Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Tα Δημόσια ΙΕΚ και η Δια Βίου Μάθηση στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Πελοποννήσου


Στην περιφέρεια και τα ΙΕΚ

moriasnews
Στην περιφέρεια και τα ΙΕΚ
25 Ιαν, 2012
Tα Δημόσια ΙΕΚ και η Δια Βίου Μάθηση στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Πελοποννήσου
Η μεταφορά των αρμοδιοτήτων διαχείρισης των Δημοσίων ΙΕΚ και της Δια Βίου Μάθησης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, αίτημα του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων του, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου στις παρεμβάσεις του προς τους επικεφαλής του Υπουργείου Παιδείας έθετε το θέμα διάθεσης των πιστώσεων στις περιφέρειες και διατήρησης του εποπτικού ρόλου αναφορικά με τη Δια Βίου Μάθηση.
Κατά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Υπουργείου με αντικείμενο την εφαρμογή του Ν. 3879/2010 «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις» στις Περιφέρειες συμμετείχαν από την πλευρά της κυβέρνησης η Υπουργός Άννα Διαμαντοπούλου, ο αναπληρωτής Υπουργός Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος και ο Γενικός Γραμματέας Δια Βίου Μάθησης Ευθύμιος Μπάκας, οι Περιφερειάρχες και οι θεματικοί Αντιπεριφερειάρχες Παιδείας. Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου συνοδευόταν από τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη κ. Ανδρέα Πουλά.
Συζητήθηκαν στην σύσκεψη ειδικότερα η:
Εφαρμογή του Περιφερειακού προγράμματος Δια Βίου Μάθησης
Συγκρότηση Περιφερειακής Επιτροπής Επαγγελματικής Κατάρτισης
Λειτουργία και Διαχείριση των Δημόσιων ΙΕΚ, που υπάγονται στη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης από την Περιφέρεια και σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης για τη μετάβαση των Δημόσιων ΙΕΚ στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας.
Ο κ. Τατούλης, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης τόνισε τη σωστή κατεύθυνση της πρωτοβουλίας της Γενικής Γραμματείας της Δια Βίου Μάθησης, η οποία βρίσκει σύμφωνη την Περιφέρεια Πελοποννήσου. «Οι Περιφέρειες πρέπει να συμμετέχουν ουσιαστικά τόσο στην Επαγγελματική Κατάρτιση όσο και στη Δια Βίου Μάθηση. Η συνεργασία αυτή πρέπει αν βασιστεί στις αρχές ειλικρίνειας και συνέπειας. Συνεπώς πρέπει να υπάρχει σαφής εικόνα του τι παραχωρείται στις Περιφέρειες και ποιες υποχρεώσεις αυτές αναλαμβάνουν».
Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη διασύνδεσης της Δια Βίου Μάθησης με την απασχόληση, μέσω της δικτύωσης των φορέων Δια Βίου Μάθησης, και της διασφάλισης της διαφάνειας και της ποιότητας, τις σύγχρονες απαιτήσεις για ένταξη, επανένταξη, επαγγελματική κινητικότητα, και ανέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού στην αγορά εργασίας, καθώς για επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη, την ανάγκη για συστηματική συνεργασία των συμβαλλόμενων φορέων προκειμένου να διασφαλιστεί η ευρύτερη λειτουργία των Δ.ΙΕΚ.
Η μη εναρμόνιση αρμοδιοτήτων με την πρόβλεψη του Καλλικράτη δεν οφείλεται σε αδυναμία Περιφερειών αλλά σε δυσκολία του ίδιου του υπουργείου κατέληξε ο Πέτρος Τατούλης.

Οι «άρχοντες» της τοπικής αυτοδιοίκησης θα αναλάβουν από την 1η Ιουλίου την αρμοδιότητα της επαγγελματικής κατάρτισης και την ευθύνη της λειτουργίας των δημόσιων ΙΕΚ.

Στην τοπική αυτοδιοίκηση περνά η εποπτεία των δημόσιων ΙΕΚ


Οι «άρχοντες» της τοπικής αυτοδιοίκησης θα αναλάβουν από την 1η Ιουλίου την αρμοδιότητα της επαγγελματικής κατάρτισης και την ευθύνη της λειτουργίας των δημόσιων ΙΕΚ. Τα  Ιδρύματα αυτά, τα επόπτευε μέχρι σήμερα το υπουργείο Παιδείας...

Για το θέμα αυτό είχε σήμερα σύσκεψη ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας κ. Κ. Αρβανιτόπουλος με τους περιφερειάρχες της χώρας. Στη σύσκεψη αυτή συμφωνήθηκε ότι οι Περιφέρειες θα πάρουν και τους αντίστοιχους πόρους για την επαγγελματική κατάρτιση από το υπουργείο Παιδείας, ενώ παράλληλα θα επιχειρήσουν  την αναβάθμιση της λειτουργίας των δημόσιων ΙΕΚ.

«Στόχος μας είναι από τα δημόσια ΙΕΚ να αποφοιτούν απασχολούμενοι και όχι άνεργοι. Και αυτό θα επιτευχθεί όταν οι ειδικότητες, ο αριθμός των εκπαιδευομένων και η εν γένει λειτουργία τους θα αποφασίζονται από την περιφερειακή αυτοδιοίκηση σύμφωνα με τους στρατηγικούς αναπτυξιακούς στόχους  δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αρβανιτόπουλος.

το βημα on line 

ΙΕΚ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ


 Σας ενημερώνουμε ότι οι νέες ειδικότητες  για να λειτουργήσουν , απατείται εκδήλωση ενδιαφέροντος σας  μέχρι την Παρασκευή 27/1.
Επιπλέον υπάρχει για ειδικές κατηγορίες  συμπολιτών μας κριτήριο εκπτωσης στα δίδακτρα του εξαμήνου.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο 2741 0 85991  14.30- 19.30

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

1ο ΕΠΑΛ Κορίνθου


ΑΡΗΣ ΧΑΡΜΠΙΛΑΣ : Η ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΕΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

epal
Κινήσεις για να έρθει και πάλι στην επικαιρότητα και να ανοίξει ένας διάλογος για το θέμα του 1ου ΕΠΑΛ Κορίνθου, προωθούν οι συνδικαλιστές και οι καθηγητές της Α΄ ΕΛΜΕ.
Ο καθηγητής και γνωστός συνδικαλιστής του χώρου Άρης Χαρμπίλας δήλωσε για το θέμα αυτό:
«Το πρόβλημα του 1ου ημερήσιου ΕΠΑΛ Κορίνθου, δεν είναι παρά μόνο μια πτυχή στα προβλήματα στέγασης στην περιοχή μας.
Με κύριο πρόβλημα την απουσία κατάλληλης σχολικής στέγης.
Προσπαθούμε τόσα χρόνια αλλά ξεκινάμε και πάλι να ξαναθυμίσουμε το θέμα στους αρμόδιους, συνδυάζοντάς το με τις μεταρρυθμίσεις που εξαγγέλλονται και συζητούνται για το νέο Τεχνολογικό Λύκειο.
Η Κόρινθος χρειάζεται ένα νέο σχολείο για να στεγάσει το Τεχνικό Λύκειο Κορίνθου, γιατί όλος ο Δήμος Κορινθίων δεν έχει κάτι τέτοιο. Ξεκινάμε πάλι την προσπάθεια, με την ελπίδα να προκύψει κάτι καλό μέσα από τη  συζήτηση με τους αρμόδιους φορείς, οι οποίοι θα δουν το θέμα κάτω από το πρίσμα που παρουσιάζεται σήμερα. Στην Ανατολική Κορινθία δεν υπάρχουν ελλείψεις καθηγητών, ενώ σε ότι αφορά το μισθολογικό τα πράγματα είναι ξεκάθαρα απαράδεκτα. Το πρόβλημα είναι η αβεβαιότητα των συναδέλφων από τη ρευστή κατάσταση που αφορά στο Ενιαίο Λύκειο. Οι καθηγητές είναι αντίθετοι στο θέμα κι έχουμε εκφράσει την αντίθεση και την απόφασή μας να αγωνιστούμε για τη συνολική κατάργηση του απαράδεκτου νόμου που οδηγεί στη φτώχεια, ειδικότερα τους νέους συναδέλφους».
  share 

Σχετικά άρθρα:
  1. ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ: ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ…
  2. ΤΟ 4ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
  3. Το Μουσικό Σχολείο Κορίνθου πραγματοποιεί συναυλία της ΚΑΜΕΡΑΤΑ-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής στο Ζευγολατιό

2 σχόλια για το : ΑΡΗΣ ΧΑΡΜΠΙΛΑΣ : Η ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΕΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

  • Βασιλακόπουλος Θοδωρής
    Παραθέτω αυτούσιο το παρακάτω ρεπορτάζ από την ιστοσελίδα του esos με αφορμή τη συζήτηση στη Βουλή για το θέμα του 1ου ΕΠΑΛ.
    Τρίτη, 23 Νοέμβριος 2010 08:17
    «Καυγάς» στη Βουλή για το ποιος έχει την ευθύνη της μετεγκατάστασης του 1ου ΕΠΑΛ Κορίνθου
    Ρεπορτάζ:esos.gr
    Σε μια «απείρου κάλους» λογομαχία μεταξύ της υφ. Παιδείας Εύης Χριστοφιλοπούλου και του Βουλευτή του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς Βασιλείου Μουλόπουλου εξελίχθηκε η συζήτηση επί της επίκαιρης ερώτησης σχετικά με την μετεγκατάσταση του 1ου ΕΠΑΛ Κορίνθου.
    «Στα παιδιά λέτε ψέματα, λόγια παχιά, ρητορικές αρλούμπες» είπε στην υφυπουργό ο κ. Μουλόπουλος
    ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ: «Σας παρακαλώ πολύ να διαγράψετε τη λέξη «αρλούμπες». Δεν θέλω να απαντήσω σε αυτήν την λέξη»
    Τα αίματα «άναψαν» ‘όταν η υφ. Παιδείας δήλωσε ότι αρμόδια είναι η Νομαρχία.
    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ δεν δέχομαι το ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει αρμοδιότητα για το που πάνε τα παιδιά μας και σπουδάζουν.
    ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν δέχεστε το νόμο δηλαδή, το νόμο του κράτους!
    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Το βρίσκω παράλογο ότι δεν έχει αρμοδιότητα και λόγο το Υπουργείο Παιδείας για το πού σπουδάζουν τα παιδιά.
    ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ: Έλλην Βουλευτής εντός του Κοινοβουλίου δεν αναγνωρίζει τους ελληνικούς νόμους.
    ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ: Όχι, δεν είναι αυτό!
    ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ: Αφήστε τη ρητορεία και τα κλάματα! Κλάψατε αρκετά.
    ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ: Καλά…
    ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ο νόμος του κράτους ορίζει ότι η σχολική στέγη είναι αρμοδιότητα της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης
    ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ: Υπάρχουν ελεγκτές δημόσιας διοίκησης. Ενεργοποιήστε τους.
    ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ: Παρακαλώ πολύ, κύριε Δρίτσα.Ψάξτε λίγο, πριν έλθετε εδώ και λέτε ότι η Κυβέρνηση λέει αρλούμπες. Αιδώς! Γιατί λέμε «αρλούμπες»; Γιατί μιλάμε με συγκεκριμένα στοιχεία επί συγκεκριμένου προβλήματος, που δεν είναι καν αρμοδιότητά μου; Και σας το είπα, σας το μετέφερα, ότι θα έλθω να το συζητήσουμε, δεν περίμενα ποτέ ότι θα έλθω για να ακούσω αυτά που άκουσα. Λυπάμαι ειλικρινά! Λυπάμαι!
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Κι εγώ λυπάμαι!
    ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ας κλάψουμε μαζί τότε.
    ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Κύριοι συνάδελφοι, λόγω κωλύματος της κ. Χριστοφιλοπούλου και ελπίζω και με τη δική σας συναίνεση, συνεχίζουμε με την με αριθμό 194/16-11-2010 επίκαιρη ερώτηση δεύτερου κύκλου, του Βουλευτή του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς κ. Βασιλείου Μουλόπουλου προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, σχετικά με την μετεγκατάσταση του 1ου ΕΠΑΛ Κορίνθου λόγω ακαταλληλότητας του κτηρίου.
    Κύριε Μουλόπουλε, έχετε δύο λεπτά για να αναπτύξετε την ερώτησή σας.
    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Ευχαριστώ, κυρία Πρόεδρε.
    Κυρία Υφυπουργέ, επισκέφθηκα το 1ο ΕΠΑΛ Κορίνθου και σας ομολογώ ότι αισθάνθηκα ντροπή: ντροπή για μένα σαν εκπρόσωπο μιας γενιάς που ανέχεται τα παιδιά της να πηγαίνουν σε τέτοιο σχολείο, ντροπή για την Ελλάδα που στέλνει τα παιδιά της σε τέτοιο σχολείο, που στέλνει τα παιδιά της υποτίθεται να σπουδάσουν σ’ ένα σχολείο που αν το χαρακτηρίσεις «δημόσιο ουρητήριο» θα προσβάλλεις τα δημόσια ουρητήρια, σ’ ένα σχολείο που ούτε η πιο νοσηρή φαντασία θα μπορούσε να επινοήσει. Και σας ερωτώ: Τι λέμε σ’ αυτά τα παιδιά, κυρία Υπουργέ; Τι λέτε σ’ αυτά τα παιδιά; Ψέματα, λόγια παχιά, ρητορικές αρλούμπες!
    Αρνούμαστε να τα ακούσουμε, αρνούμαστε να τα κοιτάξουμε στα μάτια. Αόρατα, χωρίς φωνή και για το κράτος και για την πολιτεία και για εμάς τους πολιτικούς. Αυτά τα παιδιά μιλάνε σήμερα στο Κοινοβούλιο. Εγώ είμαι απλώς το μεγάφωνο της δικής τους φωνής, της φωνής αυτών των παιδιών, που εδώ και χρόνια ζητάνε να πάψουν να είναι αόρατα, να πάψουν να είναι άφωνα, να πάψουν είναι τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού, που ζητάνε να σπουδάσουν.
    Πόσο ακόμα η πολιτεία θα τα κρατάει φυλακισμένα σε αυτή την αθλιότητα; Τι κρύβει η εμμονή να νοικιάζει ένα κτίριο τρώγλη απορρίπτοντας κάθε άλλη λύση, με το αστείο επιχείρημα ότι δεν πληρούν τις προδιαγραφές και που απορρίπτει κάθε κτίριο που δεν διαθέτει ασανσέρ, εξήντα εννέα αίθουσες, τριάντα τουαλέτες –αυτές είναι οι προδιαγραφές που τους έχουν θέσει- και πεντάστερο κυλικείο και να τα έχει σε μια αποθήκη ούτε καν για εμπορεύματα, σε ένα κτίριο που καταρρέει;
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Ευχαριστώ.
    Ορίστε, κυρία Υφυπουργέ, έχετε το λόγο.
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Κύριε συνάδελφε, επικαλούμαι την αίσθηση της δημοκρατικότητας και της ευγένειας που έχετε και σας παρακαλώ πολύ να διαγράψετε τη λέξη «αρλούμπες». Δεν θέλω να απαντήσω σε αυτήν την λέξη και στα όσα…
    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: …(δεν ακούστηκε)
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Σας παρακαλώ θερμά!
    Είμαι εδώ για να συζητήσουμε ένα θέμα για το οποίο το Υπουργείο Παιδείας μπορεί να παρέμβει μόνο συμβουλευτικά. Είμαι εδώ για να δείξω το ενδιαφέρον της πολιτείας και συγκεκριμένα της Κυβέρνησης, σε ένα θέμα το οποίο η Κυβέρνηση στην καλύτερη περίπτωση, δεν έχει παρά συμβουλευτικό και μόνο ρόλο, κύριε συνάδελφε. Διότι, όπως γνωρίζετε πολύ καλά -και το πιστεύω τουλάχιστον, αν γνωρίζετε τους ελληνικούς νόμους- η αρμοδιότητα εξ ολοκλήρου ανήκει στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κορινθίας και από 1/1/2011 στον νέο Καλλικρατικό Δήμο Κορίνθου.
    Όμως, το Υπουργείο Παιδείας, επειδή ενδιαφέρεται για την βελτιωμένη όσο το δυνατόν, λειτουργία του σχολείου, παρεμβαίνει. Και έχει παρέμβει και έχει προσπαθήσει να βρει λύση. Μπορώ και εγώ, λοιπόν, να συμβάλλω και μέσα από το Κοινοβούλιο -σέβομαι το θεσμό, σέβομαι εσάς προσωπικά, τη Βουλή- αλλά έρχομαι να συζητήσω ένα θέμα για το οποίο ελάχιστα μπορώ να κάνω. Δεν έχω αρμοδιότητα, το ξαναλέω. Γνωρίζουμε, λοιπόν, το πρόβλημα, έχουμε ήδη ερωτηθεί και έχουμε πει τη γνώμη μας: Αυτό που μπορούμε να κάνουμε.
    Όπως ξέρετε το 2007 ερωτήθηκε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Κορινθία και η Νομαρχία ζήτησε τις απόψεις της. Δόθηκαν οι απόψεις της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το θέμα είναι όμως, κύριε συνάδελφε, ότι η μεν Νομαρχία δέχθηκε μια προσωρινή λύση μεταστέγασης μέχρι να βρεθεί κτίριο στην Κορινθία, για το οποίο -επαναλαμβάνω- αρμόδια είναι η Νομαρχία. Υπάρχει μια Επιτροπή Καταλληλότητας, την οποία συστήνει ο περιφερειακός διευθυντής και εκεί μετέχουν δημόσιοι φορείς και φορείς αυτοδιοίκησης, οι οποίοι έκριναν δύο φορές ότι το άλλο μισθωμένο ακίνητο, το οποίο ευρέθη στην περιοχή, ήταν ακατάλληλο. Δύο φορές γνωμοδότησε η Επιτροπή Καταλληλότητας και δύο φορές είπε ότι δεν είναι κατάλληλο αυτό το μισθωμένο κτίριο. Τότε ήρθε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης -πάλι μη αρμόδια να λύσει, αλλά αρμόδια να προτείνει λύσεις προς τη Νομαρχία- και είπε ότι μπορούμε προσωρινά μέχρι να δώσουμε το χρόνο να ευρεθεί άλλο κτίριο είτε για ενοικίαση είτε για αγορά για να λύσουμε ριζικά το θέμα, να δώσουμε τη δυνατότητα να πηγαίνουν τα παιδιά σε μια απογευματινή βάρδια εντός Κορίνθου.
    Βεβαίως εγώ ψάχνοντας και άλλη λύση έχω να πω ότι υπάρχει και η δυνατότητα της μετεγκατάστασης στις νέες εγκαταστάσεις -που δεν είναι νέες, αλλά είναι καλές εγκαταστάσεις- στον Ισθμό, όπου υπάρχουν κάθε δέκα λεπτά λεωφορεία και πηγαίνουν πάρα πολλά παιδιά εκεί μέχρι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και από 1/1/2011 ο Δήμος, να βρουν τη λύση που πρέπει να βρουν.
    Είμαστε δίπλα. Προσπαθούμε να δώσουμε λύση, αλλά δεν είναι στο χέρι μας.
    Σας ευχαριστώ πολύ που με ακούσατε.
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Και εμείς ευχαριστούμε.
    Το λόγο έχει, ο ερωτών Βουλευτής, κ. Μουλόπουλος.
    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Κυρία Υφυπουργέ, κυρία Πρόεδρε, εγώ δεν δέχομαι το ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει αρμοδιότητα για το που πάνε τα παιδιά μας και σπουδάζουν.
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Δεν δέχεστε το νόμο δηλαδή, το νόμο του κράτους!
    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Με συγχωρείτε, κυρία Υφυπουργέ!
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ(Βέρα Νικολαΐδου): Μην διακόπτετε, κυρία Υφυπουργέ. Έχετε δευτερολογία.
    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Να με διακόψει, δεν με ενδιαφέρει.
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Θα σας απαντήσει.
    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Το βρίσκω παράλογο ότι δεν έχει αρμοδιότητα και λόγο το Υπουργείο Παιδείας για το πού σπουδάζουν τα παιδιά. Με συγχωρείτε, κυρία Υφυπουργέ, αλλά τι να απαντήσω σε αυτό;
    Το ότι θα τα στείλετε στον Ισθμό –τα ξέρω, αυτά κάνετε- δεν είναι λύση, κυρία Υφυπουργέ. Μπορώ να σας πω ότι θέλετε και να το καταργήσετε αυτό στο τέλος. Είναι μια υποψία, η οποία θα αποδειχθεί, για τις οικονομίες που κάνετε.
    Όμως, εγώ θέλω να επαναλάβω ότι σήμερα θέλω να κάνω το μεγάφωνο σε αυτά τα παιδιά, για να ακουστεί έστω και μια φορά η φωνή τους στο Κοινοβούλιο. Γι’ αυτό, για να καταλάβουμε όλοι τι γίνεται έξω από εδώ, θα σας διαβάσω αυτά που τα ίδια τα παιδιά γράφουν για την υπόθεση, την οποία εμείς σήμερα συζητάμε. Διαβάζω, λοιπόν:
    «Θυμάμαι την πρώτη μέρα που μπήκα σε αυτό το κτίριο. Νόμιζα ότι μας μάζεψαν για να το συμμαζέψουμε, ξεχαρβαλωμένα παράθυρα, μισογκρεμισμένοι τοίχοι στις αποχρώσεις του σάπιου λευκού, ξύλινες τουαλέτες και γενικά τριτοκοσμικές καταστάσεις.
    Ξεκίνησαν οι καταλήψεις και οι διαμαρτυρίες. Η νομαρχία μας έστειλε στο δήμο και ο δήμος στη δευτεροβάθμια. Κανάλια, δημοσιογράφοι, νομαρχίες, δήμοι, επιτροπές, βουλευτές και πάντα το ίδιο αποτέλεσμα. Ένα τίποτα.
    Αποκτήσαμε τσιμεντένιο προαύλιο που με το ζόρι μας χωράει. Επίσης, αποκτήσαμε ένα κιόσκι, μια μπασκέτα καρφωμένη στο σπίτι του γείτονα, πιο ανθρώπινες τουαλέτες –δύο είναι όλες και όλες- δύο ολόκληρα παγκάκια. Επόμενη χρονιά κατάληψη, συζήτηση, πορείες. Κάτι καταφέραμε πάλι. Δεν θυμάμαι τι. Όλο και κάποια πρίζα θα αλλάξαμε.
    Φτάσαμε στο 2010 μετά από πολλές συζητήσεις και ψεύτικες υποσχέσεις. Τα καταφέραμε. Τα μυαλά μας είναι ακόμα στις θέσεις τους και δεν είμαστε πίσω από τα κάγκελα για φόνο πρώτου βαθμού. Είμαστε όμως πίσω από τα ίδια κάγκελα, στο ίδιο σάπιο κτίριο. Μπας και είμαστε καλύτερα στο κελί 33;
    Με λίγα λόγια, κυρίες και κύριοι που ευθύνεστε για όλη αυτή την κατάσταση, μάθετε ότι δεν πάει άλλο. Πού είναι η δευτεροβάθμια; Πού είναι η νομαρχία; Πού είναι οι Βουλευτές, οι Υπουργοί; Όλοι απόντες. Το μόνο που ακούγεται είναι ότι έτσι δεν θα βγάλουμε κάτι. Ο τρόπος μας είναι λάθος. Πρέπει να τον σταματήσετε. Μόνο λέτε, δεν ακούτε.
    Ακούστε, λοιπόν. Δεν θα βγάλουμε τίποτα; Ο τρόπος μας είναι λάθος; Να τον σταματήσουμε; Μας έμαθε κάτι άλλο η εκπαίδευσή σας; Μας έμαθε κανείς πώς να αγωνιζόμαστε και να ζητάμε ό,τι μας ανήκει; Μόνο κάτι για συζήτηση μου είχαν πει, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται σε εσάς δίδαξαν το μονόλογο; Όμως, απ’ ό,τι φαίνεται, σε εσάς δίδαξαν το μονόλογο, γι’ αυτό και δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.
    Δεν θα βγάλουμε τίποτα; Ήδη χαμένους δεν μας θεωρείτε; Βγάλαμε κάτι με τη συζήτηση; Όχι. Δεν μας αφήσατε άλλες λύσεις. Να το σταματήσουμε; Δεν νομίζω. Πρέπει να καταλάβετε ότι σιχαθήκαμε τα ψέματά σας και δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω, αν δεν βρούμε λύση.»
    Κυρία Πρόεδρε, θα ήθελα να τελειώσω με μια σημείωση για την εκφώνηση: Βασίλης Μουλόπουλος.
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Ευχαριστώ.
    Ορίστε, κυρία Χριστοφιλοπούλου, έχετε το λόγο.
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Έλλην Βουλευτής εντός του Κοινοβουλίου δεν αναγνωρίζει τους ελληνικούς νόμους. Παρακαλώ θερμά, παρακαλώ θερμά! Ο νόμος του κράτους ορίζει…
    ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ: Όχι, δεν είναι αυτό!
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Με συγχωρείτε! Αφήστε τη ρητορεία και τα κλάματα! Κλάψατε αρκετά.
    ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ: Καλά…
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Ο νόμος του κράτους ορίζει ότι η σχολική στέγη είναι αρμοδιότητα της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης και από 1η Ιανουαρίου του δήμου. Τώρα, τι μου λέτε εσείς, ότι είναι αρμοδιότητα δική μου και ότι ο νόμος δεν μου τη δίνει, εγώ δεν μπορώ να ασκήσω αρμοδιότητα, αν δεν έχω το νόμο με τα χέρια μου.
    Και οι νόμοι γίνονται εδώ, κύριοι συνάδελφοι. Ιδού, λοιπόν, πεδίον δόξης λαμπρόν. Αφού, όπως σας άκουσα, διαφωνείτε με το να έχει η τοπική αυτοδιοίκηση την αρμοδιότητα της σχολικής στέγης και λέτε να την έχει το Υπουργείο Παιδείας, ας πάρετε εσείς, ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α., μια νομοθετική πρωτοβουλία –υπάρχει πλαίσιο στη Βουλή- και φέρτε ένα νόμο για να φύγει η αρμοδιότητα από την τοπική αυτοδιοίκηση και να πάει στην κεντρική εξουσία, όπως θέλετε!
    Αυτή τη στιγμή όμως που μιλάμε, στην ελληνική πολιτεία ένα είναι το γεγονός, ότι αρμοδιότητα έχει η τοπική αυτοδιοίκηση. Ναι, παρεμβαίνουμε. Ναι, ξέρουμε πολύ καλά ότι πολλές φορές εγκαλούμεθα εμείς είτε για τη μη δυνατότητα είτε για την ολιγωρία είτε για τα προβλήματα, να βρουν λύση από κοινού η τοπική εκπαιδευτική κοινότητα με την αρμόδια –ξαναλέω- τοπική αυτοδιοίκηση και τους γονείς.
    Βεβαίως, έρχεται το φταίξιμο στο Υπουργείο Παιδείας. Μακάρι να το πάρω όλο, πολύ ευχαρίστως. Λύση δεν μπορώ να δώσω, γιατί αρμοδιότητα δεν έχω. Δεν θέλετε να με ακούσετε; Θέλετε να μου λέτε δακρύβρεχτα ποιήματα; Κι εγώ αγαπώ τα παιδιά. Δεν είστε μόνο εσείς ευαίσθητος. Όλοι είμαστε ευαίσθητοι. Κι ας λέω –όπως λέτε εσείς- «αρλούμπες».
    Ένα σας λέω μόνο: Τη λύση θα τη βρει η τοπική κοινότητα, αλλά ψάξτε λίγο πίσω από τις γραμμές. Ποιες συγκεκριμένες μητέρες διαφωνούσαν; Για ποιου συγκεκριμένου το ακίνητο; Και ποια συγκεκριμένα είκοσι παιδάκια συνεχίζουν τις καταλήψεις στο ΕΠΑΛ;
    ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ: Υπάρχουν ελεγκτές δημόσιας διοίκησης. Ενεργοποιήστε τους.
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Παρακαλώ πολύ, κύριε Δρίτσα.
    Ψάξτε λίγο, πριν έλθετε εδώ και λέτε ότι η Κυβέρνηση λέει αρλούμπες. Αιδώς! Γιατί λέμε «αρλούμπες»; Γιατί μιλάμε με συγκεκριμένα στοιχεία επί συγκεκριμένου προβλήματος, που δεν είναι καν αρμοδιότητά μου; Και σας το είπα, σας το μετέφερα, ότι θα έλθω να το συζητήσουμε, δεν περίμενα ποτέ ότι θα έλθω για να ακούσω αυτά που άκουσα. Λυπάμαι ειλικρινά! Λυπάμαι!
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Κι εγώ λυπάμαι!
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Ας κλάψουμε μαζί τότε.
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Κυρία Υφυπουργέ, δεν θα ήθελα να παρέμβω, αλλά το κτήριο αυτό είναι πολύ…
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων): Σε μένα κάνετε υποδείξεις, κυρία Πρόεδρε, μετά τη λέξη «αρλούμπες»;
  • Βασιλακόπουλος Θοδωρής

Ιατρικός σύλλογος Κορίνθου: Ενημέρωση προς τους ασφαλισμένους του ΟΠΑΔ


Αγαπητοί   ασφαλισμένοι, Από 1/1/2012 οι κλάδοι Υγείας των πρώην ταμείων σας συνενώθηκαν σε ένα καινούργιο υπερταμείο με την ονομασία Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Επειδή επικρατεί σύγχυση για το τι ισχύει και τι όχι (λόγω παραλείψεων των συναρμόδιων υπουργείων)  ο Ιατρικός Σύλλογος Κορίνθου στην προσπάθειά του να καλύψει αυτό το κενό, εκδίδει σήμερα αυτό το δελτίο τύπου συνοψίζοντας τα μέχρι σήμερα ανακοινωθέντα. Έτσι για ένα μεταβατικό διάστημα, άγνωστο πόσο, αφού οι αρμόδιοι υπουργοί δεν έχουν ακόμη αποφασίσει, οι ασφαλισμένοι του τέως ΟΠΑΔ, ΟΑΕΕ, ΟΓΑ, ΤΥΔΚΥ και ΙΚΑ μπορούν να εξυπηρετούνται όπως παρακάτω: Προκειμένου για κλινική εξέταση ασθενούς και αναγραφή φαρμάκων και εργαστηριακών  εξετάσεων:  1. Από τους συνεργαζόμενους με τον ΕΟΠΥΥ  ιδιώτες γιατρούς στα Ιατρεία τους, τα ονόματα των οποίων μπορούν να βρουν στις λίστες που είναι αναρτημένες στα ταμεία τους και στα ΚΕΠ. Η παροχή υπηρεσίας είναι  ΔΩΡΕΑΝ για τον ασφαλισμένο. Ο γιατρός θα αμειφθεί κατ’ ευθείαν από τον ΕΟΠΥΥ ( 10 € ανά επίσκεψη)  με την επισήμανση ότι κάθε συνεργαζόμενος γιατρός μπορεί να εξυπηρετεί με τον τρόπο αυτό μέχρι 50 ασφαλισμένους την εβδομάδα, ενώ από τον 51ο και μετά ο γιατρός αμείβεται όπως επιθυμεί από τον ίδιο τον ασφαλισμένο.(χωρίς αυτός να μπορεί μετά να διεκδικήσει από το Ταμείο αυτά τα χρήματα). 2. Από τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ, τα Κέντρα Υγείας και  τα αγροτικά ιατρεία (Δωρεάν).  3. Από τα Ιατρεία  του ΙΚΑ (δωρεάν).  4. Από  τους μη συνεργαζόμενους με τον ΕΟΠΥΥ γιατρούς που έχουν πιστοποιηθεί για ηλεκτρονική συνταγογράφηση (σχεδόν όλοι είναι πιστοποιημένοι) εφ’ όσον πληρώσουν οι ίδιοι το αντίτιμο της επίσκεψης όπως αυτό καθορίζεται από τον κάθε γιατρό. Προκειμένου για εκτέλεση εργαστηριακών εξετάσεων (βιοχημικών, πυρηνικών, μικροβιολογικών, ακτινολογικών, κλπ).  1. Από τα συνεργαζόμενα με τον ΕΟΠΥΥ ιδιωτικά εργαστήρια και  διαγνωστικά κέντρα,  με συμμετοχή του ασθενούς 15% επί της αξίας των εξετάσεων (σύμφωνα με το κρατικό τιμολόγιο). Για συνεννόηση  ο ασφαλισμένος επικοινωνεί απ’ ευθείας τηλεφωνικά με το εργαστήριο που επιλέγει. 2. Από τις μονάδες υγείας του ΕΟΠΥΥ (δηλαδή τις μονάδες του πρώην ΙΚΑ)  και από τους σχηματισμούς του ΕΣΥ (Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας) χωρίς συμμετοχή των ασφαλισμένων στο κόστος των εξετάσεων. Προκειμένου τέλος για παρακλινικές  εξετάσεις που εκτελούνται από τους ίδιους τους κλινικούς γιατρούς (καρδιολόγους, πνευμονολόγους, ΩΡΛ, ουρολόγους κλπ): 1. Από τους συνεργαζόμενους με τον ΕΟΠΥΥ γιατρούς στα ιατρεία τους με συμμετοχή 15% του ασθενούς επί της αξίας των εξετάσεων (σύμφωνα με το κρατικό τιμολόγιο). 2. Από τις μονάδες υγείας του ΕΟΠΥΥ (δηλαδή τις μονάδες του πρώην ΙΚΑ)  και από τους σχηματισμούς του ΕΣΥ (Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας) χωρίς συμμετοχή των ασφαλισμένων στο κόστος των εξετάσεων.  3. Από όλους τους ειδικούς γιατρούς με καταβολή του συνόλου της αξίας της εξέτασης. Αγαπητοί ασφαλισμένοι, Η δημιουργία του ενιαίου Ταμείου Υγείας για όλους τους ασφαλισμένους αποτελεί  παλαιό αίτημα του Ιατρικού κόσμου. Δυστυχώς μια τόσο σημαντική μεταρρύθμιση γίνεται με έναν τρόπο εξαιρετικά πρόχειρο και απαξιωτικό για την επιστημονική και επαγγελματική υπόσταση του γιατρού (με ότι αυτό θα σημαίνει για την συνέχεια) ενώ κρύβει και περικοπές στις παροχές που είχαν οι ασφαλισμένοι. Ανεξάρτητα από τις διαφωνίες της Ιατρικής κοινότητας με το υπό εφαρμογή σύστημα  και προκειμένου να μην δημιουργούνται  παρεξηγήσεις σαςσυνιστούμε μια προηγούμενη συνεννόηση με τον γιατρό που θα επιλέξετε για το εάν θα επιβαρυνθείτε οικονομικά και πόσο.

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Κατάλογος αιτήσεων μετάθεσης 2011-2012


ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ στο ΙΕΚ Κορίνθου - Λουτρακίου 27410-85991-2


ΙΕΚ Κορίνθου - Λουτρακίου

Διεύθυνση : ΟΔΟΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ                                           Κόρινθος, 18/01/2011
                      ΚΥΡΑ ΒΡΥΣΗ                                                 Αριθμ. πρωτ. : 13                                          

Τηλέφωνο : 27410-85991

                      27410-85992

Fax : 27410-85990


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
2010-2011

ΠΡΑΞΗ  13η

Στην Κόρινθο, σήμερα  18/01/2011, ημέρα Τρίτη και ώρα 12:30 στα γραφεία της Διεύθυνσης του ΙΕΚ Κορίνθου - Λουτρακίου, αφού λάβαμε υπ’ όψιν :
  1. Τα άρθρα 6, 12, 21 και 24 του ν. 3879/2010 «Ανάπτυξη της Διά Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις» (ΦΕΚ163 Α/21-9-2010).
  2. Το άρθρο 22 της υπ’αριθμ. 121/25-5-92 (ΦΕΚ 371 Β) Απόφασης του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων «Κανονισμός λειτουργίας του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ο.Ε.Ε.Κ.)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε, αναριθμήθηκε και ισχύει.
  3. Το άρθρο 3 του Ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90 Α) «Ρυθμίσεις θεμάτων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις».
  4. Το Π.Δ. 142/2002 (ΦΕΚ 118 Α) «Οργάνωση – Διοίκηση του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.)», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με τις διατάξεις των άρθρων 11 και 12 του Ν. 3687/2008 (ΦΕΚ 159 Α) «Θέματα προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και άλλες διατάξεις».
  5. Την αριθμ. 32231/08 (ΦΕΚ 2565 Β/18-12-2008) απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων «Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.)».
  6. Την με αρ. πρωτ. 722/22-12-2010 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Διά Βίου Μάθησης «Λειτουργία και διαχείριση των δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) για τη χρονική περίοδο από την κατάργηση του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ο.Ε.Ε.Κ.) έως την έναρξη ισχύος της Προγραμματικής Σύμβασης για τα δημόσια Ι.Ε.Κ.»
  7. Την με αριθμό πρωτ. 745/28-12-2010 εγκύκλιο νο 1/28-12-2010 του Γενικού Γραμματέα Διά Βίου Μάθησης «Ενημέρωση και πρώτες οδηγίες λειτουργίας και διαχείρισης των δημοσίων Ι.Ε.Κ.».
  8. Την με αριθμό πρωτ. 32/17-1-2011 εγκύκλιο νο 2 του Γενικού Γραμματέα Διά Βίου Μάθησης «α. Πάγια περιουσιακά στοιχεία – άμεση καταγραφή και αποστολή, β. Εαρινό εξάμηνο: χρονοδιάγραμμα δραστηριοτήτων – ωρομίσθιοι εκπαιδευτές».
  9. Την με αριθμό 155723/Η απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (405 Ε.Θ.Ο.Δ./21-12-2010) με την οποία συγκροτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων.
  10. Τις ανάγκες του Ι.Ε.Κ. Κορίνθου - Λουτρακίου σε εκπαιδευτές κατά το εαρινό εξάμηνο κατάρτισης 2010-2011.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

            Καλούμε τους ενδιαφερόμενους - υποψηφίους προς πρόσληψη εκπαιδευτές, οι οποίοι θα καλύψουν τις ανάγκες κατάρτισης του Εαρινού εξαμήνου 2010-2011.
Οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτές, θα παράσχουν αρχική κατάρτιση με τη διδασκαλία των παρακάτω μαθημάτων (θεωρητικών, εργαστηριακών και μικτών), για τις ειδικότητες που θα λειτουργήσουν στο ΙΕΚ Κορίνθου - Λουτρακίου

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΞΑΜΗΝΟ, ΕΙΔΟΣ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ, ΜΙΚΤΟ) ΚΑΙ ΩΡΩΝ ΑΝΑ ΕΙΔΟΣ
Σημ. : οι ώρες διδασκαλίας είναι ανά εβδομάδα.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ
ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ
ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ
Β΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΧΡΗΣΗ Η/Υ
Β΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
2
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Β΄
ΜΙΚΤΟ
2
3
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛHΤΙΚΗ
Β΄
ΜΙΚΤΟ
1
1
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Β΄
ΜΙΚΤΟ
2
1
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ (ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑ – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ)
Β΄
ΜΙΚΤΟ
1
2
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΩΝ
Β΄
ΜΙΚΤΟ
2
1
ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Β΄
ΜΙΚΤΟ
2
2
ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ – ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΟΓΜΑΤΩΝ
Β΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ
Β΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0





ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ
ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ
ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ
B΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
3
0
ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ & ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ
B΄
ΜΙΚΤΟ
2
2
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ι
B΄
ΜΙΚΤΟ
2
2
ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΙΙ (C)
Β΄
ΜΙΚΤΟ
2
4
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Ι
Β΄
ΜΙΚΤΟ
2
2
ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  - ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Β΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
1
0






ΦΥΛΑΚΑΣ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ
ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ
ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ ή ΓΑΛΛΙΚΑ
Γ΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
3
0
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Γ΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
4
0
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ
Γ΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
2
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΦΥΛΑΞΗΣ ΜΟΥΣΕΙΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
Γ΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
4
0
ΤΕΧΝΙΚΗ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ -  ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Γ΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
1
0
ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
Γ΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ
Γ΄
ΜΙΚΤΟ
2
1
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ –  ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
Γ΄
ΜΙΚΤΟ
2
2
ΥΓΙΕΙΝΗ – ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Γ΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
2






ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΦΕΡΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ
ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ
ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ
Δ΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
3
0
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (GMP)
Δ΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
1
0
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΙΙ
Δ΄
ΜΙΚΤΟ
1
3
ΚΟΣΜΕΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ
Δ΄
ΜΙΚΤΟ
1
3
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ
Δ΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
3
ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ
Δ΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
3
MARKETING ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ
Δ΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΠΡΑΚΤΙΚΗ
Δ΄

5



ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ
ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ
ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ
Δ΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
3
0
ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Δ΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
5
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Δ΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
3
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ/ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Δ΄
ΜΙΚΤΟ
3
1
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ (Authoring Tools)
Δ΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
5
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ORACLE
Δ΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
5


            Δικαίωμα υποβολής σχετικής Αίτησης-Υπεύθυνης Δήλωσης έχουν όλοι οι ιδιώτες, καθώς και οι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας ασχολούμενοι στο Δημόσιο Τομέα που έχουν τα νόμιμα τυπικά προσόντα, όπως αυτά περιγράφονται στα εγκεκριμένα αναλυτικά προγράμματα αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης.

Δικαιολογητικά
1. Πλήρες βιογραφικό σημείωμα.
2. Επικυρωμένο αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
3. Επικυρωμένα αντίγραφα τίτλων σπουδών της ημεδαπής (βασικό πτυχίο αντίστοιχο με την ειδικότητα που προκηρύσσεται, μεταπτυχιακός και διδακτορικός τίτλος θέματος συναφούς προς το αντικείμενο, παιδαγωγικός τίτλος σπουδών ΑΣΕΤΕΜ / ΣΕΛΕΤΕ ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., δίπλωμα Ι.Ε.Κ., πτυχίο Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου, Τεχνικού – Εκπαιδευτικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου ή Τεχνικής Επαγγελματικής Σχολής).
4. Όσοι έχουν αποκτήσει τίτλο σπουδών σε κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να καταθέσουν είτε α) άδεια άσκησης επαγγέλματος, η οποία έχει χορηγηθεί με τη διαδικασία της επαγγελματικής αναγνώρισης, βάσει των διατάξεων των επαγγελματικών προσόντων (π.χ. Οδηγίες 89/48/Ε.Ο.Κ., 92/51/Ε.Ο.Κ., 99/42/Ε.Κ., Τομεακές Οδηγίες κ.λπ.). Στην περίπτωση της επαγγελματικής αναγνώρισης, αντί της άδειας άσκησης επαγγέλματος είναι δυνατόν να κατατεθεί αντίγραφο της Πράξης Αναγνώρισης από το αρμόδιο Συλλογικό Όργανο ή την αρμόδια επιτροπή (π.χ. Σ.Α.Ε.Ι., Σ.Ε.Α.Τ.Ε.Κ., Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων κ.α.) ή αντίγραφο της Απόφασης Αναγνώρισης από την κατά περίπτωση Αρμόδια Αρχή (Υπουργείο, Νομαρχία κ.λπ.), είτε β) Πιστοποιητικό Χορήγησης Ισοτιμίας από το πρώην ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. νυν Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., τον Ο.Ε.Ε.Κ., του Ε.Ο.Π.Π. ή από άλλη αρμόδια υπηρεσία.
5. Όσοι έχουν αποκτήσει τίτλο σπουδών σε κράτος μη μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να καταθέσουν Πιστοποιητικό Χορήγησης Ισοτιμίας από το πρώην ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. νυν Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., τον Ο.Ε.Ε.Κ., του Ε.Ο.Π.Π. ή από άλλη αρμόδια υπηρεσία. Σε αυτήν την περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επισύναψη επικυρωμένων αντιγράφων των βασικών τίτλων σπουδών επισήμως μεταφρασμένων (από το Υπ.Εξ., πρεσβείες της Ελλάδος στο εξωτερικό, Δικηγόρους και μεταφραστές του Ιονίου Πανεπιστημίου).
6α. Από τους υποψηφίους που υπάγονται στον ιδιωτικό τομέα απαιτείται :
·         βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα από την οποία να προκύπτει η διάρκεια της ασφάλισης,
·         ή υπεύθυνη δήλωση του υποψηφίου, κατά το άρθρο 8 του Ν. 1599/1986, στην οποία να δηλώνεται επακριβώς ο χρόνος και το είδος της εμπειρίας του, τα στοιχεία του εργοδότη, φυσικού προσώπου ή της επωνυμίας της επιχείρησης αν πρόκειται για νομικό πρόσωπο.
6β. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες πρέπει να προσκομίσουν :
·         βεβαίωση της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. στην οποία θα αναγράφεται ο χρόνος άσκησης συγκεκριμένου επαγγέλματος,
·         ή υπεύθυνη δήλωση του υποψηφίου, κατά το άρθρο 8 του Ν. 1599/1986, ότι εξετέλεσε συγκεκριμένες εργασίες, μελέτες και έργα σχετικά με το αντικείμενο της εμπειρίας.
7. Από τους μισθωτούς του δημόσιου τομέα, όταν η εργασία έχει παρασχεθεί σε υπηρεσίες του Δημοσίου, σε Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού, σε Ν.Π.Ι.Δ. του δημόσιου τομέα της παρ. 1, του άρθρου 14, του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, ή σε φορείς της παρ. 3, του άρθρου 1, του Ν. 2527/1997, απαιτείται μόνο βεβαίωση του αντίστοιχου φορέα, από την οποία να προκύπτει το είδος της εργασίας που παρασχέθηκε και η χρονική διάρκεια της παροχής της.
Παρατήρηση : οι υποψήφιοι εκπαιδευτές που έχουν ήδη συνεργαστεί στο φθινοπωρινό εξάμηνο 2010 – 2011 με το ΙΕΚ, δεν χρειάζεται να επανυποβάλουν τα ίδια δικαιολογητικά που υπάρχουν στο φάκελό τους. Αρκεί η υποβολή της αίτησης με συνημμένο βιογραφικό σημείωμα.
Κατά την επιλογή συνεκτιμώνται : η εργασιακή εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η εξειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο που επιθυμούν να διδάξουν, οι συναφείς με το αντικείμενο μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, η απόδοση, η συνέπεια και η διάθεση συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης απασχόλησης στο Ι.Ε.Κ., τα κοινωνικά κριτήρια.

Κατόπιν της ανάθεσης μαθημάτων οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτές οφείλουν :
1.      Να υπογράψουν σχετική σύμβαση στην οποία θα καθορίζονται οι ώρες απασχόλησης, οι λοιπές υποχρεώσεις και η ωριαία αντιμισθία.
2.      Να συμπληρώσουν Δελτίο Ατομικών Στοιχείων που θα τους δοθεί από το Ι.Ε.Κ.
3.      Να υποβάλουν υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86: α) για το εάν εργάζονται σε φορέα του στενότερου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα και σε ποιον, β) για τις συνολικές τακτικές και πρόσθετες, αμοιβές από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και γ) ότι οι συνολικές αποδοχές τους δεν υπερβαίνουν τα εκ του Ν. 1326/83 (άρθρα 4, 5), Ν. 2303/95, Ν.2470/97 και Ν.3833/2010 ανώτατα επιτρεπόμενα όρια κατά μήνα.

            Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται από τους ενδιαφερόμενους αυτοπροσώπως στην έδρα του ΙΕΚ Κορίνθου - Λουτρακίου από 24-1-2011 μέχρι και 28-1-2011 και κατά τις ώρες από 12:00 έως 18:00.
Οι αιτήσεις που θα αποσταλούν ταχυδρομικώς δε θα γίνουν δεκτές.
               

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ Ι.Ε.Κ. ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ






ΦΑΙΔΩΝ  ΠΑΝΕΤΣΟΣ


 















Καλούμε τους ενδιαφερόμενους - υποψηφίους προς πρόσληψη εκπαιδευτές, οι οποίοι θα καλύψουν τις ανάγκες κατάρτισης του Εαρινού εξαμήνου 2011-2012.
Οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτές, θα παράσχουν αρχική κατάρτιση με τη διδασκαλία των παρακάτω μαθημάτων (θεωρητικών, εργαστηριακών και μικτών), για τις ειδικότητες που θα λειτουργήσουν στο ΙΕΚ Κορίνθου - Λουτρακίου

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΞΑΜΗΝΟ, ΕΙΔΟΣ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ, ΜΙΚΤΟ) ΚΑΙ ΩΡΩΝ ΑΝΑ ΕΙΔΟΣ
Σημ. : οι ώρες διδασκαλίας είναι ανά εβδομάδα.

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ
ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ
ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ
Β΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΙΙ
Β΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
2
0
ΑΓΓΛΙΚΑ
Β΄
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ
3
0
ΧΡΗΣΗ Η/Υ
Β΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
2

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ
ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΙΔΟΣ
ΩΡΕΣ
ΘΕΩΡΙΑΣ
ΩΡΕΣ
ΕΡΓ/ΡΙΟΥ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Δ΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
2
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙΙ
Δ΄
ΜΙΚΤΟ
4
4
ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ V
(Client Server με Εργαλεία IDE στη διαχείριση RDBMS)
Δ΄
ΜΙΚΤΟ
4
2
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΙΙ
Δ΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
0
4