Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας



                                                                                                Κόρινθος     18.4.2013                 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                                Αριθμ. Πρωτ.: 19404

  ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ                                                                              

 ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ                                                                            

                                                                                                                                                           
Ταχ. Διεύθ.: Κολιάτσου 32
Τ. Κ.: 20100 Κόρινθος
Πληροφορίες:  Α. Ρέππα                                          
Fax: 27410 76425                                                                                          
Τηλ. 27413 61090
                                                                                       

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
       Προς τους  κ.κ :

1.        Παρίση Μαρία
2.        Σταυρόπουλο Αντώνιο
3.        Γεώργαρη Βασίλειο
4.        Νικολόπουλο Παναγιώτη
5.        Γκίνη Αικατερίνη
6.        Ζορμπάς Αθανάσιος
7.        Τσίτουρας Δημήτριος,
       μέλη της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας
         Ενταύθα

           Σας καλούμε σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας την 22η Απριλίου 2013, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00μ.μ στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, με τα πιο κάτω επείγοντα θέματα της ημερήσιας διάταξης.
1.        Παραχώρηση σχολικού χώρου του 4ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου στη Μικρασιατική Στέγη   Κορίνθου.
2.        Παραχώρηση σχολικού χώρου του 10ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου στο σύλλογο γονέων  μαθητών του σχολείου.
3.        Παραχώρηση σχολικού χώρου του 3ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών.
4.        Παραχώρηση σχολικού χώρου του 4ου ΓΕΛ Κορίνθου για τη 16η γιορτή των σπόρων.



Κοιν: -  κ. Δήμαρχο                                                                    Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας
      Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
                                                                                             ΔΡΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

18-04-2013 απολογιστική μέρα Ένωσης Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπάιδευσης Κορινθίας

18-04-2013 

Απολογιστική μέρα
 Ένωσης Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπάιδευσης Κορινθίας

στο Δημαρχείο Κορίνθου, (ισόγειο) 09:30

ΟΛΤΕΕ


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα
τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798
ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284
Αθήνα, 17-4-2013
 Αριθμ. Δ.Τ.: 042
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. στις Επιτροπές Παιδείας των κομμάτων
Αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης πραγματοποίησε σειρά επαφών με τις Επιτροπές Παιδείας των κομμάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου, στα πλαίσια της διαβούλευσης για το νέο σχολείο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.).
1. Νέα Δημοκρατία
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 9-4-2013 στα κεντρικά γραφεία του κόμματος, Λεωφ. Συγγρού 340. Τη Νέα Δημοκρατία εκπροσώπησε ο αναπληρωτής Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος κ. Κωνσταντίνος Ζωντανός. Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο Σεραφείμ Κερασιώτη, τον αντιπρόεδρο Δημήτρη Αμπόνη και το γενικό ταμία Φώτη Δανάσκο.
Έγινε σύντομη παρουσίαση των θέσεων της Ομοσπονδίας μας για το νέο Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο. Ο κ. Ζωντανός έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την προσπάθεια που καταβάλει η Ομοσπονδία μας και υποσχέθηκε να μας φέρει σε επαφή με τους αρμόδιους για θέματα Παιδείας παράγοντες του κόμματος. Υπήρξε και σύντομη συνάντηση με την κ. Φωτεινή Πιπιλή, βουλευτή Α΄ Αθηνών και μέλος της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Οι επαφές θα συνεχιστούν.
2. ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ.
Καταβλήθηκε έντονη προσπάθεια να πραγματοποιηθεί συνάντηση με τους βουλευτές κκ. Τάσο Κουράκη (Α΄ Θεσσαλονίκης) και Μιχάλη Κριτσωτάκη (Ηρακλείου), στα γραφεία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στη Βουλή, στις 11-4-2013. Τελικώς, λόγω και του βεβαρημένου προγράμματος της ημέρας, θεωρήθηκε σκόπιμο να οριστεί νέα συνάντηση, στην οποία μάλιστα να υπάρξει ευρύτερη αντιπροσώπευση από το κόμμα. Οι συνεννοήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη.
3. ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 5-4-2013 στα κεντρικά γραφεία του κόμματος, Ιπποκράτους 22. Από το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα παρέστησαν όλα τα μέλη του Τμήματος Παιδείας του κόμματος, η βουλευτής Αττικής και πρώην Υφυπουργός Παιδείας κα Εύη Χριστοφιλοπούλου, ο Σχολικός Σύμβουλος κ. Μιχάλης Κοντογιάννης, πρώην ειδικός Γραμματέας Υπουργείου Παιδείας, ο Σχολικός Σύμβουλος κ. Γιάννης Κουμέντος, αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και πρώην Περιφερειακός Διευθυντής Αττικής, ο γραμματέας του Τομέα Παιδείας κ. Δημήτρης Νικηφόρος, πρώην Αιρετός ΚΥΣΔΕ και έτερος συνεργάτης της κας Υπουργού. Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο Σεραφείμ Κερασιώτη, τον ταμία Φώτη Δανάσκο, ενώ συμμετείχαν οι Τάσος Πασσάς και Παναγιώτης Χανιωτάκης, πρόεδρος της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Α΄ Αθήνας και πρώην γενικός ταμίας της Ομοσπονδίας αντίστοιχα.
Η Υπουργός και οι συνεργάτες της επιφύλαξαν ιδιαίτερα θερμή υποδοχή στους εκπροσώπους μας, και η συζήτηση υπήρξε ουσιαστική και γόνιμη. Το ΠΑ.ΣΟ.Κ. βέβαια έχει ήδη καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση για το Τεχνολογικό Λύκειο. Εκκινώντας από αυτή τη βάση, η Ομοσπονδία μας παρουσίασε τις βελτιωτικές προτάσεις της σε σχέση με το σχέδιο αυτό, οι οποίες συνοψίζονται επιγραμματικά:
α) στην οργανική ενσωμάτωση των ΕΠΑ.Σ. στο νέο Τ.Ε.Λ.,
β) στο σαφή προσανατολισμό της Δ΄ τάξης προς την αγορά εργασίας,
γ) στη λειτουργία της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης στο φυσικό της χώρο, στο Τ.Ε.Λ.
Ο Γραμματέας του Τμήματος Παιδείας ανέλαβε να επεξεργασθεί τις προτάσεις αυτές, ώστε να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης μεταξύ των μελών του Τμήματος.
4. ΑΝ.ΕΛ.
Με τους εκπροσώπους των Ανεξαρτήτων Ελλήνων πραγματοποιήθηκαν δύο συναντήσεις:
α) Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 10-4-2013, στο πολιτικό γραφείο της υπεύθυνης του Τομέα Παιδείας του κόμματος κας Σταυρούλας Ξουλίδου, βουλευτού Β΄Θεσσαλονίκης. Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εκπροσωπήθηκε από τον αντιπρόεδρο Δημήτρη Αμπόνη, το γενικό γραμματέα Σταμάτη Σταματιάδη και τον έφορο δημοσίων σχέσεων Κώστα Κωνσταντίνου.
Η βουλευτής έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις θέσεις της Ομοσπονδίας. Εξάλλου, η ίδια είναι εκπαιδευτικός (Θεολόγος) και τα δυο της παιδιά φοιτούν σε ΕΠΑ.Λ. Είναι από τους ελάχιστους Βουλευτές που ενσυνείδητα επέλεξαν για τα παιδιά τους το σχολείο της Τ.Ε.Ε., τη στιγμή που άλλοι δεν καταδέχονται ούτε το δημόσιο Γενικό Λύκειο … Γνωρίζει επομένως προσωπικά τις ανάγκες τις Τ.Ε.Ε., τις ιδιαιτερότητές της και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Υποσχέθηκε να μελετήσει τις προτάσεις μας και να υποβάλλει σχετική εισήγηση στο κόμμα της.
β) Η δεύτερη συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Βουλή των Ελλήνων στις 11-4-2013. Τους ΑΝ.ΕΛ. εκπροσώπησε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος κ. Νότης Μαριάς, βουλευτής Ηρακλείου. Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο Σεραφείμ Κερασιώτη, τον αντιπρόεδρο Δημήτρη Αμπόνη, το γενικό γραμματέα Σταμάτη Σταματιάδη, τον ειδικό γραμματέα Παναγιώτη Μεγαρίτη και το βοηθό ταμία Πέτρο Κακαζιάνη.
Ο κ. Μαριάς, Πανεπιστημιακός Καθηγητής ο ίδιος, γνωρίζει σε βάθος τα εκπαιδευτικά θέματα και έχει επανειλημμένα υποβάλει επίκαιρες ερωτήσεις στη Βουλή για τα θέματα της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Υποσχέθηκε να στηρίξει τις θέσεις της Ομοσπονδίας, σύμφωνα με την εισήγηση της υπεύθυνης Παιδείας του κόμματος, που θα μελετήσει και ο ίδιος.
5. ΔΗΜ.ΑΡ.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 12-4-2013 στα γραφεία του κόμματος στην Βουλή των Ελλήνων. Την Δημοκρατική Αριστερά εκπροσώπησε η Βουλευτής Α΄Πειραιά και υπεύθυνη του Τομέα Παιδείας και Έρευνας του κόμματος κα Μαρία Ρεπούση. Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο Σεραφείμ Κερασιώτη, τον αντιπρόεδρο Δημήτρη Αμπόνη, το γενικό γραμματέα Σταμάτη Σταματιάδη, τον ειδικό γραμματέα Παναγιώτη Μεγαρίτη και το βοηθό ταμία Πέτρο Κακαζιάνη.
Η κα Ρεπούση κατέχει πλήρως τα θέματα που αφορούν στην Εκπαίδευση, την οποία έχει υπηρετήσει σε όλες τις βαθμίδες της, στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και ως Καθηγήτρια της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/νίκης. Διήλθε διεξοδικά όλο το περιεχόμενο της πρότασής μας και έκανε καίριες επισημάνσεις. Μας ενημέρωσε επίσης για τις θέσεις της ΔΗΜ.ΑΡ. για το νέο σχολείο της Τ.Ε.Ε., που συνοψίζονται σε 13 «σημεία», μεταξύ των οποίων εντοπίσαμε με ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη, θέσεις, που εδώ και χρόνια αποτελούν πάγια αιτήματα της Ομοσπονδίας μας, όπως:
α) ίδρυση Διεύθυνσης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Κ.Υ. του Υπουργείου,
β) λειτουργία του 4ου έτους προετοιμασίας για την άμεση άσκηση επαγγέλματος, μετά από επιτυχία σε αδιάβλητες εξετάσεις για την λήψη του πτυχίου,
γ) ανασχεδιασμός των προγραμμάτων σπουδών σε σχέση με τις τρέχουσες τεχνολογικές εξελίξεις,
δ) επιμόρφωση εκπαιδευτικών, τόσο στο αντικείμενο της ειδικότητάς τους που διαρκώς εξελίσσεται, όσο και σε παιδαγωγικά θέματα και πρακτικές,
ε) σύγχρονη και επαρκής υλικοτεχνική υποδομή των σχολείων της Τ.Ε.Ε. και των εργαστηρίων της, και πολλά άλλα…
Ενόψει της κατάθεσης των νομοσχεδίων για τα νέα σχολεία της Γενικής και της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, αποφασίστηκε από κοινού να συνεχιστεί η συνεργασία.
6. Κ.Κ.Ε.
Δεν κατέστη δυνατό να οριστεί συνάντηση με εκπροσώπους του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας. Μετά την ανάληψη των καθηκόντων του νέου Γενικού Γραμματέα του Κόμματος που εκλέχτηκε πρόσφατα, η Ομοσπονδία μας θα επιδιώξει και πάλι να πραγματοποιηθεί συνάντηση.
Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. στον Υφυπουργό Παιδείας


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα
τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798
ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284
Αθήνα, 12-4-2013
 Αριθμ. Δ.Τ.: 041
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. στον Υφυπουργό  Παιδείας
Την Πέμπτη 11 Απριλίου 2013, πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού συνάντηση του Υφυπουργού Παιδείας με αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Τα θέματα που εξετάστηκαν αφορούσαν:
1. στο νέο σχολείο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.),
2. στις ελλείψεις εκπαιδευτικών,
3. στην «αξιολόγηση».
Στη συνάντηση συμμετείχαν από πλευράς Υπουργείου, ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Θεόδωρος Παπαθεοδώρου και η διευθύντρια του γραφείου του κα Κυριακή Μαρίνου. Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο Σεραφείμ Κερασιώτη, τον αντιπρόεδρο Δημήτρη Αμπόνη, το γενικό γραμματέα Σταμάτη Σταματιάδη, τον ειδικό γραμματέα Παναγιώτη Μεγαρίτη και το βοηθό ταμία Πέτρο Κακαζιάνη.
Από την εκτενή συζήτηση προέκυψαν τα παρακάτω:
Α. Για το Νέο Σχολείο της Τ.Ε.Ε.
Η Ομοσπονδία μας:
1. Κατέθεσε στον Υφυπουργό το προσχέδιο της αναλυτικής και εμπεριστατωμένης πρότασης της Ομοσπονδίας μας για το νέο σχολείο της Τ.Ε.Ε., με σκοπό την έναρξη της διαβούλευσης και την ανταλλαγή απόψεων.
2. Επεσήμανε τη δυσφορία των εκπαιδευτικών για τη φημολογούμενη δραστηριοποίηση μη θεσμοθετημένων «άτυπων ομάδων εργασίας» που διαδίδεται ότι επεξεργάζονται προτάσεις για τα νέα σχολεία της Γενικής και της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, με αναφορά και στο δημοσίευμα της 10ης Απριλίου σχετικά με προτάσεις για το νέο ΓΕ.Λ.
3. Διατύπωσε κατηγορηματικά ότι οι δύο τύποι σχολείων της Ανώτερης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πρέπει να τύχουν ενιαίας αντιμετώπισης και οι όποιες ρυθμίσεις (καθώς και το σχέδιο Νόμου), πρέπει να εξετασθούν και να κατατεθούν προς ψήφιση ταυτόχρονα. Επίσης.
4. Κατέστησε με κάθε τρόπο σαφές, ότι τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. δεν αντέχουν άλλη μια χρονιά αβεβαιότητας και παλινωδιών, ότι το νέο σχολείο πρέπει να λειτουργήσει από τη νέα σχολική χρονιά, ότι οι όποιες αποφάσεις πρέπει να ληφθούν άμεσα, ότι ο χρόνος που απομένει είναι ελάχιστος και ότι αυτή η καθυστέρηση δεν μπορεί να αποβεί σε βάρος του απαραίτητου χρόνου για διαβούλευση.
Ο κ. Υφυπουργός μας ανακοίνωσε και δεσμεύτηκε ότι:
Δεν λειτουργούν «άτυπες επιτροπές» στο Υπουργείο για την επεξεργασία των σχεδίων των νέων σχολείων (ΓΕ.Λ. και Τ.Ε.Λ.).
Τα όποια δημοσιεύματα αποτελούν μυθεύματα και ίσως είναι υποβολιμαία.
– Η διαδικασία και η ευθύνη σύνταξης των προτάσεων αποτελεί αντικείμενο ενασχόλησης αποκλειστικά του ιδίου.
Το Υπουργείο θα ακολουθήσει πλήρως θεσμικές και διαφανείς διαδικασίες, με άμεση ενεργοποίηση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (Ε.ΣΥ.Π.) στο οποίο θα προσκληθούν όλοι οι Φορείς για να καταθέσουν επίσημα τις προτάσεις τους.
– Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. θα προσκληθεί να υποβάλει την πρότασή της επίσημα στο Ε.ΣΥ.Π.
Η όλη διαδικασία διαβούλευσης και ψήφισης του Νόμου θα διεκπεραιωθεί μέχρι τον Ιούνιο, ενώ οι συναντήσεις με τους Φορείς θα ολοκληρωθούν πριν το Πάσχα.
– Θα προηγηθεί σχέδιο Νόμου για την Ειδική Αγωγή.
Βασικός «καμβάς» πάνω στον οποίο θα στηθεί το νέο σχολείο θα αποτελέσει το «σχέδιο Διαμαντοπούλου». Επ’ αυτού θα ληφθούν υπόψη και οι τοποθετήσεις των κομμάτων που συμμετέχουν στην κυβέρνηση.
– Στο Νομοσχέδιο που θα συντάξει το Υπουργείο δεν θα περιλαμβάνονται ρυθμίσεις για τη λειτουργία άλλων τεχνικών σχολών κάθε τύπου, από άλλα υπουργεία.
Στη συνέχεια έγινε μια σύντομη παρουσίαση του προσχεδίου της Ομοσπονδίας μας. Συζητήθηκαν πολλά σημεία της πρότασής μας, ενόψει της ολοκλήρωσής της, με έκδηλο το ενδιαφέρον για τη διατήρηση των ΕΠΑ.Σ. στο νέο καθεστώς λειτουργίας της Τ.Ε.Ε.
Β. Ελλείψεις εκπαιδευτικών
Η κάλυψη των κενών με την πρόσληψη αναπληρωτών θα εξαρτηθεί από την πορεία εκτέλεσης του Προϋπολογισμού. Ο Υφυπουργός δήλωσε ότι δεν έχει «κλειδώσει» η αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών, χωρίς όμως περαιτέρω αναφορά στο πώς σχεδιάζει το Υπουργείο να καλύψει τα πολλαπλάσια κενά που θα προκύψουν κατά τη νέα σχολική χρονιά.
Γ. Αξιολόγηση
Ο Υφυπουργός ερμήνευσε την επίσπευση ψήφισης του Νόμου 4142/2013 για την «Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.)» στη βάση του σκεπτικού ότι το συνολικό εποικοδόμημα έπρεπε δεοντολογικά να στηθεί με την κατά προτεραιότητα θεσμοθέτηση της δεύτερης βαθμίδας της αξιολογικής διαδικασίας.
Δ. Γενικά Συμπεράσματα
Παρά τις ενστάσεις και τη διαφωνία της Ομοσπονδίας μας για τις πολιτικές που εφαρμόζει το Υπουργείο στην πλειονότητα των εκπαιδευτικών και διοικητικών θεμάτων που μας απασχολούν, ο Υφυπουργός δείχνει να έχει σαφή βούληση να δρομολογήσει θεσμικές, ανοικτές και διαφανείς διαδικασίες. Μηνύματα όμως που έχουμε, δείχνουν ότι δεν έχουν την ίδια γνώμη άλλοι υπηρεσιακοί παράγοντες, καθώς και εξωθεσμικά κέντρα επηρεασμού, «σοφοί» (των οποίων ουδείς ζήτησε τη γνώμη) και «think tanks» που «λομπάρουν» στους διαδρόμους του Υπουργείου και – κυρίως – εκτός αυτού.
1. Ειδικώς για το νέο σχολείο (ΓΕ.Λ. και Τ.Ε.Λ.):
Είναι ευρέως γνωστό ότι εκπαιδευτικός κλάδου Τ.Ε., αποσπασμένος στο Υπουργείο υπό αδιευκρίνιστο καθεστώς αρμοδιοτήτων, σε γραφείο που δεν φέρει κανένα υπηρεσιακό διακριτικό και ο οποίος είναι παντελώς άσχετος θεσμικά με την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, «συλλέγει» άτυπα προτάσεις για το νέο Τ.Ε.Λ. Τίθενται λοιπόν εύλογα ερωτήματα, από ποιόν εξουσιοδοτήθηκε να το κάνει αυτό, ποιος είναι ο αποδέκτης αυτών των «προτάσεων», ποιός τις επεξεργάζεται, σε ποιόν εισηγείται και τι.
Διαρρέουν επίσης πληροφορίες ότι διακινείται πρόταση κατάργησης της Α’ τάξης του Τ.Ε.Λ., με το αιτιολογικό ότι αφού το πρόγραμμα σπουδών της θα είναι ίδιο με αυτό της Α’ τάξης του ΓΕ.Λ. δεν υπάρχει λόγος να λειτουργεί Α’ τάξη και στα δύο σχολεία ταυτόχρονα. Ως επιπλέον επιχείρημα προβάλλεται ότι με αυτόν τον τρόπο θα «εξοικονομηθούν» θέσεις εργασίας και χρήματα. Σύμφωνα με αυτή την πρόταση – η οποία μάλιστα λέγεται ότι φέρει την …υπογραφή Σχολικού Συμβούλου …Τεχνικής Ειδικότητας (!!) και ότι διακινήθηκε σε αρκετά ευρύ κύκλο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – ο απόφοιτος του Γυμνασίου που θέλει να φοιτήσει στο νέο Τ.Ε.Λ. θα πρέπει να αλλάξει μέχρι και τρία σχολικά περιβάλλοντα μέσα σε δύο χρόνια. Αυτή και μόνο η ρύθμιση είναι ικανή να δυναμιτίσει τα θεμέλια του νέου σχολείου πριν καν στηθεί !
«Ακούγεται» ακόμη η πρόταση να παραδοθούν οι ΕΠΑ.Σ. εξ’ ολοκλήρου στα άλλα υπουργεία και ότι στο νέο Τ.Ε.Λ. πρέπει να λειτουργούν μόνο όσες ειδικότητες έχουν αντίστοιχα τμήματα στα Α.Τ.Ε.Ι. Να εγκαταλειφθεί δηλαδή ο αυτοτελής «επαγγελματικός» προσανατολισμός του σχολείου της Τ.Ε.Ε., που αποτελεί συστατικό λόγο και αιτία ύπαρξής του, και το νέο Τ.Ε.Λ. να λειτουργεί πλέον ως προθάλαμος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με δομή και πρακτικές ανάλογες με τις απαράδεκτες όμοιες που εφαρμόζονται σήμερα στα ΓΕ.Λ. Για το λόγο αυτό οι ίδιοι κύκλοι προωθούν για το νέο σχολείο τον τίτλο «Τεχνολογικό Λύκειο» και όχι «Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο», για να δηλωθεί ακριβώς ο απόλυτα «ακαδημαϊκός» προσανατολισμός του σχολείου (μέσω του επιθεματικού παραγώγου του «-λόγος»).
Οι ίδιοι κύκλοι «ενημερώνουν» την Πολιτική ηγεσία ότι στα υφιστάμενα ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. λειτουργούν δήθεν …102 ειδικότητες, και ότι οι περισσότερες από αυτές είναι «αχρείαστες» !!
Η απίστευτη αυτή κατάσταση αναδεικνύει για μία ακόμη φορά την αναγκαιότητα ίδρυσης ανεξάρτητης Διεύθυνσης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου, καθώς και την επαναλειτουργία των Γραφείων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, πάγια αιτήματα της Ομοσπονδίας μας.
Είναι λοιπόν περισσότερο από αναγκαίο να λήξει αυτή η απίστευτη σεναριολογία που στήνεται και διακινείται κυριολεκτικά κάτω από τη μύτη της πολιτικής ηγεσίας, να ενεργοποιήσει άμεσα ο Υφυπουργός, ως καθ’ ύλην αρμόδιος, όλους τους θεσμικούς μηχανισμούς που διαθέτει και να λάβει η διαβούλευση επίσημη, ανοικτή, θεσμική και δημοκρατική υπόσταση.
Επίσης, καταθέτουμε για μια ακόμη φορά την έντονη ανησυχία μας ότι ο χρόνος που διατίθεται για ουσιαστικό και παραγωγικό διάλογο για ένα τόσο κρίσιμο θέμα είναι εξαιρετικά περιορισμένος, και ότι οι όποιες ενέργειες του Υπουργείου πρέπει να δρομολογηθούν άμεσα !! Η περαιτέρω καθυστέρηση θα εκληφθεί ως προσπάθεια να βρεθεί η εκπαιδευτική κοινότητα προ τετελεσμένων γεγονότων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, συρόμενη σε μια κατ’ επίφαση «ανοικτή διαβούλευση» ασφυκτικών και εκβιαστικών προθεσμιών.
Ακόμη, προκύπτουν έντονοι προβληματισμοί για το πότε θα στηθούν τα νέα σχολεία, πότε θα γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές, πότε θα ενημερωθούν οι γονείς και κηδεμόνες των αποφοίτων του Γυμνασίου και πότε θα γίνουν οι εγγραφές των μαθητών !!
Πότε θεωρεί το Υπουργείο ότι θα προλάβουν να γίνουν όλα αυτά ;;
Σε κάθε περίπτωση, η Ομοσπονδία μας είναι απόλυτα έτοιμη να καταθέσει τις ολοκληρωμένες προτάσεις της, μόλις κλείσει ο κύκλος των επαφών που έχουμε προγραμματίσει με τις Επιτροπές Παιδείας των πολιτικών κομμάτων και τους αρμόδιους Εθνικούς και Ευρωπαϊκούς Φορείς.
2. Ως προς την «αξιολόγηση», διατυπώνουμε τις ευρύτατες επιφυλάξεις μας για τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου ότι δήθεν αυτή δεν θα λειτουργήσει «τιμωριτικά». Δεδομένων των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η Κυβέρνηση έναντι της Τρόικας για απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, είμαστε βέβαιοι ότι όπως στήθηκε η «αξιολόγηση» θα λειτουργήσει ως τέλειο «άλλοθι» για την απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων. Αυτό προκύπτει και από την απόλυτη «αφοσίωση» και «βιασύνη» του Υπουργείου να στήσει πρώτα το μηχανισμό αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, πριν καν ακόμη συγκροτήσει τη δομή και τη λειτουργία του νέου αυτού τύπου σχολείων της Ανώτερης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΓΕ.Λ. και Τ.Ε.Λ.). Από τα χρονοδιαγράμματα προκύπτει ότι ενώ για την «αξιολόγηση» «αφιέρωσε» εννέα (9) μήνες εντατικής προετοιμασίας, για το νέο σχολείο δεν προλαβαίνει να διαθέσει περισσότερους από δύο (2) μήνες, και αυτούς σε ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τα σχολεία (εορτασμός Πάσχα, ενδοσχολικές και Πανελλαδικές εξετάσεις, καλοκαιρινές διακοπές, κλπ).
3. Ως προς την αύξηση των ωραρίου των εκπαιδευτικών, θεωρούμε ότι, ανεξάρτητα από τις δηλώσεις του Υπουργείου Παιδείας, οι προθέσεις της Κυβέρνησης έχουν καταγραφεί πλήρως στο Νόμο 4127/2013 του Υπουργείου …Οικονομικών «Έγκριση της επικαιροποίησης του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016» με την εγγραφή του κονδυλίου «Μείωση αναπληρωτών καθηγητών μέσω αύξησης ωρών διδασκαλίας»…

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρυ κατά τη συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΤΕΕ

emailεκτύπωσησχολιάστε
16 Απρ. 2013, 15:41
Άμεση ενεργοποίηση του ΕΣΥΠ για το Νέο και Τεχνολογικό Λύκειο-ΤΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Ο   υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρυ κατά τη συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΤΕΕ ανακοίνωσε, μεταξύ άλλων, ότι:
Α.Η όλη διαδικασία διαβούλευσης και ψήφισης του νομοσχεδίου για το Λύκειο θα διεκπεραιωθεί μέχρι τον Ιούνιο, ενώ οι συναντήσεις με τους Φορείς θα ολοκληρωθούν πριν το Πάσχα.
Β.Το υπουργείο θα ακολουθήσει πλήρως θεσμικές και διαφανείς διαδικασίες, με άμεση ενεργοποίηση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (Ε.ΣΥ.Π.) στο οποίο θα προσκληθούν όλοι οι Φορείς για να καταθέσουν επίσημα τις προτάσεις τους.
Γ. Θα προηγηθεί σχέδιο Νόμου για την Ειδική Αγωγή.
Δ. Βασικός «καμβάς» πάνω στον οποίο θα στηθεί το νέο σχολείο θα αποτελέσει το «σχέδιο Διαμαντοπούλου». Επ’ αυτού θα ληφθούν υπόψη και οι τοποθετήσεις των κομμάτων που συμμετέχουν στην κυβέρνηση.
Ε. Στο Νομοσχέδιο που θα συντάξει το Υπουργείο δεν θα περιλαμβάνονται ρυθμίσεις για τη λειτουργία άλλων τεχνικών σχολών κάθε τύπου, από άλλα υπουργεία.
 Στη συνάντηση συμμετείχαν από πλευράς υπουργείου  και η διευθύντρια του γραφείου του κα Κυριακή Μαρίνου, ενώ το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο Σεραφείμ Κερασιώτη, τον αντιπρόεδρο Δημήτρη Αμπόνη, το γενικό γραμματέα Σταμάτη Σταματιάδη, τον ειδικό γραμματέα Παναγιώτη Μεγαρίτη και το βοηθό ταμία Πέτρο Κακαζιάνη.
Σχετικά με τη συνάντηση η ΟΛΤΕΕ ανακοίνωσε και τα εξής:
 
Α. Για το Νέο Σχολείο της Τ.Ε.Ε. η ΟΛΤΕΕ

Η Ομοσπονδία μας:
1. Κατέθεσε στον Υφυπουργό το προσχέδιο της αναλυτικής και εμπεριστατωμένης πρότασης της Ομοσπονδίας μας για το νέο σχολείο της Τ.Ε.Ε., με σκοπό την έναρξη της διαβούλευσης και την ανταλλαγή απόψεων.
2. Επεσήμανε τη δυσφορία των εκπαιδευτικών για τη φημολογούμενη δραστηριοποίηση μη θεσμοθετημένων «άτυπων ομάδων εργασίας» που διαδίδεται ότι επεξεργάζονται προτάσεις για τα νέα σχολεία της Γενικής και της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, με αναφορά και στο δημοσίευμα της 10ης Απριλίου σχετικά με προτάσεις για το νέο ΓΕ.Λ.
3. Διατύπωσε κατηγορηματικά ότι οι δύο τύποι σχολείων της Ανώτερης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πρέπει να τύχουν ενιαίας αντιμετώπισης και οι όποιες ρυθμίσεις (καθώς και το σχέδιο Νόμου), πρέπει να εξετασθούν και να κατατεθούν προς ψήφιση ταυτόχρονα. Επίσης.
4. Κατέστησε με κάθε τρόπο σαφές, ότι τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. δεν αντέχουν άλλη μια χρονιά αβεβαιότητας και παλινωδιών, ότι το νέο σχολείο πρέπει να λειτουργήσει από τη νέα σχολική χρονιά, ότι οι όποιες αποφάσεις πρέπει να ληφθούν άμεσα, ότι ο χρόνος που απομένει είναι ελάχιστος και ότι αυτή η καθυστέρηση δεν μπορεί να αποβεί σε βάρος του απαραίτητου χρόνου για διαβούλευση.
Επίσης  έγινε μια σύντομη παρουσίαση του προσχεδίου της Ομοσπονδίας μας. Συζητήθηκαν πολλά σημεία της πρότασής μας, ενόψει της ολοκλήρωσής της, με έκδηλο το ενδιαφέρον για τη διατήρηση των ΕΠΑ.Σ. στο νέο καθεστώς λειτουργίας της Τ.Ε.Ε.
Β. Ελλείψεις εκπαιδευτικών
Η κάλυψη των κενών με την πρόσληψη αναπληρωτών θα εξαρτηθεί από την πορεία εκτέλεσης του Προϋπολογισμού. Ο Υφυπουργός δήλωσε ότι δεν έχει «κλειδώσει» η αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών, χωρίς όμως περαιτέρω αναφορά στο πώς σχεδιάζει το Υπουργείο να καλύψει τα πολλαπλάσια κενά που θα προκύψουν κατά τη νέα σχολική χρονιά.
Γ. Αξιολόγηση
Ο Υφυπουργός ερμήνευσε την επίσπευση ψήφισης του Νόμου 4142/2013 για την «Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.)» στη βάση του σκεπτικού ότι το συνολικό εποικοδόμημα έπρεπε δεοντολογικά να στηθεί με την κατά προτεραιότητα θεσμοθέτηση της δεύτερης βαθμίδας της αξιολογικής διαδικασίας.
Δ. Γενικά Συμπεράσματα
Παρά τις ενστάσεις και τη διαφωνία της Ομοσπονδίας   για τις πολιτικές που εφαρμόζει το Υπουργείο στην πλειονότητα των εκπαιδευτικών και διοικητικών θεμάτων που μας απασχολούν, ο Υφυπουργός δείχνει να έχει σαφή βούληση να δρομολογήσει θεσμικές, ανοικτές και διαφανείς διαδικασίες. Μηνύματα όμως που έχουμε, δείχνουν ότι δεν έχουν την ίδια γνώμη άλλοι υπηρεσιακοί παράγοντες, καθώς και εξωθεσμικά κέντρα επηρεασμού, «σοφοί» (των οποίων ουδείς ζήτησε τη γνώμη) και «think tanks» που «λομπάρουν» στους διαδρόμους του Υπουργείου και – κυρίως – εκτός αυτού.
1. Ειδικώς για το νέο σχολείο (ΓΕ.Λ. και Τ.Ε.Λ.):
– Είναι ευρέως γνωστό ότι εκπαιδευτικός κλάδου Τ.Ε., αποσπασμένος στο Υπουργείο υπό αδιευκρίνιστο καθεστώς αρμοδιοτήτων, σε γραφείο που δεν φέρει κανένα υπηρεσιακό διακριτικό και ο οποίος είναι παντελώς άσχετος θεσμικά με την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, «συλλέγει» άτυπα προτάσεις για το νέο Τ.Ε.Λ. Τίθενται λοιπόν εύλογα ερωτήματα, από ποιόν εξουσιοδοτήθηκε να το κάνει αυτό, ποιος είναι ο αποδέκτης αυτών των «προτάσεων», ποιός τις επεξεργάζεται, σε ποιόν εισηγείται και τι.
– Διαρρέουν επίσης πληροφορίες ότι διακινείται πρόταση κατάργησης της Α’ τάξης του Τ.Ε.Λ., με το αιτιολογικό ότι αφού το πρόγραμμα σπουδών της θα είναι ίδιο με αυτό της Α’ τάξης του ΓΕ.Λ. δεν υπάρχει λόγος να λειτουργεί Α’ τάξη και στα δύο σχολεία ταυτόχρονα. Ως επιπλέον επιχείρημα προβάλλεται ότι με αυτόν τον τρόπο θα «εξοικονομηθούν» θέσεις εργασίας και χρήματα. Σύμφωνα με αυτή την πρόταση – η οποία μάλιστα λέγεται ότι φέρει την …υπογραφή Σχολικού Συμβούλου …Τεχνικής Ειδικότητας (!!) και ότι διακινήθηκε σε αρκετά ευρύ κύκλο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – ο απόφοιτος του Γυμνασίου που θέλει να φοιτήσει στο νέο Τ.Ε.Λ. θα πρέπει να αλλάξει μέχρι και τρία σχολικά περιβάλλοντα μέσα σε δύο χρόνια. Αυτή και μόνο η ρύθμιση είναι ικανή να δυναμιτίσει τα θεμέλια του νέου σχολείου πριν καν στηθεί !
– «Ακούγεται» ακόμη η πρόταση να παραδοθούν οι ΕΠΑ.Σ. εξ’ ολοκλήρου στα άλλα υπουργεία και ότι στο νέο Τ.Ε.Λ. πρέπει να λειτουργούν μόνο όσες ειδικότητες έχουν αντίστοιχα τμήματα στα Α.Τ.Ε.Ι. Να εγκαταλειφθεί δηλαδή ο αυτοτελής «επαγγελματικός» προσανατολισμός του σχολείου της Τ.Ε.Ε., που αποτελεί συστατικό λόγο και αιτία ύπαρξής του, και το νέο Τ.Ε.Λ. να λειτουργεί πλέον ως προθάλαμος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με δομή και πρακτικές ανάλογες με τις απαράδεκτες όμοιες που εφαρμόζονται σήμερα στα ΓΕ.Λ. Για το λόγο αυτό οι ίδιοι κύκλοι προωθούν για το νέο σχολείο τον τίτλο «Τεχνολογικό Λύκειο» και όχι «Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο», για να δηλωθεί ακριβώς ο απόλυτα «ακαδημαϊκός» προσανατολισμός του σχολείου (μέσω του επιθεματικού παραγώγου του «-λόγος»).
– Οι ίδιοι κύκλοι «ενημερώνουν» την Πολιτική ηγεσία ότι στα υφιστάμενα ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. λειτουργούν δήθεν …102 ειδικότητες, και ότι οι περισσότερες από αυτές είναι «αχρείαστες» !!
Η απίστευτη αυτή κατάσταση αναδεικνύει για μία ακόμη φορά την αναγκαιότητα ίδρυσης ανεξάρτητης Διεύθυνσης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου, καθώς και την επαναλειτουργία των Γραφείων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, πάγια αιτήματα της Ομοσπονδίας μας.
Είναι λοιπόν περισσότερο από αναγκαίο να λήξει αυτή η απίστευτη σεναριολογία που στήνεται και διακινείται κυριολεκτικά κάτω από τη μύτη της πολιτικής ηγεσίας, να ενεργοποιήσει άμεσα ο Υφυπουργός, ως καθ’ ύλην αρμόδιος, όλους τους θεσμικούς μηχανισμούς που διαθέτει και να λάβει η διαβούλευση επίσημη, ανοικτή, θεσμική και δημοκρατική υπόσταση.
Επίσης, καταθέτουμε για μια ακόμη φορά την έντονη ανησυχία μας ότι ο χρόνος που διατίθεται για ουσιαστικό και παραγωγικό διάλογο για ένα τόσο κρίσιμο θέμα είναι εξαιρετικά περιορισμένος, και ότι οι όποιες ενέργειες του Υπουργείου πρέπει να δρομολογηθούν άμεσα !! Η περαιτέρω καθυστέρηση θα εκληφθεί ως προσπάθεια να βρεθεί η εκπαιδευτική κοινότητα προ τετελεσμένων γεγονότων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, συρόμενη σε μια κατ’ επίφαση «ανοικτή διαβούλευση» ασφυκτικών και εκβιαστικών προθεσμιών.
Ακόμη, προκύπτουν έντονοι προβληματισμοί για το πότε θα στηθούν τα νέα σχολεία, πότε θα γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές, πότε θα ενημερωθούν οι γονείς και κηδεμόνες των αποφοίτων του Γυμνασίου και πότε θα γίνουν οι εγγραφές των μαθητών !!
Πότε θεωρεί το Υπουργείο ότι θα προλάβουν να γίνουν όλα αυτά ;;
Σε κάθε περίπτωση, η Ομοσπονδία μας είναι απόλυτα έτοιμη να καταθέσει τις ολοκληρωμένες προτάσεις της, μόλις κλείσει ο κύκλος των επαφών που έχουμε προγραμματίσει με τις Επιτροπές Παιδείας των πολιτικών κομμάτων και τους αρμόδιους Εθνικούς και Ευρωπαϊκούς Φορείς.
2. Ως προς την «αξιολόγηση», διατυπώνουμε τις ευρύτατες επιφυλάξεις μας για τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου ότι δήθεν αυτή δεν θα λειτουργήσει «τιμωριτικά». Δεδομένων των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η Κυβέρνηση έναντι της Τρόικας για απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, είμαστε βέβαιοι ότι όπως στήθηκε η «αξιολόγηση» θα λειτουργήσει ως τέλειο «άλλοθι» για την απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων. Αυτό προκύπτει και από την απόλυτη «αφοσίωση» και «βιασύνη» του Υπουργείου να στήσει πρώτα το μηχανισμό αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, πριν καν ακόμη συγκροτήσει τη δομή και τη λειτουργία του νέου αυτού τύπου σχολείων της Ανώτερης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΓΕ.Λ. και Τ.Ε.Λ.). Από τα χρονοδιαγράμματα προκύπτει ότι ενώ για την «αξιολόγηση» «αφιέρωσε» εννέα (9) μήνες εντατικής προετοιμασίας, για το νέο σχολείο δεν προλαβαίνει να διαθέσει περισσότερους από δύο (2) μήνες, και αυτούς σε ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τα σχολεία (εορτασμός Πάσχα, ενδοσχολικές και Πανελλαδικές εξετάσεις, καλοκαιρινές διακοπές, κλπ).
3. Ως προς την αύξηση των ωραρίου των εκπαιδευτικών, θεωρούμε ότι, ανεξάρτητα από τις δηλώσεις του Υπουργείου Παιδείας, οι προθέσεις της Κυβέρνησης έχουν καταγραφεί πλήρως στο Νόμο 4127/2013 του Υπουργείου …Οικονομικών «Έγκριση της επικαιροποίησης του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016» με την εγγραφή του κονδυλίου «Μείωση αναπληρωτών καθηγητών μέσω αύξησης ωρών διδασκαλίας»…
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/energopoiisi-esyp

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

3 έως 13 Απριλίου 2013


Posted by ADMIN1 on April 17, 2013

Κατά το χρονικό διάστημα από 3 έως 13 Απριλίου 2013, διοργανώθηκαν στο Κιάτο τόσο η έκθεση των Επαγγελματικών Λυκείων και Σχολών όσο και η έκθεση Τεχνολογίας των Γυμνασίων της Κορινθίας.
Μετά την επιτυχημένη αυτή παρουσία των Σχολείων, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε αλλά και να συγχαρούμε: τους μαθητές/μαθήτριες που συμμετείχαν, τους εκπαιδευτικούς που τους καθοδήγησαν, τους κ.κ. Δημάρχους και τα Δημοτικά Συμβούλια και ιδιαιτέρως τον Δήμαρχο Σικυωνίων κ. Σ. Σταματόπουλο και τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Σικυωνίων κ. Τ. Λεονάρδο.
Ευχαριστίες επίσης απευθύνουμε προς τα ΜΜΕ της Κορινθίας που κάλυψαν τις εκδηλώσεις και τα Σχολεία που φιλοξένησαν τις δραστηριότητες.
Τέλος, συγχαίρουμε τις υπευθύνους του ΚΕΣΥΠ κ.κ. Κοιλάδη και Σμυρνή και την υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων κ. Καλογεροπούλου, για την άρτια διοργάνωση των εκθέσεων.
Ευελπιστούμε, με τη βοήθεια όλων, σε μια μελλοντική παρόμοια συνέχεια.






Ο Δ/ντής Δευτ/θμιας Εκπ/σης Κορινθίας


Δρ. Βασίλειος Χρ. Σαμαράς




































 
Κατηγορία: