Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΝΑΙ στην ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΟΧΙ στο ΦΙΑΣΚΟ


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 2-10-2012

 Αριθμ. Δ.Τ.: 009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΝΑΙ στην ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΟΧΙ στο ΦΙΑΣΚΟ


Ποιος είπε ότι δεν δουλεύει γρήγορα το Ελληνικό Κράτος; Πρώτο σε παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα αποδεικνύεται το Υπουργείο Παιδείας, παραδειγματίζοντας όλα τα υπόλοιπα Υπουργεία για τον ενδεδειγμένο τρόπο εργασίας ! Συγκεκριμένα:

Μετά από 30 χρόνια απραξίας, η νέα Ηγεσία του Υπουργείου έλυσε το ζήτημα της Αξιολόγησης μέσα σε ένα (1) μήνα … Στις 17 Αυγούστου 2012 εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση για τη «Συγκρότηση Επιτροπής για την κατάθεση πρότασης για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του έργου του εκπαιδευτικού» που θα έπρεπε να ολοκληρώσει και τις εργασίες της (μεταξύ των οποίων ήταν και η σύνταξη σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος), και να καταθέσει τη σχετική πρόταση στον Υπουργό Παιδείας μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου. Το Σάββατο 29/9 ο Υπουργός ανακοινώνει ότι θα υπάρξει και … ερωτηματολόγιο. Την Δευτέρα 1/10 το ερωτηματολόγιο δημοσιοποιείται και την Τρίτη 2/10 αποστέλλεται εγκύκλιος στα σχολεία με προτροπή να συμμετάσχουν οι εκπαιδευτικοί, ατομικά και ανώνυμα, μέσα σε αποκλειστική διορία μιας βδομάδας, γιατί το Νομοσχέδιο θα κατατεθεί αμέσως μετά (στα μέσα Οκτωβρίου)…

ΕΥΓΕ, μπράβο και θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές !!!

Έχουμε όμως κάποιες εύλογες (νομίζουμε) απορίες:

1.     Με ποια …αξιολογικά κριτήρια επιλέχθηκαν τα πρόσωπα της «Επιστημονικής Επιτροπής Ειδικών – Εμπειρογνωμόνων» που αποφάνθηκαν για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα ;

2.     Με ποιον ακριβώς τρόπο το Υπουργείο «αξιοποιεί την εμπειρία των παραγόντων που διαμορφώνουν την εκπαιδευτική πραγματικότητα…» όταν από την Επιτροπή απουσιάζουν εντελώς οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των Εκπαιδευτικών Λειτουργών ;

3.     Ποιος είναι ο …Αξιολογητής του παραδοθέντος έργου της Επιτροπής Αξιολόγησης ;

4.     Εφόσον η Επιτροπή έχει ήδη καταθέσει το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος (την Κυριακή 30/9) για την αξιολόγηση, προς τι η μεταγενέστερη συμπλήρωση ερωτηματολογίων;

5.     Ποιος θα συλλέξει και θα επεξεργασθεί τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου ενός «…καθολικού πεδίου έρευνας και συμμετοχής των 156.812 μονίμων εκπαιδευτικών και των αναπληρωτών…», πότε θα εξάγει συμπεράσματα, που θα τα παρουσιάσει, και πώς θα προλάβει να ενσωματωθεί το αποτέλεσμα της έρευνας όταν η προθεσμία υποβολής λήγει την Τρίτη 9-10-2012 (και ώρα 23:59 παρακαλώ !!), ενώ το … έτοιμο Προεδρικό Διάταγμα θα κατατεθεί «στα μέσα Οκτωβρίου», δηλαδή μια βδομάδα μετά ;;

6.     Πότε ακριβώς έγινε η «διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς και τους εκπροσώπους της Εκπαιδευτικής Κοινότητας…» και δεν το πήραμε χαμπάρι να συμμετάσχουμε ; Πότε ζητήθηκαν, πότε κατατέθηκαν και ποιες ήταν ακριβώς οι «…σχετικές προτάσεις των φορέων της εκπαίδευσης» που όφειλε να μελετήσει η Επιτροπή σύμφωνα με την Υ.Α. συγκρότησής της;

Είναι προφανές ότι ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορά την ουσία του Εκπαιδευτικού Έργου κατέληξε σε ένα μεγάλο ΦΙΑΣΚΟ, σε μια ανεκδιήγητη ΠΑΡΩΔΙΑ !! Και μάλιστα λοιδορώντας τον ίδιο τον Εκπαιδευτικό, τον «πρωταγωνιστή» της Εκπαίδευσης, που του ζητάνε να παίξει τον «κομπάρσο» για να γεμίσει το απελπιστικά άδειο πλάνο της παράστασης ...

Ναι, αναφερόμαστε στον ίδιο εκπαιδευτικό. Αυτόν που η σημερινή πολιτική ηγεσία απαξίωσε κοινωνικά και εξαθλίωσε οικονομικά. Τον εκπαιδευτικό που του καταπατούν τα εργασιακά δικαιώματα, του γκρεμίζουν το ασφαλιστικό, βάλουν κατά της σύνταξής του, προγραμματίζουν να τον σιτίσουν σε …στρατόπεδα, του στερούν την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Τον εκπαιδευτικό για τον οποίο ποτέ δεν μερίμνησε το διαλυμένο εκπαιδευτικό σύστημα, δεν του δίνει εφόδια και εργαλεία, δεν προβλέπει επιμορφώσεις. Τον εκπαιδευτικό που μέσα στη σάπια και ξεχαρβαλωμένη δομή της εκπαίδευσης παλεύει για να λειτουργήσει ένα σχολείο στην πλειοψηφία του ακατάλληλο κτιριακά, χωρίς υποδομές, χωρίς εξοπλισμό, με απαρχαιωμένα αναλυτικά προγράμματα, ανύπαρκτα ή ακατάλληλα βιβλία και τελευταία με ελλιπές προσωπικό.

Τώρα ξαφνικά του δίνουν αξία. Χρειάζονται επειγόντως …τη γνώμη του … Αλλά όχι μέσα από τα Συλλογικά Όργανα. Όχι φωνές παρακαλώ, όχι μαζώματα. Μη σπρώχνεστε και μη φωνασκείτε. Ένας – ένας. Ανώνυμα, μυστικά, ατομικά, ήσυχα-ήσυχα, και με …κλειδάριθμο… Τα υπόλοιπα είναι δουλειά των «Ειδικών – Εμπειρογνωμόνων». Ξέρουν αυτοί. Αυτοί και τα κομπιούτερ που θα βγάλουν τα …αποτελέσματα. Και ποιος θα αμφισβητήσει τους Ειδικούς και τα …Κομπιούτερ !!

Αν δεν ήταν τόσο κακοπαιγμένο το έργο, μπορεί να έβγαζε και λίγο γέλιο. Αλλά είναι κυριολεκτικά για κλάματα …. Και το τραγικότερο είναι ότι συνέπεσε ακριβώς με την δημοσιοποίηση της 50σέλιδης «Πρότασης για το νέο σύστημα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών λειτουργών» του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της …Κύπρου (Σεπτέμβριος 2012). Πότε παραδόθηκε η πρόταση του Υπουργείου στις Οργανώσεις των Εκπαιδευτικών και των Επιθεωρητών; Τον Απρίλιο του 2009 ! Και μετά από διάλογο το Υπουργείο κατέθεσε αναθεωρημένη πρόταση το Σεπτέμβριο του 2010. Η οποία μετά από νέο διάλογο κατατίθεται τώρα (2012) για να συζητηθεί αρχικά με τις εμπλεκόμενες Οργανώσεις και στη συνέχεια να προωθηθεί στο Συμβούλιο Παιδείας … Προφανώς οι Κύπριοι δεν διαθέτουν «Ειδικούς – Εμπειρογνώμονες», ούτε Κομπιούτερ, ούτε πολύ περισσότερο «Άμεση Δημοκρατία» με «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση». Είναι αναποτελεσματικοί οι άνθρωποι …!!

Παίζετε κύριοι «εν ού παικτοίς». Η αξιολόγηση είναι σοβαρότατο θέμα.

Εμείς λέμε ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ !

Αλλά, θα ξεκινήσετε από τις Δομές και τη Διοίκηση.

Θα εξασφαλίσετε το Θεσμικό Πλαίσιο και τους Στόχους της Εκπαίδευσης, την Εκπαιδευτική Πολιτική, τα Προγράμματα Σπουδών, τα Αναλυτικά Προγράμματα, τα Βιβλία, τα Μέσα, την Υλικοτεχνική Υποδομή, την Επιμόρφωση και στο τέλος ναι, να καταλήξετε και στον Εκπαιδευτικό.

Θα θέσετε όμως ως στόχο της Αξιολόγησης την υποστήριξη των υποληφθέντων (με καθοδήγηση και επιμόρφωση) ώστε να μπορέσουν και αυτοί να επιτελέσουν σωστά το έργο τους, και όχι την «τιμωρία» των «ενόχων», την εφεδρεία, την διαθεσιμότητα και την απόλυση.

ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ !!

Ως τότε, ψάξτε αλλού για συνεργάτη και συνένοχο στον υποκριτικό και ψεύτικο ηλεκτρονικό «διάλογό» σας.

·   ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΙΑΣΚΟ !!

·   Κανένας Εκπαιδευτικός δεν συμμετέχει στην κακοπαιγμένη Απάτη !

·   ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΦΙΑΣΚΟ ΤΩΝ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.

·   Όλοι οι εκπαιδευτικοί συσπειρώνονται γύρω από τα συλλογικά τους όργανα και καταθέτουν προτάσεις.

Μόνο ενωμένη, μαζικά και δυναμικά, η εκπαιδευτική κοινότητα θα αποτρέψει τις καταστροφικές, ανεύθυνες και τυχάρπαστες πολιτικές στο χώρο της Παιδείας που υπαγορεύονται από λογιστικές αλχημείες μνημονιακής έμπνευσης.


Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.



Τρίτη, 09 Οκτωβρίου 2012 10:23

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:Η πρόταση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ΜΟΝΟ ΣΤΟ ESOS

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Ετήσια , περιοδική και έκτακτη αξιολόγηση που δεν θα έχει τιμωρητικό (απολύσεις) χαρακτήρα αλλά βελτιωτικό περιλαμβάνει-σύμφωνα με «διπλά» διασταυρωμένες πληροφορίες του esos οι οποίες παράλληλα διέρρευσαν και σε ημερίδα για την αξιολόγηση το περασμένο Σάββατο- η πρόταση της Επιτροπής που όρισε ο υπουργός Παιδείας να συντάξει το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των 180.000 υπηρετούντων εκπαιδευτικών .
Η Επιτροπή προτείνει την διαδικασία της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης καθώς και την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας και του έργου των εκπαιδευτικών θα γίνεται από τα εξής στοιχεία:
1ον ατομικός φάκελος εκπαιδευτικού
2ον τεκμήρια του σχολείου
3ον παρατήρηση διδασκαλιών
4ον συνέντευξη.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα θα γίνεται ως προς το διοικητικό από τον Διευθυντή του σχολείου και ως προς το παιδαγωγικό/διδακτικό έργο από το Σχολικό Σύμβουλο (Ατομικός φάκελος+Εκθεση αυτοαξιολόγησης Σχολικής Μονάδας+Εκθεση Διευθυντή Σχολείου+ Εκθεση Σχολικού Συμβούλου)
Ένσταση στη αξιολογική κρίση μπορούν να κάνουν τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και ατ στελέχη της εκπαίδευσης.
Ενας ακόμη βασικός παράγοντας που θα παίξει ρόλο στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι και οι ιδιαιτερότητας της σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετούν.
ΕΤΗΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:Η ετήσια αξιολόγηση θα συνδεθεί με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας και θα είναι προαιρετική.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Η περιοδική αξιολόγηση θα συνδεθεί με την προαγωγή των εκπαιδευτικών στον επόμενο βαθμό ή με την υποψηφιότητα για την κατάληψη στελέχους στην εκπαίδευση.
ΠΟΙΟΙ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟ: Στον επόμενο βαθμό θα προάγονται οι εκπαιδευτικοί που κατά την αξιολόγηση θα κριθούν ως επαρκείς, σύμφωνα με το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο.
ΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ: Οσοι εκπαιδευτικοί χαρακτηριστούν πολύ καλοί ή εξαιρετικοί θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον βαθμό-χαρακτηρισμό ως επιπλέον προσόν για την διεκδίκηση θέσης στελέχους. .
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Οι εκπαιδευτικοί που για οποιοδήποτε λόγο υπάρχει το ερώτημα της ανεπάρκειας (για παράδειγμα υπάρχουν διαμαρτυρίες γονέων ότι δεν αποδίδει στην τάξη) θα αξιολογούνται εκτάκτως .
ΟΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ: Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες 'όσοι εκπαιδευτικοί κριθούν ανεπαρκείς θα υποχρεώνονται σε μετάταξη σε διοικητική υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας ή άλλου υπουργείου.
ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: Το υπουργείο - το ανακοίνωσε πρόσφατα και ο υπουργός- ιδρύει Ανεξάρτητη Δημόσια Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) η οποία θα εποπτεύει τη διαδικασία της αξιολόγησης σε όλη την Ελλάδα.
ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ: Η Επιτροπή προτείνει επίσης τη δημιουργία Δικτύου Πληροφόρησης της ΑΕΕ , το οποίο θα λειτουργεί σε πανελλαδικό επίπεδο , το οποίο θα επεξεργάζεται τα δεδομένα των σχολικών μονάδων, την υποστήριξη των Σχολικών Συμβούλων και την άμεση διαρκή ενημέρωση του υπουργείου Παιδείας σε κεντρικό επίπεδο.
Η Επιτροπή προτείνει να έχει τριετή δοκιμαστική εφαρμογή το νέο σύστημα αξιολόγησης , κάτι όμως που ενδεχομένως να μην το δεχθεί η κυβέρνηση, δεδομένου ότι η «τρόικα» ζητά άμεση αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Τα μέλη της επιτροπής έχουν ως εξής:
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΌΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
i) Ματσαγγούρας Ηλίας, Καθηγητής ΕΚΠΑ, ως Πρόεδρος
ii) Ανδρεαδάκης Νικόλαος, επ. Καθηγητής Παν. Κρήτης, ως Αντιπρόεδρος
iii) Γιαλούρης Παρασκευάς, Σχολικός Σύμβουλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως μέλος,
iv) Πασιάς Γεώργιος, επ. Καθηγητής ΕΚΠΑ, ως μέλος,
v) Κουλουμπαρίτση Αλεξάνδρα, π. Σύμβουλος Π.Ι., ως μέλος,
vi) Λουκέρης Διονύσιος, Σύμβουλος Β΄ Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α., ως μέλος,
vii) Ζουγανέλη Αικατερίνη, π. Πάρεδρος Π.Ι., ως μέλος,
viii) Σαλτερής Νικόλαος, Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε., ως μέλος,
ix) Ο Διευθυντής Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α., ως μέλος,
x) Ο Διευθυντής Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α., ως μέλος.
Γραμματέας της Επιστημονικής Επιτροπής ορίζεται η κ. Συρίου Ιωάννα, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ 06 με αναπληρώτρια τη Μαρία Λιβανίου εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ07.
Το Έργο της Επιστημονικής Επιτροπής ήτανι:
i) η μελέτη του σχετικού με την αξιολόγηση νομοθετικού πλαισίου,
ii) η μελέτη των σχεδίων και προτάσεων που έχουν εκπονηθεί μέχρι σήμερα σε υπηρεσιακό επίπεδο για θέματα αξιολόγησης,
iii) η μελέτη σχετικών προτάσεων των φορέων της εκπαίδευσης,
iv) η διαμόρφωση ερωτηματολογίου βασικών αρχών αξιολόγησης προκειμένου να ερωτηθεί σχετικά η εκπαιδευτική κοινότητα.
v) ο σχεδιασμός και η σύνταξη σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του έργου του εκπαιδευτικού.
Η Επιστημονική Επιτροπή ολοκλήρωσε τις εργασίες της στις 30 Σεπτεμβρίου.



Αθήνα, 5-10-2012

 Αριθμ. Δ.Τ.: 011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πρόγραμμα δράσης και κινητοποιήσεων ενάντια στα αντιλαϊκά μέτρα

Μετά την άνευ όρων παράδοση της Κυβέρνησης στις απαιτήσεις της Τρόικας και την ολομέτωπη επίθεση στους εργαζομένους, το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. προχωρά στην οργάνωση του παρακάτω προγράμματος δράσης και κινητοποιήσεων:

1. Συμμετοχή στο Πανεργατικό Συλλαλητήριο Διαμαρτυρίας ενάντια στα αντιλαϊκά μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση - που διοργανώνει η ΑΔΕΔΥ σε συνεργασία με τη ΓΣΕΕ, τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012, στις 06:00 μ.μ. στο Σύνταγμα (Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας).

2. Συμμετοχή στο Πανεργατικό Συλλαλητήριο Διαμαρτυρίας με αφορμή την επίσκεψη της Γερμανίδας Καγκελαρίου Άνγκελας Μέρκελ, που διοργανώνει η ΑΔΕΔΥ σε συνεργασία με τη ΓΣΕΕ, την Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012, στις 01:00 μ.μ. στο Σύνταγμα.

3. Διοργάνωση κινηματικών δράσεων (νέα απογευματινά Συλλαλητήρια) κατόπιν συνεννόησης και συνεργασία με τις άλλες Ομοσπονδίες και την ΑΔΕΔΥ, ανάλογα με τις εξελίξεις, και στην πορεία προς τη νέα Γενική Απεργία.

4. Συμμετοχή στην 24ωρη Γενική Απεργία της ΑΔΕΔΥ την ημέρα συζήτησης και ψήφισης των αντιλαϊκών μέτρων στη βουλή, που θίγουν άμεσα και για πολλοστή φορά τα οικονομικά, τα συνταξιοδοτικά και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, των δημοσίων υπαλλήλων αλλά και του συνόλου των εργαζομένων.

Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. καλεί τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε μαζική συμμετοχή και στήριξη των κινητοποιήσεων ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης, που οδηγεί τους εκπαιδευτικούς, τους δημοσίους υπαλλήλους και το σύνολο των εργαζομένων σε μισθολογικό μαρασμό, σε συνταξιοδοτικό αφανισμό, στην κατεδάφιση του κοινωνικού κράτους και σε εργασιακό μεσαίωνα.

Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. καλεί τις κατά τόπους ενώσεις των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. να ενημερώσουν και να κινητοποιήσουν τους συναδέλφους σε όλα τα σχολεία. Δεν μπορούν άλλο οι εργαζόμενοι να τηρούν παθητική και μοιρολατρική στάση στην πρωτοφανούς αγριότητας επίθεση που δέχονται.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ

ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.




Δεν υπάρχουν σχόλια: