Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Κόρινθος 4/6/13



       ΔΙΚΤΥΟ Καθηγητών Α΄ ΕΛΜΕ Κορινθίας

Συνάδελφοι,
Α. Η διαδικασία με την οποία εκλήθησαν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού (εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013) στηρίζεται στο ΠΔ 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης. Συνεπώς η εγκύκλιος παραβιάζει τα χρονικά όρια της κείμενης νομοθεσίας.
 Η ίδια εγκύκλιος, αν και επικαλείται το άρθρο 7 του Ν. 3848/10 που προβλέπει ότι για τον προσδιορισμό των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών «υπολογίζεται η τυχόν 2η ειδικότητα, η δυνατότητα διδασκαλίας με 2η ανάθεση», ταυτόχρονα ζητεί από τα ΠΥΣΔΕ να  υπολογίσουν τα πλεονάσματα μόνο βάσει των πρώτων αναθέσεων. Συνεπώς έρχεται σε αντίθεση με την κείμενη νομοθεσία.
Για τους παραπάνω -κυρίως- λόγους θεωρούμε ότι η διαδικασία υπολογισμού των πλεονασμάτων στερείται νομιμότητας και ορθώς οι αιρετοί του κλάδου υπέβαλαν τις ενστάσεις και τις επιφυλάξεις τους γι’ αυτήν.
Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η υποβάθμιση του ρόλου του ΠΥΣΔΕ, εφόσον η Περιφερειακή Διεύθυνση  μπορεί να υποβάλει προς το Υπουργείο δική της εκτίμηση, μη λαμβάνοντας υπόψη την εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ - η οποία βέβαια διαφοροποιείται κατά πολύ από αυτή του Υπουργείου.
Ωστόσο, όλες αυτές οι αντιφάσεις που κουρελιάζουν κάθε έννοια δικαίου δεν είναι τίποτα μπροστά στην προφανή επιδίωξη αυτής της μεθόδευσης: Μετά τις συγχωνεύσεις- καταργήσεις σχολικών μονάδων, μετά τον οικονομικό στραγγαλισμό των σχολικών επιτροπών, έρχεται η δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων (με την αύξηση του υποχρεωτικού ωραρίου και τις λοιπές μεθοδεύσεις), η οποία θα οδηγήσει και στην αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα και  θα δημιουργήσει μια δεξαμενή υποχρεωτικών ανά την επικράτεια μεταθέσεων εκπαιδευτικών και τελικά απολύσεων.

 Β. Τις επόμενες ημέρες θα λάβει Φ.Ε.Κ. το Π.Δ. περί αναγκαστικών μεταθέσεων που προβλέπει την άμεση (μέχρι 15 Ιουνίου) σύνταξη πίνακα υπεραρίθμων. Όμως με τον  τρόπο υπολογισμού που προβλέπει η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013, εμφανίζεται μια εντελώς παραπλανητική εικόνα της εκπαιδευτικής-εργασιακής πραγματικότητας στον νομό μας και σε όλη την επικράτεια, εφόσον:
1ο ) Δεν υπολογίζονται οι συνταξιοδοτήσεις ανά ειδικότητα και το γεγονός ότι μπορεί να είναι περισσότερες από τις επιθυμίες που έχουν δηλωθεί.
2ο ) Δεν υπολογίζονται οι διδακτικές ώρες από το Σ.Ε.Π. και Project ή τουλάχιστον δεν κατανέμονται στις διάφορες ειδικότητες έτσι ώστε να αποτυπωθεί καλύτερα η πραγματικότητα.
3ο ) Δεν υπολογίζονται οι ώρες των εργαστηρίων ( των Φυσικών Επιστημών-Πληροφορικής ) ούτε ο δεύτερος καθηγητής στα εργαστήρια τεχνικής εκπαίδευσης για πάνω από 13 μαθητές.
4ο ) Δεν συνυπολογίζονται οι δύο διδακτικές ώρες που είναι υποχρεωτικές για τη χορωδία.
5ο ) Δεν συνυπολογίζονται οι διδακτικές ώρες από θέσεις ευθύνης (Διευθυντές-Υποδιευθυντές – Υπεύθυνοι τομέων Εκπαίδευσης)
7ο ) Δεν συνυπολογίζονται οι αποσπάσεις σε πάγιες λειτουργίες της εκπαίδευσης και του κράτους. (Σε δημόσια Ι.Ε.Κ., Ανοιχτά Πανεπιστήμια ( Πατρών-Αθηνών), Διευθύνσεις Εκπ/ης, Υπουργείο Παιδείας και περιφερειακές Διευθύνσεις, Α.Ε.Ι.—Τ.Ε.Ι. πολιτικά κόμματα, Μητροπόλεις κ.τ.λ.)
8ο ) Δεν συνυπολογίζονται οι μακροχρόνιες άδειες (εγκυμοσύνης, γονικές, άνευ αποδοχών κ.τ.λ.) που στατιστικά υπολογίζονται τουλάχιστον στο 7% των οργανικά ανηκόντων.
9ο ) Δεν συνυπολογίζονται όλοι οι αποσπασμένοι σε Σχολεία του Εξωτερικού.
10ο ) Δεν συνυπολογίζονται οι μετατάξεις από την Β/θμια Εκπαίδευση στην Α/θμια και δεν γίνεται εκτίμηση των ωρών που διατίθενται από την Β/θμια στην Α/θμια κάθε Σεπτέμβρη.
11ο) Δεν συνυπολογίζονται οι ώρες των επιπέδων στην αγγλική γλώσσα.

Για όλους αυτούς τους λόγους:
·  καλούμε ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ να μην προχωρήσει στη σύνταξη πίνακα υπεραρίθμων για αναγκαστική μετάθεση γιατί, εφόσον συνυπολογιστούν όλα τα ανωτέρω, δε θα υπάρξουν πλεονάσματα προσωπικού στον Νομό Κορινθίας. Επιπλέον υπάρχει στις μεγάλες σχολικές μονάδες σοβαρή έλλειψη γραμματέων και σε όλη την Κορινθία τεράστιες ανάγκες για ενισχυτική διδασκαλία. Γι’ αυτό ονομαστικός πίνακας ολικά υπεραρίθμων δεν πρεπει να συνταχθεί από το ΠΥΣΔΕ Κορινθίας.
· Καλούμε τους αιρετούς του κλάδου, εφόσον δεν υιοθετηθεί αυτή στάση από το ΠΥΣΔΕ να καταγγείλουν και να μην νομιμοποιήσουν τη διαδικασία σύνταξης πινάκων υπεραριθμιών.
· Καλούμε την ΟΛΜΕ να ζητήσει από όλα τα ΠΥΣΔΕ και τους αιρετούς να επιδείξουν κοινή στάση στο ζήτημα της σύνταξης του πίνακα υπεραριθμιών καθώς και να προτείνει άμεσα  πρόγραμμα δράσεων, γιατί πιστεύουμε ότι θα υπάρξει άμεση εφαρμογή του Π.Δ. περί αναγκαστικών μεταθέσεων.
· Καλούμε τους συναδέλφους της Α΄ ΕΛΜΕ Κορινθίας να μετάσχουν στη Γενική Συνέλευση του κλάδου την Τετάρτη 5/6/13 προκειμένου να οργανώσουμε τη δράση μας ενάντια στις  αναγκαστικές μεταθέσεις – απολύσεις οι οποίες δεν αφορούν μόνον μερικές χιλιάδες συναδέλφους.
· Αφορούν όσους βλέπουν την προοπτική μετάθεσης στον τόπο τους να γίνεται όνειρο άπιαστο.
· Αφορούν όσους κληθούν να συμπληρώσουν ωράριο σε απομακρυσμένα σχολεία της μίας πλέον περιοχής μετάθεσης.
· Αφορούν όσους δε θέλουν να δουν τον κλάδο τους να πέφτει στα δίχτυα του νέου πελατειακού συστήματος που, αν δεν το εμποδίσουμε, θα εγκαθιδρυθεί τροφοδοτούμενο από την υπηρεσιακή  ανασφάλεια και τον  φόβο των πειθαρχικών διώξεων και της «αξιολόγησης».



                                                                                                                 Κόρινθος 4/6/13

Το σχολείο που οι μαθητές ονειρεύονται

Άρθρα και ειδήσεις που κεντρίζουν το ενδιαφέρον
 
 
 
 
 
 
3 Votes

Σε μια έρευνα, που έλαβε χώρα σε ένα δημόσιο σχολείο, σύμφωνα με τη γνώμη των μαθητών το σχολείο που ονειρεύονται, όχι με τη έννοια του απραγματοποίητου αλλά του ιδανικού πρέπει να είναι :
pupils α. να προκαλεί το ενδιαφέρον τους (36,3%)
β. να είναι καθαρό, όμορφο, με πολύ πράσινο και υποδομή για άτομα με ειδικές ανάγκες (13,3%)
γ. να ενθαρρύνει το διάλογο και τις δημοκρατικές διαδικασίες, τη συνεργασία και την ομαδικότητα (9,3%)
δ. να οργανώνει εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές εκδρομές για να καλλιεργούνται οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών (8,5%)
ε. να καλλιεργεί την κρίση και να διδάσκει επαγγελματικό προσανατολισμό (5,2%)
στ. να διαθέτει σχολικό ψυχολόγο (4,4%)
ζ. να διαχειρίζεται με τον κατάλληλο τρόπο τα περιστατικά επιθετικής και βίαιης συμπεριφοράς (4,1%)
η. να διαθέτει εσωτερικό κανονισμό με καταγεγραμμένα τα όρια συμπεριφοράς, να στηρίζεται στο τρίπτυχο: καθηγητές – γονείς – μαθητές και να δίνει έμφαση στις τέχνες και τον πολιτισμό (3,3%)
θ. να είναι ανοικτό στην κοινωνία, να αποθαρρύνει την ανταγωνιστικότητα και να διαθέτει «παράλληλη στήριξη» για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (2,6%)
ι. να αντιμετωπίζει θετικά τη «διαφορετικότητα» (2,2%)
κ. να αξιολογεί την εκπαιδευτική διαδικασία (1,5%)
λ. να έχει προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας (0,4%)
    Όπως έδειξε η έρευνα στην ερώτηση «πού περνάς καλύτερα;», για τους μαθητές ενδιαφέρον δεν έχουν οι ώρες των μαθημάτων (μόνο το 3,3% των μαθητών έθεσε τις ώρες των μαθημάτων ως πρώτη επιλογή), αλλά οι  εκδρομές του εξωτερικού (30,7%), τα διαλείμματα (25,2%) και οι εκδρομές του εσωτερικού (24,4%). 
    Ίσως γιατί στη διδασκαλία των μαθημάτων δεν επιδιώκεται ή δεν έχει πλήρως επιτευχθεί η συνεργασία και η ομαδικότητα που ενθαρρύνουν την ανάγκη για επαφή με το συνομίληκο-συμμαθητή που έχει ο έφηβος.
    Πρέπει να γίνει κατανοητό πως εκείνο που προέχει για τον έφηβο, τουλάχιστον στα γυμνασιακά χρόνια, είναι το «χτίσιμο» της προσωπικότητάς του κι αυτό επιτυγχάνεται κυρίως μέσα από τις σχέσεις με τους συμμαθητές του. Το «χτίσιμο» αυτό δεν είναι εύκολη υπόθεση, αντιθέτως, σήμερα, είναι ένας δύσκολος και σκληρός αγώνας, τον οποίο συχνά, μάλλον από άγνοια, γονείς και εκπαιδευτικοί υποτιμούμε. Η ομάδα αποτελεί το στήριγμα, δημιουργεί ασφάλεια, τονώνει την αυτοπεποίθηση.
    Γιατί ορισμένα παιδιά καταστρέφουν τους χώρους του σχολείου
    Το δεύτερο κατά προτίμηση χαρακτηριστικό του «ιδανικού» σχολείου είναι το να είναι καθαρό, όμορφο, με πολύ πράσινο και με υποδομή για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Σε όποιον δημιουργηθεί το ερώτημα «και τότε γιατί το καταστρέφουν;», μπορούμε να απαντήσουμε πως πρώτον δεν το καταστρέφουν όλοι και δεύτερον πως σ’ αυτούς που το καταστρέφουν θα πρέπει, αν τους εντοπίσουμε φυσικά, να αναζητήσουμε αίτια που έχουν να κάνουν και με την πλήξη που νιώθουν (καταστρέφουν αυτό που καταστρέφει τα όνειρά τους) και με τη βία που ενδεχομένως έχουν εισπράξει με τη μορφή ταπείνωσης ή υποτίμησης των ικανοτήτων τους από κάποιον καθηγητή (καταστρέφοντας ο μαθητής τα εργαλεία ή το χώρο μάθησης απορρίπτει πρόσωπα κι αντιλήψεις).
    Ο καθηγητής πρέπει να σέβεται την αξιοπρέπεια του μαθητή
    Από την έρευνα και κυρίως από συνεντεύξεις μαθητών φάνηκε πως απαιτούνται ιδιαίτερη προσοχή και λεπτοί χειρισμοί στον τρόπο που αντιμετωπίζει ένας καθηγητής έναν μαθητή όταν τον επικρίνει[4]. «Η αξιοπρέπεια του παιδιού συχνά εξευτελίζεται με τις ποινές που του επιβάλλονται», αναφέρει σε άρθρο του για την «Κατάρτιση των εκπαιδευτικών στην πρόληψη των καταστάσεων βίας», o παιδίατρος και σύμβουλος του Πρύτανη Ακαδημίας της Lille, Jacques Fortin και κυρίως με εκφράσεις του τύπου «είσαι ένα μηδενικό», όταν λέγονται μπροστά σε συμμαθητές του.
    Αλλά κι όταν επιβραβεύει ένα μαθητή πρέπει να είναι προσεκτικός ο καθηγητής διότι ο μαθητής κινδυνεύει να χαρακτηρισθεί «φυτό» ή «γλύφτης». Δεν ήταν λίγοι οι μαθητές που ανέφεραν σε συνεντεύξεις πως προσπαθούν να μην παίρνουν πολύ υψηλούς βαθμούς, για να μην τους επαινεί ο καθηγητής στην τάξη κι αναγκάσουν κάποιους να στραφούν εναντίον τους. Στο εξαιρετικό βιβλίο του Γκράχαμ Γκάρντνερ, «Ποιος είναι ο Έλιοτ;», εκδ. Ψυχογιός υπάρχει η χαρακτηριστική φράση: «Έκανε τα πάντα για να τον προσέχουν τόσο, ώστε να μην ξεχωρίζει, να ξεχωρίζει τόσο ώστε να μην τον προσέχουν», γιατί στο προηγούμενο σχολείο του ο Έλιοτ «είχε ξεχωρίσει με λανθασμένο τρόπο» και είχε πληρώσει πολύ ακριβά αυτή τη διάκριση.
    Διάλογος και δημοκρατικές διαδικασίες  στο σχολείο
    Το «ιδανικό» σχολείο θα πρέπει να ενθαρρύνει το διάλογο και τις δημοκρατικές διαδικασίες. Το χαρακτηριστικό αυτό παίρνει την τρίτη θέση όσον αφορά την πρώτη επιλογή των μαθητών, κάτι που καταδεικνύει τη σπουδαιότητά του στη συνείδηση των μαθητών. Το διάλογο μεταξύ θύτη και θύματος, προκειμένου να επιλυθούν οι διαφορές μεταξύ τους προτείνουν και το 41,9% των μαθητών στην ερώτηση «ποιος είναι, κατά τη γνώμη σου, ο καλύτερος τρόπος για να αποτραπεί ένας πιθανός δράστης να ασκήσει βία για δεύτερη φορά». Ακολουθεί στην ερώτηση αυτή με ποσοστό 23% των μαθητών που το επέλεξαν η πρόταση: η επίλυση των διαφορών δράστη-θύματος με τη βοήθεια μαθητών-διαμεσολαβητών, δηλαδή μαθητών που ασκούν το ρόλο του διαιτητή και είναι ειδικά εκπαιδευμένοι σε θέματα διαχείρισης σχολικής βίας. Κι εδώ πρωταγωνιστεί ο διάλογος. Οφείλουμε οι εκπαιδευτικοί να δουλέψουμε πολύ σ’ αυτή κατεύθυνση, ίσως είναι η αιχμή του δόρατος για την αποφυγή βίαιων περιστατικών.
