Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Συλλαλητήριο Πρωτοβάθμιων Σωματείων Κορινθίας


Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΑΡΓΟΥΣ 17 - 19 ΚΟΡΙΝΘΟΣ 20 100
ΤΗΛ. – FAX:  27410  26860
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 8/10/ 2012 
 
                                          Α.Π. 130
 
ΠΡΟΣ:   ΣΧΟΛΕΙΑ  Α ΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
   ΚΟΙΝ.: 
 

 


Συλλαλητήριο Πρωτοβάθμιων Σωματείων Κορινθίας

 

ΤΡΙΤΗ 9/10  6 μ.μ. στα ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙΑ 

 

 

Οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι και οι άνεργοι δεν αντέχουμε  άλλο την καταστροφική & τιμωρητική πολιτική για τη χώρα & το λαό μας, την οποία επιβάλει η τρόικα & υπηρετεί με συνέπεια η κυβέρνηση. Η πολιτική της συνεχούς λιτότητας είναι αναποτελεσματική, εξαθλιώνει την κοινωνία και βουλιάζει στην ύφεση την οικονομία.

 

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ! 

 

Διαρκής αγώνας

για να μην ψηφιστούν τα νέα βάρβαρα  μέτρα,

για να ανατρέψουμε την πολιτική κυβέρνησης και τρόικας (ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ).

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Κατάλογος ιστοσελίδων για οτιδήποτε δωρεάν..

Στο υπέροχο genia700euro.pblogs.gr ανακαλύψαμε ένα κατάλογο με ιστοσελίδες που προσφέρουν οτιδήποτε δωρεάν.. ίσως η πληρέστερη αναφορά που είδαμε ποτέ


Εδώ  θα βρείτε.. διάφορα δωρεάν πράγματα, εκδηλώσεις , Ε-books , μεταχειρισμένα βιβλία, μεταχειρισμένα αντικείμενα , ζωάκια , δωρεάν φαγητό σε όλη την Ελλάδα , δωρεάν πρόγραμμα τηλεόρασης , δωρεάν διαμονή σε όλο τον κόσμα , δωρεάν μετάφραση κειμένων και ιστοσελίδων , δωρεάν πληροφορίες τηλεφώνων , δωρεάν online εγκυκλοπαίδειες και τόσα άλλα
απολαύστε το..

SITES ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ  ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

http://www.tzaba.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=28&Itemid=105
http://www.forfree.gr/thess/
http://jaba.gr/
http://www.cleverspending.gr/


ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
http://www.opencalendar.gr/portal/ocsm/freeEvents/rp/1


ΔΩΡΕΑΝ  ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ


ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚS KAI ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ
http://genia700euro.pblogs.gr/2010/06/646881.html


ΔΩΡΕΑΝ ΦΑΓΗΤΟ ΑΝΑ ΝΟΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
http://helping.gr/8DE911D1.el.aspx


ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
http://cebil.gr/channels.php


ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
http://blogs.pathfinder.gr/genia700euro/write/post?e=362314


ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
http://www.google.gr/language_tools?hl=el


ΔΩΡΕΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΛΕΦΏΝΩΝ
http://www.whitepages.gr/gr/


ΔΩΡΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ,ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
http://www.free.gr/get/index.php
http://www.dwrean.net/


ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΩΝ
http://diplodocs.gr/references.php


ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ FAX
http://www.myfax.com/free/


ΔΩΡΕΑΝ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ(ΑΘΗΝΑ)
http://www.pametheatro.gr/


ΔΩΡΕΑΝ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
http://genia700euro.pblogs.gr/2009/05/454099.html


ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΓΟΝΩΝ
http://www.myp2p.eu/


ΔΩΡΕΑΝ ON LINE ΤΑΙNIEΣ ΣΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
http://genia700euro.pblogs.gr/2009/07/dwrean-online-tainies-seires-kai-alla-polla.html


ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
http://dwsepare.ning.com/


ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
http://ypotrofies.gr/?lang=el


ΔΩΡΕΑΝ ΟΝ LINE NAVIGATOR
http://www.viamichelin.com/tpl/hme/MaHomePage.htm


ΔΩΡΕΑΝ ΑΣΥΡΜΑΤΟ  INTERNET
http://free-wifi.gr/

ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΏΝ ΜΕΣΩ INTERNET
http://genia700euro.pblogs.gr/2010/04/608808.html

Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 2-10-2012

 Αριθμ. Δ.Τ.: 010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών

«Πάρτε θέση για τους Εκπαιδευτικούς»

 

Η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών θεσμοθετήθηκε από την UNESCO να γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Οκτωβρίου, με σκοπό να προβληθεί ο σημαντικός ρόλος που διαδραματίζουν οι εκπαιδευτικοί στην παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα.

