπαϊκή εμπειρία και, κυρίως, την αποφασιστικότητά μας.

 

Η Πρόταση της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. – ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ

1. Διττός ο σκοπός του Σχολείου, με ισόρροπη παροχή Επαγγελματικών εφοδίων και συνολικής Παιδείας.
2. Ο τίτλος του πρέπει να ανταποκρίνεται στους στόχους και το περιεχόμενό του και γι’ αυτό προτείνεται το «Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο» (Τ.Ε.Λ.).
3. Το Τ.Ε.Λ. διαρθρώνεται σε τρείς (3) κλάδους:
– Ο «Κορμός», που αποτελεί το κυρίως σώμα του Λυκείου, με Α΄τάξη «Προσανατολισμού», Β΄τάξη «Τομείς» και Γ΄τάξη «Ειδικότητες».
– Ο «Ακαδημαϊκός κλάδος» αποτελείται από τη Γ΄τάξη στην οποία διδάσκονται τα μαθήματα της «Τεχνολογικής Κατεύθυνσης» του σημερινού ΓΕ.Λ.
– Ο «Επαγγελματικός κλάδος» με Β΄, Γ΄ και Δ΄τάξη (Τομείς, Ειδικότητες και Εμβάθυνση – Εξειδίκευση αντίστοιχα). Λειτουργεί με συμπαγές ωρολόγιο πρόγραμμα τεχνικών μαθημάτων, σε ωράριο που ευνοεί την παράλληλη εργασία.
4. Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
– Στα Τ.Ε.Ι. εισάγονται με Ειδικές Πανελλαδικές εξετάσεις, στις αντίστοιχες με τις ειδικότητές τους σχολές, σχεδόν αποκλειστικά (σε ποσοστό 80% επί του συνόλου των εισακτέων) οι απόφοιτοι του Κορμού και όσοι απόφοιτοι του Επαγγελματικού Κλάδου έχουν απολυτήριο Λυκείου. Το υπόλοιπο ποσοστό θα καλύπτεται κατά 10% από τους αποφοίτους του ΓΕ.Λ. και του «Ακαδημαϊκού κλάδου» του Τ.Ε.Λ. της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, ενώ το υπόλοιπο 10% θα καταλαμβάνουν οι απόφοιτοι κάθε τύπου Λυκείου (ΓΕ.Λ., Τ.Ε.Λ., ΤΕ.Λ., Ε.Π.Λ., Εξατάξιο Γυμνάσιο, κλπ) ανεξάρτητα από χρονιά αποφοίτησης, οι οποίοι θα λαμβάνουν μέρος στις ίδιες Πανελλαδικές εξετάσεις.
– Στα Α.Ε.Ι. εισάγονται οι απόφοιτοι του Ακαδημαϊκού Κλάδου (Τεχνολογικής κατεύθυνσης) του Τ.Ε.Λ., συμμετέχοντας στις Γενικές Πανελλαδικές εξετάσεις μαζί με τους αποφοίτους του ΓΕ.Λ. (Θεωρητικής και Θετικής Κατεύθυνσης), σε ποσοστό 80% επί του συνόλου των εισακτέων. Το υπόλοιπο 20% θα καλύπτεται από τους αποφοίτους κάθε τύπου Λυκείου, ανεξάρτητα από χρονιά αποφοίτησης.
5. Πρόσβαση στην αγορά εργασίας, επίπεδα πτυχίων – προσόντων.
– Οι απόφοιτοι του Κορμού και της Γ΄τάξης του Επαγγελματικού Κλάδου λαμβάνουν Πτυχίο Ειδικότητας επιπέδου 4 (κατά HQF/ΕQF) [1].
– Οι απόφοιτοι της Δ΄τάξης του Επαγγελματικού Κλάδου λαμβάνουν Δίπλωμα Τέχνης (Επαγγελματική Πιστοποίηση) επιπέδου 5  (κατά HQF/ΕQF), μετά από επιτυχή συμμετοχή σε ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις ενιαίας ύλης με τις εξετάσεις Πιστοποίησης Προσόντων της μη Τυπικής και της Άτυπης Μάθησης αντίστοιχου επιπέδου (Ι.Ε.Κ., εργασιακής εμπειρίας, κλπ).
6. Ο νέος τύπος σχολείου, με ενιαίο «ιδρυτικό» για ΟΛΑ τα Τ.Ε.Λ., επιτρέπει την εν δυνάμει λειτουργία όλων των υφιστάμενων Τομέων και Ειδικοτήτων. Ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα πολυμορφικής ανάπτυξης του σχολείου και λειτουργίας όλων των κλάδων ταυτόχρονα. Παρέχεται ένα πολλαπλών δυνατοτήτων θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας, από το οποίο θα ενεργοποιείται κάθε φορά το κομμάτι εκείνο που υποστηρίζεται από τις δυνατότητες του σχολείου (υλικοτεχνική υποδομή, διδακτικό προσωπικό) και ανταποκρίνεται στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.
Ακολουθεί πίνακας παρουσίασης της Πρότασης για το Τ.Ε.Λ.
ΔΤ ΟΛΤΕΕ-043_ Τ.Ε.Λ. - Η πρόταση της ΟΛΤΕΕ-Πιν.1 ΔΤ ΟΛΤΕΕ-044_ Τ.Ε.Λ. - Η πρόταση της ΟΛΤΕΕ-Πιν.2

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

1. Εισαγωγικά
Η Πρόταση κινείται στους βασικούς άξονες της αρχικής πρότασης που είχε καταθέσει η Ομοσπονδία από το 2004 και αναμόρφωσε (με την προσθήκη της Δ΄τάξης) το 2008. Ως βάση εκκίνησης χρησιμοποιείται το σχέδιο για το «Τεχνολογικό Λύκειο» που παρουσίασε η πρώην υπουργός Παιδείας κα Άννα Διαμαντοπούλου.
2. Γενικές Κατευθύνσεις
2.1 Ο σκοπός του σχολείου θα πρέπει να είναι διττός, με ισόρροπη παροχή Επαγγελματικών εφοδίων και συνολικής Παιδείας, για την ψυχοσωματική και πνευματική ανάπτυξη των μαθητών, την απόδοση στην κοινωνία ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων, ενεργών πολιτών εμφορούμενων από δημοκρατικές αξίες, και ταυτόχρονα να προσφέρει επαρκείς ποσοτικά και ποιοτικά Τεχνικές – Επαγγελματικές γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες, ώστε οι απόφοιτοί του να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας, ως ικανοί Τεχνικοί – Επαγγελματίες.
2.2 Ο τίτλος του Σχολείου θα πρέπει να ανταποκρίνεται στους στόχους του και επομένως προτείνουμε το «Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο» (Τ.Ε.Λ.). Δημιουργεί σχέσεις περιέχοντος – περιεχομένου,  που όχι απλά παραπέμπουν, αλλά προσδιορίζουν καθοριστικά το περιεχόμενο και τους στόχους του.
3. Οι διαφοροποιήσεις από το σχέδιο «Διαμαντοπούλου»
3.1 Η Α΄ τάξη – Προσανατολισμός.
Προτείνεται να έχει κοινό πρόγραμμα σπουδών με την Α΄ τάξη του ΓΕ.Λ. με τη σημαντική επισήμανση ότι στα μαθήματα προσανατολισμού θα διδάσκονται και στους δύο τύπους σχολείων, τόσο μαθήματα Τομέων του Τ.Ε.Λ. (8 ώρες), όσο και μαθήματα Κατευθύνσεων του ΓΕ.Λ. (4 ώρες).
3.2 Κλάδοι. Το Τ.Ε.Λ. διαρθρώνεται σε τρείς κλάδους:
–  Ο «Κορμός» αποτελεί το κυρίως σώμα του Λυκείου.
Στη Β΄τάξη του «Κορμού» διδάσκονται μαθήματα Τομέων.
Στη Γ΄τάξη του «Κορμού» διδάσκονται μαθήματα Ειδικότητας.
Ο μαθητής που αποφοιτά λαμβάνει Απολυτήριο Λυκείου και Πτυχίο Ειδικότητας (τίτλοι προσόντων επιπέδου 4 κατά HQF/ΕQF) [1].
Ο απόφοιτος του «Κορμού» έχει δυνατότητα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω Ειδικών Πανελλαδικών εξετάσεων, για να εισαχθεί μόνο στα αντίστοιχα της ειδικότητάς του τμήματα των Α.Τ.Ε.Ι. Η πρόσβαση στα Α.Τ.Ε.Ι. θα γίνεται σχεδόν αποκλειστικά από τα Τ.Ε.Λ., με ιδιαίτερα υψηλή ποσόστωση, 80% επί του συνόλου των εισακτέων. Επίσης, μπορεί να διεκδικήσει μια θέση και στα Α.Ε.Ι., για το 20% των εισακτέων, μαζί με τους αποφοίτους κάθε τύπου Λυκείου παρελθόντων ετών.
–  Ο «Ακαδημαϊκός κλάδος» αποτελείται από τη Γ΄τάξη στην οποία θα διδάσκονται τα μαθήματα της «Τεχνολογικής Κατεύθυνσης».
Η Τεχνολογική κατεύθυνση (του σημερινού ΓΕ.Λ.) θα λειτουργεί αποκλειστικά στο Τ.Ε.Λ., ενώ στο ΓΕ.Λ. θα λειτουργούν οι άλλες δύο κατευθύνσεις, η Θεωρητική και η Θετική. Αποτελεί ενσυνείδητη επιτελική επιλογή να έχουν κοινή βάση εκκίνησης ο αυριανός «επιστήμονας» με τον αυριανό «τεχνίτη», μέσω του ενιαίου προγράμματος σπουδών στη Β΄τάξη του «Κορμού» (μαθήματα Τομέων).
Με βάση αυτή την στρατηγική, θα πρέπει μελλοντικά να ενσωματωθεί στο Τ.Ε.Λ. και η Θετική κατεύθυνση, ενώ στο ΓΕ.Λ. θα παραμείνει μόνο η Θεωρητική κατεύθυνση.
Ο μαθητής που αποφοιτά λαμβάνει Απολυτήριο Λυκείου (τίτλος προσόντων επιπέδου 4 κατά HQF/ΕQF).
Ο απόφοιτος του «Ακαδημαϊκού κλάδου» (Τεχνολογικής κατεύθυνσης) έχει δυνατότητα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω των Γενικών Πανελλαδικών εξετάσεων μαζί με τους αποφοίτους του ΓΕ.Λ. (Θεωρητικής και Θετικής Κατεύθυνσης), για την κάλυψη του 80% των εισακτέων στα Α.Ε.Ι. Επίσης, μπορεί να διεκδικήσει μια θέση και στα Α.Τ.Ε.Ι., για το 10% των εισακτέων, μαζί με τους αποφοίτους των άλλων κατευθύνσεων του ΓΕ.Λ.
–  Ο «Επαγγελματικός κλάδος» φιλοδοξεί να αποτελέσει το πιο καινοτόμο και αναπτυξιακό κομμάτι του Τ.Ε.Λ.
Απευθύνεται σε μαθητικό δυναμικό που έχει πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως αποτυπώθηκε από τη μέχρι σήμερα λειτουργία των ΕΠΑ.Σ. Οι μαθητές αυτοί είναι κατά βάση ενήλικες (σε ποσοστό 70% περίπου), απόφοιτοι Λυκείου (σε ποσοστό 60% περίπου) και εργαζόμενοι, ή σε αναζήτηση εργασίας (σε ποσοστό 80% περίπου).
Στον Επαγγελματικό κλάδο φοιτούν οι Απόφοιτοι κάθε τύπου λυκείου, καθώς και οι προαγόμενοι της Α΄τάξης Λυκείου που επιθυμούν να ενταχθούν άμεσα στην αγορά εργασίας. Αποτελεί ουσιαστικά την ενσωμάτωση των υφισταμένων «ΕΠΑ.Σ.» στο νέο τύπο σχολείου, με ουσιαστικές όμως βελτιώσεις. Τα κύρια χαρακτηριστικά του κλάδου αυτού είναι:
α) Συμπαγές ημερήσιο πρόγραμμα πέντε (5) ωρών διδασκαλίας.
β) Ωράριο λειτουργίας που να διευκολύνει την παρακολούθηση των μαθημάτων παράλληλα με την εργασία των μαθητών (πρωϊνό ή απογευματινό, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της κάθε ειδικότητας).
γ) Διάρθρωση του κλάδου σε Β΄τάξη (Τομείς) και Γ΄τάξη (Ειδικότητες).
δ) Οι Τομείς και οι Ειδικότητες είναι οι ίδιες, τόσο στον «Κορμό», όσο και στον «Επαγγελματικό κλάδο», ώστε ο κάθε μαθητής να έχει δυνατότητα να επιλέξει τον κλάδο και την Ειδικότητα που επιθυμεί να παρακολουθήσει, χωρίς περιορισμούς, σε αντίθεση με την αυθαίρετη και ανορθολογική κατανομή των ειδικοτήτων που υφίσταται σήμερα ανάμεσα στα ΕΠΑ.Λ. και στις ΕΠΑ.Σ., και τους απαράδεκτους αποκλεισμούς που αυτή επιφέρει.
Ο μαθητής που αποφοιτά λαμβάνει Πτυχίο Ειδικότητας (τίτλος προσόντων επιπέδου 4 κατά HQF/ΕQF).
Ο απόφοιτος του «Επαγγελματικού κλάδου», εφόσον κατέχει ΚΑΙ απολυτήριο Λυκείου, έχει δυνατότητα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση (Α.Τ.Ε.Ι.) μέσω των Ειδικών Πανελλαδικών εξετάσεων, μαζί με τους αποφοίτους του «Κορμού».
3.3 Η Δ΄ τάξη – Εμβάθυνση – Εξειδίκευση.
Η Δ΄τάξη εντάσσεται στον «Επαγγελματικό κλάδο», καθώς ο μαθητικός πληθυσμός στον οποίο απευθύνεται έχει όλα τα χαρακτηριστικά των μαθητών του κλάδου αυτού. Στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών εντάσσεται οργανικά και η Πρακτική άσκηση – Μαθητεία.
Ο μαθητής που αποφοιτά λαμβάνει Πτυχίο – Δίπλωμα Τέχνης – Επαγγελματική Πιστοποίηση (τίτλος προσόντων μεταλυκειακής μάθησης επιπέδου 5 κατά HQF/ΕQF) μετά από επιτυχή συμμετοχή στις ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις πιστοποίησης. Το αντικείμενο της τελικής εξέτασης οφείλει να είναι ενιαίο με τις εξετάσεις Πιστοποίησης Προσόντων της μη Τυπικής και της Άτυπης Μάθησης αντίστοιχου επιπέδου (Ι.Ε.Κ., εργασιακή εμπειρία, κλπ) που διενεργούνται από τις αντίστοιχες Περιφερειακές Επιτροπές.
Η Δ΄τάξη έχει σαφή προσανατολισμό την εμβάθυνση στο αντικείμενο της τέχνης, την εξειδίκευση όπου χρειάζεται και την αποτελεσματικότερη ένταξη του αποφοίτου στην αγορά εργασίας. Για το λόγο αυτό, ο απόφοιτός της δεν κατευθύνεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
4. Απαραίτητες Θεσμικές προβλέψεις και ρυθμίσεις
Για την επιτυχία του εγχειρήματος θα πρέπει:
4.1 Να συσταθεί Διεύθυνση Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και να επαναλειτουργήσουν τα Γραφεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
4.2 Να καταλογραφηθούν τα Επαγγέλματα, ως προς αντικείμενο και επίπεδο προσόντων (με αναφορά στις Διεθνείς κατατάξεις κατά ISCO-ILO, NACE) και αντιστοίχιση με τους εθνικούς κωδικούς της ΕΛΣΤΑΤ και τους κωδικούς της εθνικής ονοματολογίας οικονομικής δραστηριότητας.
4.3 Οι τίτλοι των ειδικοτήτων να είναι σύντομοι, σαφείς, περιεκτικοί και απολύτως αντίστοιχοι του περιεχομένου και του επιπέδου προσόντων (βοηθός, τεχνίτης, τεχνικός, τεχνολόγος, ειδικός, ειδικευμένος, κλπ).
4.4 Να συνταχθούν τα Εθνικά Επαγγελματικά Περιγράμματα για όλες τις ειδικότητες, με κατεπείγουσα προτεραιότητα στις ειδικότητες των αποφοίτων της Τυπικής Εκπαίδευσης.
4.5 Να εξασφαλιστεί η διαδικασία πιστοποίησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων της τυπικής, της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης.
4.6 Να νομοθετηθούν τα Επαγγελματικά Δικαιώματα για όλες τις ειδικότητες ύστερα από τις προτάσεις των επαγγελματικών φορέων, με ορθολογική απαίτηση ελάχιστης εμπειρίας (αναλόγως του επιπέδου ή πιστοποίησης προσόντων που κατέχει ο υποψήφιος) και ενδεχόμενη διάρκεια ισχύος, για όσες ειδικότητες αυτό κρίνεται απαραίτητο.
4.7 Να αναδιαταχθούν τα Ωρολόγια Προγράμματα Σπουδών.
4.8 Να ανασυνταχθούν τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών.
4.9 Να υπάρχει σύνδεση των αποφοίτων με την αγορά εργασίας (επαναλειτουργία των ΓΡΑ.ΣΥ. με τροποποιημένο θεσμικό πλαίσιο και δομή, δημιουργία βάσης δεδομένων αποφοίτων και άμεσης διαρκούς ενημέρωσής τους).
4.10 Να υπάρχει αποτελεσματικός και έγκαιρος Επαγγελματικός Προσανατολισμός (επαναλειτουργία των ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. με τροποποιημένο θεσμικό πλαίσιο και δομή, αναδιάρθρωση, ανασυγκρότηση και ενίσχυση της λειτουργίας των Κ.Ε.ΣΥ.Π.).
4.11 Να πραγματοποιείται διαρκής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στην επιστημονική εξέλιξη, στη σύγχρονη τεχνολογία και στις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους.
4.12 Να υπάρξει ορθολογική χωροθέτηση των Τ.Ε.Λ. ώστε να καλύπτονται γεωγραφικά οι πληθυσμιακές ανάγκες.
4.13 Να εξασφαλιστεί επαρκής χρηματοδότηση από Εθνικούς και Ευρωπαϊκούς πόρους.
5. Μετάβαση από τα ΕΠΑ.Λ. και τις ΕΠΑ.Σ. στο Τ.Ε.Λ.
5.1 Όλα τα υφιστάμενα Σχολεία της Τ.Ε.Ε. (ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ.) να μετασχηματιστούν άμεσα σε Τ.Ε.Λ. και σε πρώτη φάση να λειτουργήσουν χωρίς καμιά τροποποίηση των δομών και της κατανομής του προσωπικού:
– τα υφιστάμενα ΕΠΑ.Λ. με τον «Κορμό» και τον «Ακαδημαϊκό» Κλάδο,
– οι υφιστάμενες ΕΠΑ.Σ. με τον «Επαγγελματικό» Κλάδο.
– Η Δ΄τάξη μπορεί να ενεργοποιηθεί άμεσα σε οποιοδήποτε από τους δύο υφιστάμενους τύπους σχολείων (ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ.).
5.2 Να διατηρηθούν όλοι οι Τομείς και οι Ειδικότητες που υφίστανται σήμερα.
5.3 Στο «Ιδρυτικό» όλων των Τ.Ε.Λ. να περιλαμβάνονται ΟΛΟΙ οι Τομείς και οι Ειδικότητες. Το ποιες θα λειτουργούν στο κάθε σχολείο, σύμφωνα και με τη βούληση, επιλογή και επιθυμία των μαθητών, θα αποτελεί αντικείμενο συναπόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων και των Γραφείων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τις Διευθύνσεις και Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αλλά και τις τοπικές αυτοδιοικητικές αρχές, λαμβάνοντας υπόψη και τις δυνατότητες του σχολείου (υλικοτεχνική υποδομή, διδακτικό προσωπικό).
5.4 Κάθε νέο Τ.Ε.Λ. θα μπορεί να λειτουργεί όποιους από τους κλάδους (Κορμό, Επαγγελματικό, Ακαδημαϊκό) επιλέγει και εκτιμά ότι ανταποκρίνονται στις εκπαιδευτικές ανάγκες, στις ιδιαιτερότητες και στις επιθυμίες ή επιλογές του μαθητικού πληθυσμού στο οποίο απευθύνεται. Επίσης, θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα ταυτόχρονης λειτουργίας τμημάτων σε διαφορετικό ωράριο, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των τμημάτων και την επιθυμία – απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.
5.5 Η Δ΄τάξη να λειτουργήσει άμεσα, από την πρώτη χρονιά μετασχηματισμού.
Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. 
TEE-To-orama-02[1] HQF: Hellenic Qualification Framework – Ελληνικό (Εθνικό) Πλαίσιο Προσόντων
[2] ΕQF: European Qualification Framework – Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων

Η πρόταση για το Τεχνολογικό Λύκειο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Επενδυτής» στις 20/04/2013 Επενδυτης-03
(Visited 541 times)

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

22 Ιουλίου: ΜΑΥΡΗ επέτειος

22 Ιουλίου: ΜΑΥΡΗ επέτειος

22 Ιουλίου: ΜΑΥΡΗ επέτειος

 
Αθήνα, 21-7-2014
 Αριθμ. Δ.Τ.: 141
22 Ιουλίου: ΜΑΥΡΗ επέτειος
22 Ιουλίου 2013Σε διαθεσιμότητα 2.484 εκπαιδευτικοί 49 τεχνικών ειδικοτήτων, οι οποίες και καταργούνται !!!
Ακολουθούν εξαιρέσεις, με μετάταξη σε διοικητικές θέσεις, νέες διαθεσιμότητες, νέες εξαιρέσεις, εξαναγκαστικές συνταξιοδοτήσεις, μέχρι και πρόσφατα. Καθυστέρηση πολλών μηνών, ένταξη στην κινητικότητα, προκήρυξη με «ανακοινώσεις» θέσεων εκπαιδευτικών ή μη, επαναπροκήρυξη με διορθώσεις, μοριοδότηση με παιδαγωγικές σπουδές ή όχι, με είδος πρόσληψης, υποβολή αιτήσεων, πίνακες ΑΣΕΠ (προσωρινοί – τελικοί – οριστικοί). Παράταση της οκτάμηνης διαθεσιμότητας για κάποιους, διακοπή μισθοδοσίας για άλλους…
Αποκεφαλισμός εκπαιδευτικών λειτουργών, εργαζομένων, μισθοσυντήρητων, που προσλήφθηκαν νόμιμα, υπηρετούσαν με πλήρες ωράριο, κατείχαν πρόσθετα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, δεν υπέπεσαν σε παράπτωμα, δεν τέλεσαν αδίκημα, απλώς …υπηρετούσαν στη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και κλήθηκαν να συμπληρώσουν τον απαραίτητο αριθμό των διαθεσιμοτήτων που επέβαλε η Τρόικα και τα Μνημόνια.
Όλως τυχαίως οι Εκπαιδευτικοί των Τεχνικών Ειδικοτήτων ;

22 Ιουλίου 2013Συνεδριάζει το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Για να συμπαρασταθεί στους εργαζόμενους (μέλη της) που απολύονται ; Για να υψώσει τείχος προστασίας στα Τεχνικά Σχολεία που εξαφανίζονται ; Για να ανακόψει την επέλαση της Τρόικας ; ΟΧΙ !! Έχει ένα πολύ σοβαρότερο θέμα για να ασχοληθεί. Συνεδριάζει για την διαγραφή της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. από μέλος της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., μετά από αίτημα της Ο.Λ.Μ.Ε. !!!
Όλως τυχαίως την ίδια μέρα ;

22 Ιουλίου 2014: ΜΑΥΡΗ επέτειος
Σήμερα, ένα χρόνο μετά, 1.706 εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε παρατεταμένη ομηρία, με παράταση του χρόνου διαθεσιμότητάς τους. Καμία απόφαση πρόσληψης – τοποθέτησης σε νέα θέση για κανέναν συνάδελφο σε διαθεσιμότητα !!
Σε 105 συναδέλφους έχει διακοπεί η μισθοδοσία από τις 23-5-2014 (στοιχεία της ΟΛΤΕΕ, βλ.http://www.oltee.gr/?p=2991. Το Υπουργείο δεν έχει δημοσιοποιήσει ΠΟΤΕ συγκεντρωτικά στοιχεία). Μέχρι σήμερα δεν έχει εκδοθεί Πράξη Απόλυσής τους…
Ιστορικό ντοκουμέντο αποτελεί η ταινία – δημιουργία συναδέλφου καταργημένης ειδικότητας, που εξαναγκάστηκε σε πρόωρη συνταξιοδότηση προκειμένου να μην υποστεί τη βάσανο της διαθεσιμότητας:
Σήμερα, ένα χρόνο μετά, η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. δεν έχει συγκροτήσει Γενικό Συμβούλιο και Εκτελεστική Επιτροπή και δεν έχει απαντήσει στο εξώδικο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. για την παράνομη και αντικαταστατική διαγραφή μας.
Σήμερα, ένα χρόνο μετά, η Ο.Λ.Μ.Ε. διακηρύσσει τη συμπαράστασή της στους συναδέλφους σε διαθεσιμότητα, «…να επαναλειτουργήσουν άµεσα όλοι οι τοµείς και οι ειδικότητες της Τεχνικής Εκπαίδευσης…», την ίδια στιγμή που επιμένει στον στρατηγικό της στόχο, την πλήρη κατάργηση της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και την καθιέρωση ενός μόνο τύπου Ενιαίου Λυκείου, «θεωρίας και πράξης».

Δεν ήταν τυχαία η πολιτική επιλογή να καταργηθούν οι συγκεκριμένες (τεχνικές) ειδικότητες εκπαιδευτικών.
Δεν είναι τυχαία η στοχοποίηση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Πάντα ήταν το παρακατιανό κομμάτι της εκπαίδευσης, αυτό που απευθύνεται στους μαθητές δεύτερης διαλογής, αυτό που δεν θέλει κανείς, ο καθένας για τους δικούς του λόγους ! Η κυβέρνηση, για να απαλλαγεί από ένα σοβαρό κόστος και να το μεταφέρει στις πλάτες των μαθητών και των γονέων τους. Τα ιδιωτικά Ι.Ε.Κ., για να μονοπωλήσουν την Κατάρτιση. Η Ο.Λ.Μ.Ε., γιατί δεν την θεωρεί «εκπαίδευση». Οι συντεχνίες, για να προασπίσουν τα επαγγελματικά τους συμφέροντα. Ο συστημικός παραταξιακός συνδικαλισμός της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., γιατί δεν μπορεί να «διαχειριστεί» και να εντάξει στον «συσχετισμό των δυνάμεων» τις αδέσμευτες, ανένταχτες και ανεξάρτητες ξεκάθαρες θέσεις και φωνές, πού δεν μπορούν να ελεγχθούν από τα κομματικά επιτελεία, κυβερνητικά ή αντιπολιτευόμενα.

Οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί που επέφεραν το βαρύτατο πλήγμα στην Τ.Ε.Ε., τους εκπαιδευτικούς της και τον συνδικαλισμό, πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά.
Η μαύρη σελίδα πρέπει να γυρίσει, με την πλήρη επαναλειτουργία των ΕΠΑ.Σ. και όλων των τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ. και την επιστροφή των εκπαιδευτικών των καταργημένων ειδικοτήτων στις θέσεις τους.
Οι ανθρωποθυσίες και τα πειράματα σε βάρος των εργαζομένων και των μαθητών, πρέπει να θαφτούν βαθιά στο παρελθόν.

Κ α λ ο ύ μ ε
σύσσωμη την εκπαιδευτική κοινότητα να πάρει δυναμικά μέρος στο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας
την Τρίτη 22 Ιουλίου 2014
στις 12:30 το μεσημέρι, στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
Δημοσιεύτηκε τουλάχιστον στα παρακάτω Μέσα:
XENESGLOSSES_EU_LOGO-01  iPaideia-01  Axortagos-01
(Visited 92 times)

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ την προσπάθεια φίμωσης του εκπαιδευτικού.

Πειθαρχικοί έλεγχοι – Απειλές διώξεων

 
Αθήνα, 3-6-2014
 Αριθμ. Δ.Τ.: 140
Πειθαρχικοί έλεγχοι – Απειλές διώξεων
Πληθαίνουν το τελευταίο διάστημα οι προανακρίσεις, οι Ε.Δ.Ε., οι πειθαρχικοί έλεγχοι και κάθε είδους διώξεις εκπαιδευτικών, με οποιαδήποτε αφορμή. Στο στόχαστρο βρίσκονται κυρίως συνδικαλιστές που διατύπωσαν απόψεις αντίθετες με την εκπαιδευτική πολιτική της Κυβέρνησης, καθώς και στελέχη της εκπαίδευσης που όρθωσαν το «ανάστημά» τους.
Το οπλοστάσιο, το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο του Ν. 4057/2012, παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την διασπορά κλίματος φόβου και την καταστολή κάθε απόπειρας διαμαρτυρίας για τις επιβαλλόμενες πολιτικές και τα λαμβανόμενα μέτρα, τα οποία κάθε άλλο παρά πείθουν για την αναγκαιότητά τους, την αντικειμενικότητα, το πλαίσιο δικαίου και λογικής. Ο διάλογος, η διαβούλευση και η συναίνεση, προφανώς δεν είναι πλέον ζητούμενα…
Ας μη γελιόμαστε.
Οι περισσότερες από τις διώξεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας δεν αφορούν σε «θέματα περί την υπηρεσία». Στοχεύουν στο να στείλουν το «μήνυμα» του παραδειγματισμού για συμμόρφωση. Ζητούμενο είναι η καταστολή των αντιδράσεων, η εκούσια φίμωση των συναδέλφων και η άνευ όρων υποταγή τους!
Η πλήρης αδιαφορία για τις θέσεις και τις απόψεις του κλάδου, είναι πολιτική επιλογή! Η εγκαθίδρυση του φόβου επιβολής κυρώσεων για την έκφραση μη αρεστού λόγου και αντίθετης άποψης, είναι πολιτική επιλογή!
Όμως, ο λειτουργός της εκπαίδευσης ακυρώνεται ηθικά και παιδαγωγικά όταν καταντά υπόδουλος, οσφυοκάμπτης και δυναστευμένος, με ότι αυτό συνεπάγεται για το ρόλο στον οποίο η πολιτεία τον καλεί να πρωταγωνιστήσει.
Τελικά, προκύπτει ότι αυτό το κράτος έχει επιλέξει την πλήρη αποδιοργάνωση, υποβάθμιση και διάλυση του δημόσιου σχολείου – και ειδικά της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της Παιδείας – στο όνομα της «κατάρτισης» και της «μαθητείας».
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ την προσπάθεια φίμωσης του εκπαιδευτικού.
ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ πλήρη συνδικαλιστική αλληλεγγύη και συμπαράσταση σε κάθε πειθαρχικό έλεγχο και δίωξη συναδέλφου για τις συνδικαλιστικές του θέσεις και τις συνεπείς με αυτές ενέργειες και δράσεις του.
Σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, διεκδικώντας το αυτονόητο, το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση, λόγο, άποψη και θέση.
Το κλίμα εκφοβισμού και τρομοκρατίας δεν θα περάσει.
Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Ο απόφοιτος Γυμνασίου να έχει τη δυνατότητα να εγγράφεται σε Μεταλυκειακό ΙΕΚ.

Πραγματικά είναι εντυπωσιακό, το πόσο μεθοδευμένα είναι γραμμένος ο ν.4186 ώστε να καταφέρνει το απίθανο. Ο απόφοιτος Γυμνασίου να έχει τη δυνατότητα να εγγράφεται σε Μεταλυκειακό ΙΕΚ. Πραγματικά αγγίζει τα όρια της φαντασία το απίθανο μυαλό του συντάξαντα τον νόμο.
Εν συντομία με ενημέρωσαν συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ότι απόφοιτοι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας εγράφησαν σε Μεταλυκειακό ΙΕΚ. Πήρα άμεσα τηλέφωνο και οι διευθυντές ΣΔΕ & ΙΕΚ οι οποίοι με διαβεβαίωσαν ότι έχουν πραγματοποιηθεί τέτοιου τύπου εγγραφές. Μάλιστα ο Διευθυντής του ΙΕΚ μου είπε ότι είχε την έγκριση από την Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, όμως επειδή μου έδειξε την απάντηση δεν ανέφερε τη νομοθεσία που στηριζόταν η απόφαση αυτή.
Μετά από ενδελεχή έρευνα διαπίστωσα ότι στο ν.4186 άρθρο 23 παρ.7 που αναφέρεται στα ΙΕΚ, έχω την εντύπωση, ότι υποκρύπτεται η απόφαση της απευθείας φοίτησης στα Μεταλυκειακά ΙΕΚ (ο όρος ¨Μεταλυκειακά¨ δεν υφίσταται στο νόμο) από τα Σ.Δ.Ε. αφού αναφέρεται ότι: «H φοίτηση δύναται να άρχεται κατά το χειμερινό ή εαρινό εξάμηνο, σε απόφοιτους δευτεροβάθμιας μη υποχρεωτικής τυπικής εκπαίδευσης ή και απόφοιτους ανώτερων από αυτή βαθμίδας».
Ποιοι είναι οι απόφοιτοι δευτεροβάθμιας μη υποχρεωτικής τυπικής εκπαίδευσης;
Oι απόφοιτοι των Σ.Ε.Κ. αλλά και Σ.Δ.Ε.
Πληροφορίες για τα Σ.Δ.Ε. θα βρείτε στην ιστοσελίδα  http://www.gsae.edu.gr/en/geniki-ekpaidefsi-enilikon/deyteri-efkairia/s-d-e-sxoleia-deyteris-efkairias
Η οποία σωστά αναφέρει ως διεξόδους για το ΣΔΕ το Λύκειο. Αυτό όμως φαίνεται ότι ίσχυε μέχρι χθες. Σήμερα υπάρχει πλέον ο ν.4186 που θυσιάζει τα πάντα στην Κατάρτιση.
Έτσι και ο απλός πολίτης στον επόμενο ίσως εκπαιδευτικό νόμο θα μπορεί από απόφοιτος Γυμνασίου να κάνει και απευθείας Διδακτορικό.
 
Το ζήτημα ζητώ να συζητηθεί στο Δ.Σ. της ΕΕΤΕΚ. Νομίζω πρέπει αφού διερευνηθεί, να συνταχθεί σχετικό έγγραφο, διότι το θέμα αυτό βάλλει ευθέως κατά της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, των ΕΠΑΛ και κυρίως των Εσπερινών.
 
Καλή δύναμη σε όλους!
Και ας μην ξεχνιόμαστε. Καλή φώτιση στο Υπουργείο Παιδείας!  
 
Με εκτίμηση
 
Κωνσταντίνος-Βίκτωρ Χατζησταμάτης