Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Είκοσι χρόνια πίσω

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

 ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ              Αθήνα, 22/ 9/ 2010
             ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                   Αριθ. Πρωτ : 07  
          Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ  37
Τ.Κ  10436    -   ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ: 210 5238973  - 210 5121399
         6932798177 
FAX: 210 5202798  - 210 5121399

ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr                        
                         E-mail: oltee@otenet.gr
                               mail@oltee.att.sch.gr                       


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ



Ανεξόφλητες οφειλές.

Καλείται η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων  να υλοποιήσει τις φραστικές- ρητορικές , «πρώτα ο μαθητής», « πρώτα ο δάσκαλος», «πρώτα ο εκπαιδευτικός», «η εκπαίδευση σε προτεραιότητα» και να ανταποκριθεί στις αυτονόητες υποχρεώσεις του εξοφλώντας όλες τις οφειλές προς τους εκπαιδευτικούς, μόνιμους – ωρομίσθιους, όπως  υπερωρίες-αποζημίωση εκδρομών –Π.Δ.Σ. για (ωρομίσθιους, μόνιμους, αξιολογητές, καταχωρητές).
Είναι οξύμωρο το γεγονός το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων να απαιτεί από τον εκπαιδευτικό θυσίες και υπερβάσεις στα καθήκοντά του και το ίδιο να μην ανταποκρίνεται στις στοιχειώδεις υποχρεώσεις του.

Είκοσι χρόνια πίσω.

Η υπερωριακή διδακτική αποζημίωση των εκπαιδευτικών διαμορφώθηκε το 2010 ελέω Δ.Ν.Τ. και Κυβέρνησης στο ζηλευτό ύψος των 8,9 ευρώ την ώρα.
Το ποσό της αποζημίωσης μας γυρίζει στο 1990 όπου η ωριαία αποζημίωση ανερχόταν  στα  9 ευρώ την ώρα.
Με την νέα γενναία ρύθμιση της αποζημίωσης των υπερωριών ως όπλο η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων έχει την απαίτηση οι εκπαιδευτικοί να αναλαμβάνουν υποχρεωτικά υπερωρίες για την κάλυψη των κενών που δημιουργούνται.

Έτσι θεωρεί το Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ότι αναβαθμίζει το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και το ρόλο του ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.



ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: