Την ίδια χρονική στιγμή χωρίς να έχει μείνει ούτε λίγο ίχνος αξιοπρέπειας ο κ. Αρβανιτόπουλος εγκαινίασε πανηγυρικά ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. στον Πειραιά
Κατηγορία:
Έδεσσα 14-7-2013 Αρ. Πρ. 21
ΑΛ.ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ 17 ΕΔΕΣΣΑ
Τηλ: 2381022028 κιν. 6945516222
e-mail: sete0119@gmail.com
υπεύθυνη επικοινωνίας: Στεφανίδου Δέσποινα
ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,
Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. Μ.Μ.Ε.
ΘΕΜΑ: Και να κρατιέσαι πάντα ορθός δίχως να σου έχει τίποτα απομείνει παρά μονάχα η θέληση!
Μετά τα αιφνιδιαστικά γεγονότα της 9ης Ιουλίου, με την κατάθεση προς ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, σύμφωνα με το οποίο μπαίνει «λουκέτο» στη Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση και καταργούνται 52 περιζήτητες ειδικότητες στην αγορά εργασίας από τα ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΕΠΑΣ, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί βρίσκονται στον «αέρα».
Την ίδια χρονική στιγμή χωρίς να έχει μείνει ούτε λίγο ίχνος αξιοπρέπειας ο κ. Αρβανιτόπουλος εγκαινίασε πανηγυρικά ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. στον Πειραιά αναφέροντας «τέτοιες επενδύσεις και πρωτοβουλίες σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την πόλη και τη χώρα γενικότερα», ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την επιχειρηματική τους δράση, τη στιγμή που 2.500 εκπαιδευτικοί πετιούνται ουσιαστικά στο δρόμο και η Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση «δωρίζεται» σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ομίλους. Το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης εκχωρείται απλόχερα σε ιδιωτικές εκπαιδευτικές σχολές που βρίσκουν πρόσφορο έδαφος τη στιγμή που 20.000 μαθητές δεν θα μπορέσουν να συνεχίσουν τη φοίτησή τους στα δημόσια σχολεία.
Μία από τις αιτίες κατάργησης των 52 ειδικοτήτων ,όπως χαρακτηριστικά αναφέρονται στο επίσημο έγγραφο που εξαγγέλθηκε από το υπουργείο είναι το γεγονός πως κάποιες ειδικότητες παρέμεναν στην δημόσια ΤΕΕ λόγω πελατειακών σχέσεων. Κύριε Αρβανιτόπουλε, ποιες ήταν οι πελατειακές σχέσεις στην ειδικότητα της Κομμωτικής Τέχνης όταν το μόνιμο προσωπικό του κλάδου μας δεν υπερέβαινε τους 85 ΤΕ0119 ενώ οι ανάγκες σε εκπαιδευτικούς , όπως αυτές δηλώνονταν από τα ΠΥΣΔΕ, ξεπερνούσαν σε ετήσια βάση τα 230 οργανικά-λειτουργικά κενά;
Μια άλλην αιτιολογία κατάργησης της ειδικότητάς μας υπήρξε και η πολυαναφερόμενη έρευνα σύμφωνα με την οποία οι καταργηθείσες ειδικότητες δεν πρέπει να παρέχονται από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Απαιτούμε όλοι οι εκπαιδευτικοί να μας δημοσιοποιήσετε ποιος φορέας έκανε αυτή την έρευνα. Εμείς Κύριοι σοφοί του Υπουργείου Παιδείας γνωρίζουμε τα αποτελέσματα άλλης έρευνας , η οποία είδε το φως της δημοσιότητας μέσα από τα ΜΜΕ και σύμφωνα με τα οποία η Κομμωτική κατατάσσεται σε ένα από τα 87 καλύτερα επαγγέλματα ως προς την αγορά εργασίας. Μήπως αυτό το γεγονός σε συνδυασμό με τον αριθμό των παρακολουθούντων μαθητών μας , ο οποίος αποτελούσε πάντα τον μεγαλύτερο αριθμό σε όλες τις ειδικότητες, έδωσε το κίνητρο να σφαγιαστεί η ειδικότητα στο βωμό της ιδιωτικής εκπαίδευσης;
Κύριε Υπουργέ, είναι γνωστό πως το μαθητικό δυναμικό της ειδικότητάς μας προέρχεται από μεσαία και φτωχά αστικά στρώματα. Προέρχεται από οικογένειες που δεν δύνανται οικονομικά να καταβάλουν δίδακτρα προκειμένου να σπουδάσουν τα παιδιά τους. Επίσης κάποιοι από τους μαθητές μας είναι ήδη εργαζόμενοι πολίτες οι οποίοι παρακολουθούν την ειδικότητα με σκοπό να βελτιώσουν το εργασιακό τους μέλλον και παρά τις αντίξοες συνθήκες που αντιμετωπίζουν παλεύουν και πρωτεύουν ως μαθητές στις επιδόσεις τους.
Στο δια ταύτα λυπούμαστε κ. υπουργέ που μείνατε μόνο σε φραστικές εκφράσεις εντυπωσιασμού για την αναβάθμιση και στήριξη της Τεχνικής Εκπαίδευσης, ενώ αντίθετα ξεπουλήσατε το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης σε ιδιώτες που καραδοκούν να αρπάξουν τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου γονιού. Λυπούμαστε γιατί πριν ακόμα ψηφιστεί το συγκεκριμένο πολυνομοσχέδιο καλούνται οι διευθυντές να υλοποιήσουν αποφάσεις που δεν έχουν περάσει ούτε έξω από το κοινοβούλιο. Για άλλη μια φορά καταλύεται η έννοια της δημοκρατίας! Εμείς όμως τόσο ως γονείς όσο και ως εκπαιδευτικοί θα παλέψουμε για τους μαθητές μας και το αναφαίρετο δικαίωμα αυτών στην μόρφωση που παρέχεται από την δημόσια τεχνική εκπαίδευση.
Με εκτίμηση το ΔΣ του Σ.Ε.ΤΕ01.19 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
Η πρόεδρος Η αντιπρόεδρος Η γραμματέας Στεφανίδου Δέσποινα Παυλίδου Ελισάβετ Παπαδοπούλου Γεωργία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου