Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

ΟΛΤΕΕ WWW.ESOS.GR


Κα  Υπουργέ
    Το ΔΣ της ΟΛΤΕΕ από το 2008 είχε κινητοποιήσει τη βάση των εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. και είχε διαμορφώσει πρόταση για το Τεχνολογικό Λύκειο, την οποία την είχε αναρτήσει στο site της ΟΛΤΕΕ για μεγάλο χρονικό διάστημα κατά το οποίο υπήρξαν νέες προτάσεις και θέσεις σύμφωνα με τις οποίες διαμορφώθηκε τελική ολοκληρωμένη πρόταση που εγκρίθηκε από το 12ο τακτικό συνέδριο της ΟΛΤΕΕ και η οποία κατατέθηκε επίσημα στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, στο ΕΣΥΠ και στους άλλους εκπαιδευτικούς και συνδικαλιστικούς φορείς.
Δημοσιευμένο στο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΦΟΡΕΩΝ 
Έσοδα από το κυλικείο και οι μαθητικές κοινότητες
Του Κερασιώτη  Σεραφείμ
Μέλος του Δ.Σ της ΟΛΤΕΕ  
    Στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λειτουργούν σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία σχολικά κυλικεία που σκοπό έχουν την κάλυψη σε καθημερινή βάση  των αναγκών υγιεινής διατροφής των μαθητών και μαθητριών
Δημοσιευμένο στο ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ 
Κυριακή, 12 Φεβρουάριος 2012 15:26

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ

Του Κερασιώτη  Σεραφείμ
Μέλος του Δ.Σ της ΟΛΤΕΕ
Είναι ρητορική και ψευδεπίγραφη η εξαγγελία της πολιτικής ηγεσίας του Υπ. Π.Δ.Β.Μ.Θ για δήθεν αναβάθμιση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, όταν πριν ακόμη ανακοινωθεί το τελικό σχέδιο νόμου για το εξαγγελθέν Τεχνολογικό Λύκειο, προωθείται σχέδιο συγχωνεύσεων των σχολικών μονάδων της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Δημοσιευμένο στο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΦΟΡΕΩΝ 
ΟΛΤΕΕ: Επισκέψεις στους Διευθυντές Εκπαίδευσης  για τις συγχωνεύσεις
Η ΟΛΤΕΕ καλεί τα Δ.Σ. των ΕΛΤΕΕ να επισκεφτούν τους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και να καταθέσουν τεκμηριωμένες προτάσεις για τις Σχολικές Μονάδες ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ της περιοχής τους σε σχέση με τις ιδρύσεις – συγχωνεύσεις – καταργήσεις.
Δημοσιευμένο στο ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ 
ΟΛΤΕΕ: Συλλέγει στοιχεία για τις ελλείψεις

Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ      ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ καλεί   όλες τις  ΕΛΤΕΕ , και τους Διευθυντές των σχολείων ΤΕΕ να ενημερώσουν την Ομοσπονδία το ταχύτερο δυνατόν
Δημοσιευμένο στο ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ 
Ένσταση από 256 εκπαιδευτικούς της Θεσσαλονίκης
Ενσταση για την κατάταξή μας σε βαθμούς και μισθολογικά κλιμάκια, σύμφωνα με το Ν.4024/2011, από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης διότι δε λήφθηκε  υπόψη  η  παρ. 2 του άρθρου 14 του Ν1566/1985 που καθορίζει τη μισθολογική κατάταξη των εκπαιδευτικών κατηγορίας ΠΕ και η οποία κάνει σαφή διαχωρισμό  στα εισαγωγικά μισθολογικά κλιμάκια των εκπαιδευτικών οι  οποίοι κατέχουν πτυχίο ή δίπλωμα διάρκειας πλήρους πενταετούς ή εξαετούς φοίτησης κατέθεσαν 256 εκπαιδευτικοί, πτυχιούχοι πανεπιστημιακών Σχολών πενταετούς και εξαετούς φοίτησης.
Δημοσιευμένο στο ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ 
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Δ.Σ. ΟΛΤΕΕ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Οι μεταρρυθμίσεις στη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση έχουν αποκτήσει πλέον περιοδικότητα επταετίας και το φαινόμενο πλέον να παίρνει διαστάσεις νομοτέλειας. Κάθε φορά λοιπόν που αλλάζει η κυβέρνηση ή ακόμη και ο υπουργός της ίδιας κυβέρνησης, επιχειρείται νέα μεταρρύθμιση στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Δημοσιευμένο στο Γυμνάσιο-Λύκειο 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr 
H ΟΛΤΕΕ με ανακοίνωσή της επανέρχεται στο ζήτημα της μη καταβολής των δεδουλευμένων σε εκατοντάδες εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εργάστηκαν ως σχεδιαστές – αξιολογητές και διδάσκοντες
Δημοσιευμένο στο Γυμνάσιο-Λύκειο 
            Κα.  Υπουργέ 
Από την  28 Σεπτεμβρίου 2010, ημέρα της πρώτης επίσημης  απάντησης στη Βουλή  της υφυπουργού Παιδείας κ. Φώφης Γεννηματά σε σχετική ερώτηση του  βουλευτή κ. Πρωτούλη Ιωάννη  για το θέμα της μη καταβολής της αποζημίωσης στους Αξιολογητές – Σχεδιαστές και Καταχωρητές
Δημοσιευμένο στο Γυμνάσιο-Λύκειο 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr 
Κατόπιν των πολλών διαμαρτυριών των αποφοίτων Τ.Ε.Λ, Τ.Ε.Ε, ΕΠΑ.Λ, αλλά και γονιών και κηδεμόνων, σχετικά με την περίοδο υποβολής των αιτήσεων – δηλώσεων συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ ομάδα Α΄ (10/2/2011 - 25/2/2011), σας καλούμε Να δοθεί  επιπλέον
Δημοσιευμένο στο ΕΙΔΗΣΕΙΣ 
Σελίδα 1 από 4










ΔΣ ΟΛΤΕΕ 




Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ: ΑΧΙΛΛΕΩΣ 37 Τ.Κ.10436 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ:2105238973, FAX:2105202798, E-MAIL: oltee.oltee@gmail.com, oltee@otenet.gr
ΜΕΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΣΗ / ΙΔΙΟΤΗΤΑ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛ
E-MAIL
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΠΑ.Σ. ΚΙΑΤΟΥ
6974000033
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΕΤΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ
3ο Σ.Ε.Κ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
6947261971
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΡΚΟΣ
ΕΠΑ.Σ. ΑΘΗΝΩΝ
6946833757
ΕΙΔ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΝΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΠΑ.Σ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
6977218207
ΟΡΓ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ
ΕΠΑ.Λ. Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
6945752224
ΓΕΝΙΚΟΣ ΤΑΜΙΑΣ
ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
1ο ΕΣΠ. ΕΠΑ.Λ. ΤΑΥΡΟΥ
6944877541
ΒΟΗΘΟΣ ΤΑΜΙΑΣ
ΝΑΝΟΥΛΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ
6ο ΕΠΑ.Λ. ΛΑΡΙΣΑΣ
6973018495
ΕΦ. ΔΗΜ. ΣΧΕΣΕΩΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
2ο Σ.Ε.Κ. ΕΥΟΣΜΟΥ
6974251028
ΕΦ. ΒΙΒ/ΚΗΣ & ΕΚ/ΣΕΩΝ
ΜΠΑΝΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΠΑ.Σ. ΕΥΟΣΜΟΥ
6975106012
ΜΕΛΟΣ
ΚΕΡΑΣΙΩΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
2ο ΕΠΑ.Λ. ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
6936449284
ΜΕΛΟΣ
ΖΥΠΕΛΑΣ ΜΙΧΑΗΛ
2ο ΕΠΑ.Λ. ΛΑΡΙΣΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΩ ΝΑΝΟΥΛΗ ΦΑΝΗ





ΟΛΤΕΕ 
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:
ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ
9οΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ
6932798177
pmalagaris@sch.gr



ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:
ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ
6974000033



ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:
ΠΕΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ
6ο ΕΠΑΛ ΘΕΣ/ΚΗΣ
6947261971
apwolf@the.forthnet.gr


ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΑΡΑΝΤΗΣ 7 ο ΕΠΑΛ ΘΕΣ/ΚΗΣ 6932536674 saralex@mail.gr


ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜ.:
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΡΚΟΣ  ΕΠΑΣ ΑΘΗΝΩΝ

ΓΕΝΙΚΟΣ ΤΑΜΙΑΣ:
ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ


ΒΟΗΘΟΣ ΤΑΜΙΑΣ:
ΝΑΝΟΥΛΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ
6ο ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ
6973018495
thnanoulis@sch.gr


ΕΦΟΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΕΥΟΣΜΟΥ
6974251028 
kkonstantinou@gmail.com

ΕΦΟΡΟΣ ΒΙΒ/ΚΗΣ:
ΜΠΑΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΠΑΣ ΕΥΟΣΜΟΥ

ΜΕΛΟΣ:
ΚΕΡΑΣΙΩΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ  2οΕΠΑΛ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ

ΜΕΛΟΣ:
ΖΥΠΕΛΑΣ ΜΙΧΑΗΛ 1η ΕΠΑΣ  ΛΑΡΙΣΑΣ














Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Ν.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ


Ένωση Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Νομού Κορινθίας


ΕΛΤΕΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

E-mail: elteekor@yahoo.gr, 
URL: http://elteekor.blogspot.com,  
6945059220
έδρα: Σ.Ε.Κ. Λουτρακίου,
ΤΑΧ.ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : ΣΕΚ Λουτρακίου – Παλαιά Εθνική Οδός Αθηνών προς Επίδαυρο - Κυρά Βρύση - Τ.Κ. 20300




Μέλος της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε










Εργαστήριο για τις ερευνητικές εργασίες


Εργαστήριο για τις ερευνητικές εργασίες στην Α’ Λυκείου από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Εργαστήριο με θέμα: «οι ερευνητικές εργασίες της Α’ Λυκείου στην Κορινθία, το α’ τετράμηνο της σχολικής χρονιάς», διοργανώνει το τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Η εκδήλωση θα γίνει την προσεχή Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου και ώρα 7:30 μ.μ., στο κτήριο του Δημοτικού Θεάτρου Κορίνθου.Η διοργάνωση γίνεται από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας και το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Η είσοδος στον χώρο θα είναι ελεύθερη.
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
1η Συνεδρία – Συντονίστρια: Εύα Παπαντωνίου, ΔΔΕ Κορινθίας.
17.30 – 18.00: Χαιρετισμοί (Χριστόφας Κωμαΐτης, Διευθυντής ΔΔΕ Κορινθίας, Αθανάσιος Κατσής, Πρόεδρος ΤΚΕΠ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Σχολικοί Σύμβουλοι).
18.00 – 18.30: Εισαγωγή και πλαίσιο του εργαστηρίου, Γιώργος Μπαγάκης, ΤΚΕΠ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
2η Συνεδρία – Συντονιστής: Bασίλης Σαμαράς, Α’ Λυκείου Κορίνθου.
18.30 – 19.30: Παρουσίαση posters των ερευνητικών εργασιών των Λυκείων της Κορινθίας.
3η Συνεδρία – Συντονίστρια: Ντίνα Σχίζα,  Μέλος της Επιστημονικής Ομάδας Επιμόρφωσης των project του ΟΕΠΕΚ.
19.30 – 20.30: Παρεμβάσεις, συζήτηση για τα θετικά στοιχεία, τις δυσκολίες και τις προοπτικές των ερευνητικών εργασιών (project).
20.30 – 21.00: Σύνοψη, κλείσιμο εργαστηρίου, Αικατερίνη Αδάμ, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας,  Ντίνα Σχίζα,  Μέλος της Επιστημονικής Ομάδας των project του ΟΕΠΕΚ, Γιώργος Μπαγάκης, ΤΚΕΠ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Έσοδα από το κυλικείο και οι μαθητικές κοινότητες

Κυριακή, 12 Φεβρουάριος 2012 21:24
Έσοδα από το κυλικείο και οι μαθητικές κοινότητες

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr

Εκτύπωση
Email
Σχολιάστε πρώτοι!





Του Κερασιώτη Σεραφείμ
Μέλος του Δ.Σ της ΟΛΤΕΕ
Στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λειτουργούν σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία σχολικά κυλικεία που σκοπό έχουν την κάλυψη σε καθημερινή βάση των αναγκών υγιεινής διατροφής των μαθητών και μαθητριών
καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωρολογίου προγράμματος, έτσι ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να παραμένουν και στα διαλείμματα μέσα στους σχολικούς χώρους με ασφάλεια και να μην αναγκάζονται να βγαίνουν εκτός αυτών με τη δικαιολογία της αναζήτησης του κολατσιού τους, με τους όποιους σοβαρούς κινδύνους για τη σωματικής τους ακεραιότητα από ατυχήματα αλλά και της υγιεινής διατροφής των.
Έτσι το κυλικείο κρίνεται ως απαραίτητο σε κάθε σχολική μονάδα, γιατί από τη μία εξασφαλίζει στους μαθητές και τις μαθήτριες υγιεινή διατροφή κάτω από τον έλεγχο της σχολικής επιτροπής καθ΄ όλη τη διάρκεια του ωρολογίου προγράμματος και από την άλλη εξασφαλίζει την ασφαλή παραμονή των μαθητών και των μαθητριών υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών μέσα στους σχολικούς χώρους.
Όλα όμως τα παραπάνω εξασφαλίζονται με την χρηματοδότηση του κυλικείου από τους ίδιους τους μαθητές και τις οικογένειές τους. Οι οικογένειες των μαθητών χρηματοδοτούν καθημερινά το κυλικείο με τις αγορές των παιδιών τους με χρηματικά ποσά που ένα μέρος το επικαρπούται ο εκμεταλλευτής του κυλικείου και ένα άλλο σημαντικό μέρος η Σχολική Επιτροπή που έχει μισθώσει το κυλικείο.
Ο νόμος προβλέπει τη διαχείριση των χρηματικών ποσών από τα έσοδα της μίσθωσης του κυλικείου στις Σχολικές Επιτροπές για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολείων και για συγκεκριμένες επιλέξιμες δαπάνες.
Θεωρώ ότι μέσα στις επιλέξιμες δαπάνες για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων πρέπει να συμπεριληφθεί και η δυνατή χρηματοδότηση των σχολικών δραστηριοτήτων για την κάλυψη μέρους των μετακινήσεων – διαμονής – διατροφής των μαθητών που συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές μονοήμερες και πολυήμερες επισκέψεις για την υλοποίηση σχολικών δραστηριοτήτων (περιβαλλοντικών - αγωγής υγείας – πολιτιστικών δραστηριοτήτων – εκπαιδευτικών ανταλλαγών κ.ά.).
Οι παραπάνω δραστηριότητες μπορούν και πρέπει να χρηματοδοτούνται από ένα μέρος των εσόδων του κυλικείου, έσοδα που σε τελική ανάλυση προέρχονται από τους ίδιους τους μαθητές και τις οικογένειές τους.
Ειδικά αυτή τη περίοδο που βιώνουμε την οικονομική κρίση, οι περισσότερες οικογένειες δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν την οικονομική επιβάρυνση που απαιτείται για την συμμετοχή των παιδιών τους σε εκπαιδευτικές μονοήμερες και πολυήμερες επισκέψεις για την υλοποίηση σχολικών δραστηριοτήτων (περιβαλλοντικών - αγωγής υγείας – πολιτιστικών δραστηριοτήτων – εκπαιδευτικών ανταλλαγών κ.ά.) που είναι μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και κρίνονται ως απαραίτητες από την εκπαιδευτική κοινότητα.