ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013:Γενικό ή Επαγγελματικό Λύκειο;
Του Σεραφείμ Κερασιώτη
(Εκπαιδευτικός - Μαθηματικός)
Οι μαθητές που είναι απόφοιτοι γυμνασίων ή έχουν προαχθεί από την Α΄ τάξη στη Β΄ τάξη των Γενικών Λυκείων, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ των δύο σχολείων και θα πρέπει να γνωρίζουν το περιεχόμενο των σπουδών, τις διεξόδους, τα εκπαιδευτικά και επαγγελματικά εφόδια που τους παρέχει ο κάθε τύπος σχολείου.
(Εκπαιδευτικός - Μαθηματικός)
Οι μαθητές που είναι απόφοιτοι γυμνασίων ή έχουν προαχθεί από την Α΄ τάξη στη Β΄ τάξη των Γενικών Λυκείων, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ των δύο σχολείων και θα πρέπει να γνωρίζουν το περιεχόμενο των σπουδών, τις διεξόδους, τα εκπαιδευτικά και επαγγελματικά εφόδια που τους παρέχει ο κάθε τύπος σχολείου.
Παρακάτω αναφέρονται ορισμένοι λόγοι τους οποίους ένας μαθητής που είναι απόφοιτος Γυμνασίου ή έχει προαχθεί από την Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου θα θεωρήσει σημαντικούς για να επιλέξει το Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ.). Για ποιους σημαντικούς λόγους, ο μαθητής που είναι απόφοιτος Γυμνασίου ή έχει προαχθεί από την Α΄ τάξη στη Β΄ τάξη Γενικού Λυκείου (ΓΕ.Λ.), θα επιλέξει το Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ.).
1. Θα αναπτύξει μέσα από τα αναλυτικά προγράμματα των γενικών μαθημάτων και των μαθημάτων ειδικοτήτων, τις ιδιαίτερες ικανότητές του, τις προσωπικές πρωτοβουλίες, την δημιουργικότητά του και την κριτική σκέψη.
2. Θα γνωρίσει και θα διδαχτεί τις απαιτούμενες τεχνικές και επαγγελματικές γνώσεις που θα τον βοηθήσουν να αναπτύξει συναφείς δεξιότητες.
3. Μετά την τριετή φοίτηση στο ΕΠΑ.Λ., θα αποκτήσει ισότιμο και ισοδύναμο απολυτήριο τίτλο ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με το ΓΕ.Λ.
4. Θα αποκτήσει ισχυρό πτυχίο ειδικότητας επιπέδου ΙΙΙ με τα ανάλογα επαγγελματικά δικαιώματα.
5. Θα μπορεί να εργαστεί στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ως τεχνικός, εργοδηγός ή υπάλληλος σε συναφή επαγγέλματα σύμφωνα με το πτυχίο ειδικότητάς του ή να ασκήσει ιδιωτικό έργο.
6. Θα μπορεί να συνεχίσει τις σπουδές του κατά προτεραιότητα στα Ι.Ε.Κ για την απόκτηση εξειδίκευσης σε σύγχρονες ειδικότητες.
7. Θα έχει την δυνατότητα όπως και οι απόφοιτοι των Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.), να εισαχθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ΑΕΙ – Α.ΤΕΙ και στρατιωτικές –αστυνομικές σχολές και Αστυνομικές Σχολές μέσω πανελληνίων εξετάσεων σε μαθήματα που θα διδάσκεται στην τρίτη τάξη, που θα είναι τέσσερα(4) μαθήματα γενικής παιδείας και δύο(2) μαθήματα της ειδικότητάς του.
8. Θα έχει την επιπλέον επιλογή και δυνατότητα να εισαχθεί με ειδικό ποσοστό στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Α.ΤΕΙ και στρατιωτικές σχολές και Αστυνομικές Σχολές Υπαξιωματικών μέσω ειδικών πανελληνίων εξετάσεων σε τέσσερα(4) μαθήματα (Μαθηματικά, Νέα Ελληνικά και δύο(2) μαθήματα της Ειδικότητάς του) που θα διδάσκεται στην τρίτη τάξη.
9. Με τις γενικές, επαγγελματικές και τεχνικές γνώσεις που θα αποκτήσει στο ΕΠΑ.Λ. θα μπορεί να παρακολουθήσει και να ολοκληρώσει με επιτυχία τις σπουδές του στην τριτοβάθμια εκπαίδευση συναφών και όχι μόνο ανωτάτων σχολών με την ειδικότητα που απέκτησε στο ΕΠΑ.Λ.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑ.Λ. ΜΕ ΤΟ ΓΕ.Λ.
ΕΠΑ.Λ. ΓΕ.Λ.
Χορηγεί στους αποφοίτους Πτυχίο ειδικότητας.
-----------------------------
Χορηγεί στους αποφοίτους Απολυτήριο με ενδοσχολικές
εξετάσεις.
Χορηγεί στους αποφοίτους Απολυτήριο με ενδοσχολικές και πανελλήνιες εξετάσεις.
Οι μαθητές διδάσκονται μαθήματα επαγγελματικών τομέων & ειδικοτήτων - γενικής παιδείας & ωφελιμότητας (εκτός των Αρχαίων Ελληνικών) και παράλληλα εκπαιδεύονται στα εργαστήρια τομέων και ειδικοτήτων.
Οι μαθητές διδάσκονται μαθήματα γενικής παιδείας και ωφελιμότητας.
------------------------------------
------------------------------------
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στα ΙΕΚ κατά προτεραιότητα σε σχέση με τους απόφοιτους των ΓΕ.Λ.
Οι απόφοιτοι εγγράφονται στα ΙΕΚ.
-----------------------------------------------
Οι απόφοιτοι έχουν δικαίωμα απόκτησης άδειας άσκησης επαγγέλματος επιπέδου 3 της ειδικότητας που αναφέρεται στο πτυχίο τους.
-----------------------------------------
Οι απόφοιτοι έχουν όλα τα εκπαιδευτικά και επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το απολυτήριο Λυκείου.
Οι απόφοιτοι έχουν όλα τα εκπαιδευτικά και επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το απολυτήριο Λυκείου.
Οι απόφοιτοι εισάγονται με πανελλήνιες εξετάσεις στα ΑΕΙ – ΑΤΕΙ –Στρατιωτικές Σχολές – Αστυνομικές Σχολές.
Οι απόφοιτοι εισάγονται με πανελλήνιες εξετάσεις στα ΑΕΙ – ΑΤΕΙ –Στρατιωτικές Σχολές – Αστυνομικές Σχολές.
Οι απόφοιτοι εισάγονται με ειδικές πανελλήνιες εξετάσεις και με ειδικό ποσοστό στα ΑΤΕΙ –Στρατιωτικές Σχολές – Αστυνομικές Σχολές Υπαξιωματικών.
------------------------------------
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ (ΕΠΑ.Λ)
Α΄ Τ Α Ξ Η
ΚΟΙΝΗ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Τ Ο Μ Ε Ι Σ Σ Τ Η Β΄ Τ Α Ξ Η
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΟΧΗΜΑΤΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ –
ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ - ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ –
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ - ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ –
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ –
ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ - ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Ε Ι Δ Ι Κ Ο Τ Η Τ Ε Σ Σ Τ Η Γ΄ Τ Α Ξ Η
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ - ΨΥΚΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ - ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ - ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ - ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ - ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ - ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ - ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ - ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΡΓΩΝ ΤΟΠΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ –
ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ –
ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Ο Ι Α Π Ο Φ Ο Ι Τ Ο Ι Ε Χ Ο Υ Ν Δ Ι Κ Α Ι Ω Μ Α Ε Ι Σ Α Γ Ω Γ Η Σ (Β΄ ΟΜΑΔΑ)
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΙ & ΑΤΕΙ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ - ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ
ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΞΙ -6- ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ο Ι Α Π Ο Φ Ο Ι Τ Ο Ι Ε Χ Ο Υ Ν Δ Ι Κ Α Ι Ω Μ Α Ε Ι Σ Α Γ Ω Γ Η Σ (Α΄ ΟΜΑΔΑ)
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΤΕΙ, ΣΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ -4- ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
Ο Ι Α Π Ο Φ Ο Ι Τ Ο Ι Ε Χ Ο Υ Ν Δ Ι Κ Α Ι Ω Μ Α
ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΑ ΙΕΚ ΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ
Η΄ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΔΗΜΟΣΙΟ – ΙΔΙΩΤΙΚΟ)
Τ Ι Τ Λ Ο Ι Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΣΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΜΕ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
&
ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 3 ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ
Ε Ρ Γ Α Σ Τ Η Ρ Ι Α
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ
ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ Σ.Ε.Κ ΚΑΙ Σ.Ε
Χ Ο Ρ Η Γ Η Σ Η Μ Α Θ Η Τ Ι Κ Η Σ Τ Α Υ Τ Ο Τ Η Τ Α Σ
ΓΙΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Τ Ι Κ Α Ε Γ Γ Ρ Α Φ Η Σ Σ Τ Η Ν Α΄ Τ Α Ξ Η
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΔΗΜΟΥ ή ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
ή
ΔΕΛΤΙΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Τ Ι Κ Α Ε Γ Γ Ρ Α Φ Η Σ Σ Τ Η Β΄ Τ Α Ξ Η
ΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΧΘΕΝΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑ.Λ ή
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΧΘΕΝΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕ.Λ.
ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑ.Λ
Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Τ Ι Κ Α Ε Γ Γ Ρ Α Φ Η Σ Σ Τ Η Γ΄ Τ Α Ξ Η
ΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΧΘΕΝΤΕΣ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑ.Λ
ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑ.Λ
Π Ε Ρ Ι Ο Δ Ο Σ Ε Γ Γ Ρ Α Φ Ω Ν
ΑΠΟ 20 ΕΩΣ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ*
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΕΠΑ.Λ.)
ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2012 -2013.
(Κατά την πρώτη τακτική συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου)
1. Κατανομή ωρών διδασκαλίας και μαθημάτων στους διδάσκοντες εκπαιδευτικούς.
2. Μερική ή ολική διάθεση των εκπαιδευτικών στο ΣΕΚ.
3. Κατανομή εξωδιδακτικής εργασίας (διοικητική εργασία) στους εκπαιδευτικούς:
3.1.Οικονομικά (μισθοδοσία μονίμων – αναπληρωτών - ωρομισθίων εκπαιδευτικών, μισθολογικό μητρώο μονίμου και συμβασιούχου προσωπικού, υπερωρίες εκπαιδευτικών, καταστάσεις αποζημίωσης εκδρομών, βεβαιώσεις αποδοχών).
3.2. Στατιστικά.
3.3.Διαχείριση των προγραμμάτων «ΝΕΣΤΩΡ» - «ΕΠΑΦΟΣ» - «survey.sch» - «school.gr» και των βάσεων δεδομένων των στοιχείων των μαθητών – των εκπαιδευτικών μέσω του Η/Υ.
3.4. Σύνταξη εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος μαθημάτων.
3.5. Σχολικά βιβλία – Σχολική βιβλιοθήκη - Εποπτικά μέσα διδασκαλίας.
3.6. Γραμματειακή υποστήριξη του σχολείου.
3.7. Διαχείριση του αρχείου πρώην ιδιωτικών σχολών.
3.8. Ορισμός εκπαιδευτικού στην επιτροπή ελέγχου του κυλικείου.
3.9. Πρακτικά των συνεδριάσεων του συλλόγου διδασκόντων και του σχολικού συμβουλίου.
3.10. Διαχείριση των αρχείων πρώην ΚΕΤΕ, ΤΕΛ και ΤΕΕ.
3.11.Υπεύθυνοι τμημάτων (τήρηση βιβλίων φοίτησης, καρτέλες μαθητών, απουσιολόγια, ενημέρωση γονιών, έλεγχοι τετραμήνων, αποστολή απουσιών, ορισμός επιμελητών κ.α).
3.12. Διεκπεραίωση αλληλογραφίας προς τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, το ταχυδρομείο και άλλες υπηρεσίες.
3.13. Μητρώο - ευρετήριο μαθητών.
3.14.Ορισμός υπευθύνων εκπαιδευτικών των σχολικών εργαστηρίων πληροφορικής και φυσικών επιστημών.
4. Ανάθεση διδακτικών υπερωριών στους εκπαιδευτικούς.
5. Λειτουργία του σχολείου:
5.1. Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας του σχολείου.
5.2.Προσέλευση εκπαιδευτικών – παραμονή – ωράριο – κενά ωρολογίου προγράμματος.
5.3.Υποστήριξη των νεοδιόριστων, αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών στο σχολείο.
5.4. Σχέσεις εκπαιδευτικών - μαθητών, δημιουργία κατάλληλου σχολικού κλίματος για την επίτευξη των παιδαγωγικών και διδακτικών στόχων του σχολείου.
