Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Δεν είναι δυνατόν και όμως ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ...

Δεν είναι δυνατόν και όμως υπάρχει Ορθόδοξη λύση!


Δεν είναι δυνατόν, να μην βοηθήσω άνθρωπο, τώρα που δεν έχω, γιατί όταν θα έχω, δεν θα έχει τόσο υψηλό τόκο η κατάθεσή της ψυχής μου, στην χαρά του Φύλακα Αγγέλου και του Κυρίου μου …


Δεν είναι δυνατόν, το Άγιο Φως, να εμφανίζεται μόνο, όποτε έχουν Ανάσταση οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί (κινητή εορτή) και εγώ ακόμη να προσπαθώ να εξηγήσω, με λογική... το Φως, τον Πνευματικό Κόσμο, τα Ιερά Μυστήρια της Εκκλησίας και την Πίστη μου ολάκερη...


Δεν είναι δυνατόν, στα Θεοφάνεια, την ημέρα που ακούστηκε η Φωνή του Θεού, ο Ιορδάνης ποταμός να αλλάζει κατεύθυνση ροής, κάθε τέτοια μέρα από τότε και εγώ ακόμη να ακολουθώ, τον ίδιο μονότονο δρόμο μου, σαν μη σκεπτόμενος, μαθημένος γάιδαρος, που κουβαλά ότι του αποθέτουν οι δαίμονες και περπατά με σκυμμένο κεφάλι, το γνώριμο καθημερινό μονοπάτι του, περιμένοντας να αλλάξει η ζωή του...


Δεν είναι δυνατόν, την μεγαλειώδη Εορτή της Μεταμορφώσεως του Κυρίου, στο Θεοβάδιστο Όρος Θαβώρ, όπου έλαμψε ο Κύριος εμπρός στους Πέτρο, Ιάκωβο και Ιωάννη, για να ενισχύσει την πίστη τους, μόνον όταν ψάλλουν οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί Προσκυνητές σήμερα, ένα ολόλευκο σύννεφο σε πολύ χαμηλό ύψος, να στέκεται επάνω από την Εκκλησία της Μεταμορφώσεως και να σκεπάζει όλον τον κόσμο που προσεύχεται, με άπλετο Φως και εγώ να ζω στα σκοτάδια μου, να βλέπω με τα σωματικά μου μάτια μόνο...


Δεν είναι δυνατόν, το αγιασμένο νερό, με τον Σταυρό, τον Βασιλικό και μόνο με την Προσευχή του Ορθόδοξου Ιερέως, να έχει αντισηπτικές ιδιότητες, να γίνεται άφθαρτο και εγώ να ζω και να καλύπτω την φθορά μου...


Δεν είναι δυνατόν, να υπάρχει δυνατότητα, κατά τρόπο υπερφυσικό, να παρασκευάσουμε ψωμί χωρίς βακτήρια και χωρίς ζύμη, μόνο με προσευχή, σταυρολούλουδα και βασιλικό, από την Εκκλησία την εορτή μόνο της Υψώσεως του Σταυρού και το φύραμα να έχει φουσκώσει, να έχει ζυμωθεί… και την ψυχή μου, να την αφήνω αζύμωτη, μεταξύ απελπισίας και υπερηφάνειας, για τους τελώνες γεύμα...


Δεν είναι δυνατόν, στα μέρη της Ηλιουπόλεως της Αιγύπτου, να ενεργεί ο Θεός κάθε χρόνο αυτό το παράδοξο, δηλαδή κατά το εσπέρας της Μεγάλης Πέμπτης της δικής μας (όχι των Λατίνων), να ξερνά η γη λείψανα και κόκκαλα παλαιά ανθρώπινα, από τα οποία να γεμίζει ένας ευρύχωρος κάμπος, τα οποία στέκονται έως την Πέμπτη της Αναλήψεως και τότε να κρύβονται και παντελώς να μην φαίνονται, μέχρι να έλθει πάλι η Μεγάλη Πέμπτη, τα ανθρώπινα αυτά κόκκαλα να προμηνύουν την μέλλουσα ανάσταση των νεκρών, όπως τα είδε και ο προφήτης Ιεζεκιήλ και εγώ να δηλώνω αδαής, να μην μελετώ την Αγία Γραφή…


Δεν είναι δυνατόν, να μην μου λείπει τίποτε και να βλέπω ότι μου λείπει το σπουδαιότερο αγαθό, η Ελευθερία μου! Η Ελευθερία μου, από κάθε κακό λογισμό, ορμόνη, πάθος, ουσία, Αμαρτία!

Ένας είναι ο δρόμος της πνευματικής μου ωριμότητας και σωτηρίας της ψυχής μου και υπάρχει λύση! Είναι ο Ορθόδοξος δρόμος των Ορθοδόξων Χριστιανών, όπως ο Χριστός μας, οι Άγιοι και οι Οικουμενικές Σύνοδοι των Φωτισμένων Πατέρων μας, από την Χάρη του Αγίου Πνεύματος, έχουν καθορίσει, ο Χριστιανός εγκάρδια, διά μέσω Όλων των Μυστηρίων της Εκκλησίας μας, να συμμετέχει και να εφαρμόζει στην ζωή του!


Και αυτό το μπορώ, με την βοήθεια του Κυρίου μου! Γιατί δεν θέλω η ζωή μου να τελειώσει εδώ και θέλω να είμαι δίπλα Του Αιώνια!!! Κάθε ανάσα και νοερή προσευχή μου:
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ, ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΝ!!!
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ, ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΝ!!!
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ, ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΝ!!!


Κατεβάστε δωρεάν υπέροχα βιβλία ή έρευνές μας:
http://www.scribd.com/my_document_collections/3244615

Μόλις δείτε έναν φτωχό να ψάχνει τα σκουπίδια, δώστε του 5-10 ευρώ και μην το πείτε πουθενά... ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ Η ΨΥΧΗ ΣΑΣ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΑΣ... Όλοι έχουμε από αυτήν... απλά μερικοί την έχουμε πλακώσει... και είναι το μόνο που αξίζει σε αυτήν την εποχή, ο απόηχος μίας καλής πράξης.

Εγγραφείτε στο ιστολόγιό μας, προβάλετε τον ιστοχώρο μας, για να δυναμώσουμε την φωνή μας!!!

...Το βράδυ έχω βρει έναν ωραίο τρόπο να κοιμάμαι. Τους συγχωρώ έναν-έναν όλους.
Καληνύχτα και Καλημέρα.

Με εκτίμηση, ΓΧΝΚ.
http://church-taxiarchon-kernitsas.blogspot.com
http://aromapanagias.blogspot.com
http://aeropsekasmostripolisarcadias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: