Αριθμ. Δ.Τ.: 145
Διαθέσιμες ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ σε «ΑΠΟΡΙΕΣ» Διαθέσιμων (;)
Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014.
Συζητείται στη Βουλή η Τροπολογία – Ταφόπλακα για τις ΕΠΑ.Σ. Κλείνουν οριστικά και «ξηλώνονται» επί τόπου οι Διευθυντές τους. Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. δίνει λυσσαλέα μάχη για τη διατήρηση των 106 Δημόσιων Σχολείων της Τ.Ε.Ε., στο τελευταίο μετερίζι, ΜΕΣΑ στη Βουλή. Ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος, με αντιπροσωπεία εκπαιδευτικών, επιχειρεί να πείσει τους βουλευτές να προτείνουνδιετή παράταση των ΕΠΑ.Σ. Οι προσπάθειές μας να επισκεφθούμε τους Βουλευτές στα γραφεία τουςεμποδίζονται από την αστυνομία. Κυκλοφορούμε «φρουρούμενοι» και με …«συνοδεία» !! Κάποιοι μας δέχονται, άλλοι όχι…
Η
Σταυρούλα Ξουλίδου υποστηρίζει με μαχητικότητα τις θέσεις μας από το Βήμα της Βουλής και καταθέτει τα έγγραφά μας στα Πρακτικά (βλ.:
http://www.oltee.gr/?p=3271). Ο
Απόστολος Κακλαμάνης εισηγείται τη παράταση λειτουργίας των Δημόσιων ΕΠΑ.Σ. κατ’ αναλογία προς τις Ιδιωτικές και των άλλων Υπουργείων. Η
Μαρία Ρεπούση αναφέρεται στην κατάργηση των Τομέων και Ειδικοτήτων.
Η Τροπολογία ψηφίζεται τελικά με ελάχιστες διορθωτικές διαφοροποιήσεις. Τα σχολειά μας έκλεισαν!Χιλιάδες εκπαιδευτικοί Τεχνικών Ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. μαζί με αυτούς που αυτοδίκαια τοποθετήθηκαν από τις ΕΠΑ.Σ. κινδυνεύουν να βγουν τεχνητά άμεσα ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ. Οι σε Διαθεσιμότητα συνάδελφοί μας δεν θα έχουν σχολεία να δουλέψουν: οι νέες Σ.Ε.Κ. δεν λειτουργούν, τα Δ.Ι.Ε.Κ. ολοκληρώνουν τις προσλήψεις ωρομισθίων …
Μόνο ΕΜΕΙΣ βλέπουμε το ΤΣΟΥΝΑΜΙ που ΕΡΧΕΤΑΙ;
Άλλος ΚΑΝΕΙΣ; Κάποια αντίδραση; Καν-είς !! Ούτε ΕΝΑΣ !
Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014.
Υποτίθεται ότι αποτελεί επιστολή που απευθύνεται στην Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
Δεν στάλθηκε ΠΟΤΕ σε μας ! Ούτε με ταχυδρομείο, ούτε ηλεκτρονικά ! Είναι άγνωστες οι διευθύνσεις μας; Τα τηλέφωνά μας;
Αντί για υπογραφή, διαβάζουμε: «
Γ.Σ – Θεσσαλονίκη 3/9/2014, Οι σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί της Θεσσαλονίκης». Κανένα άλλο στοιχείο, λογότυπο, όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο…
ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ και η ένδειξη «ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ». Αναζητούμε σχετική ανάρτηση στο
blog της
Συντονιστικής Επιτροπής Εκπαιδευτικών σε Διαθεσιμότητα Θεσσαλονίκης:
ΔΕΝ έχει ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ούτε ΕΚΕΙ !! (βλ.:
http://diathess.blogspot.gr/).
Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014.
Την ίδια ώρα που η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. δίνει την Ύστατη Μάχη στη Βουλή για τη διατήρηση των Δημόσιων Τεχνικών Σχολείων, κάποιοι δημοσιεύουν τις «απορίες» τους, αλλά ΔΕΝ τις στέλνουν στην Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. Και επιπλέον, ΔΕΝ έχουν καμιά «απορία» για τη διάλυση των ΕΠΑ.Σ., καμιά θέση, καμιά διαμαρτυρία! Ειδικά εκείνη την μέρα, Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου!
Τυχαίο; Δεν ήξεραν; Δεν γνώριζαν;
Δεν ενδιαφέρονται για τα Δημόσια Σχολεία της Τ.Ε.Ε.;
Μήπως το μόνο που ενδιέφερε ήταν να προβοκάρουν άγρια τη μάχη της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.;
Κάτι θυμίζουν αυτές οι «συμπτώσεις» …
Μήπως την άθλια «σύμπτωση» της διαγραφής της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. από την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 22 Ιουλίου 2013, την ΙΔΙΑ μέρα που η πλειοψηφία των μελών μας τέθηκε σε «διαθεσιμότητα»; Τότε, τουλάχιστον, το αίτημα διαγραφής είχε υπογραφή: «Ο.Λ.Μ.Ε.» !
Το άθλιο και συκοφαντικό δημοσίευμα όμως είναι και ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ !
Ο όγκος λάσπης, ψεύδους, θράσους και υποκρισίας του «ανώνυμου» συντάκτη του δημοσιεύματος προκαλεί σκόπιμη και ηθελημένη σύγχυση και παραπληροφόρηση στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και ευρύτερα στην κοινή γνώμη.
Μέσα από το δυσφημιστικό, απαξιωτικό και προσβλητικό αυτό δημοσίευμα, επιχειρείται η «διαγραφή» των αγώνων που δίνει η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. επί 27 χρόνια για τη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς που την υπηρετούν, ιδιαίτερα μάλιστα για τους σε Διαθεσιμότητα συναδέλφους, είτε είναι μέλη μας, είτε όχι.
Αν πραγματικά υπήρχαν «απορίες», γιατί ΔΕΝ επιδιώχθηκε να «απαντηθούν» ΠΡΙΝ δημοσιευθούν;Αφού λοιπόν δεν ξέρουμε σε ΠΟΙΟΝ να απαντήσουμε και για την αποκατάσταση της αλήθειας, θεωρούμε υποχρέωσή μας να απαντήσουμε δημόσια, όπως δημόσια τέθηκαν οι «απορίες» καιαναλυτικά, σε μία προς μία.
Στο μεταξύ, η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, δημοσίευσε «Υπόμνημα» το οποίοΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ με τις θέσεις μας και αποτελεί την καλύτερη ΑΠΑΝΤΗΣΗ – ΚΟΛΑΦΟστο επαίσχυντο δημοσίευμα.
Α. Μεταταχθέντες και Εξαιρεθέντες Εκπαιδευτικοί
«ΑΠΟΡΙΑ» :
«…πού ακριβώς στοχεύει… Η πρόταση… της ΟΛΤΕΕ, για «συγκέντρωση δηλώσεων αποδοχής της νέας θέσης»…? Μήπως να δώσει «κάλυψη» στην κυβέρνηση… για να ελαττωθεί το κόστος από τις τραγικές επιλογές της κατάργησης ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ ? Τι ακριβώς προβλέπει η ΟΛΤΕΕ για τους «πεισματάρηδες» εκπαιδευτικούς που δεν βολεύονται στις νέες θέσεις και δεν υπογράφουν δήλωση αποδοχής ? Την αυτοδίκαιη απόλυσή τους…? »
ΑΠΑΝΤΗΣΗ του ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ Θεσσαλονίκης :
«…Στα πλαίσια του θεσμού της κινητικότητας, …σωρεία έντεχνων χειρισμών, όπως η έκδοση τριών προκηρύξεων αντί για μια ενιαία, …ο ανορθολογικός, άδικος και άνισος τρόπος κατανομής θέσεων ανά ειδικότητα και ανά περιοχή κ.ά., οδηγούν αφενός, σε απόλυση πλήθος εκπαιδευτικών και αφετέρου, στον εξοβελισμό ενός μεγάλου μέρους εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα, από το Υπουργείο Παιδείας προς το Υπουργείο Υγείας, Εργασίας και ΟΤΑ…
…Υπό την απειλή της απόλυσης και καθώς δεν είχαν προκηρυχθεί επιπλέον θέσεις στο Υπ. Παιδείας για τις ειδικότητές μας εξαναγκαστήκαμε να υποβάλλουμε αίτηση σε άλλα Υπουργεία. Αυτή η αναγκαστική «μετάταξη» από τη θέση του εκπαιδευτικού σε άλλη θέση, σε άλλο υπουργείο, ουσιαστικά αποτελεί απόλυση από το Υπουργείο Παιδείας.
…Ζητάμε να δοθεί η δυνατότητα με την προκήρυξη νέων θέσεων, για όσους το επιθυμούν, να διεκδικήσουν την τοποθέτησή τους σε δομές του Υπουργείου Παιδείας, σε μόνιμες οργανικές θέσεις στον τόπο διαμονής τους…»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ της ΟΛΤΕΕ (πιστή αντιγραφή από το ΥΠΟΜΝΗΜΑ προς τον Υπουργό) :
«…Η προκήρυξη των θέσεων έγινε τμηματικά, αποσπασματικά και αλλοπρόσαλλα, με αποτέλεσμαπολλοί συνάδελφοι να εξαναγκαστούν σε επαχθείς επιλογές, υπό καθεστώς τρόμου, μπροστά στην επικείμενη απόλυση. Επίσης, οι «ευσπλαχνικές» εξαιρέσεις απέσπασαν βίαια από τις αίθουσες διδασκαλίας λαμπρούς εκπαιδευτικούς με προσόντα και πτυχία, που κατέληξαν να αρχειοθετούν έγγραφα και να «πατούν σφραγίδες». Η «Δήλωση αποδοχής» των θέσεων από τους επιτυχόντες, είναι απαραίτητη για να θεραπευθούν οι αδικίες αυτές σε βάρος των συναδέλφων και προς όφελος της Εκπαίδευσης και του Δημοσίου συμφέροντος …
… Ανακοίνωση με ΜΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ τόσων θέσεων σε αριθμό, όσοι και οι ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΟΙ Εκπαιδευτικοί, κατά ΕΙΔΟΣ (εκπαιδευτικές, διοικητικές, κλπ), κατάΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ και κατά ΠΕΡΙΟΧΗ (της Διεύθυνσης Δ.Ε. που υπηρετούσαν) …» και «…Οι νέες θέσεις που θα προκηρυχθούν θα πρέπει να επαρκούν σε αριθμό και να έχουν ορθολογική, αξιοποιήσιμη και ρεαλιστική κατανομή, κατά είδος και τόπο…» «Η κατάταξη σε ενιαίο πίνακα κατά σειρά μοριοδότησης και προτίμησης, εξασφαλίζει τουλάχιστον την ισότιμη μεταχείριση, σε μια διαδικασία που από τη γένεσή της υπήρξε άδικη και αναίτια. Επίσης, διατηρεί τους συναδέλφους που το επιθυμούν μέσα στο Υπουργείο Παιδείας, ώστε να μπορεί να υλοποιηθεί ο στόχος στον οποίο μένουμε σταθερά προσανατολισμένοι, να επαναλειτουργήσουν οι καταργημένοι Τομείς και Ειδικότητες και να επιστρέψουν οι εκπαιδευτικοί των καταργημένων ειδικοτήτων στα σχολεία μας».
Τι ακριβώς ΔΕΝ καταλαβαίνεις ;
Β. Επαναλειτουργία των ΕΠΑΣ και εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα
«ΑΠΟΡΙΑ» :
«…Στην πρόταση για επαναλειτουργία των ΕΠΑΣ για άλλα δύο χρόνια περιλαμβάνεται και το αίτημα για «κάλυψη των κενών των καταργημένων ειδικοτήτων από τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα». Σε ποιά ακριβώς κενά αναφέρεται η ΟΛΤΕΕ, όταν οι ειδικότητές μας έχουν οριστικά καταργηθεί με το νόμο 4172/2013 σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ ? ».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ της ΟΛΤΕΕ (πιστή αντιγραφή από το ΥΠΟΜΝΗΜΑ) :
«…Τα κενά των καταργημένων ειδικοτήτων θα καλυφθούν από τους Εκπαιδευτικούς σε Διαθεσιμότηταπου θα τοποθετηθούν στις ΔΔΒΜ και θα αποσπαστούν…». Το προβλέπουν και οι Νόμοι που ψήφισαν !!
Τι ακριβώς ΔΕΝ καταλαβαίνεις ;
Ότι η άμεση επαναλειτουργία των ΕΠΑΣ, έστω και προσωρινή (για δύο χρόνια), θα αποτελούσεΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΟΧΛΟ ΠΙΕΣΗΣ στο Υπουργείο να καλύψει άμεσα τα κενά και να προσλάβει ΑΜΕΣΑ τους σε Διαθεσιμότητα εκπαιδευτικούς;
Ότι ΔΕΝ ΝΟΟΥΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ;
Ότι το Υπουργείο ΕΜΠΑΙΖΕΙ και ΚΩΛΥΣΙΕΡΓΕΙ ; Ότι στελεχώνει τις δομές της Δια Βίου Μάθησης ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ ;
Γ. «Υπόγειες επαφές» και «Γνωριμίες»
«ΑΠΟΡΙΑ» :
Η ΟΛΤΕΕ …«Τι φοβάται περισσότερο την οργή των απολυμένων ή την έκθεση των θέσεών της σε δημόσια και ανοιχτή κριτική ? …Μήπως γιατί θεωρεί ότι οι υπόγειες επαφές με κυβερνητικούς παράγοντες και οι «γνωριμίες» είναι πιο αποτελεσματικές από τους μαζικούς αγώνες ? … Η «δημοκρατία» της ΟΛΤΕΕ δεν αντέχει την παρουσία εκπροσώπων των διαθεσίμων στη συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας, ούτε περιλαμβάνει, έστω, ενημέρωσή τους γι’ αυτήν ? ».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ της ΟΛΤΕΕ:
Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εκθέτει ΠΑΝΤΑ τις θέσεις της ΔΗΜΟΣΙΑ και είναι ανοιχτή σε κάθε κριτική, ακόμη και στην πλέον κακόπιστη, που διαστρεβλώνει σκόπιμα την αλήθεια.
Η Ομοσπονδία μας, όχι μόνο δεν εισπράττει ΚΑΜΙΑ οργή από ΚΑΝΕΝΑ απολυμένο, αλλά αντίθετα, γινόμαστε αποδέκτες μηνυμάτων πλήρους αποδοχής και ευγνωμοσύνης για τις τεκμηριωμένες θέσεις, τις καίριες παρεμβάσεις και την ολόθυμη στήριξή μας στους σε Διαθεσιμότητα συναδέλφους.
Τις ευθείες βολές για «…υπόγειες επαφές με κυβερνητικούς παράγοντες…» και για «…γνωριμίες», τις επιστρέφουμε ευθέως στον άθλιο συκοφάντη που τις διατύπωσε ! Δεν αγγίζουν και δεν αφορούν την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
Η ΟΛΤΕΕ πραγματοποίησε ΜΟΝΟ θεσμικές συναντήσεις, με ΘΕΣΜΙΚΟΥΣ εκπροσώπους του Υπουργείου ! Πάντα στο ΦΩΣ της ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ! Με Υπομνήματα και Δελτία Τύπου πουπάντα δημοσιεύονταν στα ΜΜΕ. ΠΟΤΕ στο σκοτάδι, ΠΟΤΕ με εξωθεσμικούς, ΠΟΤΕ σταγνωστά …«γραφεία ευρέσεως εργασίας», ΠΟΤΕ σε «διαδρόμους» και «παραμάγαζα».
Σε ότι αφορά τους σε Διαθεσιμότητα Εκπαιδευτικούς, επιδιώξαμε επαφές στις οποίεςπαραβρίσκονταν ΠΑΝΤΑ εκπρόσωποι της Συντονιστικής Επιτροπής Αθηνών. Δεν πήγαμεΠΟΤΕ ΜΟΝΟΙ, ΠΟΤΕ ΕΡΗΜΗΝ των άμεσα ενδιαφερομένων.
Η συγκεκριμένη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας στις 22-8-2014, αφορούσε πλήθος θεμάτων«εφ’ όλης της ύλης». Στο Υπόμνημα που καταθέσαμε, περιλαμβάνονται επιγραμματικά πάνω απότριάντα (30) καυτά ζητήματα για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή.
Προτάξαμε ως πρώτο τη «διαθεσιμότητα». Πράξαμε κακώς;
Ζητήσαμε κάτι που ΔΕΝ ζητούν τα Συντονιστικά;
Η ΕΠΙΣΗΜΗ και ΔΗΜΟΣΙΑ συνάντηση μιας Ομοσπονδίας με τον Υπουργό, εντάσσεται στις «…υπόγειες επαφές με κυβερνητικούς παράγοντες» και στις «…γνωριμίες»;
Την επομένη της συνάντησης με τον Υπουργό, η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. διένειμε στα ΜΜΕ Δελτίο Τύπου (βλ.:
http://www.oltee.gr/?p=3213). Δεν ήταν αρκετό; Χρωστάμε «προσωπική ενημέρωση» σε κάποιον; Γιατί διαμαρτύρεται
ΜΟΝΟ ο συντάκτης του ρυπαρογραφήματος και
ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑΝ τα ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΑ ανά την Ελλάδα;
ΕΛΕΟΣ…
Δ. Προτάσεις και τρόποι που «προσβάλλουν την αξιοπρέπεια του δασκάλου»
Δήλωση «ΑΠΟΡΟΥΝΤΟΣ» :
«…δεν εξουσιοδοτούμε κανέναν να …«διαπραγματεύεται» για εμάς με προτάσεις και τρόπους που προσβάλλουν την αξιοπρέπεια του επαγγέλματος του δασκάλου, που επί πολλά χρόνια υπηρετήσαμε».
ΑΠΟΡΙΑ της ΟΛΤΕΕ :
Ποια πρότασή μας και ποιοί «τρόποι» μας προσβάλλουν «…την αξιοπρέπεια του επαγγέλματος τουδασκάλου…» ;
Αντίθετα, το «ύφος» και το «ήθος» του δημοσιεύματος αποκαλύπτει ότι ο συνάκτης είναι πράγματι«επαγγελματίας» (στο …είδος του), αλλά σε καμιά περίπτωση «Δάσκαλος», το έργο του οποίου (παρεμπιπτόντως) εμείς εμμένουμε να χαρακτηρίζουμε ως «Λειτούργημα» και όχι «επάγγελμα» !!
Ε. Ποιους «διαθέσιμους» εκφράζει η ΟΛΤΕΕ
«ΑΠΟΡΙΑ» :
«Ποιούς «διαθέσιμους» εκφράζει η ΟΛΤΕΕ και ποιόν νομιμοποιείται να εκπροσωπεί κατά τη συνάντησή της με τον υπουργό Παιδείας, όταν θέτει θέματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα ? » «…δεν εξουσιοδοτούμε κανέναν να μας «εκπροσωπεί» χωρίς να μας ρωτήσει, ούτε να «διαπραγματεύεται» για εμάς…» «…Παλεύουμε για τη δικαίωσή μας μέσα από τα συνδικάτα μας και στο φώς της συλλογικής δράσης και της δημοκρατικής πολιτικής αντιπαράθεσης, έντιμα και καθαρά».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ της ΟΛΤΕΕ:
Η ΟΛΤΕΕ είναι το Δευτεροβάθμιο Συνδικαλιστικό Όργανο των κατά τόπους Πρωτοβάθμιων Ενώσεων ΕΛΤΕΕ. Μέλη των ΕΛΤΕΕ είναι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα σχολεία της Τ.Ε.Ε. Όσοι από αυτούς βρέθηκαν από τις 22 Ιουλίου 2013 υπό καθεστώς διαθεσιμότητας, εξακολουθούν να είναι μέλη μας. Ακόμη και μέσα στο Διοικητικό της Συμβούλιο η …«
δημοκρατία της ΟΛΤΕΕ» διαθέτει δύο (2) εκπαιδευτικούς σε «διαθεσιμότητα» (βλ.:
http://www.oltee.gr/?p=202). Κατά τον συντάκτη του επαίσχυντου δημοσιεύματος, ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΥΣ δεν μπορεί να εκφράζει η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. όταν θέτει θέματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα;
Πέραν αυτών, η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. και οι Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. λειτουργούν νόμιμα, με Καταστατικά εγκεκριμένα από τα Πρωτοδικεία της έδρας τους, είναι καταχωρημένες στα «Βιβλία Αναγνωρισμένων Σωματείων», τα Δ.Σ. τους συγκροτούνται από τους εκλεγμένους με αρχαιρεσίες εκπροσώπους των εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. και εκφράζουν αντιπροσωπευτικά την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε αυτήν.
Νόμιμα, συντεταγμένα και Καταστατικά !
Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. νομιμοποιείται ΑΠΟΛΥΤΑ να εκπροσωπεί, κατά τη συνάντησή της με τον Υπουργό Παιδείας, τους εκπαιδευτικούς της Τ.Ε.Ε. μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται και τα ΜΕΛΗ μας που βρίσκονται υπό καθεστώς διαθεσιμότητας !
Αντιστρόφως, ο ανώνυμος συντάκτης των «αποριών», μέσα από ποια «…συνδικάτα μας…» παλεύει για τη δικαίωσή του; Η «Γ.Σ. 3-9-2014» είναι «ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ» ;; Λειτουργεί συντεταγμένα, έχει καταστατικό; Ποιος είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος;
Έντιμα και καθαρά !
Στ. Στήριξη των ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΩΝ από την ΟΛΤΕΕ
«ΑΠΟΡΙΑ» :
«…Σε κάθε πόλη, από τον Αύγουστο του 2013, δημιουργήθηκαν συντονιστικές επιτροπές από τους εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα…» «Γιατί η ΟΛΤΕΕ απέχει συστηματικά από τις Γενικές μας Συνελεύσεις, αν και καλείται επίσημα να συμμετέχει σ’ αυτές ? …Αφού κόπτεται τόσο για την ΤΕΕ γιατί δεν στηρίζει τις δράσεις μας, ούτε συμμετέχει σ’ αυτές ? ».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ της ΟΛΤΕΕ:
Το αν και κατά πόσο «κόπτεται» η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. για την Τ.Ε.Ε., για την στήριξη, την προβολή και την ανάπτυξή της, το έχει αποδείξει με έργα και δεν το διαπραγματεύεται με το συντάκτη του κατάπτυστου δημοσιεύματος (βλ: ενδεικτικά
http://www.oltee.gr/?p=646,
http://www.oltee.gr/?p=713,
http://www.oltee.gr/?p=2598,
http://www.oltee.gr/?p=1532,
http://www.oltee.gr/?p=1356,
http://www.oltee.gr/?p=670,
http://www.oltee.gr/?p=1479,
http://www.oltee.gr/?p=1350, κ.α.).
«…Σε κάθε πόλη …δημιουργήθηκαν Συντονιστικές Επιτροπές…».
Σε ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ; Όχι βέβαια. Μόνο στις μεγάλες. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί, διασκορπισμένοι σε όλη την Ελλάδα, πώς «συντονίζονται» ;
Και τον Ιούλιο του 2013;
Μέσα στη δίνη των γεγονότων δεν έγινε κανένας αγώνας;
Σκόπιμα ο συντάκτης αποσιωπά το γεγονός ότι οι ΠΡΩΤΟΙ αγωνιστικοί πυρήνες των εκπαιδευτικών σε Διαθεσιμότητα δημιουργήθηκαν στη Θεσσαλονίκη από τις συντονισμένες δράσεις των τοπικών Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.
Το
blog της
Β΄ Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Θεσσαλονίκης αποτέλεσε το
πρώτο σημείο αναφοράς και συντονισμού των δράσεων (βλ.:
http://www.belteeth.gr/index.php/list-menu-nomikou-agona/160-draseis) Η
πρώτησυντονιστική επιτροπή αγώνα συστάθηκε από τους Προέδρους των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., τον Αντιπρόεδρο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. και μέλη των Ενώσεών μας. Οι
δύο πρώτες γενικές συνελεύσεις έγιναν στο συγκρότημα ΕΠΑ.Λ. Νεάπολης με πρωτοβουλία των δύο Ενώσεών μας. Στην
πρώτη διαδήλωση και πορεία (10-7-2014) στη Θεσσαλονίκη υπήρχαν
ΜΟΝΟ τα δικά μας πανό και της ΟΚΔΕ (βλ.:
http://www.oltee.gr/?p=1439).
Όταν, στη συνέχεια, ανέλαβαν τα Συντονιστικά των Εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα, στηρίξαμε με όλες μας τις δυνάμεις τη αυτόνομη λειτουργία και δράση τους. Πάμπολλες είναι οι δράσεις,πρωτοβουλίες και προσκλήσεις της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. σε κινητοποιήσεις στήριξης των Συντονιστικών, όπως προκύπτει από τα δελτία τύπου:
http://www.oltee.gr/?p=637,
http://www.oltee.gr/?p=620,
http://www.oltee.gr/?p=627,
http://www.oltee.gr/?p=631,
http://www.oltee.gr/?p=677,
http://www.oltee.gr/?p=697,
http://www.oltee.gr/?p=722,
http://www.oltee.gr/?p=730,
http://www.oltee.gr/?p=2061,
http://www.oltee.gr/?p=2503,
http://www.oltee.gr/?p=2586,
http://www.oltee.gr/?p=2688,
http://www.oltee.gr/?p=3129,
http://www.oltee.gr/?p=484,…,
από τα δημοσιευμένα έγγραφα:
http://www.oltee.gr/?p=867,
http://www.oltee.gr/?p=869,
http://www.oltee.gr/?p=865,
http://www.oltee.gr/?p=863,
http://www.oltee.gr/?p=861,
http://www.oltee.gr/?p=848,
http://www.oltee.gr/?p=851,
http://www.oltee.gr/?p=843,
http://www.oltee.gr/?p=943,
http://www.oltee.gr/?p=841,
http://www.oltee.gr/?p=839,
http://www.oltee.gr/?p=834,
http://www.oltee.gr/?p=377,
http://www.oltee.gr/?p=380,
http://www.oltee.gr/?p=830,
http://www.oltee.gr/?p=2291,
http://www.oltee.gr/?p=2312,
http://www.oltee.gr/?p=3242,…
και πλήθος άλλων.
Στις 29-10-2013 πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. κοινή συνεδρίαση του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας με ΟΛΑ τα μέλη (σε απαρτία) της Συντονιστικής Επιτροπής Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα. Το έπραξε αυτό κάποια άλλη Ομοσπονδία;
Στις 14-11-2013 προκαλέσαμε συνάντηση με τον
Υφυπουργό Παιδείας στην οποία παραβρέθηκε μετά από πρόσκλησή μας
αντιπροσωπεία της Συντονιστικής Επιτροπής Αθηνών (βλ:
http://www.oltee.gr/?p=727).
Στις 21-1-2014 προκαλέσαμε συνάντηση με τον
Τομέα Παιδείας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στην οποία παραβρέθηκε μετά από πρόσκλησή μας
αντιπροσωπεία της Συντονιστικής Επιτροπής Αθηνών(βλ:
http://www.oltee.gr/?p=1000).
Στις 5-12-2013 το ένα από τα δύο σε διαθεσιμότητα μέλη του Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
συμμετείχε στη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας που προκάλεσε η Ο.Λ.Μ.Ε. (βλ:
http://www.oltee.gr/?p=730).
Στις συνελεύσεις της Συντονιστικής Επιτροπής Αθηνών συμμετείχε ο ίδιος σε διαθεσιμότητα συνάδελφος, μέλος του Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
Ο Αντιπρόεδρος της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. παραβρέθηκε σε τρείς τουλάχιστον συνελεύσεις της Συντονιστικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης, στον Ευκλείδη, στην αίθουσα συνελεύσεων της ΕΔΟΘ-ΑΔΕΔΥ και στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Μέλη των τοπικών Ενώσεών μας (Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.) που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα συμμετέχουν στις συνελεύσεις των Συντονιστικών Επιτροπών.
Κατά τα άλλα «…η ΟΛΤΕΕ απέχει συστηματικά από τις Γενικές μας Συνελεύσεις, αν και καλείται επίσημα να συμμετέχει σ’ αυτές…» !!
Προκαλούμε
τον άθλιο συκοφάντη του δημοσιεύματος να δώσει στη δημοσιότητα ΕΣΤΩ και ΜΙΑ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ» προς την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. από οποιοδήποτε Συντονιστικό στην Ελλάδα, την οποία να …«αγνοήσαμε» !!
Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. στήριξε και στηρίζει ανεπιφύλακτα ΟΛΑ τα αιτήματα των Συντονιστικών.
Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. ήταν και παραμένει πάντα ανοιχτή σε κάθε μορφής συνεργασία με τα Συντονιστικά.
Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. – πάρα τον ανομολόγητο πόθο κάποιων – βρίσκεται και θα βρίσκεται πάντα στις επάλξεις υπερασπιζόμενη τα Δημόσια Τεχνικά Επαγγελματικά σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τους Εκπαιδευτικούς τους (σε διαθεσιμότητα και μη).
Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. θα παραμείνει μια ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ από κομματικά συμφέρονταιαγωνιστική δύναμη, όσο υπάρχουν Αγωνιστές Εκπαιδευτικοί που θα την τιμούν με την παρουσία και με την ψήφο τους.
ΑΥΤΟΙ, οι Αγωνιστές Εκπαιδευτικοί, μας δίνουν τη δύναμη να υψώνουμε διαρκώς ΦΩΝΗ και ΑΝΑΧΩΜΑ αντίστασης και αυτή τη φωνή δεν θα την χρωματίσει κανένας μηχανισμός προς ίδιον όφελος και, πολύ δε περισσότερο, δεν θα την φιμώσει κανείς και μάλιστα …«ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ» !