5.5. Σχέσεις των εκπαιδευτικών με το σύλλογο γονιών και κηδεμόνων.
5.6. Σχέσεις εκπαιδευτικών με το βοηθητικό προσωπικό (καθαρίστριες-φύλακες).
5.7.Ενημέρωση των θεμάτων εκπαιδευτικής νομοθεσίας & της καθημερινής αλληλογραφίας.
5.8.Εφημερίες των εκπαιδευτικών (καθήκοντα - νομοθεσία) – ασφάλεια των μαθητών και του σχολικού χώρου.
5.9.Υγιεινή, αισθητική και λειτουργικότητα των σχολικών χώρων (αίθουσες, κυλικείο, προαύλιο, τουαλέτες) – προτάσεις – σχέδιο εφαρμογής.
6. Μαθητικά θέματα:
6.1. Προσέλευση και παραμονή των μαθητών στο σχολείο.
6.2. Απουσίες μαθητών - δικαιολόγηση.
6.3. Αξιολόγηση μαθητών (νομοθεσία, τεστ αξιολόγησης, προφορικές και γραπτές εξετάσεις τετραμήνων – προγραμματισμός διαγωνισμάτων κ.α). Χρονοδιάγραμμα - από 12-27/09/2012 - διεξαγωγής των διαγνωστικών δοκιμασιών της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. στα μαθήματα, Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία, Άλγεβρα, Γεωμετρία, Φυσική, Χημεία και Ξένες Γλώσσες.
6.4. Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (νομοθεσία, μαθητές που εμπίπτουν στην ειδική κατηγορία).
6.5.Μαθητικά συμβούλια – συμβούλια τάξης (νομοθεσία - τρόπος λειτουργίας - ενημέρωση μαθητών - συνεργασίες), χρονοδιάγραμμα μαθητικών αρχαιρεσιών (μέχρι τέλος Οκτωβρίου 2012).
6.6.Απουσιολόγοι – Επιμελητές (τρόπος ορισμού - καθήκοντα – υποχρεώσεις).
6.7.Σχολική παραβατικότητα – Συμπεριφορά μαθητών - Ποινές μαθητών.
6.8. Ενημέρωση γονιών (καθορισμός ημέρας συνάντησης εκπαιδευτικών γονιών και κηδεμόνων). Συνάντηση με το Δ.Σ του συλλόγου των γονέων και κηδεμόνων.
6.9. Βραβεύσεις μαθητών (αριστεία-βραβεία) – ορισμός σημαιοφόρου - παραστατών.
7. Ομάδες εργασίας εκπαιδευτικών και κοινός προγραμματισμός της ύλης ανά μάθημα (μέχρι 30 Σεπτέμβρη 2012), σε συνεργασία με τους αντίστοιχους σχολικούς συμβούλους και το διευθυντή του σχολείου.
8. Λειτουργία τμημάτων υποστήριξης στα μαθήματα α) Νέα Ελληνική Γλώσσα & β) Μαθηματικά στην Α΄ & Β΄ τάξη Ε.ΠΑΛ (εκπαιδευτικοί που θα διδάξουν - μαθητές που θα παρακολουθήσουν).
9. Ανάπτυξη των σχολικών δραστηριοτήτων εκτός του κανονικού ωρολογίου προγράμματος με προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Π.Ε), Αγωγής Υγείας (Α.Υ), Αγωγής Σταδιοδρομίας (Α.Σ), Αγωγής Καταναλωτή (Α.Κ), Πολιτιστικών Θεμάτων (Π.Θ), Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Leonardo Da Vinci & Comenius.
10. Ενίσχυση του συλλόγου εθελοντών αιμοδοσίας του ΕΠΑ.Λ, προγραμματισμός διενέργειας 1-2 εθελοντικών αιμοδοσιών εκπαιδευτικών – γονιών – κηδεμόνων - μαθητών.
11. Ετήσιος ενδεικτικός προγραμματισμός εκπαιδευτικών εκδρομών - επισκέψεων:
11.1. Εκπαιδευτικοί περίπατοι συνολικά πέντε (5).
11.2. Ημερήσιες εκδρομές συνολικά μια (1).
11.3. Εκπαιδευτικές επισκέψεις στα πλαίσια εκπόνησης προγραμμάτων Π.Ε, Α.Υ, Α.Κ και Α.Σ συνολικά μια (1) έως δύο (2) ανά πρόγραμμα.
11.4.Εκπαιδευτικές επισκέψεις στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ).
11.5. Εκπαιδευτικές επισκέψεις στο εξωτερικό, στα πλαίσια εφαρμογής ευρωπαϊκών προγραμμάτων, ανταλλαγών κ.α.
11.6. Εκπαιδευτικές επισκέψεις ειδικοτήτων ή γενικού ενδιαφέροντος στα πλαίσια των διδακτικών ενοτήτων συνολικά μέχρι εννιά (9) ανά τμήμα.
11.7. Πενθήμερη εκπαιδευτική εκδρομή Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ..
12. Πραγματοποίηση πολιτιστικής ημερίδας ή διημερίδας στο τέλος του διδακτικού έτους (πότε – που – πως).
13. Συμμετοχή των μαθητών του σχολείου στις αθλητικές εκδηλώσεις του Δήμου και του Υ.Π.Ε.Π.Θ και τους Πανελλήνιους Καλλιτεχνικούς Αγώνες.
14. Οργάνωση και συμμετοχή σε διαγωνισμούς(εφημερίδα, χορός, μουσική, θέατρο, περιβαλλοντική εκπαίδευση, αγωγής σταδιοδρομίας κ.α).
15. Ομιλητές – εισηγητές και οργανωτές σχολικών εορτών και άλλων επίκαιρων και διαχρονικών εκδηλώσεων όπως: 15η Σεπτέμβρη - 28η Οκτώβρη – 17η Νοέμβρη – 25η Μάρτη – Εορτές Χριστουγέννων και Πάσχα, ημέρα του εκπαιδευτικού, επαγγελματικός προσανατολισμός - επαγγελματική καριέρα, δρόμοι μετά τα ΕΠΑ.Λ, εξετάσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, ισότητα των φύλων, πολυπολιτισμικότητα, ημέρα για το AIDS, ναρκωτικά, αλκοόλ, κάπνισμα, κινητά τηλέφωνα, αιμοδοσία, περιβάλλον, εγκληματικότητα, ρατσισμός, ανεργία, σχολική παραβατικότητα, τροχαία ατυχήματα, φιλανθρωπικές δραστηριότητες κ.α.
16. Προστασία από ακραία καιρικά φαινόμενα (σεισμοί, πλημμύρες, φωτιά, δυνατοί άνεμοι). Προστασία από επιδημίες. Σχεδιασμός – ασκήσεις προετοιμασίας. Καθορισμός αρμοδιοτήτων στους εκπαιδευτικούς.
17. Σχολικό συμβούλιο (Σ.Σ) - ορισμός της πρώτης συνεδρίασης
(από 12-22/09/2012) – διαμόρφωση της ημερησίας διάταξης - προτάσεις.
18. Σχολική επιτροπή (Σ.Ε) ενημέρωση των εκπαιδευτικών για τα δρώμενα της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου ή του Δημοτικού Διαμερίσματος (σύνθεση, οικονομικά, αποφάσεις, προβλήματα κ.α).
19. Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας (Σ.Σ.Κ) επικαιροποίηση των μελών και ενεργοποίησή του σύμφωνα με την παρ. 2, άρθρο 1, υπ. απόφαση 8440/24-2-2011/ΦΕΚ 318/2011.
20. Δημοτική Επιτροπή Παιδείας (ΔΕΠ) Δήμου ενημέρωση για τις αποφάσεις που επηρεάζουν την λειτουργία του σχολείου, προτάσεις.
21. Άλλο θέμα ή θέματα που θα προτείνουν τα μέλη του συλλόγου διδασκόντων προ ημερήσιας διάταξης.
Η παρουσία όλων των εκπαιδευτικών στη τακτική συνεδρίαση είναι αναγκαία και υποχρεωτική, οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να εισηγηθούν κάποιο ή κάποια από τα θέματα να ενημερώσουν τη διεύθυνση του σχολείου.
(Κατά την πρώτη τακτική συνεδρίαση συμμετέχει – ενημερώνεται έγκαιρα για την ημερομηνία της συνεδρίασης- ο σχολικός σύμβουλος γενικής παιδαγωγικής ευθύνης της σχολικής μονάδας).
*ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου