Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014
Εκλογές στις Πρωτοβάθμιες Ενώσεις
http://www.oltee.gr/?p=3785
Αθήνα, 15-12-2014
Αριθμ. Δ.Τ.: 015
Εκλογές στις Πρωτοβάθμιες Ενώσεις
Οι εκπαιδευτικοί Β’βάθμιας Εκπαίδευσης προσέρχονται αυτές τις μέρες στις κάλπες για την εκλογή των εκπροσώπων τους στις Πρωτοβάθμιες συνδικαλιστικές Ενώσεις.
Τα τελευταία δυο χρόνια, η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση (Τ.Ε.Ε.) δέχθηκε τεράστιο πλήγμα με την κατάργηση των ΕΠΑ.Σ., τον εξοβελισμό των πλέον ανθηρών Τομέων και Ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. στην Μη Τυπική Μάθηση και στην Κατάρτιση και τη διαθεσιμότητα 2.500 εκπαιδευτικώνΤεχνικών Ειδικοτήτων.
Οι Ενώσεις Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.) και η Ομοσπονδίας μας, μαχόμαστε επί 30 χρόνια για μια αναβαθμισμένη Τ.Ε.Ε., μέσα στην ανώτερη Β’βάθμια Εκπαίδευση του Τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος, με συγκεκριμένες προτάσεις και ρεαλιστικές θέσεις. Μαχόμαστε λυσσαλέα για την ανατροπή του Ν. 4186/13 για το νέο ΕΠΑ.Λ. και την κατάργηση των Νόμων 4172 & 4174 /13 για τις διαθεσιμότητες.
Ο απολογισμός Πεπραγμένων, το Πρόγραμμα Δράσης, προεκλογικό υλικό και η Πρόταση της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. για το νέο ΤΕ.Λ. είναι δημοσιευμένα στους παρακάτω συνδέσμους:
– Εκλογές πρωτοβάθμιων ενώσεων Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. 2014 – Αφίσα
– Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Πεπραγμένα 2014 – Πρόγραμμα Δράσης 2015
– Η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα
– Η Πρόταση της ΟΛΤΕΕ για το Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο
Οι καρεκλοκένταυροι του κομματικού συνδικαλισμού, «φιλοκυβερνητικού» και «αντιπολιτευόμενου», μιλούν για …«διάσπαση» του συνδικαλιστικού κινήματος…
Τους απαντούμε:
1. Η Ελευθερία συγκρότησης ανεξάρτητων συνδικαλιστικών Ενώσεων αποτελεί θεμελιώδη πρόβλεψη του Δημοκρατικού μας Πολιτεύματος και κατοχυρώνεται από το Σύνταγμα της Χώρας !
2. Ο Νόμος 1264/82 για το Συνδικαλιστικό Κίνημα και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες των εργαζομένων, προβλέπει ρητά τη λειτουργία ανεξάρτητων Ενώσεων.
3. Οι πάγιες θέσεις της ΟΛΜΕ που αποφασίστηκαν σε επάλληλα Συνέδριά της για ΕνιαίοΔωδεκάχρονο (ή 14χρονο) Σχολείο «Θεωρίας και Πράξης», Κατάργηση του διαχωρισμού των δύο τύπων Λυκείου (ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ.) και …«Μεταλυκειακή ΤΕΕ», όχι μόνο δεν μας καλύπτει συνδικαλιστικά, αλλά μας βρίσκει ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ !
4. Η ΟΛΤΕΕ και οι ΕΛΤΕΕ απέδειξαν ότι στους μεγάλους και συνολικούς αγώνεςσυστρατεύτηκαν με όλες τις δυνάμεις του συνδικαλιστικού κινήματος. Αντίθετα, η ΟΛΜΕ ζήτησε και πέτυχε την αντικαταστατική διαγραφή της Ομοσπονδίας μας από την ΑΔΕΔΥ…
5. Η μόνη …«ενότητα» που έχει να επιδείξει η κομματιασμένη παραταξιακά ΟΛΜΕ είναι στο στόχο της για κατάργηση της Β΄βάθμιας Τ.Ε.Ε.
Είναι προφανές ότι «ενοχλούμε» το Σύστημα !
Δεν μπορούν να μας ελέγξουν μέσω των κομματικών μηχανισμών !
ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ, κόντρα στο κομματικό παραταξιακό κατεστημένο, και
ΚΑΛΟΥΜΕ
όλους του Εκπαιδευτικούς Γενικών και Τεχνικών Ειδικοτήτων που υπηρετούν στα σχολεία της Τ.Ε.Ε., που πιστεύουν στην αναβάθμιση της Τ.Ε.Ε. στην Ελλάδα και παλεύουν για τη διατήρησή της ΜΕΣΑ στο ΤΥΠΙΚΟ Εκπαιδευτικό Σύστημα,
– Να προσέλθουν μαζικά στις αρχαιρεσίες,
– Να στηρίξουν τα Ενωτικά μη παραταξιακά ψηφοδέλτια των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.
– Να ενισχύσουν τη φωνή της Λογικής, της Ευρωπαϊκής εμπειρίας και πρακτικής, το στόχο για πρόοδο και ανάπτυξη της Χώρας μέσα από μια ισχυρή Τ.Ε.Ε.
ΔΕΝ θα δώσουμε τη ΨΗΦΟ μας σε αυτούς που θέλουν να μας ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ !
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ στις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.
Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004661461002
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004661461002https://www.facebook.com/profile.php?id=100004661461002
Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014
Σταυρούλα Ξουλίδου
04-12-2014
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: τον
Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Θέμα: Σχετικά με τις εκλογές των Υπηρεσιακών
Συμβουλίων του Υπουργείου Παιδείας.
Κύριε
Υπουργέ,
Στις πρόσφατες εκλογές που διενεργήθηκαν στις 5 Νοεμβρίου για την
ανάδειξη Υπηρεσιακών Συμβουλίων του Υπουργείου Παιδείας δημιουργήθηκαν εντάσεις
και ενστάσεις σχετικά με τη νομιμότητα της διαδικασίας.
Οι εκλογές των Υπηρεσιακών Συμβουλίων καθορίζονται από το Π.Δ.
1/2003. Ωστόσο η ηγεσία του Υπουργείου εξέδωσε μια εγκύκλιο για τις υπηρεσιακές
εκλογές, η οποία δεν αναρτήθηκε ως όφειλε στην ιστοσελίδα www.minedu.gov.gr
και δεν ενημερώθηκαν οι ενδιαφερόμενοι ώστε να καταρτιστούν τα ψηφοδέλτια
εγκαίρως. Η ΟΛΜΕ έκανε αίτημα για παράταση κατάθεσης των ψηφοδελτίων, αλλά δεν
έγινε δεκτό.
Επίσης, με νέα εγκύκλιο, που στηρίζεται σε εγκύκλιο του Υπουργείου
Διοικητικής Μεταρρύθμισης και όχι σε νόμο, το Υπουργείο δίνει το δικαίωμα σε
όσους βρίσκονται σε καθεστώς διαθεσιμότητας το δικαίωμα του εκλέγειν, αλλά όχι
το δικαίωμα του εκλέγεσθαι.
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε κ. Υπουργέ:
1. Για
ποιους λόγους δεν δημοσιοποιήθηκε η νέα εγκύκλιος και δεν τηρήθηκαν οι αρχές
της διαφάνειας;
2. Με
ποια κριτήρια οι εκπαιδευτικοί που τελούν σε διαθεσιμότητα δεν μπορούν να
εκλεχθούν;
Η ερωτώσα Βουλευτής
Σταυρούλα Ξουλίδου
Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014
Κλαυσίγελος και …ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ !!
Αθήνα, 3-12-2014
Αρ. Πρωτ.: 034
ΠΡΟΣ :
– κ. Ανδρέα Λοβέρδο, Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
ΚΟΙΝ:
Στους κκ. Αλέξανδρο Δερμεντζόπουλο και Γεώργιο Γεωργαντά, Υφυπουργούς Παιδείας,
Στις Δ/νσεις Δ.Ε., στα Σχολεία της Β΄βάθμιας Τ.Ε.Ε., στις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., στους Εκπαιδευτικούς, στα Μ.Μ.Ε.
.
ΘΕΜΑ: Ανάκληση Υπουργικής Απόφασης για ανάθεση στα ΔΙΕΚ της ευθύνης λειτουργίας των Εργαστηριακών Κέντρων
Σχετ: Η με αρ. πρωτ. Κ1/191668/26-11-2014 Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Συνεργασία Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και Δημοσίων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΣΕΚ) με Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.)» (ΑΔΑ: ΒΜΧ79-ΝΤ2).
.
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Με έκπληξη διαβάζουμε στην πρόσφατη ως άνω σχετική Απόφασή σας ότι:
.
Α. Ανάθεση ευθύνης λειτουργίας των ΕΚ στο Διευθυντή του ΔΙΕΚ.
«Για την απρόσκοπτη λειτουργία των …(Δ.Ι.Ε.Κ.) και των …(Δ.ΣΕΚ.) καθώς και την εύρυθμη συνεργασία με τα Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.), η ευθύνη λειτουργίας των Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) κατά τις ώρες άσκησης των σπουδαστών Δ.Ι.ΕΚ. και Δ.Σ.Ε.Κ. και εφόσον αυτό δεν συμπίπτει με το ωράριο λειτουργίας των ΕΠΑ.Λ., ανατίθεται στον Διευθυντή ή Υποδιευθυντή του Δ.Ι.Ε.Κ. ή της Δ.Σ.Ε.Κ. που εξυπηρετείται από το Ε.Κ.».
Ωστόσο, σύμφωνα με την Υ.Α. αρ. πρωτ. Γ2/6098/13-11-2001 (ΦΕΚ 1588/τ.Β’/30-11-2001) και θέμα «…περί καθορισμού λεπτομερειών λειτουργίας των ΣΕΚ …και των ειδικότερων καθηκόντων των διευθυντών ΣΕΚ, υποδιευθυντών, των υπευθύνων τομέων εργαστηρίων…» ισχύουν τα κάτωθι:
Άρθρο 1.
«Τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα (ΣΕΚ)…» (πλέον μετά τον Ν. 4186/2013 ονομάζονται Εργαστηριακά Κέντρα – Ε.Κ.) «…ως εκπαιδευτικές μονάδες του ΥΠΕΠΘ έχουν αυτοτελή διοικητική δομή στην λειτουργία τους ως σχολικές μονάδες και συνεργάζονται με τα ΤΕΕ…» (πλέον Επαγγελματικά Λύκεια – ΕΠΑ.Λ.) «…και τα ΙΕΚ της περιοχής τους. Όργανα διοίκησης σχολικών εργαστηριακών κέντρων και σχολικών εργαστηρίων είναι: α) ο Διευθυντής του ΣΕΚ, β) ο Υποδιευθυντής του ΣΕΚ γ) οι Υπεύθυνοι Τομέων ΣΕΚ και δ) οι Υπεύθυνοι Εργαστηρίων ΣΕΚ. Σε κάθε ΣΕΚ λειτουργεί και σύλλογος διδασκόντων.»
Άρθρο 2.
«Ο διευθυντής του ΣΕΚ εκπροσωπεί το ΣΕΚ σ’ όλες τις σχέσεις του προς τρίτους, είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη λειτουργία του ΣΕΚ και ασκεί επιπλέον …».
Στο Άρθρο 9 με θέμα «Συνεργασία ΣΕΚ με τις σχολικές μονάδες» καθορίζονται οι σχετικές λεπτομέρειες.
.
Και χωρίς την επίκληση των ανωτέρω, είναι πραγματικά ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ και ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ:
α) Η ευθύνη λειτουργίας μιας ανεξάρτητης και αυτοτελούς διοικητικής μονάδος να ανατίθεταιστο διευθυντή μιας άλλης μονάδος,
β) που ούτε καν ανήκει στην ίδια ανώτερη Προϊσταμένη Αρχή (τα ΔΙΕΚ και οι – προς το παρόν ανύπαρκτες – ΣΕΚ δεν υπάγονται στις Διευθύνσεις Β’/θμιας Εκπ/σης στις οποίες υπάγονται τα Ε.Κ., αλλά – μέσω των επίσης ανύπαρκτων Δ.Δ.Β.Μ. – στη Γ.Γ.Δ.Β.Μ.),
γ) και μάλιστα για …ορισμένες ώρες της ημέρας !!
.
Πώς θα γίνεται αυτή η καθημερινή και «επ’ ολίγον» μετάθεση (ανάθεση) της ευθύνης από το Διευθυντή του Ε.Κ. στο Διευθυντή του ΔΙΕΚ και αντιστρόφως;
– Θα παραδίδονται καθημερινά τα κλειδιά όλων των χώρων του Ε.Κ.;
– Θα υπογράφεται καθημερινά Πρωτόκολλο Παράδοσης – Παραλαβής της Υπηρεσίας;
– Θα γίνεται καθημερινά καταγραφή του «παραδιδόμενου» εξοπλισμού και των υλικών του Εργαστηριακού Κέντρου;
– Τι εμποδίζει το διευθυντή του ΔΙΕΚ να συγκαλέσει και το Σύλλογο Διδασκόντων για λήψη αποφάσεων κατά τις ώρες που «έχει την ευθύνη λειτουργίας» του Εργαστηριακού Κέντρου;
– Ο διευθυντής του ΔΙΕΚ θα μπορεί και να χειρίζεται την αλληλογραφία, το Πρωτόκολλο και τηΣφραγίδα της Μονάδος; Αν δεν μπορεί, τι είδους «ευθύνη» του «ανατίθεται»;; «Ορισμένη», «μη ορισμένη», «αόριστη» ή …«περιορισμένη»; Θα είναι τελικά Διευθυντής …Περιορισμένης Ευθύνης«ΔΠΕ» ;;;
.
Τα παραπάνω αντιβαίνουν σε ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ άσκησης της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, είναι απολύτως εξωπραγματικά, πρωτοφανή, ανήκουστακαι καθ’ ολοκληρίαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ !
Είναι γνωστό ότι επί σειρά ετών και από την ίδρυσή τους, τα Ε.Κ. (πρώην Σ.Ε.Κ.), έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των εργαστηρίων, εξυπηρετούν τα Δ.Ι.Ε.Κ. για την άσκηση των σπουδαστών τους κατά το ωράριο λειτουργίας τους, είτε συμπίπτει με αυτό των ΕΠΑ.Λ. (Ημερήσιο – Εσπερινό) και των πρώην ΕΠΑ.Σ., είτε όχι. Η λειτουργία των Δ.Ι.Ε.Κ. υπήρξε πάντα απρόσκοπτη και η συνεργασία με τα Ε.Κ. εύρυθμη. Πάντα στα πλαίσια του Νόμου !
Είναι ακόμη γνωστό ότι οι Διευθυντές των Ε.Κ. είναι τετραετούς θητείας και έχουν επιλεγεί με διαδικασίες κρίσεων σε εφαρμογή του Ν. 3848/2010.
Ποια είναι λοιπόν η σκοπιμότητα έκδοσης της ως άνω σχετικής Υ.Α.;
Ποια προβλήματα επιλύει;
.
Β. Ορισμός υπευθύνου του Εργαστηριακού Κέντρου από τα όργανα διοίκησής του.
Στη συνέχεια της ως άνω σχετικής Υ.Α. διαβάζουμε:
«Στο ωράριο που εκπαιδεύονται οι σπουδαστές των δημοσίων Ι.Ε.Κ. και εφόσον αυτό δε συμπίπτει με το ωράριο λειτουργίας του ΕΠΑ.Λ., ορίζεται υπεύθυνος του Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) ένας εκπαιδευτικός από τα όργανα διοίκησης του Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) με πρόταση του Δ/ντή του Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) και απόφαση της Δ/νσης Δ/βθμιας Εκπ/σης για ένα διδακτικό έτος, με αντίστοιχη μείωση του ωραρίου του. Στους άνωθι δύνανται να ανατεθούν συνολικά 10 διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως (το μέγιστο). Η εργαστηριακή εκπαίδευση των καταρτιζομένων των ΔΙΕΚ και ΣΕΚ που εξυπηρετούνται από το Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) θα πραγματοποιείται εντός του ωραρίου λειτουργίας των ΔΙΕΚ ή ΣΕΚ. Τούτο καθίσταται υποχρεωτικό για όλους τους εμπλεκόμενους.»
.
Εδώ εμφανίζεται ΠΛΗΡΗΣ ΣΥΓΧΥΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ !! Υπεύθυνος του Ε.Κ. ορίζεται ένας εκπαιδευτικός από τα όργανα διοίκησής του, αλλά την …ευθύνη λειτουργίας του Ε.Κ. θα έχει ο Διευθυντής του ΔΙΕΚ !!
α) Άλλος θα είναι ο «Υπεύθυνος» του Ε.Κ., και άλλος θα έχει την «Ευθύνη» λειτουργίας του;
β) Σε ποιόν προϊστάμενο θα αναφέρεται ο «Υπεύθυνος» εκ των οργάνων διοίκησης του Ε.Κ.;Τίνος τις εντολές θα εκτελεί; Του φυσικού του προϊσταμένου του (Δ/ντή του Ε.Κ.) ή του έχοντος«ευθύνη» λειτουργίας του Ε.Κ κατά τις ώρες αυτές (Δ/ντή του ΔΙΕΚ);
Τελικά ποιος θα είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για την …ΕΥΘΥΝΗ λειτουργίας του Ε.Κ.;
Και ποιος θα φέρει την ΕΥΘΥΝΗ λειτουργίας του …ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ του Ε.Κ.;
.
Κλαυσίγελος και …ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ !!
Γ. Ωράριο εργασίας του «Υπευθύνου» του Εργαστηριακού Κέντρου.
Τα όργανα διοίκησης του Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.), πέραν των Δ/ντων τους, είναι επί θητείαεκπαιδευτικοί που επιλέγονται, ορίζονται και διατίθενται στα Ε.Κ. από τα ΕΠΑ.Λ. στα οποία υπηρετούν, στους μαθητές των οποίων διδάσκουν τα εργαστηριακά μαθήματα.
Εάν λοιπόν οριστεί ΕΝΑΣ συγκεκριμένος εκπαιδευτικός (κατά την ως άνω Υ.Α.) ως «Υπεύθυνος» του Ε.Κ. κατά τις διαφορετικές ώρες λειτουργίας των ΔΙΕΚ και ΔΣΕΚ, ο ίδιος εκπαιδευτικός θα πρέπει να ασκεί και τα διδακτικά του καθήκοντα (σε μαθητές ΕΠΑ.Λ.) σε διαφορετικό ωράριο (κατά μέγιστο 10 διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως). Δηλαδή, θα πρέπει να βρίσκεται στην υπηρεσία του και να εργάζεται σε δύο (2) ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ωράρια λειτουργίας, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δύο (2) ημέρες της εβδομάδος !
Η εργασία σε δύο διαφορετικά ωράρια την ίδια μέρα, εκτός από καταφανώς παράλογη, είναι και πρόδηλα ΠΑΡΑΝΟΜΗ !
.
Υπενθυμίζουμε ότι μέχρι τώρα οριζόταν από τα όργανα διοίκησης του Ε.Κ. διαφορετικός ανά ημέρα εκπαιδευτικός, ο οποίος είχε την ευθύνη των εργαστηρίων και εργαζόταν αποκλειστικά και μόνο στο ωράριο λειτουργίας των Δ.Ι.Ε.Κ.
.
Δ. Απορρύθμιση και «παράδοση» των δομών της Εκπαίδευσης στην «Κατάρτιση».
Από την ίδρυσή τους μέχρι σήμερα, η συνεργασία των Ε.Κ. με τα ΔΙΕΚ ήταν ομαλή, εύρυθμη καιαπόλυτα περιγεγραμμένη από τις κείμενες διατάξεις.
Είναι προφανές ότι η ως άνω Υ.Α. δεν επιλύει κανένα υπαρκτό πρόβλημα.
Αντιθέτως, δημιουργεί άπειρα !
Επομένως, οδηγούμαστε στην αναζήτηση της πραγματικής σκοπιμότητας εκδόσεώς της και αυτή δεν μπορεί να είναι άλλη από την απαρχή «εισβολής» της «Κατάρτισης» στα Εργαστηριακά Κέντρα, την αποδόμηση και υποβάθμισή τους, την αμφισβήτηση της ανεξάρτητης λειτουργίας τους, την σταδιακή «κατοχή» των αρμοδιοτήτων τους και τελικά την μετάθεση της ευθύνης λειτουργίας τους στα ΔΙΕΚ !
.
Για όλους τους παραπάνω λόγους,
διαμαρτυρόμαστε
για την έκδοση της ανωτέρω Υ.Α. και
ζητούμε
την άμεση ανάκλησή της.
.
Με τέτοιες ενέργειες, η εξαγγελθείσα «ΛΕΩΦΟΡΟΣ» της Ανώτερης Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, όχι μόνο παραμένει ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΣ, αλλά στενεύει ακόμη περισσότερο και μετατρέπεται σε ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ μιας ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ, αυτόν της ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ και της ΜΗ τυπικής ΜΑΘΗΣΗΣ !
.
Επειδή θεωρούμε ότι δεν ευθύνεστε προσωπικά εσείς για τη σύνταξη της ως άνω Υ.Α., αλλά η αρμόδια Διεύθυνση,
παρακαλούμε
για την αποδοχή του αιτήματός μας και για τις άμεσες ενέργειές σας.
.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ο Πρόεδρος Σταμάτης Σταματιάδης
ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Αμπόνης
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014
Θέλει η ΟΛΜΕ μας να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει…
Θέλει η ΟΛΜΕ μας να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει…
Εντυπωσιάζει το ξαφνικό ενδιαφέρον της ΟΛΜΕ για την Τ.Ε.Ε., μετά από χρόνια αδιαφορίας καισυστηματικής πολεμικής εναντίον της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, με θέσεις επάλληλων Συνεδρίων για «κατάργηση των δύο τύπων Λυκείου» και την «ενοποίησή τους» σε ένα «ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο θεωρίας και πράξης» και «μεταδευτεροβάθμια Τ.Ε.Ε.»…
Σε πρώτη ανάγνωση, η υιοθέτηση των θέσεών μας για απαλλαγή των αποφοίτων κάθε τύπου Λυκείου που φοιτούν στα ΕΠΑ.Λ. από την παρακολούθηση των μαθημάτων Γενικής Παιδείας (για να λάβουν μόνο πτυχίο ειδικότητας), φαίνεται ως απέλπιδα προσπάθεια να συμμετάσχει εκ των υστέρων στο …πανηγύρι της «επιτυχίας», όταν δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς: το Υπουργείο είχε ΗΔΗ περιλάβει το αίτημα της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. στην Τροπολογία του…
Καλώς τους !!
Η δεύτερη ανάγνωση όμως αποκαλύπτει τις πραγματικές προθέσεις του όψιμου «ενδιαφέροντος» της ΟΛΜΕ. Ζητάει να υποχρεωθούν οι μαθητές αυτοί στην παρακολούθηση των μαθημάτων Γ.Π. ως ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ για να συμμετάσχουν στις Ειδικές Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ. για εισαγωγή τους σε αντίστοιχες σχολές των Τ.Ε.Ι. !
Επομένως, όχι μόνο δεν στήριξε την απαλλαγή, αλλά όταν αυτό ήταν πια αναπόφευκτο, πάλεψε ως την τελευταία στιγμή για να κόψει την πρόσβαση των μαθητών αυτών στα Τ.Ε.Ι., ζητώνταςυποχρεωτική παρακολούθηση μαθημάτων Γ.Π. !
Για το καλό των …μαθητών;
.
Η θέση μας είναι ότι οι απόφοιτοι κάθε τύπου Λυκείου μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα Γ.Π., ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ το ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ, υπό τύπον ενισχυτικής προετοιμασίας για τη συμμετοχή τους στις ειδικές πανελλαδικές εξετάσεις. Έχουν αυτό δικαίωμα, αφού φοιτούν στα σχολειά μας. Με δήλωσή τους. Χωρίς απουσίες, χωρίς εξέταση, χωρίς βαθμό.
Και φυσικά θα προσμετρούνται στον αριθμό για τη συγκρότηση των τμημάτων Γ.Π. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να παρακολουθούν μαθήματα που ΗΔΗ διδάχθηκαν, βαθμολογήθηκαν, εξετάστηκαν και με τα οποία έλαβαν ήδη ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ !!
.
Για να πείσεις ότι παλεύεις για το «αθλητικό ιδεώδες» και όχι για ιδιοτελείς σκοπούς, για να πανηγυρίσεις τελικά στον τερματισμό, δεν αρκεί να μπαίνεις στην τελευταία στροφή του αγώνα και με συντεχνιακά αιτήματα. Πρέπει να έχεις «φάει με το κουτάλι» όλο το στίβο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης τα τελευταία 30 χρόνια, με θέσεις προαγωγής και όχι υπονόμευσης της Τ.Ε.Ε. Αλλιώς, κινδυνεύεις να έχεις σηκώσει…
.
…ΛΑΘΟΣ πανό στη ΛΑΘΟΣ κερκίδα…
Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014
Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014
ΣΚΑΚΙ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ: Σκακιστική Ακαδημία Κορινθίας «Αργοναύτης»
ΧΩΡΟΣ ΑΓΩΝΩΝ: Τροκαντερό Café, Δαμασκηνού 34
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΓΩΝΩΝ: Ελβετικό 7 γύρων με διεθνή αξιολόγηση
Ισχύουν οι κανονισμοί FIDE & ΕΣΟ.
Σε περίπτωση μεγάλης συμμετοχής ο διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα της δημιουργίας δυο (2) ομίλων δυναμικότητας .
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ
Κυριακή 23 Νοεμβρίου 1ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 3ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 4ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 5ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 6ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015 7ος γύρος ώρα 17:00
Επιβεβαίωση συμμετοχής με φυσική παρουσία μέχρι τις 16:30.
ΧΡΟΝΟΣ ΣΚΕΨΗΣ: 90 λεπτά +30 sec/κίνηση από τη 1η κίνηση. Η καταγραφή των κινήσεων είναι υποχρεωτική σε όλη τη διάρκεια της παρτίδας.
Σκακιστής–σκακίστρια, που δεν έχει προσέλθει να αγωνιστεί μετά την πάροδο 60 λεπτών από την έναρξη των αγώνων, θα μηδενίζεται.
ΑΡΣΗ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ: Για την άρση ισοβαθμιών θα χρησιμοποιηθούν κατά σειρά τα ακόλουθα κριτήρια:
Η τελική κατάταξη διαμορφώνεται σύμφωνα με τα ακόλουθα κριτήρια άρσης ισοβαθμίας:
(α). Αποτέλεσμα του τουρνουά των ισόβαθμων (εάν έχουν παίξει όλοι μεταξύ τους).
(β). Το κριτήριο Μπούχολτζ (βαθμοί αντιπάλων).
(γ). Το κριτήριο Σόννεμπορν-Μπέργκερ (βαθμοί αντιπάλων ανάλογα με το αποτέλεσμα).
(δ). Άθροισμα προοδευτικής βαθμολογίας (και τα κριτήρια άρσης της).
ΑΝΑΒΟΛΕΣ: Αναβολές επιτρέπονται για σοβαρό λόγο, μετά από συμφωνία με τον αντίπαλο και ενημέρωση του διαιτητή. Οι αναβολές παίζονται τουλάχιστον τρεις ημέρες πριν την έναρξη του επόμενου γύρου και σε συνεννόηση με τον διαιτητή και μόνο. Οι παίκτες δικαιούνται να ζητήσουν οποτεδήποτε εξαίρεση εκτός από τον τελευταίο γύρο. Οι κληρώσεις θα εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας: www.korinthiachess.gr και στο facebook argonaytis chess καθώς
και στο www.chess-results.com.
ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται σε 20 €. Τα παράβολα συμμετοχής θα κατατεθούν στον χώρο των αγώνων πριν την έναρξη του 1ου γύρου.
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ: Υποβάλλονται έως και 30 λεπτά μετά τη λήξη του γύρου. Υπεύθυνη για την εκδίκαση της ένστασης είναι η Επιτροπή Ενστάσεων, η οποία θα είναι τριμελής. Από την Επιτροπή θα εξαιρούνται όσα μέλη της έχουν σχέση με τους αθλητές που εμπλέκονται στην ένσταση. Η σύνθεση της Επιτροπής θα καθορισθεί πριν την έναρξη του τουρνουά με μέριμνα του Επικεφαλής Διαιτητή. Το παράβολο ένστασης ορίζεται στα 100€ και μπορεί να κατατεθεί στο Διευθυντή Αγώνων ή στον Επικεφαλής Διαιτητή. Αν η ένσταση γίνει δεκτή το παράβολο επιστρέφεται, αλλιώς εκπίπτει υπέρ της διοργάνωσης.
ΕΠΑΘΛΑ: Θα δοθεί χρηματικό ποσό 100 EURO στον πρώτο, μετάλλια στους 3 πρώτους της γενικής κατάταξης και στην πρώτη γυναίκα. Επίσης μετάλλια θα πάρουν οι : πρώτος κάτω των 16 ετών, πρώτος κάτω των 12 ετών ,πρώτο κορίτσι κάτω των 16 ετών.
Παίκτης ο οποίος αποχώρησε από το Τουρνουά δεν δικαιούται έπαθλο.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : στο email: argonaytis.chess@gmail.com
η στο τηλ 6970 603050 κος ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΑ: Για όποιο θέμα δεν καλύπτεται από την παρούσα προκήρυξη, αρμόδια είναι η Διεύθυνση Αγώνων.
ΧΩΡΟΣ ΑΓΩΝΩΝ: Τροκαντερό Café, Δαμασκηνού 34
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΓΩΝΩΝ: Ελβετικό 7 γύρων με διεθνή αξιολόγηση
Ισχύουν οι κανονισμοί FIDE & ΕΣΟ.
Σε περίπτωση μεγάλης συμμετοχής ο διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα της δημιουργίας δυο (2) ομίλων δυναμικότητας .
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ
Κυριακή 23 Νοεμβρίου 1ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 3ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 4ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 5ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 6ος γύρος ώρα 17:00
Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015 7ος γύρος ώρα 17:00
Επιβεβαίωση συμμετοχής με φυσική παρουσία μέχρι τις 16:30.
ΧΡΟΝΟΣ ΣΚΕΨΗΣ: 90 λεπτά +30 sec/κίνηση από τη 1η κίνηση. Η καταγραφή των κινήσεων είναι υποχρεωτική σε όλη τη διάρκεια της παρτίδας.
Σκακιστής–σκακίστρια, που δεν έχει προσέλθει να αγωνιστεί μετά την πάροδο 60 λεπτών από την έναρξη των αγώνων, θα μηδενίζεται.
ΑΡΣΗ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ: Για την άρση ισοβαθμιών θα χρησιμοποιηθούν κατά σειρά τα ακόλουθα κριτήρια:
Η τελική κατάταξη διαμορφώνεται σύμφωνα με τα ακόλουθα κριτήρια άρσης ισοβαθμίας:
(α). Αποτέλεσμα του τουρνουά των ισόβαθμων (εάν έχουν παίξει όλοι μεταξύ τους).
(β). Το κριτήριο Μπούχολτζ (βαθμοί αντιπάλων).
(γ). Το κριτήριο Σόννεμπορν-Μπέργκερ (βαθμοί αντιπάλων ανάλογα με το αποτέλεσμα).
(δ). Άθροισμα προοδευτικής βαθμολογίας (και τα κριτήρια άρσης της).
ΑΝΑΒΟΛΕΣ: Αναβολές επιτρέπονται για σοβαρό λόγο, μετά από συμφωνία με τον αντίπαλο και ενημέρωση του διαιτητή. Οι αναβολές παίζονται τουλάχιστον τρεις ημέρες πριν την έναρξη του επόμενου γύρου και σε συνεννόηση με τον διαιτητή και μόνο. Οι παίκτες δικαιούνται να ζητήσουν οποτεδήποτε εξαίρεση εκτός από τον τελευταίο γύρο. Οι κληρώσεις θα εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας: www.korinthiachess.gr και στο facebook argonaytis chess καθώς
και στο www.chess-results.com.
ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται σε 20 €. Τα παράβολα συμμετοχής θα κατατεθούν στον χώρο των αγώνων πριν την έναρξη του 1ου γύρου.
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ: Υποβάλλονται έως και 30 λεπτά μετά τη λήξη του γύρου. Υπεύθυνη για την εκδίκαση της ένστασης είναι η Επιτροπή Ενστάσεων, η οποία θα είναι τριμελής. Από την Επιτροπή θα εξαιρούνται όσα μέλη της έχουν σχέση με τους αθλητές που εμπλέκονται στην ένσταση. Η σύνθεση της Επιτροπής θα καθορισθεί πριν την έναρξη του τουρνουά με μέριμνα του Επικεφαλής Διαιτητή. Το παράβολο ένστασης ορίζεται στα 100€ και μπορεί να κατατεθεί στο Διευθυντή Αγώνων ή στον Επικεφαλής Διαιτητή. Αν η ένσταση γίνει δεκτή το παράβολο επιστρέφεται, αλλιώς εκπίπτει υπέρ της διοργάνωσης.
ΕΠΑΘΛΑ: Θα δοθεί χρηματικό ποσό 100 EURO στον πρώτο, μετάλλια στους 3 πρώτους της γενικής κατάταξης και στην πρώτη γυναίκα. Επίσης μετάλλια θα πάρουν οι : πρώτος κάτω των 16 ετών, πρώτος κάτω των 12 ετών ,πρώτο κορίτσι κάτω των 16 ετών.
Παίκτης ο οποίος αποχώρησε από το Τουρνουά δεν δικαιούται έπαθλο.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : στο email: argonaytis.chess@gmail.com
η στο τηλ 6970 603050 κος ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΑ: Για όποιο θέμα δεν καλύπτεται από την παρούσα προκήρυξη, αρμόδια είναι η Διεύθυνση Αγώνων.
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014
για ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΑΛ με ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ από τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ για ΕΓΓΡΑΦΗ στα ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΛ, ΜΑΘΗΤΕΙΑ (4ο ΕΤΟΣ ΕΠΑΛ) και ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΠΟ 11:30 - 15:20 ΔΕΡΜΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ για ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΑΛ με ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ από τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ για ΕΓΓΡΑΦΗ στα ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΛ, ΜΑΘΗΤΕΙΑ (4ο ΕΤΟΣ ΕΠΑΛ) και ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014
Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014
Εκλογές αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια
Αθήνα, 31-10-2014
Αριθμ. Πρωτ.: 021
ΠΡΟΣ :
– τους Εκπαιδευτικούς Β΄βάθμιας Εκπ/σης
– τα Σχολεία της Β΄βάθμιας Τ.Ε.Ε., τις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΚΟΙΝ:
στα Μ.Μ.Ε.
ΘΕΜΑ: Εκλογές αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια
Ενόψει των αρχαιρεσιών για την εκλογή αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια Β/θμιας Εκπ/σης, που θα πραγματοποιηθούν στις 5 Νοεμβρίου,
υ π ε ν θ υ μ ί ζ ο υ μ ε :
1. Οτι ΔΕΝ πρόκειται για εκλογές συνδικαλιστικής εκπροσώπησης και έκφρασης των εκπαιδευτικών.
2. Οτι τα θέματα που απασχολούν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια είναι καθαρώς υπηρεσιακά(υπηρεσιακές μεταβολές, λειτουργικά θέματα σχολείων, κλπ) και οφείλουν να περιορίζονται στο ρόλο που προβλέπει για αυτά ο Νόμος.
3. Οτι ΔΕΝ νοείται η άσκηση «πολιτικής» μέσα σε αυτά, ούτε να χρησιμοποιούνται με οποιοδήποτε τρόπο για εφαρμογή ή στήριξη πολιτικών επιλογών.
4. Οτι η συμμετοχή εκπροσώπων των εργαζομένων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια αποτελείΚΑΤΑΚΤΗΣΗ του Κλάδου και έχει στόχο τον έλεγχο των πράξεων της Διοίκησης και τη συμμετοχή των εργαζομένων στις υπηρεσιακές Αποφάσεις ΔΙΑ της ΨΗΦΟΥ των αιρετών τους εκπροσώπων.
5. Οτι οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών στα Συμβούλια οφείλουν να διασφαλίζουν τη νομιμότητα των Αποφάσεων της Διοίκησης εξ’ ονόματος και για λογαριασμό ΟΛΩΝ των εργαζομένων, ασχέτως πολιτικών πεποιθήσεων, ιδεολογίας και κομματικής προτίμησης.
Θεωρούμε λοιπόν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το γεγονός ότι οι εκλογές πραγματοποιούνται με «παραταξιακά» ψηφοδέλτια με πολιτική – κομματική ταυτότητα που βρίσκονται σε ευθεία επικοινωνία, σχέση και εξαρτήσεις με τα Κόμματα, που είτε κυβερνούν, είτε αντιπολιτεύονται.
Κοντά σε όλα αυτά, αποτελεί μόνιμο πρόβλημα της Τ.Ε.Ε. ότι μετά την ενοποίηση της Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης καταργήθηκαν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια Τεχνικής Εκπαίδευσης. Από τότε, τα πολύπλοκα και ειδικά θέματα της Τ.Ε.Ε. αντιμετωπίζονται μέσα από τα Συμβούλια της γενικής Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης. Μόνο τυχαίως και εντελώς συμπτωματικά μπορεί να βρεθεί σε αυτά υπηρεσιακό στέλεχος ή αιρετός που να έχει υπηρετήσει στα σχολεία της Τ.Ε.Ε. και να γνωρίζει τα θέματά μας. Η ισχύουσα νομοθεσία δεν προβλέπει την αντιπροσώπευση των εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. ΟΥΤΕ στα θέματα που αφορούν ΕΙΔΙΚΑ και ΜΟΝΟ σε αυτήν !
Μετά από όλα τα παραπάνω,
κ α λ ο ύ μ ε
όλους τους συναδέλφους της Τ.Ε.Ε. να στηρίξουν υποψηφιότητες αιρετών που υπηρετούν ή υπηρέτησαν στα σχολεία της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, ή γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες λειτουργίας και τα προβλήματα των πολύπαθων σχολείων μας και των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτά, ασχέτως κλάδου και ειδικότητας.
Εννοείται ότι συστήνουμε θερμά να υποστηριχθούν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ υποψηφιότητες και ΜΗ «παραταξιακά–κομματικά» ψηφοδέλτια, ώστε κάποια στιγμή να σπάσει το απόστημα της κομματικής χειραγώγησης της εκπροσώπησης των εργαζομένων σε ΚΑΘΑΡΩΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ Συμβούλια !!
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ο Πρόεδρος Σταμάτης Σταματιάδης
ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Αμπόνης
Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΗΜΑΣ :ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
October 21, 2014
Διευκρινήσεις για την συνδικαλιστική άδεια των εκπαιδευτικών
Με ερώτησή του προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ο βουλευτής Κορινθίας Χρίστος Δήμας ζητά διευκρινήσεις αναφορικά με την πρόσφατη απόφαση να χορηγείται συνδικαλιστική άδεια μιας εργάσιμης ημέρας εντός του σχολικού έτους στους εκπαιδευτικούς προκειμένου να διευκολύνονται στην άσκηση των συνδικαλιστικών τους δικαιωμάτων.
Συγκεκριμένα ο Χρίστος Δήμας υπογραμμίζει πως η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας δεν ορίζει ρητώς αν η συνδικαλιστική άδεια των εκπαιδευτικών πρόκειται για εθελοντική ή αποτελεί υποχρεωτική αργία η οποία σημαίνει εκ των πραγμάτων και απώλεια μιας σχολικής ημέρας. Παράλληλα, αναφέρει πως η συγκεκριμένη ρύθμιση από τη πλευρά του κράτους δημιουργεί ερωτήματα όσον αφορά την εκούσια συνδικαλιστική δράση καθώς αυτή δεν είναι αυτονόητη και βεβαίως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μετατρέπεται σε αργία με απολαβές για εκείνους που δεν επιθυμούν να την ασκήσουν. Τέλος τονίζει πως σχεδόν στο σύνολο τους, οι ευρωπαϊκές χώρες υιοθετούν το σύστημα των εκτός ωραρίου εργασίας συνδικαλιστικών συνελεύσεων των εργαζομένων χωρίς να προβλέπεται αμοιβή για τον χρόνο που διαθέτουν οι συμμετέχοντες.
Το ακριβές κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
Προς: τον κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Θέμα: Χορήγηση συνδικαλιστικής άδειας στους εκπαιδευτικούς
Σύμφωνα με απόφαση σας (07.10.2014) προβλέπεται ότι για την πραγματοποίηση των εκλογοαπολογιστικών γενικών συνελεύσεων των εκπαιδευτικών και προκειμένου να διευκολύνονται στην άσκηση των συνδικαλιστικών τους δικαιωμάτων, η υπηρεσία δύναται να χορηγεί συνδικαλιστική άδεια για την πραγματοποίηση των ως άνω γενικών συνελεύσεων, μίας εργάσιμης ημέρας εντός του σχολικού έτους.
Ωστόσο, η παραπάνω απόφαση δεν ορίζει ρητώς αν η συνδικαλιστική άδεια των εκπαιδευτικών πρόκειται για εθελοντική άδεια ή υποχρεωτική αργία η οποία σημαίνει εκ των πραγμάτων και απώλεια μιας σχολικής ημέρας για το σύνολο των σχολικών μονάδων της χώρας.
Στο ίδιο πλαίσιο, η συγκεκριμένη ρύθμιση από τη πλευρά του κράτους δημιουργεί ερωτήματα όσον αφορά την εκούσια συνδικαλιστική δράση καθώς αυτή δεν είναι αυτονόητη και βεβαίως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μετατρέπεται σε αργία με απολαβές για εκείνους που δεν επιθυμούν να την ασκήσουν.
Σημειώνεται τέλος ότι σχεδόν στο σύνολο τους, οι ευρωπαϊκές χώρες υιοθετούν το σύστημα των εκτός ωραρίου εργασίας συνδικαλιστικών συνελεύσεων των εργαζομένων χωρίς βεβαίως να προβλέπεται αμοιβή για τον χρόνο που διαθέτουν οι συμμετέχοντες.
Με βάση τα παραπάνω ερωτάται ο Υπουργός:
- Η απόφαση του Υπουργείου συνιστά υποχρεωτική αργία ή εθελοντική άδεια για τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στα συνδικαλιστικά όργανα;
- Το ημερομίσθιο θα καταβάλλεται ανεξαρτήτως αν ο εκπαιδευτικός συμμετείχε ή όχι στις συνελεύσεις που προβλέπονται για εκείνη τη μέρα; Πώς θα ελέγχεται αν όντως η χορήγηση της άδειας αξιοποιήθηκε προς αυτή την κατεύθυνση από τον εκπαιδευτικό;
- Για ποιο λόγο χρειάστηκε η ρύθμιση της συγκεκριμένης μόνο κατηγορίας υπαλλήλων;
- Δεδομένης της εθελοντικής φύσης του συνδικαλισμού, για ποιο λόγο οι συνδικαλιστικές συνελεύσεις θα πρέπει να πραγματοποιούνται εντός ωραρίου εργασίας σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των κρατών της Ε.Ε.;
Με ερώτησή του προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ο βουλευτής Κορινθίας Χρίστος Δήμας ζητά διευκρινήσεις αναφορικά με την πρόσφατη απόφαση να χορηγείται συνδικαλιστική άδεια μιας εργάσιμης ημέρας εντός του σχολικού έτους στους εκπαιδευτικούς προκειμένου να διευκολύνονται στην άσκηση των συνδικαλιστικών τους δικαιωμάτων.
Συγκεκριμένα ο Χρίστος Δήμας υπογραμμίζει πως η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας δεν ορίζει ρητώς αν η συνδικαλιστική άδεια των εκπαιδευτικών πρόκειται για εθελοντική ή αποτελεί υποχρεωτική αργία η οποία σημαίνει εκ των πραγμάτων και απώλεια μιας σχολικής ημέρας. Παράλληλα, αναφέρει πως η συγκεκριμένη ρύθμιση από τη πλευρά του κράτους δημιουργεί ερωτήματα όσον αφορά την εκούσια συνδικαλιστική δράση καθώς αυτή δεν είναι αυτονόητη και βεβαίως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μετατρέπεται σε αργία με απολαβές για εκείνους που δεν επιθυμούν να την ασκήσουν. Τέλος τονίζει πως σχεδόν στο σύνολο τους, οι ευρωπαϊκές χώρες υιοθετούν το σύστημα των εκτός ωραρίου εργασίας συνδικαλιστικών συνελεύσεων των εργαζομένων χωρίς να προβλέπεται αμοιβή για τον χρόνο που διαθέτουν οι συμμετέχοντες.
Το ακριβές κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
Προς: τον κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Θέμα: Χορήγηση συνδικαλιστικής άδειας στους εκπαιδευτικούς
Σύμφωνα με απόφαση σας (07.10.2014) προβλέπεται ότι για την πραγματοποίηση των εκλογοαπολογιστικών γενικών συνελεύσεων των εκπαιδευτικών και προκειμένου να διευκολύνονται στην άσκηση των συνδικαλιστικών τους δικαιωμάτων, η υπηρεσία δύναται να χορηγεί συνδικαλιστική άδεια για την πραγματοποίηση των ως άνω γενικών συνελεύσεων, μίας εργάσιμης ημέρας εντός του σχολικού έτους.
Ωστόσο, η παραπάνω απόφαση δεν ορίζει ρητώς αν η συνδικαλιστική άδεια των εκπαιδευτικών πρόκειται για εθελοντική άδεια ή υποχρεωτική αργία η οποία σημαίνει εκ των πραγμάτων και απώλεια μιας σχολικής ημέρας για το σύνολο των σχολικών μονάδων της χώρας.
Στο ίδιο πλαίσιο, η συγκεκριμένη ρύθμιση από τη πλευρά του κράτους δημιουργεί ερωτήματα όσον αφορά την εκούσια συνδικαλιστική δράση καθώς αυτή δεν είναι αυτονόητη και βεβαίως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μετατρέπεται σε αργία με απολαβές για εκείνους που δεν επιθυμούν να την ασκήσουν.
Σημειώνεται τέλος ότι σχεδόν στο σύνολο τους, οι ευρωπαϊκές χώρες υιοθετούν το σύστημα των εκτός ωραρίου εργασίας συνδικαλιστικών συνελεύσεων των εργαζομένων χωρίς βεβαίως να προβλέπεται αμοιβή για τον χρόνο που διαθέτουν οι συμμετέχοντες.
Με βάση τα παραπάνω ερωτάται ο Υπουργός:
- Η απόφαση του Υπουργείου συνιστά υποχρεωτική αργία ή εθελοντική άδεια για τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στα συνδικαλιστικά όργανα;
- Το ημερομίσθιο θα καταβάλλεται ανεξαρτήτως αν ο εκπαιδευτικός συμμετείχε ή όχι στις συνελεύσεις που προβλέπονται για εκείνη τη μέρα; Πώς θα ελέγχεται αν όντως η χορήγηση της άδειας αξιοποιήθηκε προς αυτή την κατεύθυνση από τον εκπαιδευτικό;
- Για ποιο λόγο χρειάστηκε η ρύθμιση της συγκεκριμένης μόνο κατηγορίας υπαλλήλων;
- Δεδομένης της εθελοντικής φύσης του συνδικαλισμού, για ποιο λόγο οι συνδικαλιστικές συνελεύσεις θα πρέπει να πραγματοποιούνται εντός ωραρίου εργασίας σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των κρατών της Ε.Ε.;
Με ερώτησή του προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ο βουλευτής Κορινθίας Χρίστος Δήμας ζητά διευκρινήσεις αναφορικά με την πρόσφατη απόφαση να χορηγείται συνδικαλιστική άδεια μιας εργάσιμης ημέρας εντός του σχολικού έτους στους εκπαιδευτικούς προκειμένου να διευκολύνονται στην άσκηση των συνδικαλιστικών τους δικαιωμάτων.
Συγκεκριμένα ο Χρίστος Δήμας υπογραμμίζει πως η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας δεν ορίζει ρητώς αν η συνδικαλιστική άδεια των εκπαιδευτικών πρόκειται για εθελοντική ή αποτελεί υποχρεωτική αργία η οποία σημαίνει εκ των πραγμάτων και απώλεια μιας σχολικής ημέρας.
Παράλληλα, αναφέρει πως η συγκεκριμένη ρύθμιση από τη πλευρά του κράτους δημιουργεί ερωτήματα όσον αφορά την εκούσια συνδικαλιστική δράση καθώς αυτή δεν είναι αυτονόητη και βεβαίως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μετατρέπεται σε αργία με απολαβές για εκείνους που δεν επιθυμούν να την ασκήσουν.
Τέλος τονίζει πως σχεδόν στο σύνολο τους, οι ευρωπαϊκές χώρες υιοθετούν το σύστημα των εκτός ωραρίου εργασίας συνδικαλιστικών συνελεύσεων των εργαζομένων χωρίς να προβλέπεται αμοιβή για τον χρόνο που διαθέτουν οι συμμετέχοντες.
Το ακριβές κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
Προς: τον κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Θέμα: Χορήγηση συνδικαλιστικής άδειας στους εκπαιδευτικούς
Σύμφωνα με απόφαση σας (07.10.2014) προβλέπεται ότι για την πραγματοποίηση των εκλογοαπολογιστικών γενικών συνελεύσεων των εκπαιδευτικών και προκειμένου να διευκολύνονται στην άσκηση των συνδικαλιστικών τους δικαιωμάτων, η υπηρεσία δύναται να χορηγεί συνδικαλιστική άδεια για την πραγματοποίηση των ως άνω γενικών συνελεύσεων, μίας εργάσιμης ημέρας εντός του σχολικού έτους.
Ωστόσο, η παραπάνω απόφαση δεν ορίζει ρητώς αν η συνδικαλιστική άδεια των εκπαιδευτικών πρόκειται για εθελοντική άδεια ή υποχρεωτική αργία η οποία σημαίνει εκ των πραγμάτων και απώλεια μιας σχολικής ημέρας για το σύνολο των σχολικών μονάδων της χώρας.
Στο ίδιο πλαίσιο, η συγκεκριμένη ρύθμιση από τη πλευρά του κράτους δημιουργεί ερωτήματα όσον αφορά την εκούσια συνδικαλιστική δράση καθώς αυτή δεν είναι αυτονόητη και βεβαίως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μετατρέπεται σε αργία με απολαβές για εκείνους που δεν επιθυμούν να την ασκήσουν.
Σημειώνεται τέλος ότι σχεδόν στο σύνολο τους, οι ευρωπαϊκές χώρες υιοθετούν το σύστημα των εκτός ωραρίου εργασίας συνδικαλιστικών συνελεύσεων των εργαζομένων χωρίς βεβαίως να προβλέπεται αμοιβή για τον χρόνο που διαθέτουν οι συμμετέχοντες.
Με βάση τα παραπάνω ερωτάται ο Υπουργός:
- Η απόφαση του Υπουργείου συνιστά υποχρεωτική αργία ή εθελοντική άδεια για τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στα συνδικαλιστικά όργανα;
- Το ημερομίσθιο θα καταβάλλεται ανεξαρτήτως αν ο εκπαιδευτικός συμμετείχε ή όχι στις συνελεύσεις που προβλέπονται για εκείνη τη μέρα; Πώς θα ελέγχεται αν όντως η χορήγηση της άδειας αξιοποιήθηκε προς αυτή την κατεύθυνση από τον εκπαιδευτικό;
- Για ποιο λόγο χρειάστηκε η ρύθμιση της συγκεκριμένης μόνο κατηγορίας υπαλλήλων;
- Δεδομένης της εθελοντικής φύσης του συνδικαλισμού, για ποιο λόγο οι συνδικαλιστικές συνελεύσεις θα πρέπει να πραγματοποιούνται εντός ωραρίου εργασίας σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των κρατών της Ε.Ε.;
Μιλάτε και ΓΡΑΦΕΤΕ ελληνικά
......για αυτούς, αλλά και για πολλούς άλλους λόγους.......
Προωθήστε το παρακαλώ.......
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον και τονωτικό για το ηθικό μας, αλλά και για να αναλογιστούμε ίσως οτι είναι εξαιρετικά σημαντικό, όποια θέση κι αν κατέχουμε, να αγαπάμε και να καλλιεργούμε αυτή τη γλώσσα στην οποία ίσως και να χρωστάμε όλη μας την ύπαρξη. Προς το τέλος είναι που αποκτά ενδιαφέρον... Hellenic Quest λέγεται ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής εκμάθησης της Ελληνικής που το CNN άρχισε να διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για τους αγγλόφωνους και ισπανόφωνους. Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληροφοριών στην οθόνη του Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας.. Το πρόγραμμα παράγεται από τη μεγάλη εταιρία Η/Υ Apple, o Πρόεδρος της οποίας Τζον Σκάλι είπε σχετικά: Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα εκμάθησης της Ελληνικής, επειδή η κοινωνία μας χρειάζεται ένα εργαλείο που θα της επιτρέψει ν' αναπτύξει τη δημιουργικότητά της, να εισαγάγει καινούριες ιδέες και θα της προσφέρει γνώσεις περισσότερες απ' όσες ο άνθρωπος μπορούσε ως τώρα να ανακαλύψει. Με άλλα λόγια, πρόκειται για μιαν εκδήλωση της τάσης για επιστροφή του παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων. Άλλη συναφής εκδήλωση: Οι Άγγλοι επιχειρηματίες προτρέπουν τα ανώτερα στελέχη να μάθουν Αρχαία Ελληνικά επειδή αυτά περιέχουν μια ξεχωριστή σημασία για τους τομείς οργανώσεως και διαχειρίσεως επιχειρήσεων. Σε αυτό το συμπέρασμα ήδη οδηγήθηκαν μετά από διαπιστώσεις Βρετανών ειδικών ότι η Ελληνική γλώσσα ενισχύει τη λογική και τονώνει τις ηγετικές ικανότητες. Γι' αυτό έχει μεγάλη αξία, όχι μόνο στην πληροφορική και στην υψηλή τεχνολογία, αλλά και στον τομέα οργανώσεως και διοικήσεως .. Αυτές οι ιδιότητες της Ελληνικής ώθησαν το Πανεπιστήμιο Ιρμάιν της Καλιφόρνια να αναλάβει την αποθησαύριση του πλούτου της. Επικεφαλής του προγράμματος τοποθετήθηκαν η γλωσσολόγος -Ελληνίστρια- Μακ Ντόναλι και οι καθηγητές της ηλεκτρονικής Μπρούνερ και Πάκαρι. Στον Η/Υ Ίμυκο αποθησαυρίστηκαν 6 εκατομμύρια λεκτικοί τύποι της γλώσσας μας όταν η Αγγλική έχει συνολικά 490.000 λέξεις και 300..000 τεχνικούς όρους, δηλαδή σαν γλώσσα είναι μόλις το 1/100 της δικής μας.. Στον Ίμυκο ταξινομήθηκαν 8.000 συγγράμματα 4.000 αρχαίων Ελλήνων και το έργο συνεχίζεται.. Μιλώντας γι' αυτό ο καθηγητής Μπρούνερ είπε: Σε όποιον απορεί γιατί τόσα εκατομμύρια δολάρια για την αποθησαύριση των λέξεων της Ελληνικής απαντούμε: Μα πρόκειται για τη γλώσσα των προγόνων μας. Και η επαφή μας μ' αυτούς θα βελτιώσει τον πολιτισμό μας . Οι υπεύθυνοι του προγράμματος υπολογίζουν ότι οι ελληνικοί λεκτικοί τύποι θα φθάσουν στα 90 εκατομμύρια, έναντι 9 εκατομμυρίων της λατινικής. Το ενδιαφέρον για την Ελληνική προέκυψε από τη διαπίστωση των επιστημόνων πληροφορικής και υπολογιστών ότι οι Η/Υ προχωρημένης τεχνολογίας δέχονται ως νοηματική γλώσσα μόνον την Ελληνική. Όλες τις άλλες γλώσσες τις χαρακτήρισαν σημειολογικές . Νοηματική γλώσσα θεωρείται η γλώσσα στην οποία το σημαίνον, δηλαδή η λέξη, και το σημαινόμενο, δηλαδή αυτό, που η λέξη εκφράζει (πράγμα, ιδέα, κατάσταση), έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση. Ενώ σημειολογική είναι η γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το αμ πράγμα (σημαινόμενο) εννοείται με το αμ (σημαίνον). Με άλλα λόγια, η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι λέξεις έχουν πρωτογένεια, ενώ σε όλες τις άλλες, οι λέξεις είναι συμβατικές, σημαίνουν, δηλαδή, κάτι, απλώς επειδή έτσι 'συμφωνήθηκε' μεταξύ εκείνων που την χρησιμοποιούν. ΟΛΕΣ οι λέξεις στην Ελληνική ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ, π.χ. η λέξη ενθουσιασμός = εν-Θεώ, γεωμετρία = γη +μετρώ, προφητεία = προ + φάω, άνθρωπος = ο άναρθρων (ο αρθρώνων λόγο). Έχουμε δηλαδή αιτιώδη σχέση μεταξύ λέξεως-πράγματος, πράγμα ανύπαρκτο στις άλλες γλώσσες. Τα πιο τέλεια προγράμματα Ίμυκος , Γνώσεις και Νεύτων αναπαριστούν τους λεκτικούς τύπους της Ελληνικής σε ολοκληρώματα και σε τέλεια σχήματα παραστατικής, πράγμα που αδυνατούν να κάνουν για τις άλλες γλώσσες.. Και τούτο επειδή η Ελληνική έχει μαθηματική δομή που επιτρέπει την αρμονική γεωμετρική τους απεικόνιση. < BR> Ιδιαιτέρως χρήσιμα είναι τα ελληνικά προσφύματα ΟΠΩΣ : τηλέ , λάνδη =.....LAND, ΓΕΩ...,νάνο, μίκρο, μέγα, σκοπό....ισμός, ΗΛΕΚΤΡΟ......, κυκλο...., ΦΩΝΟ....., ΜΑΚΡΟ....., ΜΙΚΡΟ...., ΔΙΣΚΟ....., ΓΡΑΦΟ..., ΓΡΑΜΜΑ..., ΣΥΝ..., ΣΥΜ......, κ.λπ.. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ : ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ C D = COMPACT DISK = ΣΥΜΠΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΣ Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές θεωρούν την Ελληνική γλώσσα «μη οριακή», δηλαδή ότι μόνο σ' αυτή δεν υπάρχουν όρια και γι' αυτό είναι αναγκαία στις νέες επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Ηλεκτρονική, η Κυβερνητική και άλλες. Αυτές οι επιστήμες μόνο στην Ελληνική γλώσσα βρίσκουν τις νοητικές εκφράσεις που χρειάζονται, χωρίς τις οποίες η επιστημονική σκέψη αδυνατεί να προχωρήσει. Γι' αυτούς τους λόγους οι Ισπανοί Ευρωβουλευτές ζήτησαν να καθιερωθεί η Ελληνική ως η επίσημη της Ευρωπαϊκής Ένωσης διότι το να μιλά κανείς για Ενωμένη Ευρώπη χωρίς την Ελληνική είναι σα να μιλά σε έναν τυφλό για χρώματα. Προωθήστε αυτό το μήνυμα! Όχι για λόγους σωβινιστικούς, μα για να μαθαίνουμε σιγά-σιγά την αλήθεια ! |
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)