Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

τι έφταιξα και είμαι σ’ αυτή τη θέση;





Είμαι μία απ τους 2122 που αναρωτιέται τι έφταιξα και είμαι σ’ αυτή τη θέση;




Είμαι μία εκπαιδευτικός σ διαθεσιμότητα. Μία απ τους 2122 που αναρωτιέται κάθε μέρα και νύχτα, κάθε ώρα και στιγμή τι έφταιξα και είμαι σ’ αυτή τη θέση.

Μήπως δεν έκανα σωστά τη δουλειά μου?

Μήπως δεν πληρούσα όλα τα προσόντα που μου ζητήθηκαν για το διορισμό μου? Μήπως έτρεξα λίγο όλα αυτά τα15 χρόνια με μια βαλίτσα στο χέρι και με 2 παιδιά παραπίσω?(Βέβαια αν είχα 4 και άνω σ αυτό το κράτος δικαίου που ζούμε θα ήμουν άξια και επαρκής για εργασία ενώ τώρα στον …Καιάδα)

Μήπως δεν έδωσα εξετάσεις?

Δεν πιστοποιήθηκε η παιδαγωγική μου επάρκεια?

Δεν ήμουν συνεπής και πέραν του δέοντος στο ωράριο μου?

Δεν έκανα όλα αυτά που μου ζητούσε ο εκάστοτε στον υπουργικό θώκο για να διοριστώ?

Και τώρα τι ?

Ξυπνάω κάθε πρωί αν έχω κοιμηθεί έστω και λίγο και αναρωτιέμαι τι δεν έκανα σωστά? Τι δεν άρεσε στο υπουργείο και με πέταξε μ’ αυτόν τον τρόπο.

Από τις 10 Ιουλίου όλο αυτό το διάστημα που με παρόπλισαν θέτοντας με σ διαθεσιμότητα λες και έχω κάνει τα χειρότερα ,έχω ζήσει όλα τα συναισθήματα: θυμό, πίκρα, οργή, πόνο, απογοήτευση ,αγανάκτηση….Και αν πάλι ελάχιστες στιγμές ξεχνιέμαι έρχονται πάλι οι άλλοι να μου θυμίσουν :Παλιοί συνάδελφοι που δε χάνουν την ευκαιρία να απαξιώσουν(να φύγουν όλες οι ειδικότητες της Τεχνικής, γίνατε όλοι εκπαιδευτικοί ?(Φιλόλογοι, μαθηματικοί κλπ)

Άλλοι πάλι να φτύνουν τον κόρφο τους(ευτυχώς που δεν είμαστε εμείς(τη γλιτώσαμε).Άλλωστε εμείς είμαστε γυμναστές-πληροφορικοί- μη ξεχνάτε έχομε δικό μας στο υπουργείο)Δεν είμαστε ίσοι και όμοιοι .Άλλοι να κοιτούν απαξιωτικά, άλλοι ειρωνικά, άλλοι με λύπηση.

Άλλοι παγωμένα και αδιάφορα…Άλλοι στο σχολείο του παιδιού μου να το ρωτούν με περιέργεια πόσα χρήματα παίρνει η μητέρα τώρα με τη διαθεσιμότητα?

Έχω δεχτεί εκατοντάδες βλέμματα όλο αυτό το διάστημα απ τη στιγμή που σαν βόμβα έσκασε και περιηγήθηκε το όνομά μου στο ίντερνετ μαζί με τους άλλους 2121 !

Φυσικά δεν έλειψαν και σχόλια του τύπου:(τζάμπα σας πληρώναμε) από ανθρώπους εκτός εκπαίδευσης.

Λες και είμαστε εμείς οι 2122 οι επίορκοι, οι κοπανατζήδες, οι τζάμπα όλου του ελληνικού δημοσίου αυτής της χώρας!

Λες κ εμείς φταίξαμε για τα δεινά της πατρίδας μας και η δική μας απόλυση θα βοηθήσει …τη σωτηρία της! Ε όχι λοιπόν δεν το δέχομαι!

Όπως και οι υπόλοιποι 2121 δεν μπορούμε να δεχτούμε πως εν μια νυκτί ο εκάστοτε υπουργός μπορεί να καταργήσει θέσεις, ειδικότητες, ζωές, όνειρα ,θυσίες ,οικογένειες….

Δεν μπορώ να δεχτώ πως είμαι ένα νούμερο εγώ και άλλοι 2121και γιατί πρέπει να χαθούμε έτσι μ αυτόν τον άδικο και απαξιωτικό τρόπο!

Δεν έχει καταλάβει η εκπαιδευτική κοινότητα ακόμη ότι εμείς είμαστε μόνο η αρχή του τέλους που έρχεται? Σηκωθείτε απ τις οργανικές σας καρέκλες γιατί θα έρθει και η σειρά σας παλιοί ,καλοί, αγαπημένοι συνάδελφοι!

Αυτά τα ολίγα από άλλο ένα νούμερο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: