Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Μάνος Ματσαγγάνης


Η επόμενη μέρα για τη ΔΗΜΑΡ Μάνος Ματσαγγάνης, Protagon 16/12/2013

Με το τέλος του 2ου συνεδρίου της ΔΗΜΑΡ ολοκληρώνεται η μετάλλαξη του κόμματος αυτού από πάλαι ποτέ ελπίδα του τόπου σε ένα από τα πιο αρτηριοσκληρωτικά πολιτικά σχήματα της πρόσφατης ιστορίας του. Πώς θα επηρεάσει αυτό τις πολιτικές εξελίξεις, και ειδικά στον χώρο της κεντροαριστεράς;
Κατ’ αρχήν, μια απαραίτητη διευκρίνιση: Παρότι οργανωτικά παραμένω ακόμη μέλος της ΔΗΜΑΡ, συναισθηματικά έχω αποχωρήσει προ πολλού. Όχι επειδή κάποια στιγμή βρέθηκα στη μειοψηφία – αυτό όντως συνέβη, αλλά κάτι τέτοια ποτέ δεν με ενόχλησαν. Άλλος ήταν ο κύριος λόγος: ότι το κόμμα αυτό έπαψε να συζητά, να σκέφτεται συλλογικά, ακόμη και να διαφωνεί, όπως είναι φυσικό να διαφωνούν άνθρωποι που πονούν μια κοινή υπόθεση.
Πράγματι, οι πιο σημαντικές αποφάσεις στη σύντομη ιστορία της ΔΗΜΑΡ ξεπήδησαν έτοιμες από το κεφάλι του προέδρου της, χωρίς την παραμικρή συζήτηση στα αρμόδια (υποτίθεται) όργανα. Η επιμονή σε μια soft αντιμνημονιακή τοποθέτηση. Η μη συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Η εκλογική συνεργασία με όσους από τους πρώην εθνολαϊκιστές (ενίοτε αυριανιστές) δεν χώρεσαν στον ΣΥΡΙΖΑ. Η συμμετοχή στην κυβέρνηση Σαμαρά. Η φαεινή ιδέα του συστήματος 4-2-1, δηλαδή της απλής αναλογικής στους κομματικούς διορισμούς σε κρατικές θέσεις. Οι «κόκκινες γραμμές» για το επίδομα γάμου. Οι πλάγιες εξυπηρετήσεις στους δικαστές και τους δικηγόρους. Η αποχώρηση από την κυβέρνηση Σαμαρά. Η απόρριψη της πρωτοβουλίας των 58. Η «αριστερή στροφή». Όλα αυτά με πρωτοβουλία μιας στενής ομάδας, που επιζητούσε εκ των υστέρων την έγκριση των κομματικών οργάνων – και την έπαιρνε! Όπως στις χειρότερες παραδόσεις των κομμουνιστικών κομμάτων ή του ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου.
Στο πανεπιστήμιο (όπου εργάζομαι), δυο-τρία ηγετικά στελέχη της ΔΗΜΑΡ κατάφεραν μέσα σε λίγα χρόνια να σπαταλήσουν το τεράστιο πολιτικό κεφάλαιο που είχε συσσωρευτεί την αμέσως προηγούμενη περίοδο. Όταν χιλιάδες πανεπιστημιακοί επέλεξαν να ασχοληθούν για πρώτη φορά ή μετά από πολύ καιρό με τα κοινά για να ανατρέψουν μια ακροαριστερή συνδικαλιστική ηγεσία που φλέρταρε ανοιχτά με τη βία και την ανομία, εκλέγοντας μια μετριοπαθή προοδευτική και μεταρρυθμιστική πλειοψηφία. Ε λοιπόν, σήμερα η κατάσταση είναι αγνώριστη: οι συνδικαλιστές της ΔΗΜΑΡ ανέτρεψαν την κεντροαριστερή ηγεσία της ΠΟΣΔΕΠ (ομοσπονδίας των πανεπιστημιακών) στην οποία συμμετείχαν, δεν ενδιαφέρονται πια για τη μεταρρύθμιση των πανεπιστημίων, και γενικώς κανείς δεν γνωρίζει ποιον και τι ακριβώς εκπροσωπούν. Μεγάλο επίτευγμα, και όχι εύκολο: χρειάστηκε πρώτα να διαλυθεί η πολυπληθέστερη και δυναμικότερη οργάνωση της ΔΗΜΑΡ, ο τομέας παιδείας. Τα πιο ζωντανά μέλη της οργάνωσης, με την πιο πρωτότυπη σκέψη, έχουν πλέον αποχωρήσει ή περιθωριοποιηθεί. Αλλά η ηγεσία είναι πολύ ευχαριστημένη που έχει αποκαταστήσει την τάξη.
Επαναλαμβάνω, το να ανήκεις σε ένα κόμμα που απορρίπτει τη μια ή την άλλη πρότασή σου πάει κι έρχεται. Το να ανήκεις σε ένα κόμμα που δεν σε ακούει καν, δεν λαμβάνει καν υπόψη τη γνώμη σου, δεν έχει κανένα νόημα – εκτός και αν προσβλέπεις σε αδιευκρίνιστα οφέλη, συνήθως όχι ιδιαίτερα ανιδιοτελή. Κάτι τέτοια απομάκρυναν τους εκατοντάδες ανθρώπους «των γραμμάτων και τεχνών» που είχαν υπογράψει το καλοκαίρι του 2010 τη διακήρυξη που χαιρέτιζε με ελπίδα την ίδρυση της Δημοκρατικής Αριστεράς. Η παρακμιακή ατμόσφαιρα του 2ου συνεδρίου δικαίωσε την επιλογή τους να απομακρυνθούν.
Και τώρα τι; Η ηγεσία της ΔΗΜΑΡ αποφάσισε να γυρίσει την πλάτη της στην πρωτοβουλία των 58. Ο υπολογισμός είναι ότι τώρα η πρωτοβουλία αυτή ή θα ξεφουσκώσει ή θα βρεθεί υποτελής σε έναν χώρο που κυριαρχείται από το ΠΑΣΟΚ και τον αγώνα του για επιβίωση.
Πρόκειται για υπολογισμό μυωπικό. Αυτό που θα παιχτεί στην επόμενη φάση δεν είναι η επιβίωση της μιας ή της άλλης κομματικής ηγεσίας: αυτό αφορά ελάχιστους εκτός από τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Το διακύβευμα της επόμενης φάσης είναι η ανασυγκρότηση του χώρου μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ σε μια μεγάλη προοδευτική παράταξη που εκτείνεται από το φιλελεύθερο κέντρο έως τη δημοκρατική αριστερά. Μια παράταξη που απορρίπτει τόσο την παλινόρθωση του παλαιοκομματισμού όσο και το μισαλλόδοξο εθνολαϊκισμό. Και που θέλει να εργαστεί για την αποκατάσταση της νομιμότητας παντού, για την ανανέωση των θεσμών, για μια δυναμική οικονομία σε μια κοινωνία συνοχής και αλληλεγγύης. Τίποτε λιγότερο από αυτό.
Δεν ξέρω αν η προσπάθεια των 58 για την ανασυγκρότηση της κεντροαριστεράς θα πετύχει. Ξέρω όμως πώς αποκλείεται να πετύχει: με τη μέθοδο των συνεννοήσεων με τις κομματικές ηγεσίες πίσω από κλειστές πόρτες. Σέβεται τα σημερινά κόμματα, αλλά πηγαίνει πέρα από αυτά. Για αυτό απευθύνεται σε όλους τους πολίτες που δηλώνουν «κεντροαριστεροί», είτε ανήκουν στα σημερινά κόμματα είτε (όπως είναι συνηθέστερο) όχι. Στους πολίτες αυτούς – όχι στα κομματικά επιτελεία – θα πρέπει να δοθεί ο πρώτος λόγος για όλες τις κρίσιμες αποφάσεις: επιλογή συμβόλων και ονόματος, επεξεργασία του προγράμματος, επιλογή υποψηφίων στις ευρωπαϊκές και αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου. Με προκριματικές εκλογές και εσωτερικά δημοψηφίσματα, όπου δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν όλοι όσοι θέλουν να συμβάλλουν στην ανασυγκρότηση του χώρου.
Σε αυτή την προσπάθεια οι πόρτες είναι ανοιχτές σε όλους. Οπωσδήποτε στα εκατοντάδες μέλη της ΔΗΜΑΡ που αγωνίστηκαν να πείσουν την ηγεσία να αγκαλιάσει την πρωτοβουλία – και απέτυχαν. Αλλά ασφαλώς και στα υπόλοιπα μέλη, σε όσους δεν έχουν πειστεί ακόμη.
Στα 3+ χρόνια που βρέθηκα στο κόμμα αυτό γνώρισα περισσότερους επαγγελματίες της πολιτικής και αδίστακτους «τεχνικούς της εξουσίας» από όσους περίμενα. Αλλά γνώρισα επίσης χιλιάδες καθαρούς ανθρώπους που ενθουσιάζονται, παθιάζονται, απογοητεύονται, ηττώνται, και είναι έτοιμοι να αρχίσουν πάλι από την αρχή. Αυτοί οι άνθρωποι, δημοκράτες και αριστεροί, προοδευτικοί στις ιδέες και φιλελεύθεροι στη συμπεριφορά, είναι πολύτιμη πρώτη ύλη της αυριανής Ελλάδας. Με αυτούς τους ανθρώπους δεν πρέπει να χαθούμε.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ



ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 
Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΜΕΡΟΣ Ι
Σχετικά με το Προεδρικό Διάταγμα για την «Αξιολόγηση»
Ø ΟΧΙ  στην  ελεγχόμενη – μονόπλευρη  και  χειραγωγημένη  αξιολόγηση
Ø ΝΑΙ  στην  ποιοτική – πολύπλευρη  και  αντικειμενική  αξιολόγηση
Συνάδελφοι
Πρόσφατα δημοσιοποιήθηκε το Προεδρικό Διάταγμα (Π. Δ.) του ΥΠΑΙΘ σχετικά με την αξιολόγηση (ΦΕΚ 240 Α/5-11-2013). Πάνω σ’ αυτό έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:

1.  Ελάχιστες διαφοροποιήσεις και τυπικού χαρακτήρα έχει από την πρόταση που παρουσιάστηκε πριν από 9 μήνες περίπου.
2.  Πρόκειται για μονόπλευρη «αξιολόγηση» των εκπ/κών (εκπ/κή, διοικητική). Πουθενά δεν τίθεται θέμα για αξιολόγηση στο πρόγραμμα σπουδών, σε δομές, βιβλία κ.α
3.  Η διαδικασία της «αξιολόγησης» είναι μονοπρόσωπη (κάθε αξιολογούμενος αξιολογείται μόνο από ένα άτομο) σε  όλα  τα  στάδιά  της και κάθε ένας στον τομέα του.

4.  Η «αξιολόγηση», της κορυφής της «πυραμίδας» είναι καθαρά πολιτική και καμία σχέση δεν έχει με την εκπαίδευση καθώς:
α) Δύο Γεν. Δ/ντές του Υπουργείου και ο Πρόεδρος του Ι.Ε.Π (πολιτικές κατά βάση θέσεις) «αξιολογούν» τους Περιφερειακούς δ/ντές (πολιτική θέση) στον τομέα τους.
β) Οι Περιφερειακοί δ/ντές και ο Πρόεδρος του Ι.Ε.Π (πολιτικές θέσεις) «αξιολογούν» τους προϊσταμένους των τμημάτων επιστημονικής-παιδ/κής καθοδήγησης (ΕΠΚΑ) (πολιτική κατά βάση θέση)
γ) Οι Περιφερειακοί δ/ντές και οι προϊστάμενοι των τμημάτων επιστημονικής-παιδ/κής καθοδήγησης «αξιολογούν» τους σχολικούς συμβούλους και τους Δ/ντές Δ/νσης. Οι δ/ντές εκπ/σης «αξιολογούν» τους δ/ντές των σχολείων, οι οποίοι κατόπιν μαζί με τους σχολικούς συμβούλους «αξιολογούν» τους εκπαιδευτικούς.

Ø  Η αξιολόγηση απαιτεί αντικειμενικότητα σε όλα τα στάδιά της. Συνεπώς στην κορυφή της αξιολογικής πυραμίδας θα πρέπει να υπάρχει ανεξάρτητη αρχή η οποία ελέγχει και αξιολογεί τα στελέχη της εκπ/σης και αντικειμενικοποιεί την διαδικασία της αξιολόγησης.

5. Αναφέρεται (Άρθρο 2 παρ. 4): «Οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν θέση στελέχους δεν μπορούν να ασκούν καθήκοντα αξιολογητή αν δεν έχουν προηγουμένως επιμορφωθεί σχετικώς» (η υπογράμμιση δική μας). Στο άρθρο 25 αναγράφεται: «Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος: Αξιολογούνται κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί που κατά την 31η Μαΐου του 2014 συπληρώνουν τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται για την προαγωγή από τον βαθμό που κατέχουν στον επόμενο βαθμό …»
Δηλαδή μας λένε ότι μέσα στους επόμενους 3 περίπου μήνες (είναι και Χριστούγεννα) θα επιμορφώσουν ουσιαστικά κάποιες χιλιάδες Δ/ντές Σχολείων και Σχολικούς συμβούλους ώστε να ξεκινήσει ουσιαστικά η αξιολόγηση (!!).
Το γράφουν αυτό την στιγμή που από τον Απρίλη έως τον Ιούλιο του 2013 επιμορφώθηκαν στο ΕΚΔΔΑ μερικές εκατοντάδες Δ/ντές σχολείων στη «Διοίκηση Εκπ/κών μονάδων»

Ø  Η διαδικασία αξιολόγησης απαιτεί κατάλληλα στελέχη για να την πραγματοποιήσουν. Είναι πλέον παραπάνω από αναγκαία  η λειτουργία σχολής στελεχών εκπ/σης η οποία είναι αναγκαία για την εκκίνηση της διαδικασίας αξιολόγησης και δεν αρκεί μια τυπική και αμφισβητήσιμη «αξιολόγηση».

6. Γιατί δίνεται μεγάλη βαρύτητα στην βαθμολογία του δ/ντή του σχολείου (βαρύτητα 1,5 – «διορθώθηκε» το προηγούμενο 2 που ήταν στην πρόταση και «έβγαζε μάτι») όταν του σχολικού συμβούλου είναι α: 0,75, β: 0,5, γ: 1,25, δ: 1 ;
Πότε επιμορφώθηκε, ελέγχθηκε ή αξιολογήθηκε ο δ/ντής του σχολείου ότι είναι σε θέση να επιτελέσει ορθά το έργο αυτό;
Όσοι εκπ/κοί ήταν υποψήφιοι για δ/ντές κατά τις τελευταίες κρίσεις αλλά και το σύνολο των εκπ/κών το γνωρίζουν καλά αυτό.

7. Όταν κάποιος εκπ/κός κρίνεται ελλιπής, τότε σύμφωνα με το Π. Δ., παραπέμπεται στο άρθρο 8 του ν. 4024/2011 (Άρθρο 16 παρ. 5) και εγγράφεται στον πίνακα μη προακτέων.
v  Με ποια προοπτική; Την εφεδρεία και την απόλυση;
Είναι γνωστή η ορθή άποψη πως: όταν επιδιώκεις βελτίωση και αναβάθμιση της εκπ/σης, είναι απαραίτητη η ύπαρξη και πραγματοποίηση επιμόρφωσης ώστε να βελτιωθεί ο εκπ/κός και να διορθωθούν οι τυχόν αδυναμίες προς όφελος των μαθητών και της εκπ/σης.
Ø  Γιατί, χωρίς επιμόρφωση, πως θα μπει στην τάξη ο «κακός» - μη προακτέος εκπ/κος; Δεν θα «στραβώσει» τους μαθητές; Πώς θα είναι ωφέλιμος στην εκπ/ση;
Ø  Πώς υλοποιείται ο υπ’ αριθ. 1 σκοπός αυτής της «αξιολόγησης» (σύμφωνα με το Π.Δ., άρθρο 2) που: «είναι η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού τους (των εκπ/κών) έργου προς όφελος των μαθητών και της κοινωνίας»;
Στο άρθρο 17 παρ. 3 αναφέρεται: «Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο αξιολογηθείς εκπαιδευτικός έχει κριθεί ως «ελλιπής» σε κάποιο κριτήριο, ο αξιολογητής οφείλει να προτείνει κατάλληλες μορφές επιμόρφωσης, ενδοσχολικής κυρίως φύσης.» (sic) (!!) Αυτό αναφέρεται όλο – όλο για επιμόρφωση . Ποια εκπαίδευση θέλουν όσοι συντάσσουν τέτοια Π.Δ ;

8. Ο συνδυασμός της βαθμολογίας από τα κριτήρια «αξιολόγησης» με τα ποσοστά εξέλιξης από βαθμό σε βαθμό του ν. 4024/2011, θα δημιουργήσουν τραγελαφικές καταστάσεις καθώς, συνάδελφοι που θα έχουν κριθεί με βαθμό «πολύ καλός» θα παραμένουν στάσιμοι – μη προακτέοι λόγω της ποσόστωσης του ν. 4024/2011 (άρθρο 7 παρ.6) ( από Ε στον Δ μέχρι 90%, από Δ στον Γ μέχρι 70%, από Γ στον Β μέχρι 50%, από Β στον Α μέχρι 30%)
Ø  Είναι φανερό ότι βασική πρόθεση της κυβέρνησης είναι να κρατήσει καθηλωμένους οικονομικά όσο γίνεται περισσότερους εκπ/κους και καμία πρόθεση για βελτίωση τους δεν υπάρχει, γιατί άλλως θα έπρεπε να καταργήσει τις ποσοστώσεις του ν. 4024.

9. Οι όποιες ενστάσεις των εκπαιδευτικών θα εξετάζονται από τις «Επιτροπές Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου (Ε.Α.Ε.Ε.) (;;) (Πως στελεχώνονται – ποιος ο ρόλος τους ;)

10. Κατά την εκπ/κή «αξιολόγηση» δεν λαμβάνονται υπ’ όψη λάθη, παραλείψεις ή και αδυναμίες του υπάρχοντος προγράμματος σπουδών και της δομής του εκπ/κού συστήματος. (Διαφορές των σχολείων με βάση την κοινωνική τους σύνθεση, μαθήματα κατεύθυνσης και μαθήματα γενικής παιδείας Β΄& Γ΄ Λυκείου (ιδιαίτερα στην Γ΄)).

11. Ο Σύλλογος διδασκόντων είναι ανύπαρκτος σ’ όλη την διαδικασία της «αξιολόγησης». Η αντίληψη αυτή, να αγνοείται παντελώς ο Σύλλογος διδασκόντων, δείχνει ολοκάθαρα ότι η επιδίωξη αυτής της αξιολόγησης είναι να μην υπάρξει κανένα ποιοτικό όφελος ή χαρακτηριστικό στην κατεύθυνση της αναβάθμισης της παιδείας.


ΜΕΡΟΣ ΙΙ


Η Προοδευτική Ενότητα , ΩΣΤΟΣΟ , έχει ως πάγια τακτική να μην καλεί συναδέλφους να μην εφαρμόζουν τον Νόμο , και επομένως με δεδομένο ότι η αξιολόγηση είναι νόμος του κράτους θα κάνει το ίδιο και τώρα .Αφήνει τον τελευταίο λογο στις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας. Επιπλέον προτείνει να ανοίξει ένας διάλογος μεταξύ όλων των εμπλεκομένων φορέων σε τοπικό επίπεδο  ο οποίος θα περιλαμβάνει και προτάσεις σχετικά με το τι προτείνουμε εμείς για το ζήτημα τη αξιολόγησης , και στη συνεχεία να διοργανωθεί μια ημερίδα από το σωματείο όπου θα παρουσιαστούν όλα τα ζητήματα και θα ακουστούν όλες οι απόψεις.

ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ


Να ζητηθεί από την ΟΛΜΕ να τοποθετηθεί εκ νέου και ειδικότερα για το ζήτημα της αυτοαξιολογησης των σχολικών μονάδων ( διαδικασία η οποία αποτελεί το πρώτο στάδιο αξιολόγησης και προηγείται της εξωτερικής αξιολόγησης) και στη συνέχεια σε επόμενο Δ.Σ.  να επανακαθοριστεί αν χρειάζεται η στάση του σωματείου.


ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ



                 ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 

                                                 Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 


Ενημερωτικό σημείωμα  σχετικά με τις συνεδριάσεις του Δ.Σ.
της  Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ  στις 26-11-2013  και 3-12-2013


1.      Για τη  συνεδρίαση στις 26-11-2913

·         Έγινε συγκρότηση του νέου Δ.Σ σε σώμα. Στα πλαίσια της επιζητούμενης συναίνεσης συμφωνήσαμε σε ένα αντιπροσωπευτικό προεδρείο διατηρώντας ωστόσο τη προβλεπόμενη από το καταστατικό και τις δημοκρατικές διαδικασίες ,  άσκηση κριτικής  στις αποφάσεις της πλειοψηφίας, όταν αυτές έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μας σε συγκεκριμένα ζητήματα.
·         Στο νέο Δ.Σ. μετέχουν από την πλευρά μας  οι τρεις πρώτοι σε σταυρούς προτίμησης , ο Γιάννης Τριπικέλης ως Γ. Γραμματέας , η Χριστίνα Δανέση ως Ταμίας και η  Μαργαρίτα Σταυροπούλου ως μέλος
·         Από το ΔΙΚΤΥΟ η 4η έδρα δόθηκε μετά από τέσσερις διαδοχικές παραιτήσεις μελών τους και συγκεκριμένα των Ψαραύτη – Δογκογιάννη -Μεταξά- Σουρτζή  και όχι μίας παραίτησης όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωσή τους στις 30-11-2013. Στο χορό των παραιτήσεων και ο πρόεδρος Ντούλας, να  προαναγγέλλει και τη δική του παραίτηση σε έξι μήνες  τελών  ουσιαστικά  πρόεδρος υπό προθεσμία. Θεωρούμε ότι τέτοιες συμπεριφορές στερούνται σοβαρότητας,  και υπευθυνότητας 
·         Σχετικά με το ζήτημα της εκλογής συνδέσμων μεταξύ του Δ.Σ. και των συλλόγων  διδασκόντων, με έκπληξη ακούσαμε τον πρόεδρο Ντούλα, να προτείνει  την  εξαίρεση των Δ/ντών από τη διαδικασία , με την επιχειρηματολογία  ότι εκπροσωπούν τη διοίκηση και επομένως δεν είναι σε θέση να υποστηρίξουν το συμφέρον των συναδέλφων. Εμείς δηλώσαμε ξεκάθαρα την αντίθεση μας σε αυτές τις μεθοδεύσεις προβάλλοντας την ανάγκη ενότητας και  ζητώντας το θέμα να μπει σε ψηφοφορία. Ο πρόεδρος  τότε υπαναχώρησε, ομολογώντας ότι  το καταστατικό δεν τους αποκλείει.


2.      Για τη συνεδρίαση στις 3-12-2013 για την αυτοαξιολόγηση και σε σχέση με σχετική ανακοίνωση του Δικτύου

Η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ κατέθεσε συγκεκριμένη πρόταση σχετικά με την αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση (η οποία επισυνάπτεται). Η ίδια πρόταση τέθηκε σε ψηφοφορία κατά τη διάρκεια του Δ.Σ. στις 3-12-2013.
Στη συνεχεία στάλθηκε με email - μετά από αίτημα του προέδρου Ντούλα-  για να προσπαθήσει να συντάξει μια ανακοίνωση όσο γίνεται πιο συναινετική (όλα αυτά είναι καταγεγραμμένα στα πρακτικά).
Διαβάζοντας την  ανακοίνωση του Δ.Σ.  σχετικά με την αξιολόγηση (Α.Π.09- 5/12/2013)  θεωρήσαμε ότι  αυτό συνέβη, αφού σε κάποια σημεία το ΔΙΚΤΥΟ  φαίνεται να αλλάζει στάση. Δυο χαρακτηριστικά αποσπάσματα  με τα οποία  η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ συμφωνεί και στα οποία είναι πασιφανής αυτή αλλαγή,  είναι τα παρακάτω:
Ø  «Καλούμε τους εκπαιδευτικούς σε όλους τους Συλλόγους Διδασκόντων της περιοχής μας να συζητήσουν σοβαρά το ζήτημα και να μην πάρουν αποφάσεις που ουσιαστικά θα στραφούν εναντίον των ίδιων στο άμεσο μέλλον


Ενώ η πρόταση που κατέθεσε το ΔΙΚΤΥΟ  στο Δ.Σ. ήταν διαφορετική: «Να ζητηθεί από τους συναδέλφους να μη πάρουν μέρος στη διαδικασία».Καμία σχέση δηλαδή με το παραπάνω κομμάτι της ανακοίνωσης
Πρότασή μας ήταν να καλέσουμε τον κάθε σύλλογο να κρίνει ο ίδιος. Πρόταση που αποτελεί και τη πιο δημοκρατική θέση, σε αντίθεση με την αντίστοιχη του Δικτύου, που εκβιάζει σε συγκεκριμένο αποτέλεσμα τη συζήτηση.

Ø  «Καλούμε τα στελέχη της εκπαίδευσης, τους οποίους φυσικά εξακολουθούμε να θεωρούμε συναδέλφους και «πρώτους μεταξύ ίσων», να σταθούν αρωγοί στο συνάδελφο και όχι επιθεωρητές παλαιάς κοπής και φορείς χρεοκοπημένων πρακτικών που το μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα έχει πετάξει προ πολλού στο καλάθι των αχρήστων».
Η άποψη αυτή είναι ξεκάθαρα θέση  της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ και δεν έχει καμία σχέση με τη θέση που έχει πάρει το ΔΙΚΤΥΟ  για το ρόλο των Δ/ντων μέσα στο σωματείο όπως φάνηκε και στο θέμα των συνδέσμων που προαναφέραμε.
           
Ως εκ τούτου, με έκπληξη διαβάσαμε σε  ανακοίνωση  του ΔΙΚΤΥΟΥ  ότι η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ( αποκαλούμενη με δική τους πρωτοβουλία, καταχρηστικά και προφανώς ειρωνικά ως ΠΡΕΝ)  δεν κατέθεσε απολύτως καμιά πρόταση!!

Ή αυτός που συνέταξε το συγκεκριμένο κείμενο δεν ήταν παρόν στο Δ.Σ. ή  οι συνάδελφοι του ΔΙΚΤΥΟΥ  διολισθαίνουν συνειδητά σε ανακρίβειες, καταλήγοντας στο να συκοφαντούν και να φαντάζονται- ως σύγχρονοι Δον Κιχώτες- ως εχθρούς τους συναδέλφους τους.

Και κάποια ερωτήματα…

Γιατί οι υπεύθυνοι της ΕΛΜΕ ανά σχολείο, να αναφέρονται μόνο στην ανακοίνωση του Δικτύου και ΟΧΙ στη συλλογική ανακοίνωση της ΕΛΜΕ;

Γιατί οι συνάδελφοι να είναι υποχρεωμένοι να διαβάσουν τρεις ξεχωριστές ανακοινώσεις για τα τεκταινόμενα στο Δ.Σ , της ΕΛΜΕ και της καθεμίας από τις παρατάξεις που συναποτελούν το σωματείο;

Που είναι η διάθεση συνεργασίας, σεβασμού και πολιτικής-ηθικής δεοντολογίας, που υπήρχε τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια, ακόμα και με περισσότερο διαφοροποιημένη διαπαραταξιακή σύνθεση;

Θεωρούμε ότι αυτό ακριβώς   προσδοκούν οι συνάδελφοι μας, για να συνεχίσουν να είναι κοντά μας... ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΒΟΥΛΗ!


                                                                                                               Κόρινθος 17-12-2013
                           
                





     ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ             

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΣΤΕ Θα σας κοιτάμε στα μάτια – Θα σκύβετε το κεφάλι !

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Αθήνα, 6-12-2013
 Αριθμ. Δ.Τ.: 106
22 Ιουλίου 2013 Αποφράδα μέρα – Διαθεσιμότητα, Διαγραφή, «Απόλυση»
O tempora, o mores !
Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013. Η μέρα που σημάδεψε την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Δημοσιεύεται σε ΦΕΚ ο Ν. 4172/2013 με τον οποίο Ο Υπουργός Παιδείας έβγαλε σε διαθεσιμότητα 2.500 Εκπαιδευτικούς 49 Τεχνικών Ειδικοτήτων, για την «…αναβάθμιση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης…» και στα πλαίσια της «…ορθολογικής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού…». Ο ξαφνικός θάνατος των εκπαιδευτικών συμπαρέσυρε δύο (2) Τομείς και εννέα (9) διδασκόμενες Ειδικότητες των σχολείων της Τ.Ε.Ε. Εικοσιέξι χιλιάδες επτακόσιοι (26.700) μαθητές της Τ.Ε.Ε. (το 33% του συνόλου) οδηγήθηκαν εκτός εκπαίδευσης ή υποχρεώθηκαν σε αλλαγή προσανατολισμού. Το 81% των μαθητών αυτών ήταν κορίτσια… Σε μια νύχτα, 248 από τα 392 ΕΠΑ.Λ. αποδεκατίζονταν και το σύνολο των 109 ΕΠΑ.Σ. έκλειναν… Κόλαση του Δάντη !!!
Προηγήθηκε ένας θερμός Ιούλιος, με διαρροή «non papers», αναταραχή, γενικές συνελεύσεις, διαδηλώσεις, παράσταση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, συζήτηση στη Βουλή, υπομνήματα, μανιφέστα, δημοψηφίσματα, πιέσεις σε βουλευτές, ενεργοποίηση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, παραστάσεις σε Δημάρχους και Δημοτικά Συμβούλια, ακόμη και σε Μητροπολίτες… Μαζί με τους εκπαιδευτικούς, «απολύονται» οι Σχολικοί Φύλακες και οι Δημοτικοί Αστυνομικοί.
Δημοσιεύματα εφημερίδων θέλουν την ευθεία στόχευση εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων να εξυπηρετεί και άλλες σκοπιμότητες …
Υπάρχει «συμφωνία κάτω από το τραπέζι»;
Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. προκαλείται να πάρει θέση και να καταγγείλει. Δεχόμαστε πολλαπλή πίεση από τα Μ.Μ.Ε. να επιβεβαιώσουμε το σενάριο. Εμείς το διαψεύδουμε: Η επίθεση αφορά στο σύνολο του σώματος των εκπαιδευτικών και δεν θα παίξουμε το παιχνίδι του αλληλοσπαραγμού που επιδιώκει η Κυβέρνηση ! Οι πρωτοβάθμιες Ενώσεις μας (Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.) συνεργάζονται με τις τοπικές Ε.Λ.Μ.Ε. και τα Νομαρχιακά Τμήματα της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για να πραγματοποιηθούν με επιτυχία όλες οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων και μάλιστα των Εκπαιδευτικών. Μέλη του Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εμφανίζονται σε κοινές συνεντεύξεις Τύπου με τα προεδρεία των Ε.Λ.Μ.Ε. Σφυρηλατούμε την ΕΝΟΤΗΤΑ.

O tempora, o mores !
Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013.
Συνεδριάζει το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Για να συμπαρασταθεί στους εργαζόμενους (μέλη της) που απολύονται ;
Για να υψώσει τείχος προστασίας στα Τεχνικά Σχολεία που εξαφανίζονται ;
Για να ανακόψει την επέλαση της Τρόικας ;
ΟΧΙ - Έχει να ασχοληθεί με ένα πολύ σοβαρότερο θέμα !!
Συνεδριάζει για την διαγραφή της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. από μέλος της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. !!!
Αναρωτιόμαστε πραγματικά εάν η «διαθεσιμότητα της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.» αποτελούσε το πραγματικό πρόβλημα ΕΚΕΙΝΗΣ της ΣΥΓΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ημέρας και εάν στην ίδια συνεδρίαση το Γενικό Συμβούλιο επιλήφθηκε και του προβλήματος της διαθεσιμότητας των 2.500 Εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων …

O tempora, o mores !
Παρασκευή 17 Μαΐου. Απεργία διαμαρτυρίας της Ο.Λ.Μ.Ε. που συμμετέχει και η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. Στις 2:30 το μεσημέρι, ο Πρόεδρος της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. δέχεται τηλεφώνημα από τον οργανωτικό Γραμματέα της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., ο οποίος τον ενημερώνει ότι η Ο.Λ.Μ.Ε. έχει καταθέσει αίτημα να διαγραφεί η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. από την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και τον καλεί να προσέλθει στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής που θα γινόταν σε τρείς μέρες. Ποιες μέρες;
Είναι οι μέρες των μαζικών κινητοποιήσεων των Εκπαιδευτικών !
Την ώρα που η Ο.Λ.Μ.Ε. εξήγγειλε πενθήμερη απεργία και όλοι μας εστιάζαμε στην επιτυχία του αγώνα κατά του Υπουργού, την ίδια ώρα είχε χρόνο, διάθεση και ενδιαφέρον να πιέζει την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. να αποπέμψει την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.! Ο Υπουργός απάντησε με επιστράτευση και ξεκίνησαν οι Πανελλαδικές. Αδύνατον να λείψουμε από τα σχολεία μας… Όπως είναι γνωστό, οι συνδικαλιστές της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ κιόλας, και δεν έχουν ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ από το διδακτικό τους έργο, ο δε Πρόεδρός μας (με επιλογή του) δεν λαμβάνει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ συνδικαλιστική άδεια !
Στέλνουμε την με αρ. 207/18-5-2013 επιστολή και ζητάμε το αυτονόητο: Να μας δοθεί το εν λόγω έγγραφο αίτημα της Ο.Λ.Μ.Ε., επαρκής χρόνος να το μελετήσουμε και να κληθούμε σε συνεδρίαση της Ε.Ε. για να καταθέσουμε εγγράφως τις απόψεις μας.
Ακόμη περιμένουμε την απάντηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. (και το έγγραφο – αίτημα – καταγγελία της Ο.Λ.Μ.Ε.)…

O tempora, o mores !
Παρά το ότι γνωρίζουμε πλέον τις παρασκηνιακές επιθέσεις που δεχόμαστε, η Ομοσπονδία μας δεν εμφανίζει το θέμα στο προσκήνιο και ούτε καν ενημερώνει τις Πρωτοβάθμιες Ενώσεις! Αντίθετα, επιχειρούμε «αντεπίθεση» φιλίας, συνεργασίας και συνεννόησης. Κάναμε επανειλημμένα διαβήματα στην Ο.Λ.Μ.Ε. για συνάντηση και συντονισμό του αγώνα κάτω από την σκέπη της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ή και ευθέως. Απευθύναμε εκκλήσεις, ανακοινώσεις και επιστολές (όλα δημοσιευμένα στο Τύπο) και καλέσαμε «την εκπαιδευτική κοινότητα σε ΠΛΗΡΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ, για να ορθώσουμε ένα ΕΝΙΑΙΟ και ΑΡΡΑΓΕΣ ΜΕΤΩΠΟ απέναντι στην ολομέτωπη επίθεση που δεχόμαστε». Απευθύναμε επίσης και χαιρετισμό στο 16ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε. (αρ. πρωτ. 239/27-6-2013).
«…ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ !! Οι πρωτόγνωρες καταστάσεις που βιώνουμε, ξεπερνούν κατά πολύ τις μεμονωμένες δυνάμεις του καθενός μας. Το αίτημα της συμπόρευσης δεν αποτελεί πλέον ευχή και (μονομερή) επιδίωξη. Είναι Ιστορικό Χρέος όλων μας…»
Απευθύναμε και πάλι την «πρόσκλησή μας για σύμπραξη των δύο Ομοσπονδιών μας σε κοινό αγωνιστικό μέτωπο, για τις κοινές μας επιδιώξεις, προς όφελος των μελών μας, υπό την κοινή μας σκέπη, την Α.Δ.Ε.Δ.Υ., και με εκατέρωθεν σεβασμό στις διαφορετικές μας θέσεις στα θέματα που σαφώς μας διαφοροποιούν».
Απάντηση καμιά ! Μάλλον, αντί απάντησης, λάβαμε καταγγελία διαγραφής !

O tempora, o mores !
Έπρεπε να το περιμένουμε. Πλησίαζε το Συνέδριο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ! Όπως και στα προηγούμενα δύο Συνέδρια, πάντοτε τις παραμονές τους, εμφανίζονταν κάποιο πρόβλημα «πιστοποίησης» ώστε να αποκλείονται οι εκλεγμένοι μας αντιπρόσωποι. Βέβαια αυτά τα «προβλήματα» δεν ενοχλούσαν κανένα Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. όταν εισέπρατταν τις συνδρομές των μελών μας επί δεκαετίες… Το ίδιο έγινε και φέτος. Αφού καταβάλαμε όλες τις τακτικές, αλλά και τις έκτακτες εισφορές που αποφάσιζε κάθε φορά η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., κατόπιν, και λίγο πριν από το Συνέδριο, προέκυψε πάλι «ενόχληση» …
Το δίλημμα της Ομοσπονδίας ήταν μεγάλο: Να προσφύγουμε στα Δικαστήρια; Συνδικαλιστές εναντίον συνδικαλιστών; Το παιδί ενάντια στη «μάνα» του; Ακόμα και αν αυτή το ‘ξωπέταξε από το σπίτι, αφού του πήρε και το φτωχό του «χαρτζιλίκι»;
Τα χρήματα στο ταμείο μας ήταν ελάχιστα. Τα προβλήματα στα σχολεία μας από την αυθαιρεσία και την προκλητικότητα του Υπουργού, ήταν (και είναι) τεράστια ! Αποφασίσαμε να διαθέσουμε όλο το υπόλοιπο του ταμείου για να προσφύγουμε στο Σ.τ.Ε. προκειμένου να υπερασπίσουμε τη λειτουργία των σχολειών μας, το δικαίωμα των μαθητών μας στη μόρφωση και των Εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. στην εργασία και στην αξιοπρέπεια. Δεν είχε κανένα νόημα να κερδίσουμε το δικαστήριο με την Α.Δ.Ε.Δ.Υ., τη στιγμή που τα σχολειά μας κλείνουν και οι συνάδελφοι πετάγονται στο δρόμο! Κινητοποιήσαμε 172 γονείς και κηδεμόνες από όλη την Ελλάδα και καταθέσαμε την Αίτηση Ακύρωσης.

O tempora, o mores !
Για το θέμα της διαγραφής ακολουθήσαμε τα προβλεπόμενα από το Καταστατικό. Προσφύγαμε στο 35ο Τακτικό Συνέδριο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Τετάρτη 27 Νοεμβρίου. Ξεκινούν στην Αθήνα οι εργασίες Συνεδρίου. Επιδίδουμε αίτηση – προσφυγή. Αναφέρουμε όλους τους τυπικούς και ουσιαστικούς λόγους από τους οποίους προκύπτει ότι το Γενικό Συμβούλιο παράνομα και αντικαταστατικά μας «ανακοίνωσε» τη διαγραφή μας, και ζητούμε την ανάκλησή της και τη συμμετοχή των αντιπροσώπων μας στο Συνέδριο:
Το θέμα μας έπρεπε (κατά το Καταστατικό) να συζητηθεί πριν από κάθε άλλο θέμα της Ημερήσιας Διάταξης. Ακόμη περιμένουμε την απάντηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. …

O tempora, o mores !
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. βρίσκεται ΠΑΡΑΝΟΜΑ εκτός Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Για να πετύχουμε την επανεγγραφή μας, αναγκαστήκαμε πριν από 21 χρόνια να προσφύγουμε στα δικαστήρια !! ΚΑΙ ΤΟΤΕ υπήρξε παράνομη απόφαση του Γενικού Συμβουλίου, ΚΑΙ ΤΟΤΕ υπήρξε παρέμβαση της Ο.Λ.Μ.Ε. εναντίον μας, και μάλιστα με ισχυρή νομική εκπροσώπηση στα δικαστήρια…
10 Νοεμβρίου 1992. Δημοσιεύεται η με αρ. 2143/1992 Απόφαση του Ειρηνοδικείου Αθηνών, η οποία ΑΠΕΡΡΙΨΕ την πρόσθετη παρέμβαση της Ο.Λ.Μ.Ε., ΔΙΚΑΙΩΣΕ την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. και ΔΙΕΤΑΞΕ την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. να μας εγγράψει ως μέλος της ! Η απόφαση τελεσιδίκησε οριστικά:
21 χρόνια μετά, η Ο.Λ.Μ.Ε. πάλι «παρεμβαίνει προσθέτως» κατά της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
21 χρόνια μετά, το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. πάλι παρανομεί.
21 χρόνια μετά, η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. πρέπει να προσφύγει και πάλι στα δικαστήρια…
Για ποιο λόγο άραγε; Και τι να πούμε στα μέλη μας;
Ότι το δικαστήριο είναι ΗΔΗ κερδισμένο και ότι επί 21 χρόνια πληρώνουμε από τα χρήματά τους την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για να μας …αποβάλλει από τα Συνέδρια (που πληρώνει με τα χρήματά μας), για να πληρώνουμε ξανά δικηγόρους (και τους δικούς μας και της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. αφού τους πληρώνει με τα χρήματά των …συνδρομών μας !), για να ξανακερδίσουμε, για να μας ξανα …αποβάλλουν, και φτου κι απ’ την αρχή ;
Για να «απολαύσουμε», εν τέλει, ΤΙ; Συμπαράσταση; Προστασία;
Όταν στην πιο δύσκολη στιγμή μας, τη στιγμή ακριβώς που πάνω από τα μισά μας μέλη τέθηκαν σε Διαθεσιμότητα, ΑΝΤΙ για Απόφαση ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ, λάβαμε «απόφαση» ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ !

O tempora, o mores !
Έτος 63 προ Χριστού.
Ο Λούκιος Σέργιος Κατιλίνας, Ρωμαίος αριστοκράτης και στρατηγός, γόνος πατρικίων, αρνήθηκε τα κοινωνικά και οικονομικά του προνόμια, συνέστησε «δημοκρατικό» κόμμα και αποπειράθηκε να ανατρέψει την πολιτική δύναμη της Αριστοκρατικής Συγκλήτου προς όφελος του Λαού.
Ο Κικέρων, επαγγελματίας πολιτικός, δεινός ρήτορας, δημαγωγός και δολοπλόκος, αγορεύοντας ενώπιον της Συγκλήτου κατά του Κατιλίνα και της «συνωμοσίας του», είπε το ιστορικό: «O tempora, o mores !».
Η έκβαση της διαμάχης ήταν προδιαγεγραμμένη. Το πεδίο αντιπαράθεσης ήταν η Σύγκλητος, πολιτικό όργανο που αποτελούνταν από ΟΜΟΙΟΥΣ με τον Κικέρωνα, ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ…
Η «συνωμοσία του Κατιλίνα» πνίχτηκε τελικά στο αίμα. Το όνομά του διασύρθηκε και κατασυκοφαντήθηκε. Στη συνείδηση όμως του απλού λαού, καταξιώθηκε ως ο άνθρωπος που «…δεν αποσκοπούμε σε δύναμη ή πλούτο …αιτίες για τις οποίες γίνονται όλοι οι πόλεμοι και συγκρούσεις… Το μόνο που επιθυμούσε ήταν η ελευθερίααπό την οποία ουδείς έντιμος άνθρωπος παραιτείται…».

Αποφράδα μέρα Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013 (μετά Χριστόν)
ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ:
 Σε Διαθεσιμότητα 2.500 Εκπαιδευτικοί Λειτουργοί Τεχνικών Ειδικοτήτων από την (μία) Εξουσία και
Σε «Διαθεσιμότητα» – Διαγραφή η Ομοσπονδία Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης από την (άλλη) Εξουσία.
Περιμένουμε από την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. να μας πείσει για την εντελώς συμπτωματική τυχαιότητα των δύο αυτών γεγονότων, την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΜΕΡΑ !
Σε κάθε περίπτωση, αυτά έχουν καταγραφεί πλέον στην Ιστορία και οπωσδήποτε δεν περιποιούν τιμή για το Τριτοβάθμιο Συνδικαλιστικό μας Όργανο, ούτε για την Ομοσπονδία που επεδίωξε την εξέλιξη αυτή, στη συγκεκριμένη μάλιστα συγκυρία !
Τέσσερις μήνες μετά, στη Σύγκλητο των «ομοίων», η «συνωμοσία της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.» επιτέλους κατατροπώνεται… Οι αντιπρόσωποί της δεν είναι «Αριστοκράτες» ! Δεν είναι ούτε Πράσινοι, ούτε Βένετοι, ούτε Ρούσσοι, ούτε Λευκοί… Θα γίνει μπέρδεμα στην κάλπη, θα …«νοθευτούν» τα αποτελέσματα !! Γιατί το μόνο «αποτέλεσμα» που βγήκε μέχρι τώρα από το Συνέδριο, ήταν τα …«αποτελέσματα» (της …κάλπης, εννοείται) ! Ως γνωστόν, αυτό είναι το μοναδικό και το πλέον ζέον πρόβλημα των εργαζομένων σήμερα: Οι συσχετισμοί των δυνάμεων στο Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ! Άλλα προβλήματα δεν υπάρχουν !!
Σφιχτός εναγκαλισμός του εργαζόμενου από τους μηχανισμούς εξουσίας, από πάνω και από κάτω! Το Κόμμα ελέγχει την Κυβέρνηση (ή είναι αντιπολίτευση), το Κόμμα ελέγχει και την «παράταξη» στο Ανώτατο συνδικαλιστικό Όργανο! Οι «δυνάμεις» πρέπει να «αναμετρηθούν» και να «καταγραφούν»…
Κάπου εκεί ανάμεσα, περισσεύει άραγε καθόλου χώρος για ολίγον (έστω) πούρο (όχι α-πολίτικο) «συνδικαλισμό» και για κανένα «εργαζόμενο»;

Είχαμε κάθε λόγο να προβάλλουμε το θέμα της διαγραφής μας, ως μια συντονισμένη επίθεση στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Ο Υπουργός διέγραφε 49 κλάδους Εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων, στις οποίες ανήκε το πιο ζωντανό και πολυπληθές κομμάτι των μελών μας, και την ίδια μέρα, η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. διέγραφε την Ομοσπονδία μας από μέλος της, επιχειρηματολογώντας υπέρ της Ο.Λ.Μ.Ε.
Τόσο το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (η εξαφάνιση της Ομοσπονδίας μας με α) την «κατάργηση» των μελών της και β) την ταυτόχρονη διαγραφή της από την Α.Δ.Ε.Δ.Υ.) όσο και ο απόλυτος ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ των δύο αυτών ενεργειών (στις 22-7-2013 και οι δύο), οδηγεί αναπόδραστα σε συσχετισμό τους, ακόμη και στο συμβολικό επίπεδο.
Ωστόσο, από ΤΟΤΕ και ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. δεν πρόβαλλε καθόλου το θέμα, ακριβώς για να μη διασπάσει το συνδικαλιστικό κίνημα στην πιο κρίσιμη φάση του αγώνα. Υπέμεινε στωικά την κατάφωρη και βάναυση αυτή αδικία, χωρίς να ανακοινώσει τίποτε !
ΣΗΜΕΡΑ, και αφού εξαντλήσαμε ΟΛΕΣ τις προβλεπόμενες από το Καταστατικό δυνατότητες για την θεραπεία της παράνομης πράξης του Γενικού Συμβουλίου, έχουμε πλέον υποχρέωση να δημοσιοποιήσουμε το θέμα,
ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΣ
στη βάση των εργαζομένων τις πεπαλαιωμένες, αναχρονιστικές, μικρο-παραταξιακές και αντι-συνδικαλιστικές πρακτικές των «επαγγελματιών» του συνδικαλισμού, που στηρίζουν αντιλαμβάνονται τη «ΣΥΜΠΝΟΙΑ» και την «ΕΝΟΤΗΤΑ» μέσα από ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ όποιων δεν μπορούν (ή αρνούνται) να ενταχθούν αποτελεσματικά στο ΣΥΣΤΗΜΑ, με τον ίδιο τρόπο που αντιλαμβάνεται και η Ο.Λ.Μ.Ε. την ΕΠΙΛΥΣΗ των προβλημάτων της Β΄βάθμιας Τ.Ε.Ε., δηλαδή με την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της, οπότε έτσι «επιλύονται αυτομάτως» και όλα της τα προβλήματα:
Δια της ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΩΣ !

O tempora, o mores !
Ω καιροί, ω ήθη !
ΗΘΗ ΑΗΘΗ

Το μόνο που επιθυμούμε είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ…
από την οποία ΟΥΔΕΙΣ ΕΝΤΙΜΟΣ άνθρωπος ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ !!
ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΣΤΕ
Θα σας κοιτάμε στα μάτια – Θα σκύβετε το κεφάλι !

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα
τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798
ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936