Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 7-1-2014
 Αριθμ. Δ.Τ.: 115
Διαθεσιμότητα: 10 ερωτήματα και 3 θέσεις…
Διαθεσιμότητα Εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων:
– 10 αμείλικτα ερωτήματα που …ΔΕΝ περιμένουμε να απαντηθούν !
– και 3 θέσεις, για τις οποίες περιμένουμε ΑΜΕΣΗ τοποθέτηση ΟΛΩΝ !!
Πέρα από την κάθετη και αδιαπραγμάτευτη διαφωνία που έχουμε επανειλημμένα διατυπώσει, σχετικά με το μέτρο της διαθεσιμότητας στο σύνολό του, όπως και την ξεκάθαρη θέση μας για επαναλειτουργία ΟΛΩΝ των Τομέων και Ειδικοτήτων που λειτουργούσαν στα σχολεία της Τ.Ε.Ε., επισημαίνουμε τα εξής, σε σχέση με τους ρεαλιστικούς στόχους για την επαναπρόσληψη των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα:

Στις 25-6-2013 δημοσίευμα αναφέρει: «Σε διαθεσιμότητα 8.000 εκπαιδευτικοί (Θεολόγοι, γυμναστές και καθηγητές πληροφορικής)… που θεωρείται ότι πλεονάζουν σε σχολεία. …Η απόφαση ελήφθη πριν από λίγες ημέρες και παρά την άρνηση του μέχρι πρότινος υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη... Ο κ. Μανιτάκης έγινε δέκτης …δύο τροπολογιών που είχαν ετοιμάσει οι υπουργοί Παιδείας και Εσωτερικών, αλλά ΑΡΝΗΘΗΚΕ να τις προωθήσει στη Βουλή υποστηρίζοντας το δικό του σχέδιο νόμου, που προέβλεπε διαθεσιμότητα …ύστερα από ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ υπουργείων και φορέων τους, μέσω ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, από τα οποία θα προέκυπτε το πλεονάζον …προσωπικό…».
Ερώτηση 1η : Ακολουθώντας τη δική τους (Μνημονιακή) λογική, γιατί δεν προώθησαν το σχέδιο νόμου «ΜΑΝΙΤΑΚΗ» (που το είχε έτοιμο !) και βγάλαν σε διαθεσιμότητα όχι τους (πάλι κατ’ αυτούς) «υπεράριθμους», αλλά τους Τεχνικών Ειδικοτήτων, τους Δημοτικούς Αστυνομικούς, τους Σχολικούς Φύλακες, την Ε.Ρ.Τ. και …τον Μανιτάκη;

Στις 22 Ιουλίου 2013, 2.472 εκπαιδευτικοί, 49 τεχνικών ειδικοτήτων, τέθηκαν σε διαθεσιμότητα (εκ των αρχικών 52, αφού εξαιρέθηκαν την τελευταία στιγμή 2 ειδικότητες ξένων γλωσσών), σε εφαρμογή του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013.
Δε «γλίτωσαν» ούτε οι κάτοχοι Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών τίτλων (που είχαν εξαιρεθεί αρχικά…) και μπήκαν και αυτοί σε διαθεσιμότητα με τροπολογία που ενσωματώθηκε στο Ν. 4174/2013 (αρ. 73, παρ. 1), μεταξύ των οποίων και Σχολικοί Σύμβουλοι (!), και Βραβευθέντες από το Υπουργείο (!!) εκπαιδευτικοί…
Ερώτηση 2η : Γιατί δεν εξαιρέθηκαν από το καθεστώς διαθεσιμότητας τουλάχιστον οι εκπαιδευτικοί Τεχνικών Ειδικοτήτων με Μεταπτυχιακούς ή Διδακτορικούς Τίτλους, όπως συνέβη με τους υπαλλήλους άλλων κλάδων και φορέων που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με άλλα άρθρα του ιδίου Νόμου ;

Στις 20-3-2013, το Υπουργείο Παιδείας απεύθυνε την με αρ. πρωτ. 38784/Δ1/20-3-2013 πρόσκλησή του για εθελούσιες μετατάξεις από την Β΄/βάθμια στην Α΄/βάθμια Εκπ/ση, για την κάλυψη 945 συνολικά θέσεων, συγκεκριμένων ειδικοτήτων. Υπό τον φόβο των επαπειλούμενων αναγκαστικών μεταθέσεων και χωρίς να ξέρουν οι εκπαιδευτικοί αν έχουν χαρακτηριστεί «πλεονάζοντες» ή όχι, προσέτρεξαν και υπέβαλλαν αιτήσεις. Οι μετατάξεις αυτές δεν έγιναν ποτέ! Η διαδικασία σταμάτησε χωρίς να δοθεί καμιά εξήγηση…
Στις 13-08-2013 (με διόρθωση την επομένη), το Υ.ΠΑΙ.Θ. ανακοίνωσε, ότι:
α) οι κενές θέσεις Εκπαιδευτικών στην Α΄/βάθμια εκπ/ση είναι τελικώς …3.891 !!
β) οι κενές θέσεις Διοικητικών στις Διευθύνσεις και στα Ι.Ε.Κ. είναι:          804 !!
(συνολικά 4.695 θέσεις)
γ) «Διαπιστώνει» ότι οι «πλεονάζουσες θέσεις» της Β΄/βάθμιας είναι 6.041 Οι εκπαιδευτικοί Τεχνικών Ειδικοτήτων που πλεονάζουν μετρώνται στα δάκτυλα του …ενός χεριού!
Στις 28-08-2013, το Υ.ΠΑΙ.Θ. ανακοίνωσε, τις υποχρεωτικές μετατάξεις 3.495 «πλεοναζόντων» ως εκπαιδευτικών στην Α΄/βάθμια και ως διοικητικών στα Ι.Ε.Κ.
Σημειώνουμε ότι όλη αυτή η διαδικασία μεθοδεύτηκε από το Υπουργείο χωρίς το παραμικρό ίχνος διαφάνειας, ΔΕΝ δημοσιεύτηκε πουθενά ο πίνακας μοριοδότησης, ΔΕΝ δημοσιοποιήθηκαν τα κριτήρια επιλογής ειδικοτήτων και, σύμφωνα με πολλαπλές καταγγελίες στον τύπο, όλα έγιναν «κεκλεισμένων των θυρών» στο γραφείο του Υπουργού !!
Ερώτηση 3η : Στις 22-7-2013 το Υπουργείο δεν είχε εικόνα των πλεονασμάτων ; Οι εκπαιδευτικοί Τεχνικών Ειδικοτήτων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα ένα μήνα πριν, ήταν καταγεγραμμένοι ως «πλεονάζοντες»;
Ερώτηση 4η : Γιατί δεν μετατάχθηκαν στις 804 θέσεις διοικητικών στις Διευθύνσεις και στα Ι.Ε.Κ. οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα ;

Στις 27-09-2013, με την με αρ. Φ.908/138575/Η/27-09-2013 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, μετατάχθηκαν σαράντα εννέα (49) εκπαιδευτικοί Β΄/βάθμιας Εκπ/σης σε θέσεις μονίμων διοικητικών υπαλλήλων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου.
Ερώτηση 5η : Γιατί δεν μετατάχθηκαν οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα ;

Στις 9-10-2013, με την με αρ. 11388/9-10-2013 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, μετατάχθηκαν «υποχρεωτικά» εβδομήντα ένας (71) εκπαιδευτικοί σε προσωποπαγείς θέσεις διοικητικών, που συστήθηκαν αυτοδίκαια με την απόφαση αυτή, στις Διευθύνσεις Δια Βίου Μάθησης.
Ερώτηση 6η : Γιατί δεν μετατάχθηκαν οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα;
Ερώτηση 7η : Με ποιο σκεπτικό έγινε η επιλογή των Ειδικοτήτων για τις 233 θέσεις που προκηρύχθηκαν για κάλυψη από τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα, κατόχους δεύτερων πτυχίων; Δεν υπήρχαν άλλες ειδικότητες με διαπιστωμένα μεγάλα κενά; Πώς προκύπτει και στοιχειοθετείται η ανάγκη για την κάλυψη θέσεων συγκεκριμένων ειδικοτήτων, τη στιγμή που υπάρχουν τεράστια και διαπιστωμένα κενά σε ειδικότητες μαθημάτων γενικής παιδείας (και δεν αναφέρουμε τις Τεχνικές Ειδικότητες, όπου η κατάσταση είναι τραγική…) ; Αν αυτές δεν είναι «φωτογραφικές ρυθμίσεις» για συγκεκριμένα «ονοματεπώνυμα» συνδικαλιστών και συγγενικών προσώπων, τι είναι ;
Ερώτηση 8η : Γιατί δεν παρουσίασε ποτέ το Υπουργείο καμία επίσημη καταγραφή για το πόσοι από τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα κατέχουν δεύτερο (ή και τρίτο) πτυχίο, και σε ποιες ειδικότητες ;

Με το Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/Α’) δημιουργήθηκαν και 325 οργανικές θέσεις διοικητικού προσωπικού στις Σ.Ε.Κ., στα Ι.Ε.Κ., στα Σ.Δ.Ε. και στα Κ.Δ.Μ. (άρθρο 27, παρ. 14α).
Με την υπ’ αριθμ. 12348/23-10-2013 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 2799/Β’) οι 325 αυτές θέσεις μειώθηκαν σε 199 και κατανεμήθηκαν εκ νέου.
Σύμφωνα με δηλώσεις παραγόντων του Υπουργείου οι θέσεις αυτές μειώθηκαν σε 145 και πιο πρόσφατα σε …92, ενώ δεν έχουν ακόμη προκηρυχτεί…
Ερώτηση 9η : Θα προκηρυχθούν τελικά οργανικές θέσεις διοικητικού προσωπικού για να καλυφθούν από εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα ή μέχρι την προκήρυξή (;) τους, με τους ρυθμούς μείωσης που ακολουθούν, θα έχουν …εκμηδενιστεί ; Θα δώσει ποτέ μια δημόσια εξήγηση το Υπουργείο, πώς κατέληξε να Νομοθετεί τον Ιούλιο 325 θέσεις και το Δεκέμβρη να έχουν απομείνει μόνο …92 ;

Είναι γνωστές οι πραγματικές, χρόνιες και τεράστιες ανάγκες των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.). Οι μονάδες αυτές είναι κατά σύστημα υποστελεχωμένες. Κάθε χρόνο προσλαμβάνεται μεγάλος αριθμός αναπληρωτών για τις ανάγκες των Ε.Ε.Ε.Ε.Κ., Τ.Ε.Ε. Α’ βαθμίδας και Β’ βαθμίδας, Ειδικών Επαγγελματικών Γ/σίων και Λυκείων). Και αυτό, αφού καλυφθούν πρώτα τα κενά σε όλες τις άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης. Επίσης, είναι πασίγνωστη η αδυναμία λειτουργίας των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης (Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.) λόγω πάγιας και συστηματικής έλλειψης προσωπικού.
Αρκετές από τις ειδικότητες που καταργήθηκαν είναι χρήσιμες. δυσεύρετες και απολύτως απαραίτητες στην Ειδική Αγωγή, τόσο ως Εκπαιδευτικό Προσωπικό, όσο και ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί κλάδων Δ.Ε. & Τ.Ε. είναι απολύτως απαραίτητοι για τα εργαστήρια που λειτουργούν εκεί.
Ορισμένοι μάλιστα από τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα διαθέτουν ήδη τα εκ του νόμου απαραίτητα προσόντα στην ειδική αγωγή έχοντας υπηρετήσει κατά το παρελθόν αποσπασμένοι στις δομές της. Είναι μοναδική ευκαιρία για την ειδική αγωγή να καλύψει τις μόνιμες, πάγιες και διαρκείς ανάγκες της με έμπειρο εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά τεχνικό προσωπικό, και πολλές φορές η πολιτική ηγεσία του Παιδείας έχει εξαγγείλει την ενίσχυση και αναβάθμισή της.
Ερώτηση 10η : Γιατί, δεν μετατάσσονται στις Σ.Μ.Ε.Α. και στα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. όλοι εκείνοι οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα που κατέχουν τα προσόντα, και που τους έχει άμεση ανάγκη η παραμελημένη Ειδική Αγωγή ;

Δε χρειάζονται 45 Γιάννηδες (μέρα που είναι) για να έχει κάποιος «ενός κοκκόρου γνώση», ότι ΔΕΝ υπήρξε ΠΟΤΕ βούληση για την επαναπρόσληψη ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα. Τα επί μέρους βήματα ακολουθήθηκαν συστηματικά και με ευλάβεια ώστε να εξυπηρετηθεί ο ΣΤΟΧΟΣ:

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ !!
Το κεφάλι του Αϊ Γιάννη, στο …πιάτο της Σαλώμης,
σε εκτέλεση του σατανικού σχεδίου της Τροϊκανής πεθεράς !

Δυσκολεύεται κανείς να αποφασίσει, τι είναι πιο αποκρουστικό: το έγκλημα αυτό καθ’ εαυτό, ή η ΠΡΟΣΤΥΧΙΑ των εμπλεκομένων, που δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα !! Η ψευδεπίγραφη «ορθολογική διαχείριση εκπαιδευτικού προσωπικού» και η υποκριτική «αναβάθμιση της εκπαίδευσης», μόνο ως κακόγουστο ανέκδοτο ακούγονται, ακόμη και στον πιο ανεγκέφαλο…
Είχαν όλα τα στοιχεία στα χέρια τους, προκαταβολικά, από τα οποία προέκυπτε ότι σε καμιά Τεχνική Ειδικότητα δεν υπήρχαν υπεραριθμίες, αλλά, αντίθετα, μεγάλες ανάγκες!
Ακόμη και μετά τις 22 Ιουλίου, είχαν όλη τη δυνατότητα να απορροφήσουν το σύνολο των εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων σε διαθεσιμότητα !

Η απάντηση των εργαζομένων πρέπει να είναι ΑΜΕΣΗ και ΕΝΙΑΙΑ:
ΚΟΙΝΟ μέτωπο και ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ αγώνας, εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων, κηδεμόνων και ολόκληρης της κοινωνίας για τη διαφύλαξη των συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων μας – και αντίστοιχης υποχρέωσης της πολιτείας – στην εργασία, στη δωρεάν παιδεία, στη δυνατότητα των μαθητών να επιλέγουν χωρίς καταναγκασμούς σπουδές και επάγγελμα με προοπτική επαγγελματικής αποκατάστασης, στην κοινή προσπάθεια όλων μας να προσεγγίσουμε με προσδοκία και προοπτική την ανάπτυξη και το μέλλον της χώρας.
Mε εμπροσθοφυλακή τις συνδικαλιστικές ηγεσίες, πρέπει να παραμερισθούν και να ξεπεραστούν άμεσα τυχόν κλαδικά ή προσωπικά συμφέροντα και παραταξιακές επιδιώξεις, και σε απόλυτη ενότητα, να εντατικοποιήσουμε τον

ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ ΑΓΩΝΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
1.      Μέχρι να επιστρέψουν στις οργανικές τους θέσεις ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα, με επαναλειτουργία όλων των Τομέων και Ειδικοτήτων στα νέα ΕΠΑ.Λ., και ως τότε,
2.      Να τοποθετηθούν σε δομές του Υπουργείου Παιδείας, ή έστω
3.      Να τοποθετηθούν σε οποιεσδήποτε άλλες δομές δημόσιων Φορέων, ώστε να μην υπάρξει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ !!

Ο χρόνος τελειώνει !
Δεν μπορούμε να αφήσουμε τα Συντονιστικά να σηκώνουν όλο το βάρος του αγώνα!
Περιμένουμε την ανταπόκριση της Ο.Λ.Μ.Ε. και της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
ΣΗΜΕΡΑ!

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα
τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798
ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284


ΘΕΩΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ 2013 (Συμπληρωμένο)

ΘΕΩΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ 2013 (Συμπληρωμένο)

ΘΕΩΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ 2013

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ
ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
(Ο.Π.Α.Δ.) (Ν. Π.Δ.Δ.)
Ηπείρου 38, Αθήνα
Τηλ. 210-8809651-2
Δελτίο Τύπου,
23-12-2013
Ισχύς ασφαλιστικού δικαιώματος ασφαλισμένων ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ έως 31 Μαρτίου 2014
Ο ΟΠΑΔ (Οργανισμός Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου) μετά το πέρας της Απογραφής- Θεώρησης 2013 και τη βεβαίωση του ασφαλιστικού δικαιώματος των ασφαλισμένων που πραγματοποίησαν την ηλεκτρονική Απογραφή και Θεώρηση των βιβλιαρίων τους, ανακοινώνει την παράταση της ισχύος της θεώρησης έως και την 31η Μαρτίου 2014.
Συνεπώς, οι ασφαλισμένοι άμεσα και έμμεσα του ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ (εν ενεργεία,συνταξιούχοι και έμμεσα μέλη αυτών) δε χρειάζεται να μεριμνήσουν από 01/01/2014 για τη θεώρηση των βιβλιαρίων τους.
Τυχόν μη θεωρημένα βιβλιάρια, θα μπορούν να θεωρούνται έως και την 31η/03/2014, αποκλειστικά στις υπηρεσίες του ΟΠΑΔ.


ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013

Αρ.Πρωτ. Δ.Υ./11-01-2013
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ
ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
(Ο.Π.Α.Δ.) (Ν. Π.Δ.Δ.)
Διεύθυνση Ασφάλισης
Fax :210 8218129
E-mail : apografi(ΑΤ)opad.gr
ΘΕΜΑ: « Συμπληρωματικές οδηγίες για την ανανέωση βιβλιαρίων ασφαλισμένων στον ΟΠΑΔ έτους 2013 »
ΣΧΕΤΙΚΑ: « Το αρ.πρωτ. 213/3-1-2013 διαβιβαστικό έγγραφο του ΟΠΑΔ,»
Σε συνέχεια του ανωτέρου σχετικού διευκρινίζουμε τα παρακάτω:
1) Τα βιβλιάρια των τέκνων, μέχρι ηλικίας 18 ετών, των εν ενεργεία υπαλλήλων θα θεωρούνται στις Υπηρεσίες των υπαλλήλων.
Για τα τέκνα άνω των 18 ετών και για τα λοιπά έμμεσα μέλη ( σύζυγοι, γονείς, κλπ) η θεώρηση θα γίνεται από τον ΟΠΑΔ, προσκομίζοντας τα σχετικά νομιμοποιητικά έγγραφα. Στην περίπτωση αυτή θα προσκομίζεται θεωρημένο το βιβλιάριο του άμεσα ασφαλισμένου.
Σημειώνεται ότι για τα τέκνα που εμφανίζονται στο σύστημα χωρίς όνομα αλλά έχουν βαπτισθεί, θα πρέπει η θεώρηση του βιβλιαρίου τους να γίνει στον ΟΠΑΔ με την προσκόμιση σχετικού πιστοποιητικού.
2) Για τους συνταξιούχους σε αναμονή σύνταξης τα ασφαλιστικά τους βιβλιάρια θα θεωρούνται από τους προϊστάμενους της Υπηρεσίας στην οποία υπηρετούσαν, με την σημείωση «θεωρείται μέχρι απονομής της σύνταξης οπότε και θα πρέπει να προσέλθει στον ΟΠΑΔ για θεώρηση «εφ΄όρου ζωής».
3) Οι αποσπασμένοι υπάλληλοι έχουν την δυνατότητα να απογραφούν στην υπηρεσία που υπηρετούν σήμερα.
4) Για περιπτώσεις υπαλλήλων σε διαθεσιμότητα ή αργία η θεώρηση των βιβλιαρίων τους θα γίνεται στην Υπηρεσία που υπηρετούσαν.
5) Τα ασφαλιστικά βιβλιάρια των υπαλλήλων σε άδειες άνευ αποδοχών θα θεωρούνται στον ΟΠΑΔ με την προσκόμιση σχετικών δικαιολογητικών.
6) Οι προϊστάμενοι Δ/νσεων ή οι Τμηματάρχες που έχουν πιστοποιηθεί για την απογραφή- θεώρηση θα μπορούν να θεωρούν- απογράφουν και τον εαυτό τους.
7) Για τις περιπτώσεις που ο Δ/ντης ή ο Τμηματάρχης δεν είναι ασφαλισμένος στον ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ το δικαίωμα της απογραφής- θεώρησης των βιβλιαρίων μεταφέρεται στον αμέσως επόμενο ιεραρχικά προϊστάμενο που θα είναι ασφαλισμένος στον ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ.
8) Οι υπηρετούντες στο εξωτερικό υπάλληλοι μπορούν να απογραφούν-θεωρήσουν τα βιβλιάρια τους από τους εκεί προϊσταμένους των υπηρεσιών τους.
Γι΄αυτό παρακαλούμε τις αρμόδιες Δ/νσεις που γνωρίζουν τις υπηρεσίες τους εκτός Ελλάδας να καθοδηγήσουν σχετικά τους εκεί προϊσταμένους των υπηρεσιών και τους υπηρετούντες υπαλλήλους.
9) Στις περιπτώσεις που κάποιοι υπάλληλοι έχουν θεωρήσει τα βιβλιάρια τους για το 2013 (λόγω ειδικών συνθηκών), παρακαλούμε να ενημερωθούν και να επανέλθουν για την απογραφή τους, όπως επίσης και όσοι υπάλληλοι έχουν θεωρήσει τα βιβλιάρια τους για πέραν του ενός έτους.
Τα νομιμοποιητικά έγγραφα που απαιτούνται ανά περίπτωση για τις θεωρήσεις των βιβλιαρίων των εμμέσων μελών για τα οποία οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να προσέλθουν στον ΟΠΑΔ είναι :
ΣΥΖΥΓΟΣ
1. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86
2. Αντίγραφο φορολογικής δήλωσης Ε1 του άμεσα ασφαλισμένου
ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ/ΟΣ ΣΥΖΥΓΟΣ
1. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/86.
2. Αποδεικτικού κατάθεσης των προβλεπόμενων εισφορών στον λογαριασμό της Τράπεζας
ΤΕΚΝΑ ΑΝΩ 18 ΕΤΩΝ μέχρι τη συμπλήρωση του 24ου ΕΤΟΥΣ της ηλικίας τους, που είναι ΑΝΕΡΓΑ
1. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν 1599/86
2. Αντίγραφο φορολογικής δήλωσης Ε1 του άμεσα ασφαλισμένου
ΤΕΚΝΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 18 ΕΤΩΝ που είναι προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού ή διδακτορικού επιπέδου ΦΟΙΤΗΤΕΣ σε αναγνωρισμένες ανώτερες ή ανώτατες σχολές (Α.Ε.Ι. – Τ.Ε.Ι.) στην Ελλάδα ή της αλλοδαπής και σε αναγνωρισμένα Ι.Ε.Κ. και μέχρι συμπλήρωσης του 26ου ΕΤΟΥΣ της ηλικίας τους.
1. Βεβαίωση σπουδών
2. Υπεύθυνη δήλωση του Ν 1599/86
3. Αντίγραφο φορολογικής δήλωσης Ε1 του άμεσα ασφαλισμένου
ΤΕΚΝΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 18 ΕΤΩΝ με ΑΝΑΠΗΡΙΑ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ και έχει γίνει σχετική αναφορά στο βιβλιάριο και αναφέρεται η απόφαση της πρωτοβαθμίου υγειονομικής επιτροπής και η ισχύς της.
1. Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/86
2. Αντίγραφο φορολογικής δήλωσης Ε1 του άμεσα ασφαλισμένου
ΓΟΝΕΙΣ και ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΜΕΣΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ
1. Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/86
2. Φορολογική δήλωση του άμεσα ασφαλισμένου και των γονέων/αδερφών. (για την απόδειξη συντήρησης και συγκατοίκησης καθώς και την απόδειξη ότι τα εισοδήματα του μέλους δεν ξεπερνούν τα εκάστοτε για τους ανασφάλιστους.)
3. Πιστοποιητικό αναπηρίας άνω του 80% (Απαιτείται ΜΟΝΟ στις περιπτώσεις που ασφαλίζονται αδέρφια ή γονείς που είναι κάτω των 60 ετών)
Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης στον ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ του άμεσα ασφαλισμένου απαιτείται εξουσιοδότηση του σε έμμεσο μέλος, θεωρημένη από δημόσια αρχή.
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΛΑΜΠΟΒΑ

Αρ.Πρωτ.213/03-01-2013
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ
ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
(Ο.Π.Α.Δ.) (Ν. Π. Δ. Δ.)
Δ/νση: Ασφάλισης
Πληροφορίες : Λαμπόβα Χρ.
Τηλέφωνο: 210 8809540,500
FAX: 210 8218129
ΘΕΜΑ: Θεώρηση βιβλιαρίων ασφαλισμένων ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ για το έτος 2013
Σας διαβιβάζουμε εγκύκλιο του ΟΠΑΔ σχετικά με τη θεώρηση των βιβλιαρίων ασθενείας των ασφαλισμένων για το έτος 2013, σύμφωνα με την οποία η θεώρηση θα πραγματοποιηθεί στο διάστημα από 14-01-2013 έως 28-06-2013 ως εξής:
1) Οι εν ενεργεία υπάλληλοι (δημόσιοι και δημοτικοί) θα θεωρούν τα βιβλιάρια ασθενείας τους καθώς και τα βιβλιάρια των έμμεσων μελών τους, για τα οποία δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση νομιμοποιητικών εγγράφων, στην Υπηρεσία τους.
2) Τα βιβλιάρια όλων των συνταξιούχων θεωρούνται θεωρημένα, εφόσον συνοδεύονται κάθε φορά που προσέρχονται στις Υπηρεσίες μας ή σε παρόχους υγείας, από το τελευταίο τρίμηνο εκκαθαριστικό της σύνταξής τους.
3) Στις Υπηρεσίες μας θα θεωρούνται τα βιβλιάρια ασθενείας :
α. Των έμμεσων μελών των εν ενεργεία υπαλλήλων, για τα οποία απαιτούνται νομιμοποιητικά έγγραφα (π.χ. βεβαιώσεις σπουδών, ληξιαρχικές πράξεις γέννησης, βάπτισης κ.λ.π.).
Για να είναι δυνατή η θεώρηση των βιβλιαρίων των έμμεσων μελών θα πρέπει ο άμεσα εν ενεργεία ασφαλισμένος να προσκομίζει και το δικό του βιβλιάριο, αφού προηγουμένως έχει θεωρηθεί από την Υπηρεσία του.
β. Των έμμεσων μελών των συνταξιούχων, με την προσκόμιση του βιβλιαρίου του άμεσα συνταξιούχου, συνοδευόμενο από τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Σημειώνεται ότι το να τεθεί η σφραγίδα θεώρησης επί του βιβλιαρίου δεν αρκεί. Πρέπει υποχρεωτικά να γίνει και η εργασία στην Εφαρμογή Απογραφής/Θεώρησης του ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ, για να είναι η διαδικασία ολοκληρωμένη και ο ασφαλισμένος απογραμμένος και το βιβλιάριό του θεωρημένο. Η σχετική διαδικασία περιγράφεται αναλυτικά στην εγκύκλιο που επισυνάπτεται.
Όλα τα βιβλιάρια θεωρούνται ενεργά μέχρι 28-06-2013, ημερομηνία λήξης θεώρησης-απογραφής.
Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ασφάλισης
α.α.
Νικόλαος Βαλλιάνος

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Π α ρ α ν ο μ ε ί τ ε α σ ύ σ τ ο λ α !!


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Αθήνα, 4-1-2014

 Αριθμ. Πρωτ.: 309

ΠΡΟΣ :

κκ. Κ. Αρβανιτόπουλο, Σ. Κεδίκογλου, Κ. Γκιουλιέκα, Υ.ΠΑΙ.Θ.

ΚΟΙΝ :

στους Βουλευτές, στις Δ.Δ.Ε., στα σχολεία της Τ.Ε.Ε., στις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., στα Μ.Μ.Ε.

ΘΕΜΑ: Πρόσληψη ωρομισθίων Εκπαιδευτών ΕΝΗΛΙΚΩΝ

Με την Υ.Α. υπ’ αρ. 11869 / 16-10-2013 καθορίστηκε ο τρόπος, ο χρόνος, η διαδικασία, τα κριτήρια επιλογής, κλπ, για την επιλογή των εκπαιδευτών ενηλίκων στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.), στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) και στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.).

Με την υπ’ αρ. 15762 / 18-12-2013 συμπληρωματική Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (ΠΕΕ), υποβλήθηκαν αιτήσεις υποψήφιων που θα απασχοληθούν ως ωριμίσθιοι για τη διδασκαλία των μαθημάτων των ειδικοτήτων που θα λειτουργήσουν στις προαναφερόμενες δομές της μη τυπικής μάθησης (Δ.Ι.Ε.Κ. και στις Σ.Ε.Κ.).

Στους υποψήφιους δόθηκε, τελικά, η δυνατότητα υποβολής αίτησης σε μια μόνο Δ.Δ.Β.Μ., παρότι η Υ.Α. όριζε ότι «…θα δηλώσουν τη σειρά προτίμησής τους στις Διευθύνσεις Δια Βίου Μάθησης που επιλέγουν», δημοσιεύτηκαν οι προσφερόμενες θέσεις ανά Δ.Δ.Β.Μ., κλάδο / ειδικότητα (ή και ομαδοποιημένη σχετική).

Οι υποψήφιοι κατατάχθηκαν, σύμφωνα με την αίτησή τους, σε αξιολογικό πίνακα κατάταξης, ανά Δ.Δ.Β.Μ., με κριτήρια και μοριοδότηση που ορίζονται στην ως άνω Υ.Α.

Στην Υ.Α. προβλέπεται ότι «Βάσει του αξιολογικού πίνακα κατάταξης η Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης θα προβεί σε επιλογή και κατανομή των εκπαιδευτών και ειδικότερα ανά Δ.Δ.Β.Μ, ανά I.E.K., Σ.Ε.Κ., Σ.Δ.Ε., ειδικότητες και ανάγκες σε διδακτικές ώρες.» και ότι «Οι τελικοί πίνακες επιλογής, αφού επικυρωθούν από τη Γ.Γ.Δ.Β.Μ., θα αποσταλούν στους Διευθυντές των Ι.Ε.Κ.-Σ.Ε.Κ., των Σ.Δ.Ε. καθώς και στο Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., το οποίο θα συνάψει τις σχετικές συμβάσεις μίσθωσης έργου ωρομίσθιας διδασκαλίας». Αντίστοιχα και η παραπάνω «συμπληρωματική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος» αναφέρει ότι «Όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά των στοιχείων που δηλώνονται στο ανωτέρω αναφερόμενο ειδικό πληροφοριακό σύστημα και περιγράφονται αναλυτικότερα στις κείμενες διατάξεις και στο ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ, καθώς και το αντίγραφο της αίτησης, πρέπει να κατατεθούν και εγγράφως από όσους επιλεγούν και κληθούν, με ειδική ηλεκτρονική φόρμα στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο, να αναλάβουν υπηρεσία και καθήκοντα στο αντίστοιχο Ι.Ε.Κ. ή Σ.Ε.Κ. που θα επιλεγούν. Με ευθύνη του οικείου Διευθυντή πραγματοποιείται ο έλεγχος της γνησιότητας των προσκομισθέντων δικαιολογητικών και η ταυτοποίηση τους. Εν συνεχεία τα δικαιολογητικά και η αντίστοιχη σύμβαση έργου αποστέλλονται στο Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. για την ολοκλήρωση της διαδικασίας

Αντίθετα με το περιεχόμενο της Υ.Α. και της συμπληρωματικής Π.Ε.Ε.:

Οι επιλεγέντες για εκπαιδευτές ενηλίκων στα ΔΙ.Ε.Κ., στις Σ.Ε.Κ. και στα Σ.Δ.Ε., καλούνται από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να υπογράψουν σύμβαση μίσθωσης έργου ωρομίσθιας διδασκαλίας στις δομές της ΤΥΠΙΚΗΣ εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και στις Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Σ.) !!

Ενδεικτικά, αναφέρουμε την από 26-12-2013 ανακοίνωση της Δ.Δ.Ε. Φλώρινας, (με θέμα «Προσλήψεις ωρομισθίων από τους πίνακες Εκπαιδευτών Ενηλίκων των Δημοσίων Ι.Ε.Κ. για κάλυψη κενών των καταργημένων ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ.-ΕΠΑ.Σ.»:


που ενημερώνει αυτολεξεί για τα εξής:

«Το Υπουργείο Παιδείας προτίθεται να καλύψει τα κενά των καταργημένων ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ. και στις ΕΠΑ.Σ. με προσλήψεις ωρομισθίων από τους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτών ενηλίκων των δημοσίων Ι.Ε.Κ.. (http://www.gsae.edu.gr/el/). Οι κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα καλέσουν, κατά σειρά κατάταξης στους πίνακες τους αιτούντες, και θα τους προτείνουν να υπογράψουν συμβάσεις μίσθωσης έργου (μπλοκάκι) για πρόσληψή τους σε συγκεκριμένο δημόσιο Ι.Ε.Κ. Οι ωρομίσθιοι που θα υπογράψουν συμβάσεις θα αποσπαστούν σε ΕΠΑ.Λ. ή ΕΠΑ.Σ. για την παροχή εκπαιδευτικού έργου, εντός της χωρικής αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Δια Βίου Μάθησης στην οποία ανήκει το Ι.Ε.Κ. στο οποίο έχει επιλεγεί (πχ εκπαιδευτής ο οποίος επιλέχθηκε να προσληφθεί στο Ι.Ε.Κ. Αμυνταίου θα αποσπαστεί να διδάξει στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμυνταίου). Οι ώρες απασχόλησής τους μπορεί να είναι μέχρι και είκοσι (20) και η αμοιβή τους προβλέπεται από τη Κ.Υ.Α. 2/106902/0022/10-12-2013 (ΦΕΚ 3276/Β/23-12-2013). Οι εκπαιδευτές που θα προσληφθούν, θα κληθούν να αναλάβουν υπηρεσία μετά την υπογραφή της σύμβασης και από το «ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ» (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ), που είναι ο πρώτος συμβαλλόμενος και την κοινοποίηση της απόφασης απόσπασης σε ΕΠΑ.Λ. ή ΕΠΑ.Σ. του Υπουργείου Παιδείας».

 

Ακόμη, το Σχέδιο Σύμβασης Μίσθωσης Έργου, στη σελ. 3 παρ. 8, αναφέρει οτι:

«Ο εκπαιδευτής αποδέχεται με την παρούσα το ενδεχόμενο απόσπασής του σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου … παρ. 3 εδάφιο 6 του ν. ……/2013 (Α’. …), για παροχή εκπαιδευτικού έργου σε άλλη δομή εκπαίδευσης για την κάλυψη εκπαιδευτικών αναγκών και εντός της χωρικής αρμοδιότητας της Δ.Δ.Β.Μ. στην οποία ανήκει το Ι.Ε.Κ./Σ.Ε.Κ. στο οποίο έχει επιλεγεί».

Μετά από τα παραπάνω,

κ α λ ο ύ μ ε

την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να μας γνωρίσει άμεσα:

1. Γιατί στους υποψήφιους δόθηκε τελικά η δυνατότητα υποβολής αίτησης σε μία μόνο Δ.Δ.Β.Μ. και ΟΧΙ να δηλώσουν «…τη σειρά προτίμησής τους στις Διευθύνσεις Δια Βίου Μάθησης …» όπως ορίζει η Υ.Α. ;

2. Γιατί η Γενική Γραμματεία Δ.Β.Μ. ΔΕΝ προέβη, σε επιλογή και κατανομή των εκπαιδευτών ανά Δ.Δ.Β.Μ., I.E.K., Σ.Ε.Κ., Σ.Δ.Ε., ειδικότητες και ανάγκες σε διδακτικές ώρες, βάσει του αξιολογικού πίνακα κατάταξης, αλλά, αντίθετα με αυτά που ορίζει η Υ.Α., τους κατανέμει μόνο ανά Δ.Δ.Β.Μ. ;

3. Πού εδρεύουν αυτές οι Διευθύνσεις Διά Βίου Μάθησης ; Πού είναι τα γραφεία τους, ποια η ταχυδρομική τους διεύθυνση, ποιο το τηλέφωνό τους, ποιο το e-mail τους, που είναι το πρωτόκολλο, ποιος έχει τη στρογγυλή στραγίδα, ποια είναι τα ονόματα των Διευθυντών των Δ.Δ.Β.Μ., πότε προκηρύχθηκαν οι θέσεις αυτές, πού είναι οι πίνακες κατάταξης, ποιο Συμβούλιο τους ενέκρινε, με ποια Απόφαση κρίθηκαν και πότε ανέλαβαν καθήκοντα ;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ: Διευθύνσεις  ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ !!

Σε αυτές τις Δ.Δ.Β.Μ. – Φαντάσματα δηλώνουν προτίμηση οι υποψήφιοι ;

4. Όταν η Γενική Γραμματεία Δ.Β.Μ. έκανε την επιλογή και την κατανομή «με βάση τις ειδικότητες και τις ανάγκες σε διδακτικές ώρες» των Ι.Ε.Κ., Σ.Ε.Κ., κλπ, σε ποιες ακριβώς Σ.Ε.Κ. αναφερότανε; Πού υπάρχουν, πού λειτουργούν, ποια είναι τα κτήρια, ποιες ειδικότητες λειτουργούν, ποιες οι «διδακτικές τους ανάγκες», (κλπ, όπως για τις Δ.Δ.Β.Μ.); Σ.Ε.Κ.  ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ !!

5. Γιατί οι τελικοί πίνακες επιλογής, όπως επικυρώθηκαν από τη Γ.Γ.Δ.Β.Μ., ΔΕΝ αποστάλθηκαν στους Διευθυντές των Ι.Ε.Κ., Σ.Ε.Κ. και Σ.Δ.Ε., όπως ορίζει η Υ.Α. ;

6. Γιατί ομαδοποιήθηκαν στους πίνακες ορισμένες μόνο ειδικότητες των προς κάλυψη θέσεων και σε ορισμένες μόνο Δ.Δ.Β.Μ. ;

7. Πώς νομιμοποιούνται οι Δ.Δ.Ε. να καλούν τους ωρομισθίους που επιλέχτηκαν για να υπογράψουν σύμβαση και να αναλάβουν υπηρεσία αντί αυτοί να παρουσιάζονται στα ΔΙ.Ε.Κ. ή στις Σ.Ε.Κ., όπως ορίζει η συμπληρωματική Π.Ε.Ε. ;

8. Είναι αλήθεια ότι οι εκπαιδευτές ενηλίκων θα προσληφθούν ως ωρομίσθιοι για τις ανάγκες των Ι.Ε.Κ., Σ.Ε.Κ. και Σ.Δ.Ε., αλλά θα αποσπασθούν στα ΕΠΑ.Λ. και στις ΕΠΑ.Σ. για να καλύψουν τα κενά των κατηργημένων ειδικοτήτων ; Αν ναι, τότε προκύπτουν αναπόδραστα τα ερωτήματα:

5α. Πώς θα καλυφθούν οι ανάγκες των Ι.Ε.Κ., Σ.Ε.Κ. και Σ.Δ.Ε., για την κάλυψη των οποίων υποτίθεται ότι γίνεται η πρόσληψη;

5β. Εάν τα Ι.Ε.Κ., Σ.Ε.Κ. και Σ.Δ.Ε., δεν έχουν ανάγκη ωρομισθίων για να λειτουργήσουν, τότε ποια είναι η νομικοποιητική βάση της Προκήρυξης και της πρόσληψης, αφού δεν υπάρχουν ανάγκες;

5γ. Ποιό ισχύον νομικό καθεστώς νομιμοποιεί αποσπάσεις από τις Δομές της Δ.Β.Μ. στις δομές της Τυπικής Εκπαίδευσης ; Βάση ποιού Νόμου ή ποιάς Υ.Α. θα γίνουν;

9. Ως Εκπαιδευτής ΕΝΗΛΙΚΩΝ της ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ Εκπαίδευσης «ορίζεται ο επαγγελματίας, ο οποίος διαθέτει τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για την άσκηση του επαγγέλματός του και την απαιτούμενη πιστοποιημένη Εκπαιδευτική Επάρκεια για την …εκπαίδευση ενηλίκων» (Υ.Α. με αρ. ΓΠ/20082, ΦΕΚ 2844, τ. Β΄, 23-10-2012, άρθρο 2, παρ. 1).

Πώς λοιπόν θα διδάξουν «εκπαιδευτές ενηλίκων της ΜΗ Τυπικής Εκπαίδευσης» σε δεκαπεντάχρονους μαθητές της ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ; Εάν τα δύο αντικείμενα ήταν ίσα και όμοια, γιατί τότε ορίζονται διαφορετικά από το Νόμο και καταχωρίζονται σε χωριστούς πίνακες; Και, επί τη ευκαιρία, στο ΦΕΚ 2844/2012, ορίζεται διαδικασία πιστοποίησης και ΜΗΤΡΩΟ Εκπαιδευτών Ενηλίκων. Και αυτό «εξαφανίστηκε»; Δεν το είδαμε πουθενά στην προκήρυξη…

10. Έτσι ορίζετε τον «εξορθολογισμό στη διαχείριση του προσωπικού για την αντιμετώπιση των παθογενειών της Εκπαίδευσης…» που επικαλείσθε ;

 

Αξιότιμοι Κύριοι, σας γνωρίζουμε οτι

Π α ρ α ν ο μ ε ί τ ε     α σ ύ σ τ ο λ α !!

Η εξαμβλωματική «βάπτιση» και δημιουργία εκπαιδευτικών από επαγγελματίες της αγοράς, χωρίς τα κριτήρια, τις προϋποθέσεις και τις διαδικασίες που προβλέπει ο Νόμος (και μάλιστα, Νόμοι, Υ.Α. και εγκύκλιοι που ΕΣΕΙΣ συντάξατε !!), δεν είναι αποδεκτή και θα την προσβάλλουμε !

Με την επιφύλαξη όλων των νομίμων δικαιωμάτων μας, παρακαλούμε για την έγγραφη απάντησή σας.

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ο Πρόεδρος Σεραφείμ Κερασιώτης

ο Γενικός Γραμματέας Σταμάτιος Σταματιάδης

 

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Μείωση των μαθητών ανά τμήμα όταν υπάρχουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CF%84%CE%BC%CE%AE%CE%BC%CE%B1-%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%BA%CE%B5%CF%82#ixzz2owpvlUgY Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Όπως είναι γνωστό οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, από την αρχή του σχολικού έτους πίεσαν τα σχολεία έτσι ώστε να πετύχουν το μεγαλύτερο δυνατό αριθμό μαθητών ανά τμήμα  και τη μείωση του αριθμού των τμημάτων. Αυτό είχε και έχει σαν αποτέλεσμα τα υπερφορτωμένα τμήματα (26-28 μαθητές) με τα γνωστά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Ωστόσο στο νέο νόμο για το Λύκειο (4186/2013 - ΦΕΚ 193/ 17-9-2013) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις», προβλέπεται ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα να προσαρμόζεται ανάλογα με το αν υπάρχει αριθμός μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες.
 
Συγκεκριμένα στην Παράγραφο 15 του Άρθρου 28 αναφέρονται τα εξής:
 
Στην υποπερίπτωση ββ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται το εδάφιο 4 ως εξής:
 
"Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρείς μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου."
 
Μάλιστα στο άρθρο 3 του νόμου 3699/2008 αναφέρονται ονομαστικά ποιες είναι οι παθήσεις που καθιστούν ένα μαθητή ή μαθήτρια άτομο με αναπηρία και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών: 
 
"Άρθρο 3
 
Μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
 
1. Μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανά­γκες θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περί­οδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης. Στους μα­θητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας-λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες. Στην κα­τηγορία μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν εμπίπτουν οι μαθητές με χαμηλή σχολική επίδοση που συνδέεται αιτιωδώς με εξωγενείς παράγο­ντες, όπως γλωσσικές ή πολιτισμικές ιδιαιτερότητες.
 
2. Οι μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματι­κές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκα­τάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, ανήκουν στα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
 
3. Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι και οι μαθητές που έχουν μία ή περισσότερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα ανεπτυγμένα σε βαθμό που υπερβαίνει κατά πολύ τα προσδοκώμενα για την ηλι­κιακή τους ομάδα. Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κατόπιν εισήγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ανατίθεται η ανάπτυξη προ­τύπων αξιολόγησης και ειδικών εκπαιδευτικών προγραμ­μάτων για τους μαθητές αυτούς σε Σχολές ή Τμήματα Α.Ε.Ι. που, κατόπιν πρόσκλησης που τους απευθύνει το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, εκδη­λώνουν ενδιαφέρον. Στους μαθητές αυτούς δεν έχουν εφαρμογή οι λοιπές διατάξεις του παρόντος νόμου.
 
Όλα τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας δείχνουν ότι πολλές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, με διάφορα προσχήματα, αρνούνται να εφαρμόσουν το νόμο την ίδια ώρα που υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσα στις σχολικές αίθουσες σε όλη τη χώρα.
 
Είναι χαρακτηριστική η παρέμβαση για το θέμα της Ένωσης Γονέων Χίου η οποία ζητά μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα βάση του νόμου.
 
Αναλυτικά το έγγραφο
 
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ενημερωθήκαμε τόσο από την ΕΛΜΕ Χίου όσο και από το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του 3ου Λυκείου, που είναι μέλος της Ενωσής μας, για την ύπαρξη σχετικής διάταξης στον τελευταία ψηφισμένα νόμο 4186/2013 (ΦΕΚ 193/ 17-9-2013) με τίτλο «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις» που αφορά στον αριθμό μαθητών ανά τμήμα.
 
Συγκεκριμένα στην Παράγραφο 15 του Άρθρου 28 αναφέρονται τα εξής:
 
Στην υποπερίπτωση ββ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται το εδάφιο 4 ως εξής:
 
«Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρείς μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου.»
 
Μάλιστα στο άρθρο 3 του ίδιου νόμου αναφέρονται ονομαστικά ποιες είναι οι παθήσεις που καθιστούν ένα μαθητή ή μαθήτρια άτομο με αναπηρία και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.
 
Με δεδομένο ότι θεωρούμε πως ο αριθμός των 27 μαθητών ανά τμήμα είναι ιδιαίτερα μεγάλος και δυσχεραίνει το εκπαιδευτικό έργο των εκπαιδευτικών και ότι η σχετική διάταξη αφορά το σύνολο των σχολείων, και όχι των ειδικών που από τη φύση τους υπάρχει ειδική μέριμνα, ζητάμε να εφαρμοστεί στα σχολεία που υπάρχει σχετικό θέμα.
 
Σε συνέχεια δε της προφορικής επικοινωνίας που είχαμε, ζητούμε να μας πληροφορήσετε αν υπάρχει νεώτερη εγκύκλιος του Υπουργείου που αναιρεί την προαναφερθείσα παράγραφο του νόμου και αν γνωρίζετε πως ήδη υπάρχουν Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν ενεργοποιήσει τη σχετική διάταξη.
 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: alfavita.gr

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Future Library

Αγαπητοί συνεργάτες,
Το Future Library, αποκλειστικά χρηματοδοτούμενο από το Ίδρυμα "Σταύρος Νιάρχος", συνεχίζοντας την έρευνα της παρούσας κατάστασης των Δημοσίων και Δημοτικών Βιβλιοθηκών που ξεκίνησε το 2011, σας καλεί να συμπληρώσετε ερωτηματολόγιο υπηρεσιών και υποδομών πριν τις 7 Ιανουαρίου 2014.
Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι προϋπόθεση για την συμμετοχή των βιβλιοθηκών στο Future Library το 2014.
Σας παρακαλούμε να υποβάλετε τις απαντήσεις σας διαδικτυακά στον σύνδεσμο που ακολουθεί: http://www.surveygizmo.com/s3/1445533/Future-Library-2013 
Είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε ένα ερωτηματολόγιο για την Κεντρική Βιβλιοθήκη και ένα για κάθε Παράρτημά της ξεχωριστά (π.χ. αν υπάρχει μία Κεντρική Βιβλιοθήκη και 2 παραρτήματα, θα συμπληρώσετε συνολικά 3 ερωτηματολόγια). Το διαδικτυακόερωτηματολόγιο είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να εμφανίζονται περισσότερες ερωτήσεις για την Κεντρική Βιβλιοθήκη και λιγότερες για κάθε Παράρτημα.
Συνημμένο στο παρόν μήνυμα θα βρείτε το ερωτηματολόγιο σε μορφή Word (Ερωτηματολόγιο 2013), έτσι ώστε να συγκεντρώσετε και να έχετε έτοιμες τις απαντήσεις πριν τις υποβάλετε διαδικτυακά. Το Word περιλαμβάνει όλες τις ερωτήσεις (και για Κεντρική και για Παραρτήματα), γι' αυτό θα πρέπει να κάνετε προηγουμένως μια επισκόπηση του διαδικτυακού ερωτηματολογίου, για να διαπιστώσετε ποιες ερωτήσεις αντιστοιχούν στην Κεντρική Βιβλιοθήκη και ποιες στα Παραρτήματα. 
Μετά την υποβολή τους, θα λάβετε τις απαντήσεις σας σε μορφή κειμένου (.pdf) στη διεύθυνση email που δώσατε στα "Στοιχεία Επικοινωνίας" στην αρχή του ερωτηματολογίου.
Οι απαντήσεις σας θα μας βοηθήσουν να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε νέες δράσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών και υποδομών των βιβλιοθηκών.
Σας προσκαλούμε και σας παροτρύνουμε να προωθήσετε το παρακάτω μήνυμα και το ερωτηματολόγιο υποδομών σε όσες Δημόσιες/Δημοτικές Βιβλιοθήκες δεν ήταν μέλη του δικτύου Future Library το 2013 και επιθυμούν να ενταχθούν σε αυτό.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης Πρωτοψάλτου
Υπεύθυνος του προγράμματος Future Library
Επισκεφτείτε το Future Library στο: http://www.futurelibrary.gr/?xg_source=msg_mes_network

Έχασε τελικά την μάχη για ζωή ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Κορίνθου Παναγιώτης Παπαπαναγιώτου

Parakato.gr: Έχασε τελικά την μάχη για ζωή ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Κορίνθου Παναγιώτης Παπαπαναγιώτου

ΤΟ 2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Λιποθυμούν συμμαθητές μας από την πείνα! –Τρέμουμε από το κρύο!


-Σοκαριστική παρέμβαση του προέδρου του 15μελούς  μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο Λουτρακίου –Αγίων Θεοδώρων – «Κάντε επιτέλους κάτι!», η έκκληση προς τη Δημοτική αρχή και την αντιπολίτευση…

-Σοκαριστική παρέμβαση του προέδρου του 15μελούς Γερ. Κατσανέα μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο Λουτρακίου –Αγίων Θεοδώρων – «Κάντε επιτέλους κάτι!», η έκκληση προς τη Δημοτική αρχή και την αντιπολίτευση…
Τα πολλά λόγια σε τέτοιες περιπτώσεις μάλλον είναι περιττά, αφού η φωνή απόγνωσης μικρών παιδιών και μαθητών, τα λένε όλα και αντικατοπτρίζουν την τραγικότητα των ημερών μας, σε μια περίοδο που τα πάντα ισοπεδώνονται στο βωμό της οικονομικής κρίσης. Μιας κρίσης που δεν κάνει διάκριση σε μικρούς και μεγάλους, σε σχολεία, Πανεπιστήμια, χώρους εργασίας (όσοι υπάρχουν ακόμα) και οπουδήποτε αλλού. Αυτό που έγινε στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων ήταν πραγματικά σοκαριστικό. Όσα ειπώθηκαν από τον πρόεδρο του 15μελούς συμβουλίου του 2ου ΕΠΑΛ Λουτρακίου για τις άθλιες συνθήκες τις οποίες βιώνουν οι συμμαθητές του, είναι μια «γροθιά στο στομάχι» ενός συστήματος και μιας πολιτικής που στο όνομα των περικοπών, δεν υπολογίζει ανθρώπους, αλλά μόνο αριθμούς. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, το θέμα και το μεγάλο αυτό πρόβλημα με μαθητές να κρυώνουν και να τουρτουρίζουν μέσα στις τάξεις επειδή δεν υπάρχει λέβητας και καλοριφέρ, αλλά και μαθητές που πεινάνε (!), αφορά άμεσα και σε πρώτο βαθμό το Δήμο Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων που πρέπει να σκύψει πραγματικά στο πρόβλημα και όχι –κ. Λογοθέτη- να δίνονται υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα σε μικρά παιδιά με τόσο σοβαρά προβλήματα. Γι΄ αυτό, δεν υπάρχει καν χαρακτηρισμός… Οφείλει ο Δήμος –και σε αυτό πρέπει να συμβάλει και η αντιπολίτευση και όχι να παραμένει ακροατής και θεατής-, να συνδράμει το σχολείο και τους μαθητές. Με περικοπή από άλλες δραστηριότητες που πλέον αποκτούν μηδαμινή αξία, με χορηγίες, με οποιονδήποτε τρόπο, έπρεπε ήδη ο Δήμος να είχε καταφέρει να έχει το σχολείο θέρμανση και ένα γεύμα για αυτά τα παιδιά ή τέλος πάντων όσα το έχουν ανάγκη…

Λιποθυμούν συμμαθητές μας από την πείνα! –Τρέμουμε από το κρύο!
 http://axiontv.gr/index.php/news/item/3807-%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF%CF%85-15%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%B3%CE%B5%CF%81-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%BF%CF%85-%E2%80%93%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CE%B4%CF%8E%CF%81%CF%89%CE%BD-%E2%80%93-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%AC%CF%84%CE%B9-%CE%B7-%CE%AD%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7
Στην παρέμβασή του ο πρόεδρος του 15μελούς μεταξύ άλλων σημείωσε απευθυνόμενος προς τη Δημοτική αρχή και τους δημοτικούς συμβούλους: «Έχουμε κάνει επανειλημμένα ενέργειες σαν 15μελές για τα προβλήματα στο σχολείο μας. Πήγαμε στη Δευτεροβάθμια, πήγαμε στο Δημαρχείο και ο ίδιος ο Δήμαρχος ομολόγησε ότι όντως στο σχολείο μας υπάρχουν σοβαρά προβλήματα. Πρέπει να λύσουμε δύο πολύ σοβαρά θέματα… Σχεδόν καθημερινά βλέπουμε συμμαθητές μας να λιποθυμούν! Είπε ο Δήμαρχος ότι θα το βάλει ως θέμα στο Δ.Σ. και δεν το έχει βάλει ακόμα. Ζητάμε να συζητηθεί άμεσα το θέμα της παροχής ενός γεύματος στους μαθητές και να ψηφιστεί γιατί το πρόβλημα είναι τεράστιο. Ζητάμε σαν 15μελές να έχει κάθε παιδί ένα δωρεάν γεύμα… Το δεύτερο είναι ότι δεν υπάρχει θέρμανση στο σχολείο. Ο λέβητας είναι εκεί από τη δεκαετία του 1980 κι έχει χαλάσει. Ο Δήμαρχος είπε ότι θα φέρουν καινούργιο, αλλά ακόμα δεν έχει έρθει και τα παιδιά κρυώνουν και τρέμουν!! Αν δεν πάρετε εσείς κάποια μέτρα θα αναγκαστούμε να πάρουμε εμείς! φεύγουν μαθητές με πυρετό και πηγαίνουν στο νοσοκομείο από το κρύο. Γι΄ αυτό σας παρακαλούμε, πάρτε θέση όσο γίνεται συντομότερα…». 

Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013 Οι μαθητές του 2 ΕΠΑΛ πήγαν στο δημαρχείο Λουτρακίου και ζήτησαν φαγητό(video) ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΕΠΑΛ 17 12 13