Τρίτη 30 Απριλίου 2013

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΣΑΛΟΣ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΜΕΣΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ


ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΣΑΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΑΒΙΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΜΕΣΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!

Ο υπέργηρος Ραβίνος Γιτζάκ Καντούρι, με φήμη “αγίου” για τους Ισραηλίτες, που πέθανε στις 28 Ιανουαρίου 2006 σε ηλικία 111 ετών και στην κηδεία του μαζεύτηκαν πάνω από 200.000 Εβραίοι, λίγο πριν πεθάνει, ειδοποίησε τους μαθητές του ότι του φανερώθηκε σε όραμα ο Μεσσίας!

Έτσι άφησε ιδιόχειρο σημείωμα αποκαλύπτοντας το όνομά του Μεσσία, με την εντολή να ανοιχτεί ένα χρόνο μετά το θάνατό του!

Πράγματι το 2007, ανοίχτηκε το σημείωμα, όπου αναγραφόταν:

“Σχετικά με τη συντομογραφία του ονόματος του Μεσσία, Αυτός θα σηκώσει το λαό και θα αποδείξει ότι ο λόγος του και ο νόμος του έχουν κύρος. Αυτό έχω υπογράψει το μήνα του ελέους. Yitzhak Kaduri”!

Στα Εβραϊκά τα αρχικά των παραπάνω λέξεων, σχηματίζουν ένα όνομα Yehoshua ή Yeshua, που σημαίνει ΙΗΣΟΥΣ!

Τη συγκλονιστική αυτή ιστορία είχε αποκαλύψει στο ISRAEL TODAY ο δημοσιογράφος Aviel Schneider, ο οποίος όταν ερεύνησε πάρα πολλά ιδιόχειρα κείμενα του Ραβίνου, έμεινε έκπληκτος, γιατί σε πάρα πολλά ο Ραβίνος είχε ζωγραφήσει το σημείο του ΣΤΑΥΡΟΥ!

Επίσης αναφέρεται πως ο Ραβίνος Καντούρι, είχε πει στους μαθητές του, πως ο Μεσσίας θα φανερωθεί ξανά, μετά το θάνατο του Αριέλ Σαρόν, ο οποίος βρισκόταν ήδη σε κώμα εδώ και πάνω από έξι ολόκληρα χρόνια, μέχρι το 2007!
Η φανέρωση αυτή, φυσικά σημαίνει τη φανέρωση της μίας και μόνης Αλήθειας και στο Ισραήλ, με τα τραγικά γεγονότα του ταχέως επερχόμενου Γ΄ Παγκοσμίου Πολέμου και την επικράτηση του Ορθόδοξου Χριστιανισμού, που κρατά εκεί και τα Πανάγια Προσκυνήματα του Χριστού μας… φάρους και αποδείξεις ατράνταχτες συμβαίνουν μπροστά στα μάτια των πεπλανημένων… που θα δουν πια το Φως το Αληθινόν.

Ο Αριέλ Σαρόν (γεννημένος ως Αριέλ Σάινερμαν, στις 26 Φεβρουαρίου 1928) είναι Ισραηλινός πολιτικός και πρώην στρατηγός, 11ος Πρωθυπουργός του Ισραήλ, θέση την οποία εγκατέλειψε κατόπιν εγκεφαλικού επεισοδίου που υπέστη και το οποίο τον έριξε σε κώμα, από τις 4 Ιανουαρίου 2006. Υπήρξε διοικητής στον ισραηλινό στρατό (Τζαχάλ), από τη σύστασή του το 1948. Συμμετείχε στον πόλεμο της Ανεξαρτησίας του 1948, τη σφαγή στην Κίμπια το 1953, στον πόλεμο του Σουέζ το 1956, τον πόλεμο των Έξι Ημερών το 1967 και τον πόλεμο του Γιομ Κιπούρ το 1973.
Μετά τη συνταξιοδότησή του από το στρατό, εντάχθηκε στο ακροδεξιό κόμμα Λικούντ, υπηρετώντας σε αρκετά υπουργικά πόστα στις κυβερνήσεις του κόμματος, τις περιόδους 1977-1992 και 1996-1999. Το 2000, έγινε αρχηγός του Λικούντ, υπηρετώντας ως Πρωθυπουργός του Ισραήλ από το 2001 έως το 2006.

Διαβάστε τώρα τι έλεγε και ο γέροντας Παίσιος για να εκπλαγείτε!

Σημείο ότι πλησιάζει ή εκπλήρωση των προφητειών, θά είναι το γκρέμισμα του τεμένους του Όμάρ στά Ιεροσόλυμα. Θά το γκρεμίσουν, γιά νά ανοικοδομήσουν τόν Ναό τού Σολομώντος πού, όπως λένε, ήταν χτισμένος σ’ αυτήν τήν θέση. Τελικά οί Σιωνιστές θά εγκαταστήσουν τόν Αντίχριστο εκεί ως Μεσσία. Άκουσα ότι οί Εβραίοι ήδη ετοιμάζονται νά χτίσουν τόν Ναό τού Σολομώντος...

- Γέροντα, οί Εβραίοι, ενώ διαβάζουν τήν Παλαιά Διαθήκη, πώς δέν πιστεύουν στον Χριστό;

- Δεν πας να το πεις αυτό στους Εβραίους; Οι Εβραίοι είχαν ανέκαθεν φανατισμό. Καταλαβαίνουν, αλλά είναι ο εγωισμός πού τους τυφλώνει. Αν πρόσεχαν λίγο, δεν θα παρέμενε κανένας Εβραίος.

- Αυτά πού διάβαζαν, πώς τα ερμήνευαν;

- Πώς τα ερμήνευαν και πώς τα ερμηνεύουν! Τα πνευματικά νοήματα τα κάνουν υλικά. Αυτό λ.χ. πού λέει ό Προφήτης Ησαΐας, «εξανθήσει τα έρημα του Ιορδανού», να δεις πως το ερμήνευσαν. Για να δείξουν ότι άνθησε ή έρημος, γύρισαν κάποιον ποταμό, έκαναν πεζούλια, κήπους, φύτεψαν μπανανιές, λεμονιές, πορτοκαλιές, έφτιαξαν όλο περιβόλια, οπότε λένε «άνθησε ή έρημος»! Όλα έτσι τα ερμηνεύουν. Ενώ οι λόγοι αυτοί του Προφήτου αναφέρονται στην αναγέννηση του κόσμου με το Άγιο Βάπτισμα, με το λουτρό της παλιγγενεσίας.

- Τώρα περιμένουν τον επίγειο βασιλιά;

- Ναι, τον Αντίχριστο. Οι Ραβίνοι ξέρουν ότι ήρθε ο Μεσσίας και ότι Τον σταύρωσαν. Αφού έχω μάθει από ένα πρόσωπο ότι, όταν ψυχορραγεί ένας Εβραίος, πάει ο Ραβίνος και του λέει στο αυτί: «Ό Μεσσίας ήρθε». Βλέπεις, τους πειράζει ή συνείδηση, γιατί αισθάνονται ένοχοι, αλλά δεν ταπεινώνονται.

- Και τι κερδίζουν πού το λένε εκείνη την ώρα;

- Τίποτε• απλώς το λένε, επειδή τους πειράζει ή συνείδηση και νομίζουν ότι, αφού το είπαν, είναι εντάξει!…

- Και οι άλλοι δεν ακούνε;

- Όχι, στο αυτί το λένε. Και τα Εβραιόπουλα έχουν επαναστατήσει εναντίον των Ραβίνων. «Ό Μεσσίας, λένε, ήρθε• ποιόν Μεσσία περιμένετε;». Στην Αμερική μία ομάδα νέων πού ασχολούνται ιστορικά με την Αγία Γραφή εκδίδουν ένα περιοδικό, στο όποιο γράφουν: «Ό Μεσσίας ήρθε. Σε όποιον δεν πιστεύει ότι ήρθε ό Μεσσίας θα στέλνουμε δωρεάν το περιοδικό, ώσπου να πιστέψει. Όποιος πιστεύει να στέλνει συνδρομή, για να το στέλνουμε και σε άλλους, να πιστέψουν».

- Εβραίοι είναι αυτοί;

- Ναι, Εβραίοι.

- Έγιναν Χριστιανοί;

- Έ τώρα, το ότι πίστεψαν κάτι είναι.

- Μπορεί να υπάρχουν Ραβίνοι Κρυπτοχριστιανοί;

- Ραβίνοι να είναι Κρυπτοχριστιανοί; Μένει Ραβίνος ό άλλος, άμα γίνει Χριστιανός; Δηλαδή να διδάσκει στους Εβραίους ότι δεν ήρθε ό Μεσσίας και όταν ψυχορραγούν, να τους λέει ότι ήρθε ό Μεσσίας;

(το πιο πάνω απόσπασμα είναι από το βιβλίο ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ – ΛΟΓΟΙ Β’ – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ)

(http://www.pentapostagma.gr)

Δείτε:

(Rabbi Yitzchak Kaduri: Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ!!!)



Πολλοί λένε πως στις μέρες μας, όποιος διαβάζει Προφητείες των Αγίων μας, είναι σαν να διαβάζει σημερινή εφημερίδα!!!
Κλείστε την τηλεόρασή σας, τα "μέσα μαζικής τύφλωσης" δεν πρόκειται να σας πούνε τίποτε...

Κατεβάστε δωρεάν υπέροχα βιβλία ή έρευνές μας:
http://www.scribd.com/my_document_collections/3244615

Εγγραφείτε στο ιστολόγιό μας, προβάλετε τον ιστοχώρο μας, για να δυναμώσουμε την φωνή μας!!!
Είμαστε Ορθόδοξοι Έλληνες Χριστιανοί και κατέχουμε Αλήθειες, που είναι κρίμα να μην γνωρίζουμε...

Με εκτίμηση, ΓΧΝν.
http://church-taxiarchon-kernitsas.blogspot.com
http://aromapanagias.blogspot.com
http://aeropsekasmostripolisarcadias.blogspot.com

"ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ" Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΜΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ, ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ!

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Η προσφορά του Κατηχητικού Σχολείου στους νέους.



Οι περισσότεροι γονείς στο άκουσμα περί κατηχητικών σχολείων δείχνουν μια αποστροφή αδικαιολόγητη.

Ταυτόχρονα οι ίδιοι έχουν ήδη από την τάξη του νηπιαγωγείου σχηματίσει την καλύτερη γνώμη για τα παιδιά τους. Το παιδί μου είναι έξυπνο, καλό, κοινωνικό, έχει κάτι το ιδιαίτερο.

Φράσεις που ακούμε συχνά σε συναναστροφές με άλλους γονείς. Πολλές φορές όμως ζούμε σε μια ψευδαίσθηση, σε μια ουτοπία. Φανταζόμαστε το παιδί μας ως μελλοντικό δικηγόρο, ως γιατρό ακόμη και ως πρωθυπουργό με οικονομική πάντοτε ευχέρεια.

Δυσκολευόμαστε να δούμε το παιδί μας απλά ευτυχισμένο, σε ένα ασφαλές οικογενειακό περιβάλλον, περιστοιχισμένο από καλοπροαίρετους ανθρώπους και με έναν καλό σύντροφο στο πλάι του.

Στη διάρκεια όμως της σχολικής ζωής του δημοτικού σχολείου έρχονται και τα πρώτα σύννεφα προβληματισμού για τη συμπεριφορά του παιδιού μας. Η δασκάλα θα μας καλέσει και τότε θα ακούσουμε για πρώτη φορά ότι το παιδί μας έχει ενδείξεις παραβατικής συμπεριφοράς (που δεν έχουν να κάνουν με θέματα που αφορούν την επίδραση ψυχολογικών και ψυχο-κοινωνικών προβλημάτων της οικογένειας στην εμφάνιση παραβατικής συμπεριφοράς από τα παιδιά, όπως για παράδειγμα γονείς σε διάσταση ή γονείς χωρισμένοι, γονέας/γονείς που κακοποιούν τα παιδιά κ.λπ).

Η αγωγή που δίδεται από το σπίτι στα παιδιά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι η αγωγή της κοσμικής ζωής και της ευμάρειας με χαλαρούς ελέγχους και έλλειψη επικοινωνίας. Θέλουμε πάντα να δίδουμε στα παιδιά μας τα καλύτερα χωρίς στερήσεις ενώ αυτό στην πραγματικότητα δημιουργεί ανεξέλεγκτες καταστάσεις στην ψυχοσύνθεση του παιδιού και έχει ως συνέπεια να νομίζει ότι μπορεί να κάνει και να αποκτά ό, τι θέλει εύκολα και γρήγορα.

Πολλά από τα παιδιά που βίωσαν την αληθινή χαρά σε κάποιο κατηχητικό σχολείο της ενορίας τους, άλλαξαν με τον καιρό νοοτροπία και άρχισαν να βλέπουν τη ζωή κυριολεκτικά με άλλα ¨μάτια¨. Τα παιχνίδια τους π.χ. από βίαια και μοναχικά έγιναν πιο ομαδικά με περισσότερο ενδιαφέρον.

Τα μαθήματα γίνονται συνήθως σε χώρο του ναού με την επιτήρηση του υπευθύνου ιερέως νεότητας και από εξαίρετους κατηχητές/ριες διορισμένους από την εκάστοτε Μητρόπολη ή Αρχιεπισκοπή.

Πολλοί γονείς όμως ακόμη και σήμερα θεωρούν ότι τα κατηχητικά είναι ξεπερασμένα. Στην εποχή μας τα κατηχητικά σχολεία δραστηριοποιούνται δυναμικά μέσα στο πολιτισμικό κεφάλαιο ως έκφραση της κοινωνικοποίησης των παιδιών, μέσω διαφόρων προγραμμάτων (κατασκήνωση στην πόλη, αθλητικές-εικαστικές δραστηριότητες, εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές εκδρομές κ.α) ενώ άπειρο κατηχητικό υλικό βρίσκεται διαθέσιμο στο διαδίκτυο.

Η ευρύτερη προσφορά του Κατηχητικού σχολείου στους νέους σήμερα, θα μπορούσε να συμπεριληφθεί στα εξής ακόλουθα:

1) καλλιεργεί την αγάπη για τον Θεό και το συνάνθρωπο

2) βοηθάει στη διάκριση των ποικίλων κινδύνων και παγίδων της ζωής

3)προσφέρει τα απαραίτητα πνευματικά εφόδια για την αντιμετώπιση των δυσκολιών και αδιεξόδων που παρουσιάζονται στο διάβα της ζωής

4) καθοδηγεί στο δρόμο του ορθοδόξου χριστιανικού ήθους

5) διδάσκει το σεβασμό των αξιών της κοινωνίας μας

6) βοηθάει στην αποφόρτιση από την πίεση, το βάρος και την κούραση της καθημερινότητας

7)συντελεί στην κοινωνικοποίηση μέσα από το ομαδικό πνεύμα των συνάξεων και της ψυχαγωγίας

8)συμπληρώνει το έργο των γονέων και των δασκάλων, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση μιας υγιούς και ολοκληρωμένης προσωπικότητας.

Σε μια εποχή λοιπόν που τα ναρκωτικά κάνουν θραύση, η παραβατικότητα ανθεί και τα παιδιά μας απειλούνται ανά πάσα στιγμή και ώρα από ποικίλους κινδύνους είναι καιρός να σκεφθούμε να στείλουμε τα παιδιά μας στη θαλπωρή της Εκκλησίας, εκεί που υπάρχει αγάπη και ασφάλεια, εκεί που το παιδί μας θα αναπτύξει ισχυρό χαρακτήρα και θα μάθει να σέβεται τον εαυτό του και τους άλλους, να αγαπάει και να εκφράζει ελεύθερα τη σκέψη και τα συναισθήματά του. Το παιδί στο κατηχητικό σχολείο δεν έχει να χάσει τίποτα, ελάχιστες ίσως ώρες, οι οποίες όμως θα αποδειχθούν στο μέλλον βάλσαμο τόσο για το ίδιο και την οικογένειά του, όσο και για το σύνολο της κοινωνίας.

Η πολιτική και οι πολιτικοί στον τόπο μας είναι «ανύπαρκτοι» και έχουν γίνει τόσα λάθη, εσκεμμένα ή όχι, όπου η εποχή που βιώνουμε, είναι μόνο ένα δείγμα, των όσων φτιάξανε και φτιάξαμε, για τα παιδιά μας… Η Παναγία και ο Χριστός μας, είναι Εκείνοι που θα μας δείξουν τον δρόμο μας ξανά. Διότι δεν είναι τυχαία η ύπαρξή μας σε αυτόν τον κόσμο, ούτε αυτοσκοπός μας, το χρήμα και η εξουσία. Αυτή η ζωή είναι πολύ μικρή, για να αποδείξουμε ότι αξίζουμε κάτι καλύτερο, στα Μάτια του Κυρίου μας και πείτε το και στα παιδιά σας!

Μην χάνετε τον χρόνο σας!

Κατεβάστε δωρεάν υπέροχα βιβλία ή έρευνές μας:
http://www.scribd.com/my_document_collections/3244615

Εγγραφείτε στο ιστολόγιό μας, προβάλετε τον ιστοχώρο μας, για να δυναμώσουμε την φωνή μας!!! Να χτίσουμε τον δικό μας όμορφο κόσμο, για τα παιδιά μας.

Με εκτίμηση, ΓΧΝν.
http://church-taxiarchon-kernitsas.blogspot.com
http://aromapanagias.blogspot.com
http://aeropsekasmostripolisarcadias.blogspot.com

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Η Πρόταση της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.





Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα
τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798
ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284
Αθήνα, 19-4-2013
 Αριθμ. Δ.Τ.: 043
ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Η Πρόταση της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. – ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ
Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου ενημέρωσης της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και διαβούλευσης με υπηρεσιακούς παράγοντες της εκπαίδευσης, τις επιτροπές παιδείας κομμάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου και φορείς, η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. παρουσιάζει τα βασικά σημεία της πρότασης της για το νέο σχολείο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.) με σκοπό την ουσιαστική και τεκμηριωμένη συμβολή στην διαδικασία λήψης των αποφάσεων:
1. Διττός ο σκοπός του Σχολείου, με ισόρροπη παροχή Επαγγελματικών εφοδίων και συνολικής Παιδείας.
2. Ο τίτλος του πρέπει να ανταποκρίνεται στους στόχους και το περιεχόμενό του και γι’ αυτό προτείνεται το «Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο» (Τ.Ε.Λ.).
3. Το Τ.Ε.Λ. διαρθρώνεται σε τρείς κλάδους:
– Ο «Κορμός», που αποτελεί το κυρίως σώμα του Λυκείου, με Α΄τάξη «Προσανατολισμού», Β΄τάξη «Τομείς» και Γ΄τάξη «Ειδικότητες».
– Ο «Ακαδημαϊκός κλάδος» αποτελείται από τη Γ΄τάξη στην οποία διδάσκονται τα μαθήματα της «Τεχνολογικής Κατεύθυνσης» του σημερινού ΓΕ.Λ.
– Ο «Επαγγελματικός κλάδος» με Β΄, Γ΄ και Δ΄τάξη (Τομείς, Ειδικότητες και Εμβάθυνση – Εξειδίκευση αντίστοιχα). Λειτουργεί με συμπαγές ωρολόγιο πρόγραμμα τεχνικών μαθημάτων, σε ωράριο που ευνοεί την παράλληλη εργασία.
4. Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Στα Α.Τ.Ε.Ι. εισάγονται με Ειδικές Πανελλαδικές εξετάσεις, στις αντίστοιχες με τις ειδικότητές τους σχολές, σχεδόν αποκλειστικά (σε ποσοστό 80% επί του συνόλου των εισακτέων) οι απόφοιτοι του Κορμού και όσοι απόφοιτοι του Επαγγελματικού Κλάδου έχουν απολυτήριο Λυκείου. Το υπόλοιπο ποσοστό θα καλύπτεται κατά 10% από τους αποφοίτους του ΓΕ.Λ. και του «Ακαδημαϊκού κλάδου» του Τ.Ε.Λ. της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, ενώ το υπόλοιπο 10% θα καταλαμβάνουν οι απόφοιτοι κάθε τύπου Λυκείου (ΓΕ.Λ., Τ.Ε.Λ., ΤΕ.Λ., Ε.Π.Λ., Εξατάξιο Γυμνάσιο, κλπ) ανεξάρτητα από χρονιά αποφοίτησης, οι οποίοι θα λαμβάνουν μέρος στις ίδιες Πανελλαδικές εξετάσεις.
Στα Α.Ε.Ι. εισάγονται οι απόφοιτοι του Ακαδημαϊκού Κλάδου (Τεχνολογικής κατεύθυνσης) του Τ.Ε.Λ., συμμετέχοντας στις Γενικές Πανελλαδικές εξετάσεις μαζί με τους αποφοίτους του ΓΕ.Λ. (Θεωρητικής και Θετικής Κατεύθυνσης), σε ποσοστό 80% επί του συνόλου των εισακτέων. Το υπόλοιπο 20% θα καλύπτεται από τους αποφοίτους κάθε τύπου Λυκείου, ανεξάρτητα από χρονιά αποφοίτησης.
5. Πρόσβαση στην αγορά εργασίας, επίπεδα πτυχίων (προσόντων).
– Οι απόφοιτοι του Κορμού και της Γ΄τάξης του Επαγγελματικού Κλάδου λαμβάνουν Πτυχίο Ειδικότητας επιπέδου 4 (κατά HQFQF) [1].
– Οι απόφοιτοι της Δ΄τάξης του Επαγγελματικού Κλάδου λαμβάνουν Δίπλωμα Τέχνης (Επαγγελματική Πιστοποίηση) επιπέδου 5  (κατά HQFQF), μετά από επιτυχή συμμετοχή σε ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις ενιαίας ύλης με τις εξετάσεις Πιστοποίησης Προσόντων της μη Τυπικής και της Άτυπης Μάθησης αντίστοιχου επιπέδου (Ι.Ε.Κ., εργασιακής εμπειρίας, κλπ).
6. Ο νέος τύπος σχολείου επιτρέπει την άμεση μετατροπή όλων των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. σε Τ.Ε.Λ. χωρίς κραδασμούς, με την εν δυνάμει λειτουργία όλων των υφιστάμενων Τομέων και Ειδικοτήτων (ενιαίο «ιδρυτικό» για ΟΛΑ τα Τ.Ε.Λ.). Ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα πολυμορφικής ανάπτυξης του σχολείου και λειτουργίας όλων των κλάδων ταυτόχρονα. Παρέχεται ένα πολλαπλών δυνατοτήτων θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας, από το οποίο θα ενεργοποιείται κάθε φορά το κομμάτι εκείνο που υποστηρίζεται από τις δυνατότητες του σχολείου (υλικοτεχνική υποδομή, διδακτικό προσωπικό) και ανταποκρίνεται στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.
Ακολουθεί πίνακας παρουσίασης της Πρότασης.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.



[1] HQF: Hellenic Qualification Framework – Ελληνικό (Εθνικό) Πλαίσιο Προσόντων
  ΕQF: European Qualification Framework – Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων



Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 8.000 ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ http://www.mathiteia4u.gov.gr/ νέο Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας «Μαθητεία για Αποφοίτους».



http://www.mathiteia4u.gov.gr/

Στους απόφοιτους που θα μετάσχουν στο πρόγραμμα χορηγείται μηνιαία υποτροφία 300 € και καλύπτεται η ασφάλισή τους στο ΙΚΑ, για τον κίνδυνο ατυχήματος.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική πύληwww.mathiteia4u.gov.gr και στα τηλέφωνα 210 344 3364, 210 344 2059, 210 344 3361, 210 344 2329, 210 344 2062, και 801 11 801 84.





ΑρχικήΚαλώς ήρθατε
Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας για αποφοίτους ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ



Πληροφορίες > Απόφοιτοι

Απόφοιτοι


Στο πλαίσιο του Προγράμματος «Μαθητεία για Αποφοίτους» υλοποιείται σήμερα ειδικό Πρόγραμμα για Αποφοίτους Τεχνικής Εκπαίδευσης, με τη συγχρηματοδότηση του ΕΣΠΑ μέσω των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων με τίτλο «Πρόγραμμα Μαθητείας για Αποφοίτους Τεχνικής Εκπαίδευσης για Απόκτηση Επαγγελματικής Εμπειρίας» - Άξονες 4 και 5.
Δίνεται η δυνατότητα σε νέους Αποφοίτους Τεχνικής Εκπαίδευσης των 2 σχολικών ετών που προηγούνται της ημερομηνίας έκδοσης της δημόσιας πρόσκληση προς τους αποφοίτους ή 3 ετών εφόσον πρόκειται για άρρενες που έχουν εκπληρώσει τη στρατιωτική τους θητεία να πραγματοποιήσουν Μαθητεία σε επιχειρήσεις λαμβάνοντας υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας.
Δικαίωμα να δηλώσουν συμμετοχή έχουν Απόφοιτοι Δημόσιας Τεχνικής Εκπαίδευσης δηλ των Δημοσίων ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ (Επαγγελματικά Λύκεια - Επαγγελματικές Σχολές) και Απόφοιτοι αντιστοίχων Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης- ΕΕΕΚ & ΤΕΕ β’ βαθμίδας).
Στους νέους αποφοίτους δίνεται η δυνατότητα μέσω της Μαθητείας να αποκτήσουν επαγγελματική εμπειρία στον παραγωγικό τομέα, σε επιχειρήσεις κλάδων σχετικές με τις σπουδές τους έτσι ώστε να ενισχυθούν οι γνώσεις και οι δεξιότητες τους και να καταστεί ευκολότερη η είσοδος τους στην αγορά εργασίας.
Τονίζεται ότι στο πλαίσιο των εγκριθεισών συγχρηματοδοτούμενων πράξεων δηλώσεις Θέσεων Μαθητείας θα γίνονται από Επιχειρήσεις πανελλαδικά εκτός των Περιφερειών Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου (λόγω έλλειψης διαθέσιμης χρηματοδότησης). Βέβαια, δικαιούχοι μπορεί να είναι οι απόφοιτοι Δημόσιας Τεχνικής Εκπαίδευσης όλης της χώρας.
Οι ενδιαφερόμενοι Απόφοιτοι εγγράφονται στο Σύστημα και δηλώνουν το ενδιαφέρον τους για - έως (4) – θέσεις Μαθητείας τις οποίες έχουν δηλώσει οι Επιχειρήσεις.
Κατά την εγγραφή στο Σύστημα ζητούνται τα εξής στοιχεία:
  • Ονοματεπώνυμο.
  • Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ).
  • Στοιχεία ταυτότητας (Αριθμός).
  • Στοιχεία τίτλου σπουδών (απολυτηρίου/πτυχίου) (Σχολική Μονάδα Αποφοίτησης, Ειδικότητα, Βαθμός, Μήνας/Έτος Αποφοίτησης).
  • Στοιχεία επικοινωνίας (Διεύθυνση, Τηλέφωνο).
  • Email.
  • Αριθμός - ΙΒΑΝ τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο θα καταβάλλεται η υποτροφία (εφόσον επιλεγούν)
  • Αναπηρία: Σε περίπτωση αναπηρίας δηλώνεται η κατηγορία αναπηρίας (1. Νοητική καθυστέρηση, 2.Αισθητηριακές αναπηρίες (κωφοί, βαρήκοοι, τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), 3. Κινητικές αναπηρίες, 4. Χρόνια νοσήματα, 5. Διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή (σύνδρομο Asperger)
  • Επιθυμητός κωδικός χρήστη και εμπιστευτικός κλειδάριθμος πρόσβασης (password).
Κατόπιν διαδικασίας επιλογής από τις Επιχειρήσεις και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, προσφέρεται θέση Μαθητείας έως έξι (6) μήνες (*εκτός αν για κάποιο ειδικό λόγο γίνει διακοπή νωρίτερα, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στους όρους του Προγράμματος). Η μαθητεία είναι για έξι (6) ώρες κάθε εργάσιμη ημέρα.
Για την πραγματοποίηση της μαθητείας χορηγείται υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων – μέσω της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων και του Ειδικού Λογαριασμού του Υπουργείου Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ. – η οποία συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ στο πλαίσιο των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων με τίτλο «Πρόγραμμα Απόκτησης Επαγγελματική Εμπειρίας Αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης» στου Άξονες Προτεραιότητας 4 και 5).
Σημειώνεται ότι σε περίπτωση διακοπής Μαθητείας, ο απόφοιτος έχει δυνατότητα επανεγγραφής σε επόμενο κύκλο, μέχρι και 2 φορές, για όσο χρόνο θα υπολείπεται για τη συμπλήρωση Μαθητείας 6 μηνών.

16.6K
Μέσω της ηλεκτρονικής πύλης www.mathiteia4u.gov.grδίνεται πρόσβαση στο νέο Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας «Μαθητεία για Αποφοίτους». Πρόκειται για ένα πρόγραμμα Μαθητείας για τους νέους που έχουν μόλις αποφοιτήσει από την εκπαίδευση. Μέσω του Προγράμματος θα παρέχεται στους νέους απόφοιτους η ευκαιρία να αποκτήσουν την πρώτη τους εμπειρία από την επαγγελματική ζωή κάνοντας Μαθητεία σε Επιχειρήσεις ενώ ταυτόχρονα θα λαμβάνουν υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας.
To Πρόγραμμα υλοποιείται μέσω συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων του ΕΣΠΑ, με συγχρηματοδότηση από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» (www.edulll.gr).
Σήμερα το Πρόγραμμα υλοποιείται ειδικά για Αποφοίτους Τεχνικής Εκπαίδευσης, μέσω των Συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων με τίτλο «Πρόγραμμα Μαθητείας για Αποφοίτους Τεχνικής Εκπαίδευσης για Απόκτηση Επαγγελματικής Εμπειρίας» στους Άξονες 4 και 5 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση”
Μέσω της ηλεκτρονικής πύλης www.mathiteia4u.gov.gr δίνεται πρόσβαση στο νέο Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας «Μαθητεία για Αποφοίτους». Πρόκειται για ένα πρόγραμμα Μαθητείας για τους νέους που έχουν μόλις αποφοιτήσει από την εκπαίδευση. Μέσω του Προγράμματος θα παρέχεται στους νέους απόφοιτους η ευκαιρία να αποκτήσουν την πρώτη τους εμπειρία από την επαγγελματική ζωή κάνοντας Μαθητεία σε Επιχειρήσεις ενώ ταυτόχρονα θα λαμβάνουν υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας. To Πρόγραμμα υλοποιείται μέσω συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων του ΕΣΠΑ, με συγχρηματοδότηση από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» (www.edulll.gr).
Το Πρόγραμμα «Μαθητεία για Αποφοίτους» είναι ένα Πρόγραμμα για την ουσιαστική Σύνδεση της Εκπαίδευσης με την Αγορά Εργασίας. Είναι ένα πρόγραμμα για πρόσφατους Αποφοίτους. Σήμερα το Πρόγραμμα επικεντρώνεται στους πρόσφατους Αποφοίτους Τεχνικής Εκπαίδευσης (αποφοίτους 2-3 ετών). Σχεδιάζεται, όμως, να επεκταθεί και σε αποφοίτους άλλων εκπαιδευτικών βαθμίδων.
Μέσω της ηλεκτρονικής πύλης www.mathiteia4u.gov.gr, Επιχειρήσεις από όλους τους παραγωγικούς κλάδους δηλώνουν ηλεκτρονικά Θέσεις Μαθητείας και οι ενδιαφερόμενοι Απόφοιτοι επιλέγουν ηλεκτρονικά θέσεις Μαθητείας. Οι θέσεις Μαθητείας είναι διάρκειας έξι (6) μηνών.
Οι δηλώσεις θέσεων Μαθητείας από τις Επιχειρήσεις γίνονται με έναν εύκολο και πρακτικό τρόπο και με άμεσο έλεγχο εγκυρότητας στοιχείων μέσω διασύνδεσης με το δημόσιο Πληροφοριακό Σύστημα της (ΓΓΠΣ του Υπουργείου Οικονομικών.
Αντίστοιχα, από τις θέσεις Μαθητείας που δηλώνονται οι ενδιαφερόμενοι Απόφοιτοι καλούνται να επιλέξουν ηλεκτρονικά έως τέσσερις (4) Θέσεις Μαθητείας και στη συνέχεια μόλις τους προσφερθεί μία Θέση Μαθητείας να προδεσμεύσουν τη θέση αυτή ηλεκτρονικά. Με την υποβολή των αναγκαίων δικαιολογητικών, κατοχυρώνεται η θέση Μαθητείας και μπορούν να παρουσιασθούν στην Επιχείρηση που προσφέρει τη θέση για να ξεκινήσουν τη Μαθητεία τους, για έξι (6) ώρες κάθε μέρα. Για κάθε μήνα Μαθητείας θα καταβάλλεται υποτροφία.

ΈΚΘΕΣΗ ΠΑΝΑΣ ΚΑΙ ΤΡΆΓΟΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΑΣΟ 02


ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ Κιάτου


ΣΆΒΒΑΤΟ, 6 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2013

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ Κιάτου (05-04-2013)

            Γυμνάσιο Αθικίων Αρχική Σελίδα !!!          





 Την Παρασκευή 05-04-2013 στα πλαίσια των μαθημάτων της Τεχνολογίας Β' Γυμνασίου και του ΣΕΠ Γ' Γυμνασίου πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη της Β' και Γ' Γυμνασίου του σχολείου μας στο συγκρότημα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ Κιάτου  με 
αφορμή τις δύο παράλληλες εκθέσεις δημιουργημάτων των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ και των τεχνημάτων Τεχνολογίας του νομού Κορινθίας. Υπεύθυνη συντονίστρια της εκδρομής ήταν η καθηγήτρια Τεχνολογίας κα. Ρουμελιώτη Γεωργία ενώ ο κ. Καραγιάννης Χρήστος (καθηγητής Πληροφορικής) και η κα Δακίδη Βασιλική (καθηγήτρια Αγγλικών) ήταν συνοδοί.
   

Στόχος της εκαπιδευτικής αυτής επίσκεψης ήταν η ενημέρωση των μαθητών σχετικά με τις επαγγελματικές διεξόδους των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ καθώς και η γνωριμία τους με τους εργαστηριακούς χώρους των σχολείων αυτών.
 Έτσι αφού περιηγήθηκαν στα εργαστήρια φυσικού αερίου, κομμωτικής, ηλεκτρολογίας, θέρμανσης και ψύξης, μηχανολογίας, οχημάτων, πληροφορικής, γεωπονίας και νοσηλευτικής,
 ενημερώθηκαν στην συνέχεια για τις ειδικότητες και τις επαγγελματικές διεξόδους των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ.
 Στον ίδιο χώρο παρακολούθησαν με έντονο ενδιαφέρον την έκθεση με κατασκευές από όλα τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ του νομού.




   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γυμνάσιο Αθικίων - Σύλλογος Γονέων - Μαθητική Κοινότητα: Συμμετοχή του Γυμνασίου Αθικίων στην Έκθεση Τεχνολ...

Γυμνάσιο Αθικίων - Σύλλογος Γονέων - Μαθητική Κοινότητα: Συμμετοχή του Γυμνασίου Αθικίων στην Έκθεση Τεχνολ...:          

ΣΆΒΒΑΤΟ, 13 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2013

Συμμετοχή του Γυμνασίου Αθικίων στην Έκθεση Τεχνολογίας !!!


                                             Γυμνάσιο Αθικίων Αρχική Σελίδα !!!         



Το Γυμνάσιο Αθικίων πρωτοπόρο σε όλες τις μαθητικές δραστηριότητες πήρε μέρος στην Έκθεση Τεχνολογίας που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας δια του γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων από την Πέμπτη 11 Απριλίου 2013 έως και το Σάββατο 13 Απριλίου 2013 στις αποθήκες Α.Σ.Ο του Δήμου Σικυωνίων.
  

Στην παραπάνω Έκθεση οι μαθητές του Γυμνασίου μας με επικεφαλής την καθηγήτρια Τεχνολογίας κα. Ρουμελιώτη Γεωργία παρουσίασαν τις κατασκευές τους  και την διαδικασία υλοποίησης τους στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας .(Ατομικές εργασίες η Α΄τάξη και Ομαδικές η Β΄τάξη).
Τα έργα που παρουσίασαν οι μαθητές αξιόλογα και εντυπωσιακά, έδιναν το αίσθημα της δημιουργίας και της ομαδικότητας !!! 
Συγχαρητήρια στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας για την πρώτη Έκθεση Τεχνολογίας που άφησε άριστες εντυπώσεις στους εκατοντάδες μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς που την επισκέφτηκαν. 

 Συγχαρητήρια σ' όλους τους μαθητές των Γυμνασίων που πήραν μέρος στην Έκθεση της Τεχνολογίας.                 Η προσπάθεια και το αποτέλεσμα της Έκθεσης ήταν εντυπωσιακό.

 Κλείνοντας, ως Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου Αθικίων θέλουμε να δώσουμε τα εύσημα σ' όλη την Εκπαιδευτική Κοινότητα του Γυμνασίου μας για την σπουδαία δουλεία που κάνουν. Τέλος αξίζει ένα μεγάλο ΜΠΡΆΒΟ στη μαθητική κοινότητα για τις προσπάθειες της, σ' όλους τους τομείς  των δραστηριοτήτων της. 



 

 
 
 











                                    Γυμνάσιο Αθικίων Αρχική Σελίδα !!!           Το Γυμνάσιο Αθικίων πρωτοπόρο σε όλες τι...