Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

προσθήκη Ομάδων Προσανατολισμού, Τομέων και Ειδικοτήτων στα Ημερήσια και Εσπερινά Επαγγελματικά Λύκεια για το σχολικό έτος 2015-2016

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
                                                             

   


·         Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης
·         Γραφεία Σχολικών Συμβούλων
·         Επαγγελματικά Λύκεια (μέσω των Δ/νσεων Δ. Ε.)
·         Σιβιτανίδειος Δημόσια Σχολή     Θεσσαλονίκης 151
Καλλιθέα 176 10

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
 Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ 
Δ/ΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
 ΤΜΗΜΑ Α΄
-----

 







                                                                                    ΠΡΟΣ:
Ταχ. Δ/νση:     Ανδρέα Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη:    15180 Μαρούσι
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
Πληροφορίες:   Ι. Καπουτσής
                            Χ. Καλαμπόκη
Τηλέφωνο: 210 3443240, 3306
 Fax: 210 344 3253
·         Περιφερειακές Διευθύνσεις Π.Ε. & Δ.Ε. της χώρας (έδρες τους)
·         Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής


 

 







                ΚΟΙΝ.:




ΘΕΜΑ:     Ενημέρωση για την προώθηση νομοθετικής ρύθμισης σχετικά με την προσθήκη Ομάδων Προσανατολισμού, Τομέων και Ειδικοτήτων στα  Ημερήσια και Εσπερινά Επαγγελματικά Λύκεια για το σχολικό έτος 2015-2016

Σας ενημερώνουμε ότι το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων προωθεί Νομοθετική Ρύθμιση με την οποία στις Ομάδες Προσανατολισμού με τους αντίστοιχους Τομείς και Ειδικότητες που ήδη λειτουργούν στα Ημερήσια και Εσπερινά ΕΠΑ.Λ. βάσει του άρθρου 8 του Ν.4186/2013 (Α΄ 193), πρόκειται να προστεθούν και να λειτουργήσουν από το σχολικό έτος 2015-2016 και οι ακόλουθες Ομάδες Προσανατολισμού με τους αντίστοιχους Τομείς και τις αντίστοιχες Ειδικότητες:
Ομάδα Προσανατολισμού Υγείας-Πρόνοιας και Αισθητικής-Κομμωτικής
Τομέας Υγείας – Πρόνοιας
1.        Βοηθός Νοσηλευτή
2.        Βοηθός Ιατρικών –Βιολογικών Εργαστηρίων
3.        Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων
4.        Βοηθός Φυσικοθεραπευτή
5.        Βοηθός Οδοντοτεχνίτη
6.        Βοηθός Ακτινολογικών Εργαστηρίων 
7.        Βοηθός Φαρμακείου
Τομέας Αισθητικής - Κομμωτικής  
1.        Αισθητικής Τέχνης
2.        Κομμωτικής Τέχνης

Ομάδα Προσανατολισμού Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Εφαρμογών
Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών 
1.         Γραφικών Τεχνών
2.         Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων
3.         Αργυροχρυσοχοΐας
4.         Συντήρηση Έργων Τέχνης – Αποκατάστασης
5.         Ψηφιδογραφίας – Υαλογραφίας

Τομέας Βιομηχανικού Σχεδιασμού 
1.         Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος
2.         Επιπλοποιίας – Ξυλογλυπτικής»

Τα μαθήματα ανά Ομάδα Προσανατολισμού, τα οποία πρόκειται να προστεθούν στο άρθρο 9 του Ν.4186/2013 (Α΄ 193) για την Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ. σχολ. έτους 2015-2016, είναι τα εξής:
Ομάδα Προσανατολισμού Υγείας-Πρόνοιας και Αισθητικής-Κομμωτικής
1.        Αγωγή Υγείας (3 ώρες)
2.        Στοιχεία Υγιεινής και Ιατρικής Βιολογίας (2 ώρες)
3.        Πρώτες Βοήθειες (2 ώρες)
4.        Επικοινωνία, Διαπροσωπικές Σχέσεις (2 ώρες)
5.        Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός − Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια και Υγιεινή (2 ώρες),
6.        Εφαρμογές Πληροφορικής (2ώρες).

Ομάδα Προσανατολισμού Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Εφαρμογών
1.        Ελεύθερο Σχέδιο (3 ώρες),
2.        Αρχές Σύνθεσης (3 ώρες),
3.        Ιστορία της Τέχνης (2 ώρες),
4.        Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός − Περιβάλλον Εργασίας –   Ασφάλεια και Υγιεινή (2 ώρες),
5.        Εφαρμογές Πληροφορικής (3 ώρες)

Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην επικείμενη νομοθετική ρύθμιση και, κατ΄ εξαίρεση, για τις ανάγκες του σχολικού έτους 2015-2016 οι Ομάδες Προσανατολισμού, οι Τομείς και οι Ειδικότητες που πρόκειται να προστεθούν με τη ρύθμιση, θα λειτουργήσουν στις σχολικές μονάδες της επαγγελματικής εκπαίδευσης με αποφάσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης μετά από τις σχετικές εισηγήσεις των οικείων Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι αποφάσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης θα πρέπει να εκδοθούν εντός δύο (2) μηνών από τη δημοσίευση της νομοθετικής ρύθμισης.


Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ




ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ  ΚΟΥΡΑΚΗΣ

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015, από τις 14:15 έως τις 20:00

Ημερίδα Υγραεριοκίνησης 2015

Ο Σχολικός Σύμβουλος αρμόδιος γενικής παιδαγωγικής καθοδήγησης του Εργαστηριακού Κέντρου Κιάτου κος Κωτσάκης Σταύρος και ο Τομέας Μηχανολογίας του Εργαστηριακού Κέντρου Κιάτου συνδιοργανώνουν επιμορφωτική ημερίδα, με θέμα:
«Εφαρμογή και χρήση αερίων καυσίμων (LPG – CNG) στις σύγχρονες μηχανές εσωτερικής καύσης. Περιβαλλοντική και οικονομική διάσταση»
Η επιμορφωτική ημερίδα απευθύνεται σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές - εκπαιδευτικοί) με ενδιαφέροντα παρεμφερή με το θέμα της ημερίδας, αλλά και σε επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής που δραστηριοποιούνται στο σχετικό αντικείμενο. Θα είναι διάρκειας έξι (06) ωρών και θα υλοποιηθεί την
Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015, από τις 14:15 έως τις 20:00
Βασικός σκοπός της ημερίδας είναι η ανάδειξη των θετικών περιβαλλοντικών αλλά και οικονομικών διαστάσεων από τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών αερίων καυσίμων στις μηχανές εσωτερικής καύσης, μέσω τόσο των θεωρητικών προσεγγίσεων όσο και των τεχνολογικών λύσεων-εφαρμογών στους σύγχρονους κινητήρες εσωτερικής καύσης
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολικού συγκροτήματος του 1ου ΕΠΑΛ Κιάτου, περιοχή Αγ. Νικολάου Κιάτο.
Για το πρόγραμμα της ημερίδας πατήστε ΕΔΩ.
Για την υποβολή αίτησης πατήστε ΕΔΩ.
Επικοινωνία:
Πρωί:2742029370
Άλλες ώρες:          6945472686 κος Σπυρόπουλος
6944363243 κος Σπηλιώτης

1ο Εργαστηριακό Κέντρο Κιάτου - Ημερίδα Υγραεριοκίνησης 2015



Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Δευτεροβάθμια T.E.E. – Άμεσα μέτρα

Ανοιχτή Επιστολή: Δευτεροβάθμια T.E.E. – Άμεσα μέτρα

Ανοιχτή Επιστολή: Δευτεροβάθμια T.E.E. – Άμεσα μέτρα

 
Αρχείο PDF
 Αθήνα, 2-2-2015
 Αριθμ. Δ.Τ.: 023

Δευτεροβάθμια T.E.E. – Άμεσα μέτρα

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αξιότιμοι κύριοι
Υπουργέ Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
Αναπληρωτή Υπουργέ Παιδείας

Αναλαμβάνετε καθήκοντα σε μια περίοδο που βρίσκει τη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση βαριά πληγωμένη από την ακραία νεοφιλελεύθερη επιδρομή των θιασωτών της «Μη τυπικής Μάθησης» και της «Κατάρτισης». Μέσα σε μια νύχτα «καταργήθηκαν» 2.500 εκπαιδευτικοί Τεχνικών Ειδικοτήτων και 106 Δημόσιες Επαγγελματικές Σχολές του Υπουργείου Παιδείας (την ίδια στιγμή που λειτουργούν όλες οι άλλες των υπόλοιπων Υπουργείων). Δεκαπεντάχρονα παιδιά ξαποστέλνονται εκτός Τυπικού Εκπαιδευτικού Συστήματος, στη Δια Βίου Μάθηση και στη «Μαθητεία» των εργοστασίων. Η Εκπαιδευτική Κοινότητα, οι γονείς και οι μαθητές των Επαγγελματικών Λυκείων, περιμένουμε από εσάς να αναλάβετε δράση με άμεσα μέτρα καιπαρεμβάσεις προς αποκατάσταση της Τ.Ε.Ε.

Α. ΜΑΘΗΤΕΣ των ΕΠΑ.Λ. (κατεπείγοντα θέματα)
Α.1    Επείγουσα έκδοση Υ.Α. για τη διαγραφή όλων των απουσιών του Α΄ τετραμήνου των μαθητών της Β τάξης του ΕΠΑ.Λ. με απολυτήριο Λυκείου. Αναλογικός υπολογισμός του ορίου απουσιών για τον καθορισμό φοίτησης μόνο με την καταμέτρηση αυτών που θα πραγματοποιηθούν στο Β τετράμηνο.
Α.2    Δυνατότητα στους φετινούς μαθητές της Γ΄ τάξης (σχολικού έτους 2014-15) των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ., που θα συμμετάσχουν στις Ειδικές Πανελλαδικές Εξετάσεις (Ομάδα Α΄)να δηλώσουν στο μηχανογραφικό δελτίο και δεύτερη ομάδα εκτός των αντιστοίχων ή συναφών του πτυχίου τους Σχολών, Τμημάτων και Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων των Τ.Ε.Ι.και τις Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων Υγείας – Πρόνοιας ή Εφαρμοσμένων Τεχνών.

Β. ΣΧΟΛΕΙΑ – ΔΟΜΕΣ
Β.1    Επαναφορά στα ΕΠΑ.Λ. ΟΛΩΝ των καταργημένων Τομέων και Ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ.-ΕΠΑ.Σ., με ίδρυση αντίστοιχων ομάδων προσανατολισμού στην Α΄ τάξη. Εγγραφές τον Ιούνιο και έναρξη λειτουργίας το Σεπτέμβριο 2015.
Β.2    Κατάργηση όλων των διατάξεων του Νόμου αναφορικά με τις Σ.Ε.Κ., τη Μαθητεία και τηνΤράπεζα θεμάτων.
Β.3    Δημόσια προβολή της Ανώτερης Δευτεροβάθμιας Τ.Ε.Ε.
Β.4    Αναβάθμιση της Δ/νσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της Κ.Υ. του Υπουργείου, ενίσχυσή της με στελέχωση και ουσιαστικές αρμοδιότητες. Συγκρότηση περιφερειακής δομής της Ε.Ε. σε όλη την Ελλάδα και ένταξη των ΕΠΑ.Λ. σε αυτήν.
Β.5    Έναρξη θεσμικού διαλόγου στα πλαίσια του Ε.ΣΥ.Π. για το νέο Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο, την πρακτική άσκηση των μαθητών και των πτυχιούχων για την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας, με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων φορέων.
Β.6    Ενίσχυση της Β΄βάθμιας ΤΕΕ με ίδρυση σχολικών μονάδων για την υποδοχή τουλάχιστον του 50% του συνολικού μαθητικού δυναμικού. Αναβάθμισή της με αύξηση δαπανών για εργαστήρια και εξοπλισμό.

Γ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Γ.1    Επανίδρυση των καταργημένων Κλάδων εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων,κατάργηση της διαθεσιμότητας και ΑΜΕΣΗ επαναφορά των συναδέλφων πίσω στα σχολεία μας. Δυνατότητα επαναφοράς και όσων μετατάχθηκαν ή επανατοποθετήθηκαν με δεύτερα πτυχία και επιθυμούν να επιστρέψουν. Δυνατότητα επανόδου στην υπηρεσία και όσων εξαναγκάστηκαν σε πρόωρη συνταξιοδότηση.
Γ.2    Άμεση κάλυψη τρεχουσών εκπαιδευτικών αναγκών με πρόσληψη αναπληρωτών πλήρους ωραρίου. Μετατροπή όλων των προσλήψεων μειωμένου ωραρίου, σε πλήρους.
Γ.3    Κατάργηση όλων των υφιστάμενων μορφών αξιολόγησης (Α.Ε.Ε., εκπαιδευτικών) ακύρωση όλων των μέχρι τώρα πεπραγμένων και των αυθαίρετων προκαθορισμένων ποσοστώσεων «επιτυχίας» και «αποτυχίας». Έναρξη θεσμικής διαβούλευσης για τη διαμόρφωση κοινώς αποδεκτών συνθηκών, πλαισίου και διαδικασίας για μια δίκαιη, αντικειμενική, διαμορφωτική και μη τιμωρητική αξιολόγηση.
Γ.4    Άμεσες παρεμβάσεις στο Πειθαρχικό δίκαιο. Να καταργηθεί η θέση του εκπαιδευτικού σε αργία ταυτόχρονα με την άσκηση πειθαρχικής δίωξης, ακόμη και πριν επιληφθεί το πειθαρχικό συμβούλιο, κλπ. Να ισχύσει το τεκμήριο της αθωότητας μέχρι την τελεσίδικη απόφαση (ποινική ή πειθαρχική). Η αργία να προβλέπεται μόνο για αμετάκλητη παραπομπή ενώπιον αρμοδίου δικαστηρίου για κακούργημα. Συμπεριφορές, που άπτονται του ιδιωτικού βίου του εκπαιδευτικού δεν μπορούν να συνιστούν πειθαρχικά παραπτώματα και σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να οδηγούν σε αυτοδίκαιη αργία. Το ίδιο και για συμπεριφορά που «μπορεί» να χαρακτηρισθεί σαν «απείθεια» και μάλιστα σε απλή μορφή. Επιστροφή των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα πειθαρχικά συμβούλια.
Γ.5    Άμεση βαθμολογική – μισθολογική προαγωγή σε όλους όσους επήλθε στασιμότητα (λόγω της εφαρμογής του ενιαίου μισθολογίου, των αυθαίρετων ποσοστώσεων και της δήθεν «αξιολόγησης») και κατέχουν την απαιτούμενη προϋπηρεσία (μη εξαιρούμενου και του Α΄βαθμού).
Γ.6    Οι μεταθέσεις και τοποθετήσεις του εκπαιδευτικού προσωπικού από και προς τις σχολικές μονάδες της Τ.Ε.Ε. (μαζί με των πειραματικών και των ΣΜΕΑ) πρέπει να προηγούνται  των γενικών.
Γ.7    Οι Αιρετοί για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να εκλέγονται με ενιαία ψηφοδέλτια, χωρίς συνδυασμούς και παρατάξεις. Οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν οποιαδήποτε θέση ευθύνης στη διοίκηση των σχολικών μονάδων, να έχουν το δικαίωμα μόνο του εκλέγειν. Διακριτά Υπηρεσιακά Συμβούλια για την εξέταση των θεμάτων της Τ.Ε.Ε. με συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. Συμμετοχή τριών αιρετών στη σύνθεση των πενταμελών Συμβουλίων.
Γ.8    Διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών, όλων των επιτυχόντων Α.Σ.Ε.Π. και των αναπλωρωτών με 24μηνη προϋπηρεσία, υπολογιζόμενης στο σύνολό της και εξολοκλήρου μέχρι και τον Ιούνιο 2015. Καταγραφή των υπολοιπόμενων αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό και προετοιμασία νέου διαγωνισμού.

Δ. ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ
Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. να είναι αποδέκτης κάθε είδους υπηρεσιακής ενημέρωσης που αφορά στην εκπαίδευση και στους εκπαιδευτικούς, βασικός συνομιλητής για όλα τα θέματα της Τ.Ε.Ε., με συμμετοχή σε όλα τα σχετικά Συμβούλια και τις Επιτροπές.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΔΤ ΟΛΤΕΕ-023_ Δευτεροβάθμια TEE – Άμεσα μέτρα
Δημοσιεύτηκε τουλάχιστον στα παρακάτω Μέσα:
XENESGLOSSES_EU_LOGO-01  Avaton-02  iPaideia-01  Axortagos-01  ΣΕΕΠΕΑ-ΣΤΕΛΛΑ-02  ΕΝΕΛΕΑ-01
(Visited 1.870 times)

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

http://www.axortagos.gr/

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: Οι 317 για απόλυση, με Διευθύνσεις και ονόματα …

Αναφορά / Διαγραφή παραπομπής
 »  » ονοματα, απολυση, διευθυνσεις, επα
ονοματα, απολυση, διευθυνσεις, επα
πηγή: www.avatonpress.gr
« Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: Οι 317 για απόλυση, με Διευθύνσεις και ονόματα … »
Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Αθήνα, 20 -12 -2014 Αριθμ. Δ.Τ. : 017 Οι 317 για απόλυση, με Διευθύνσεις και ονόματα … Πριν από 18 μήνες , ο … αλήστου μνήμης Υπουργός μας Κ. Αρβανιτόπουλος, διέπραξε το έγκλημα της κατάργησης 49 Τεχνικών Ειδικοτήτων εκπαιδευτικών της Β βάθμιας Τ.Ε.Ε. Στη συνέχεια κατάργησε εξολοκλήρου τις ΕΠΑ.Σ. και εξοβέλισε στην Κατάρτιση τους πλέον ανθηρούς Τομείς και Ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ… Τα αποτελέσματα είναι γνωστά και καταστροφικά. Από το συνολ...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο »

http://www.avatonpress.gr/

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: Οι 317 για απόλυση, με Διευθύνσεις και «ονόματα»…


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 20-12-2014
 Αριθμ. Δ.Τ.: 017
Οι 317 για απόλυση, με Διευθύνσεις και «ονόματα»…

Πριν από 18 μήνες, ο …«αλήστου μνήμης» Υπουργός μας Κ. Αρβανιτόπουλος, διέπραξε το έγκλημα της κατάργησης 49 Τεχνικών Ειδικοτήτων εκπαιδευτικών της Β’βάθμιας Τ.Ε.Ε. Στη συνέχεια κατάργησε εξολοκλήρου τις ΕΠΑ.Σ. και εξοβέλισε στην «Κατάρτιση» τους πλέον ανθηρούς Τομείς και Ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ… Τα αποτελέσματα είναι γνωστά και καταστροφικά.
Από το συνολικό αριθμό των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με διαπιστωτικές πράξεις, μετά και τις εξαιρέσεις των ειδικών κατηγοριών του Νόμου, κατέληξαν να παραμένουν σε διαθεσιμότητα:
– 2.122 εκπαιδευτικοί στις 31 Ιουλίου 2013 (ΑΔΑ:ΒΛΒ09-ΤΗΦ),
– 1.992 εκπαιδευτικοί στις 30 Οκτωβρίου 2013 (ΑΔΑ:ΒΛΛ59-3ΛΤ),
Στις 26 Μαρτίου 2014 δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ 74/Α’/26-3-2014 με το οποίο παρατάθηκε η διαθεσιμότητα (άρθρο 40). Στις 4 Απριλίου 2014 παρατάθηκε η διαθεσιμότητα για 1.708 εκπαιδευτικούς με νέα διαπιστωτική πράξη (ΑΔΑ:ΒΙΗΦ9-9ΩΒ), για να καταλήξουμε στον τελικό επίσημο αριθμό:
– 1.709 εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα, στις 7 Ιουλίου 2014 (ΑΔΑ:7ΒΗΧ9-Ν78).
Ενδιάμεσα (αλλά και στη συνέχεια) δεν σταμάτησαν οι «εντάξεις» στο καθεστώς της διαθεσιμότητας, οι εξαιρέσεις και οι συνταξιοδοτήσεις

1. Τα ασύστολα ΨΕΥΔΗ
Ο «αείμνηστος» Υπουργός μας, διαβεβαίωνε ότι εντός του οκταμήνου της διαθεσιμότητας οι συνάδελφοί μας θα μετατάσσονταν στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. και στις υπό ίδρυση Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.). Μάλιστα,ενημέρωνε το Πανελλήνιο (δημοσίως και από …τηλεοράσεως) ότι οι 1.300 εκπαιδευτικοί …«είχαν ήδη … απορροφηθεί» στις δομές κατάρτισης του Υ.ΠΑΙ.Θ. !
Από τον …Νοέμβρη του 2013 !!

2. Πίνακες, πίνακες, πίνακες…
Η αλήθεια είναι ότι εκτός από 173 εκπαιδευτικούς που μετατάχθηκαν σε Διευθύνσεις Δ.Ε. και Π.Ε. με τα δεύτερα πτυχία τους (οριστικοί πίνακες ΦΕΚ 714/Γ΄/6-6-2014 και ΦΕΚ 780/Γ΄/20-6-2014), όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα βλέπουν τα ονόματά τους σε αλλεπάλληλους πίνακες«υποσχόμενων» θέσεων και μάταια προσδοκούν κάποιον οριστικό πίνακα καιΦΕΚ μετάταξης. Μέχρι τώρα έχουν ανακοινωθεί, από τον ΑΣΕΠ, έξι (6) διαφορετικοί πίνακες για τις ανακοινώσεις 8 και 10. Αναλυτικά:
Ανακοίνωση 8: δημοσιεύτηκαν οι ακόλουθοι πίνακες με τις εξής ονομασίες:
18-3-2014 - Προσωρινοί πίνακες
21-3-2014 (υπό την πίεση λήξης διαθεσιμότητας) - Τελικοί ενιαίοι πίνακες
6-8-2014 - Αλφαβητικοί πίνακες
8-9-2014 - Νέοι αλφαβητικοί πίνακες
18-11-2014 - Νέοι Αλφαβητικοί πίνακες
17-12-2014 - Νέοι Αλφαβητικοί πίνακες Διάθεσης
Ανακοίνωση 10: δημοσιεύτηκαν οι ακόλουθοι πίνακες με τις εξής ονομασίες:
25-4-2014 - Προσωρινοί πίνακες
28-4-2014 - Ανάκληση των παραπάνω
30-4-2014 - Νέοι προσωρινοί πίνακες
6-8-2014 - Αλφαβητικοί πίνακες
8-9-2014 - Νέοι αλφαβητικοί πίνακες
18-11-2014 - Τελικοί πίνακες
17-12-2014 - Νέοι Τελικοί πίνακες Διάθεσης

Πόσοι ακόμα πίνακες θα εκδοθούν; Πότε θα καταφέρει ο ΑΣΕΠ να ξεπεράσει τα προβλήματα όσων καταλαμβάνουν θέση σε δύο πίνακες, σε ποιά «μορφή» θα τους διαμορφώσει και με ποια «ονομασία» αυτή τη φορά; «Ακόμη πιο Νέοι» και «Τελικοί των Τελικών» που τελειωμό δεν έχουν; ΕΛΕΟΣ !!!

Διαβάστε την συνέχεια της ανακοίνωσης εδώ

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Όλα τα γκάλοπ του Δεκέμβρη: πίνακες και διαγράμματα

Πέμπτη, 1 Ιανουαρίου 2015

Όλα τα γκάλοπ του Δεκέμβρη: πίνακες και διαγράμματα

Σήμερα δημοσιεύουμε τα γκάλοπ του δεύτερου δεκαπενθήμερου του Δεκέμβρη σε σχέση με το πρώτο. Τα γκάλοπ του Δεκέμβρη ήταν 13 στο πρώτο 15ήμερο και 18 (+1 εκτίμησης ψήφου) στο δέυτερο! Συνολικά, από το Σεπτέμβρη έχουν γίνει 62 γκάλοπ "πρόθεσης ψήφου" και 4 γκάλοπ "εκτίμησης ψήφου" (τα γκάλοπ δηλ της Public Issue).


Υπάρχουν 4 εικόνες:
α) Η εικόνα Α έχει τους Πίνακες με όλα τα στοιχεία (τους Μ.Ο. βέβαια όλων των γκάλοπ). Όπως μπορεί κανείς να δει, υπάρχει και το στοιχείο του πόσες φορές εμφανίζεται ένα Κόμμα στα γκάλοπ, σημαντικό για τα πολύ μικρά κόμματα. Στην προκειμένη περίπτωση, η κατάταξη έχει γίνει με αυτό το κριτήριο.
β) Η εικόνα Β είναι η Πρόθεση Ψήφου Β' και Α' 15ήμερου Δεκέμβρη σε διάγραμμα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα διαγράμματα αναφέρονται στα γκάλοπ "πρόθεσης ψήφου" κι όχι "εκτίμησης ψήφου", τα οποία όμως μπορεί να τα δει κανείς στον Πίνακα της εικόνας Α.
γ) Η εικόνα Γ είναι η διαχρονική εξέλιξη του ποσοστού των δύο πρώτων κομμάτων (ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ).
δ) Η εικόνα Δ είναι η διαχρονική εξέλιξη του ποσοστού των άλλων 5 κομμάτων που φαίνεται ότι μπορούν να μπουν στη Βουλή.


Τώρα, σε σχέση με τη σύγκριση ποσοστών Β' και Α' 15ήμερου Δεκέμβρη, όπως μπορεί κανείς εύκολα να διαπιστώσει:
α) ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ έχουν πλέον πολύ υψηλή συσπείρωση. Και οι δύο έχουν τσιμπήσει 1,3% από το πρώτο 15ήμερο και βρίσκονται σε ιστορικά υψηλά (28% ο ΣΥΡΙΖΑ και 24% η ΝΔ), με τη διαφορά να παραμένει γύρω στις 4 μονάδες.
β) Τρίτο κόμμα είναι πλέον με πολύ μικρή διαφορά η ΧΑ που συσπειρώνεται.
γ) Το ΠΟΤΑΜΙ συνεχίζει να υποχωρεί σιγά-σιγά από τα υψηλά του Νοέμβρη.
δ) Το ΚΚΕ είναι σταθερό, κινούμενο γύρω από το 5%.
ε) Το ΠΑΣΟΚ έχασε μισή μονάδα σε 15 μέρες, ό,τι δηλ είχε κερδίσει το πρώτο 15ήμερο του Δεκέμβρη. Θα δούμε και με το Κόμμα Παπανδρέου τι θα γίνει εδώ.
στ) Οι ΑΝΕΛ αντέχουν, κοντά στο όριο του 3%.
ζ) Από τα υπόλοιπα πολύ μικρά κόμματα που κινούνται πέριξ του 1%, αξιοσημείωτη είναι η επανεμφάνιση του ΛΑΟΣ σε κάποιες μετρήσεις. Η ΔΗΜΑΡ μέχρι τώρα δε μετρούνταν σε όλα τα γκάλοπ (μόνο στα μισά) αλλά μετά τις χτεσινές εξελίξεις (διάλυση αρραβώνα με ΣΥΡΙΖΑ) λογικά θα την εμφανίζουν πιο συχνά, ιδίως αν συνεργαστεί με τους ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ που ξαναεμφανίστηκαν επίσης. Τέλος, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ κινείται συνεχώς βόρεια του 1% με εμφάνιση περίπου στο 1/3 των γκάλοπ ενώ η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ εξαφανίζεται εντελώς.


Εικόνα Α


Εικόνα Β


Εικόνα Γ


Εικόνα Δ