Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΡΓΩ

ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΡΓΩ
του Γιάννη Αντωνιάδη
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ:
-  ότι μέσα σε 3 χρόνια έχω χάσει το 40%-60% των αποδοχών μου/της αγοραστικής μου δύναμης.
-  ότι εδώ και μήνες δεν έχουν σταματήσει να με συκοφαντούν, να με ξεφτιλίζουν,  να υποβιβάζουν το ρόλο μου ως δασκάλου και παιδαγωγού.
-  Την πρωτοφανή, αντισυνταγματική & εξεφτιλιστική “προληπτική” επιστράτευσή μου τον Ιούνιο.
-  Την καταστρατήγηση κάθε έννοιας νομιμότητας με τις υποχρεωτικές μετατάξεις, την αδιαφάνεια και την παράνομη παράκαμψη των αρμοδίων οργάνων (ΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ).
-  Την αναστάτωση χιλιάδων συναδέλφων με την “ανώνυμη” ανακοίνωση 6000 τεχνητών υπεραριθμιών, με το “ράβε-ξήλωνε” των ωρολογίων προγραμμάτων γυμνασίου-λυκείου και προπαντός,
-  τη διαθεσιμότητα (=απόλυση) εν μιά νυκτί 2.122 συναδέλφων μου, ότι μία συνάδελφός μου στη Λάρισα με σοβαρά προβλήματα καρδιάς πέθανε μία μέρα αφού της ανακοινώθηκε ότι δεν εξαιρείται, ότι άλλος συνάδελφός μου αυτοκτόνησε, λόγω οικονομικών προβλημάτων, ότι μία άλλη συνάδελφος σε διαθεσιμότητα έκανε απόπειρα και κάποια άλλη, πριν λίγες μέρες, πήδηξε από το μπαλκόνι και σκοτώθηκε.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΟΤΙ:
-  Αύριο-μεθαύριο δεν θα είμαι και εγώ ένας από αυτούς που θα απολυθούν ή θα μεταταχθούν ή μετατεθούν χωρίς τη θέλησή μου.
-  Αύριο-μεθαύριο δεν θα είμαι εγώ που θα αναγκαστώ να μετακινούμαι ανάμεσα σε 3, 4, 5 και 6 σχολεία ακόμα και σε διαφορετικούς νομούς.
-  Δεν θα ζω με το άγχος της υπεραριθμίας, δεν θα με πειράζει να οδηγούμαι σε συγκρούσεις με συναδέλφους για το ωράριο.
-  Τα χειρότερα δήθεν τέλειωσαν, ότι αυτοί που θα απολυθούν στη συνέχεια θα είναι από άλλους μόνον κλάδους, ή οι “επίορκοι”, όσοι μπήκαν από την “πίσω πόρτα”, όσοι δεν έχουν έργο ή τυπικά προσόντα. (Από αυτούς που απολύθηκαν περίπου οι 250 είχαν μεταπτυχιακά και διδακτορικά, και όλοι “διαγράφηκαν” ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά ή όχι εργάστηκαν).
-  ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ, μετά από όσα έκαναν το καλοκαίρι, ΣΤΕΛΝΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΓΙΑΤΙ ΕΞΟΡΓΙΖΟΜΑΙ
-  από τις προκλητικές και απαξιωτικές δηλώσεις του Αρβανιτόπουλου, του  Πάγκαλου, του Κεδίκογλου και ιδίως του Άδωνι Γεωργιάδη (ραδιόφωνο REAL-FM, 11-9-13): “...οι καθηγητές είναι απομονωμένοι από την κοινωνία... συμφωνώ απολύτως με τον κ. Αρβανιτόπουλο ότι δεν πρέπει να γίνει επιστράτευση, κάπου τους “βόλεψε”  η επιστράτευση τον καλοκαίρι και γλύτωσαν την μήνi της Κοινωνίας...” (!!)
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΨΕΥΤΕΣ
-  ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ (κυβέρνηση-δημοσιογράφους) ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΟΤΙ, εκεί που με έχουν καταντήσει οικονομικά, ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ, ακόμη κι αν το θέλω.
-  ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ που θέλουν να με εκφοβίσουν ότι δήθεν δεν γίνεται τίποτα ό,τι και να κάνω.
ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ
ΘΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: