Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΣΠΟΥΔΑΣΕ Ξενοδοχοϋπάλληλος - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ




Ποιος είναι και με τι ασχολείται; Καθήκον του ρεσεψιονίστ είναι να εξασφαλίζει την λειτουργία της ρεσεψιόν η οποία είναι το βασικό σημείο επαφής του ξενοδοχείου με τους πελάτες του.

Ποια είναι τα καθήκοντα του; Αυτά περιλαμβάνουν: εξασφάλιση δωματίων διανυκτέρευσης σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών, υποδοχή των πελατών του ξενοδοχείου, παροχή συμβουλών και πληροφόρησης στους πελάτες, χρησιμοποιώντας και ξένες γλώσσες, επίλυση των προβλημάτων και εξασφάλιση των επιθυμιών των πελατών του ξενοδοχείου, υπηρεσίες, όπως τηλεφωνική αφύπνιση, παράδοση μηνυμάτων, συμπλήρωση εγγράφων σχετικά με τη λειτουργία της ρεσεψιόν, οργάνωση σωστής εκμετάλλευσης του δυναμικού του ξενοδοχείου, επαφές με τράπεζες, συναλλαγές ξένων νομισμάτων, τακτοποίηση λογαριασμών με μετρητά ή πιστωτικές κάρτες.
Που εργάζεται και υπο ποιές συνθήκες; Η εργασία αυτή εκτελείται σε ξενοδοχεία, πανσιόν, κάμπινγκ. Δεν αναμένονται δυσάρεστες συνθήκες εργασιακού περιβάλλοντος, εκτός από εργασία σε βάρδιες.
Τι εργαλεία / εξοπλισμό χρησιμοποιεί; υπολογιστές, τηλέφωνο, προφορικό λόγο.


 ΣΠΟΥΔΑΣΕ Ξενοδοχοϋπάλληλος ΣΤΟ 1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ


 
ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Γ΄ΤΑΞΗ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΜΑΘΗΜΑ
ΩΡΕΣ/ΕΒΔ.
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αγγλικά Ειδικότητας

Λειτουργίες Ξενοδοχειακών Μονάδων
2Θ + 2Ε
Τουριστικό Marketing

Λειτουργίες Τουριστικών Γραφείων, Τουριστικοί Ναύλοι, Τουριστικά Πακέτα
3Θ +1Ε
Τουριστικές Εφαρμογές Η/Υ

ΣΥΝΟΛΟ
23

Δεν υπάρχουν σχόλια: