Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Η ΟΛΤΕΕ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ


   Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

 ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ            Αθήνα, 13/12/2011
             ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                   Αριθ. Πρωτ : 367
          Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ  37

ΠΡΟΣ :   
1) ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ   ΕΛΤΕΕ                            
2) ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Ε.Ε
 
Τ.Κ  10436    -   ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ: 210 5238973  - 2742023455
         6974000033
FAX: 210 5202798  - 2742024361

ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr                        
                         E-mail: oltee@otenet.gr
                                oltee.oltee@gmail.com        


Συνάδελφοι ,
σας στέλνουμε όλα τα έγγραφα που η Ομοσπονδία έχει αποστείλει στην Υπουργό, Υπηρεσιακούς παράγοντες και φορείς που εμπλέκονται στην Εκπαιδευτική Διαδικασία για τρέχοντα ζητήματα που μας απασχόλησαν.


1η ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Δ.Σ. ΟΛΤΕΕ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Οι μεταρρυθμίσεις στη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση έχουν αποκτήσει  πλέον περιοδικότητα επταετίας και το φαινόμενο πλέον να παίρνει διαστάσεις νομοτέλειας. Κάθε φορά λοιπόν που αλλάζει η κυβέρνηση ή ακόμη και ο υπουργός της ίδιας κυβέρνησης, επιχειρείται νέα μεταρρύθμιση στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Η τελευταία μεταρρύθμιση που πραγματοποιήθηκε το 2006 (ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ) φαίνεται ότι ολοκληρώνεται το 2012-2013 χωρίς να έχουν αξιολογηθεί τα αποτελέσματα - όσο μπορεί να αξιολογηθεί μια μεταρρύθμιση σε βάθος επταετίας - και παραχωρεί τη θέση της στη νέα (Τεχνολογικό Λύκειο).
Η μακρόχρονη περιπέτεια της αστάθειας της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης συνεχίζεται και τα λάθη των προηγούμενων μεταρρυθμίσεων δεν κατέστησαν σοφότερες τις πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου παιδείας, που συνεχίζουν να παίρνουν στις πλάτες τους τις εθνικές ευθύνες των αλλαγών χωρίς να καθιστούν συνυπεύθυνους με την ενεργό συμμετοχή τους εκπαιδευτικούς και τους φορείς που εκπροσωπούν.
Οι εκπαιδευτικοί είναι εκείνοι που καλούνται κάθε φορά να υλοποιήσουν τις αλλαγές στην εκπαίδευση και όταν αυτές δεν είναι οι καταλληλότερες και δεν έχουν γίνει με τη συνδρομή των εκπαιδευτικών, είναι προδιαγραμμένο το μέλλον τους να αποτύχουν. Σήμερα οι εκπαιδευτικοί αγωνιούν για άλλη μια φορά όπως κάθε φορά που προαναγγέλλεται μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση και μαζί τους αγωνιούν και ανησυχούν χιλιάδες γονείς και μαθητές για το τι μέλει γενέσθαι.
Θεωρούμε ότι εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας υπάρχουν οι καλλίτερες προθέσεις για τη νέα μεταρρύθμιση ώστε να προκύψουν οι καταλληλότερες αλλαγές για μια αναβαθμισμένη ποιοτικά Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση που θα έχει διάρκεια και θα αλλάξει θετικά την πορεία της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης προς το συμφέρον της Παιδείας, της οικονομίας, της κοινωνίας, για ένα ορθολογικότερο επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων, της μείωσης της ανεργίας και της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας αφού είναι γενικά αποδεκτό ότι η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση αποτελεί την ατμομηχανή της ανάπτυξης και της οικονομίας κάθε χώρας.
Καλούμε την υπουργό Παιδείας να συναντήσει τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για να ακούσει τις θέσεις και τις απόψεις τους που είναι θέσεις και απόψεις της ευρύτερης βάσης των εκπαιδευτικών και να τους καταστήσει με τη συνεργασία τους συνυπεύθυνους στην επερχόμενη μεταρρύθμιση ώστε να έχουμε τα καλλίτερα δυνατά αποτελέσματα.
Δεν είναι φυσικό και καθόλου δημοκρατικό η υπουργός παιδείας να αρνείται συστηματικά να δεχτεί σε συνάντηση τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, που είναι το Δ.Σ της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε, για να συζητήσει το σχέδιο νόμου για το Τεχνολογικό Λύκειο ώστε να υπάρξει η δυνατότερη σύνθεση και συναίνεση για μια αποδεκτή μεταρρύθμιση που θα υλοποιηθεί με επιτυχία για να υπάρξουν τα καλλίτερα αποτελέσματα που θα ωθήσουν την ΤΕΕ σε ποιοτική και ουσιαστική αναβάθμιση.
Κα υπουργέ περιμένουμε άμεσα συνάντηση μαζί σας πριν είναι  πολύ αργά για την εκπαίδευση και την τύχη της μεταρρύθμισης στη Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση.

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ-  ΥΠΟΔ/ΝΤΕΣ  ΣΕΚ

1. ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΕΚ.

Σύμφωνα με την υπ’ άριθμ. Γ2/6098/13-11-2001 Απόφαση του Υπουργείου Παιδείας με την οποία τροποποιείται η υπ’ άριθμ Γ2/4321/26-10-83 Απόφαση  που αφορά τον Κανονισμό Λειτουργίας των ΣΕΚ– τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα (ΣΕΚ) χαρακτηρίζονται ως Εκπαιδευτικές Μονάδες του ΥΠΕΠΘ που έχουν αυτοτελή διοικητική δομή στη λειτουργία τους ως Σ χ ο λ ικ έ ς μονάδες συμπληρώνοντας το ν.1566/1985.
Με την ανωτέρω τροποποίηση, όσον αφορά την επιλογή του Υποδιευθυντή άμεσα προκύπτει ότι τα ΣΕΚ εμπίπτουν (ως Σχολικές Μονάδες πλέον) στην παράγραφο 7, άρθρο 11 του νόμου 1566/1985 όπου ρυθμίζεται ο τρόπος επιλογής των Υποδιευθυντών ανάλογα με τον αριθμό των τμημάτων.
Οι θέσεις των υποδιευθυντών ορίζονται όπως παρακάτω:
·         (1) υποδ/ντή για αριθμό τμημάτων πάνω από (8) μέχρι και (12) και
·         (2) υποδ/ντές για αριθμό τμημάτων πάνω (12).
Λαμβάνοντες υπ’ όψη στη συνέχεια το ν. 3848/2010, άρθρο 11, παράγραφος 5, όπου στα ΣΕΚ ορίζεται υποδ/ντης με την προϋπόθεση ότι το ΣΕΚ λειτουργεί σε πρωινό και απογευματινό κύκλο και ασκούνται τουλάχιστον 300 μαθητές, προτείνουμε :
·         Να ορίζεται ένας (1) υποδ/ντης στα ΣΕΚ εάν λειτουργούν σε πρωινό και απογευματινό ή εσπερινό κύκλο ανεξάρτητα αριθμού τμημάτων και μαθητών .
·         Να ορίζονται δύο (2)  υποδ/ντες εάν στο ΣΕΚ λειτουργούν περισσότερα από 12 τμήματα και ασκούνται τουλάχιστον 300 μαθητές.
·         Να δύναται να οριστεί και 3ος υπδ/ντης στα ΣΕΚ όπου λειτουργούν περισσότερα από 24 τμήματα σε πρωινό και απογευματινό ή εσπερινό κύκλο και ασκούνται τουλάχιστον 500 μαθητές.

2. ΩΡΑΡΙΟ  ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΕΚ.

          Το ωράριο των διευθυντών των ΣΕΚ – λόγω του ότι είναι Αυτόνομες Σχολικές Μονάδες Λυκειακής βαθμίδας β/θμιας εκπαίδευσης θα πρέπει να εναρμονιστεί με το ωράριο των διευθυντών των ΕΠΑΛ και ΓΕΛ.

3. ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΕΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ  ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΕΚ.   

Επειδή ο διευθυντής του ΣΕΚ προΐσταται σε Αυτόνομες Σχολικές Μονάδες Λυκειακής βαθμίδας β/θμιας εκπαίδευσης, το επίδομα θέσης ευθύνης πρέπει να εναρμονιστεί με το επίδομα θέσης ευθύνης των διευθυντών των ΕΠΑΛ και ΓΕΛ.

4. ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ) ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΤΟ ΣΕΚ .

Στα πλαίσια της ομαλής λειτουργίας των σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ,ΕΠΑΣ, ΣΕΚ, ως προς την κατανομή των μαθημάτων των τομέων και των ειδικοτήτων που αφορούν τη θεωρία και το εργα- στηριακό μέρος σε πολλές περιπτώσεις απαιτείται να διδάξει ο Υποδιευθυντής σε άλλη Σχολική Μονάδα του Συγκροτήματος.
Προτείνουμε ο υποδιευθυντής των ΕΠΑΛ ή ΕΠΑΣ να δύναται να διδάξει στο ΣΕΚ και  αντίστοιχα ο υποδιευθυντής των ΣΕΚ να δύναται να διδάξει θεωρητικό μέρος μαθημάτων στο ΕΠΑΛ η ΕΠΑΣ. 
Διότι σε πολλές περιπτώσεις παρατηρείται το φαινόμενο ο Υποδιευθυντής να μην καλύπτει ωράριο μόνο με τα εργαστηριακά μαθήματα και να απαιτείται ένας επί πλέον εκπαιδευτικός να διδάξει τα εργαστηριακά μαθήματα στο ΣΕΚ και ο υποδιευθυντής να πλεονάζει.

        « ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΓΓΡΑΦΑ ».

Επίσης σε αιτήματα ή ενστάσεις συναδέλφων να δίνονται απαντήσεις στα προβλεπό μενα χρονικά διαστήματα.

« Κρίση και επιλογή υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Σ.Ε.Κ. και υπευθύνων  τομέων Σ.Ε.Κ. ».

Σε συνέχεια του σχετικού εγγράφου μας σας γνωρίζουμε ότι δεχόμαστε δεκάδες καταγγελίες για διάφορα ΠΥΣΔΕ της χώρας ( ιδιαίτερα της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας ) όπου στις κρίσεις των υποδιευθυντών-τομεαρχών σχολικών μονάδων και ΣΕΚ αγνοήθηκαν οι προτάσεις των συλλόγων διδασκόντων από τα ΠΥΣΔΕ, ακυρώνοντας στην πράξη το πνεύμα και το γράμμα του νόμου σύμφωνα με τον οποίο η πρόταση του συλλόγου είναι η κυρίαρχη.
Παρατηρήθηκε όμως από τα ΠΥΣΔΕ αλλαγή και τροποποίηση των προτάσεων των συλλόγων διδασκόντων με αποτέλεσμα υποψήφιοι που δεν υπερψηφίστηκαν από τους συλλόγους να επιλέγονται ως υποδιευθυντές – τομεάρχες. Αυτό μπορεί να το ερμηνεύσει κανείς ως κατευθυνόμενη συμπεριφορά που εξυπηρετεί ημέτερους.
Ζητάμε την επανεξέταση και  αποκατάσταση όλων των περιπτώσεων των  συναδέλφων που ενώ προτάθηκαν από τους συλλόγους διδασκόντων, δεν επιλέγηκαν από τα ΠΥΣΔΕ όπως ορίζει ο νόμος ως  υποδιευθυντές – τομεάρχες.


.   « Κρίση και επιλογή υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Σ.Ε.Κ. και υπευθύνων     τομέων Σ.Ε.Κ. ».

Σύμφωνα με το Ν. 3848, άρθρο 23, παρ.1: ¨Ο σύλλογος των διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας και Σ.Ε.Κ., σε συνεδρίασή του, … , συντάσσει αιτιολογημένη πρόταση επιλογής υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας ή του Σ.Ε.Κ. και υπευθύνων των τομέων του Σ.Ε.Κ., …¨. Συνεχίζοντας στην επόμενη παρ. 2: ¨Η πρόταση μαζί με το πρακτικό του συλλόγου των διδασκόντων διαβιβάζονται από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του Σ.Ε.Κ. στο αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο το οποίο, μετά από έλεγχο της συνδρομής των προϋποθέσεων και της νομιμότητας της διαδικασίας διαμόρφωσης της πρότασης, προτείνει στον οικείο διευθυντή εκπαίδευσης την τοποθέτηση των στελεχών της προηγούμενης παραγράφου.¨
Στην πράξη όμως, πολλές φορές, τα υπηρεσιακά συμβούλια (Π.Υ.Σ.Δ.Ε.), για τους όποιους κατά περίπτωση λόγους, αυθαίρετα αγνοούν την πρόταση των συλλόγων διδασκόντων, αδιαφορούν για την επιθυμία – προτίμηση στην επιλογή των συναδέλφων, περιφρονούν το συλλογικό όργανο και απαξιώνουν το ρόλο που καλείται να επιτελέσει στα πλαίσια και της εφαρμογής του νόμου. Όλα αυτά χωρίς καμία αιτιολόγηση – τεκμηρίωση για τη λήψη της απόφασης, με την οποία προσβάλλουν το κύρος του θεσμού του συλλόγου προκαλώντας και το κοινό περί δικαίου αίσθημα. Οι σύλλογοι διδασκόντων έχουν πλήρη επίγνωση των υφιστάμενων της λειτουργίας συνθηκών καθώς και των συγκεκριμένων δυνατοτήτων και ικανοτήτων των υποψηφίων. Δεν επιτρέπεται και δεν πρέπει να εμπαίζονται ούτε να χρησιμοποιούνται από τα υπηρεσιακά συμβούλια. Σε τελευταία ανάλυση είναι σίγουρο ότι πρέπει να έχουν λόγο στην επιλογή των στελεχών – οργάνων που  διοικούν τη σχολική τους μονάδα ή Σ.Ε.Κ.
Ζητούμε την τροποποίηση – επαναδιατύπωση του άρθρου 23 του Ν. 3848, στη βάση και με τη λογική του σεβασμού και της υιοθέτησης – αποδοχής, από τα Π.Υ.Σ.Δ.Ε., των προτάσεων των συλλόγων διδασκόντων, πάντα μετά από έλεγχο της συνδρομής των προϋποθέσεων και της νομιμότητας της διαδικασίας διαμόρφωσης της πρότασης. Στην περίπτωση, και μόνον, που ο σύλλογος των διδασκόντων παραλείπει να υποβάλλει πρόταση, τότε και μόνον τότε να αποφασίζει - προτείνει αυτοβούλως στον οικείο διευθυντή εκπαίδευσης το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο.

  1. ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ

Οι πιστώσεις που κατανέμονται στα Συμβούλια των Σχολικών κοινοτήτων μέσω των Σχολικών Επιτροπών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου, σύμφωνα με το ν.1566/1985, άρθρο 44 και την υπ’ αριθμ.8440/24-2-2011 Απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την αντιμετώπιση των λειτουργικών αναγκών, πρέπει να λαμβάνει υπόψη της ότι οι σχολικές μονάδες της ΤΕΕ έχουν αυξημένες ανάγκες για την προμήθεια αναλώσιμων υλικών των εργαστηρίων, για την επισκευή και συντήρηση συσκευών και μηχανημάτων, για την αγορά εργαλείων και μικροσυσκευών κ.λ.π. που είναι απαραίτητα για την διεξαγωγή του εκπαιδευτικού έργου σε αυτές.
Ως εκ τούτου για την κατανομή των πιστώσεων πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι ανωτέρω παράμετροι στον υπολογισμό του αριθμού των μαθητών στα σχολεία της ΤΕΕ και να υπολογίζεται ο τριπλάσιος αριθμός των φοιτούντων μαθητών.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ : Αν πρόκειται να κατανεμηθούν πιστώσεις 100.000,00 για λειτουργικά έξοδα σχολικών μονάδων στις οποίες φοιτούν συνολικά 12.500 μαθητές, από τους οποίους οι 10.000 φοιτούν σε σχολικές μονάδες Γενικής Παιδείας και 2.500 σε σχολεία ΤΕΕ, οι πιστώσεις που αναλογούν κατά μαθητή θα πρέπει να είναι :

100.000,00  / [10.000,00 +(2.500 Χ 3)]=100.000,00 / 17.500 =5,71 Ευρώ / ανά μαθητή

Θα δοθούν λοιπόν στις σχολικές μονάδες της ΤΕΕ τα εξής χρήματα,

          (2.500 Χ 3 ) Χ 5,71 = 7.500 Χ 5,71 =42.825,00  Ευρώ.

και στις σχολικές μονάδες της Γενικής Εκπαίδευσης

          100.000,00   – 42825,00   =57.175,00  Ευρώ.

Παρακαλούμε για τήρηση των παραπάνω αναλογιών για να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα που δημιουργούνται στην εκπαίδευση των μαθητών της ΤΕΕ.

  2.    ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 4ου ΕΤΟΥΣ

Το 4ο έτος, το αποκαλούμενο και Τμήμα Ειδίκευσης Τεχνικής - Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Τ.Ε.Ε.), προτείνουμε όπως λειτουργήσει με τη νέα σχολική χρονιά 2012-13
με εγγραφές Αποφοίτων Πτυχιούχων σχολείων ΤΕΕ προγενέστερων ετών.



ΘΕΜΑ: «Παιδαγωγική επάρκεια μονίμων εκπαιδευτικών
             κλάδων ΔΕ, ΤΕ και ΠΕ»


          Κυρία Υπουργέ,
          Κυρία Υφυπουργέ,

          Διορισμένοι – μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Τ.Ε.Ε. κλάδων ΔΕ, ΤΕ και ΠΕ στερούνται παντελώς ή εν μέρει παιδαγωγικών σπουδών, χωρίς δική τους υπαιτιότητα, δεδομένου ότι δεν ήταν απαραίτητες για το διορισμό τους.
          Επειδή θεωρούμε αναγκαία την παιδαγωγική τους επάρκεια, η οποία θα καλλιεργήσει τις απαραίτητες δεξιότητες προς όφελος της διαδικασίας και του αποτελέσματος της εκπαίδευσης, σε συνδυασμό και με την περαιτέρω αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού για την κάλυψη υπαρχόντων κενών,
          Ζητούμε την φοίτηση των παραπάνω ειδικοτήτων συναδέλφων στα παιδαγωγικά προγράμματα της ΑΣΠΑΙΤΕ, πλησίον του τόπου εργασίας – κατοικίας, για την απόκτηση της σχετικής επάρκειας κατά τα πρότυπα – προηγούμενο της ΠΑ.ΤΕ.Σ./ Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.

2η ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Δ.Σ. ΟΛΤΕΕ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Κυρία Υπουργέ,

Καταγγέλλουμε την αναλγησία της Πολιτικής Ηγεσίας του ΥΠΔΒΜΘ στα αιτήματά μας για συνάντηση .
Έχουμε επανειλημμένα ζητήσει συνάντηση με Υπουργό και Υφυπουργό με πολλά σημαντικά θέματα κάθε φορά που αφορούν την ΤΕΕ και η πολιτική ηγεσία κωφεύει.
Τώρα όμως που έχουμε μπροστά μας την ψήφιση των νόμων για το ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ και την Νέα Διοικητική Δομή της Εκπαίδευσης, οι οποίοι αφορούν άμεσα εμπλεκόμενους, Εκπαιδευτικούς –Μαθητές - Γονείς της ΤΕΕ είναι επιτακτική η ανάγκη να ληφθεί υπ’ όψη η άποψη και οι θέσεις της Ομοσπονδίας μας (ΟΛΤΕΕ) ως η πλέον αντιπροσωπευτική συνδικαλιστική οργάνωση του χώρου.
Η ΤΕΕ θέλει διάλογο και συναίνεση όλων, ΥΠΔΜΘ- Εκπαιδευτικών – Μαθητών – Γονέων, για να υπάρξουν τα Προσδοκώμενα Αποτελέσματα.
Η στάση της Πολιτικής Ηγεσίας του ΥΠΔΜΘ ,είναι απαράδεκτη μέχρι σήμερα, γιατί έχει καταργήσει τον Διάλογο με τους Εκπροσώπους της ΤΕΕ και ακολουθεί την μοναχική πορεία του αυταρχισμού της που θα έχει δυστυχώς τα αντίθετα αποτελέσματα οδηγώντας για άλλη μια φορά σε αδιέξοδα.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ εντός των επόμενων ημερών άμεση συνάντηση μαζί σας.



ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ

       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
sfragis                                              
   ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ                                               ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΡΚΟΣ   













Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ: ΑΧΙΛΛΕΩΣ 37 Τ.Κ.10436 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ:2105238973, FAX:2105202798, E-MAIL: oltee.oltee@gmail.com, oltee@otenet.gr
ΜΕΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΘΕΣΗ / ΙΔΙΟΤΗΤΑ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛ
E-MAIL
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΠΑ.Σ. ΚΙΑΤΟΥ
6974000033
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΕΤΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ
3ο Σ.Ε.Κ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
6947261971
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΡΚΟΣ
ΕΠΑ.Σ. ΑΘΗΝΩΝ
6946833757
ΕΙΔ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΝΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΠΑ.Σ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
6977218207
ΟΡΓ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ
ΕΠΑ.Λ. Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
6945752224
ΓΕΝΙΚΟΣ ΤΑΜΙΑΣ
ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
1ο ΕΣΠ. ΕΠΑ.Λ. ΤΑΥΡΟΥ
6944877541
ΒΟΗΘΟΣ ΤΑΜΙΑΣ
ΝΑΝΟΥΛΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ
6ο ΕΠΑ.Λ. ΛΑΡΙΣΑΣ
6973018495
ΕΦ. ΔΗΜ. ΣΧΕΣΕΩΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
2ο Σ.Ε.Κ. ΕΥΟΣΜΟΥ
6974251028
ΕΦ. ΒΙΒ/ΚΗΣ & ΕΚ/ΣΕΩΝ
ΜΠΑΝΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΠΑ.Σ. ΕΥΟΣΜΟΥ
6975106012
ΜΕΛΟΣ
ΚΕΡΑΣΙΩΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
2ο ΕΠΑ.Λ. ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
6936449284
ΜΕΛΟΣ
ΖΥΠΕΛΑΣ ΜΙΧΑΗΛ
2ο ΕΠΑ.Λ. ΛΑΡΙΣΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΩ ΝΑΝΟΥΛΗ ΦΑΝΗ





ΟΛΤΕΕ 
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:
ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ
9οΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ
6932798177
pmalagaris@sch.gr



ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:
ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ
6974000033



ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:
ΠΕΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ
6ο ΕΠΑΛ ΘΕΣ/ΚΗΣ
6947261971
apwolf@the.forthnet.gr


ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΑΡΑΝΤΗΣ 7 ο ΕΠΑΛ ΘΕΣ/ΚΗΣ 6932536674 saralex@mail.gr


ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜ.:
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΡΚΟΣ  ΕΠΑΣ ΑΘΗΝΩΝ

ΓΕΝΙΚΟΣ ΤΑΜΙΑΣ:
ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ


ΒΟΗΘΟΣ ΤΑΜΙΑΣ:
ΝΑΝΟΥΛΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ
6ο ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ
6973018495
thnanoulis@sch.gr


ΕΦΟΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΕΥΟΣΜΟΥ
6974251028 
kkonstantinou@gmail.com

ΕΦΟΡΟΣ ΒΙΒ/ΚΗΣ:
ΜΠΑΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΠΑΣ ΕΥΟΣΜΟΥ

ΜΕΛΟΣ:
ΚΕΡΑΣΙΩΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ  2οΕΠΑΛ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ

ΜΕΛΟΣ:
ΖΥΠΕΛΑΣ ΜΙΧΑΗΛ 1η ΕΠΑΣ  ΛΑΡΙΣΑΣ









Το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Νεμέας διοργανώνει Χριστουγεννιάτικο bazzar στις 17/12/11 από τις 9 το πρωί έως και το βράδυ ΕΠΑΛ ΝΕΜΕΑΣ


Το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Νεμέας διοργανώνει Χριστουγεννιάτικο bazzar στις 17/12/11 από τις 9 το πρωί έως και το βράδυ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ BAZAAR ΣΤΗ ΝΕΜΕΑ


ΕΠΑ.Λ. ΝΕΜΕΑΣ

ΕΠΑΛ ΝΕΜΕΑΣ

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ - ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο Γ ' ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΣΤ '


Subject: [elme-thiras] Πρθ: Συνάδελφοι προσοχή: 
Συνάδελφοι προσοχή:
ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ - ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 14
ΤΟΥ 1566/1985 (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΓΕΝ. Δ/ΝΤΗΣ ΥΠΔΒΜΘ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ
ΕΓΚΥΚΛΙΟ 134780/Δ2/30-11-2011 (ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΝ ΙΣΧΥ) ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΕΠΤΙΚΟ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ - ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο Γ ' ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΣΤ ' (΄Η ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ Ο Ε΄ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ ΣΤΟ
ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ).
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΩΣ ΜΟΝΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ.
ΟΠΟΤΕ ΜΑΖΙΚΑ ΟΛΟΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ. 
ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ. 

71.720 € για επισκευή και συντήρηση σχολικών κτιρίων

Δημήτρη Στεργιούλη Επίτιμου Διευθυντή 2ου Δημοτικού Σχολείου Κιάτου «ΕΥΑΓΟΡΑΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ»


«Διδασκαλικός λόγος οικονομικά εκφερόμενος»

του Δημήτρη Στεργιούλη
Επίτιμου Διευθυντή 2ου Δημοτικού Σχολείου Κιάτου
«ΕΥΑΓΟΡΑΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ»

Οι εφημερίδες της 10/12/2011, κάθε πολιτικής απόχρωσης, αναγράφουν ότι από 1-1-2012 θα γίνουν νέες περικοπές στις αποδοχές των μισθωτών και των συνταξιούχων, ο δε αριθμός των ανέργων επίσημα μεν εγγγίζει το ένα εκατομμύριο, ανεπίσημα δε το 1,2 εκατομμύρια.
Χωρίς να είμαι οικονομολόγος συλλογίζομαι.
Είναι ποτέ δυνατόν το....
σύνολο των μισθωτών και των συνταξιούχων των 500 έως και 1200 ΕΥΡΩ μηνιαίως να σηκώσει στις πλάτες του το φορτίο της οικονομικής ανόρθωσης της χρεοκοπημένης πατρίδας μας , πού Κύριος οίδε πόσα και σε ποιους χρωστάει;
Σίγουρα δεν υπάρχει εχέφρων άνθρωπος που να πιστεύει κάτι παρόμοιο.
Άμ το άλλο, το αδιανόητο; Βρήκε λέει η Κυβέρνηση έλλειμμα από την προηγούμενη 36 δισεκατομμύρια ΕΥΡΩ. Ως καλόπιστος άνθρωπος το αποδέχομαι , αλλά πρέπει κάποιος να μου εξηγήσει : πώς είναι δυνατόν για να ξεχρεώσουμε 36 δισεκατομμύρια ΕΥΡΩ δανειστήκαμε μέχρι στιγμής κοντά στα 80 δισεκατομμύρια, αναμένουμε το Φεβρουάριο του 2012 , καλώς εχόντων των πραγμάτων, δάνειο άλλων 180 δισεκατομμυρίων και θα χρειαστεί τουλάχιστον μία εικοσαετία σκληρής λιτότητας για να ορθοποδήσουμε κάπως. Δηλαδή χρέος 36 εκατομμυρίων ΕΥΡΩ το εξισώσαμε με δάνειο 260 εκατομμυρίων, που με τους τόκους και τις προσαυξήσεις θα φτάσει σε ύψος δυσθεώρητο.
Άλλοι , πάλι , αισιοδοξότεροι των προηγουμένων, διατείνονται ότι το 2021 η οικονομική κατάσταση της χώρας μας θα είναι περίπου εκείνη του 2009.. Αυτό σε απλή γλώσσα σημαίνει ότι θα χρειασθεί μια δωδεκαετία για να φτάσει η οικονομική κατάσταση της Πατρίδας μας εκεί που την παρέλαβε η Κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου.
Και κάθομαι και συλλογίζομαι ότι από το 1985 και εντεύθεν σ’ αυτόν τον τόπο εισέρρευσαν δισεκατομμύρια ΕΥΡΩ. Απαριθμώ τις εισρροές .Πρώτο πακέτο Ντελόρ, δεύτερο πακέτο Ντελόρ, τρίτο πακέτο Ντελόρ. Και έπονται Μεσογειακά ολοκληρωμένα προγράμματα. Και ακολουθούν : πρώτο πακέτο Πρόντι , δεύτερο πακέτο Πρόντι. Ίσως να υπάρχει και τρίτο πακέτο Πρόντι.
Και διερωτώμαι. Πού πήγε αυτός ο πακτωλός των χρημάτων; Αν αξιοποιούνταν σωστά αυτά τα χρήματα, και δεν διασκορπίζονταν κατά το δη κοινώς λεγόμενο «πάρτε διαβόλοι βάγια», θα ήταν ποτέ δυνατόν η Ελλάδα να βρίσκεται σήμερα στα πρόθυρα της πτώχευσης; Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Πάντως όσοι διαχειρίστηκαν τις τύχες του τόπου μας και τη μοίρα του λαού μας από το 1980 ίσαμε σήμερα είναι υπόλογοι απέναντι του Ελληνικού Λαού.
Δεν είναι δυνατόν οι εκάστοτε κυβερνώντες να θεωρούν την Ελλάδα τιμάριό τους και να επιδίδονται σε λαφυραγωγίες του δημοσίου χρήματος και των αποθεματικών των ταμείων μισθωτών και εργαζομένων.
Ανάγλυφο προβάλλει , τώρα, το ερώτημα.:
Πώς δικαιολογείται το γεγονός οι προμήθειες των οπλικών συστημάτων, αλλά και οι λοιπές προμήθειες του ελληνικού κράτους να στοιχίζουν πέντε , ίσως και περισσότερες φορές, κατά τιμή μονάδος, σε σύγκριση με παρόμοιες προμήθειες άλλων κρατών και μάλιστα από τους ίδιους προμηθευτές;
Ο κ. Βενιζέλος, αντιπρόεδρος κυβερνήσεως και υπουργός οικονομικών, στεντορεία τη φωνή διακηρύσσει, ότι πρέπει να σωθεί η χώρα. Δεν μας εξηγεί όμως όταν λέει χώρα τι ακριβώς εννοεί; Από την έννοια χώρα εξαιρεί το λαό; Πάντως σήμερα ο λαός , όχι απλώς γονάτισε , αλλά πορεύεται γονατιστός και ασθμαίνοντας, όχι πλάθοντας χρυσόνειρα για τα παιδιά του , αλλά του κάκου αναζητώντας τρόπους και μέσα επιβίωσης. Η δε νεολαία μας πελαγοδρομεί στο τέναγος της ανεργίας, της σχόλης και της απελπισίας.
Θα πρέπει επίσης ο κ. Βενιζέλος και γενικά η Κυβέρνησή μας να αντιληφθεί πολύ καλά ότι κανένας ανθρώπινος νόμος δεν μπορεί να κατισχύσει βιολογικών νόμων. Αυτό , δάσκαλος γαρ, οφείλω να το τονίσω και μάλιστα εμφατικά . Επαναλαμβάνω λοιπόν. Η πείνα είναι αδερφή του χάρου. Είναι κακός σύμβουλος.
Αν δεν το αντιλαμβάνεται αυτό ο κ. Βενιζέλος και οι λοιποί κυβερνώντες , τότε βρίσκονται εκτός τόπου και χρόνου.
Και τι να πρωτοεπισημάνει κανείς! Εν καιρώ εσχάτης ένδειας του Ελληνικού Λαού υπουργοί να αναδιαρθρώνουν και να αλλάζουν επίπλωση κα δάπεδα υπουργικών γραφείων, να προσλαμβάνουν ακριβοπληρωμένους συμβούλους επί συμβούλων, να είναι κύριο μέλημά τους «η εν τω πρυτανείω σίστιση στενών συγγενών και φίλων τους»;
Δε φαντάζει παράταιρο το καλαντάρι να δείχνει παραμονές των Χριστουγέννων και σε πολλά Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης να μην έχουν φτάσει ακόμη α βιβλία;
Είναι πρωτάκουστο και πρωτόφαντο το γεγονός ότι Σχολεία λειτουργούν χωρίς θέρμανση. Επειδή στερούνται χρημάτων για την προμήθειά του.
Ποιοι ήταν εκείνοι οι φωστήρες που κατήργησαν τις Σχολικές Εφορείες που ιδρύθηκαν το 1932 και πάνω από μισό αιώνα προσέφεραν αξιόλογο και αξιοζήλευτο έργο. και στη θέση τους δημιούργησαν τις δυσκίνητες σχολικές επιτροπές, οι όποιες ανασυγκροτήθηκαν λίαν προσφάτως με τη σύμπηξη των καλλικρατικών δήμων και ουσιαστικά έχουν μετατραπεί σε πραγματικά εξαμβλώματα, που αδυνατούν να ανταποκριθούν στην αποστολή τους; Αυτά συμβαίνουν , γιατί όποιος δεν υπηρετεί το αυτονόητο εκ των πραγμάτων καλείται να εργασθεί για το αδιανόητο
.Είναι ή δεν είναι εξωφρενικό να σκέφτονται , καθώς γράφτηκε, να θέσουν σε καθεστώς εφεδρείας και τους ιερείς; Γνωρίζουν άραγε ότι στην ελληνική ύπαιθρο ένας γέροντας παπάς εξυπηρετεί πάνω από δέκα ενορίες ; Ή μήπως βάλθηκαν , όσα γεροντάκια απέμειναν ακόμα στη δόλια ελληνική ύπαιθρο, να τα θάψουν αδιάβαστα;
Δεν έχουν αντιληφθεί ότι στα ήθη και έθιμά μας, στα ιερά και όσια της φυλής μας , στα ιστορικά μας παραδομένα και στην πίστη μας δεν επιτρέπονται εκπτώσεις;
Σκέφτηκε ποτέ κανείς , από τους Κυβερνώντες , ότι 6/χρονα παιδάκια αναγκάζονται να ξυπνούν μαύρα μεσάνυχτα για να πάρουν το λεωφορείο για να τα μεταφέρει στο Σχολείο τους, μακριά από τα σπίτια τους, αφού προηγούμενα το λεωφορείο κάνει περιοδεία από διάφορα χωριά μαζεύοντας σχολιαρούδια;
Σκέφτηκε κανείς , λόγου χάρη, τα παιδάκια από το Ψάρι Κορινθίας , εν μέσω χειμώνος , με κλειστά ακόμα τα ματάκια τους να ξεκινούνε για το Σχολείο; Και στα σημεία που ο δρόμος είναι κακοτράχαλος, αν, ο μη γένοιτο, επισυμβεί δυσάρεστο ενδεχόμενο, οι φωστήρες των εισηγήσεων για τις συνενώσεις , που θα πάνε τότε να κρυφτούνε; (αναφέρομαι σε κορινθιακό επίπεδο εν προκειμένω)
Σημείο κι αυτό των καιρών. Πραγματικό κατάντημα.
Και να ήταν μονάχα αυτό; Πού ξανακούστηκε ο δάσκαλος να υποβάλλει τα δικαιολογητικά για συνταξιοδότησή του και να περιμένει ένα και πλέον χρόνο για να του χορηγηθεί η σύνταξη; Πώς θα επιβιώσει το αναλογίστηκε κανείς; Μήπως θα πρέπει να πάρει το δρόμο της διακονιάς; Είναι , βέβαια, κι αυτό μια λύση.
Αλήθεια υπάρχει κανείς απ ’όσους μας κυβερνούν , που σαν ξάπλωσε στο κρεβάτι του να συλλογίστηκε τη νύχτα: άραγε πόσα νοικοκυριά συμπατριωτών μου σήμερα δεν έβαλαν κατσαρόλα στη φωτιά; Και αν όντως συλλογίστηκε και κατέληξε στο όποιο συμπέρασμά του, ήθελα να ξέρω αν μπόρεσε να κλείσει μάτι.
Ίσωςε αντείπει κανείς ότι αιθεροβατώ. Μπορεί να συμβαίνει κι αυτό. Δυστυχώς παρήλθαν ανεπιστρεπτί οι εποχές που γέννησαν έναν Γκάντι .
Και γιατί να αναζητώ πολιτικές μορφές-σύμβολα στο εξωελλαδικό χώρο. Και η δική μας η Πατρίδα γέννησε ένα Πλαστήρα, που όλη του η περιουσία ήταν ένα κρεβάτι εκστρατείας και όταν πέθανε του βρήκαν στο σακάκι του 216 δραχμές και πέντε δολάρια, έμβασμα συμπολεμιστών του στο Μικρασιατικό Μέτωπο , που είχαν μεταναστεύσει στην Αμερική.
Αλλά και ο άλλος ενάρετος πολιτικός , ο εξ Ευρυτανίας έλκων την καταγωγή Πρωθυπουργός της Ελλάδας Καφαντάρης, που , πρωθυπουργός ων, κυκλοφορούσε με σολιασμένα παπούτσια. Να αποτολμήσει να συγκρίνει κανείς αυτούς τους άγιους της πολιτικής με τα σημερινά πολιτικά αναστήματα δεν νομίζω ότι χρειάζεται . Άλλες εποχές, άλλοι άνθρωποι. Αρκούμεθα λοιπόν στην αναφώνηση ;
Ω καιροί, ω ήθη.
Πάντως στους χαλεπούς και πονηρούς καιρούς που ζούμε είναι παρήγορο ότι υπάρχουν πολιτικά πρόσωπα που τιμούν την ετυμηγορία του λαού μας και αφουγκράζονται τον πόνο του , πρόσωπα που δοκιμάστηκαν στο καμίνι της αυτοδιοικητικής και κεντρικής πολιτικής κονίστρας και διαπιστώθηκε το υψηλής πιστότητας μέταλλο του χαρακτήρα τους και «το χρηστώς πολιτεύεσθαι».-

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

monadiko-bazaar-sto-epangelmatiko-likio-nemeas/

ΕΠΑ.Λ. ΝΕΜΕΑΣ

Το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Νεμέας διοργανώνει Χριστουγεννιάτικο bazzar στις 17/12/11 από τις 9 το πρωί έως και το βράδυ




Το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Νεμέας διοργανώνει Χριστουγεννιάτικο bazzar στις 17/12/11 από τις 9 το πρωί έως και το βράδυ





ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ BAZAAR ΣΤΗ ΝΕΜΕΑ

ΕΠΑ.Λ. ΝΕΜΕΑΣ 

Έσοδα από το κυλικείο και οι μαθητικές κοινότητες.


Του Κερασιώτη Σεραφείμ


Δ/ντή του 2ου ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου.

Τηλ.             210 6449284      



Έσοδα από το κυλικείο και οι μαθητικές κοινότητες.

     

      Στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λειτουργούν σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία σχολικά κυλικεία που σκοπό έχουν την κάλυψη σε καθημερινή βάση  των αναγκών υγιεινής διατροφής των μαθητών και μαθητριών καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωρολογίου προγράμματος, έτσι ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να παραμένουν και στα διαλείμματα μέσα στους σχολικούς χώρους με ασφάλεια και να μην αναγκάζονται να βγαίνουν εκτός αυτών με τη δικαιολογία της αναζήτησης του κολατσιού τους, με τους όποιους σοβαρούς κινδύνους για τη σωματικής τους ακεραιότητα από ατυχήματα αλλά και της υγιεινής διατροφής των.

      Έτσι το κυλικείο κρίνεται ως απαραίτητο σε κάθε σχολική μονάδα, γιατί από τη μία εξασφαλίζει στους μαθητές και τις μαθήτριες υγιεινή διατροφή κάτω από τον έλεγχο της σχολικής επιτροπής καθ΄ όλη τη διάρκεια του ωρολογίου προγράμματος και από την άλλη εξασφαλίζει την ασφαλή παραμονή των μαθητών και των μαθητριών υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών μέσα στους σχολικούς χώρους.

      Όλα όμως τα παραπάνω εξασφαλίζονται με την χρηματοδότηση του κυλικείου από τους ίδιους τους μαθητές και τις οικογένειές τους. Οι οικογένειες των μαθητών χρηματοδοτούν καθημερινά το κυλικείο με τις αγορές των παιδιών τους με χρηματικά ποσά που ένα μέρος το επικαρπούται ο εκμεταλλευτής του κυλικείου και ένα άλλο σημαντικό μέρος η Σχολική Επιτροπή που έχει μισθώσει το κυλικείο.

      Ο νόμος προβλέπει τη διαχείριση των χρηματικών ποσών από τα έσοδα της μίσθωσης του κυλικείου στις Σχολικές Επιτροπές για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολείων και για συγκεκριμένες επιλέξιμες δαπάνες.

      Θεωρώ ότι μέσα στις επιλέξιμες δαπάνες για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων πρέπει να συμπεριληφθεί και η δυνατή χρηματοδότηση των σχολικών δραστηριοτήτων για την κάλυψη μέρους των μετακινήσεων – διαμονής – διατροφής των μαθητών που συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές μονοήμερες και πολυήμερες επισκέψεις για την υλοποίηση σχολικών δραστηριοτήτων (περιβαλλοντικών - αγωγής υγείας – πολιτιστικών δραστηριοτήτων – εκπαιδευτικών ανταλλαγών κ.ά.).

      Οι παραπάνω δραστηριότητες μπορούν και πρέπει να χρηματοδοτούνται από ένα μέρος των εσόδων του κυλικείου, έσοδα που σε τελική ανάλυση προέρχονται από τους ίδιους τους μαθητές και τις οικογένειές τους.

           Ειδικά αυτή τη περίοδο που βιώνουμε την οικονομική κρίση, οι περισσότερες οικογένειες δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν την οικονομική επιβάρυνση που απαιτείται για την συμμετοχή των παιδιών τους σε εκπαιδευτικές μονοήμερες και πολυήμερες επισκέψεις για την υλοποίηση σχολικών δραστηριοτήτων (περιβαλλοντικών - αγωγής υγείας – πολιτιστικών δραστηριοτήτων – εκπαιδευτικών ανταλλαγών κ.ά.) που είναι μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και κρίνονται ως απαραίτητες από την εκπαιδευτική κοινότητα. 

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ 2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. 16-17 Δεκεμβρίου 2011 "Τεχνολογικές Εξελίξεις και Διδακτικές Εφαρμογές στην ΤΕΕ. Καινοτομικές δράσεις και προοπτικές ανάπτυξης"


ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
16-17 Δεκεμβρίου 2011
"Τεχνολογικές Εξελίξεις και Διδακτικές Εφαρμογές στην ΤΕΕ.
Καινοτομικές δράσεις και προοπτικές ανάπτυξης"

προστασία του Κορινθιακού Κόλπου


Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ, κ. Γ. ΔΕΔΕΣ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΟ ΑΛΙΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ,  κ. ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΝΑΚΗ.



Σε προγραμματισμένη συνάντηση με τη συμμετοχή της Επιτρόπου Αλιείας και Θαλασσίων Υποθέσεων, κας. Μαρίας Δαμανάκη, παραβρέθηκε ως εκπρόσωπος του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, κ. Πέτρου Τατούλη,  ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας, κ. Γ. Δέδες, την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011, στο γραφείο της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην Αθήνα.

            Το «παρόν» στη σύσκεψη, με περιεχόμενο την προστασία του Κορινθιακού Κόλπου και κύρια σημεία αναφοράς την αλιεία, τη ρύπανση και τις προσδοκίες για τη λεκάνη του Κορινθιακού, έδωσαν ακόμη, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, Βουλευτής κ. Καρτάλης, ο Βουλευτής Αχαΐας, κ. Τσούκαλης, ο Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Σγουρός, ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, κ. Αλεξόπουλος, ο Δήμαρχος Κορινθίων και Πρόεδρος του Συνδέσμου Προστασίας και Οικολογικής Ανάπτυξης του Κορινθιακού Κόλπου, κ. Πνευματικός, ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης, κ. Παπαφωτίου, ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Οικολογικών Οργανώσεων Κορινθιακού Κόλπου «Η ΑΛΚΥΩΝ», κ. Παλαμάρης, καθώς και μέλη Οικολογικών Οργανώσεων και της Greenpeace.

            Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε, αναπτύχθηκαν ζητήματα όπως η μελέτη για την καταγραφή της κατάστασης του Κορινθιακού Κόλπου σε όλα τα επίπεδα, αλλά και θέματα που σχετίζονται με τον έλεγχο της αλιείας και την εφαρμογή του Μεσογειακού Κανονισμού σε αυτήν.

            Στην παρέμβασή του ο κ. Δέδες, σχετικά με τη μελέτη για τον Κορινθιακό Κόλπο, τον οποίο χαρακτήρισε ως ένα παγκόσμιο εργαστήριο γεωφυσικών φαινομένων, τόνισε την ανάγκη η διαχειριστική αυτή μελέτη να αναφέρεται στο σύνολο των αναγκαίων δράσεων που θα καλύπτουν όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που έχουν σαν αναφορά τους τη θάλασσα του Κορινθιακού (χωροταξικός σχεδιασμός, περιβαλλοντικά προβλήματα, αλιεία κλπ).

            Η συμφωνία που επετεύχθει αφορά κατά πρώτον στην παρουσία όλων των φορέων στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής για την ανάδειξη της αναγκαιότητας εκπόνησης της διαχειριστικής μελέτης και κατά δεύτερον, στη δέσμευση της Επιτρόπου, κας Δαμανάκη, για εξάντληση κάθε δυνατότητας στα πλαίσια των Ευρωπαϊκών Οργάνων για χρηματοδότηση του σκέλους της μελέτης που αφορά στην αλιεία και το γενικότερο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της.


Λάβατε αυτό το email επειδή βρίσκεστε στη λίστα της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας  για ενημερώσεις .