Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Αθήνα, 27/ 05 / 2009
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Αρ. Πρωτ.: 119
Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ 37
Τ.Κ 10436 - ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ: 210 5238973 - 210 5121399 ΠΡΟΣ: 1) ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
6932798177 Κ. Άρη Σπηλωτόπουλο
FAX: 210 5202798 - 210 5121399
ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr 2) ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
E-mail: oltee@otenet.gr κ Ανδρέα Λυκουρέντζο
oltee.ds@gmail.com
3) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Δ.Ε. ΥΠΕΠΘ
ΤΜΗΜΑ Δ΄

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ


Η έκδοση της Υπουργικής απόφασης για τις αναθέσεις διδασκαλίας μαθημάτων στις αρχές Σεπτεμβρίου 2008 δημιούργησε τεράστια προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων και αυτό , γιατί δεν έγινε καμιά συζήτηση μεταξύ όλων των συνδικαλιστικών και επιστημονικών φορέων.
Ακολουθώντας την ίδια μεθοδολογία η Δ/νση Σπουδών Δ.Ε. του ΥΠΕΠΘ , μετά τις δυναμικές αντιδράσεις πολλών φορέων , προχώρησε τον Απρίλιο του 2009 στην έκδοση της Γ2/401831/7.4.09 σύστασης ομάδας εργασίας για τροποποίηση της υπουργικής απόφασης.
Αυθαίρετα η Δ/νση Σπουδών Δ.Ε. του ΥΠΕΠΘ συμπεριέλαβε στην ομάδα εργασίας:
1) μόνο συγκεκριμένο συνδικαλιστικό φορέα , την ΟΛΜΕ, αποκλείοντας την ΟΛΤΕΕ κατά παράβαση της νομοθεσίας και
2) εκπροσώπους ελάχιστων επιστημονικών ενώσεων, με διαδικασίες διαβλητές, αφήνοντας εκτός και πολλούς άλλους που δίκαια διαμαρτύρονται για τη μη συμμετοχή τους.
Αν πράγματι η Δ/νση Σπουδών ΔΕ του ΥΠΕΠΘ είχε τη πρόθεση πραγματικής βελτίωσης της υπουργικής απόφασης και επίλυσης όλων των προβλημάτων θα έπρεπε να συστήσει επιτροπή από εκπροσώπους όλων των συνδικαλιστικών φορέων και εκπροσώπους όλων των επιστημονικών ενώσεων.
Μετά την έναρξη των εργασιών της συσταθείσης ομάδας εργασίας, μετά από έντονή διαμαρτυρία η ΟΛΤΕΕ αλλά και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι επιστημονικών ενώσεων, συμμετείχαν στις συνεδριάσεις.
Η Δ/νση Σπουδών Δ.Ε. για να αποφύγει τις διάφορες συνέπειες από την επιλεκτική σύνθεση της ομάδας εργασίας, δέχτηκε στις συνεδριάσεις και τους άλλους εκπροσώπους, προφορικά, και χωρίς να εκδώσει καμία νέα συμπληρωματική απόφαση σύνθεσης της ομάδας εργασίας, όπως όφειλε.
Στις συνεδριάσεις της επιτροπής, η Δ/νση Σπουδών του ΥΠΕΠΘ, πρότεινε οι συμμετέχοντες στην ομάδα εργασίας, να υποβάλλουν ένα κοινό πόρισμα.
Το πόρισμα αυτό, κατά δήλωση της Δνσης ΔΕ, θα αποσταλεί στο Π.Ι. για περαιτέρω μελέτη, βάση της οποίας θα γίνουν οι τροποποιήσεις τελικά στην Υπουργική απόφαση. Η διαδικασία αυτή , είναι αφ ενός χρονοβόρα, και αφ ετέρου, δεν παρέχει κανένα εχέγγυο , πραγματικής βελτίωσης της υπουργικής απόφασης.
Το ορθόν είναι, αφ ενός να συμπεριληφθούν στην ομάδα εργασίας όλοι οι εκπρόσωποι συνδικαλιστικών φορέων και επιστημονικών ενώσεων , αφ ετέρου να συντάξουν πόρισμα για τις αναθέσεις διδασκαλίας, το οποίο θα ληφθεί υπ’ όψιν αναγκαστικά για την τροποποίηση της υπουργικής απόφασης.
Το Π.Ι., σαν συμβουλευτικό όργανο, έχει ήδη καταθέσει τις απόψεις του για τις αναθέσεις διδασκαλίας.
Η ομάδα εργασίας συγκροτήθηκε, επειδή οι απόψεις του Π.Ι., δημιούργησαν πρόβλημα στην εφαρμογή της υπουργικής απόφασης ανάθεσης διδασκαλίας.
Η ΟΛΤΕΕ συμμετείχε στις συνεδριάσεις της ομάδας εργασίας. Άκουσε με προσοχή τις απόψεις των διαφόρων επιστημονικών ενώσεων και προτείνει να συμπεριληφθούν οι παρακάτω προτάσεις στο τελικό πόρισμα:


1. Οι αναθέσεις των μαθημάτων , να γίνονται με βάση το πρόγραμμα σπουδών των υποχρεωτικών μαθημάτων που αναφέρονται στο βασικό αντικείμενο της ειδικότητας του πτυχίου με το οποίο διορίστηκαν.
2. Σε όλους τους κλάδους των εκπαιδευτικών να γίνει Α’ ανάθεση διδασκαλίας μαθημάτων.
3. Να υπάρξει διεύρυνση των Β’ αναθέσεων διδασκαλίας.
4. Να ληφθούν υπόψη και οι Α’ & Β’ αναθέσεις της εγκυκλίου Γ2/ 3325 / 4-9-1989.
5. Να ληφθεί πρόνοια ως προς το εργασιακό καθεστώς για τους ήδη διορισμένους εκπαιδευτικούς των διαφόρων κλάδων.

6. Να τροποποιηθεί η παράγραφος 13 της Γ2/119052/17.9.08, όπως παρακάτω:

α. Η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων όλων των τομέων συμπεριλαμβανομένου και της πληροφορικής σε τμήμα με αριθμό μαθητών μέχρι και δέκα (10) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό , ενώ σε τμήμα με αριθμό μαθητών από ένδεκα (11) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς, και άνω των είκοσι (20) από (3) εκπαιδευτικούς.

β. Η διδασκαλία των σχεδιαστικών μαθημάτων των τομέων των ΕΠΑ.Λ. και των ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. σε τμήμα με αριθμό μαθητών μέχρι και δέκα (10), διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ενώ σε τμήμα με αριθμό μαθητών από ένδεκα (11) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς, και άνω των είκοσι (20) από (3) εκπαιδευτικούς.

γ. Στα σχολεία με ολιγομελή τμήματα όπου υπηρετούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ01 και είναι υπεράριθμοι, η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων να διεξάγεται από 2 εκπαιδευτικούς , εκ των οποίων ο ένας θα είναι ΤΕ01 .

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΠΕΤΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: