Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014
Στο 28’:40’’ ο κ. Γ. Κωνσταντόπουλος (γιατρός, Βουλευτής Πιερίας ΝΔ): «...ΠΛΑΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ με πολύ μεγάλους βαθμούς… Όλοι ήταν με 20άρια, με ΠΛΑΣΤΑ 20άρια ΟΛΟΙ ΗΤΑΝΕ...». «…Να συμφωνήσουμε οτι αυτοί που δήθεν απολύονται δεν είναι ΟΥΤΕ οι Μαθηματικοί, ΟΥΤΕ οι Φυσικοί, ΟΥΤΕ οι Φιλόλογοι, ΟΥΤΕ οι Χημικοί ΟΥΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
http://www.oltee.gr/?p=2168
7-2-2014 Skai-Magazino: Εκπαιδευτικοί Τεχνικών Ειδικοτήτων με πλαστά πτυχία, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ και …λήγει η σύμβασή τους !!
By admin-01 / In VIDEO-θήκη /
ΣΚΑΪ-Magazino - 07.02.2014 _ 12:00
Το πρώτο δελτίο ειδήσεων της ημέρας με τον Γιώργο Αυτιά.
Στο 25’:50’’ ο κ. Γ. Κωνσταντόπουλος (γιατρός, Βουλευτής Πιερίας ΝΔ):
«…Τι ειδικότητες έχουν αυτοί, μπορείτε να μας πείτε;» (οι εκπαιδευτικοί που είναι σε διαθεσιμότητα και απολύονται) «Είναι Φιλόλογοι;Είναι Μαθηματικοί; Είναι Φυσικοί; Μπορείτε να μας πείτε τι ειδικότητες έχουν;»
«Να το πείτε ξεκάθαρα οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ όπως τους ξέρουμε, Μαθηματικοί, Φυσικοί, Χημικοί, Φιλόλογοι, δεν είναι από αυτά. Αυτό πρέπει να μας το πείτε»
Στο 28’:10’’ ο κ. Γ. Ντσούνος (Δημοσιογράφος, πολιτικός συντάκης ΣΚΑΪ):
«…Υπάρχουν κάποιες πληροφορίες που λένε, για παράδειγμα για τους Νοσηλευτές που μιλούσε πιο πρίν η κυρία, πόσοι από αυτούς έχουν άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος είναι κάτι το οποίο ελέγχεται αυτή τη στιγμή από το Υπουργείο. Επίσης,
για αυτούς τους 400 που μιλούσε, ΛΗΓΕΙ η ΣΥΜΒΑΣΗ…
Για πρώτη φορά γίνεται έλεγχος. Όταν υπάρχουν πληροφορίες οτι
τα 2/3 κάποιων Νοσηλευτών δεν είχαν άδεια…
Όπως είπαμε προηγουμένως για τους Κομμωτές και του Ξυλουργούς,
να ξεκαθαρίσουμε ποιοί ΕΙΝΑΙ Καθηγητές και ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ…».
Στο 28’:40’’ ο κ. Γ. Κωνσταντόπουλος (γιατρός, Βουλευτής Πιερίας ΝΔ):
«...ΠΛΑΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ με πολύ μεγάλους βαθμούς… Όλοι ήταν με 20άρια, με ΠΛΑΣΤΑ 20άρια ΟΛΟΙ ΗΤΑΝΕ...».
«…Να συμφωνήσουμε οτι αυτοί που δήθεν απολύονται δεν είναι ΟΥΤΕ οι Μαθηματικοί, ΟΥΤΕ οι Φυσικοί, ΟΥΤΕ οι Φιλόλογοι, ΟΥΤΕ οι Χημικοί ΟΥΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ… Να συμφωνήσουμε σε αυτό… Καθηγητές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης από Καθηγητικές Σχολές ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ !!».
(Visited 392 times)
Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014
Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014
Εκπαιδευτική Ενημέρωση
2014_02_03 Εκπαιδευτική Ενημέρωση
1) ΑΡΓΙΕΣ- να "εντατικοποιήσει" συνολικά το σχολείο και τις λειτουργίες του.
- να αλλάξει την ατζέντα σε σχέση με τις αναδιαρθρώσεις στο σχολείο που θέλει να περάσει (απολύσεις, ωράριο, οργανικές, αξιολόγηση, κτλ).
http://bit.ly/1bTNipV
Θα ενεργοποιήσει την περσινή εγκύκλιο για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις;;; Θα πάει σε απολύσεις μες στο καλοκαίρι όπως πέρσι;;; Κοιτάξτε, πάντως, εδώ το χαρακτηριστικό απόσπασμα:
".........Με την απόφαση ανακατανομής προσδιορίζονται κατά κλάδο και κατά κατηγορία οι τυχόν πλεονάζουσες οργανικές θέσεις προσωπικού. ....." .
3) ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- α) Η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων προγραμματίζει το Φεβρουάριο 2014, να πραγματοποιήσει σεμινάριο με θέμα«Η Μάσκα στην Τέχνη» με ελεύθερη συμμετοχή. Λεπτομέρειες εδώ:
http://bit.ly/1fnNsIC
- α) Η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων προγραμματίζει το Φεβρουάριο 2014, να πραγματοποιήσει σεμινάριο με θέμα«Η Μάσκα στην Τέχνη» με ελεύθερη συμμετοχή. Λεπτομέρειες εδώ:
http://bit.ly/1fnNsIC
- β) Goethe "Φάουστ...εγώ μέσα στον κόσμο που ζω"
2014, 3η χρονιά εφηβικό θέατρο
Από 8/2/2014. Κάθε Σάββατο 4μμ στο Θέατρο Νέου Κόσμου
Η παράσταση παίζεται τις καθημερινές σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε αυλές σχολείων και άλλων κοινοφελών οργανισμών, σε ανοιχτούς χώρους και θέατρα και συνοδεύεται από θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για τους θεατές. Επίσης, παρέχεται στους εκπαιδευτικούς ειδικά διαμορφωμένο υλικό εργασίας για το σχολείο, με θέματα που σχετίζονται με την παράσταση.
http://bit.ly/1gFBrUd
http://bit.ly/1gFBrUd
4) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΑΓΓΛΙΚΗΣ:
Θέατρο και γλώσσα: η ξένη γλώσσα μέσα από το Εκπαιδευτικό Θέατρο
Καθημερινά ψάχνουμε εναλλακτικές για να κάνουμε κάτι παραπάνω από ένα απλό μάθημα Αγγλικών. Στο παρακάτω βιωματικό εργαστήριο, λοιπόν, διάφορες τεχνικές για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας μέσω δραστηριοτήτων του εκπαιδευτικού δράματος. Θα κινηθεί με βάση μια ιστορία και θα πάρετε μαζί σας φεύγοντας εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας στη τάξη του. Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014, 10:30-13:30, Σαρρή 14, Ψυρρή (4ος όροφος)
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας
Δωρεάν για τα μέλη-Θέσεις περιορισμένες-Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι 4/2/2014.
http://bit.ly/1fnOowD
Θέατρο και γλώσσα: η ξένη γλώσσα μέσα από το Εκπαιδευτικό Θέατρο
Καθημερινά ψάχνουμε εναλλακτικές για να κάνουμε κάτι παραπάνω από ένα απλό μάθημα Αγγλικών. Στο παρακάτω βιωματικό εργαστήριο, λοιπόν, διάφορες τεχνικές για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας μέσω δραστηριοτήτων του εκπαιδευτικού δράματος. Θα κινηθεί με βάση μια ιστορία και θα πάρετε μαζί σας φεύγοντας εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας στη τάξη του. Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014, 10:30-13:30, Σαρρή 14, Ψυρρή (4ος όροφος)
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας
Δωρεάν για τα μέλη-Θέσεις περιορισμένες-Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι 4/2/2014.
http://bit.ly/1fnOowD
5) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
- α) Οι αμοιβές των στελεχών της "αυτοαξιολόγησης":
http://bit.ly/LG4clP
http://bit.ly/LG4clP
- β) Τα σεμινάρια έχουν ακυρωθεί σχεδόν παντού στα πολιτικά αποφασιστικά μεγάλα αστικά κέντρα, όπως πχ εδώ στην Πάτρα:http://bit.ly/LqmQ03
- γ) Παράδειγμα σχολείου που συμμετείχε ενθουσιωδώς στην πιλοτική αξιολόγηση πριν από 3-4 χρόνια: Το 1ο ΕΠΑΛ ΥΜΗΤΤΟΥ, ένα από τα πιο ιστορικά αλλά ταυτόχρονα και ένα από τα πιο εξοπλισμένα και σύγχρονα Επαγγελματικά σχολεια της Αθήνας.
Γίνανε πολλές εκθέσεις: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου, Συστηματική Αξιολόγηση των τομέων «Κλίμα και σχέσεις στο σχολείο» και «οργάνωση σχολείου», στηριγμένες σε αντικειμενικά στοιχείων και σε επεξεργασία ερωτηματολογίων που απαντήθηκαν από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Προτάθηκαν και δράσεις (τέσσερις τον αριθμό) για την διόρθωση των αρνητικών σημείων της λειτουργίας του σχολείου.
Γίνανε πολλές εκθέσεις: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου, Συστηματική Αξιολόγηση των τομέων «Κλίμα και σχέσεις στο σχολείο» και «οργάνωση σχολείου», στηριγμένες σε αντικειμενικά στοιχείων και σε επεξεργασία ερωτηματολογίων που απαντήθηκαν από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Προτάθηκαν και δράσεις (τέσσερις τον αριθμό) για την διόρθωση των αρνητικών σημείων της λειτουργίας του σχολείου.
Το αποτέλεσμα;;; Ανάμεσα στα μέλη που αποτελούσαν τις ολομέλειες εργασιών ήταν ο τότε Υποδιευθυντής ΠΕ18.07 και άλλοι δύο ΠΕ18.07.
ΟΛΟΙ μπήκαν σε διαθεσιμότητα!
http://bit.ly/1kCpOLR
ΟΛΟΙ μπήκαν σε διαθεσιμότητα!
http://bit.ly/1kCpOLR
Στην Κόρινθο, υπάρχει ένας συνεπώνυμος Σαμαράς με τον Πρωθυπουργό
Περί Μαθηματικών και τοπικών της Μεσσήνης: Η εξαγγελία του Πρωθυπουργού για την κάλυψη με ασύ...: Δεξιά ο Δημήτρης Πτωχός στις Δημοτικές εκλογές στην γενέτηρά του Μεσσήνη, έξω από το Λύκειο που αποφοίτησε. Στην Κόρινθο, υπάρχει ένα...
Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014
Εκπαιδευτική Ενημέρωση
2014_01_26_Εκπαιδευτική Ενημέρωση
1) ΒΙΒΛΙΟ ΝΙΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Το πρώτο βιβλίο της φίλης μου Νίνας Γεωργιάδου, συνταξιούχου πια συναδέλφισσας ΠΕ06 από την Κάλυμνο, η οποία είναι μία από τους συνιδρυτές του παιδαγωγικού-συνδικαλιστικού ρεύματος των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων, του περιοδικού "Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης", αλλά βασικά μια σπουδαία δασκάλα για μένα, για τους μαθητές της, για όλους τους Καλύμνιους και για πολλούς άλλους ακόμη σε ολη την Ελλάδα.
http://bit.ly/1jSYmt9Το πρώτο βιβλίο της φίλης μου Νίνας Γεωργιάδου, συνταξιούχου πια συναδέλφισσας ΠΕ06 από την Κάλυμνο, η οποία είναι μία από τους συνιδρυτές του παιδαγωγικού-συνδικαλιστικού ρεύματος των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων, του περιοδικού "Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης", αλλά βασικά μια σπουδαία δασκάλα για μένα, για τους μαθητές της, για όλους τους Καλύμνιους και για πολλούς άλλους ακόμη σε ολη την Ελλάδα.
http://bit.ly/1aXWdGK
Ο Υπουργός είπε διάφορα ενδιαφέροντα σήμερα στις εφημερίδες μεταξύ των οποίων και "αλλαγή των σχολικών βιβλίων" (http://bit.ly/1fnS7dS) αλλά και περικοπή των αργιών (έναρξη χρονιάς 5 Σεπτέμβρη, διακοπές του Πάσχα μόνο 1 βδομάδα, μάθημα του Αι-Γιαννιού) εδώ: http://bit.ly/1f3Obyk . Προφανώς, η ιστορία με τη "Λευκή Βδομάδα" δεν ήταν τυχαία όπως νομίζανε αφελώς κάποιοι. Το επόμενο που λογικά μπορεί να φέρουν είναι το εξαήμερο στα σχολεία, δηλ η επαναφορά του Σαββάτου ως εργάσιμη, 30 περίπου χρόνια μετά την κατάργησή της. Η στόχευση του Υπουργείου είναι να πάρει πίσω οτιδήποτε προοδευτικό έφερε η Μεταπολίτευση και η Αλλαγή.
4) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Μόνο στο Μενίδι και τη Βόρεια Αττική στην Πρωτοβάθμια 40 Σύλλογοι Διδασκόντων έχουν υπογράψει ενάντια στην αξιολόγηση.
http://bit.ly/1bqEbgd
5) ΕΡΓΑΛΕΙΑhttp://bit.ly/1bqEbgd
Διαδραστικό μάθημα γεωγραφίας.
http://bit.ly/1i0CD1D
Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014
ΑΝΤΙΜΑΘΗΜΑΤΑ: Εκπαιδευτική Ενημέρωση 09/01/2014
ΑΝΤΙΜΑΘΗΜΑΤΑ: Εκπαιδευτική Ενημέρωση 09/01/2014: Εκπαιδευτική Ενημέρωση 09/01/2014 Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά σε όλους και ιδίως στους μαθητές μας! 1) ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟΥΣ Σ...
Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 1ου ΕΠΑ.Λ. Λουτρακίου (τηλ.: 27410 – 85408)
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
1ου ΕΠΑ.Λ. Λουτρακίου
(τηλ.: 27410 – 85408)
Τομέας : ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών
Συστημάτων, Εγκαταστάσεων
Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών
Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων,
Εγκαταστάσεων και Δικτύων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών
Συστημάτων, Εγκαταστάσεων
Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών
Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων,
Εγκαταστάσεων και Δικτύων
Τεχνικός Αυτοματισμού
Τομέας : ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών
Υπηρεσιών
Υπηρεσιών
Υπάλληλος Αποθήκης και Συστημάτων
Εφοδιασμού
Εφοδιασμού
Υπάλληλος Εμπορίας και Διαφήμισης
Υπάλληλος Οικονομίας και Διοίκησης στον
Τουρισμό
Τουρισμό
· Ηλεκτρονικών
· Ηλεκτρολόγων
· Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών
· Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων
και Δικτύων
· Ηλεκτρονικών Συστημάτων Επικοινωνιών
· Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων
· Υπαλλήλων Διοίκησης και Οικονομικών
Υπηρεσιών
· Υπαλλήλων Τουριστικών Επιχειρήσεων
Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014
Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΟΑΕ∆ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΕ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΦΟΡΕΙΣ
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A8%CE%9F9-%CE%9F%CE%956
kai
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A8%CE%A09-8%CE%A3%CE%A5
Έχοντας υπόψη
1. Τις διατάξεις του Ν.1566/85 «∆οµή και λειτουργία της Α/θµιας και Β/θµιας Εκπαίδευσης»
2. Τη µε αρ. πρωτ. 3.24641/Οικ.3.1574/26-08-2013 Κ.Υ.Α των Υπουργείων Οικονοµικών, Ανάπτυξης
και Ανταγωνιστικότητας, Εσωτερικών, ∆ιοικητικής Μεταρρύθµισης και Ηλεκτρονικής
∆ιακυβέρνησης, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Παιδείας και Θρησκευµάτων
«Προώθηση της απασχόλησης µέσω προγραµµάτων κοινωφελούς χαρακτήρα»
3. Τη µε αρ. πρωτ. 14771/24-12-2013 Υπουργική Aπόφαση του ΥΠΑΙΘ «Καθορισµός Υπηρεσίας
τοποθέτησης ωφελούµενων ανέργων στο πλαίσιο των Πράξεων του ΥΠΑΙΘ «Προώθηση της
απασχόλησης µέσω προγραµµάτων κοινωφελούς χαρακτήρα»(A Π 1,2,3)
4. Το µε αρ. πρωτ. 106097/13-12-2013 (Α∆Α: ΒΛΓΨ4691Ω2-ΠΙΚ) έγγραφο του Υπουργείου
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας µε θέµα: «Οδηγός Εφαρµογής των διαδικασιών
υποδείξεων, αντικαταστάσεων, προσλήψεων και καταβολής της επιχορήγησης, σε συνέχεια των
αναρτήσεων των Οριστικών Πινάκων Κατάταξης Ανέργων, στο πλαίσιο των ∆ηµοσίων
Προσκλήσεων για το Πρόγραµµα Κοινωφελούς Χαρακτήρα σε Επιβλέποντες Φορείς» και τους
πίνακες ωφελουµένων του ΟΑΕ∆ όπως αναφέρονται στο από 27-12-2013 e-mail του ΥΠΑΙΘ µε
θέµα: «Προς ενηµέρωση των επιβλεπόντων φορέων για το πρόγραµµα κοινωφελούς χαρακτήρα»
5.Το µε αρ. πρωτ. 103308/05-12-2013 (Α∆Α: ΒΛ0Ζ4691Ω2-Ψ1Φ) έγγραφο του Υπουργείου
Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας «∆ηµόσια Πρόσκληση Νο6/2013 σε εγγεγραµµένους
ανέργους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕ∆, για υποβολή αιτήσεων συµµετοχής στη διαδικασία
κατάρτισης του πίνακα κατάταξης ανέργων για την προώθηση της απασχόλησης µέσω προγραµµάτων
κοινωφελούς χαρακτήρα σε επιβλέποντες φορείς, για 7400 θέσεις πλήρους απασχόλησης»
6.Τις διατάξεις της Φ353.1/324/105657/∆1/16.10.02 Υ.Α. (ΦΕΚ 1340-τ.Β/16.10.02), µε θέµα:
«Καθορισµός των Ειδικότερων Καθηκόντων και Αρµοδιοτήτων των Προϊσταµένων των
Περιφερειακών Υπηρεσιών Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, των ∆ιευθυντών και
Υποδιευθυντών των Σχολικών Μονάδων και ΣΕΚ και των Συλλόγων των ∆ιδασκόντων», µε τις
σχετικές τροποποιήσεις
7.Τις δηλώσεις προτίµησης των ωφελουµένων ανέργων ΟΑΕ∆ για τα σχολεία της ∆.∆.Ε. Κορινθίας
για το διδακτικό έτος 2013-2014
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A8%CE%9F9-%CE%9F%CE%956
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙ∆ΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ∆/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ & Κόρινθος: 15-1-2014
Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
∆ΙΕΥΘΥΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ Αρ. Πρωτ: 364
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟΦΑΣΗ
Πληροφορίες: Σάνη Αγγελική
Ταχ. ∆/νση: Νοταρά 123, 201 00 Κόρινθος
Tηλέφωνο: 2741077030-32
Fax: 2741077024
ΑΔΑ: ΒΙΨΟ9-ΟΕ6
kai
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A8%CE%A09-8%CE%A3%CE%A5
Έχοντας υπόψη
1. Τις διατάξεις του Ν.1566/85 «∆οµή και λειτουργία της Α/θµιας και Β/θµιας Εκπαίδευσης»
2. Τη µε αρ. πρωτ. 3.24641/Οικ.3.1574/26-08-2013 Κ.Υ.Α των Υπουργείων Οικονοµικών, Ανάπτυξης
και Ανταγωνιστικότητας, Εσωτερικών, ∆ιοικητικής Μεταρρύθµισης και Ηλεκτρονικής
∆ιακυβέρνησης, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Παιδείας και Θρησκευµάτων
«Προώθηση της απασχόλησης µέσω προγραµµάτων κοινωφελούς χαρακτήρα»
3. Τη µε αρ. πρωτ. 14771/24-12-2013 Υπουργική Aπόφαση του ΥΠΑΙΘ «Καθορισµός Υπηρεσίας
τοποθέτησης ωφελούµενων ανέργων στο πλαίσιο των Πράξεων του ΥΠΑΙΘ «Προώθηση της
απασχόλησης µέσω προγραµµάτων κοινωφελούς χαρακτήρα»(A Π 1,2,3)
4. Το µε αρ. πρωτ. 106097/13-12-2013 (Α∆Α: ΒΛΓΨ4691Ω2-ΠΙΚ) έγγραφο του Υπουργείου
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας µε θέµα: «Οδηγός Εφαρµογής των διαδικασιών
υποδείξεων, αντικαταστάσεων, προσλήψεων και καταβολής της επιχορήγησης, σε συνέχεια των
αναρτήσεων των Οριστικών Πινάκων Κατάταξης Ανέργων, στο πλαίσιο των ∆ηµοσίων
Προσκλήσεων για το Πρόγραµµα Κοινωφελούς Χαρακτήρα σε Επιβλέποντες Φορείς» και τους
πίνακες ωφελουµένων του ΟΑΕ∆ όπως αναφέρονται στο από 27-12-2013 e-mail του ΥΠΑΙΘ µε
θέµα: «Προς ενηµέρωση των επιβλεπόντων φορέων για το πρόγραµµα κοινωφελούς χαρακτήρα»
5.Το µε αρ. πρωτ. 103308/05-12-2013 (Α∆Α: ΒΛ0Ζ4691Ω2-Ψ1Φ) έγγραφο του Υπουργείου
Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας «∆ηµόσια Πρόσκληση Νο6/2013 σε εγγεγραµµένους
ανέργους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕ∆, για υποβολή αιτήσεων συµµετοχής στη διαδικασία
κατάρτισης του πίνακα κατάταξης ανέργων για την προώθηση της απασχόλησης µέσω προγραµµάτων
κοινωφελούς χαρακτήρα σε επιβλέποντες φορείς, για 7400 θέσεις πλήρους απασχόλησης»
6.Τις διατάξεις της Φ353.1/324/105657/∆1/16.10.02 Υ.Α. (ΦΕΚ 1340-τ.Β/16.10.02), µε θέµα:
«Καθορισµός των Ειδικότερων Καθηκόντων και Αρµοδιοτήτων των Προϊσταµένων των
Περιφερειακών Υπηρεσιών Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, των ∆ιευθυντών και
Υποδιευθυντών των Σχολικών Μονάδων και ΣΕΚ και των Συλλόγων των ∆ιδασκόντων», µε τις
σχετικές τροποποιήσεις
7.Τις δηλώσεις προτίµησης των ωφελουµένων ανέργων ΟΑΕ∆ για τα σχολεία της ∆.∆.Ε. Κορινθίας
για το διδακτικό έτος 2013-2014
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A8%CE%9F9-%CE%9F%CE%956
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙ∆ΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ∆/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ & Κόρινθος: 15-1-2014
Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
∆ΙΕΥΘΥΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ Αρ. Πρωτ: 364
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟΦΑΣΗ
Πληροφορίες: Σάνη Αγγελική
Ταχ. ∆/νση: Νοταρά 123, 201 00 Κόρινθος
Tηλέφωνο: 2741077030-32
Fax: 2741077024
ΑΔΑ: ΒΙΨΟ9-ΟΕ6
Avatonpress: Συγκλονίζει Διευθυντής σχολείου: ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ - Θέλ...
Avatonpress: Συγκλονίζει Διευθυντής σχολείου: ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ - Θέλ...: Παραίτηση βόμβα Διευθυντή Γυμνασίου, καθώς όπως τονίζει ¨μας διαλύουν¨ και ¨δεν μπορώ να γίνω μέρος της διάλυσης¨... ΕΥΓΕ Ας βγει επ...
Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014
Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014
Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014
Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014
Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 7-1-2014
Αριθμ. Δ.Τ.: 115
Διαθεσιμότητα: 10 ερωτήματα και 3
θέσεις…
Διαθεσιμότητα
Εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων:
– 10 αμείλικτα ερωτήματα που …ΔΕΝ περιμένουμε να απαντηθούν !
– και 3 θέσεις, για
τις οποίες περιμένουμε ΑΜΕΣΗ τοποθέτηση ΟΛΩΝ !!
Πέρα
από την κάθετη και αδιαπραγμάτευτη διαφωνία που έχουμε επανειλημμένα
διατυπώσει, σχετικά με το μέτρο της διαθεσιμότητας στο σύνολό του, όπως και την
ξεκάθαρη θέση μας για επαναλειτουργία ΟΛΩΝ των Τομέων και Ειδικοτήτων που λειτουργούσαν
στα σχολεία της Τ.Ε.Ε., επισημαίνουμε τα εξής, σε σχέση με τους ρεαλιστικούς στόχους για την επαναπρόσληψη των εκπαιδευτικών που
τέθηκαν σε διαθεσιμότητα:
Στις 25-6-2013 δημοσίευμα αναφέρει: «Σε
διαθεσιμότητα 8.000
εκπαιδευτικοί (Θεολόγοι,
γυμναστές και καθηγητές πληροφορικής)… που θεωρείται ότι
πλεονάζουν σε σχολεία. …Η απόφαση ελήφθη πριν από λίγες ημέρες και παρά
την άρνηση του μέχρι πρότινος υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη
Μανιτάκη... Ο κ. Μανιτάκης έγινε
δέκτης …δύο τροπολογιών που είχαν ετοιμάσει οι υπουργοί Παιδείας και Εσωτερικών,
αλλά ΑΡΝΗΘΗΚΕ να τις προωθήσει
στη Βουλή υποστηρίζοντας το δικό του σχέδιο νόμου, που προέβλεπε
διαθεσιμότητα …ύστερα από ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
υπουργείων και φορέων τους, μέσω ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, από τα οποία θα προέκυπτε
το πλεονάζον …προσωπικό…».
Ερώτηση 1η :
Ακολουθώντας τη δική τους (Μνημονιακή) λογική, γιατί δεν προώθησαν το σχέδιο νόμου «ΜΑΝΙΤΑΚΗ» (που το είχε
έτοιμο !) και βγάλαν σε διαθεσιμότητα όχι
τους (πάλι κατ’ αυτούς) «υπεράριθμους», αλλά τους Τεχνικών Ειδικοτήτων, τους Δημοτικούς
Αστυνομικούς, τους Σχολικούς Φύλακες, την Ε.Ρ.Τ. και …τον Μανιτάκη;
Στις 22 Ιουλίου 2013, 2.472 εκπαιδευτικοί, 49 τεχνικών
ειδικοτήτων, τέθηκαν σε διαθεσιμότητα (εκ των αρχικών 52, αφού εξαιρέθηκαν
την τελευταία στιγμή 2 ειδικότητες ξένων γλωσσών), σε εφαρμογή του άρθρου 82
του Ν. 4172/2013.
Δε «γλίτωσαν» ούτε οι κάτοχοι Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών
τίτλων (που είχαν εξαιρεθεί αρχικά…) και μπήκαν και αυτοί σε διαθεσιμότητα με
τροπολογία που ενσωματώθηκε στο Ν. 4174/2013 (αρ. 73, παρ. 1), μεταξύ των
οποίων και Σχολικοί Σύμβουλοι (!),
και Βραβευθέντες από το Υπουργείο
(!!) εκπαιδευτικοί…
Ερώτηση 2η : Γιατί δεν εξαιρέθηκαν από το καθεστώς
διαθεσιμότητας τουλάχιστον οι
εκπαιδευτικοί Τεχνικών Ειδικοτήτων με Μεταπτυχιακούς ή Διδακτορικούς Τίτλους,
όπως συνέβη με τους υπαλλήλους άλλων κλάδων και φορέων που τέθηκαν σε
διαθεσιμότητα με άλλα άρθρα του ιδίου Νόμου ;
Στις 20-3-2013, το Υπουργείο Παιδείας απεύθυνε την με
αρ. πρωτ. 38784/Δ1/20-3-2013 πρόσκλησή του για εθελούσιες μετατάξεις από την
Β΄/βάθμια στην Α΄/βάθμια Εκπ/ση, για
την κάλυψη 945 συνολικά
θέσεων, συγκεκριμένων ειδικοτήτων. Υπό τον φόβο των επαπειλούμενων
αναγκαστικών μεταθέσεων και χωρίς να ξέρουν οι εκπαιδευτικοί αν έχουν
χαρακτηριστεί «πλεονάζοντες» ή όχι, προσέτρεξαν και υπέβαλλαν αιτήσεις. Οι
μετατάξεις αυτές δεν έγιναν ποτέ! Η
διαδικασία σταμάτησε χωρίς να δοθεί καμιά εξήγηση…
Στις 13-08-2013 (με διόρθωση την επομένη), το Υ.ΠΑΙ.Θ.
ανακοίνωσε, ότι:
α) οι κενές θέσεις Εκπαιδευτικών στην Α΄/βάθμια
εκπ/ση είναι τελικώς …3.891 !!
β) οι κενές θέσεις Διοικητικών στις Διευθύνσεις
και στα Ι.Ε.Κ. είναι: 804 !!
(συνολικά 4.695
θέσεις)
γ) «Διαπιστώνει» ότι οι «πλεονάζουσες θέσεις» της
Β΄/βάθμιας είναι 6.041… Οι
εκπαιδευτικοί Τεχνικών Ειδικοτήτων που πλεονάζουν μετρώνται στα δάκτυλα του
…ενός χεριού!
Στις 28-08-2013, το Υ.ΠΑΙ.Θ. ανακοίνωσε, τις
υποχρεωτικές μετατάξεις 3.495 «πλεοναζόντων» ως εκπαιδευτικών στην Α΄/βάθμια και ως διοικητικών στα
Ι.Ε.Κ.
Σημειώνουμε ότι όλη αυτή η διαδικασία μεθοδεύτηκε από το
Υπουργείο χωρίς το παραμικρό ίχνος
διαφάνειας, ΔΕΝ δημοσιεύτηκε πουθενά
ο πίνακας μοριοδότησης, ΔΕΝ δημοσιοποιήθηκαν τα κριτήρια επιλογής ειδικοτήτων και, σύμφωνα με πολλαπλές καταγγελίες
στον τύπο, όλα έγιναν «κεκλεισμένων των θυρών» στο γραφείο του Υπουργού !!
Ερώτηση 3η :
Στις 22-7-2013 το Υπουργείο δεν είχε εικόνα των πλεονασμάτων ; Οι εκπαιδευτικοί
Τεχνικών Ειδικοτήτων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα ένα μήνα πριν, ήταν καταγεγραμμένοι ως «πλεονάζοντες»;
Ερώτηση 4η :
Γιατί δεν μετατάχθηκαν στις 804 θέσεις διοικητικών στις Διευθύνσεις και στα
Ι.Ε.Κ. οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα
;
Στις 27-09-2013, με την με αρ. Φ.908/138575/Η/27-09-2013
απόφαση του Υπουργού Παιδείας, μετατάχθηκαν σαράντα εννέα (49) εκπαιδευτικοί Β΄/βάθμιας Εκπ/σης σε θέσεις μονίμων διοικητικών
υπαλλήλων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου.
Ερώτηση 5η : Γιατί
δεν μετατάχθηκαν οι εκπαιδευτικοί σε
διαθεσιμότητα ;
Στις 9-10-2013, με την με αρ. 11388/9-10-2013 Απόφαση
του Υπουργού Παιδείας, μετατάχθηκαν «υποχρεωτικά»
εβδομήντα ένας (71) εκπαιδευτικοί σε
προσωποπαγείς θέσεις
διοικητικών, που συστήθηκαν αυτοδίκαια με την απόφαση αυτή, στις
Διευθύνσεις Δια Βίου Μάθησης.
Ερώτηση 6η : Γιατί
δεν μετατάχθηκαν οι εκπαιδευτικοί σε
διαθεσιμότητα;
Ερώτηση 7η : Με ποιο σκεπτικό έγινε η επιλογή των
Ειδικοτήτων για τις 233 θέσεις που προκηρύχθηκαν για κάλυψη από τους
εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα, κατόχους δεύτερων πτυχίων; Δεν υπήρχαν άλλες
ειδικότητες με διαπιστωμένα μεγάλα κενά; Πώς προκύπτει και στοιχειοθετείται η
ανάγκη για την κάλυψη θέσεων συγκεκριμένων
ειδικοτήτων, τη στιγμή που υπάρχουν τεράστια και διαπιστωμένα κενά σε
ειδικότητες μαθημάτων γενικής παιδείας (και δεν αναφέρουμε τις Τεχνικές
Ειδικότητες, όπου η κατάσταση είναι τραγική…) ; Αν αυτές δεν είναι «φωτογραφικές ρυθμίσεις» για συγκεκριμένα «ονοματεπώνυμα» συνδικαλιστών
και συγγενικών προσώπων, τι είναι ;
Ερώτηση 8η :
Γιατί δεν παρουσίασε ποτέ το Υπουργείο καμία
επίσημη καταγραφή για το πόσοι από τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα
κατέχουν δεύτερο (ή και τρίτο) πτυχίο, και σε ποιες ειδικότητες ;
Με το Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/Α’) δημιουργήθηκαν και 325 οργανικές θέσεις διοικητικού
προσωπικού στις Σ.Ε.Κ., στα Ι.Ε.Κ., στα Σ.Δ.Ε. και στα Κ.Δ.Μ. (άρθρο 27, παρ.
14α).
Με την υπ’ αριθμ. 12348/23-10-2013 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 2799/Β’)
οι 325 αυτές θέσεις μειώθηκαν σε 199
και κατανεμήθηκαν εκ νέου.
Σύμφωνα με δηλώσεις παραγόντων του Υπουργείου οι θέσεις αυτές μειώθηκαν σε 145
και πιο πρόσφατα σε …92, ενώ δεν
έχουν ακόμη προκηρυχτεί…
Ερώτηση 9η : Θα
προκηρυχθούν τελικά οργανικές θέσεις διοικητικού προσωπικού για να καλυφθούν
από εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα ή μέχρι την προκήρυξή (;) τους, με τους
ρυθμούς μείωσης που ακολουθούν, θα έχουν …εκμηδενιστεί ; Θα δώσει ποτέ μια δημόσια εξήγηση το Υπουργείο, πώς
κατέληξε να Νομοθετεί τον Ιούλιο 325
θέσεις και το Δεκέμβρη να έχουν απομείνει
μόνο …92 ;
Είναι γνωστές οι πραγματικές, χρόνιες και
τεράστιες ανάγκες των Σχολικών Μονάδων Ειδικής
Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.). Οι μονάδες αυτές είναι κατά σύστημα υποστελεχωμένες.
Κάθε χρόνο προσλαμβάνεται μεγάλος αριθμός αναπληρωτών
για τις ανάγκες των Ε.Ε.Ε.Ε.Κ., Τ.Ε.Ε. Α’ βαθμίδας και Β’ βαθμίδας, Ειδικών
Επαγγελματικών Γ/σίων και Λυκείων). Και αυτό, αφού καλυφθούν πρώτα τα κενά σε
όλες τις άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης. Επίσης, είναι πασίγνωστη η αδυναμία λειτουργίας των Κέντρων
Διαφοροδιάγνωσης (Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.) λόγω πάγιας
και συστηματικής έλλειψης προσωπικού.
Αρκετές από τις ειδικότητες που καταργήθηκαν
είναι χρήσιμες. δυσεύρετες και απολύτως απαραίτητες στην Ειδική Αγωγή, τόσο ως Εκπαιδευτικό Προσωπικό, όσο και ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί κλάδων Δ.Ε. & Τ.Ε. είναι απολύτως
απαραίτητοι για τα εργαστήρια που λειτουργούν εκεί.
Ορισμένοι μάλιστα από τους
εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα διαθέτουν ήδη τα εκ του νόμου απαραίτητα
προσόντα στην ειδική αγωγή έχοντας υπηρετήσει κατά το παρελθόν αποσπασμένοι
στις δομές της. Είναι μοναδική ευκαιρία για την
ειδική αγωγή να καλύψει τις μόνιμες, πάγιες και διαρκείς ανάγκες της με έμπειρο
εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά τεχνικό προσωπικό, και πολλές φορές η πολιτική
ηγεσία του Παιδείας έχει εξαγγείλει την ενίσχυση και αναβάθμισή της.
Ερώτηση 10η :
Γιατί, δεν μετατάσσονται στις Σ.Μ.Ε.Α. και στα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. όλοι εκείνοι οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα που
κατέχουν τα προσόντα, και που τους
έχει άμεση ανάγκη η παραμελημένη Ειδική Αγωγή ;
Δε χρειάζονται 45
Γιάννηδες (μέρα που είναι) για να έχει κάποιος «ενός κοκκόρου γνώση», ότι ΔΕΝ υπήρξε ΠΟΤΕ βούληση για την
επαναπρόσληψη ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα. Τα επί μέρους
βήματα ακολουθήθηκαν συστηματικά και με
ευλάβεια ώστε να εξυπηρετηθεί ο ΣΤΟΧΟΣ:
ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ !!
Το
κεφάλι του Αϊ Γιάννη,
στο …πιάτο της Σαλώμης,
σε εκτέλεση του
σατανικού σχεδίου της Τροϊκανής πεθεράς
!
Δυσκολεύεται κανείς
να αποφασίσει, τι είναι πιο αποκρουστικό:
το έγκλημα αυτό καθ’ εαυτό, ή η ΠΡΟΣΤΥΧΙΑ των εμπλεκομένων, που δεν
τηρούν ούτε τα προσχήματα !! Η ψευδεπίγραφη «ορθολογική διαχείριση
εκπαιδευτικού προσωπικού» και η υποκριτική «αναβάθμιση της εκπαίδευσης», μόνο
ως κακόγουστο ανέκδοτο ακούγονται, ακόμη και στον πιο ανεγκέφαλο…
Είχαν όλα τα
στοιχεία στα χέρια τους, προκαταβολικά, από τα οποία προέκυπτε ότι σε καμιά Τεχνική Ειδικότητα δεν υπήρχαν υπεραριθμίες,
αλλά, αντίθετα, μεγάλες ανάγκες!
Ακόμη και μετά τις 22 Ιουλίου, είχαν όλη τη δυνατότητα να
απορροφήσουν το σύνολο των
εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων σε διαθεσιμότητα !
Η απάντηση των
εργαζομένων πρέπει να είναι ΑΜΕΣΗ
και ΕΝΙΑΙΑ:
ΚΟΙΝΟ
μέτωπο και ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ αγώνας, εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων, κηδεμόνων και ολόκληρης της
κοινωνίας για τη διαφύλαξη των συνταγματικά
κατοχυρωμένων δικαιωμάτων μας – και αντίστοιχης υποχρέωσης της πολιτείας – στην
εργασία, στη δωρεάν παιδεία, στη δυνατότητα των μαθητών να επιλέγουν χωρίς
καταναγκασμούς σπουδές και επάγγελμα με προοπτική επαγγελματικής αποκατάστασης,
στην κοινή προσπάθεια όλων μας να προσεγγίσουμε με προσδοκία και προοπτική την
ανάπτυξη και το μέλλον της χώρας.
Mε
εμπροσθοφυλακή τις συνδικαλιστικές ηγεσίες, πρέπει να
παραμερισθούν και να ξεπεραστούν άμεσα τυχόν κλαδικά ή προσωπικά συμφέροντα και
παραταξιακές επιδιώξεις, και σε
απόλυτη ενότητα, να εντατικοποιήσουμε τον
ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ
ΑΓΩΝΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
1. Μέχρι να επιστρέψουν στις οργανικές τους
θέσεις ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί σε
διαθεσιμότητα, με επαναλειτουργία όλων των Τομέων και Ειδικοτήτων στα νέα
ΕΠΑ.Λ., και ως τότε,
2. Να τοποθετηθούν σε δομές του Υπουργείου
Παιδείας, ή έστω
3. Να
τοποθετηθούν σε οποιεσδήποτε άλλες δομές δημόσιων Φορέων, ώστε να μην
υπάρξει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ !!
Ο χρόνος τελειώνει !
Δεν
μπορούμε να αφήσουμε τα Συντονιστικά να σηκώνουν όλο το βάρος του αγώνα!
Περιμένουμε
την ανταπόκριση της Ο.Λ.Μ.Ε. και της
Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
ΣΗΜΕΡΑ!
Από
το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ.
Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα
τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798
πληροφορίες:
Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)