    Δημιουργία κλίματος ασφάλειας προτεραιότητα κάθε σχολείου
    Η δημιουργία κλίματος ασφάλειας για όλους τους μαθητές πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα κάθε σχολείου. Στο βιβλίο της καθηγήτριας Εγκληματολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Β. Αρτινοπούλου, «Βία στο σχολείο. Έρευνες και Πολιτικές στην Ευρώπη» (εκδ. Μεταίχμιο), υπάρχει η σημαντική δήλωση της πρώην Υπουργού Παιδείας και Εκπαίδευσης Ενηλίκων της Σουηδίας, Ingererd Warnersson: «όσο υπάρχει έστω και ένα παιδί που έχει κακοποιηθεί στο σχολείο, είτε ως αποτέλεσμα εκφοβισμού, σεξουαλικής παρενόχλησης, ρατσισμού ή άλλης μορφής βίας, τότε το σχολείο έχει αποτύχει. Οι διευθυντές, οι εκπαιδευτικοί και όλοι οι ενήλικες στο σχολείο, σε συνεργασία με τους γονείς, διάφορους οργανισμούς και άλλους πρέπει να κάνουν οτιδήποτε μέσα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους, για να υποστηρίξουν τις θεμελιώδεις δημοκρατικές αρχές στο σχολείο και τα δικαιώματα του παιδιού».
    Ένα πληκτικό και βαρετό σχολείο μπορεί να το υπομείνει ο μαθητής. Δώδεκα χρόνια είναι, θα περάσουν. Πώς μπορεί να υπομείνει όμως τα χτυπήματα σε διάφορα σημεία του σώματος, τις απειλές, τις βρισιές, τα παρατσούκλια, τον εξευτελισμό, την ταπείνωση, την απομόνωση, την περιθωριοποίηση, την υποτίμηση;
    Προτείνονται λοιπόν επιγραμματικά 10 τρόποι, ώστε να αποφύγει να γίνει κάποιος μαθητής θύμα σχολικής βίας.
  1. Μην αφήνεις κανένα να ορίζει τη ζωή σου. Αντίδρασε!
  2. Τόλμησε να πεις στο δράστη ότι ξεπέρασε τα όρια.
  3. Κοίταξε το δράστη κατά πρόσωπο και δες πόσο αδύναμος είναι.
  4. Μη φοβάσαι να μιλήσεις για το πρόβλημά σου.
  5. Μην ντρέπεσαι γι’ αυτό που είσαι.
  6. Μην κλείνεσαι στον εαυτό σου. Γίνε κοινωνικός
  7. Μην υποκύπτεις στις απειλές του δράστη.
  8. Μην επηρεάζεσαι από αρνητικά σχόλια για την εμφάνισή σου.
  9. Μην αδρανείς. Μην ανέχεσαι. Μη φοβάσαι. Φώναξε!
  10. Πίστεψε στον εαυτό σου και στη δύναμή σου!
    ——————————————————————————————————————————————
    [4] Στην ερώτηση «ποιά, κατά τη γνώμη σου, συμπεριφορά καθηγητή/τριας ενοχλεί τους μαθητές», το 25.6% ανέφερε «όταν τους προσβάλλει», 18.9% «όταν τους υποτιμά», 16.7% «όταν τους στιγματίζει», 11.5% «όταν αδιαφορεί γι’ αυτούς», 9.6% «όταν τους θίγει», 8.1% «όταν τους διαπομπεύει» κι 1.9% «όταν τους αποκλείει από σχολικές δραστηριότητες».
    της Μαίρης Μπελογιάννη
  • Φιλόλογος, Δρ.αρχαιολογίας
  • Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο

ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ

ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΟΔΟ ΑΔΕΙΜΑΝΤΟΥ



ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΕΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΕΣ CNC








 ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΕΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΕΣ CNC ΣΤΗΝ ΕΠΑΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

ΣΠΟΥΔΑΣΕ Ξενοδοχοϋπάλληλος - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ




Ποιος είναι και με τι ασχολείται; Καθήκον του ρεσεψιονίστ είναι να εξασφαλίζει την λειτουργία της ρεσεψιόν η οποία είναι το βασικό σημείο επαφής του ξενοδοχείου με τους πελάτες του.

Ποια είναι τα καθήκοντα του; Αυτά περιλαμβάνουν: εξασφάλιση δωματίων διανυκτέρευσης σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών, υποδοχή των πελατών του ξενοδοχείου, παροχή συμβουλών και πληροφόρησης στους πελάτες, χρησιμοποιώντας και ξένες γλώσσες, επίλυση των προβλημάτων και εξασφάλιση των επιθυμιών των πελατών του ξενοδοχείου, υπηρεσίες, όπως τηλεφωνική αφύπνιση, παράδοση μηνυμάτων, συμπλήρωση εγγράφων σχετικά με τη λειτουργία της ρεσεψιόν, οργάνωση σωστής εκμετάλλευσης του δυναμικού του ξενοδοχείου, επαφές με τράπεζες, συναλλαγές ξένων νομισμάτων, τακτοποίηση λογαριασμών με μετρητά ή πιστωτικές κάρτες.
Που εργάζεται και υπο ποιές συνθήκες; Η εργασία αυτή εκτελείται σε ξενοδοχεία, πανσιόν, κάμπινγκ. Δεν αναμένονται δυσάρεστες συνθήκες εργασιακού περιβάλλοντος, εκτός από εργασία σε βάρδιες.
Τι εργαλεία / εξοπλισμό χρησιμοποιεί; υπολογιστές, τηλέφωνο, προφορικό λόγο.


 ΣΠΟΥΔΑΣΕ Ξενοδοχοϋπάλληλος ΣΤΟ 1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ


 
ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Γ΄ΤΑΞΗ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΜΑΘΗΜΑ
ΩΡΕΣ/ΕΒΔ.
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αγγλικά Ειδικότητας

Λειτουργίες Ξενοδοχειακών Μονάδων
2Θ + 2Ε
Τουριστικό Marketing

Λειτουργίες Τουριστικών Γραφείων, Τουριστικοί Ναύλοι, Τουριστικά Πακέτα
3Θ +1Ε
Τουριστικές Εφαρμογές Η/Υ

ΣΥΝΟΛΟ
23

ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΦΑΝΟΠΟΙΟΣ

ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ

Οι πτυχιούχοι της ειδικότητας "Αμαξωμάτων " θα είναι ικανοί να ασχοληθούν με επιτυχία με την επισκευή (επιδιόρθωση), την αντικατάσταση και τη ρύθμιση των στοιχείων και εξαρτημάτων του αμαξώματος των αυτοκινήτων, καθώς και την βαφή αυτών. Επίσης θα έχουν αποκτήσει τις βασικές γνώσεις για τον χειρισμό και τη λειτουργία του εξοπλισμού του συνεργείου και τη  τεχνολογία των χρησιμοποιούμενων υλικών. Μπορούν να ασχοληθούν ως ελεύθεροι επαγγελματίες, ως μισθωτοί σε επιχειρήσεις (συνεργεία αντιπροσωπειών αυτοκινήτων, εμπορικές εργολαβικές επιχειρήσεις συναφών δραστηριοτήτων) και ως τεχνίτες σε υπηρεσίες και οργανισμούς για επισκευή οχημάτων.


ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ-ΛΟΥΤΡΑΚΙ , ΚΥΡΑ ΒΡΥΣΗ ΜΕ  ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 15:30-19:30 ΕΠΑΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 2741080712 (κ.Δράκος)   ΚΙΝΗΤΟ:6945059220  

 

 ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΧΟΛΗ ΣΤΟ ΚΙΑΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΜΕ 
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 15:30-19:30 ΕΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ 2742023455 (κ.Μεγαρίτης)    ΚΙΝΗΤΟ:6945059220


 ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΕΞΟΔΟΙ Στους απόφοιτους χορηγείται πτυχίο επιπέδου 3 της περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Ν.2009/1992, το οποίο τους παρέχει τη δυνατότητα να λάβουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων καθορίζονται από τις διατάξεις της παρ. 3 του 6 του Ν.2009/1992.


Α ΤΑΞΗ   Β ΤΑΞΗ
ΜΑΘΗΜΑΩΡΕΣ
ΜΑΘΗΜΑΩΡΕΣ
Μηχανική - Αντοχή  Υλικών
Τεχνολογία Μηχανολογικών Κατασκευών
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
Συστήματα Αυτοκινήτου
Ηλεκτρικό Σύστημα Αυτοκινήτου


2+4Ε
3+4Ε
2+3Ε

Στοιχεία Επαγγελματικής Δραστηριότητας
Συγκολλήσεις
Τεχνολογία Αμαξωμάτων
Σχέδιο ειδικότητας
Βαφές Αμαξωμάτων
2+4Ε
3+6Ε
2+3Ε

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ



            

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΑΡΓΟΥΣ 17 - 19 ΚΟΡΙΝΘΟΣ 20 100
ΤΗΛ. – FAX:  27410  26860

        ΚΟΡΙΝΘΟΣ  24/05/2013
                         
                         Α.Π.  104





ΠΡΟΣ:  ΣΧΟΛΕΙΑ Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ      ΚΟΙΝ:  ΟΛΜΕ


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

        Μετά την κοινοποίηση του προγράμματος δράσης της ΟΛΜΕ σε έκτακτη συνεδρίασή του το Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ αποφάσισε:
·        Διοργάνωση συγκέντρωσης διαμαρτυρίας για την επιστράτευση στις 31/5/13. Συλλογή υπογραφών από συνδικαλιστικούς και κοινωνικούς φορείς  στην Κόρινθο, στον πεζόδρομο Εθν. Αντιστάσεως, στις 7.00 μ. μ., την ίδια ώρα που στην Αθήνα διοργανώνεται στην πλατεία Συντάγματος συλλαλητήριο από όλα τα επιστρατευμένα σωματεία ΟΛΜΕ – ΠΝΟ – ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ.
·        Σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της Α΄  ΕΛΜΕ Κορινθίας την Τετάρτη 4/6/13, ώρα 5.30,  στο αμφιθέατρο του 4ου ΓΕΛ Κορίνθου με θέμα ημερήσιας διάταξης:
1.        Εκτίμηση της κατάστασης μετά τον προσδιορισμό των πλεονασμάτων από το ΠΥΣΔΕ, ενόψει και της ψήφισης του Π.Δ. για τις αναγκαστικές μεταθέσεις.
2.        Κλιμάκωση των δράσεων και των κινητοποιήσεων  ενάντια στην επιστράτευση.

·        Συμμετοχή στο συλλαλητήριο στην Αθήνα την Παρασκευή 7/6/13 το πρωϊ,  έξω από το ΣτΕ, όπου θα εκδικάζεται η προσφυγή της ΟΛΜΕ ενάντια στην επιστράτευση.



 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                               Ο     Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΧΑΡΜΠΙΛΑΣ                                     ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΡΙΠΙΚΕΛΗΣ