Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΝΑΙ στην ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΟΧΙ στο ΦΙΑΣΚΟ


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 2-10-2012

 Αριθμ. Δ.Τ.: 009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΝΑΙ στην ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΟΧΙ στο ΦΙΑΣΚΟ


Ποιος είπε ότι δεν δουλεύει γρήγορα το Ελληνικό Κράτος; Πρώτο σε παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα αποδεικνύεται το Υπουργείο Παιδείας, παραδειγματίζοντας όλα τα υπόλοιπα Υπουργεία για τον ενδεδειγμένο τρόπο εργασίας ! Συγκεκριμένα:

Μετά από 30 χρόνια απραξίας, η νέα Ηγεσία του Υπουργείου έλυσε το ζήτημα της Αξιολόγησης μέσα σε ένα (1) μήνα … Στις 17 Αυγούστου 2012 εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση για τη «Συγκρότηση Επιτροπής για την κατάθεση πρότασης για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του έργου του εκπαιδευτικού» που θα έπρεπε να ολοκληρώσει και τις εργασίες της (μεταξύ των οποίων ήταν και η σύνταξη σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος), και να καταθέσει τη σχετική πρόταση στον Υπουργό Παιδείας μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου. Το Σάββατο 29/9 ο Υπουργός ανακοινώνει ότι θα υπάρξει και … ερωτηματολόγιο. Την Δευτέρα 1/10 το ερωτηματολόγιο δημοσιοποιείται και την Τρίτη 2/10 αποστέλλεται εγκύκλιος στα σχολεία με προτροπή να συμμετάσχουν οι εκπαιδευτικοί, ατομικά και ανώνυμα, μέσα σε αποκλειστική διορία μιας βδομάδας, γιατί το Νομοσχέδιο θα κατατεθεί αμέσως μετά (στα μέσα Οκτωβρίου)…

ΕΥΓΕ, μπράβο και θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές !!!

Έχουμε όμως κάποιες εύλογες (νομίζουμε) απορίες:

1.     Με ποια …αξιολογικά κριτήρια επιλέχθηκαν τα πρόσωπα της «Επιστημονικής Επιτροπής Ειδικών – Εμπειρογνωμόνων» που αποφάνθηκαν για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα ;

2.     Με ποιον ακριβώς τρόπο το Υπουργείο «αξιοποιεί την εμπειρία των παραγόντων που διαμορφώνουν την εκπαιδευτική πραγματικότητα…» όταν από την Επιτροπή απουσιάζουν εντελώς οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των Εκπαιδευτικών Λειτουργών ;

3.     Ποιος είναι ο …Αξιολογητής του παραδοθέντος έργου της Επιτροπής Αξιολόγησης ;

4.     Εφόσον η Επιτροπή έχει ήδη καταθέσει το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος (την Κυριακή 30/9) για την αξιολόγηση, προς τι η μεταγενέστερη συμπλήρωση ερωτηματολογίων;

5.     Ποιος θα συλλέξει και θα επεξεργασθεί τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου ενός «…καθολικού πεδίου έρευνας και συμμετοχής των 156.812 μονίμων εκπαιδευτικών και των αναπληρωτών…», πότε θα εξάγει συμπεράσματα, που θα τα παρουσιάσει, και πώς θα προλάβει να ενσωματωθεί το αποτέλεσμα της έρευνας όταν η προθεσμία υποβολής λήγει την Τρίτη 9-10-2012 (και ώρα 23:59 παρακαλώ !!), ενώ το … έτοιμο Προεδρικό Διάταγμα θα κατατεθεί «στα μέσα Οκτωβρίου», δηλαδή μια βδομάδα μετά ;;

6.     Πότε ακριβώς έγινε η «διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς και τους εκπροσώπους της Εκπαιδευτικής Κοινότητας…» και δεν το πήραμε χαμπάρι να συμμετάσχουμε ; Πότε ζητήθηκαν, πότε κατατέθηκαν και ποιες ήταν ακριβώς οι «…σχετικές προτάσεις των φορέων της εκπαίδευσης» που όφειλε να μελετήσει η Επιτροπή σύμφωνα με την Υ.Α. συγκρότησής της;

Είναι προφανές ότι ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορά την ουσία του Εκπαιδευτικού Έργου κατέληξε σε ένα μεγάλο ΦΙΑΣΚΟ, σε μια ανεκδιήγητη ΠΑΡΩΔΙΑ !! Και μάλιστα λοιδορώντας τον ίδιο τον Εκπαιδευτικό, τον «πρωταγωνιστή» της Εκπαίδευσης, που του ζητάνε να παίξει τον «κομπάρσο» για να γεμίσει το απελπιστικά άδειο πλάνο της παράστασης ...

Ναι, αναφερόμαστε στον ίδιο εκπαιδευτικό. Αυτόν που η σημερινή πολιτική ηγεσία απαξίωσε κοινωνικά και εξαθλίωσε οικονομικά. Τον εκπαιδευτικό που του καταπατούν τα εργασιακά δικαιώματα, του γκρεμίζουν το ασφαλιστικό, βάλουν κατά της σύνταξής του, προγραμματίζουν να τον σιτίσουν σε …στρατόπεδα, του στερούν την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Τον εκπαιδευτικό για τον οποίο ποτέ δεν μερίμνησε το διαλυμένο εκπαιδευτικό σύστημα, δεν του δίνει εφόδια και εργαλεία, δεν προβλέπει επιμορφώσεις. Τον εκπαιδευτικό που μέσα στη σάπια και ξεχαρβαλωμένη δομή της εκπαίδευσης παλεύει για να λειτουργήσει ένα σχολείο στην πλειοψηφία του ακατάλληλο κτιριακά, χωρίς υποδομές, χωρίς εξοπλισμό, με απαρχαιωμένα αναλυτικά προγράμματα, ανύπαρκτα ή ακατάλληλα βιβλία και τελευταία με ελλιπές προσωπικό.

Τώρα ξαφνικά του δίνουν αξία. Χρειάζονται επειγόντως …τη γνώμη του … Αλλά όχι μέσα από τα Συλλογικά Όργανα. Όχι φωνές παρακαλώ, όχι μαζώματα. Μη σπρώχνεστε και μη φωνασκείτε. Ένας – ένας. Ανώνυμα, μυστικά, ατομικά, ήσυχα-ήσυχα, και με …κλειδάριθμο… Τα υπόλοιπα είναι δουλειά των «Ειδικών – Εμπειρογνωμόνων». Ξέρουν αυτοί. Αυτοί και τα κομπιούτερ που θα βγάλουν τα …αποτελέσματα. Και ποιος θα αμφισβητήσει τους Ειδικούς και τα …Κομπιούτερ !!

Αν δεν ήταν τόσο κακοπαιγμένο το έργο, μπορεί να έβγαζε και λίγο γέλιο. Αλλά είναι κυριολεκτικά για κλάματα …. Και το τραγικότερο είναι ότι συνέπεσε ακριβώς με την δημοσιοποίηση της 50σέλιδης «Πρότασης για το νέο σύστημα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών λειτουργών» του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της …Κύπρου (Σεπτέμβριος 2012). Πότε παραδόθηκε η πρόταση του Υπουργείου στις Οργανώσεις των Εκπαιδευτικών και των Επιθεωρητών; Τον Απρίλιο του 2009 ! Και μετά από διάλογο το Υπουργείο κατέθεσε αναθεωρημένη πρόταση το Σεπτέμβριο του 2010. Η οποία μετά από νέο διάλογο κατατίθεται τώρα (2012) για να συζητηθεί αρχικά με τις εμπλεκόμενες Οργανώσεις και στη συνέχεια να προωθηθεί στο Συμβούλιο Παιδείας … Προφανώς οι Κύπριοι δεν διαθέτουν «Ειδικούς – Εμπειρογνώμονες», ούτε Κομπιούτερ, ούτε πολύ περισσότερο «Άμεση Δημοκρατία» με «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση». Είναι αναποτελεσματικοί οι άνθρωποι …!!

Παίζετε κύριοι «εν ού παικτοίς». Η αξιολόγηση είναι σοβαρότατο θέμα.

Εμείς λέμε ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ !

Αλλά, θα ξεκινήσετε από τις Δομές και τη Διοίκηση.

Θα εξασφαλίσετε το Θεσμικό Πλαίσιο και τους Στόχους της Εκπαίδευσης, την Εκπαιδευτική Πολιτική, τα Προγράμματα Σπουδών, τα Αναλυτικά Προγράμματα, τα Βιβλία, τα Μέσα, την Υλικοτεχνική Υποδομή, την Επιμόρφωση και στο τέλος ναι, να καταλήξετε και στον Εκπαιδευτικό.

Θα θέσετε όμως ως στόχο της Αξιολόγησης την υποστήριξη των υποληφθέντων (με καθοδήγηση και επιμόρφωση) ώστε να μπορέσουν και αυτοί να επιτελέσουν σωστά το έργο τους, και όχι την «τιμωρία» των «ενόχων», την εφεδρεία, την διαθεσιμότητα και την απόλυση.

ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ !!

Ως τότε, ψάξτε αλλού για συνεργάτη και συνένοχο στον υποκριτικό και ψεύτικο ηλεκτρονικό «διάλογό» σας.

·   ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΙΑΣΚΟ !!

·   Κανένας Εκπαιδευτικός δεν συμμετέχει στην κακοπαιγμένη Απάτη !

·   ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΦΙΑΣΚΟ ΤΩΝ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.

·   Όλοι οι εκπαιδευτικοί συσπειρώνονται γύρω από τα συλλογικά τους όργανα και καταθέτουν προτάσεις.

Μόνο ενωμένη, μαζικά και δυναμικά, η εκπαιδευτική κοινότητα θα αποτρέψει τις καταστροφικές, ανεύθυνες και τυχάρπαστες πολιτικές στο χώρο της Παιδείας που υπαγορεύονται από λογιστικές αλχημείες μνημονιακής έμπνευσης.


Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.



Τρίτη, 09 Οκτωβρίου 2012 10:23

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:Η πρόταση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ΜΟΝΟ ΣΤΟ ESOS

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Ετήσια , περιοδική και έκτακτη αξιολόγηση που δεν θα έχει τιμωρητικό (απολύσεις) χαρακτήρα αλλά βελτιωτικό περιλαμβάνει-σύμφωνα με «διπλά» διασταυρωμένες πληροφορίες του esos οι οποίες παράλληλα διέρρευσαν και σε ημερίδα για την αξιολόγηση το περασμένο Σάββατο- η πρόταση της Επιτροπής που όρισε ο υπουργός Παιδείας να συντάξει το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των 180.000 υπηρετούντων εκπαιδευτικών .
Η Επιτροπή προτείνει την διαδικασία της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης καθώς και την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας και του έργου των εκπαιδευτικών θα γίνεται από τα εξής στοιχεία:
1ον ατομικός φάκελος εκπαιδευτικού
2ον τεκμήρια του σχολείου
3ον παρατήρηση διδασκαλιών
4ον συνέντευξη.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα θα γίνεται ως προς το διοικητικό από τον Διευθυντή του σχολείου και ως προς το παιδαγωγικό/διδακτικό έργο από το Σχολικό Σύμβουλο (Ατομικός φάκελος+Εκθεση αυτοαξιολόγησης Σχολικής Μονάδας+Εκθεση Διευθυντή Σχολείου+ Εκθεση Σχολικού Συμβούλου)
Ένσταση στη αξιολογική κρίση μπορούν να κάνουν τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και ατ στελέχη της εκπαίδευσης.
Ενας ακόμη βασικός παράγοντας που θα παίξει ρόλο στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι και οι ιδιαιτερότητας της σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετούν.
ΕΤΗΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:Η ετήσια αξιολόγηση θα συνδεθεί με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας και θα είναι προαιρετική.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Η περιοδική αξιολόγηση θα συνδεθεί με την προαγωγή των εκπαιδευτικών στον επόμενο βαθμό ή με την υποψηφιότητα για την κατάληψη στελέχους στην εκπαίδευση.
ΠΟΙΟΙ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟ: Στον επόμενο βαθμό θα προάγονται οι εκπαιδευτικοί που κατά την αξιολόγηση θα κριθούν ως επαρκείς, σύμφωνα με το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο.
ΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ: Οσοι εκπαιδευτικοί χαρακτηριστούν πολύ καλοί ή εξαιρετικοί θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον βαθμό-χαρακτηρισμό ως επιπλέον προσόν για την διεκδίκηση θέσης στελέχους. .
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Οι εκπαιδευτικοί που για οποιοδήποτε λόγο υπάρχει το ερώτημα της ανεπάρκειας (για παράδειγμα υπάρχουν διαμαρτυρίες γονέων ότι δεν αποδίδει στην τάξη) θα αξιολογούνται εκτάκτως .
ΟΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ: Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες 'όσοι εκπαιδευτικοί κριθούν ανεπαρκείς θα υποχρεώνονται σε μετάταξη σε διοικητική υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας ή άλλου υπουργείου.
ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: Το υπουργείο - το ανακοίνωσε πρόσφατα και ο υπουργός- ιδρύει Ανεξάρτητη Δημόσια Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) η οποία θα εποπτεύει τη διαδικασία της αξιολόγησης σε όλη την Ελλάδα.
ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ: Η Επιτροπή προτείνει επίσης τη δημιουργία Δικτύου Πληροφόρησης της ΑΕΕ , το οποίο θα λειτουργεί σε πανελλαδικό επίπεδο , το οποίο θα επεξεργάζεται τα δεδομένα των σχολικών μονάδων, την υποστήριξη των Σχολικών Συμβούλων και την άμεση διαρκή ενημέρωση του υπουργείου Παιδείας σε κεντρικό επίπεδο.
Η Επιτροπή προτείνει να έχει τριετή δοκιμαστική εφαρμογή το νέο σύστημα αξιολόγησης , κάτι όμως που ενδεχομένως να μην το δεχθεί η κυβέρνηση, δεδομένου ότι η «τρόικα» ζητά άμεση αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Τα μέλη της επιτροπής έχουν ως εξής:
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΌΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
i) Ματσαγγούρας Ηλίας, Καθηγητής ΕΚΠΑ, ως Πρόεδρος
ii) Ανδρεαδάκης Νικόλαος, επ. Καθηγητής Παν. Κρήτης, ως Αντιπρόεδρος
iii) Γιαλούρης Παρασκευάς, Σχολικός Σύμβουλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως μέλος,
iv) Πασιάς Γεώργιος, επ. Καθηγητής ΕΚΠΑ, ως μέλος,
v) Κουλουμπαρίτση Αλεξάνδρα, π. Σύμβουλος Π.Ι., ως μέλος,
vi) Λουκέρης Διονύσιος, Σύμβουλος Β΄ Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α., ως μέλος,
vii) Ζουγανέλη Αικατερίνη, π. Πάρεδρος Π.Ι., ως μέλος,
viii) Σαλτερής Νικόλαος, Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε., ως μέλος,
ix) Ο Διευθυντής Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α., ως μέλος,
x) Ο Διευθυντής Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α., ως μέλος.
Γραμματέας της Επιστημονικής Επιτροπής ορίζεται η κ. Συρίου Ιωάννα, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ 06 με αναπληρώτρια τη Μαρία Λιβανίου εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ07.
Το Έργο της Επιστημονικής Επιτροπής ήτανι:
i) η μελέτη του σχετικού με την αξιολόγηση νομοθετικού πλαισίου,
ii) η μελέτη των σχεδίων και προτάσεων που έχουν εκπονηθεί μέχρι σήμερα σε υπηρεσιακό επίπεδο για θέματα αξιολόγησης,
iii) η μελέτη σχετικών προτάσεων των φορέων της εκπαίδευσης,
iv) η διαμόρφωση ερωτηματολογίου βασικών αρχών αξιολόγησης προκειμένου να ερωτηθεί σχετικά η εκπαιδευτική κοινότητα.
v) ο σχεδιασμός και η σύνταξη σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του έργου του εκπαιδευτικού.
Η Επιστημονική Επιτροπή ολοκλήρωσε τις εργασίες της στις 30 Σεπτεμβρίου.



Αθήνα, 5-10-2012

 Αριθμ. Δ.Τ.: 011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πρόγραμμα δράσης και κινητοποιήσεων ενάντια στα αντιλαϊκά μέτρα

Μετά την άνευ όρων παράδοση της Κυβέρνησης στις απαιτήσεις της Τρόικας και την ολομέτωπη επίθεση στους εργαζομένους, το Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. προχωρά στην οργάνωση του παρακάτω προγράμματος δράσης και κινητοποιήσεων:

1. Συμμετοχή στο Πανεργατικό Συλλαλητήριο Διαμαρτυρίας ενάντια στα αντιλαϊκά μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση - που διοργανώνει η ΑΔΕΔΥ σε συνεργασία με τη ΓΣΕΕ, τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012, στις 06:00 μ.μ. στο Σύνταγμα (Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας).

2. Συμμετοχή στο Πανεργατικό Συλλαλητήριο Διαμαρτυρίας με αφορμή την επίσκεψη της Γερμανίδας Καγκελαρίου Άνγκελας Μέρκελ, που διοργανώνει η ΑΔΕΔΥ σε συνεργασία με τη ΓΣΕΕ, την Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012, στις 01:00 μ.μ. στο Σύνταγμα.

3. Διοργάνωση κινηματικών δράσεων (νέα απογευματινά Συλλαλητήρια) κατόπιν συνεννόησης και συνεργασία με τις άλλες Ομοσπονδίες και την ΑΔΕΔΥ, ανάλογα με τις εξελίξεις, και στην πορεία προς τη νέα Γενική Απεργία.

4. Συμμετοχή στην 24ωρη Γενική Απεργία της ΑΔΕΔΥ την ημέρα συζήτησης και ψήφισης των αντιλαϊκών μέτρων στη βουλή, που θίγουν άμεσα και για πολλοστή φορά τα οικονομικά, τα συνταξιοδοτικά και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, των δημοσίων υπαλλήλων αλλά και του συνόλου των εργαζομένων.

Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. καλεί τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε μαζική συμμετοχή και στήριξη των κινητοποιήσεων ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης, που οδηγεί τους εκπαιδευτικούς, τους δημοσίους υπαλλήλους και το σύνολο των εργαζομένων σε μισθολογικό μαρασμό, σε συνταξιοδοτικό αφανισμό, στην κατεδάφιση του κοινωνικού κράτους και σε εργασιακό μεσαίωνα.

Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. καλεί τις κατά τόπους ενώσεις των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. να ενημερώσουν και να κινητοποιήσουν τους συναδέλφους σε όλα τα σχολεία. Δεν μπορούν άλλο οι εργαζόμενοι να τηρούν παθητική και μοιρολατρική στάση στην πρωτοφανούς αγριότητας επίθεση που δέχονται.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ

ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.




Συλλαλητήριο Πρωτοβάθμιων Σωματείων Κορινθίας


Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΑΡΓΟΥΣ 17 - 19 ΚΟΡΙΝΘΟΣ 20 100
ΤΗΛ. – FAX:  27410  26860
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 8/10/ 2012 
 
                                          Α.Π. 130
 
ΠΡΟΣ:   ΣΧΟΛΕΙΑ  Α ΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
   ΚΟΙΝ.: 
 

 


Συλλαλητήριο Πρωτοβάθμιων Σωματείων Κορινθίας

 

ΤΡΙΤΗ 9/10  6 μ.μ. στα ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙΑ 

 

 

Οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι και οι άνεργοι δεν αντέχουμε  άλλο την καταστροφική & τιμωρητική πολιτική για τη χώρα & το λαό μας, την οποία επιβάλει η τρόικα & υπηρετεί με συνέπεια η κυβέρνηση. Η πολιτική της συνεχούς λιτότητας είναι αναποτελεσματική, εξαθλιώνει την κοινωνία και βουλιάζει στην ύφεση την οικονομία.

 

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ! 

 

Διαρκής αγώνας

για να μην ψηφιστούν τα νέα βάρβαρα  μέτρα,

για να ανατρέψουμε την πολιτική κυβέρνησης και τρόικας (ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ).

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Κατάλογος ιστοσελίδων για οτιδήποτε δωρεάν..

Στο υπέροχο genia700euro.pblogs.gr ανακαλύψαμε ένα κατάλογο με ιστοσελίδες που προσφέρουν οτιδήποτε δωρεάν.. ίσως η πληρέστερη αναφορά που είδαμε ποτέ


Εδώ  θα βρείτε.. διάφορα δωρεάν πράγματα, εκδηλώσεις , Ε-books , μεταχειρισμένα βιβλία, μεταχειρισμένα αντικείμενα , ζωάκια , δωρεάν φαγητό σε όλη την Ελλάδα , δωρεάν πρόγραμμα τηλεόρασης , δωρεάν διαμονή σε όλο τον κόσμα , δωρεάν μετάφραση κειμένων και ιστοσελίδων , δωρεάν πληροφορίες τηλεφώνων , δωρεάν online εγκυκλοπαίδειες και τόσα άλλα
απολαύστε το..

SITES ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ  ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

http://www.tzaba.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=28&Itemid=105
http://www.forfree.gr/thess/
http://jaba.gr/
http://www.cleverspending.gr/


ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
http://www.opencalendar.gr/portal/ocsm/freeEvents/rp/1


ΔΩΡΕΑΝ  ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ


ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚS KAI ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ
http://genia700euro.pblogs.gr/2010/06/646881.html


ΔΩΡΕΑΝ ΦΑΓΗΤΟ ΑΝΑ ΝΟΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
http://helping.gr/8DE911D1.el.aspx


ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
http://cebil.gr/channels.php


ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
http://blogs.pathfinder.gr/genia700euro/write/post?e=362314


ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
http://www.google.gr/language_tools?hl=el


ΔΩΡΕΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΛΕΦΏΝΩΝ
http://www.whitepages.gr/gr/


ΔΩΡΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ,ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
http://www.free.gr/get/index.php
http://www.dwrean.net/


ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΩΝ
http://diplodocs.gr/references.php


ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ FAX
http://www.myfax.com/free/


ΔΩΡΕΑΝ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ(ΑΘΗΝΑ)
http://www.pametheatro.gr/


ΔΩΡΕΑΝ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
http://genia700euro.pblogs.gr/2009/05/454099.html


ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΓΟΝΩΝ
http://www.myp2p.eu/


ΔΩΡΕΑΝ ON LINE ΤΑΙNIEΣ ΣΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
http://genia700euro.pblogs.gr/2009/07/dwrean-online-tainies-seires-kai-alla-polla.html


ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
http://dwsepare.ning.com/


ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
http://ypotrofies.gr/?lang=el


ΔΩΡΕΑΝ ΟΝ LINE NAVIGATOR
http://www.viamichelin.com/tpl/hme/MaHomePage.htm


ΔΩΡΕΑΝ ΑΣΥΡΜΑΤΟ  INTERNET
http://free-wifi.gr/

ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΏΝ ΜΕΣΩ INTERNET
http://genia700euro.pblogs.gr/2010/04/608808.html

Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 2-10-2012

 Αριθμ. Δ.Τ.: 010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών

«Πάρτε θέση για τους Εκπαιδευτικούς»

 

Η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών θεσμοθετήθηκε από την UNESCO να γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Οκτωβρίου, με σκοπό να προβληθεί ο σημαντικός ρόλος που διαδραματίζουν οι εκπαιδευτικοί στην παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα.

Το σύνθημα του φετινού εορτασμού είναι «Take a stand for teachers», και σε ελεύθερη απόδοση: «Πάρτε θέση για τους Εκπαιδευτικούς».

Γιατί πρέπει όλοι μας να «πάρουμε θέση για τους εκπαιδευτικούς»;

Επειδή πρέπει να συνειδητοποιήσουμε τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν στην οικοδόμηση του μέλλοντος «…με την καλλιέργεια των μελλοντικών γενεών, διασφαλίζοντας έτσι την βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών» (Fred van Leeuwen, Γενικός Γραμματέας της «Διεθνούς Εκπαίδευσης»).

Επειδή οι εκπαιδευτικοί εξασκούν το λειτούργημά τους μέσα σε ένα υποβαθμισμένο οικονομικό και κοινωνικό πλαίσιο και κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, οι οποίες υποβαθμίζονται ολοένα και περισσότερο σε πολλά μέρη του κόσμου.

Επειδή οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο ισχυρίζονται ότι υποστηρίζουν τις αξίες και τις αρχές που περιλαμβάνονται στις Συστάσεις των Συνόδων της UNESCO για τους εκπαιδευτικούς, αλλά πολλές από αυτές εφαρμόζουν πολιτικές που τις καταστρατηγούν.

Επειδή η Ελπίδα και η Προσδοκία για ένα καλύτερο βιοτικό επίπεδο των λαών βασίζεται απόλυτα στην ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ των νέων τους, και αυτή δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς αφοσιωμένους εκπαιδευτικούς, στους οποίους θα πρέπει να εξασφαλίσουμε τις κατάλληλες συνθήκες εργασίας και να τους δώσουμε τα απαραίτητα κίνητρα.

Πέρα από την αποτελεσματική μετάδοση του καθαρά γνωστικού αντικειμένου, ο εκπαιδευτικός συμβάλλει αποφασιστικά στη διαμόρφωση του χαρακτήρα και της κριτικής σκέψης των μαθητών, τους εμπνέει την συνεργασία, τους καθοδηγεί στη μέθοδο προσέγγισης και επεξεργασίας των πληροφοριών μέσα από διάφορες πηγές, στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων, στη διαμόρφωση προσωπικής άποψης, στη λήψη συνειδητών αποφάσεων και επιλογών. Ο εκπαιδευτικός επηρεάζει αποφασιστικά τη διαμόρφωση του αυριανού πολίτη προς όφελος όλης της κοινωνίας, που μόνο έτσι θα μπορεί να ελπίζει σε ανάπτυξη και να προσδοκά ένα καλύτερο μέλλον.

Για να μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτός ο σκοπός, θα πρέπει να παρασχεθούν στον εκπαιδευτικό όλα τα απαραίτητα εφόδια για να αφοσιωθεί απερίσπαστος στο έργο του, δηλαδή κοινωνική αναγνώριση της προσφοράς του, ασφαλές και σταθερό εργασιακό πλαίσιο, εργαλεία (βιβλία, διδακτικό υλικό και υλικοτεχνική υποδομή), επιστημονική καθοδήγηση, μετεκπαίδευση - κατάρτιση, επιμόρφωση, κίνητρα, επαγγελματική εξέλιξη.

Δηλαδή, ακριβώς ότι παρέχεται στους Έλληνες Εκπαιδευτικούς σήμερα ….

«Οι Εκπαιδευτικοί ... τελικά προσδιορίζουν τη συλλογική μας ικανότητα να καινοτομούμε, να ανακαλύπτουμε, να βρίσκουμε λύσεις για το αύριο. Τίποτα δεν αντικαθιστά ποτέ ένα καλό Δάσκαλο. Δεν υπάρχει τίποτε σημαντικότερο από το να τους υποστηρίξουμε … Περιμένουμε πολλά από τους εκπαιδευτικούς, που με τη σειρά τους, έχουν δικαίωμα να περιμένουν το ίδιο πολλά από όλους μας …» (Irina Bokova, Γενική Διευθύντρια της UNESCO).

 

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 17-9-2012

 Αριθμ. Δ.Τ.: 007

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Καλημέρα Χαρά – Καληνύχτα Δημοσιογραφία

Το Φάντασμα του Γκαίμπελς σε Ημερησία προβολή


ΦΑΜΠΡΙΚΑ άθλιας κατασυκοφάντησης της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.) και των Εκπαιδευτικών που την υπηρετούν έστησαν οι γνωστές – άγνωστες συντεχνίες που διατυμπανίζουν ότι η δημόσια δωρεάν Παιδεία οφείλει να είναι «12χρονη υποχρεωτική ΓΕΝΙΚΗ Εκπαίδευση», και η Επαγγελματική Εκπαίδευση να είναι ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗ !!

Κορυφαία εκδήλωση αυτού του σχεδίου ήταν η προβοκατόρικη «είδηση» – «κοινωνικό  άρθρο» με τίτλο «”Φάμπρικα” διορισμών με μαθητές – φαντάσματα, Απώλειες 400 εκατ. ετησίως» της δημοσιογράφου κας Χαράς Καλημέρη στην Ημερησία της 8-9-2012.

Σύμφωνα με το συκοφαντικό αυτό δημοσίευμα η συνωμοτική «φάμπρικα» έδρασε «κάτω από τη μύτη του Υπουργείου Παιδείας» και «δημιούργησε» χιλιάδες θέσεις εκπαιδευτικών σε Επαγγελματικά Λύκεια και Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ.), με την «κατασκευή αχρείαστων τμημάτων», με τρικ πολλαπλών εγγραφών των ίδιων μαθητών σε διαφορετικές ειδικότητες ή και σε διαφορετικά ΕΠΑ.Λ., με μετανάστες μαθητές «φαντάσματα» που εγγράφονταν στα ΕΠΑ.Λ. προσκομίζοντας πλαστά πιστοποιητικά προκειμένου να αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια. Τέλος, υποστηρίζει ότι το κόστος της «μαύρης τρύπας» που δημιουργήθηκε από αυτές τις στρεβλώσεις του εκπαιδευτικού συστήματος «κυρίως στην τεχνική εκπαίδευση» ανέρχεται σε 400 εκατ. ευρώ ετησίως ….!!

Ούτε λίγο, ούτε πολύ, κατηγορείται το σύνολο της Εκπαιδευτικής Κοινότητας της Τ.Ε.Ε., Εκπαιδευτικοί, Στελέχη της εκπαίδευσης (Διευθυντές Σχολείων), και η Διοίκησή της, Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Περιφερειακοί Διευθυντές (ακόμη και η Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι υπεύθυνη γιατί δεν ανακάλυψε τη ρεμούλα που είχε σκαρωθεί «κυριολεκτικά κάτω από τη μύτη της» σε Πανελλαδική κλίμακα) για σοβαρότατα πειθαρχικά παραπτώματα και ειδεχθή ποινικά αδικήματα και κακουργηματικές πράξεις, κατά συρροή και εξακολούθηση, για σύσταση συμμορίας, για πλαστογραφίες, για απάτες, για παραποιήσεις στοιχείων, για απιστία κατά του Δημοσίου, για διασπάθιση δημόσιου χρήματος, για αποδοχή πλαστών πιστοποιητικών ως γνησίων και συνέργια σε παράνομη απόκτηση ιθαγένειας από μετανάστες που δεν την δικαιούνται !!

Η απάντησή μας είναι μία:

Αν έχετε συγκεκριμένα στοιχεία για τα όσα ανήκουστα καταγγέλλετε, οφείλετε να τα παραδώσετε ΑΜΕΣΑ στον Εισαγγελέα !!

Η εικόνα όμως που έχουμε εμείς που υπηρετούμε καθημερινά την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση είναι τελείως διαφορετική και αποδεικνύει ότι όλα τα παραπάνω είναι απολύτως ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ και ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ:

·     Έχουμε σχολεία που βουλιάζουν από μαθητές και σε πολλές περιπτώσεις σταματούν τις εγγραφές μαθητών γιατί δεν διαθέτουν επαρκείς αίθουσες και εργαστήρια.

·     Η συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων μας λειτουργούν σε ακατάλληλα κτίρια, με υπόγειες αίθουσες διδασκαλίας εργαστηρίων, με ξεχαρβαλωμένες υποδομές.

·     Κάθε χρόνο, και ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο της οικονομικής κρίσης, διαπιστώνουμε αύξηση των εγγραφών κατά 10-15%.

·     Ο μικρός αριθμός και η κακή χωρική κατανομή των σχολείων μας δεν ευνοεί το να εγγραφεί σε αυτά ακόμα μεγαλύτερος αριθμός μαθητών, οι οποίοι αδυνατούν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις για να φοιτήσουν σε σχολείο που έχει την ειδικότητα της επιλογής τους.

·     Οι διευθυντές των Γυμνασίων συνήθως παίρνουν «πακέτο» τα Απολυτήρια των απολυομένων και τα προωθούν στο πλησιέστερο Γενικό Λύκειο (ΓΕ.Λ.). Για να πάει ένα παιδί στο ΕΠΑ.Λ., ο κηδεμόνας του δίνει πραγματικό αγώνα για να του δοθεί το απολυτήριο του παιδιού του. Τα μόνα παιδιά που κατευθύνονται συστηματικά από το Γυμνάσιο στα ΕΠΑ.Λ. είναι αυτά που «δεν παίρνουν τα γράμματα», στιγματίζοντας έτσι και όποιον θα ήθελε να γραφτεί στα ΕΠΑ.Λ. από δική του επιλογή.

·     Δεν γίνεται κανενός είδους πραγματικός επαγγελματικός προσανατολισμός των παιδιών με αποτέλεσμα να καθοδηγείται η δήθεν «επιλογή» τους άκριτα προς το ΓΕ.Λ.

·     Δεν έγινε ποτέ καμιά προβολή της Τ.Ε.Ε. στο κοινό, ούτε καν κεντρική ενημερωτική καμπάνια από το Υπουργείο. Κάθε μέρα κατακλυζόμαστε από τις διαφημίσεις των Ιδιωτικών Ι.Ε.Κ. (που διατυμπανίζουν μάλιστα ότι δίνουν «Κρατικά Πτυχία») και κανείς ποτέ δεν ενημέρωσε τους μαθητές ότι «Κρατικά Πτυχία» δίνουν και τα ΕΠΑ.Λ. μαζί με το Απολυτήριο του Λυκείου.

Στη συνέχεια του δημοσιεύματος παρατίθενται ενδεικτικά στοιχεία αναλογιών μαθητών ανά εκπαιδευτικό, για να «αποδειχθεί» η «πολύ μικρή αναλογία» μαθητών ανά εκπαιδευτικό στην Τ.Ε.Ε. Πέρα από το ότι δεν αναφέρεται η πηγή των στοιχείων, αλλά και το ότι αναγράφονται εξόφθαλμα λανθασμένα στοιχεία στον πίνακα (δεν μπορεί το σύνολο των εκπαιδευτικών στην Αττική να είναι μόλις 392 για 86 σχολεία ενώ της Κεντρικής Μακεδονίας είναι 2.654 για 63 σχολεία), αποδεικνύεται ότι η έγκριτη δημοσιογράφος δεν έχει ιδέα για το πώς λειτουργεί τη Τ.Ε.Ε. διότι:

·     Για την διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας, δημιουργούνται μικτά τμήματα Τομέων και Ειδικοτήτων ώστε να συμπληρώνεται πολυμελές τμήμα μαθητών σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ισχύουν και στα ΓΕ.Λ.

·     Στην διδασκαλία όμως των εργαστηριακών μαθημάτων ισχύουν δια Νόμου μικρότερα ανώτατα όρια μαθητών, και αυτό δεν μπορεί να το κατανοήσει κάποιος που γνωρίζει την Εκπαίδευση μόνο από την «από καθέδρας» διδασκαλία. Στα εργαστήριά μας οι μαθητές μπορεί να χειρίζονται βαρύ εργαστηριακό εξοπλισμό, τόρνους, στράντζες, ηλεκτρο-οξυγονοκολλήσεις, τροχούς, χημικά, ισχυρά ρεύματα ή μικροσκόπια. Ο Εκπαιδευτικός πρέπει, όχι μόνο να διεξάγει αποτελεσματικά το μάθημα, αλλά και να διασφαλίσει την ασφάλεια των μαθητών. Η Ασφάλεια αλλά και παράγοντες που οφείλονται στην χωρική κατανομή των ειδικοτήτων οδηγούν αναγκαστικά σε τμήματα με μικρότερο αριθμό μαθητών από αυτόν που φαντάζεται η αρθρογράφος (πχ. 30 παιδιών). Και αυτό με βάση το Νόμο, αλλά και τις εγκρίσεις των αρμόδιων Υπηρεσιών. Τίποτε κρυφό, τίποτε παράλογο, τίποτε παράνομο.

Το δημοσίευμα μας πληροφορεί επίσης ότι για να συνεχίσει να λειτουργεί ένα ΕΠΑ.Λ. πρέπει να έχει πάνω από 300 μαθητές, αλλιώς «φυλλορροεί». Σύμφωνα με τον ισχυρισμό αυτό συμπεραίνουμε ότι ΕΠΑ.Λ. θα πρέπει να λειτουργούν μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα, και να καταργηθούν σε όλη την υπόλοιπη ορεινή και νησιωτική χώρα. Εκεί είναι προφανές ότι θα λειτουργούν μικρά σχολεία, όπως μικρά είναι και τα Γενικά Λύκεια. Η λειτουργία των σχολείων αυτών υποστηρίζεται από άλλους λόγους που αφορούν στο δικαίωμα κάθε παιδιού στη μόρφωση. Στα μεγάλα αστικά κέντρα όμως υπάρχουν ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. με 400, 500 και 700 μαθητές.

Και μετά, όλως τυχαίως, έρχονται και οι μετανάστες ... Η δημοσιογράφος στο σημείο αυτό έχει λανθασμένη πληροφόρηση. Για την απόκτηση Ελληνικής Ιθαγένειας απαιτείται η ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙ ΕΞΑΕΤΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ των μαθημάτων (και προαγωγή σε επόμενη τάξη) και όχι η απλή εγγραφή, η οποία δεν τους ωφελεί σε τίποτε.

Όλα τα παραπάνω θα μπορούσαν να αποδοθούν στην άγνοια, στην υπερβολή και στον υπέρμετρο ζήλο της δημοσιογράφου να προστατέψει την εκπαίδευση και το δημόσιο συμφέρον. Η κατακλείδα όμως του δημοσιεύματος δεν μας αφήνει περιθώρια να κάνουμε τόσο «αθώες» σκέψεις. Όλο το δημοσίευμα έχει στηθεί έτσι ώστε να κατατείνει στο συμπέρασμα ότι αυτή η φαύλη «Φάμπρικα» κατατρώγει κάθε χρόνο 400 εκατομμύρια ευρώ. Πώς υπολογίστηκε το νούμερο; Αφήστε το κομπιουτεράκι, δεν προκύπτει από πουθενά κανένας τέτοιος λογαριασμός, δεν υπάρχει καν υπολογισμός. Το νούμερο είναι «… περίπου όσα έκοψε η τρόικα από την εκπαίδευση στο πλαίσιο του πακέτου των νέων μέτρων»

Και εδώ, συνειδητά ή ασυνείδητα, θέλοντας και μη,  ξυπνάει το φάντασμα του Γκαίμπελς σε τέσσερις πράξεις:

1.     Πρώτα, έχεις μια ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΗ ΜΑΖΑ που στερείται τα βασικά μέσα επιβίωσης.

2.     Μετά, κατασκευάζεις ΕΝΟΧΟΥΣ. Τους δείχνεις με το δάχτυλο και τους στιγματίζεις με εύληπτους, φανταχτερούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς («Φάμπρικα», «αχρείαστα τμήματα», «πλασματικές ανάγκες», «τρίκ», «πολλαπλές εγγραφές», «πλαστά πιστοποιητικά», «μαθητές-φαντάσματα», «στρεβλώσεις κυρίως στην τεχνική εκπαίδευση», «μαύρη τρύπα»). Στοχεύεις και σε υποσυνείδητα ανομολόγητα σύνδρομα («μετανάστες», «παράνομη απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας»).

3.     Ύστερα τους δείχνεις το ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ (περικοπή 400 εκατομμυρίων ευρώ στην εκπαίδευση από την Τρόϊκα, αύξηση ωραρίου, μείωση αποδοχών, εφεδρεία, απολύσεις).

4.     Τέλος, καθοδηγείς ΠΡΟΓΚΡΟΜ εναντίον των «ΕΝΟΧΩΝ».

Τι πιο απλό! Καταργήστε τη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και όλοι θα ανακουφιστούν …

ΑΥΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΥΣ να καταργήσετε, τους Φαύλους, τη «Φάμπρικα», τη Φωλιά των φτωχών και των μεταναστών, να ξεβρομίσει πια ο τόπος. Τους καθηγητές Ειδικοτήτων να απολύσετε ή να μετατάξετε. Αυτοί φταίνε που περικόπτονται οι μισθοί μας. Κακώς τους προσλάβατε. Οι ειδικότητές τους είναι «αχρείαστες». Γιατί η Παιδεία είναι ΜΙΑ: η 12χρονη υποχρεωτική ΓΕΝΙΚΗ Εκπαίδευση!!

Αλλά η Τ.Ε.Ε. στην Ελλάδα δεν πρόκειται να καταργηθεί. Όχι επειδή υπάρχουν φωτισμένοι πολιτικοί και ηγήτορες της Εκπαιδευτικής Κοινότητας που την στηρίζουν γιατί καταλαβαίνουν ότι μόνο μέσα από αυτή θα υποστηριχθεί η οικονομική ανάπτυξη και αναγέννηση της Χώρας. Πού τέτοια τύχη ! Αυτά τα καταλαβαίνουν μόνο οι ...κουτόφραγκοι που εδώ και δεκαετίες έχουν επενδύσει στην Τ.Ε.Ε. Απλώς, είναι ο μόνος Τύπος Εκπαίδευσης που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση !! Και αφού έχει όρεξη για έρευνα, ας ερευνήσει η καλή δημοσιογράφος πόσα από αυτά τα χρήματα έχουν δαπανηθεί για τις πραγματικές ανάγκες της Τεχνικής Εκπαίδευσης και πόσα κατευθύνθηκαν σε «έρευνες» και «διαδραστικούς πίνακες», που όσοι υπηρετούμε στα Τεχνικά Σχολεία δεν έχουμε δεί ούτε τι χρώμα έχουν ….

Δεν ζητούμε, ούτε απαιτούμε την αποκατάσταση της αλήθειας. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι αυτονόητο και ότι θα το πράξει η έμπειρη δημοσιογράφος, αφού πρώτα ερευνήσει σε βάθος και με στοιχεία τα θέματα που έθιξε, δεδομένης και της έκτασης των αναδημοσιεύσεων που έτυχε το συγκεκριμένο δημοσίευμα.

Θα πρέπει όμως να γνωρίζουν καλά όλοι ότι:

Κάθε απόπειρα σε βάρος της Τ.Ε.Ε. θα προσκρούσει στο ΑΔΙΑΣΠΑΣΤΟ ΤΕΙΧΟΣ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ της ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ που την υπηρετούμε με ΣΥΝΕΠΕΙΑ και ΠΑΘΟΣ, κάτω μάλιστα από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, και υπό την συνεχή πολεμική των γνωστών συντεχνιών και την «χρόνια» πια αδιαφορία του Υπουργείου …

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ

ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ



ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΠΑ.Σ ΚΙΑΤΟΥ


ΓΕΝΙΚΑ 







Η ΕΠΑ.Σ. περιλαμβάνει τις τάξεις Α και Β, οι οποίες οργανώνονται σε τμήματα ειδικότητας.
Τα προγράμματα διδασκαλίας περιλαμβάνουν μαθήματα τεχνικά, επαγγελματικά και εργαστηριακές ασκήσεις. Το ωρολόγιο πρόγραμμα περιλαμβάνει 5 ημέρες από 5 ώρες κάθε μέρα (25 ώρες/εβδομάδα).
Η φοίτιση είναι διετής και οι απόφοιτοι παίρνουν Πτυχίο Μέσων Τεχνικών Σχολών, που τους δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσουν άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος με τη σχετική προϋπηρεσία. Επίσης εξασφαλίζουν την άδεια Τεχνικού Ασφαλείας, μια σημαντική νομοθετική υποχρέωση που εφαρμόζεται πλέον στους χώρους εργασίας. Το ωράριο λειτουργίας της ΕΠΑ.Σ. Κιάτου είναι απογευματινό από 15:30 έως 19:30, ενώ μπορούν να φοιτήσουν μαθητές ανεξαρτήτως ηλικίας.

Στην Α' Τάξη της ΕΠΑ.Σ. εγγράφονται:
α) Προαχθέντες στη Β' τάξη των Επαγγελματικών ή Γενικών Λυκείων, ΕΠΑ.Λ. ημερήσιων και εσπερινών, Τ.Ε.Λ., Ενιαίων Λυκείων, Λυκείου Εμπορικού Ναυτικού (Λ.Ε.Ν.)
β) Προαχθέντες στη Β' Τάξη του Α' Κύκλου Τ.Ε.Ε.
γ) Απόφοιτοι Γενικού Λυκείου για την απόκτηση ειδικότητας
δ) Κάτοχοι πτυχίου ΕΠΑ.Λ., Τ.Ε.Ε., Τ.Ε.Σ., ΕΠΑ.Σ., Α' ή Β' κύκλου Τ.Ε.Ε. ή ισότιμων σχολών για την απόκτηση άλλης ειδικότητας
ε) Προαχθέντες της Δ' άξης του παλαιού εξαταξίου Γυμνασίου
ζ) Προαχθέντες στην Γ' τάξη Εσπερινού Τ.Ε.Λ.

Στην Β' Τάξη της ΕΠΑ.Σ. εγγράφονται:
α) Προαχθέντες της Α' τάξης των ΕΠΑ.Σ.
β) Κάτοχοι πτυχίου Α' κύκλου Τ.Ε.Ε. στην ίδια ή σε συναφή ειδικότητα

ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΑ.Σ. ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΕΞΟΔΟΙ
Στους απόφοιτους του ΕΠΑ.Σ. χορηγείται πτυχίο επιπέδου 3 της περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Ν.2009/1992, το οποίο τους παρέχει τη δυνατότητα να λάβουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και να εγγράφονται στα Ι.Ε.Κ. Τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΕΠΑ.Σ. καθορίζονται από τις διατάξεις της παρ. 3 του 6 του Ν.2009/1992.