Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων Επαγγελματικών Σχολών ΕΠΑΣ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

http://www.digital-in.info/belteeth/images/Documends/dikaiwmata.pdf




Καλωσορίσατε στον διαδικτυακό τόπο της Ένωσης Λειτουργών Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης




Επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων ΕΠΑΣ

Επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων Επαγγελματικών Σχολών ΕΠΑΣ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Μέχρι 21/09/2010 υπεύθυνη Αρχή για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΕΠΑ.Σ ήταν η Εθνικής Επιτροπής Καθορισμού Επαγγελματικών Δικαιωμάτων (ΕΕΚΕΔ) του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ). Έργο της ΕΕΚΕΔ είναι η εισήγηση προς το Δ.Σ. του ΟΕΕΚ για θέματα που αφορούν τον καθορισμό επαγγελματικών δικαιωμάτων κατόχων τίτλων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, ανά ειδικότητα και επίπεδο κατάρτισης, σύμφωνα με το άρθρο 6, παρ. Ι του ν, 2009/1992 προκειμένου να εκδοθούν τα σχετικά Π.Δ. ΟιΕπαγγελματικές Σχολές ιδρύθηκαν με τον Νόμο 3475 (ΦΕΚ 146 13-7-2006) ο οποίος αναφέρει στο άρθρο 6 παράγραφος 3: «α) Να λάβουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις», και στο άρθρο 12 αναφέρει : «Στους αποφοίτους των ΕΠΑ.Σ. χορηγείται πτυχίο επιπέδου 3 της περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 2009/1992 το οποίο τους παρέχει τη δυνατότητα να λάβουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και να εγγραφούν στα ΙΕΚ. 
Τα επαγγελματικά Δικαιώματα των αποφοίτων των ΕΠΑ.Σ καθορίζονται από τις διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 6 του ν.2009/1992»
Ο νόμος 2009/1992 στο άρθρο 6 παρ.3 αναφέρει :
«Τίτλοι και επαγγελματικά δικαιώματα …
3. Πτυχία επαγγελματικής εκπαίδευσης επιπέδου 3, που χορηγείται στους αποφοίτους των τεχνικών –επαγγελματικών Λυκείων (ΤΕΛ) ή σε αποφοίτους τμήματος ειδίκευσης πολυκλαδικών λυκείων»

Οπότε τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων της ΕΠΑ.Σ είναι επαγγελματικά δικαιώματα κατόχων πτυχίου επιπέδου 3 της περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 2009/1992συμπίπτουν δηλαδή με τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων (ΤΕΛ) του Νόμου 1566/85 που μετατράπηκαν σε Τεχνικά - Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (ΤΕΕ) με τον Νόμος 2640/98 και ειδικότερα σε Α’ Κύκλο που σύμφωνα με το Άρθρο 2 παράγραφος 4 του 2640/98 «Οι μαθητές μετά την αποφοίτηση τους από τον Α' κύκλο σπουδών χορηγείται, κατόπιν εξετάσεων, πτυχίο επιπέδου 2 του άρθρου 6 παρ. 1 περ. β' του ν.2009/1992.» και Β’ Κύκλο που σύμφωνα με το Άρθρο 2 παράγραφος 5 του ίδιου Νόμου «Στους μαθητές μετά την αποφοίτηση τους από το Β' κύκλου σπουδών χορηγείται, κατόπιν εξετάσεων, πτυχίο επιπέδου 3 του άρθρου 6 παρ. 1 περ. γ' του ν.2009/1992».
Αυτό που έλειπε ήταν οι αντιστοιχίες των ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Σ με αυτές των ΤΕΕ Β’ κύκλου ώστε να γνωρίζουν οι πτυχιούχοι μας σε πια επαγγελματικά δικαιώματα αντιστοιχεί το πτυχίο τους.
Το ΥΠΔΒΜΘ πρόσφατα ανακοίνωσε ότι στις 25.6.2010, η Εθνική Επιτροπή Καθορισμού Επαγγελματικών Δικαιωμάτων (ΕΕΚΕΔ) του ΟΕΕΚ σε συνεδρίασή της η Επιτροπή κατέληξε ομόφωνα στις ακόλουθες αντιστοιχίες:

Αντιστοιχίες ειδικοτήτων ΕΠΑΣ και ειδικοτήτων ΤΕΕ Β’ κύκλουΕιδικότητες Επαγγελματικών
Σχολών Ε.Π.Α.Σ.Ειδικότητες Τ.Ε.Ε. Β’ Κύκλου
Εργαλειομηχανών CNCΕργαλειομηχανών CNC
Μηχανοσυνθετών ΑεροσκαφώνΜηχανοσυνθετών Αεροσκαφών
Κτιριακών ΈργωνΚτιριακών Έργων
Σχεδιασμού Εσωτερικών ΧώρωνΣχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων
ΑργυροχρυσοχοΐαςΑργυροχρυσοχοΐας
ΕπιπλοποιίαςΕπιπλοποιίας
Κεραμικής-ΠηλοπλαστικήςΚεραμικής-Πηλοπλαστικής
Ψηφιδογραφίας-ΥαλογραφίαςΨηφιδογραφίας-Υαλογραφίας
Συντήρησης Έργων Τέχνης-ΑποκατάστασηςΣυντήρησης Έργων Τέχνης-Αποκατάστασης
Βοηθών ΟδοντοτεχνιτώνΒοηθών Οδοντοτεχνιτών
Βοηθών ΦυσιοθεραπευτώνΒοηθών Φυσικοθεραπευτών
Βοηθών Ακτινολογικών ΕργαστηρίωνΒοηθών Ακτινολογικών Εργαστηρίων
Βοηθών ΦαρμακείωνΒοηθών Φαρμακείων
Χημικών Εργαστηρίων και
Ποιοτικού Ελέγχου Υλικών
Χημικών Εργαστηρίων και
Ποιοτικού Ελέγχου Υλικών
Αισθητικής ΤέχνηςΑισθητικής Τέχνης
Κομμωτικής ΤέχνηςΚομμωτικής Τέχνης
Όπως ανακοίνωσε ακόμη το υπουργείο Παιδείας, για όσες από τις παραπάνω ειδικότητες Τ.Ε.Ε. Β’ κύκλου υφίστανται επαγγελματικά δικαιώματα αυτά μεταφέρονται χωρίς διαφοροποιήσεις στις αντίστοιχες ειδικότητες των Ε.Π.Α.Σ. Σε ότι όμως αφορά τις ειδικότητες "Τεχνιτών Ηλεκτρολογικών Εργασιών" των Επαγγελματικών Σχολών (Ε.Π.Α.Σ.), "Τεχνιτών Αερίων Καυσίμων" των Επαγγελματικών Σχολών (Ε.Π.Α.Σ.), "Θερμοϋδραυλικών Εγκαταστάσεων και Συντηρητών Κεντρικής Θέρμανσης" (Ε.Π.Α.Σ.) και "Αμαξωμάτων" (Ε.Π.Α.Σ.) για το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων έχει ξεκινήσει η διαβούλευση και θα εξεταστεί σε συνεννόηση με εκπροσώπους των αρμόδιων Υπουργείων.

Τέλος, αποφασίστηκε ότι οι ειδικότητες που ακολουθούν καθώς είναι νέες ειδικότητες και δεν προκύπτει αντιστοιχία με το παλιό σύστημα στο ίδιο επίπεδο, θα εξετασθεί η ρύθμιση των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων σε επόμενη συνεδρίαση. Πρόκειται για τις εξής:

1)«Ξυλογλυπτικής-Διακοσμητικής Επίπλου»,
2)«Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος»,
3) «Αγροτικών Μηχανημάτων»,
4)«Αμπελουργίας-Οινοτεχνίας»,
5)«Φυτοτεχνικών Επιχειρήσεων-Αρχιτεκτονική τοπίου»,
6)«Θερμοκηπιακών Κατασκευών και Καλλιεργειών»,
7) «Δενδροκομίας»,
8) «Ζωοτεχνίας»,
9) «Γαλακτοκομίας-Τυροκομίας»,
10) «Επιχειρήσεων Αγροτουρισμού και Αγροβιοτεχνίας»,
11) «Ξενοδοχειακών και Επισιτιστικών Υπηρεσιών»,
12) «Μαγειρικής Τέχνης»,
13) "Ζαχαροπλαστικής Τέχνης".

Η ΕΕΚΕΔ δεν υφίσταται πλέον, κατόπιν της θέσης σε ισχύ των διατάξεων του ν. 3879/2010 «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και Λοιπές διατάξεις» (ΦΕΚ Α 163 21.9.2010). Με τον προαναφερόμενα νόμο καταργήθηκε ο Οργανισμός Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ), ο αντιπρόεδρος του οποίου, εκ της θέσεώς του, ήταν και ο πρόεδρος της ως άνω Επιτροπής και συστάθηκε νέος φορέας με την επωνυμία Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων» (ΕOΠΠ). Σκοπός του προαναφερόμενου φορέα είναι, μεταξύ άλλων, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 2ζ. του άρθρου 11 του ως άνω νόμου, «η εισήγηση του καθορισμού των επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων προσόντων που αποκτώνται στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης, πλην της ανώτατης εκπαίδευσης».
Μία απο τις πρώτες συνεδριάσεις του ΕΟΠΠ είχε και ως θέμα την Μεταφορά Επαγγελματικών Δικαιωμάτων των Τ.Ε.Ε. Α΄ & Β΄ κύκλου και των ΤΕ.Λ. & ΤΕ.Σ. στα ΕΠΑ.Σ.-ΕΠΑ.Λ. Έτσι λαμβάνοντας υπόψη την απόφαση του ΔΣ του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων (ΕΟΠΠ) «Αντιστοίχιση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ με ΤΕΕ Α΄ και Β΄ κύκλου,  ΤΕΛ και ΤΕΣ και μεταφορά Επαγγελματικών Δικαιωμάτων των ΤΕΕ Α΄ και Β΄ κύκλου και των ΤΕΛ & ΤΕΣ στα ΕΠΑΣ-ΕΠΑΛ», η Υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, προέβη στη ρύθμιση τωνΕπαγγελματικών Δικαιωμάτων των ειδικοτήτων εκείνων των αποφοίτων ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ για τις οποίες εκκρεμούσε η σχετική διαδικασία.
Με τη ρύθμιση αυτή, το Υπουργείο Παιδείας βάζει τέλος στην ταλαιπωρία χιλιάδων αποφοίτων ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, οι οποίοι αδυνατούσαν να λάβουν άδειες ασκήσεως επαγγέλματος, επιλύοντας έτσι ένα πρόβλημα που εκκρεμούσε επί σειρά ετών.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ
 
     Tο Κ.Ε.Κ. Νομού Κορινθίας, διοργανώνει σεμινάρια εκμάθησης ηλεκτρονικών υπολογιστών στα πλαίσια της πράξης «Επιχορήγηση με επιταγές κατάρτισης για τη λήψη υπηρεσιών κατάρτισης και πιστοποίησης για ανέργους (Training Voucher)».
Τα προγράμματα απευθύνονται σε εγγεγραμμένους ανέργους του μητρώου του ΟΑΕΔ που έχουν ήδη επιλεγεί. Τα σεμινάρια είναι διάρκειας 100 ωρών και περιλαμβάνουν τις βασικές θεματικές ενότητες που χρειάζεται ένας χειριστής ηλεκτρονικών υπολογιστών (Βασικές Έννοιες Υπολογιστών, Χρήση Υπολογιστή & Διαχείριση Αρχείων, Επεξεργασία κειμένου, Υπολογιστικά φύλλα, Παρουσιάσεις, Βάσεις Δεδομένων και υπηρεσίες διαδικτύου).
Μετά το πέρας της κατάρτισης, οι ωφελούμενοι θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης του αναγνωρισμένου φορέα Diploma. Για να διασφαλίσει το Κ.Ε.Κ. Ν. Κορινθίας την επιτυχία αλλά και την ποιότητα της μαθησιακής και εξεταστικής διαδικασίας, έχει προμηθευτεί ειδικά εκπαιδευτικά λογισμικά αυτοεκπαίδευσης και πλατφόρμας e-learning. Επιπλέον θα χορηγήσει σε όλους βιβλίο σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, καθώς επίσης και τη δυνατότητα επανεξέτασης για κάθε ενότητα.
Με εμπειρία αρκετών ετών, και με σταθερή ποιότητα και αξία το Κ.Ε.Κ. Ν. Κορινθίας είναι σε θέση να σας προετοιμάσει και να σας δώσει εφόδια που θα σας βοηθήσουν στην επίτευξη των μελλοντικών σας στόχων.
 
Δείτε τη συνημμένη αφίσα.
 
Πληροφορίες παρέχονται στο Κ.Ε.Κ. Ν. Κορινθίας
Τηλ: 2741022344
Κόρινθος, Κωστή Παλαμά 53
www.keknkor.gr , keknkor@otenet.gr
 
 
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΡΟΥΜΑΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
 
Την Τρίτη 10 Ιουλίου 2012, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας κ. Γ. Δέδες, υποδέχτηκε στο γραφείο του στην Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας αντιπροσωπεία της Ρουμανικής Κρατικής τηλεόρασης Televiziunea Romana TVR, με επικεφαλής τη δημοσιογράφο κα. Λουίζα Μπαρκάν. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της προσπάθειας ανάδειξης και ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος του Νομού, στη γείτονα χώρα της Ρουμανίας, μέσα από την παρουσίαση στην Ρουμανική τηλεόραση δημοσιογραφικού ρεπορτάζ και ντοκιμαντέρ για την Κορινθία.
Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε, η δημοσιογράφος ενδιαφέρθηκε για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Νομού και τους λόγους για τους οποίους ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει την Κορινθία ως βάση για τις τουριστικές του αποδράσεις. Η απάντηση του Αντιπεριφερειάρχη ήταν σαφής. Η Κορινθία αποτελεί «γεωγραφικό σταυροδρόμι» και ταυτόχρονα «σταυροδρόμι πολιτισμών». Παραλιακός νομός, με μεγάλο μήκος ακτογραμμής προσφέρει στον επισκέπτη όμορφες παραλίες σε συνδυασμό με μοναδικά ορεινά τοπία στα οποία μπορεί να μεταβεί κανείς από την παράκτια ζώνη του Νομού σε πολύ σύντομο χρόνο. Η απόσταση των τουριστικών προορισμών του Νομού από την Πρωτεύουσα παρέχει στον επισκέπτη το πλεονέκτημα της εγγύτητας με το Μητροπολιτικό κέντρο και τις σύγχρονες υποδομές του (αυτοκινητόδρομος, προαστιακός, εγγύτητα με αεροδρόμια και λιμάνια), ενώ η ιστορία και ο πολιτισμός της Κορινθίας με ένα μεγάλο δίκτυο αρχαιολογικών και πολιτιστικών διαδρομών και το μεγάλο πλούτο παραγωγής επώνυμων και διεθνώς γνωστών τοπικών προϊόντων κεντρίζουν το ενδιαφέρον του τουρίστα.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο ρεύμα κίνησης των Ρουμάνων επισκεπτών προς την Ελλάδα και η δημοσιογράφος ενημερώθηκε πως η ροή επισκεψιμότητας είναι αυξανόμενη, ενώ η Ρουμανία αποτελεί την έκτη χώρα σε πληθυσμό τουριστών με διανυκτέρευση στην Κορινθία, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία.
Εμφαντικά αναδείχθηκε  το στοιχείο του θρησκευτικού τουρισμού το οποίο είναι από τα κυρίαρχα για τις ομόδοξες ορθόδοξες χώρες. Αναφορά έγινε στον Απόστολο Παύλο και τις διαδρομές του στην Κορινθία, στις επιστολές του προς Κορινθίους, αλλά και στην ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής ομώνυμη εκκλησία που κοσμεί την πόλη της Κορίνθου. Αντίστοιχο ενδιαφέρον της δημοσιογράφου υπήρξε και για άλλα θρησκευτικά μνημεία, εκκλησίες και μοναστήρια του Νομού.
Τέλος, ο Αντιπεριφερειάρχης αναφέρθηκε στην αγροτική παραγωγή της Κορινθίας και στα παραδοσιακά τοπικά προϊόντα που παράγονται στο Νομό μας, όπως το κρασί, τα σταφύλια, τα εσπεριδοειδή και το λάδι που σχετίζονται με το μεσογειακό τρόπο διατροφής και επεσήμανε πως οι δρόμοι του κρασιού στην Κορινθία και οι δρόμοι του λαδιού και της ελιάς στην Πελοπόννησο αναδεικνύουν τα κυρίαρχα στοιχεία του διατροφικού πολιτισμού της περιοχής μας.
Η αντιπροσωπεία φιλοξενείται με τη φροντίδα της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας και την αφιλοκερδή προσφορά των ξενοδόχων σε καταλύματα του Νομού και πραγματοποιεί επισκέψεις σε χώρους αρχαιολογικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος για την πραγματοποίηση του ντοκιμαντέρ στη Ρουμανική κρατική τηλεόραση, ενώ υπάρχουν προγραμματισμένες συναντήσεις της και με άλλους τοπικούς φορείς.
 

Γιάννης Δ. Μπάρτζης ΟΡΧΑΝ - Στην αυλή των Παλαιολόγων (μυθιστορία)



Γιάννης Δ. Μπάρτζης

ΟΡΧΑΝ - Στην αυλή των Παλαιολόγων
(μυθιστορία)
Eκδοτικός οίκος Αντώνιος Σταμούλης – Θεσσαλονίκη 2012, σελίδες 314.


Ένα νέο ιστορικό μυθιστόρημα του Γιάννη Δ. Μπάρτζη κυκλοφόρησε  αυτές τις ημέρες, με τίτλο Ορχάν – Στην αυλή των Παλαιολόγων.
Είναι μια φανταστική ιστορία (μυθιστορία τη χαρακτηρίζει ο συγγραφέας) με κεντρικό πρόσωπο τον Τούρκο πρίγκιπα Ορχάν, της οικογένειας των Οσμανιδών, ο οποίος πέρασε πολλά χρόνια της ζωής του στο παλάτι των Παλαιολόγων στην Κωνσταντινούπολη. Έτσι έζησε από κοντά τις διαδικασίες της συνόδου για την ένωση των εκκλησιών στη Φερράρα και στη Φλωρεντία, ενώ κατά τις δραματικές στιγμές της Άλωσης της Πόλης έλαβε μέρος ενεργό στην άμυνα.
Στο μυθιστόρημα ερευνώνται -πάντα βέβαια με τη συνδρομή της συγγραφικής δημιουργικής φαντασίας- καίρια ερωτήματα, όπως:
Γιατί άραγε ένας Τούρκος πρίγκιπας βρίσκεται στην αυλή των Παλαιολόγων και αγωνίζεται στα τείχη της Κωνσταντινούπολης μαζί με τους Ρωμιούς, να μην πέσει η Πόλη στα χέρια του στενού του συγγενή, Μωάμεθ;
Γιατί μετάνιωσαν τόσο γρήγορα, όσοι υπέγραψαν στη Φλωρεντία για την Ένωση των εκκλησιών, υποτασσόμενοι στη Δύση και στον Πάπα; Γιατί στις λοιδορίες του πλήθους δήλωναν δημοσίως: «Η χειρ αύτη υπέγραψεν... κοπήτω!»;
Εντυπωσιάζουν οι ιστορικοί παραλληλισμοί της τότε εποχής με τη σημερινή, όπως τους χειρίζεται και τους παρουσιάζει ο συγγραφέας.
Στη Φλωρεντία το 1439 υπογράφτηκε ένα «μνημόνιο» υποταγής των Ορθοδόξων Βυζαντινών στην εξουσία της Δύσης, που την εξέφραζε οικονομικά, πολιτικά και στρατιωτικά ο Πάπας της Ρώμης.
Και αφού δηλώθηκε η υποταγή των Ορθοδόξων, με μόνο κίνητρο -και φοβικό επιχείρημα- να δοθεί η απαραίτητη βοήθεια από τους Δυτικούς, ώστε να μη χαθεί το Βυζάντιο..., να μην πέσει στα χέρια των Τούρκων... τελικά η συμφορά δεν αποφεύχθηκε... Ο λαός διχάστηκε βαθύτατα και το Βυζάντιο αλώθηκε και χάθηκε για πάντα... 
Πώς βίωσε λοιπόν αυτός ο ευγενής, αλλοεθνής και αλλόθρησκος Ορχάν, την οδυνηρή πορεία των Παλαιολόγων, από το «μνημόνιο» της Φλωρεντίας ως την άλωση της Πόλης;
Βεβαίως δεν πρόκειται για ιστορικό ντοκουμέντο αλλά για φανταστικό μυθιστόρημα. Είναι η συγκλονιστική αφήγηση για μιαν απέλπιδα πολιτική και για έναν μοιραίο έρωτα στα χρόνια των τελευταίων αυτοκρατόρων του Βυζαντίου.
Είναι μια ιστορία που συναρπάζει και ταυτόχρονα θυμίζει κορυφαία πρόσωπα και κρίσιμες στιγμές των τελευταίων χρόνων του Βυζαντίου. Ένας αρμονικός συνδυασμός του «τέρπειν άμα και διδάσκειν».

Απόδοση 2ης ειδικότητας σε κλάδους εκπαιδευτικών


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση    : Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου
Τ.Κ. - Πόλη    : 104 36 Αθήνα
τηλέφωνο     : 210-5238973
fax               : 210-5202798
e-mail           : oltee.oltee@gmail.com
ηλεκτρον. σελ.        : http://www.oltee.gr
πληροφορίες  : Σεραφείμ Κερασιώτης
                     Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
τηλέφωνο     : 6936-449284
e-mail           : serker@sch.gr

Αθήνα, 10-7-2012
 Αριθμ. Πρωτ.: 015
ΠΡΟΣ :
1.  κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού

2.  κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου
Υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού
ΚΟΙΝ :
1.  τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
2.  τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
3.  τα Σχολεία Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ.
4.  τις Ενώσεις Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.)



ΘΕΜΑ:
Απόδοση 2ης ειδικότητας σε κλάδους εκπαιδευτικών
Σχετ.:
Το με αρ. πρωτ. 55083/Δ2/16-5-2012 έγγραφο του Υ.Π.Δ.Μ.Θ. με θέμα «Διευκρινίσεις σχετικά με την αριθμ. 21410/Δ2/29-2-2012 Υ.Α. (ΦΕΚ 549 Β΄, ΑΔΑ:Β4ΩΗ9-ΣΕ2) “Τροποποίηση της αριθμ. 81504/Δ2/19-7-2011 Απόφασης της Υπουργού ΠΔΒΜΘ Κριτήρια και διαδικασία απόδοσης δεύτερης ειδικότητας σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΦΕΚ 1811 τ.Β΄ /11-8-2011”»





Σχετικά με την απόδοση 2ης ειδικότητας σε κλάδους εκπαιδευτικών και τα ερωτήματα που είχαν ανακύψει, το Υπουργείο εξέδωσε την ως άνω σχετική διευκρινιστική εγκύκλιο για τις περιπτώσεις εκείνες των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν με το μεταπτυχιακό τους τίτλο, ώστε να είναι δυνατή η απόδοση της 2ης ειδικότητας με βάση το πρώτο τους πτυχίο. Αφορά για παράδειγμα τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 12.10 (Φυσικοί Ραδιοηλεκτρολόγοι) που είχαν ως βασικό πτυχίο αυτό του Φυσικού (ΠΕ 04.01), όπως και του κλάδου ΠΕ 19 (Πληροφορικής ΑΕΙ) που είχαν ως βασικό πτυχίο αυτό του Μαθηματικού (ΠΕ 03). Με την αρχική λανθασμένη ερμηνεία, δεν λάμβαναν 2η ειδικότητα από το βασικό τους πτυχίο, αλλά μόνο αυτή του μεταπτυχιακού τους διπλώματος. Η ως άνω εγκύκλιος θεράπευσε τις περιπτώσεις αυτές.
Σύμφωνα με αυτήν, πολλές Περιφερειακές Διευθύνσεις προέβησαν στην απόδοση της 2ης ειδικότητας (όπως η Π.Π.Δ.Ε. Αν. Μακεδ. & Θράκης, Στερεάς Ελλάδας, κ.α)., ενώ άλλες απέρριψαν τα σχετικά αιτήματα (όπως η Π.Π.Δ.Ε. Κρήτης, κ.α.).
Παρακαλούμε να προβείτε, άμεσα, σε σύσταση προς όλες τις Περιφ/κές Δ/νσεις για την ενιαία εφαρμογή της Υ.Α.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Επαγγελματική Σχολή Κορίνθου - Λουτρακίου (Κυρά Βρύση) Ειδικότητες

ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ






ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ

ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ



Οι πτυχιούχοι της ειδικότητας "Θερμουδραυλικών Εγκαταστάσεων και Συντηρητών Κεντρικής Θέρμανσης" θα είναι ικανοί να ασχοληθούν με επιτυχία στην εγκατάσταση, συντήρηση και επισκευή δικτύων σωληνώσεων για την εξαναγκασμένη ή φυσική κυκλοφορία ρευστών ( με τις απαραίτητες συσκευές και όργανα ) ακολουθώντας τις τεχνικές οδηγίες, τις προδιαγραφές και τους σχετικούς κανονισμούς. Μπορούν να απασχοληθούν σε εγκαταστάσεις ύδρευσης, αποχέτευσης, θέρμανσης κτιρίων, ως ελεύθεροι επαγγελματίες ή ως μισθωτοί σε επιχειρήσεις (βιομηχανίες - βιοτεχνίες, τεχνικές, εμπορικές και εργολαβικές επιχειρήσεις συναφών δραστηριοτήτων).



ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗ


 ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ-ΛΟΥΤΡΑΚΙ , ΚΥΡΑ ΒΡΥΣΗ ΜΕ  ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 15:30-19:30 ΕΠΑΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 2741080712 (κ.Δράκος)   ΚΙΝΗΤΟ:6945059220

 

 

 

ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ

ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΠΤΥΧΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ.

ΔΩΡΕΑΝ ΦΟΙΤΗΣΗ. 





Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Αλλαγές στην Παιδεία: Έως τον Δεκέμβριο οι θητείες των πρυτάνεων

Τροποποιήσεις επέρχονται στον νόμο για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προκειμένου τα πανεπιστήμια να λειτουργήσουν ομαλά από την προσεχή ακαδημαϊκή χρονιά, όπως προέκυψε από τις πολύωρες σημερινές συσκέψεις του υπουργού Παιδείας, Κ. Αρβανιτόπουλου, με εκπροσώπους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, που έληξαν αργά το απόγευμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές του υπουργείου Παιδείας, παρατείνεται ως τις 31 Δεκεμβρίου 2012 η θητεία των νυν πρυτανικών αρχών, που έληγε στις 31 Αυγούστου, αλλά μέσα στο αμέσως επόμενο διάστημα θα πρέπει σε όλα τα πανεπιστήμια και σε 8 ΤΕΙ να εκλεγούν τα νέα Συμβούλια Διοίκησης. Οι εκλογές θα πρέπει να διεξαχθούν με ευθύνη των πρυτάνεων και των προέδρων ΤΕΙ. Αν, όμως, παρατηρηθεί κωλυσιεργία τόσο οι πρυτάνεις, όσο και οι πρόεδροι ΤΕΙ θα παραπέμπονται για παράβαση καθήκοντος. Σημειώνεται ιδιαίτερα ότι την ευθύνη για την ολοκλήρωση των εκλογών θα έχουν οι πρυτάνεις και οι πρόεδροι.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, και επειδή το προηγούμενο διάστημα παρατηρήθηκε πολλές φορές κατά τη διάρκεια εκλογών ματαίωσή τους, λόγω καταλήψεων και κινητοποιήσεων, τώρα θα επιτρέπεται, όπου κριθεί αναγκαίο, να γίνεται η εκλογή με επιστολική ψήφο, ενώ στις υπόλοιπες περιπτώσεις θα διεξάγεται κανονικά με κάλπες.

Σημειώνεται ότι η Σύγκλητος έχει την ευθύνη των ακαδημαϊκών θεμάτων και τα Συμβούλια Διοίκησης τα οικονομικά και διοικητικά.

Δικαίωμα υποψηφιότητας τόσο για τη θέση του πρύτανη, όσο και του προέδρου ΤΕΙ, έχουν και όσοι σήμερα κατέχουν αυτές τις θέσεις, ενώ έως 31 Δεκεμβρίου θα πρέπει να έχουν εκλεγεί οι κοσμήτορες και οι προϊστάμενοι τμημάτων ΤΕΙ με τον νέο νόμο.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το υπουργείο Παιδείας προτίθεται ακόμη να αυξήσει το ωράριο διδασκαλίας των καθηγητών, ενώ αμέσως μετά την ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών, θα γίνει και η ανασυγκρότηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, που τής είχε δοθεί το όνομα «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ». Το νέο σχέδιο ανασυγκρότησης θα έχει διαφορετικό όνομα και θα περιλαμβάνει συγχωνεύσεις, καταργήσεις τμημάτων πανεπιστημίων και ΤΕΙ. Πρώτα απ΄όλα, όμως, θα συγκροτηθεί Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ), ενώ κάθε αλλαγή θα γίνεται κατόπιν εκτενούς διαλόγου. Και αυτή η διαδικασία προβλέπεται να ολοκληρωθεί ως τον επόμενο χρόνο, έτσι ώστε οι υποψήφιοι της επόμενης χρονιάς να συμπληρώσουν το νέο μηχανογραφικό, που θα προκύψει από την ανασυγκρότηση ολόκληρης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

newsit.gr

Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

ΝΤΡΟΠΗ! Κατάργησαν το δικαίωμα ελεύθερης πρόσβασης στα μουσεία, τα μνημεία και τους αρχαιολογικούς χώρους για τους εκπαιδευτικούς!

ΝΤΡΟΠΗ! Κατάργησαν το δικαίωμα ελεύθερης πρόσβασης στα μουσεία, τα μνημεία και τους αρχαιολογικούς χώρους για τους εκπαιδευτικούς!


23/07/2012 - 13:00


 
ΣΥΡΙΖΑ - Τάσος Κουράκης
 
 
Ερώτηση
                                                      Προς
                                               Τον κ. Υπουργό
Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού
 
                                                                                      
Θέμα:  «Απαράδεκτη προεκλογική ρύθμιση της τελευταίας στιγμής κατήργησε από τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη του Καλλιτεχνικού και Εικαστικού Επιμελητηρίου το δικαίωμα ελεύθερης πρόσβασης στα μουσεία, τα μνημεία και τους αρχαιολογικούς μας χώρους!»

       Με μία προεκλογική απόφαση, παραμονές των εκλογών της 17ης Ιουνίου (ΦΕΚ 1945/Β/15.6.2012), το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού κατήργησε από τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και όλων των ειδικοτήτων και από τα μέλη του Ελληνικού Καλλιτεχνικού και Εικαστικού Επιμελητηρίου το δικαίωμα της ελεύθερης πρόσβασης στα μουσεία, τα μνημεία και τους αρχαιολογικούς μας χώρους και περιόρισε  τις μέρες της δωρεάν εισόδου για το κοινό, αποκόπτοντας περεταίρω τα χαμηλά οικονομικά  στρώματα από την πολιτιστική μας κληρονομιά.
        Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα του, το Υπουργείο Πολιτισμού, προχώρησε στην απόφαση αυτή, μολονότι το δικαίωμα των εκπαιδευτικών να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους, δεν αποτελεί ευνοϊκή μεταχείριση και παροχή προς έναν επαγγελματικό κλάδο  αλλά  στοιχειώδη υποχρέωση της πολιτείας για την ενίσχυση και βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.  Η νέα αυτή περικοπή αποτελεί ένα ακόμη πλήγμα για τους εκπαιδευτικούς και για τους  καλλιτέχνες, οι οποίοι έχουν ήδη πληγεί βαρύτατα από τις μνημονιακές πολιτικές, και έχουν υποστεί  δραματική συρρίκνωση των  εισοδημάτων τους.

        Τώρα που τα Υπουργεία Παιδείας και Πολιτισμού συνενώθηκαν, ο νέος Υπουργός Παιδείας οφείλει να προχωρήσει άμεσα στην κατάργηση αυτής  της απαράδεκτης ρύθμισης, ώστε να αποδείξει ότι η σύνδεση πολιτισμού και παιδείας πραγματοποιήθηκε για να τονιστεί και να αξιοποιηθεί ο παιδευτικός χαρακτήρας του πολιτισμού και  όχι για να επιτευχθούν οι μνημονιακές πολιτικές των συγχωνεύσεων και της συρρίκνωσης του κράτους.
Ύστερα από τα παραπάνω ερωτάται ο κ. Υπουργός:
• Πρόκειται να καταργήσει άμεσα την διάταξη που στερεί το δικαίωμα της ελεύθερης εισόδου στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους στους  εκπαιδευτικούς και τα μέλη του Καλλιτεχνικού και Εικαστικού Επιμελητηρίου;
• Προτίθεται να λάβει μέτρα ώστε τα χαμηλά οικονομικά στρώματα του πληθυσμού, που έχουν πληγεί βαρύτατα από τα μνημονιακά μέτρα, να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στα μνημεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς;
                                                                       
                                                                                Ο ερωτών βουλευτής

  
                                                                                    Τάσος Κουράκης