Το σύνθημα του φετινού εορτασμού είναι «Take a stand for teachers», και σε ελεύθερη απόδοση: «Πάρτε θέση για τους Εκπαιδευτικούς».

Γιατί πρέπει όλοι μας να «πάρουμε θέση για τους εκπαιδευτικούς»;

Επειδή πρέπει να συνειδητοποιήσουμε τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν στην οικοδόμηση του μέλλοντος «…με την καλλιέργεια των μελλοντικών γενεών, διασφαλίζοντας έτσι την βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών» (Fred van Leeuwen, Γενικός Γραμματέας της «Διεθνούς Εκπαίδευσης»).

Επειδή οι εκπαιδευτικοί εξασκούν το λειτούργημά τους μέσα σε ένα υποβαθμισμένο οικονομικό και κοινωνικό πλαίσιο και κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, οι οποίες υποβαθμίζονται ολοένα και περισσότερο σε πολλά μέρη του κόσμου.

Επειδή οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο ισχυρίζονται ότι υποστηρίζουν τις αξίες και τις αρχές που περιλαμβάνονται στις Συστάσεις των Συνόδων της UNESCO για τους εκπαιδευτικούς, αλλά πολλές από αυτές εφαρμόζουν πολιτικές που τις καταστρατηγούν.

Επειδή η Ελπίδα και η Προσδοκία για ένα καλύτερο βιοτικό επίπεδο των λαών βασίζεται απόλυτα στην ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ των νέων τους, και αυτή δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς αφοσιωμένους εκπαιδευτικούς, στους οποίους θα πρέπει να εξασφαλίσουμε τις κατάλληλες συνθήκες εργασίας και να τους δώσουμε τα απαραίτητα κίνητρα.

Πέρα από την αποτελεσματική μετάδοση του καθαρά γνωστικού αντικειμένου, ο εκπαιδευτικός συμβάλλει αποφασιστικά στη διαμόρφωση του χαρακτήρα και της κριτικής σκέψης των μαθητών, τους εμπνέει την συνεργασία, τους καθοδηγεί στη μέθοδο προσέγγισης και επεξεργασίας των πληροφοριών μέσα από διάφορες πηγές, στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων, στη διαμόρφωση προσωπικής άποψης, στη λήψη συνειδητών αποφάσεων και επιλογών. Ο εκπαιδευτικός επηρεάζει αποφασιστικά τη διαμόρφωση του αυριανού πολίτη προς όφελος όλης της κοινωνίας, που μόνο έτσι θα μπορεί να ελπίζει σε ανάπτυξη και να προσδοκά ένα καλύτερο μέλλον.

Για να μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτός ο σκοπός, θα πρέπει να παρασχεθούν στον εκπαιδευτικό όλα τα απαραίτητα εφόδια για να αφοσιωθεί απερίσπαστος στο έργο του, δηλαδή κοινωνική αναγνώριση της προσφοράς του, ασφαλές και σταθερό εργασιακό πλαίσιο, εργαλεία (βιβλία, διδακτικό υλικό και υλικοτεχνική υποδομή), επιστημονική καθοδήγηση, μετεκπαίδευση - κατάρτιση, επιμόρφωση, κίνητρα, επαγγελματική εξέλιξη.

Δηλαδή, ακριβώς ότι παρέχεται στους Έλληνες Εκπαιδευτικούς σήμερα ….

«Οι Εκπαιδευτικοί ... τελικά προσδιορίζουν τη συλλογική μας ικανότητα να καινοτομούμε, να ανακαλύπτουμε, να βρίσκουμε λύσεις για το αύριο. Τίποτα δεν αντικαθιστά ποτέ ένα καλό Δάσκαλο. Δεν υπάρχει τίποτε σημαντικότερο από το να τους υποστηρίξουμε … Περιμένουμε πολλά από τους εκπαιδευτικούς, που με τη σειρά τους, έχουν δικαίωμα να περιμένουν το ίδιο πολλά από όλους μας …» (Irina Bokova, Γενική Διευθύντρια της UNESCO).

 

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 17-9-2012

 Αριθμ. Δ.Τ.: 007

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Καλημέρα Χαρά – Καληνύχτα Δημοσιογραφία

Το Φάντασμα του Γκαίμπελς σε Ημερησία προβολή


ΦΑΜΠΡΙΚΑ άθλιας κατασυκοφάντησης της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.) και των Εκπαιδευτικών που την υπηρετούν έστησαν οι γνωστές – άγνωστες συντεχνίες που διατυμπανίζουν ότι η δημόσια δωρεάν Παιδεία οφείλει να είναι «12χρονη υποχρεωτική ΓΕΝΙΚΗ Εκπαίδευση», και η Επαγγελματική Εκπαίδευση να είναι ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗ !!

Κορυφαία εκδήλωση αυτού του σχεδίου ήταν η προβοκατόρικη «είδηση» – «κοινωνικό  άρθρο» με τίτλο «”Φάμπρικα” διορισμών με μαθητές – φαντάσματα, Απώλειες 400 εκατ. ετησίως» της δημοσιογράφου κας Χαράς Καλημέρη στην Ημερησία της 8-9-2012.

Σύμφωνα με το συκοφαντικό αυτό δημοσίευμα η συνωμοτική «φάμπρικα» έδρασε «κάτω από τη μύτη του Υπουργείου Παιδείας» και «δημιούργησε» χιλιάδες θέσεις εκπαιδευτικών σε Επαγγελματικά Λύκεια και Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ.), με την «κατασκευή αχρείαστων τμημάτων», με τρικ πολλαπλών εγγραφών των ίδιων μαθητών σε διαφορετικές ειδικότητες ή και σε διαφορετικά ΕΠΑ.Λ., με μετανάστες μαθητές «φαντάσματα» που εγγράφονταν στα ΕΠΑ.Λ. προσκομίζοντας πλαστά πιστοποιητικά προκειμένου να αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια. Τέλος, υποστηρίζει ότι το κόστος της «μαύρης τρύπας» που δημιουργήθηκε από αυτές τις στρεβλώσεις του εκπαιδευτικού συστήματος «κυρίως στην τεχνική εκπαίδευση» ανέρχεται σε 400 εκατ. ευρώ ετησίως ….!!

Ούτε λίγο, ούτε πολύ, κατηγορείται το σύνολο της Εκπαιδευτικής Κοινότητας της Τ.Ε.Ε., Εκπαιδευτικοί, Στελέχη της εκπαίδευσης (Διευθυντές Σχολείων), και η Διοίκησή της, Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Περιφερειακοί Διευθυντές (ακόμη και η Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι υπεύθυνη γιατί δεν ανακάλυψε τη ρεμούλα που είχε σκαρωθεί «κυριολεκτικά κάτω από τη μύτη της» σε Πανελλαδική κλίμακα) για σοβαρότατα πειθαρχικά παραπτώματα και ειδεχθή ποινικά αδικήματα και κακουργηματικές πράξεις, κατά συρροή και εξακολούθηση, για σύσταση συμμορίας, για πλαστογραφίες, για απάτες, για παραποιήσεις στοιχείων, για απιστία κατά του Δημοσίου, για διασπάθιση δημόσιου χρήματος, για αποδοχή πλαστών πιστοποιητικών ως γνησίων και συνέργια σε παράνομη απόκτηση ιθαγένειας από μετανάστες που δεν την δικαιούνται !!

Η απάντησή μας είναι μία:

Αν έχετε συγκεκριμένα στοιχεία για τα όσα ανήκουστα καταγγέλλετε, οφείλετε να τα παραδώσετε ΑΜΕΣΑ στον Εισαγγελέα !!

Η εικόνα όμως που έχουμε εμείς που υπηρετούμε καθημερινά την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση είναι τελείως διαφορετική και αποδεικνύει ότι όλα τα παραπάνω είναι απολύτως ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ και ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ:

·     Έχουμε σχολεία που βουλιάζουν από μαθητές και σε πολλές περιπτώσεις σταματούν τις εγγραφές μαθητών γιατί δεν διαθέτουν επαρκείς αίθουσες και εργαστήρια.

·     Η συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων μας λειτουργούν σε ακατάλληλα κτίρια, με υπόγειες αίθουσες διδασκαλίας εργαστηρίων, με ξεχαρβαλωμένες υποδομές.

·     Κάθε χρόνο, και ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο της οικονομικής κρίσης, διαπιστώνουμε αύξηση των εγγραφών κατά 10-15%.

·     Ο μικρός αριθμός και η κακή χωρική κατανομή των σχολείων μας δεν ευνοεί το να εγγραφεί σε αυτά ακόμα μεγαλύτερος αριθμός μαθητών, οι οποίοι αδυνατούν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις για να φοιτήσουν σε σχολείο που έχει την ειδικότητα της επιλογής τους.

·     Οι διευθυντές των Γυμνασίων συνήθως παίρνουν «πακέτο» τα Απολυτήρια των απολυομένων και τα προωθούν στο πλησιέστερο Γενικό Λύκειο (ΓΕ.Λ.). Για να πάει ένα παιδί στο ΕΠΑ.Λ., ο κηδεμόνας του δίνει πραγματικό αγώνα για να του δοθεί το απολυτήριο του παιδιού του. Τα μόνα παιδιά που κατευθύνονται συστηματικά από το Γυμνάσιο στα ΕΠΑ.Λ. είναι αυτά που «δεν παίρνουν τα γράμματα», στιγματίζοντας έτσι και όποιον θα ήθελε να γραφτεί στα ΕΠΑ.Λ. από δική του επιλογή.

·     Δεν γίνεται κανενός είδους πραγματικός επαγγελματικός προσανατολισμός των παιδιών με αποτέλεσμα να καθοδηγείται η δήθεν «επιλογή» τους άκριτα προς το ΓΕ.Λ.

·     Δεν έγινε ποτέ καμιά προβολή της Τ.Ε.Ε. στο κοινό, ούτε καν κεντρική ενημερωτική καμπάνια από το Υπουργείο. Κάθε μέρα κατακλυζόμαστε από τις διαφημίσεις των Ιδιωτικών Ι.Ε.Κ. (που διατυμπανίζουν μάλιστα ότι δίνουν «Κρατικά Πτυχία») και κανείς ποτέ δεν ενημέρωσε τους μαθητές ότι «Κρατικά Πτυχία» δίνουν και τα ΕΠΑ.Λ. μαζί με το Απολυτήριο του Λυκείου.

Στη συνέχεια του δημοσιεύματος παρατίθενται ενδεικτικά στοιχεία αναλογιών μαθητών ανά εκπαιδευτικό, για να «αποδειχθεί» η «πολύ μικρή αναλογία» μαθητών ανά εκπαιδευτικό στην Τ.Ε.Ε. Πέρα από το ότι δεν αναφέρεται η πηγή των στοιχείων, αλλά και το ότι αναγράφονται εξόφθαλμα λανθασμένα στοιχεία στον πίνακα (δεν μπορεί το σύνολο των εκπαιδευτικών στην Αττική να είναι μόλις 392 για 86 σχολεία ενώ της Κεντρικής Μακεδονίας είναι 2.654 για 63 σχολεία), αποδεικνύεται ότι η έγκριτη δημοσιογράφος δεν έχει ιδέα για το πώς λειτουργεί τη Τ.Ε.Ε. διότι:

·     Για την διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας, δημιουργούνται μικτά τμήματα Τομέων και Ειδικοτήτων ώστε να συμπληρώνεται πολυμελές τμήμα μαθητών σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ισχύουν και στα ΓΕ.Λ.

·     Στην διδασκαλία όμως των εργαστηριακών μαθημάτων ισχύουν δια Νόμου μικρότερα ανώτατα όρια μαθητών, και αυτό δεν μπορεί να το κατανοήσει κάποιος που γνωρίζει την Εκπαίδευση μόνο από την «από καθέδρας» διδασκαλία. Στα εργαστήριά μας οι μαθητές μπορεί να χειρίζονται βαρύ εργαστηριακό εξοπλισμό, τόρνους, στράντζες, ηλεκτρο-οξυγονοκολλήσεις, τροχούς, χημικά, ισχυρά ρεύματα ή μικροσκόπια. Ο Εκπαιδευτικός πρέπει, όχι μόνο να διεξάγει αποτελεσματικά το μάθημα, αλλά και να διασφαλίσει την ασφάλεια των μαθητών. Η Ασφάλεια αλλά και παράγοντες που οφείλονται στην χωρική κατανομή των ειδικοτήτων οδηγούν αναγκαστικά σε τμήματα με μικρότερο αριθμό μαθητών από αυτόν που φαντάζεται η αρθρογράφος (πχ. 30 παιδιών). Και αυτό με βάση το Νόμο, αλλά και τις εγκρίσεις των αρμόδιων Υπηρεσιών. Τίποτε κρυφό, τίποτε παράλογο, τίποτε παράνομο.

Το δημοσίευμα μας πληροφορεί επίσης ότι για να συνεχίσει να λειτουργεί ένα ΕΠΑ.Λ. πρέπει να έχει πάνω από 300 μαθητές, αλλιώς «φυλλορροεί». Σύμφωνα με τον ισχυρισμό αυτό συμπεραίνουμε ότι ΕΠΑ.Λ. θα πρέπει να λειτουργούν μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα, και να καταργηθούν σε όλη την υπόλοιπη ορεινή και νησιωτική χώρα. Εκεί είναι προφανές ότι θα λειτουργούν μικρά σχολεία, όπως μικρά είναι και τα Γενικά Λύκεια. Η λειτουργία των σχολείων αυτών υποστηρίζεται από άλλους λόγους που αφορούν στο δικαίωμα κάθε παιδιού στη μόρφωση. Στα μεγάλα αστικά κέντρα όμως υπάρχουν ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. με 400, 500 και 700 μαθητές.

Και μετά, όλως τυχαίως, έρχονται και οι μετανάστες ... Η δημοσιογράφος στο σημείο αυτό έχει λανθασμένη πληροφόρηση. Για την απόκτηση Ελληνικής Ιθαγένειας απαιτείται η ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙ ΕΞΑΕΤΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ των μαθημάτων (και προαγωγή σε επόμενη τάξη) και όχι η απλή εγγραφή, η οποία δεν τους ωφελεί σε τίποτε.

Όλα τα παραπάνω θα μπορούσαν να αποδοθούν στην άγνοια, στην υπερβολή και στον υπέρμετρο ζήλο της δημοσιογράφου να προστατέψει την εκπαίδευση και το δημόσιο συμφέρον. Η κατακλείδα όμως του δημοσιεύματος δεν μας αφήνει περιθώρια να κάνουμε τόσο «αθώες» σκέψεις. Όλο το δημοσίευμα έχει στηθεί έτσι ώστε να κατατείνει στο συμπέρασμα ότι αυτή η φαύλη «Φάμπρικα» κατατρώγει κάθε χρόνο 400 εκατομμύρια ευρώ. Πώς υπολογίστηκε το νούμερο; Αφήστε το κομπιουτεράκι, δεν προκύπτει από πουθενά κανένας τέτοιος λογαριασμός, δεν υπάρχει καν υπολογισμός. Το νούμερο είναι «… περίπου όσα έκοψε η τρόικα από την εκπαίδευση στο πλαίσιο του πακέτου των νέων μέτρων»

Και εδώ, συνειδητά ή ασυνείδητα, θέλοντας και μη,  ξυπνάει το φάντασμα του Γκαίμπελς σε τέσσερις πράξεις:

1.     Πρώτα, έχεις μια ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΗ ΜΑΖΑ που στερείται τα βασικά μέσα επιβίωσης.

2.     Μετά, κατασκευάζεις ΕΝΟΧΟΥΣ. Τους δείχνεις με το δάχτυλο και τους στιγματίζεις με εύληπτους, φανταχτερούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς («Φάμπρικα», «αχρείαστα τμήματα», «πλασματικές ανάγκες», «τρίκ», «πολλαπλές εγγραφές», «πλαστά πιστοποιητικά», «μαθητές-φαντάσματα», «στρεβλώσεις κυρίως στην τεχνική εκπαίδευση», «μαύρη τρύπα»). Στοχεύεις και σε υποσυνείδητα ανομολόγητα σύνδρομα («μετανάστες», «παράνομη απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας»).

3.     Ύστερα τους δείχνεις το ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ (περικοπή 400 εκατομμυρίων ευρώ στην εκπαίδευση από την Τρόϊκα, αύξηση ωραρίου, μείωση αποδοχών, εφεδρεία, απολύσεις).

4.     Τέλος, καθοδηγείς ΠΡΟΓΚΡΟΜ εναντίον των «ΕΝΟΧΩΝ».

Τι πιο απλό! Καταργήστε τη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και όλοι θα ανακουφιστούν …

ΑΥΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΥΣ να καταργήσετε, τους Φαύλους, τη «Φάμπρικα», τη Φωλιά των φτωχών και των μεταναστών, να ξεβρομίσει πια ο τόπος. Τους καθηγητές Ειδικοτήτων να απολύσετε ή να μετατάξετε. Αυτοί φταίνε που περικόπτονται οι μισθοί μας. Κακώς τους προσλάβατε. Οι ειδικότητές τους είναι «αχρείαστες». Γιατί η Παιδεία είναι ΜΙΑ: η 12χρονη υποχρεωτική ΓΕΝΙΚΗ Εκπαίδευση!!

Αλλά η Τ.Ε.Ε. στην Ελλάδα δεν πρόκειται να καταργηθεί. Όχι επειδή υπάρχουν φωτισμένοι πολιτικοί και ηγήτορες της Εκπαιδευτικής Κοινότητας που την στηρίζουν γιατί καταλαβαίνουν ότι μόνο μέσα από αυτή θα υποστηριχθεί η οικονομική ανάπτυξη και αναγέννηση της Χώρας. Πού τέτοια τύχη ! Αυτά τα καταλαβαίνουν μόνο οι ...κουτόφραγκοι που εδώ και δεκαετίες έχουν επενδύσει στην Τ.Ε.Ε. Απλώς, είναι ο μόνος Τύπος Εκπαίδευσης που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση !! Και αφού έχει όρεξη για έρευνα, ας ερευνήσει η καλή δημοσιογράφος πόσα από αυτά τα χρήματα έχουν δαπανηθεί για τις πραγματικές ανάγκες της Τεχνικής Εκπαίδευσης και πόσα κατευθύνθηκαν σε «έρευνες» και «διαδραστικούς πίνακες», που όσοι υπηρετούμε στα Τεχνικά Σχολεία δεν έχουμε δεί ούτε τι χρώμα έχουν ….

Δεν ζητούμε, ούτε απαιτούμε την αποκατάσταση της αλήθειας. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι αυτονόητο και ότι θα το πράξει η έμπειρη δημοσιογράφος, αφού πρώτα ερευνήσει σε βάθος και με στοιχεία τα θέματα που έθιξε, δεδομένης και της έκτασης των αναδημοσιεύσεων που έτυχε το συγκεκριμένο δημοσίευμα.

Θα πρέπει όμως να γνωρίζουν καλά όλοι ότι:

Κάθε απόπειρα σε βάρος της Τ.Ε.Ε. θα προσκρούσει στο ΑΔΙΑΣΠΑΣΤΟ ΤΕΙΧΟΣ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ της ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ που την υπηρετούμε με ΣΥΝΕΠΕΙΑ και ΠΑΘΟΣ, κάτω μάλιστα από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, και υπό την συνεχή πολεμική των γνωστών συντεχνιών και την «χρόνια» πια αδιαφορία του Υπουργείου …

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ

ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ



ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΠΑ.Σ ΚΙΑΤΟΥ


ΓΕΝΙΚΑ 







Η ΕΠΑ.Σ. περιλαμβάνει τις τάξεις Α και Β, οι οποίες οργανώνονται σε τμήματα ειδικότητας.
Τα προγράμματα διδασκαλίας περιλαμβάνουν μαθήματα τεχνικά, επαγγελματικά και εργαστηριακές ασκήσεις. Το ωρολόγιο πρόγραμμα περιλαμβάνει 5 ημέρες από 5 ώρες κάθε μέρα (25 ώρες/εβδομάδα).
Η φοίτιση είναι διετής και οι απόφοιτοι παίρνουν Πτυχίο Μέσων Τεχνικών Σχολών, που τους δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσουν άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος με τη σχετική προϋπηρεσία. Επίσης εξασφαλίζουν την άδεια Τεχνικού Ασφαλείας, μια σημαντική νομοθετική υποχρέωση που εφαρμόζεται πλέον στους χώρους εργασίας. Το ωράριο λειτουργίας της ΕΠΑ.Σ. Κιάτου είναι απογευματινό από 15:30 έως 19:30, ενώ μπορούν να φοιτήσουν μαθητές ανεξαρτήτως ηλικίας.

Στην Α' Τάξη της ΕΠΑ.Σ. εγγράφονται:
α) Προαχθέντες στη Β' τάξη των Επαγγελματικών ή Γενικών Λυκείων, ΕΠΑ.Λ. ημερήσιων και εσπερινών, Τ.Ε.Λ., Ενιαίων Λυκείων, Λυκείου Εμπορικού Ναυτικού (Λ.Ε.Ν.)
β) Προαχθέντες στη Β' Τάξη του Α' Κύκλου Τ.Ε.Ε.
γ) Απόφοιτοι Γενικού Λυκείου για την απόκτηση ειδικότητας
δ) Κάτοχοι πτυχίου ΕΠΑ.Λ., Τ.Ε.Ε., Τ.Ε.Σ., ΕΠΑ.Σ., Α' ή Β' κύκλου Τ.Ε.Ε. ή ισότιμων σχολών για την απόκτηση άλλης ειδικότητας
ε) Προαχθέντες της Δ' άξης του παλαιού εξαταξίου Γυμνασίου
ζ) Προαχθέντες στην Γ' τάξη Εσπερινού Τ.Ε.Λ.

Στην Β' Τάξη της ΕΠΑ.Σ. εγγράφονται:
α) Προαχθέντες της Α' τάξης των ΕΠΑ.Σ.
β) Κάτοχοι πτυχίου Α' κύκλου Τ.Ε.Ε. στην ίδια ή σε συναφή ειδικότητα

ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΑ.Σ. ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΕΞΟΔΟΙ
Στους απόφοιτους του ΕΠΑ.Σ. χορηγείται πτυχίο επιπέδου 3 της περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Ν.2009/1992, το οποίο τους παρέχει τη δυνατότητα να λάβουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και να εγγράφονται στα Ι.Ε.Κ. Τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΕΠΑ.Σ. καθορίζονται από τις διατάξεις της παρ. 3 του 6 του Ν.2009/1992.


Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Βανδαλισμοί στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου

KorinthosTV.blogspot.com PeloponnisosΝews.com: Βανδαλισμοί στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου: Καταγγελία γονέα: Κατέστρεψαν αίθουσες και εξοπλισμό οι Βάνδαλοι που έβαλαν στο στόχαστρο το  1ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου. Βάνδαλοι προκ...



Οκτωβρίου 01, 2012

Βανδαλισμοί στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου

Καταγγελία γονέα: Κατέστρεψαν αίθουσες και εξοπλισμό οι Βάνδαλοι που έβαλαν στο στόχαστρο το  1ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου.
Βάνδαλοι προκάλεσαν μεγάλες υλικές ζημιές, έσπασαν τζάμια , κατέστρεψαν μεγάλη περιουσία του σχολείου στις αίθουσες διδασκαλίας στο 1o Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου, κατά τη διάρκεια της νύκτας.
Δεν υπήρχε φύλαξη στα σχολεία του Λουτρακίου!!!

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικού


Η 5η Οκτωβρίου έχει ανακηρυχθεί Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικού από την UNESCO.
Σε μια εποχή που ο ρόλος του εκπαιδευτικού συχνά απαξιώνεται, πεποίθησή μας είναι ότι ο εκπαιδευτικός αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της κοινωνίας, ειδικότερα στον τομέα της διαμόρφωσης ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων και αυριανών πολιτών.
Καλούμε τα σχολεία της περιφέρειάς μας να αφιερώσουν μια διδακτική ώρα σε συζητήσεις, δημιουργικό παιχνίδι ή άλλες εκδηλώσεις με στόχο να αντιληφθούν οι μαθητές τη σπουδαιότητα αλλά και τη δυσκολία του λειτουργήματος του εκπαιδευτικού.

ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ : ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΙΔΗ

ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ : ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΙΔΗ

ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΧΑΙΟΥ

ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΧΑΙΟΥ

cebc1 ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΧΑΙΟΥ
Στο Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις Λεχαίου, όπως και στα άλλα δημόσια σχολεία της χώρας μας, παράγεται σημαντικό εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο. Επιπλέον όμως σε εθελοντική βάση, πέραν του ωραρίου λειτουργίας του Σχολείου, λειτουργούν τα εξής τμήματα διδασκαλίας, που ενισχύουν το πολύπλευρο έργο του Σχολείου, καθώς συμμετέχει μεγάλος αριθμός μαθητών:
  • Γερμανική γλώσσα: 3 ώρες την εβδομάδα
1 ½ ώρες τη Δευτέρα (17.30-19.00), 1 ½ ώρες την Παρασκευή (14.00-15.30)
Προετοιμασία για πιστοποιητικό γλωσσομάθειας Α1-A2 (ΚΠΓ) Γερμανικής Γλώσσας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Δέσποινα Καραπλή, με μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στην διδακτική των γλωσσών.
  • Ρωσική Γλώσσα: 4 ώρες την εβδομάδα
2 ώρες την Τετάρτη (2.45-4.45) και 2 την Παρασκευή (18.00-20.00)
Προετοιμασία για πιστοποιητικό γλωσσομάθειας
Υπεύθυνη καθηγήτρια: η κ. Έλενα Πτούχινα
  • Μαθηματικά Γυμνασίου: 4 ώρες την εβδομάδα
2 ώρες Μαθηματικά Γ Γυμνασίου, 2 ώρες Μαθηματικά Α’ Λυκείου.
Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Σπυρίδων Χριστοδούλου, μαθηματικός
  • Σκακιστικό εργαστήριο: 2ώρες την εβδομάδα
Υπεύθυνος καθηγητής: Σπυρίδων Σβερκούνος, Msc φυσικός
  • Εργαστήριο Φιλαναγνωσίας και Παραγωγής Λόγου
1 ώρα την εβδομάδα
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία-Χάψα-Ψαρρού, Δρ κλασσικής φιλολογίας-ποιήτρια
Η Διευθύντρια του Σχολείου Δρ Μαργαρίτα Σταυροπούλου, οι υποδιευθυντές κ.κ. Χριστίνα Δρακουλέλλη, Παν. Αθανασούλης, Νικ. Ρούσσος, ο Σύλλογος διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων με τον οποίο συνδιοργανώνεται το πρόγραμμα των εθελοντικών μαθημάτων-δραστηριοτήτων εκτός ωρών διδασκαλίας του ωρολογίου προγράμματος, συγχαίρουν τους παραπάνω συναδέλφους για τη μεστή σε νόημα και σημασία πράξη τους, σε μια περίοδο όχι μόνον οικονομικής κρίσης, αλλά και κρίσης των αξιών, την οποία διάγουμε.
Σχετικά άρθρα:
  1. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ : ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  2. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΚΙΑΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ
  3. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ

Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π.)

2η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ


Η Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π.) καλεί κάθε ενδιαφερόμενο/η να συμμετάσχει στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο που διοργανώνει το Σάββατο 08 Δεκεμβρίου 2012 στην Αθήνα με θέμα :

Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός στην Εκπαίδευση και Απασχόληση : Επαναπροσδιορισμός του περιεχομένου του θεσμού στο σύγχρονο οικονομικό, κοινωνικό και επιστημονικό γίγνεσθαι

Οι βασικοί άξονες του συνεδρίου είναι οι ακόλουθοι :

1)      Η καταλυτική παρουσία του θεσμού σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες
2)      Ο ρόλος του θεσμού στη δυναμική σύνδεση της εκπαίδευσης με την απασχόληση και τη δια βίου μάθηση
3)      Ερευνητικές και πρακτικές εφαρμογές του θεσμού
4)      Σύγχρονες διεθνείς εξελίξεις και πολιτικές για τη συμβουλευτική - επαγγελματικό προσανατολισμό
Καλούνται τα μέλη, οι φίλοι της ΕΛΕΣΥΠ και οι ενδιαφερόμενοι/ες επιστήμονες που θα ήθελαν να παρουσιάσουν σχετική εισήγησή τους στο συνέδριο να το δηλώσουν οι έως και (κατόπιν παράτασης) τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012, καταθέτοντας ταυτόχρονα τίτλο της εισήγησής τους και σύντομη περίληψη για να αξιολογηθεί από την επιστημονική επιτροπή του Συνεδρίου στο info@elesyp.gr. Οι εισηγήσεις (στα ελληνικά ή αγγλικά) που θα εγκριθούν και θα ανακοινωθούν στο συνέδριο, θα δημοσιευθούν στο επιστημονικό περιοδικό της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π, Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού και ειδικότερα οι αγγλόφωνες σε αντίστοιχη ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού στην ιστοσελίδα  www.elesyp.gr
Επίσης με τα ίδια θέματα θα υπάρξουν και επιμέρους εργαστήρια όπου θα συμμετάσχουν οι σύνεδροι. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/ες να συμμετάσχουν με εισήγηση να σεβαστούν το περιεχόμενο, τη στοχοθεσία καθώς και τους θεματικούς άξονες του συνεδρίου με τους οποίους θα πρέπει η προτεινόμενη εργασία να έχει συνάφεια.
Επιπρόσθετα αναφέρεται πως την ημέρα του συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση των μελών (τακτικών και έκτακτων) καθώς και αρχαιρεσίες για την εκλογή του νέου Δ.Σ.
Σημείωση:
1. Υπενθυμίζεται στα μέλη να τακτοποιήσουν τις όποιες εκκρεμότητες έχουν σχετικά με την ετήσια συνδρομή τους.
2. Θα ήταν ιδιαίτερα διευκολυντικό για την επικοινωνία με τα μέλη μας να μας κοινοποιηθεί η ηλεκτρονική διεύθυνσή τους προκειμένου η επικοινωνία να είναι άμεση, λιγότερο χρονοβόρα και δαπανηρή.
Από το Δ.Σ της ΕΛΕΣΥΠ
Αθήνα, 25-09-12


Ράνυ Καλούρη _ Rany Kalouri
Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. _ Prof. ASPETE 
rkalouri@hotmail.com