Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

ΙΕΚ ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

ΙΕΚ ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΚΟΡΙΝΘΟΣ, 12/01/2010
Διεύθυνση : ΟΔΟΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ – ΚΥΡΑ ΒΡΥΣΗ               
                  Αριθ. Πρωτ: 27
                    ΚΟΡΙΝΘΟΣ, ΤΚ 20100

Τηλέφωνο : 2741085991,2
Fax :   2741088990












ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2009-2010

ΠΡΑΞΗ 21η

Στην ΚΟΡΙΝΘΟ, σήμερα 12/01/2010, ημέρα Τρίτη και ώρα 09:30 στα γραφεία της Διεύθυνσης του ΙΕΚ ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ, αφού λάβαμε υπ’ όψιν :
1. Το Ν. 2009/92 (ΦΕΚ 18, τ. Α΄), «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει.
2. Το άρθρο 22 της υπ’αριθμ. 121/25-5-92 (ΦΕΚ 371, τ. Β΄) Απόφασης του Υπουργού Ε.Π.Θ., «Κανονισμός Λειτουργίας Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ο.Ε.Ε.Κ.)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε, αναριθμήθηκε και ισχύει.
3. Την υπ’ αριθμ. ΔΚ2/315/11-1-2010 Πράξη του Προέδρου του Δ.Σ. του Ο.Ε.Ε.Κ., «Ειδικότητες Δημοσίων Ι.Ε.Κ. Εαρινού εξαμήνου, Έτους Κατάρτισης 2010».
4. Την υπ’ αριθμ. ΔΚ2/314/11-1-2010 Πράξη του Προέδρου του Δ.Σ. του Ο.Ε.Ε.Κ. με θέμα «Προκήρυξη Ειδικοτήτων Δημοσίων Ι.Ε.Κ. Εαρινού Εξαμήνου, Έτους Κατάρτισης 2010 (τμήματα που θα λειτουργήσουν σε περιοχές εκτός Ι.Ε.Κ. υπό την εποπτεία γειτονικού Ι.Ε.Κ.)».
5. Την υπ’ αριθμ. Δ/ΣΤ/33791/11-12-2009 Απόφαση του Δ.Σ. του Ο.Ε.Ε.Κ. με θέμα «Έγκριση Χρονοδιαγραμμάτων Δραστηριοτήτων και Κατάρτισης Δημοσίων και Ιδιωτικών Ι.Ε.Κ. Εαρινού Εξαμήνου 2010, Έτους Κατάρτισης 2009-2010».
6. Το Ν.2472/97, όπως ισχύει, περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τις υπ’αριθμ. 17/2002 και 56/2003 αποφάσεις, καθώς και το υπ’αριθμ. 792/18-4-04 έγγραφο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
7. Την υπ’αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Α/22768/13-10-2006 εγκύκλιο της Διεύθυνσης απλούστευσης διαδικασιών και παραγωγικότητας του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α.
8. Τις ανάγκες του ΙΕΚ ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ σε εκπαιδευτές κατά το εαρινό εξάμηνο κατάρτισης 2009-2010.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

            Καλούμε τους ενδιαφερόμενους - υποψηφίους προς πρόσληψη εκπαιδευτές, οι οποίοι θα καλύψουν τις ανάγκες κατάρτισης του εαρινού εξαμήνου 2009-2010.
            Οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτές, θα παράσχουν αρχική κατάρτιση με τη διδασκαλία των παρακάτω μαθημάτων (θεωρητικών, εργαστηριακών και μικτών), για τις ειδικότητες που θα λειτουργήσουν στο ΙΕΚ ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ.

1. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ
Δ'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
3
0
ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 
Δ'
ΜΙΚΤΟ
6*
6*
ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ - ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ
Δ'
ΜΙΚΤΟ
6*
6*
ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Δ'
ΜΙΚΤΟ
6*
6*
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ   
Δ'
ΜΙΚΤΟ
6*
6*
ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ  
Δ'
ΜΙΚΤΟ
6*
6*
ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Δ'
ΜΙΚΤΟ
6*
6*
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Δ'
ΜΙΚΤΟ
6*
6*
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Δ'
ΜΙΚΤΟ
6*
6*
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
Δ'
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
230*

 * : οι ώρες διδασκαλίας είναι για όλο το εξάμηνο.

2. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ
B'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΧΡΗΣΗ Η/Υ
B'
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
2
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
B'
MIKTO
2
3
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΗΤΙΚΗ
B'
MIKTO
1
1
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
B'
MIKTO
2
1
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ (ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ - ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑ - ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ)
B'
MIKTO
1
2
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΩΝ
B'
MIKTO
2
1
ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
B'
MIKTO
2
2
ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ - ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΟΓΜΑΤΩΝ
B'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ
B'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
3. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ
B'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
3
0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
B'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΑΡΧΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
B'
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
2
ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C & C++
B'
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
7
ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ
B'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΒΑΣΕΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΠΑΡΑΘΥΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
B'
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
5
ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ VISUAL BASIC
B'
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
3
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
B'
ΜΙΚΤΟ
2
1
4. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ & ΠΑΡΕΜΦΕΡΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ
B'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
3
0
ΧΡΗΣΗ Η/Υ
B'
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
2
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
B'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
3
0
ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ
B'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΙ
B'
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
8
ΧΗΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
B'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
3
0
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
B'
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
5. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΦΥΛΑΚΑΣ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ Η΄ ΓΑΛΛΙΚΑ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
3
0
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
4
0
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΧΡΗΣΗ Η/Υ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
2
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
2
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
4
0
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΦΥΛΑΞΗΣ ΜΟΥΣΕΙΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0

Σημ. : οι ώρες διδασκαλίας είναι ανά εβδομάδα.


            Δικαίωμα υποβολής σχετικής Αίτησης-Υπεύθυνης Δήλωσης έχουν όλοι οι ιδιώτες, καθώς και οι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας ασχολούμενοι στο Δημόσιο Τομέα που έχουν τα νόμιμα τυπικά προσόντα, όπως αυτά περιγράφονται στα εγκεκριμένα αναλυτικά προγράμματα του Ο.Ε.Ε.Κ.

Δικαιολογητικά
1. Πλήρες βιογραφικό σημείωμα.
2. Επικυρωμένο αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
3. Επικυρωμένα αντίγραφα τίτλων σπουδών της ημεδαπής (βασικό πτυχίο αντίστοιχο με την ειδικότητα που προκηρύσσεται, μεταπτυχιακός και διδακτορικός τίτλος θέματος συναφούς προς το αντικείμενο, παιδαγωγικός τίτλος σπουδών ΑΣΕΤΕΜ / ΣΕΛΕΤΕ ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., δίπλωμα Ι.Ε.Κ., πτυχίο Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου, Τεχνικού – Εκπαιδευτικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου ή Τεχνικής Επαγγελματικής Σχολής).
Επισημαίνεται ότι όλοι οι τίτλοι σπουδών, από τον βασικό έως τον μεταπτυχιακό, πρέπει να είναι συναφείς με το αντικείμενο που αιτούνται να διδάξουν οι εκπαιδευτές, με ευθύνη των ιδίων και των Διευθυντών των Ι.Ε.Κ. Η συνάφεια των τίτλων σπουδών των υποψηφίων εκπαιδευτών ελέγχεται από το Διευθυντή του Ι.Ε.Κ.
4. Όσοι έχουν αποκτήσει τίτλο σπουδών σε κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να καταθέσουν είτε α) άδεια άσκησης επαγγέλματος, η οποία έχει χορηγηθεί με τη διαδικασία της επαγγελματικής αναγνώρισης, βάσει των διατάξεων των επαγγελματικών προσόντων (π.χ. Οδηγίες 89/48/Ε.Ο.Κ., 92/51/Ε.Ο.Κ., 99/42/Ε.Κ., Τομεακές Οδηγίες κ.λπ.). Στην περίπτωση της επαγγελματικής αναγνώρισης, αντί της άδειας άσκησης επαγγέλματος είναι δυνατόν να κατατεθεί αντίγραφο της Πράξης Αναγνώρισης από το αρμόδιο Συλλογικό Όργανο ή την αρμόδια επιτροπή (π.χ. Σ.Α.Ε.Ι., Σ.Ε.Α.Τ.Ε.Κ., Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων κ.α.) ή αντίγραφο της Απόφασης Αναγνώρισης από την κατά περίπτωση Αρμόδια Αρχή (Υπουργείο, Νομαρχία κ.λπ.), είτε β) Πιστοποιητικό Χορήγησης Ισοτιμίας από το πρώην ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. νυν Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., τον Ο.Ε.Ε.Κ. ή από άλλη αρμόδια υπηρεσία.

5. Όσοι έχουν αποκτήσει τίτλο σπουδών σε κράτος μη μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να καταθέσουν Πιστοποιητικό Χορήγησης Ισοτιμίας από το πρώην ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. νυν Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., τον Ο.Ε.Ε.Κ. ή από άλλη αρμόδια υπηρεσία. Σε αυτήν την περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επισύναψη επικυρωμένων αντιγράφων των βασικών τίτλων σπουδών επισήμως μεταφρασμένων (από το Υπ.Εξ., πρεσβείες της Ελλάδος στο εξωτερικό, Δικηγόρους και μεταφραστές του Ιονίου Πανεπιστημίου).
6α. Από τους υποψηφίους που υπάγονται στον ιδιωτικό τομέα απαιτείται :
·         βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα από την οποία να προκύπτει η διάρκεια της ασφάλισης,
·         ή υπεύθυνη δήλωση του υποψηφίου, κατά το άρθρο 8 του Ν. 1599/1986, στην οποία να δηλώνεται επακριβώς ο χρόνος και το είδος της εμπειρίας του, τα στοιχεία του εργοδότη, φυσικού προσώπου ή της επωνυμίας της επιχείρησης αν πρόκειται για νομικό πρόσωπο.
6β. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες πρέπει να προσκομίσουν :
·         βεβαίωση της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. στην οποία θα αναγράφεται ο χρόνος άσκησης συγκεκριμένου επαγγέλματος,
·         ή υπεύθυνη δήλωση του υποψηφίου, κατά το άρθρο 8 του Ν. 1599/1986, ότι εξετέλεσε συγκεκριμένες εργασίες, μελέτες και έργα σχετικά με το αντικείμενο της εμπειρίας.
7. Από τους μισθωτούς του δημόσιου τομέα, όταν η εργασία έχει παρασχεθεί σε υπηρεσίες του Δημοσίου, σε Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού, σε Ν.Π.Ι.Δ. του δημόσιου τομέα της παρ. 1, του άρθρου 14, του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, ή σε φορείς της παρ. 3, του άρθρου 1, του Ν. 2527/1997, απαιτείται μόνο βεβαίωση του αντίστοιχου φορέα, από την οποία να προκύπτει το είδος της εργασίας που παρασχέθηκε και η χρονική διάρκεια της παροχής της.
Παρατήρηση : οι υποψήφιοι εκπαιδευτές που έχουν ήδη συνεργαστεί στο φθινοπωρινό εξάμηνο 2009 – 2010 με το ΙΕΚ, δεν χρειάζεται να επανυποβάλουν τα ίδια δικαιολογητικά που υπάρχουν στο φάκελό τους. Αρκεί η υποβολή της αίτησης με συνημμένο βιογραφικό σημείωμα.
Κατά την επιλογή συνεκτιμώνται : η εργασιακή εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η εξειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο που επιθυμούν να διδάξουν, οι συναφείς με το αντικείμενο μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, η απόδοση, η συνέπεια και η διάθεση συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης απασχόλησης στο Ι.Ε.Κ., τα κοινωνικά κριτήρια.

Κατόπιν της ανάθεσης μαθημάτων οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτές οφείλουν :
1.      Να υπογράψουν σχετική σύμβαση στην οποία θα καθορίζονται οι ώρες απασχόλησης, οι λοιπές υποχρεώσεις και η ωριαία αντιμισθία.
2.      Να προσκομίσουν τα εξής στοιχεία : Αριθμό Φορολογικού Μητρώου, αρμόδια ΔΟΥ και αριθμό μητρώου ασφαλισμένου στο ΙΚΑ.
3.      Να υποβάλουν υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 για τις συνολικές τακτικές και πρόσθετες, αμοιβές από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και ότι οι συνολικές αποδοχές τους δεν υπερβαίνουν τα εκ του Ν. 1326/83 (άρθρα 4, 5), Ν. 2303/95 και 2470/97 ανώτατα επιτρεπόμενα όρια κατά μήνα.

            Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται από τους ενδιαφερόμενους αυτοπροσώπως στην έδρα του ΙΕΚ ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ από 22-1-2010 μέχρι και 27-1-2010 και κατά τις ώρες από 09:00 έως 16:00.
Οι αιτήσεις που θα αποσταλούν ταχυδρομικώς δε θα γίνουν δεκτές.
               

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΤΟΥ ΙΕΚ ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ




ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι. ΚΑΝΩΛΗΣ


Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

     Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

            ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ                       Αθήνα, 12/ 1 / 2010
             ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                             Αριθ. Πρωτ : 2
          Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ  37
Τ.Κ  10436    -   ΑΘΗΝΑ                                 ΠΡΟΣ : ΤΑ ΔΣ ΤΩΝ ΕΛΤΕΕ
ΤΗΛ: 210 5238973  - 210 5121399                             
         6932798177                                                  
FAX: 210 5202798  - 210 5121399 
                                                                            
ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr                     
                         E-mail: oltee@otenet.gr                 
                                oltee.oltee@gmail.com
                                   
   


          Συνάδελφοι

Σας ενημερώνουμε ότι  τον Ιούνιο 2010 θα πραγματοποιηθεί  το 13ο  Τακτικό Συνέδριο της Ομοσπονδίας.
Απαραίτητη προϋπόθεση  για την πραγματοποίηση του Συνεδρίου  είναι  η εκλογή νέων αντιπροσώπων  από τις ΕΛΤΕΕ .
Παρακαλούμε όλες οι ΕΛΤΕΕ  να ενημερώσουν την Ομοσπονδία ότι έχουν πραγματοποιήσει Γενικές Συνελεύσεις και αρχαιρεσίες  με την ανάδειξη νέων ΔΣ και νέων αντιπροσώπων για την ΟΛΤΕΕ. Επίσης πρέπει απαραίτητα να μας αποστείλετε θεωρημένα αντίγραφα :
1)   Πρακτικού αρχαιρεσιών.
2)    Πρωτοκόλλου  ψηφισάντων .
3)    Αντίγραφο Καταστατικού της ΕΛΤΕΕ  σας.
4)    Το νέο ΔΣ με ονοματεπώνυμα , τίτλο, διευθύνσεις, τηλέφωνα και emails για άμεση επικοινωνία.

Αν υπάρχουν ΕΛΤΕΕ που δεν έχουν πραγματοποιήσει  μέχρι σήμερα αρχαιρεσίες  για ανάδειξη νέων  αντιπροσώπων     για την ΟΛΤΕΕ πρέπει απαραίτητα να πραγματοποιήσουν αρχαιρεσίες εκλογής νέων αντιπροσώπων  για την ΟΛΤΕΕ ( δεν ισχύουν οι υπάρχοντες για την πραγματοποίηση του νέου συνεδρίου ) το αργότερο μέχρι 20 Φεβρουαρίου 2010.



02


Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε  άμεσα, τον αργότερο μέχρι τέλος Φεβρουαρίου 2010 , αποστέλλοντας όλα τα παραπάνω παραστατικά  
και καταβάλλοντας  τις  προβλεπόμενες από το καταστατικό της ομοσπονδίας εισφορές  ( αριθμός ψηφισάντων χ 10 €  για κάθε μέλος  για κάθε χρόνο   για όσους δεν έχουν καταβάλλει τις εισφορές τους ).
Για αποφυγή λαθών ο λογαριασμός της ΟΛΤΕΕ για κατάθεση  των εισφορών είναι     ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ       066 / 885735 – 07    ( ΣΤΑ ΟΝΌΜΑΤΑ   ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ  & ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ).

          

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Δέκα εννιά χρόνια απο την δολοφονία Τεμπονέρα






Δέκα εννιά χρόνια απο την δολοφονία Τεμπονέρα

Συγκέντρωση το απόγευμα του Σαββάτου και πορεία στους δρόμους της Πάτρας


Δέκα εννέα χρόνια συμπληρώνονται φέτος, από τη δολοφονία του καθηγητή Νίκου Τεμπονέρα , στις 8 Ιανουαρίου του 1991.
 Αποφάσισαν, το Σάββατο 9 Ιανουαρίου, να πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στις 6 το απόγευμα, έξω από το σχολικό συγκρότημα «Τεμπονέρα» και να ακολουθήσει διαδήλωση στο κέντρο της Πάτρας.

Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

Οι βουλευτές δεν δέχθηκαν τελικά την μείωση του μισθού τους




Posted on 26.12.09 by diogenis

Ο πρόεδρος της βουλής Φ.Πετσάλνικος ξεκαθάρισε ότι δε θα γίνει μείωση των αποδοχών των βουλευτών αλλά μόνο 45 ευρώ από κάθε επιτροπή (από τα 300 που παίρνουν για ΚΑΘΕ συνεδρίαση) θα κοπεί!

Μετά μας μιλάνε για αξιοπρέπεια οι βουλευτές όταν δεν...

δέχεστε να ακολουθήσετε τον κόσμο στην μείωση των μισθών. Όλος ο κόσμος πληρώνει τα σπασμένα και οι βουλευτές δεν δέχονται να μειωθεί ο μισθός των 6.000 ευρών που μαζί με τις επιτροπές φθάνει και τα 10.000 για κάποιους. Λίγο λιγότερο για κάποιους άλλους.

troktiko.gr

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009


alfavita.gr: Τον Ιανουάριο ελάχιστη αύξηση τον Απρίλιο μείωση μισθού για το σύνολο των εκπαιδευτικών!


Με χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή 24% αντί για 25% που ήταν μέχρι σήμερα- θα υπολογίζεται η παρακράτηση φόρου από την 1η Ιανουαρίου του 2010. Αυτό δεν θα διαρκέσει για πολύ. Με το που θα ψηφιστεί η νέα φορολογική κλίμακα τον Μάρτιο του 2010, θα γίνει νέος υπολογισμός. Χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι και βεβαίως εκπαιδευτικοί θα δουν μείωση στις καθαρές αποδοχές τους.

Με εγκύκλιό του, το υπουργείο Οικονομικών καλεί τα λογιστήρια σε όλη τη χώρα να εφαρμόσουν τη φορολογική κλίμακα του... Γιώργου Αλογοσκούφη για να υπολογίσουν την παρακράτηση φόρου. Αυτή προβλέπει:

Αφορολόγητο 12.000 ευρώ,
Φορολόγηση με συντελεστή 24% (από 25%) για το τμήμα του εισοδήματος από τις 12.000 ευρώ έως τις 30.000 ευρώ
Φορολόγηση με συντελεστή 35% για το τμήμα του εισοδήματος από τις 30.000 ευρώ έως τις 75.000 ευρώ
Φορολόγηση με συντελεστή 40% για τα εισοδήματα άνω των 75.000 ευρώ.
Με αυτή την κλίμακα, θα υπολογιστεί η παρακράτηση φόρου για το πρώτο τρίμηνο του 2010. Στη συνέχεια, θα χρησιμοποιηθεί η νέα φορολογική κλίμακα που θα ψηφιστεί από την σημερινή κυβέρνηση. Η νέα κλίμακα θα “πιάσει” όλο το 2010 αυτό σημαίνει ότι:

Στον μισθό του Απριλίου θα γίνει νέος υπολογισμός της παρακράτησης. Είναι βέβαιο ότι για τα μεσαία και υψηλά εισοδήματα, το ποσό που θα αφαιρεθεί από τον μισθό θα είναι μεγαλύτερο.
Στα εκκαθαριστικά του 2011 (για τα εισοδήματα του 2010) θα προκύψει διαφορά φόρου. Χιλιάδες μισθωτοί και συνταξιούχοι θα κληθούν να πληρώσουν περισσότερα ενώ κάποιοι άλλοι θα πάρουν επιστροφή φόρου.


Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

Αξίζει η ανθρώπινη ζωή παντού το ίδιο?


Mια πεζογέφυρα είναι ακριβότερη από τη ζωή;


Ο θάνατος του 15χρονου μαθητή Σόλωνα Καρυδάκη στον Φάρο Ψυχικό επαναφέρει ενα αίτημα που αγνοείται επί 5 χρόνια

Toυ Κωστα Ονισενκο



Ενας 15χρονος μαθητής πλήρωσε με τη ζωή του την αδυναμία των δήμων, της νομαρχίας και της απελθούσας ηγεσίας του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ να συνεργαστούν για τη δημιουργία πεζογέφυρας επί της Κηφισίας, στο ύψος του Φάρου Ψυχικού - αίτημα που εκκρεμεί τα τελευταία πέντε χρόνια. Στην περιοχή λειτουργούν επτά μεγάλα σχολεία. Ο αριθμός των μαθητών που διασχίζουν καθημερινά τη συγκεκριμένη διασταύρωση αγγίζει τους 3.000, ενώ ο συνολικός μαθητικός πληθυσμός της περιοχής φτάνει τους 11.000 μαθητές.



Το βράδυ της Παρασκευής 4 Δεκεμβρίου, ο 15χρονος Σόλων Καρυδάκης, μαθητής της Α΄ Λυκείου στο Κολλέγιο Αθηνών, διέσχιζε την Κηφισίας παρέα με τρεις συμμαθητές του, όταν χτυπήθηκε από διερχόμενο αυτοκίνητο. Ο ασυνείδητος οδηγός, αντί να σταματήσει και να προσπαθήσει να βοηθήσει τα παιδιά, όπως όφειλε, ανέπτυξε ταχύτητα και εξαφανίστηκε. Προσήλθε στην αστυνομία με το πέρας του αυτόφωρου - επειδή η ΕΛ. ΑΣ. τον καταζητούσε.



Ο Σόλων υπέκυψε την περασμένη Τρίτη. Η οικογένειά του πήρε τη γενναία απόφαση να δωρίσει τα όργανά του. Το Κολλέγιο Αθηνών κήρυξε πένθος την περασμένη Πέμπτη - όταν έγινε η τελετή του τελευταίου αποχαιρετισμού. Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο σημείο όπου ο Σόλων τραυματίστηκε θανάσιμα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, με πρωτοβουλία των μαθητών του Κολλεγίου Αθηνών και Ψυχικού, στην οποία συμμετείχαν παιδιά από τη Σχολή Μωραΐτη, το Αρσάκειο και όλα τα άλλα σχολεία της περιοχής, εκπαιδευτικοί, εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.



Ο θάνατος του 15χρονου Σόλωνα συγκλόνισε τη μαθητική κοινότητα. Ομως, όπως αναφέρουν τοπικοί φορείς αλλά και μαθητές και εκπρόσωποι των σχολείων, επρόκειτο για το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου. Λιγότερο ή περισσότερο σοβαρά ατυχήματα συμβαίνουν στο ίδιο σημείο συχνά-πυκνά. Πριν από λίγες εβδομάδες, δύο ανήλικες μαθήτριες τραυματίστηκαν, η μία πολύ σοβαρά, όταν χτυπήθηκαν από διερχόμενο όχημα, λίγα μέτρα από το σημείο όπου τραυματίστηκε θανάσιμα ο Σόλων. Η μία μαθήτρια δεν έχει συνέλθει ακόμη.



«Είναι ένα διαρκές άγχος και πρόβλημα για μας. Από το σημείο περνούν καθημερινά 3.000 παιδιά. Συνεχώς φοβόμαστε αυτό το σημείο, τρέμουμε αν τα παιδιά μας θα είναι σώα», δηλώνει στην «Κ» ο διευθυντής του Λυκείου του Κολλεγίου Αθηνών, κ. Διονύσιος Τσελέντης. «Τα παιδιά από τα περισσότερα σχολεία της περιοχής σχολούν την ίδια ώρα, πάνε να περάσουν το φανάρι. Καθώς τα φανάρια και στις δύο κατευθύνσεις δεν έχουν συντονιστεί, τα παιδιά εγκλωβίζονται στη διαχωριστική νησίδα ανά 50 - 60, όπου ίσα ίσα χωρούν», συμπληρώνει η υποδιευθύντρια του Κολλεγίου, κ. Μελίνα Τσιτσά. Ανάλογες ανησυχίες εκφράζονται απ' όλα τα σχολεία της περιοχής. Η δημιουργία της πεζογέφυρας στην Κηφισίας, στη διασταύρωση με την οδό Στεφάνου Δέλτα, εκκρεμεί. Και οι τρεις δήμοι που εμπλέκονται είναι θετικοί στο να δημιουργηθεί η συγκεκριμένη γέφυρα και επιρρίπτουν ευθύνες στο ΥΠΕΧΩΔΕ.



Οπως περιγράφει η αντιδήμαρχος Ψυχικού, κ. Νέλλη Λάβδα, στον σχεδιασμό των ολυμπιακών έργων είχε προβλεφθεί το συγκεκριμένο σημείο της Κηφισίας να υπογειοποιηθεί. Με τον ίδιο σχεδιασμό θα καταργούνταν οι αριστερές στροφές. Οι στροφές καταργήθηκαν, οι ταχύτητες των οχημάτων αυξήθηκαν, αλλά η υπογειοποίηση δεν έγινε ποτέ καθώς... τελείωσαν τα χρήματα!



Στο μεταξύ, τα τροχαία και κυρίως οι παρασύρσεις πεζών αυξήθηκαν. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση τον Οκτώβριο 2007 επανήλθε, ζητώντας από το ΥΠΕΧΩΔΕ τη δημιουργία υπόγειας ή υπέργειας διάβασης. «Οι προτάσεις μας απορρίφθηκαν με τη δικαιολογία ότι η μεν υπόγεια διάβαση έχει υπερβολικό κόστος, για δε την υπέργεια δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να στηθεί», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η δήμαρχος Ψυχικού, κ. Ειρήνη Κατσαρού. Αντ' αυτού, το ΥΠΕΧΩΔΕ υποσχέθηκε εγκατάσταση φωτεινής σηματοδότησης μερικές εκατοντάδες μέτρα πιο κάτω - στο ύψος της Κοκκώνη. Ούτε αυτή έχει υλοποιηθεί ακόμη. «Η ζωή ενός παιδιού είναι πολύ σημαντική, για να αγνοήσουμε την αναγκαιότητα δημιουργίας αερογέφυρας. Θα πιέσουμε και οι τρεις δήμοι το υπουργείο Υποδομών αλλά και τη νομαρχία, στην αρμοδιότητα των οποίων ανήκει η Κηφισίας, ώστε να ξεκινήσει άμεσα», δηλώνει στην «Κ» ο δήμαρχος Χαλανδρίου, κ. Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος και εξηγεί ότι «στο σημείο όπου έγινε το δυστύχημα, έχουν παρά τρίχα γλιτώσει πολλοί πεζοί...».



Τα παιδιά της Α΄ Λυκείου, φίλοι και συμμαθητές του, είναι συντετριμμένα. Ο θάνατος χτύπησε έναν από αυτούς, χτύπησε μέσα στην παρέα τους, σιωπηλά, αιφνίδια, ύπουλα. Τους έβλεπες τις προηγούμενες ημέρες στον περίβολο του σχολείου, τους είδες και στον τελευταίο αποχαιρετισμό του φίλου τους, την Πέμπτη. Ηταν τα παιδιά με τα κατακόκκινα μάτια από το κλάμα. Ξέρουν ότι ο Σόλων δεν θα ήταν ζωντανός μόνο μέσα στις ψυχούλες τους, θα ήταν ζωντανός και χαρούμενος ανάμεσά τους, αν κάποιοι «μεγάλοι» είχαμε ευαισθητοποιηθεί έγκαιρα και είχαμε επιβάλει το αυτονόητο - μια αερογέφυρα...



«Δεν μπορούμε απλώς να περιμένουμε το επόμενο θύμα. Θα κάνουμε ό, τι περνάει από το χέρι μας, να πιέσουμε τις αρμόδιες αρχές για να δώσουν λύσεις εδώ και τώρα στο πρόβλημα», διεμήνυσε το 15μελές συμβούλιο του Κολλεγίου. Μένει να φανεί αν οι αρμόδιες τοπικές και κρατικές εξουσίες θα ευαισθητοποιηθούν, έστω τώρα...









12/12/2009



Κατάληψη στην Κηφισίας για το χαμό 15χρονου

Εκατοντάδες μαθητές των Κολεγίων Αθηνών και Ψυχικού, με τη συμπαράσταση των καθηγητών και των γονιών τους, έκαναν χθες συγκέντρωση και ολιγόλεπτη κατάληψη της λεωφόρου Κηφισίας στο ύψος της Φιλοθέης, διαμαρτυρόμενοι για τον χαμό συμμαθητή τους.

Ο άτυχος 15χρονος την περασμένη Παρασκευή ήταν μαζί με φίλους του και παρασύρθηκε από οδηγό που εκινείτο με μεγάλη ταχύτητα. Απαίτησαν να ληφθούν μέτρα πριν θρηνήσουμε και άλλα θύματα. Από την πλευρά του υπουργείου Υποδομών έγινε γνωστό ότι θα εξεταστούν οι δυνατότητες κατασκευής πεζογέφυρας στον κόμβο της Κηφισίας, όπου υπάρχουν προβλήματα με την τοποθέτηση των υποστηλωμάτων. 



Σχόλιο από Δημήτρη Τσίτουρα


###Και πριν μια εβδομάδα μαθητές των ΕΠΑ.Λ. Λουτρακίου έκλεισαν τον κεντρικό δρόμο έξω από το σχολείο τους (Π.Ε.Ο.) διαμαρτυρόμενοι για τον χαμό συμμαθητή τους.
Δυστυχώς παρότι έχουν γίνει πολλά θανατηφόρα ατυχήματα στο συγκεκριμένο δρόμο, τον οποίο      αναγκάζονται να διασχήζουν οι μαθητές, δεν έχει μεριμνήσει ακόμα κανένα Υπουργείο.

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ 30/00 του Ν. 3212/2003 του ΥΠΕΧΩΔΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ 30/00 του Ν. 3212/2003 του ΥΠΕΧΩΔΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
 
 
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,
      Είναι γνωστό ότι οι Μηχανικοί του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, πλήν των Μηχανικών που υπηρετούν στην Εκπαίδευση, δικαιούνται και εισπράττουν από το ΥΠΕΧΩΔΕ  μηνιαίως ειδικό επίδομα που ανέρχεται για τον κλάδο ΠΕ 17 στο  30/00   και για τον κλάδο ΠΕ 12 στο  60/00 ενός ειδικού λογαριασμού.

Τα παραπάνω ποσά αντιστοιχούν σήμερα περίπου στα ποσά των 250 € και 500 € μηνιαίως.
Ο νόμος που εξαιρεί τους Εκπαιδευτικούς-Μηχανικούς από το εν λόγω επίδομα έχει τελεσίδικα κριθεί αντισυνταγματικός.

Παρακαλώ, όποιον-α συνάδελφο έχει κινηθεί δικαστικά για την διεκδίκηση του επιδόματος να επικοινωνήσει μαζί μου, διότι σε αυτήν την κατεύθυνση κινούμε ήδη και εγώ, για να ενημερωθούμε αμφότεροι για την εξέλιξη του θέματος προκειμένου να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί.

Επίσης, όποιος-α συνάδελφος Εκπαιδευτικός-Μηχανικός ΠΕ 12&17 (πλην του κλάδου Πληροφορικής που εξαιρούνται γενικά), ενδιαφέρεται και έχει στοιχεία για το θέμα μπορεί να επικοινωνήσει μου.
 
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ :

Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΕΣΥΠ:
ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Δ.Σ. ΟΛΤΕΕ:

ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ
epas-kiatou@sch.gr


ΠΡΟΕΔΡΟΣ:
Δούρος Παλαιολόγος
ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ
ΣΕΚ ΚΙΑΤΟΥ
pauldouros@yahoo.gr


ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:
Ρουμελιώτη Γεωργία
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
grk31070@yahoo.gr


ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:
Γιαννόπουλος Σπύρος
ΣΕΚ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΕΠΑ.Σ. ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
spyrgiannopoulos@yahoo.gr


ΤΑΜΙΑΣ:
Τσίτουρας Δημήτρης
1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΣΕΚ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
+306945059220
dtsitouras@yahoo.gr


ΟΡΓ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ :
Γιάννης Μαντάς
ΕΠΑΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

TAMEIO ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ

TAMEIO ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΑΡΓΟΥΣ 17 – ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Ε Ν Η Μ Ε Ρ Ω Τ Ι Κ Ο

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Σας ενημερώνουμε ότι μετά τη συνεδρίαση της 24ης Νοεμβρίου 2009, συγκροτήθηκε το Δ.Σ. του ταμείου μας, ως εξής:

1. Γιώργος Ευαγγελίου Πρόεδρος
2. Κατερίνα Κορνάρου Αντιπρόεδρος
3. Γιώργος Ζαραφέτας Γραμματέας
4. Σπύρος Μπαλής Ταμίας
5. Μιχάλης Μεταξάς Οργανωτικός Γραμματέας

Τα τηλέφωνα των μελών του Δ.Σ. είναι τα ακόλουθα:

1. Γιώργος Ευαγγελίου 2742032191
2. Κατερίνα Κορνάρου
3. Γιώργος Ζαραφέτας 2741029605
4. Σπύρος Μπαλής 2744022429
5. Μιχάλης Μεταξάς 2744063440

• Κάθε μέλος του Δ.Σ., μπορεί να σας ενημερώσει σχετικά με τους όρους λειτουργίας του ταμείου.
• Το ταμείο αλληλοβοηθείας, στεγάζεται στα γραφεία της ΕΛΜΕ στο 1ο Γενικό Λύκειο Κορίνθου (επί της οδού Άργους 17).
• Τα τηλέφωνα του ταμείου είναι:
2741081303, 2741022154 και 2741026860.
• Ο αριθμός του FAX του ταμείου είναι: 2741081303

Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να εγγραφούν στο ταμείο αλληλοβοηθείας, πρέπει να επικοινωνήσουν με το ταμείο, ώστε να τους αποσταλούν τα σχετικά έγγραφα που πρέπει να συμπληρώσουν.

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Τακτική Γενική Συνέλευση που θα διεξαχθεί την Πέμπτη 12-11-2009 και ώρα 9.30 πμ. στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Ν. Κορινθίας

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Αθήνα, 5/ 11 / 2009

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ 37

Τ.Κ 10436 - ΑΘΗΝΑ

ΤΗΛ: 210 5238973 - 210 5121399

6932798177

FAX: 210 5202798 - 210 5121399

ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: 

http://www.oltee.gr/


E-mail: oltee@otenet.gr


oltee.oltee@gmail.com


Πραγματοποιήθηκε η ΓΣ της ΟΛΤΕΕ για τις αλλαγές του καταστατικού της Ομοσπονδίας στις 25/09/2009 στη Λάρισα. Στη ΓΣ συμμετείχαν 11 ΕΛΤΕΕ από τις 13 ΕΛΤΕΕ που ήτανε οικονομικά τακτοποιημένες ( δεν συμμετείχαν η ΕΛΤΤΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ & η ΕΛΤΕΕ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ).Σε λίγες ημέρες θα σας αποσταλεί αντίγραφο της συνεδρίασης της ΓΣ με τις αλλαγές του καταστατικού που ψηφίστηκαν.


Ήδη προωθούνται οι διαδικασίες για κατάθεση του νέου καταστατικού στο Πρωτοδικείο Αθηνών για έγκριση και επικύρωση ώστε να μπορεί να εφαρμοστεί.





Από σήμερα άρχισε και πάλι ο διάλογος στο Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΕΣΥΠ . Στη συνεδρίαση συμμετείχε ο πρόεδρος κ. Μαλαγάρης Πολύκαρπος και ο κ. Μεγαρίτης Παναγιώτης .


Θα πραγματοποιηθεί ακόμα μία συνεδρίαση στις 18/11/2009 για επικύρωση όλων των αποφάσεων που έχουν ληφθεί και στις 20/11/2009 θα συνεδριάσει για τελευταία φορά παραδίδοντας τα πορίσματα και τα συμπεράσματά του στην Υπουργό Παιδείας κα Διαμαντοπούλου .

Μετά την επικύρωση των πρακτικών στις 18/11/2009 θα είναι δυνατόν να σας ενημερώσουμε για τις αποφάσεις του ΣΠΔΕ του ΕΣΥΠ.

 

 

Το ΔΣ της ΟΛΤΕΕ αποφάσισε να ενεργοποιήσει το επιστημονικό όργανο της Ομοσπονδίας το ΕΤΜΕ-ΤΕΕ . Όρισε μια προσωρινή διοικούσα επιτροπή μέχρι να ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες, ώστε να αρχίσει να λειτουργεί κανονικά με το νέο ΔΣ που θα προκύψει από το 13ο Συνέδριο της ΟΛΤΕΕ που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο του 2010.

Η προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή του ΕΤΜΕ – ΤΕΕ αποτελείται από τους παρακάτω :



ΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΠΕΤΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΜΕΛΗ : ΚΑΡΑΦΥΛΛΗ ΜΑΡΙΑΝΘΗ ( ΕΛΤΕΕ Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ)

ΔΑΝΑΣΚΟΣ ΦΩΤΗΣ ( ΕΛΤΕΕ Α΄ΑΘΗΝΑΣ )

ΤΣΙΦΟΥΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ( ΕΛΤΕΕ ΛΑΡΙΣΑΣ )

ΔΟΥΡΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ ( ΕΛΤΕΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ)

ΒΕΝΕΤΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ( ΕΛΤΕΕ ΕΒΡΟΥ )

ΣΕΡΑΦΕΙΔΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ ( ΕΛΤΕΕ Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ)



Η προσωρινή διοικούσα επιτροπή θα ορίσει , σε συνεννόηση με το ΔΣ της ΟΛΤΕΕ, τα θέματα με τα οποία θα ασχοληθεί το επιστημονικό όργανο.

« Γενική Συνέλευση »

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΤΑΧ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : ΣΕΚ Λουτρακίου – Παλαιά Εθνική Οδός Αθηνών προς Επίδαυρο - Κυρά Βρύση - Τ.Κ. 20300
ΤΗΛΕΦΩΝΟ & FAX: 2741076936
e-mail : elteekor@yahoo.gr
http://elteekor.blogspot.com/


Κόρινθος : 6-11-2009

Αριθμ. Πρωτ. : 11


ΠΡΟΣ : ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΚΟΙΝ. : ΓΡΑΦΕΙΟ Ε.Ε. Ν. Κορινθίας ,

Δ/ΝΣΗ Β΄/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Γραφείο Δ.Ε. Κιάτου

Αιρετούς ΠΥΣΔΕ Ν. Κορινθίας





ΘΕΜΑ : « Γενική Συνέλευση »

ΣΧΕΤ. :



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Καλούνται τα μέλη της ΕΛΤΕΕ Κορινθίας σε Τακτική Γενική Συνέλευση που θα διεξαχθεί την Πέμπτη 12-11-2009 και ώρα 9.30 πμ. στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Ν. Κορινθίας .

Συνάδελφοι κρίνεται απαραίτητη τη συμμετοχή όλων μας.



Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος                                                                                       Ο Γεν. Γραμματέας

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Η ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΤΑ STAGE

Η ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΤΑ STAGE




Κων/νος Αδριανουπολίτης
Εκπαιδευτικός-ερευνητής



Όπως αποδείχθηκε, με αδιάσειστα στοιχεία, η οικονομία μας γνωρίζει μια ραγδαία επιδείνωση. Οι λόγοι είναι πολλοί ένας από τους οποίους είναι και η υποβαθμισμένη παραγωγική ικανότητα της χώρας. Ουσιαστικά δεν παράγουμε τίποτα και καταναλώνουμε όλο και περισσότερα εισαγόμενα προϊόντα, δηλαδή διαλύεται ο παραγωγικός ιστός της χώρας, μειώνεται  ο ρυθμός ανάπτυξης και αυξάνεται η ανεργία.

Οι κατά καιρούς ανακοινώσεις του υπουργείου απασχόλησης για μείωση της ανεργίας, δεν απεικονίζουν την πραγματικότητα. Η καταγεγραμμένη μείωση της ανεργίας οφείλεται, κυρίως, στο ότι υποχωρούν οι παραδοσιακές σχέσεις εργασίας και αυξάνονται οι νέες «ευέλικτες» μορφές απασχόλησης.
Η μερική απασχόληση, η υποαπασχόληση, η ετεροαπασχόληση, η εργασία με μπλοκ,  τα προγράμματα stage, η εργασία με υπέρβαση ωραρίου, η εργασία χωρίς δικαιώματα, η μαύρη εργασία, η ενοικίαση εργαζομένων κλπ. δημιουργούν ένα εργασιακό μεσαίωνα με  άμεσα θιγόμενους, κυρίως, τους νέους μας οι οποίοι επιθυμούν να εισέλθουν στην αγορά εργασίας ή δεν έχουν σταθεροποιηθεί σε μια θέση εργασίας.

Η ανεργία και ειδικότερα η ανεργία των νέων είναι αναμφισβήτητα το μεγαλύτερο κοινωνικό πρόβλημα.

Αντίθετα η εργασία αποτελεί ένα βασικό στοιχείο που επιτρέπει στους νέους ανθρώπους να βρίσκουν τη θέση τους στην κοινωνία, να επιτυγχάνουν την οικονομική τους ανεξαρτησία και να πραγματοποιούν τις ατομικές τους φιλοδοξίες. Το να έχει κανείς εργασία σημαίνει  ότι έχει αυτοσεβασμό, χρήματα, ανεξαρτησία και την ευκαιρία να διευρύνει τις κοινωνικές του επαφές. Η παροχή στους νέους πρόσβασης στην αγορά εργασίας συμβάλλει στην κοινωνική σταθερότητα, η οποία θεωρείται η βάση της οικονομικής ανάπτυξης και ευημερίας. Μια κοινωνία η οποία δεν είναι σε θέση να διασφαλίσει στους νέους συγκεκριμένες ευκαιρίες στην αγορά εργασίας κινδυνεύει να δημιουργήσει ένα φαύλο κύκλο ανεργίας, περιθωριοποίησης και κοινωνικής αναταραχής.

Σύμφωνα με έρευνες του ΟΑΕΔ το 50% της ανεργίας των νέων είναι διαρθρωτική  διότι υπάρχει μεγάλο χάσμα μεταξύ εκπαιδευτικού συστήματος και κενών θέσεων εργασίας.

Μελετώντας τα στοιχεία της Έρευνας Εργατικού Δυναμικού της ΕΣΥΕ, για το β΄ τρίμηνο του 2008, παρατηρεί κανείς  ότι το παραγωγικό σύστημα της χώρας απασχολεί συνολικά: Κατώτερα στελέχη (πρωτοβάθμια εκπαίδευση και καθόλου εκπαίδευση) 19.6%,  μεσαία στελέχη (δευτεροβάθμια εκπαίδευση γενική και τεχνική επαγγελματική) 43,2% και ανώτερα στελέχη (Τριτοβάθμια εκπαίδευση) 36,9%. Αν λάβουμε υπόψη ότι υπάρχουν κενές θέσεις εργασίας,  κυρίως μεσαίου στελεχιακού δυναμικού (τεχνιτών), τότε προκύπτει ότι η χώρα μας έχει ανάγκη κυρίως μεσαίων στελεχών της οικονομίας ενώ το εκπαιδευτικό σύστημα παράγει μεγάλο αριθμό ανώτερων στελεχών με αποτέλεσμα τη διόγκωση της ανεργίας των νέων πτυχιούχων ανώτατης εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με το δείκτη ευημερίας Legatum, ενός θινκ τανκ με έδρα το Λονδίνο, η Ελλάδα έχει το υψηλότερο ποσοστό εγγραφών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση παγκοσμίως.
Σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν, τα οποία δημοσιεύτηκαν και στον ημερήσιο ελληνικό τύπο στις 18/4/07, η Ελλάδα είναι πρώτη σε άνεργους πτυχιούχους ανώτατης εκπαίδευσης μεταξύ των 27 κρατών της Ε.Ε.
Μέσα σε αυτό το εργασιακό τοπίο στην Ελλάδα και την ανεργία των νέων να καλπάζει συνεχώς, είναι φυσικό οι νέοι μας να βρίσκουν καταφύγιο σε μεγάλο βαθμό και στα προγράμματα stage.
Τα προγράμματα stage είναι ένας θεσμός που εφαρμόζεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και στην Ελλάδα από το 1998. Τα προγράμματα stage χρηματοδοτούνται από την Ε.Ε., έχουν σχεδιασθεί να προσφέρουν εργασιακή εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα πτυχιούχων δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και κατάρτισης.  Τα προγράμματα stage είναι ουσιαστικά συμβάσεις μαθητείας (για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) με αποζημίωση, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη & ασφάλιση επαγγελματικού κινδύνου, σε επιχειρήσεις προκειμένου οι άνεργοι νέοι να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία.
Σοβαρό μειονέκτημα των προγραμμάτων αυτών είναι ότι δεν προσφέρουν ασφαλιστική κάλυψη με το σκεπτικό ότι οι ασκούμενοι δεν είναι «κανονικοί» εργαζόμενοι αλλά «μαθητευόμενοι». Πέραν όμως από τα προβλεπόμενα στο πρόγραμμα ο εργοδότης (ιδιώτης ή το δημόσιο) θα έπρεπε να καλύπτει ασφαλιστικά τους ασκούμενους διότι συνταξιοδοτικά ο χρόνος αυτός δεν αναγνωρίζεται και τα δικαιώματα τους ως εργαζομένων επίσης δεν αναγνωρίζονται.
Στην Ελλάδα τα προγράμματα αυτά έχουν σταδιακά εφαρμοσθεί και στο δημόσιο τομέα σε μεγάλη έκταση με ανορθόδοξο τρόπο.
Συγκεκριμένα:

·         Σε πολλές περιπτώσεις γίνονται ανανεώσεις των συμβάσεων, ενώ θα έπρεπε να εισέρχονται στα προγράμματα κάθε φορά νέα άτομα για απόκτηση εργασιακής εμπειρίας.
·         Ο τρόπος ένταξης στα προγράμματα αυτά δεν είναι, σε πολλές περιπτώσεις, διαφανής και το παραδοσιακό ρουσφέτι δίνει και παίρνει.
·         Υπάρχει μοριοδότηση για τις προσλήψεις στο δημόσιο μόνο όσων έχουν εργασιακή εμπειρία στο δημόσιο και όχι στον ιδιωτικό τομέα.
·         Η διάρκεια των προγραμμάτων αυτών είναι συνήθως 18μηνη, αλλά η ανανέωση της σύμβασης γίνεται για απόκτηση εμπειρίας σε άλλη -παρεμφερή ειδικότητα με την αρχική (sic) και έτσι η συνολική εμπειρία ξεπερνά το 24μηνο που είναι απαραίτητο για διορισμό.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με το Νόμο 3320/2005, άρθρο 2, παρ. 1, προβλέπεται ότι «αν ο χρόνος της αποκτηθείσης εμπειρίας σε καθήκοντα της ίδιας ή παρεμφερούς ειδικότητας με αυτή της προκηρυσσόμενης θέσης, διανύθηκε σε Υπηρεσίες του Δημοσίου, σε ΝΠ.Δ.Δ., Ο.Τ.Α. πρώτου ή δεύτερου βαθμού σε Ν.Π.Ι.Δ. του δημόσιου τομέα και είναι αθροιστικά, ίσος ή μεγαλύτερος των είκοσι τεσσάρων μηνών, ο αριθμός των μονάδων για το κριτήριο της κατά τα ανωτέρω αποκτηθείσας εμπειρίας προσαυξάνεται κατά 50%».

Επειδή η διαδικασία αυτή αποτελεί ουσιαστικά μεθόδευση για διορισμό στο δημόσιο «απ΄ το παράθυρο» το ΑΣΕΠ έχει καταγγείλει επανειλημμένα την ισχύ της μοριοδότησης και ζητά την κατάργησή της.
·         Οι ασκούμενοι, σε πολλές περιπτώσεις καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες δημιουργώντας έτσι απαιτήσεις των ασκουμένων για αλλαγή εργασιακών σχέσεων και μονιμοποίηση, κάτι που απαγορεύεται ρητά από το σύνταγμα (άρθρο 103 παρ. 8). Ωστόσο όσοι συμμετέχουν σε προγράμματα  stage του δημοσίου καλλιεργούν προσδοκίες ότι θα μονιμοποιηθούν διότι κάποιος τους έκλεισε πονηρά το μάτι.
Η περίπτωση χρησιμοποίησης μαθητευόμενων για να καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες του δημοσίου είναι επιεικώς απαράδεκτη διότι το δημόσιο πρέπει να στηρίζεται στις υπηρεσίες μόνιμου προσωπικού με υψηλά προσόντα, διορισμένου με ιδιαίτερα αξιοκρατικές και όχι ρουσφετολογικές διαδικασίες.
·         Με την κατάσταση αυτή η κάλυψη εργασιακών αναγκών, σε πολλές περιπτώσεις, γίνεται όχι από μόνιμο προσωπικό όπως θα έπρεπε, και οι μακροχρόνια άνεργοι που διαθέτουν προσόντα για την κάλυψη των  θέσεων δεν έχουν πιθανότητες διορισμού λόγω της μοριοδότησης.
·         Το Ελληνικό Δημόσιο εμφανίζεται να καλύπτει συχνά τις εργασιακές ανάγκες του με ασκούμενους στα stage τους οποίους μισθοδοτεί κατά 75% με κοινοτικά κονδύλια ενώ τα κοινοτικά προγράμματα δεν καλύπτουν κατά κανόνα μισθοδοσίες. Βέβαια οι δαπάνες αυτές δεν εμφανίζονται ως δαπάνες μισθοδοσίας, αλλά δαπάνες εφαρμογής των προγραμμάτων stage αφού οι ασκούμενοι δεν είναι «κανονικοί» εργαζόμενοι αλλά μαθητευόμενοι.

Η υπόθεση των stage με όλες τις πτυχές της είναι ιδιαίτερα δυσεπίλυτη διότι ανεξάρτητα με τις διάφορες πολιτικές ίντριγκες οι νέοι που ζήτησαν εργασία στο δημόσιο έστω και κάτω από αυτές τις συνθήκες, δεν είναι δυνατόν να φύγουν ανασφάλιστοι και χωρίς καμία μοριοδότηση. Από την άλλη δεν είναι δυνατόν όσοι νέοι ασκήθηκαν στον ιδιωτικό τομέα σε ίδια ή παρεμφερή ειδικότητα να μην έχουν και αυτοί κανενός είδους ασφάλιση και μοριοδότηση.
Η όλη υπόθεση είναι αναγκαίο να καταλήξει στο τέλος των προγραμμάτων stage στο δημόσιο, ο δημόσιος τομέας να κάνει αξιοκρατικές προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ και όσοι έχουν προϋπηρεσία σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα να μοριοδοτηθούν με κάποιο ποσοστό όχι όμως τέτοιο που να ακυρώνει στην πράξη εκπαιδευτικούς τίτλους και ακαδημαϊκά προσόντα άλλων νέων που και εκείνοι δικαίως ζητούν μια θέση στο δημόσιο.