Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές, Όλοι κρινόμαστε.

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
Αθήνα, 2-9-2013
 Αριθμ. Πρωτ.: 272
ΥΠΟΜΝΗΜΑ: ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, Εκβιασμοί και Τετελεσμένα
ΠΡΟΣ :
α) τον Πρόεδρο και τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
β) τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου

Το Υπουργείο Παιδείας κατέθεσε στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής στις 29-8-2013 το «Σχέδιο Νόμου για την Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» για τελική επεξεργασία.
Η Ομοσπονδία μας έχει καταθέσει σε ανύποπτο χρόνο πλήρη, αναλυτική και τεκμηριωμένη Πρόταση για το Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο, ολοκληρωμένη, με Όραμα και επιχειρήματα (βλ. τα Δελτία Τύπου με αρ. 043/19-4-2013 «Τ.Ε.Λ. – Η πρόταση της ΟΛΤΕΕ-Βασικά Σημεία» και 044/22-4-2013 «Τ.Ε.Λ. – Η πρόταση της ΟΛΤΕΕ-Διαγραμματική Παρουσίαση». Η πρόταση μας αυτή βασίζεται στο «σχέδιο Διαμαντοπούλου», το οποίο και εξελίσσει – εκσυγχρονίζει. Επί της προτάσεώς μας έγιναν παραγωγικές συζητήσεις, τόσο με Φορείς και Επιμελητήρια, όσο και με το ίδιο το Υπουργείο, θεσμικά, σε επίπεδο Υφυπουργού.
Το παρόν Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας, απέχει μακράν των προσδοκιών μας (μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών) και του Οράματός μας για το σχολείο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Η Ομοσπονδία μας έχει καταθέσει τις θέσεις της, τόσο με Υπομνήματα (βλ. το με αρ. 258/30-7-2013 «Υπόμνημα προς τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Συμεών Κεδίκογλου», το με αρ. 256/17-7-2013 «Κατάργηση Ειδικοτήτων και Διάλυση της Δημόσιας…Τ.Ε.Ε.»), όσο και με Δελτία Τύπου (βλ. το με αρ. 071/26-8-2013 «Παιδεία ταξική, …. Συμβολή σε ένα Θεσμικό Διάλογο…»).

Με το παρόν Υπόμνημά μας, οριοθετούμε τις «κόκκινες γραμμές», η παραβίαση των οποίων θα επισύρει μια ξεκάθαρη, ηχηρή και συνολική απόρριψη του Σχεδίου Νόμου από τους Εκπαιδευτικούς της Τ.Ε.Ε.

Α. ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
1. Είναι απολύτως απαράδεκτη η Μεταγυμνασιακή Κατάρτιση – Μαθητεία για μαθητές ηλικίας 15+ ετών με τη μορφή των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), η οποία γυρίζει την Τ.Ε.Ε. στη δεκαετία του 1950. Οι ΣΕΚ θα έπρεπε να ανήκουν στη Δευτεροβάθμια Τυπική Επαγγελματική Εκπαίδευση του Υπουργείου Παιδείας, δεδομένου μάλιστα ότι στο ωρολόγιο πρόγραμμά τους περιλαμβάνεται διδασκαλία μαθημάτων γενικής παιδείας.
2. Αντί για την δημιουργία του νέου μορφώματος των ΣΕΚ, πρέπει να συνεχιστεί η λειτουργία των σημερινών ΕΠΑ.Σ. εντός του Συστήματος Τυπικής Εκπαίδευσης.
3. Σε κάθε άλλη περίπτωση, οι ΕΠΑ.Σ. πρέπει να μετατραπούν σε ΕΠΑ.Λ., ειδικά σε εκείνες τις περιοχές της χώρας που υπάρχει τεράστια έλλειψη σχολείων Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
4. Στο 4ο έτος των ΕΠΑ.Λ. και στο 3ο έτος των νέων «Σ.Ε.Κ.» ορίζεται «μαθητεία» που θα πραγματοποιείται σε συνεργασία και με τη στήριξη του Ο.Α.Ε.Δ. Η πρακτική άσκηση – μαθητεία πρέπει να παραμείνει εντός της τυπικής εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και όχι ως μαθητεία του ΟΑΕΔ. Επίσης, δεδομένου ότι είναι αμφίβολο το αν θα βρεθούν τόσες επιχειρήσεις σήμερα στην Ελλάδα για να υποστηρίξουν θεσμό «μαθητείας» μέσα στις δομές τους, είμαστε διαρρήδην αντίθετοι με την «εξαγωγή» εφήβων μαθητών σε Ευρωπαϊκά κράτη, που στα πλαίσια διακρατικών συμφωνιών που έχουν υπογραφεί από τον Υπουργό Παιδείας, θα «μαθητεύσουν» σε «πρόθυμες» Γερμανικές επιχειρήσεις που θα «προσφερθούν» να «διδάξουν» τα παιδιά μας στα εργοστάσιά τους.
5. Είναι απαράδεκτη η πρόβλεψη για την ίδρυση Επαγγελματικών Πρότυπων - Πειραματικών Λυκείων Μαθητείας από τον ΟΑΕΔ, που προδιαγράφει ότι στο μέλλον ΟΛΟΚΛΗΡΗ η Επαγγελματική Εκπαίδευση θα περιέλθει σε καθεστώς «μαθητείας» από την Α΄τάξη !!
6. ΟΛΟΙ οι ΤΟΜΕΙΣ και ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ των ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. που τελούν υπό κατάργηση να ξαναλειτουργήσουν άμεσα στο ίδιο επίπεδο Τυπικής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που λειτουργούσαν ως τώρα.
7. ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα ή εξαιρέθηκαν από αυτήν, πρέπει να επιστρέψουν (εφόσον δεν επιθυμούν κάτι διαφορετικό) στα διδακτικά τους καθήκοντα. Οι κλάδοι και οι ειδικότητές τους δεν έχουν καταργηθεί και είναι απαραίτητοι για τη διδασκαλία των μαθημάτων των ειδικοτήτων που το ίδιο το Υπουργείο έχει εντάξει στην πρότασή του, είτε στην τυπική εκπαίδευση, είτε στη μη τυπική κατάρτιση.
8. Δεν δεχόμαστε την προκλητικά διακριτική μεταχείριση σε βάρος του γυναικείου πληθυσμού των σχολείων μας, με τον εξοβελισμό των Τομέων και Ειδικοτήτων που παραδοσιακά αποτελούσαν επιλογή των κοριτσιών – μαθητριών (σε ποσοστό 81%), στις οποίες δίδασκαν κυρίως γυναίκες εκπαιδευτικοί (σε ποσοστό 90% περίπου) και τη δημιουργία «ΕΠΑ.Λ. Αρρένων».
9. Είναι απαράδεκτο να τίθενται οποιασδήποτε μορφής εμπόδια και «οροφές» στη μόρφωση. Κάθε επίπεδο μόρφωσης πρέπει να δίνει (υπό προϋποθέσεις) τη δυνατότητα πρόσβασης σε ανώτερης στάθμης σπουδές. Επομένως αποτελεί διακριτική μεταχείριση σε βάρος των μαθητών της ΤΕΕ η κατάργηση από το ΕΠΑ.Λ. εκείνων των Τομέων και Ειδικοτήτων που αντιστοιχούν σε τμήματα των Τριτοβάθμιων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων.
10. Η κινητικότητα των μαθητών προαγόμενων από την Α΄ Λυκείου, πρέπει να είναι αμφίδρομη για τους δύο τύπους σχολείων.
11. Δεδομένης της δυνατότητας του προαγόμενου από την Α΄ τάξη του ΓΕΛ να εγγραφεί σε οποιαδήποτε ομάδα προσανατολισμού της Β΄ΕΠΑΛ, το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για τον προαγόμενο από την Α΄ τάξη του ΕΠΑΛ μέσα στο ίδιο του το σχολείο.
12. Οι μαθητές που με βάση την ισχύουσα Νομοθεσία έχουν εγγραφεί για το σχολικό έτος 2013-14 στην Β΄ τάξη ΕΠΑ.Λ. και στην Α΄ Τάξη ΕΠΑΣ, έχουν κάθε νόμιμο δικαίωμα να φοιτήσουν στον Τομέα και την Ειδικότητα που έχουν επιλέξει.
13. Ιδρύονται δομές Δια Βίου Μάθησης σε περιφερειακό επίπεδο (Διευθύνσεις Δια Βίου Μάθησης – ΔΔΒΜ) που υπάγονται στη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου. Αυτές οι δομές ισοδυναμούν με τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Την ίδια στιγμή, τα σχολεία της ΤΕΕ υπάγονται στις Διευθύνσεις Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες έχουν καταργηθεί ακόμη και τα Γραφεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Η ΤΕΕ είναι ακέφαλη τόσο σε τοπικό, όσο και σε κεντρικό επίπεδο, αφού δεν υφίσταται Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ούτε στο Υπουργείο! Ζητούμε άμεσα τη δημιουργία όμοιων δομών Διευθύνσεων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε περιφερειακό επίπεδο, που θα αναφέρονται στην Γενική Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης η οποία πρέπει επιτέλους να δημιουργηθεί εντός του Υπουργείου!!
13. Τα σχολεία της ΔΔΒΜ (ΣΕΚ, ΙΕΚ, ΣΔΕ και ΚΔΒΜ) …προικίζονται με μόνιμη γραμματεία 2 ατόμων, πλήρη απαλλαγή των Διευθυντών από διδακτικό ωράριο, ρυθμίσεις για τους υποδιευθυντές, κλπ. Όμοιες ακριβώς προβλέψεις πρέπει να ισχύσουν και για τα σχολεία της ΤΕΕ εντός του τυπικού συστήματος.
14. Οι 925 «κενές» οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών (κατά την …23η Ιουλίου 2013, δηλαδή πριν ιδρυθούν καν οι νέες δομές !!) των εκπαιδευτηρίων της ΔΔΒΜ, πρέπει να καλυφθούν από τους σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικούς.
15. Οι «εκπαιδευτές ενηλίκων» δεν έχουν καμιά θέση στο διδακτικό προσωπικό των ΣΕΚ που απευθύνεται σε ανήλικους μαθητές.
16. Δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή η πρόβλεψη για ιδιωτικά ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής, η οποία μέχρι σήμερα παρέχεται μόνο σε δημόσιες δομές.

Β. ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ και ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ
Η όλη μεθόδευση που ακολουθήθηκε για τη σύνταξη και ψήφιση του Σχεδίου Νόμου είναι απολύτως απαράδεκτη.
Αναληθώς υποστηρίζεται και αναπαράγεται κατά κόρον ότι αποτελεί προϊόν … πενταετούς διαβούλευσης και ότι αποτελεί συνέχεια του «σχεδίου Διαμαντοπούλου».
Το Υπουργείο παρουσίασε το Σχέδιο Νόμου στις 10-8-2013 και το έθεσε σε προσχηματική «διαβούλευση» πέντε (5) εργάσιμων ημερών, από τις 12-20 Αυγούστου, πάνω ακριβώς στη Γιορτή της Παναγιάς, όπως εκθέσαμε στο Δελτίο Τύπου μας με αρ. 069/23-8-2013 «Παιδεία: Διαβούλευση, Θεσμοί, Σκουπίδια».
Πριν από την κατάθεση του Σχεδίου, προηγήθηκε ο από 22-7-2013 «ξαφνικός θάνατος» 2.449 εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα ή εξαιρέθηκαν και μετατάχθηκαν σε διοικητικές θέσεις (άρθρο 82 του Ν. 4172/2013). Έτσι, χωρίς μελέτη, χωρίς αιτιολόγηση. Εις μάτην τότε ζητήσαμε από το Υπουργείο να αναβάλει τις αποφάσεις του και να καταθέσει πρώτα το Σχέδιό του για τα νέα σχολεία.
Τότε έπρεπε να «πάρουμε τη δόση» αλλιώς θα «έπεφτε η Κυβέρνηση» !
Η Τρόικα είχε ζητήσει «αριθμούς» και έπρεπε να τους έχει άμεσα.
Τώρα ;
Το Σχέδιο Νόμου που παρουσιάζεται σήμερα ενώπιόν σας, ελάχιστα διαφοροποιείται από την αρχική πρόταση, που σημαίνει ότι το Υπουργείο, όπως είχαμε προβλέψει, δεν έλαβε υπόψη του ούτε στο ελάχιστο τα …14.981 σχόλια που υπέβαλαν στην «Διαβούλευση» οι …3.812 συμμετέχοντες (στοιχεία από την ιστοσελίδα του Υπουργείου), τα οποία κυριολεκτικά πέταξε στα σκουπίδια, όπως βεβαίως και τις θέσεις της Ομοσπονδίας μας.
Το Σχέδιο θα συζητηθεί στην Επιτροπή σας, σε συνεδρίαση μιας (1) ημέρας και κατόπιν θα προωθηθεί για ψήφιση στο Β΄ Θερινό τμήμα της Βουλής (με την παρουσία του 1/3 των Βουλευτών του Ελληνικού Κοινοβουλίου).
Και όλα αυτά, με προοπτική να ισχύσει από την …τρέχουσα σχολική χρονιά 2013-2014 !!
Τη στιγμή που τα σχολεία μας άνοιξαν ήδη, και την επόμενη Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου έχουμε αγιασμό και διανομή βιβλίων!!
Οι μαθητές της Α΄ τάξης θα κληθούν να παρακολουθήσουν μαθήματα, με ωρολόγιο πρόγραμμα που ΔΕΝ έχει ακόμα νομοθετηθεί, που ΔΕΝ υπάρχουν αναλυτικά προγράμματα, ΔΕΝ έχουν οριστεί τα βιβλία, κλπ.
Εάν αυτή η διαχείριση τόσο σημαντικών θεμάτων από το Υπουργείο Παιδείας είναι αποδεκτή από εσάς, τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου, τότε πιθανώς δεν θα ενδιαφέρει κανένα η δική μας γνώμη, ότι αυτές οι μεθοδεύσεις είναι ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ !
Θα θέλαμε απλώς να υπενθυμίσουμε, ότι η πρώην Υπουργός (κ. Α. Διαμαντοπούλου), ενώ είχε ενεργοποιήσει για χρόνια ΟΛΕΣ τις Θεσμικές Διαδικασίες (ΕΣΥΠ, Φορείς, κλπ), παρά τις μελέτες και έρευνες που είχαν προηγηθεί και ενώ το «σχέδιό της» είχε διατυπωθεί σε τελικό Σχέδιο Νόμου, και ενώ η τότε Κυβέρνηση διέθετε την απαραίτητη πλειοψηφία για να το ψηφίσει - υλοποιήσει, δεν το κατέθεσε στη Βουλή, για να διασφαλίσει μια ευρύτατη συναίνεση από όσο το δυνατόν περισσότερα κόμματα.
Παρά τις σοβαρότατες διαφοροποιήσεις μας στο περιεχόμενο του «σχεδίου Διαμαντοπούλου», οι συγκρίσεις των διαδικασιών που ακολουθήθηκαν τότε και τώρα είναι αναπόφευκτες !!
Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές,
Όλοι κρινόμαστε.
Εμείς ως Εκπαιδευτικοί, από τους προϊσταμένους μας.
Εμείς ως Εκπρόσωποι των Εκπαιδευτικών, από τους συναδέλφους μας.
Εσείς, ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ και κυρίως από τις ΠΡΑΞΕΙΣ σας !!

Το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ του Υπουργείου Παιδείας ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ επί της ΟΥΣΙΑΣ !
Οι ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ του Υπουργείου και η πλήρης ΑΠΑΞΙΩΣΗ των ΘΕΣΜΩΝ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ επί της …ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ !!

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ο Πρόεδρος Σεραφείμ Κερασιώτης
ο Γενικός Γραμματέας Σταμάτιος Σταματιάδης

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα
τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798
ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284



ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΟ 1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ



ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Γ΄ΤΑΞΗ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΜΑΘΗΜΑ
ΩΡΕΣ/ΕΒΔ.
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αγγλικά(Οικονομική Ορολογία)

Στοιχεία Λογιστικής Εταιριών

Δημόσιες Σχέσεις

Οργάνωση Γραφείου και Αρχείων

Λογιστικές Εφαρμογές-Γ΄ Κατηγορίας Μηχανογραφημένη Λογιστική

4 Ε
Eργασίες Σύγχρονου Γραφείου
4 Ε
ΣΥΝΟΛΟ
23


ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ






Γενικά για την Ειδικότητα

Ο Τομέας Οικονομικών & Διοικητικών Υπηρεσιών διαθέτει τις ακόλουθες ειδικότητες: "Υπαλλήλων Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών" και "Υπαλλήλων Τουριστικών Επιχειρήσεων". Στο 1ο ΕΠΑΛ Κιάτου λειτουργεί η ειδικότητα, των "Υπαλλήλων Διοίκησης & Οικονομικών Υπηρεσιών" .
Ο Τομέας προσαρμόζεται συνεχώς στις επιταγές των νέων τεχνολογικών εξελίξεων και δίνει στους μαθητές/τριες εφόδια για επαγγελματική σταδιοδρομία.
Σκοπός του είναι να τους δώσει τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις, ώστε να γίνουν υπεύθυνα οργανωτικά και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων ή οργανισμών.

ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ-ΛΟΥΤΡΑΚΙ , ΚΥΡΑ ΒΡΥΣΗ ΜΕ ΠΡΩΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 08:00-14:00

 ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 2ο 2741080713 (κ.Παπαφίλης)

 

ΚΙΑΤΟ

ΜΕ ΠΡΩΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 08:00-14:00

 

 ΕΠΑΛ ΚΙΑΤΟΥ 2742023719 (κ.Σιετής)

 

 

 

ΕΠΑΛ - ΤΟΜΕΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Β' ΤΑΞΗ
(Τομέας)
ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ - ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Ι
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Σύνολο ωρών εβδομ.

2Θ+4Ε
3Θ+4Ε
3(Θ+Ε)
18
Γ' ΤΑΞΗ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ
ΚΑΙ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΙΙ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΙΙ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΛΕΓΧΩΝ ΚΑΙ
ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΝ
Σύνολο ωρών εβδομ.

3Θ+4Ε
3Θ+4Ε
6(Θ+Ε)

23

ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ - ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

(ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ)
Ο απόφοιτος του τομέα ηλεκτρολογίας θα είναι σε θέση να σχεδιάζει και να κατασκευάζει ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις κτιρίων και βιομηχανικών χώρων με κυκλώματα, να μετράει και να ελέγχει την ασφαλή λειτουργία της ηλεκτρικής εγκατάστασης, να τη συντηρεί, επισκευάζει, βελτιώνει και εκγχυχρονίζει
Συγκεκριμένα μπορεί να εργαστεί ώς:
- ελεύθερος επαγγελματίας εγκαταστάτης με δικό τους πελατολόγιο
- ειδικευμένος τεχνικός σε συνεργεία μεγάλων κατασκευών
- ιδιοκτήτης ή ειδικευμένος πωλητής σε καταστήματα ηλεκτρολογικών ειδών
- δημόσιος υπάλληλος, σαν συντηρητής σε ΟΤΑ, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ με διαγωνισμος (πχ. ΟΤΕ, ΔΕΗ, Νοσοκομεία, Μουσεία, Αθλητικά κέντρα..)
- Ιδιωτικός υπάλληλος - τεχνήτης
- ηλεκτροτεχνίτης σε εγκαταστάσεις και συντηρήσεις ανελκυστήρων και ηλεκτρογερανών
Χωρίς προϋπηρεσία μπορεί να αποκτήσει την άδεια:
• ηλεκτροτεχνίτη (φωτισμού, κίνησης, ανελκυστήρων, σταθμών Υ/Σ)
• βοηθού χειριστή φωτιστικών σωμάτων
• βοηθού τεχνικού αερίων καυσίμων
• ηλεκτροτεχνίτη αυτοκινήτων
Με την απόκτηση προϋπηρεσίας μπορεί να αποκτήσει την άδεια:
• ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη (μελέτη, επίβλεψη, κατασκευή)
• τεχνίτη οργάνων, τροχών, σιγαστήρων, ψυγείων, βαφέα, κλπ)
• Μηχανοτεχνίτη αυτοκινήτων - μοτοσυκλετών
• τεχνουργού
• τεχνήτη ή εγκαταστάτη αερίων καυσίμων
• ηλεκτρολόγου χειριστή φωτιστικών σωμάτων










Επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων ΕΠΑΣ


Επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων Επαγγελματικών Σχολών ΕΠΑΣ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Μέχρι 21/09/2010 υπεύθυνη Αρχή για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΕΠΑ.Σ ήταν η Εθνικής Επιτροπής Καθορισμού Επαγγελματικών Δικαιωμάτων (ΕΕΚΕΔ) του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ). Έργο της ΕΕΚΕΔ είναι η εισήγηση προς το Δ.Σ. του ΟΕΕΚ για θέματα που αφορούν τον καθορισμό επαγγελματικών δικαιωμάτων κατόχων τίτλων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, ανά ειδικότητα και επίπεδο κατάρτισης, σύμφωνα με το άρθρο 6, παρ. Ι του ν, 2009/1992 προκειμένου να εκδοθούν τα σχετικά Π.Δ. Οι Επαγγελματικές Σχολές ιδρύθηκαν με τον Νόμο 3475 (ΦΕΚ 146 13-7-2006) ο οποίος αναφέρει στο άρθρο 6 παράγραφος 3: «α) Να λάβουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις», και στο άρθρο 12 αναφέρει : «Στους αποφοίτους των ΕΠΑ.Σ. χορηγείται πτυχίο επιπέδου 3 της περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 2009/1992 το οποίο τους παρέχει τη δυνατότητα να λάβουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και να εγγραφούν στα ΙΕΚ.
Τα επαγγελματικά Δικαιώματα των αποφοίτων των ΕΠΑ.Σ καθορίζονται από τις διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 6 του ν.2009/1992»
Ο νόμος 2009/1992 στο άρθρο 6 παρ.3 αναφέρει :
«Τίτλοι και επαγγελματικά δικαιώματα …
3. Πτυχία επαγγελματικής εκπαίδευσης επιπέδου 3, που χορηγείται στους αποφοίτους των τεχνικών –επαγγελματικών Λυκείων (ΤΕΛ) ή σε αποφοίτους τμήματος ειδίκευσης πολυκλαδικών λυκείων»

Οπότε τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων της ΕΠΑ.Σ είναι επαγγελματικά δικαιώματα κατόχων πτυχίου επιπέδου 3 της περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 2009/1992 συμπίπτουν δηλαδή με τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων (ΤΕΛ) του Νόμου 1566/85 που μετατράπηκαν σε Τεχνικά - Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (ΤΕΕ) με τον Νόμος 2640/98 και ειδικότερα σε Α’ Κύκλο που σύμφωνα με το Άρθρο 2 παράγραφος 4 του 2640/98 «Οι μαθητές μετά την αποφοίτηση τους από τον Α' κύκλο σπουδών χορηγείται, κατόπιν εξετάσεων, πτυχίο επιπέδου 2 του άρθρου 6 παρ. 1 περ. β' του ν.2009/1992.» και Β’ Κύκλο που σύμφωνα με το Άρθρο 2 παράγραφος 5 του ίδιου Νόμου «Στους μαθητές μετά την αποφοίτηση τους από το Β' κύκλου σπουδών χορηγείται, κατόπιν εξετάσεων, πτυχίο επιπέδου 3 του άρθρου 6 παρ. 1 περ. γ' του ν.2009/1992».
Αυτό που έλειπε ήταν οι αντιστοιχίες των ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Σ με αυτές των ΤΕΕ Β’ κύκλου ώστε να γνωρίζουν οι πτυχιούχοι μας σε πια επαγγελματικά δικαιώματα αντιστοιχεί το πτυχίο τους.
Το ΥΠΔΒΜΘ πρόσφατα ανακοίνωσε ότι στις 25.6.2010, η Εθνική Επιτροπή Καθορισμού Επαγγελματικών Δικαιωμάτων (ΕΕΚΕΔ) του ΟΕΕΚ σε συνεδρίασή της η Επιτροπή κατέληξε ομόφωνα στις ακόλουθες αντιστοιχίες:

Αντιστοιχίες ειδικοτήτων ΕΠΑΣ και ειδικοτήτων ΤΕΕ Β’ κύκλου Ειδικότητες Επαγγελματικών
Σχολών Ε.Π.Α.Σ. Ειδικότητες Τ.Ε.Ε. Β’ Κύκλου
Εργαλειομηχανών CNC Εργαλειομηχανών CNC
Μηχανοσυνθετών Αεροσκαφών Μηχανοσυνθετών Αεροσκαφών
Κτιριακών Έργων Κτιριακών Έργων
Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων
Αργυροχρυσοχοΐας Αργυροχρυσοχοΐας
Επιπλοποιίας Επιπλοποιίας
Κεραμικής-Πηλοπλαστικής Κεραμικής-Πηλοπλαστικής
Ψηφιδογραφίας-Υαλογραφίας Ψηφιδογραφίας-Υαλογραφίας
Συντήρησης Έργων Τέχνης-Αποκατάστασης Συντήρησης Έργων Τέχνης-Αποκατάστασης
Βοηθών Οδοντοτεχνιτών Βοηθών Οδοντοτεχνιτών
Βοηθών Φυσιοθεραπευτών Βοηθών Φυσικοθεραπευτών
Βοηθών Ακτινολογικών Εργαστηρίων Βοηθών Ακτινολογικών Εργαστηρίων
Βοηθών Φαρμακείων Βοηθών Φαρμακείων
Χημικών Εργαστηρίων και
Ποιοτικού Ελέγχου Υλικών
Χημικών Εργαστηρίων και
Ποιοτικού Ελέγχου Υλικών
Αισθητικής Τέχνης Αισθητικής Τέχνης
Κομμωτικής Τέχνης Κομμωτικής Τέχνης
Όπως ανακοίνωσε ακόμη το υπουργείο Παιδείας, για όσες από τις παραπάνω ειδικότητες Τ.Ε.Ε. Β’ κύκλου υφίστανται επαγγελματικά δικαιώματα αυτά μεταφέρονται χωρίς διαφοροποιήσεις στις αντίστοιχες ειδικότητες των Ε.Π.Α.Σ. Σε ότι όμως αφορά τις ειδικότητες "Τεχνιτών Ηλεκτρολογικών Εργασιών" των Επαγγελματικών Σχολών (Ε.Π.Α.Σ.), "Τεχνιτών Αερίων Καυσίμων" των Επαγγελματικών Σχολών (Ε.Π.Α.Σ.), "Θερμοϋδραυλικών Εγκαταστάσεων και Συντηρητών Κεντρικής Θέρμανσης" (Ε.Π.Α.Σ.) και "Αμαξωμάτων" (Ε.Π.Α.Σ.) για το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων έχει ξεκινήσει η διαβούλευση και θα εξεταστεί σε συνεννόηση με εκπροσώπους των αρμόδιων Υπουργείων.

Τέλος, αποφασίστηκε ότι οι ειδικότητες που ακολουθούν καθώς είναι νέες ειδικότητες και δεν προκύπτει αντιστοιχία με το παλιό σύστημα στο ίδιο επίπεδο, θα εξετασθεί η ρύθμιση των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων σε επόμενη συνεδρίαση. Πρόκειται για τις εξής:

1)«Ξυλογλυπτικής-Διακοσμητικής Επίπλου»,
2)«Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος»,
3) «Αγροτικών Μηχανημάτων»,
4)«Αμπελουργίας-Οινοτεχνίας»,
5)«Φυτοτεχνικών Επιχειρήσεων-Αρχιτεκτονική τοπίου»,
6)«Θερμοκηπιακών Κατασκευών και Καλλιεργειών»,
7) «Δενδροκομίας»,
8) «Ζωοτεχνίας»,
9) «Γαλακτοκομίας-Τυροκομίας»,
10) «Επιχειρήσεων Αγροτουρισμού και Αγροβιοτεχνίας»,
11) «Ξενοδοχειακών και Επισιτιστικών Υπηρεσιών»,
12) «Μαγειρικής Τέχνης»,
13) "Ζαχαροπλαστικής Τέχνης".

Η ΕΕΚΕΔ δεν υφίσταται πλέον, κατόπιν της θέσης σε ισχύ των διατάξεων του ν. 3879/2010 «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και Λοιπές διατάξεις» (ΦΕΚ Α 163 21.9.2010). Με τον προαναφερόμενα νόμο καταργήθηκε ο Οργανισμός Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ), ο αντιπρόεδρος του οποίου, εκ της θέσεώς του, ήταν και ο πρόεδρος της ως άνω Επιτροπής και συστάθηκε νέος φορέας με την επωνυμία Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων» (ΕOΠΠ). Σκοπός του προαναφερόμενου φορέα είναι, μεταξύ άλλων, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 2ζ. του άρθρου 11 του ως άνω νόμου, «η εισήγηση του καθορισμού των επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων προσόντων που αποκτώνται στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης, πλην της ανώτατης εκπαίδευσης».
Μία απο τις πρώτες συνεδριάσεις του ΕΟΠΠ είχε και ως θέμα την Μεταφορά Επαγγελματικών Δικαιωμάτων των Τ.Ε.Ε. Α΄ & Β΄ κύκλου και των ΤΕ.Λ. & ΤΕ.Σ. στα ΕΠΑ.Σ.-ΕΠΑ.Λ. Έτσι λαμβάνοντας υπόψη την απόφαση του ΔΣ του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων (ΕΟΠΠ) «Αντιστοίχιση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ με ΤΕΕ Α΄ και Β΄ κύκλου,  ΤΕΛ και ΤΕΣ και μεταφορά Επαγγελματικών Δικαιωμάτων των ΤΕΕ Α΄ και Β΄ κύκλου και των ΤΕΛ & ΤΕΣ στα ΕΠΑΣ-ΕΠΑΛ», η Υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, προέβη στη ρύθμιση των Επαγγελματικών Δικαιωμάτων των ειδικοτήτων εκείνων των αποφοίτων ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ για τις οποίες εκκρεμούσε η σχετική διαδικασία.
Με τη ρύθμιση αυτή, το Υπουργείο Παιδείας βάζει τέλος στην ταλαιπωρία χιλιάδων αποφοίτων ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, οι οποίοι αδυνατούσαν να λάβουν άδειες ασκήσεως επαγγέλματος, επιλύοντας έτσι ένα πρόβλημα που εκκρεμούσε επί σειρά ετών.
Τη σχετική απόφαση μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
















Στην Α΄ Τάξη της  ΕΠΑ.Σ. εγγράφονται:
α) Προαχθέντες στην  Β΄ τάξη των Επαγγελματικών ή Γενικών Λυκείων,T.Ε.Λ., Εν. Λυκείων, ΛΕΝ, ΕΠΛ ημερησίων και εσπερινών.
β) Προαχθέντες  στη Β΄ τάξη του Α΄κύκλου Τ.Ε.Ε.
γ) Κάτοχοι πτυχίου ΤΕΛ, ΤΕΣ, ΕΠΑ.Σ, Α΄ ή Β΄ κύκλου Τ.Ε.Ε και των ισοτίμων σχολών  για την απόκτηση άλλης ειδικότητας.
δ)Προαχθέντες της Δ΄ τάξης του παλαιού εξαταξίου Γυμνασίου. 
ε)Προαχθέντες στην  Γ΄ τάξη  Εσπερινού ΤΕΛ.

Στην Β΄ Τάξη της  ΕΠΑ.Σ. εγγράφονται:

α) Προαχθέντες της  Α΄ τάξη των ΕΠΑΣ.
β) Κάτοχοι πτυχίου του Α΄κύκλου Τ.Ε.Ε. στην ίδια ή σε συναφή ειδικότητα.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή είναι:
1.    Τίτλος Σπουδών ( Επικυρωμένος)
2.    Πιστοποιητικό γεννήσεως ή Αστυνομική ταυτότητα
3.    Φωτογραφία ( 1 )
4.    Αίτηση εγγραφής
5.   Υπεύθυνη δήλωσηΔικαιολογητικά εγγραφής:

Απολυτήριο Λυκείου και Ταυτότητα





ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΠΤΥΧΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ.

ΔΩΡΕΑΝ ΦΟΙΤΗΣΗ.  



Εργαστήρια Τομέα Ηλεκτρολογίας


ΕΠΑΛ



Β’ ΤΑΞΗ

ΜΑΘΗΜΑ
ΩΡΕΣ/ΕΒΔ.
Ηλεκτροτεχνία  Ι
3Θ+3Ε
Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
2Θ+3Ε
Ηλεκτρικοί   Αυτοματισμοί
& Στοιχεία  Ηλεκτρονικής
2Θ+3Ε
Σχεδίαση Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων  με Η/Υ
2 Σ
ΣΥΝΟΛΟ  
  18

 


Γ΄ ΤΑΞΗ




ΜΑΘΗΜΑ
ΩΡΕΣ/ΕΒΔ.
Ηλεκτροτεχνία  ΙΙ
3Θ+3 Ε
Ηλεκτρικές Μηχανές
Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
3Θ+5 Ε
Αυτοματισμοί & Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου
2Θ+4 Ε
ΣΥΝΟΛΟ
     23
                                            


ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ

 ΚΑΙ 300 ΕΝΣΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ ,

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΤΩΝ ΑΤΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ-ΛΟΥΤΡΑΚΙ , ΚΥΡΑ ΒΡΥΣΗ ΜΕ

ΠΡΩΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 08:30-14:00  ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 1ο 2741085408 (κ.Ζαραφέτας) , Ή ,

 ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 15:30-19:30 ΕΠΑΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 2741080712 (κ.Δράκος)

  ΚΙΝΗΤΟ:6945059220

 ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΧΟΛΗ ΣΤΟ ΚΙΑΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ


ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ



Εργαστήρια Τομέα Ηλεκτρολογίας

ΜΕ ΠΡΩΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 08:30-14:00  ΕΠΑΛ ΚΙΑΤΟΥ 2742023719 (κ.Σιετής) ,

 Ή , ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 15:30-19:30 ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ 2742023455 (κ.Μεγαρίτης)  

 ΚΙΝΗΤΟ:6945059220

 ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΕΞΟΔΟΙ
Στους απόφοιτους χορηγείται πτυχίο επιπέδου 3 της περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Ν.2009/1992, το οποίο τους παρέχει τη δυνατότητα να λάβουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων καθορίζονται από τις διατάξεις της παρ. 3 του 6 του Ν.2009/1992.


ΕΠΑΛ ΝΕΜΕΑΣ 27460-23284 (κ.Κυριάκος)

ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 1ο 2741085408 (κ.Ζαραφέτας)

ΕΠΑΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 2741080712 (κ.Δράκος)

ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ 2742023455 (κ.Μεγαρίτης)

ΕΠΑΛ ΚΙΑΤΟΥ 2742023719 (κ.Σιετής)



ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ



Οι πτυχιούχοι της ειδικότητας " ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ" θα είναι ικανοί να υλοποιούν, ελέγχουν και συντηρούν μια ηλεκτρολογική εγκατάσταση χαμηλής τάσης (οικίας, επαγγελματικού χώρου) καθώς και να επιδιορθώνουν ηλεκτρικές οικιακές συσκευές.














ΕΠΑΣ


Α ΤΑΞΗ   Β ΤΑΞΗ
ΜΑΘΗΜΑΩΡΕΣ
ΜΑΘΗΜΑΩΡΕΣ
Ηλεκτροτεχνία Ι
Στοιχεία Εσωτερικών Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων
& Ηλεκτρολογικού Σχεδίου
Εργαστήριο Εσωτερικών Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων
& Οικιακών Συσκευών
Εισαγωγή στους Αυτοματισμούς και Στοιχεία
Ηλεκτρονικής
Μηχανουργικές Εφαρμογές
4Θ+4Ε
3Θ+2Ε

Ηλεκτροτεχνία ΙΙ
Ηλεκτρικές Μηχανές
Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
Συστήματα Αυτοματισμών
Επαγγελματικό Περιβαλλον του
Ηλεκτρολόγου
3Θ+3Ε
3Θ+6Ε
2Θ+5Ε
ΓΕΝΙΚΑ 







Η ΕΠΑ.Σ. περιλαμβάνει τις τάξεις Α και Β, οι οποίες οργανώνονται σε τμήματα ειδικότητας.
Τα προγράμματα διδασκαλίας περιλαμβάνουν μαθήματα τεχνικά, επαγγελματικά και εργαστηριακές ασκήσεις. Το ωρολόγιο πρόγραμμα περιλαμβάνει 5 ημέρες από 5 ώρες κάθε μέρα (25 ώρες/εβδομάδα).
Η φοίτιση είναι διετής και οι απόφοιτοι παίρνουν Πτυχίο Μέσων Τεχνικών Σχολών, που τους δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσουν άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος με τη σχετική προϋπηρεσία. Επίσης εξασφαλίζουν την άδεια Τεχνικού Ασφαλείας, μια σημαντική νομοθετική υποχρέωση που εφαρμόζεται πλέον στους χώρους εργασίας. Το ωράριο λειτουργίας της ΕΠΑ.Σ. Κιάτου είναι απογευματινό από 15:30 έως 19:30, ενώ μπορούν να φοιτήσουν μαθητές ανεξαρτήτως ηλικίας.

Στην Α' Τάξη της ΕΠΑ.Σ. εγγράφονται:
α) Προαχθέντες στη Β' τάξη των Επαγγελματικών ή Γενικών Λυκείων, ΕΠΑ.Λ. ημερήσιων και εσπερινών, Τ.Ε.Λ., Ενιαίων Λυκείων, Λυκείου Εμπορικού Ναυτικού (Λ.Ε.Ν.)
β) Προαχθέντες στη Β' Τάξη του Α' Κύκλου Τ.Ε.Ε.
γ) Απόφοιτοι Γενικού Λυκείου για την απόκτηση ειδικότητας
δ) Κάτοχοι πτυχίου ΕΠΑ.Λ., Τ.Ε.Ε., Τ.Ε.Σ., ΕΠΑ.Σ., Α' ή Β' κύκλου Τ.Ε.Ε. ή ισότιμων σχολών για την απόκτηση άλλης ειδικότητας
ε) Προαχθέντες της Δ' άξης του παλαιού εξαταξίου Γυμνασίου
ζ) Προαχθέντες στην Γ' τάξη Εσπερινού Τ.Ε.Λ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΑ.Σ. ΚΙΑΤΟΥ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΙΑΤΟΥ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ
Περιοχή Αγίου Νικολάου, 20200 Κιάτο ( πλησίον του προαστιακού)
Τηλεφωνο: 2742023455
fax: 2742026361
email: mail@epas-kiatou.kor.sch.gr