Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Ενιαίο Μητρώο Εκπαιδευτών : Nέα καταληκτική ημερομηνία η 25/5 για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης για όσους υποψηφίους εκπαιδευτές θα ενταχθούν στο

Ενιαίο Μητρώο Εκπαιδευτών : Nέα καταληκτική ημερομηνία η 25/5 για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης για όσους υποψηφίους εκπαιδευτές θα ενταχθούν στο Ενιαίο Μητρώο Εκπαιδευτών για το πρώτο εξάμηνο της εκπαιδευτικής περιόδου 2009-2010

Κατόπιν αποφάσεως του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης , Καθηγητή κ. Κωνσταντίνου Κουσκούκη ,

ορίζεται ως νέα καταληκτική ημερομηνία η 25η Μαϊου 2009 για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης για όσους υποψηφίους εκπαιδευτές θα ενταχθούν στο Ενιαίο Μητρώο Εκπαιδευτών για το πρώτο εξάμηνο της εκπαιδευτικής περιόδου 2009-2010 (Σεπτέμβριος 2009).

Υπενθυμίζεται ότι:

  • Με σχετικές ανακοινώσεις θα πληροφορείστε από την ιστοσελίδα της Γ.Γ.Δ.Β.Μ. : www.gslll.edu.gr για τις επόμενες ημερομηνίες κατά τις οποίες θα επιτρέπεται η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές αιτήσεις (πιθανές ημερομηνίες 15-5-2009 , 1-6-2009 και 15-6-2009 ) έτσι ώστε να γίνονται οι απαραίτητες διορθώσεις.

  • Οποιαδήποτε μεταβολή (π.χ. νέα προϋπηρεσία ή απόκτηση επιπλέον τυπικών προσόντων όπως Πτυχίο, Μεταπτυχιακό κ.ά.) θα υποβάλλεται το μήνα Σεπτέμβριο κάθε έτους, ύστερα από σχετική ανακοίνωση-πρόσκληση στην ιστοσελίδα του Ενιαίου Μητρώου.

Ο φάκελος με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά του υποψηφίου θα πρέπει να έχει αποσταλεί έως και την 25η Ιουνίου 2009 στο Γραφείο Διαχείρισης Ενιαίου Μητρώου της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης.

Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης,
Γραφείο Διαχείρισης Μητρώου,
Γραφείο 355 , 3ος όροφος
Αχαρνών 417 & Κοκκινάκη,
ΤΚ 111 43
Αθήνα

Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Μείωση Ελλήνων μαθητών, αύξηση αλλοδαπών τη 10ετία 1997-2007

Μείωση Ελλήνων μαθητών, αύξηση αλλοδαπών τη 10ετία 1997-2007

Του ΜΑΝΟΛΗ Γ. ΔΡΕΤΤΑΚΗ*

Σ'ένα άρθρο μας στην «Ελευθεροτυπία» στις 26.2.09, με βάση τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος (ΕΣΥΕ), δείξαμε ότι την τριετία 2005-2007 οι θάνατοι των Ελλήνων ξεπέρασαν τις γεννήσεις από Ελληνίδες μητέρες κατά 51.000, ενώ, αντίθετα, οι γεννήσεις από αλλοδαπές μητέρες ξεπέρασαν τους θανάτους των αλλοδαπών κατά 41.000.

Η κατάσταση αυτή δεν είναι νέα. Εχει ήδη αρχίσει από τα μέσα της δεκαετίας του '90, στη διάρκεια της οποίας, όπως είναι γνωστόν, ήλθαν στη χώρα μας εκατοντάδες χιλιάδες οικονομικών μεταναστών (πολλοί) με τις οικογένειές τους. Τόσο τα παιδιά σχολικής ηλικίας των οικογενειών αυτών όσο και εκείνα που γεννήθηκαν εδώ γράφονται σε ελληνικά σχολεία και ο αριθμός τους αυξάνεται συνεχώς.

Με πρότασή μου το 1994 στον τότε υπουργό Παιδείας, η ΕΣΥΕ, παράλληλα με την απογραφή του συνολικού μαθητικού πληθυσμού, συγκεντρώνει από το 1995 και μετά στοιχεία για τους μαθητές με παλιννοστούντες και αλλοδαπούς γονείς. Με βάση τα στοιχεία αυτά έχουμε εξετάσει σε πολλά άρθρα μας στην «Ελευθεροτυπία» τη μεταβολή του αριθμού των μαθητών με παλιννοστούντες, αλλοδαπούς και γηγενείς (βασικά Ελληνες) γονείς.

Οι μαθητές με παλιννοστούντες γονείς μειώνονται (από 45.000 το 1997/98 μειώθηκαν στους 21.593 το 2007/08 εξαιτίας της μείωσης των παλιννοστούντων). Για τον λόγο αυτόν, με βάση πάντα τα στοιχεία της ΕΣΥΕ, θα εξετάσουμε στο άρθρο αυτό μόνο τους μαθητές με γηγενείς και αλλοδαπούς γονείς.

Στην 1η στήλη του πρώτου μέρους του Πίνακα που ακολουθεί δίνουμε τον αριθμό των μαθητών με γηγενείς γονείς κατά είδος σχολείου το σχολικό έτος 1997/98, στη 2η στήλη το σχολικό έτος 2007-08 και στην 3η στήλη τη διαφορά τους ανάμεσα στα δύο αυτά σχολικά έτη. Στις στήλες του δεύτερου μέρους του Πίνακα δίνονται τα αντίστοιχα στοιχεία για τους μαθητές με αλλοδαπούς γονείς.

Μαθητές με γηγενείς και αλλοδαπούς γονείς κατά είδος σχολείου τα σχολικά έτη 1997/98 και 2007/08

ΕΙΔΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 1997/98 2007/2008 ΔΙΑΦΟΡΑ

ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΓΟΝΕΙΣ

Δημοτικά 597.224 568.489 -28.735

Γυμνάσια 379.012 305.742 -73.270

Ενιαία Λύκεια 265.852 216.013 -49.839

ΤΕΕ 155.638 92.842 -62.796

ΣΎΝΟΛΟ 1.397.726 1.183.086 -214.640

ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Δημοτικά 17.361 65.355 47.994

Γυμνάσια 3.014 30.189 27.175

Ενιαία Λύκεια 527 10.196 9.669

ΤΕΕ 337 8.539 8.202

ΣΥΝΟΛΟ 21.239 114.279 93.040

Από τον Πίνακα αυτόν φαίνεται ότι στο διάστημα της δεκαετίας 1997/98 οι μαθητές με:

- Ελληνες γονείς μειώθηκαν κατά 214.640 ή κατά 15,4%. Η μεγαλύτερη μείωση σημειώθηκε στα γυμνάσια και ακολουθούν τα σχολεία της δευτεροβάθμιας τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και τα λύκεια και τα δημοτικά. Οι διαφορές αυτές οφείλονται στο γεγονός ότι η μεγάλη μείωση των γεννήσεων σημειώθηκε τη δεκαετία του '80, ενώ τη δεκαετία του '90 η μείωσή τους ήταν σχετικά μικρή.

- Αλλοδαπούς γονείς αυξήθηκαν κατά 93.040 ή κατά 438%! Το σύνολό τους αντιπροσώπευε το 1997/98 το 1,4% του μαθητικού δυναμικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ το 2007/08 το ποσοστό αυτό εξαπλασιάστηκε και έφτασε το 8,7%. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στα δημοτικά και ακολουθούν τα γυμνάσια, τα ενιαία λύκεια και τα ΤΕΕ. Η μεγάλη αύξηση στα δημοτικά σχολεία οφείλεται κυρίως στις γεννήσεις στη χώρα μας από αλλοδαπές μητέρες.

Οπως αναφέραμε στο άρθρο της 26.2.09 οι γεννήσεις από αλλοδαπές μητέρες αποτελούν γύρω στο 17% του συνόλου των γεννήσεων τα τελευταία χρόνια. Κατά συνέπεια, η τάση αύξησης των μαθητών με αλλοδαπούς γονείς στην πρωτοβάθμια και, στη συνέχεια, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα συνεχιστεί.

Με δεδομένο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των οικογενειών των μεταναστών θα μείνουν μόνιμα στην Ελλάδα, είναι σαφές ότι τα περισσότερα παιδιά τους θα μείνουν και θα σταδιοδρομήσουν στη χώρα μας. Είναι, επομένως, αναγκαίο να υπάρξει μια ριζική αλλαγή στην πολιτική που ακολουθείται για τα παιδιά αυτά, τα οποία θα πρέπει να γίνουν ισότιμοι Ελληνες πολίτες. Για τον σκοπό αυτόν θα πρέπει:

- Πρώτα απ' όλα να υπάρξει φροντίδα ώστε όλα τα παιδιά με αλλοδαπούς γονείς να τελειώνουν τουλάχιστον το γυμνάσιο. Δυστυχώς, υπάρχει ακόμα το πρόβλημα ότι ένα σημαντικό ποσοστό των παιδιών δεν τελειώνουν την κατά το Σύνταγμα 9χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση. Αυτό ισχύει περισσότερο για τα παιδιά με αλλοδαπούς απ' ό,τι με Ελληνες γονείς. Φυσικά, θα πρέπει να καταβάλλεται προσπάθεια όλα τα παιδιά να τελειώνουν όχι μόνο το γυμνάσιο αλλά και το λύκειο ή τη δευτεροβάθμια τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση (είναι υπερώριμο το αίτημα να γίνει υποχρεωτική η 12χρονη εκπαίδευση).

- Σε όλα τα παιδιά αλλοδαπών που γεννήθηκαν σε άλλη χώρα, αλλά τελείωσαν την υποχρεωτική εκπαίδευση στη χώρα μας, θα πρέπει να δίνεται, χωρίς την καταβολή κανενός τέλους, κάρτα παραμονής στη χώρα μας αορίστου χρόνου και μετά από πάροδο ορισμένου χρόνου, να τους χορηγείται και η ελληνική υπηκοότητα. Το ίδιο, πολύ περισσότερο, ισχύει για τα παιδιά των αλλοδαπών που γεννήθηκαν και τέλειωσαν την υποχρεωτική εκπαίδευση στη χώρα μας, μόλις συμπληρώσουν το 18ο έτος της ηλικίας τους.

Τα μέτρα αυτά για τα παιδιά με αλλοδαπούς γονείς αποτελούν τμήμα μιας συγκροτημένης και μακροπρόθεσμης μεταναστευτικής πολιτικής, η οποία, δυστυχώς, δεν έχει ακόμα διαμορφωθεί και εφαρμοστεί στη χώρα μας.

* Ο Μανόλης Γ. Δρεττάκης είναι πρώην: αντιπρόεδρος της Βουλής, υπουργός και καθηγητής της ΑΣΟΕΕ.

Ανανεώθηκαν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μηδενικής προϋπηρεσίας

Ανανεώθηκαν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μηδενικής προϋπηρεσίας

Ανανεώθηκαν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μηδενικής προϋπηρεσίας





Πίνακας Κατάταξης Αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Τελευταία ενημέρωση: 23-04-2009)

Πίνακες Κατάταξης Αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μηδενικής προϋπηρεσίας (Τελευταία ενημέρωση: 23-04-2009)
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Με πρωτοβουλία του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Άρη Σπηλιωτόπουλου και τη σύμφωνη γνώμη της εκπαιδευτικής κοινότητας, κατατέθηκε σήμερα σε νομοσχέδιο, ενώπιον της Βουλής των Ελλήνων, διάταξη σχετική με την αναγνώριση προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών γενικών ειδικοτήτων στις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ. Η συζήτηση και ψήφιση της εν λόγω διατάξεως στη Βουλή αναμένεται εντός των προσεχών ημερών.



Με αφορμή την κατάθεση της ανωτέρω διατάξεως, ο Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέας Θ. Λυκουρέντζος δήλωσε τα εξής:



«Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ τηρεί τις δεσμεύσεις της και σήμερα, με τη σχετική τροπολογία που καταθέσαμε και την οποία συνυπογράφουν οι συναρμόδιοι Υπουργοί, αλλά και έχοντας την συγκατάθεση των εταίρων μας στην εκπαιδευτική κοινότητα, αναγνωρίζουμε την προϋπηρεσία των καθηγητών των γενικών ειδικοτήτων στις Σχολές του ΟΑΕΔ. Με τον τρόπο αυτό, δίνουμε την ευκαιρία πρόσβασης των καθηγητών αυτών στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και συνεπώς τη δυνατότητα πρόσβασης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».

ΟΛΤΕΕ:ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΛ Συνδικαλιστικά ΘέματαΟ.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΛΤΕΕ:ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΛ
Συνδικαλιστικά ΘέματαΟ.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Αθήνα, 8/ 4/ 2009
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Αριθ. Πρωτ : 91
http://www.oltee.gr
mails: oltee@otenet.gr-oltee.ds@gmail.com
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ …ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΛ

κ. Υπουργέ
κ. Υφυπουργέ

Μετά την ταλαιπωρία των μαθητών της Γ΄τάξης των ΕΠΑΛ , με το πρόγραμμα εξετάσεων πανελληνίων του ΥΠΕΠΘ, που αρχίζει στις 15/5/2009 και τελειώνει στις 26/6/2009 με τις ενδοσχολικές εξετάσεις , έρχεται τώρα να προστεθεί και ο άστοχος χωροταξικός καθορισμός των εξεταστικών κέντρων των ΕΠΑΛ.
Οι μαθητές των ΕΠΑΛ κατανέμονται σε εξεταστικά κέντρα άλλων νομών ενώ οι μαθητές του ΓΕΛ εξετάζονται στα σχολεία τους, ανεξάρτητα του αριθμού τους.
Οι μαθητές των ΕΠΑΛ αναγκάζονται να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις είτε οδικώς είτε με πλοία, με επιπλέον οικονομικές επιβαρύνσεις διαμονής και διατροφής για όλο το διάστημα των εξετάσεων , χωρίς να λάβει υπόψη του κανένας από τους υπεύθυνους του ΥΠΕΠΘ ότι οι μαθητές της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης προέρχονται κυρίως από ασθενείς οικονομικά τάξεις.
Επίσης κανένας από τους υπεύθυνους του ΥΠΕΠΘ δεν ευαισθητοποιήθηκε για την ψυχολογική επιβάρυνση των υποψηφίων με ότι αυτό συνεπάγεται.
Όλες οι ενέργειές σας δρουν ανασταλτικά σε βάρος της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης.

ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Π. ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ Α. ΠΕΤΤΑΣ

Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Μετά τις Πανελλαδικές ο διαγωνισμός για τους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων

Μετά τις Πανελλαδικές ο διαγωνισμός για τους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων



Εντός του Ιουνίου αναμένεται να διεξαχθεί ο δεύτερος διαγωνισμός για την πρόσληψη εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τα σχολικά έτη 2009-2010 και 2010-2011. Στον εν λόγω διαγωνισμό έχουν καταθέσει αιτήσεις συμμετοχής 7.736 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι διεκδικούν μία από τις 351 θέσεις τεχνικών ειδικοτήτων (των προκηρύξεων 4Π/2008 και 5Π/2008) στα σχολεία.

Ήδη το ΑΣΕΠ και το υπουργείο Παιδείας βρίσκονται σε συνεχείς συζητήσεις, αναζητώντας την κατάλληλη ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού. Ως πιθανή ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού- ο οποίος θα διενεργηθεί και για τις δύο προκηρύξεις σε ένα Σαββατοκύριακο- προβλέπεται το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου, οπότε και θα έχουν ολοκληρωθεί οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Είναι ενδεικτικό πως μόνο για την προκήρυξη 4Π/2008, η οποία αφορά συνολικά 87 θέσεις, οι αιτήσεις που κατατέθηκαν ήταν 2.969 ενώ για την προκήρυξη 5Π/2008 επί συνόλου 264 θέσεων υποβλήθηκαν 4.767 αιτήσεις. Οι υποψήφιοι θα εξετασθούν γραπτά σε δύο θεματικές ενότητες. Η πρώτη θεματική ενότητα αφορά στο/α γνωστικό/ά αντικείμενο/α, ανάλογα με τον κλάδο- ειδικότητα τον οποίο θα κληθεί να διδάξει ο υποψήφιος.

Η δεύτερη θεματική ενότητα αφορά: α) τη Γενική Διδακτική ΜεθοδολογίαΠαιδαγωγικά Θέματα και β) την Ειδική Διδακτική του γνωστικού αντικειμένου κατά κλάδο και ειδικότητα.

Η διάρκεια της εξέτασης κάθε θεματικής ενότητας αρχίζει από τη διανομή των θεμάτων στους υποψηφίους.

Τα θέματα για την εξέταση κάθε μαθήματος μαζί με τις επεξηγήσεις θα διανεμηθούν γραπτά στους υποψήφιους από τους επιτηρητές με την έναρξη της εξέτασης. Λόγω του αναγκαίου χρόνου για την τηλεμετάδοση και αναπαραγωγή των θεμάτων, θα υπάρξει ένα διάστημα αναμονής από την έναρξη της εξέτασης, που αναγράφεται στο πρόγραμμα, μέχρι και τον χρόνο που θα δοθούν τα θέματα, από τον οποίο πάντως μετράται η διάρκεια της εξέτασης.

Στους υποψηφίους θα δοθεί πλήρως ο προβλεπόμενος για την εξέταση χρόνος των 4 ωρών, ανεξάρτητα από την ώρα που θα διανεμηθούν τα θέματα. Εντός του χρονικού αυτού διαστήματος ο διαγωνιζόμενος έχει την ευχέρεια, εφόσον στην εξέταση περιλαμβάνονται δύο ή περισσότερα μαθήματα, να διαθέσει για κάθε μάθημα όση ώρα κρίνει απαραίτητη, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπερβεί το σύνολο της ώρας που ορίζεται στο πρόγραμμα.

Για να θεωρηθεί ότι ένας υποψήφιος μπορεί να διοριστεί, σε συνδυασμό πάντοτε με τον αριθμό των προκηρυχθεισών θέσεων, πρέπει απαραιτήτως να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 55 μονάδες στον τελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης και συγχρόνως 50 μονάδες σε κάθε θεματική ενότητα.

Όσοι έχουν συγκεντρώσει τους βαθμούς της προηγούμενης παραγράφου, δικαιούνται προσαυξήσεων στον βαθμό της γραπτής εξέτασης λαμβάνοντας υπόψη ως κριτήριο για κάθε υποψήφιο: α) τον βαθμό του βασικού του πτυχίου, β) ενδεχόμενες μεταπτυχιακές σπουδές και γ) ενδεχόμενη προϋπηρεσία ως εκπαιδευτικός.




Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ – ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, 21/4/2009

Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Η συγκεκριμένη, κρίσιμη απόφαση εκδόθηκε από το Πρωτοδικείο Κορίνθου

Η συγκεκριμένη, κρίσιμη απόφαση εκδόθηκε από το Πρωτοδικείο Κορίνθου

Αναδρομικά το επίδομα των 176€

Αναδρομικά το επίδομα των 176€
Συνδικαλιστικά Θέματαe-tipos.com 14/4/2009 ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΛΗ
Νέα σελίδα στους μισθούς και γενικότερα στις αποδοχές των εκπαιδευτικών «γυρίζει» δικαστική απόφαση με τρία σημεία-βόμβες για τον κρατικό προϋπολογισμό. Συγκεκριμένα:

1. Για πρώτη φορά αναγνωρίζεται η καταβολή του επιδόματος των 176 ευρώ και στους δασκάλους και τους καθηγητές των ιδιωτικών σχολείων, δηλαδή σε περίπου 50.000 άτομα.

2. Η επιδίκαση του επιδόματος γίνεται αναδρομικά για πέντε χρόνια. Ετσι, όμως, ανάβει το «πράσινο φως» για να διεκδικήσουν σε βάθος 5ετίας (και όχι διετίας) τα αναδρομικά τους για μισθούς, επιδόματα, αποζημιώσεις κ.λπ. όλοι οι εργαζόμενοι. Αυτό αναμένεται να δημιουργήσει δεδικασμένο για περίπου 2 εκατομμύρια εργαζομένους.

3. Αλλάζει ριζικά o υπολογισμός των αμοιβών για περίπου 300.000 δασκάλους και καθηγητές. Κι αυτό γιατί αναπροσαρμόζει, μετά από 11 χρόνια, τη βάση υπολογισμού των υπερωριών τους, οι οποίες υπερδιπλασιάζονται. Μέχρι σήμερα οι υπερωρίες υπολογίζονται με βάση το μισθό του 1997, δηλαδή από 9,61 ευρώ η ώρα. Με τα νέα δεδομένα η βάση θα φτάνει τα 19,9 ή ακόμη και τα 20,51 ευρώ!

Η συγκεκριμένη, κρίσιμη απόφαση εκδόθηκε από το Πρωτοδικείο Κορίνθου, με αφορμή την προσφυγή που κατέθεσε καθηγητής Φυσικής σε βάρος ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου στην περιοχή της Μαγούλας.

Την υπόθεσή του χειρίστηκε ο εργατολόγος κ. Π. Μπουμπουχερόπουλος. Το δικαστήριο μετά τη γνωμοδότηση του καθηγητή του Εργατικού Δικαίου κ. Αλέξη Μητρόπουλου υποχρέωσε, τελικώς, το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο να καταβάλει στον καθηγητή το ποσόν των 28.410,64 ευρώ.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης ειδικά για το θέμα της πενταετίας που αφορά στο σύνολο των υπαλλήλων αναφέρεται: «Ουδέποτε κατέβαλε προς τον ενάγοντα το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο, ως όφειλε, το ποσόν των 176 ευρώ κατά μήνα που δικαιούται, ούτε άλλη αντίστοιχη προσαύξηση στο μισθό του. Υποχρεούται να του το καταβάλει νομιμοτόκως από την επίδοση της αγωγής για τα έτη 2003-4-5-6 και 7». Ας σημειωθεί ότι το ζήτημα της καθιέρωσης του δικαιώματος διεκδίκησης αναδρομικών σε βάθος πενταετίας και όχι διετίας βρίσκεται στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο, το οποίο αναμένεται να εκδώσει την απόφασή του στις αρχές Μαΐου.

Η μεταβολή αυτή, πάντως, συνεπάγεται την υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου να καταβάλει τεράστια ποσά από διεκδικήσεις διάφορων οικονομικών παροχών παρελθόντων ετών. Μόνο οι αναδρομικές απαιτήσεις από το επίδομα των 176 ευρώ στους δημοσίους υπαλλήλους φτάνουν τα 2,5 δισ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά στο άλλο κρίσιμο ζήτημα και συγκεκριμένα σε αυτό του υπολογισμού των υπερωριών, σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, «με βάση προϋπάρχουσα αρεοπαγιτική νομολογία, τόσο η ωριαία αποζημίωση για νόμιμη υπερωριακή απασχόληση των δημοσίων εκπαιδευτικών όσο και η ωριαία αντιμισθία των εκπαιδευτικών ή άλλων υπαλλήλων ή ιδιωτών που διδάσκουν στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ορίστηκε για κάθε ώρα διδασκαλίας στο 1/70 των κάθε είδους μηνιαίων αποδοχών του εισαγωγικού μισθολογικού κλιμακίου του κλάδου τους». Κι εννοείται πως ό,τι ισχύει για τους δημόσιους ισχύει και για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς.

«Βόμβες» του παρελθόντος

Μισθοδικείο: Επιδίκασε αυξήσεις που κυμαίνονται από 40% μέχρι 60% στις αποδοχές όλων των δικαστικών λειτουργών.

Αρειος Πάγος: Δικαίωσε συνολικά 34 εργαζομένους που ζητούν να τους καταβληθεί το επίδομα των 176 ευρώ, ανοίγοντας το δρόμο σε περίπου 370.000 δημοσίους υπαλλήλους.

Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας: Αναψε το «πράσινο φως» για τη διεκδίκηση αναδρομικών μισθών και συντάξεων σε βάθος πενταετίας για όλους τους υπαλλήλους Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
Διοικητικό Πρωτοδικείο Πειραιά και Νομικό Συμβούλιο του Κράτους επέφεραν την ανατροπή του σκηνικού στις απαλλαγές φόρου για αγορά πρώτης κατοικίας, στο φόρο μεταβίβασης, αλλά και στη φορολογική μεταχείριση των τόκων στεγαστικού δανείου.
Ημερομηνία καταχώρησης Tuesday, April 14 @ 21:21:56 EEST από penny

Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

τροποποίηση της εγκυκλίου αναθέσεως μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς

Κ. Υπουργέ
Κ. Υφυπουργέ

πληροφορηθήκαμε το με αριθ. Πρωτ. 401831 /Γ2/ 07 -04-2009 έγγραφο του Διευθυντού Σπουδών Δ.Ε, κ. Αθανάσιου Νικολόπουλου, με το οποίο συνιστά ομάδα εργασίας για την τροποποίηση της εγκυκλίου αναθέσεως μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς και στην οποία δεν περιλαμβάνεται η ομοσπονδία μας.
Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη, αντισυνταγματική, παράνομη και αντιδημοκρατική συμπεριφορά του Διευθυντού Σπουδών Δ.Ε κ. Νικολόπουλου. Ο κ. Νικολόπουλος ο οποίος τοποθετήθηκε ( χωρίς καμιά κρίση ) ως Διευθυντής Σπουδών Δ.Ε στο ΥΠΕΠΘ είναι ένας υπηρεσιακός παράγοντας και οφείλει να σέβεται το Σύνταγμα και τους Νόμους και δεν έχει κανένα δικαίωμα να τοποθετεί συνδικαλιστικούς φορείς της επιλογής του σε επιτροπές. Είναι υποχρεωμένος από τις κείμενες διατάξεις να λειτουργεί με δημοκρατικές διαδικασίες και να καλεί όλους τους εμπλεκόμενους συνδικαλιστικούς φορείς, στις διάφορες επιτροπές . είτε το επιθυμεί είτε όχι.
Απαιτούμε να γίνει άμεσα ανάκληση του παραπάνω εγγράφου και να σταλεί νέο στο οποίο θα περιλαμβάνονται και εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, ( ΟΛΤΕΕ ) σύμφωνα με την Αρχή της ίσης μεταχείρισης .
Σας ενημερώνουμε επίσης ότι αν δεν συμπεριληφθεί και η ΟΛΤΕΕ στην παραπάνω ομάδα εργασίας και λειτουργήσει αυτή χωρίς την συμμετοχή εκπροσώπων της ΟΛΤΕΕ διατηρούμε κάθε νόμιμο δικαίωμά να κινηθούμε νομικά κατά του Διευθυντή Σπουδών ΔΕ του ΥΠΕΠΘ για παράβαση καθήκοντος και μη εφαρμογή των κειμένων διατάξεων ( Σύνταγμα και Νόμοι του κράτους ).

Τρίτη 14 Απριλίου 2009

Έφυγε από κοντά μας για το μακρύ ταξίδι ο δάσκαλος Σπύρος Μαρκόπουλος



Έφυγε από κοντά μας για το μακρύ ταξίδι ο σύντροφος δάσκαλος Σπύρος Μαρκόπουλος
Αποχαιρετάμε το σύντροφό μας, Τρίτη 14 Απριλίου, στις 3.30 μ.μ. στο νεκροταφείο του Παπάγου.
Πώς μπορούν οι λέξεις να μιλήσουν για το Σπύρο μας, πώς μπορούν τα λόγια να το πουν. Μαύρα μαντάτα, δίσεκτοι καιροί….
Έφυγε από κοντά μας για το πιο μακρύ ταξίδι ο σύντροφος Σπύρος Μαρκόπουλος, μετά από άνιση μάχη με το θάνατο, σήμερα Κυριακή 12 Απρίλη 2009.
Ο Σπύρος, μάχιμος δάσκαλος, γεννήθηκε στις 3/1/1966 στο Αγρίνιο. Μεγάλωσε στην Αθήνα, όπου πήγε Γυμνάσιο και Λύκειο. Πέρασε στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία το 1983, από όπου αποφοίτησε το 1985. Διορίστηκε δάσκαλος στην Πάρο, πήγε στο Βέλγιο ως δάσκαλος, όπου έκανε και μεταπτυχιακές σπουδές, που τις συνέχισε στην Αθήνα στο τομέα Πολιτικών Επιστημών και Κοινωνιολογίας, για να είναι τα τελευταία χρόνια δάσκαλος στα Πετράλωνα, στο 137ο Δημοτικό Σχολείο.
Φέτος ήταν στη Μετεκπαίδευση στην Πάτρα.
Πάντα με ενεργή συμμετοχή στα κοινά, στο Μαράσλειο με την ΕΜΑΣ, αργότερα ως δάσκαλος μέσα από τις Παρεμβάσεις – Κινήσεις – Συσπειρώσεις και στο Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π. Ε. « Ο Παρθενώνας» με το σχήμα «Δάσκαλοι σε Κίνηση».
Τρία χρόνια πρόεδρος του Συλλόγου, χρόνια μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, πολλές φορές αντιπρόσωπος των Παρεμβάσεων στις Γενικές Συνελεύσεις της ΔΟΕ.
Συμμετείχε ενεργά στο εκπαιδευτικό περιοδικό « Εκπαιδευτική Κοινότητα» στη Συντακτική του ομάδα, πάντα με άποψη για την παιδαγωγική και κοινωνική δράση.
Μέλος του Παιδαγωγικού Ομίλου των Παρεμβάσεων – Κινήσεων – Συσπειρώσεων Π.Ε.
Δραστηριοποιούνταν στην εκπαιδευτική, αντιρατσιστική κίνηση « Πίσω θρανία», προσφέροντας δωρεάν μαθήματα ελληνικής γλώσσας σε μετανάστες, πρωταγωνιστούσε στο κίνημα για πλήρη δικαιώματα των μεταναστών, αλλά και των παιδιών τους μέσα και έξω από τα σχολεία.
Ο πάντα γελαστός και αγαπητός μας Σπύρος…Πάντα στην πρώτη τη γραμμή, όπως στην απεργία του 2006, ακούραστος, σεμνός, μοναδικός, αλλά και σε στιγμές νηνεμίας, προσπαθώντας με συλλογικό τρόπο να δημιουργήσει το αύριο, όπως το ονειρεύτηκε…
Καλό ταξίδι μονάκριβέ μας σύντροφε…
«Οι σύντροφοι δεν πεθαίνουν, κατοικούν στο βάθος των δρόμων,
Όποιον και να πάρεις θα τους συναντήσεις….»
Αντί για στεφάνια η οικογένεια και οι σύντροφοι του θα επιθυμούσαν τα χρήματα να δοθούν στην καμπάνια « Ένα Σχολείο για τη Γάζα» Συλλόγων Π. Ε και ΕΛΜΕ.
Αριθμός Λογαριασμού 4260100830920 Αγροτική Τράπεζα
=====
Την Κυριακή 12 του Απρίλη έφυγε από κοντά μας ο συνάδελφος Σπύρος Μαρκόπουλος, δίνοντας μια δύσκολη μάχη, στην οποία στάθηκε όρθιος μέχρι την τελευταία στιγμή.
Ο Σπύρος ήταν πάντα ακούραστος δάσκαλος της πράξης, δραστήριος εργάτης της εκπαιδευτικής έρευνας, μάχιμος συνδικαλιστής του εκπαιδευτικού και λαϊκού κινήματος, χρόνια πρόεδρος του Συλλόγου «ο Παρθενώνας», μέλος της συντακτικής επιτροπής του περιοδικού «Εκπαιδευτική Κοινότητα», επι σειρά ετών εκλεγμένος στις Γενικές Συνελεύσεις της ΔΟΕ με τους «Δασκάλους σε κίνηση», μέλος του Παιδαγωγικού Ομίλου των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ, ενεργός εκπαιδευτικός της αντιρατσιστικής εκπαίδευσης και των «Πίσω θρανίων», πάντα συλλογικός, χαμογελαστός και ανθρώπινος.
Μια δυνατή ψυχή που μετέτρεπε τη σκέψη σε συλλογική δύναμη. Παρών στις πρώτες γραμμές των αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος κρατώντας τα πανώ του Συλλόγου βουτηγμένα στα χημικά, χωρίς να κάνει πίσω, δίνοντας κουράγιο στους υπόλοιπους.
Ο Σπύρος μένει ζωντανός στις σκέψεις στις καρδιές και στους αγώνες μας.
====
Αθήνα 13/4/2009
Προς
Τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
με αφορμή τον άδικο χαμό του συναδέλφου Σπύρου Μαρκόπουλου
Την Κυριακή 12 του Απρίλη έφυγε από κοντά μας ο συνάδελφος Σπύρος Μαρκόπουλος, δίνοντας μια δύσκολη μάχη, στην οποία στάθηκε όρθιος μέχρι την τελευταία στιγμή.
Ο Σπύρος ήταν πάντα ακούραστος δάσκαλος της πράξης, δραστήριος εργάτης της εκπαιδευτικής έρευνας, μάχιμος συνδικαλιστής του εκπαιδευτικού και λαϊκού κινήματος, χρόνια πρόεδρος του Συλλόγου «ο Παρθενώνας», μέλος της συντακτικής επιτροπής του περιοδικού «Εκπαιδευτική Κοινότητα», επί σειρά ετών εκλεγμένος στις Γενικές Συνελεύσεις της ΔΟΕ με τους «Δασκάλους σε κίνηση», ενεργός εκπαιδευτικός της αντιρατσιστικής εκπαίδευσης και των «Πίσω θρανίων», πάντα συλλογικός, χαμογελαστός και ανθρώπινος.
Μια δυνατή ψυχή που μετέτρεπε τη σκέψη σε συλλογική δύναμη. Παρών στις πρώτες γραμμές των αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος κρατώντας τα πανό του Συλλόγου βουτηγμένα στα χημικά, χωρίς να κάνει πίσω, δίνοντας κουράγιο στους υπόλοιπους.
Ο Σπύρος μένει ζωντανός στις σκέψεις στις καρδιές και στους αγώνες μας.
Από τη Δ.Ο.Ε.

Έφυγε από κοντά μας για το μακρύ ταξίδι ο σύντροφος δάσκαλος Σπύρος Μαρκόπουλος

Αποχαιρετάμε το σύντροφό μας, Τρίτη 14 Απριλίου, στις 3.30 μ.μ. στο νεκροταφείο του Παπάγου.

Πώς μπορούν οι λέξεις να μιλήσουν για το Σπύρο μας, πώς μπορούν τα λόγια να το πουν. Μαύρα μαντάτα, δίσεκτοι καιροί….

Έφυγε από κοντά μας για το πιο μακρύ ταξίδι ο σύντροφος Σπύρος Μαρκόπουλος, μετά από άνιση μάχη με το θάνατο, σήμερα Κυριακή 12 Απρίλη 2009.

Ο Σπύρος, μάχιμος δάσκαλος, γεννήθηκε στις 3/1/1966 στο Αγρίνιο. Μεγάλωσε στην Αθήνα, όπου πήγε Γυμνάσιο και Λύκειο. Πέρασε στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία το 1983, από όπου αποφοίτησε το 1985. Διορίστηκε δάσκαλος στην Πάρο, πήγε στο Βέλγιο ως δάσκαλος, όπου έκανε και μεταπτυχιακές σπουδές, που τις συνέχισε στην Αθήνα στο τομέα Πολιτικών Επιστημών και Κοινωνιολογίας, για να είναι τα τελευταία χρόνια δάσκαλος στα Πετράλωνα, στο 137ο Δημοτικό Σχολείο.

Φέτος ήταν στη Μετεκπαίδευση στην Πάτρα.

Πάντα με ενεργή συμμετοχή στα κοινά, στο Μαράσλειο με την ΕΜΑΣ, αργότερα ως δάσκαλος μέσα από τις Παρεμβάσεις – Κινήσεις – Συσπειρώσεις και στο Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π. Ε. « Ο Παρθενώνας» με το σχήμα «Δάσκαλοι σε Κίνηση».

Τρία χρόνια πρόεδρος του Συλλόγου, χρόνια μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, πολλές φορές αντιπρόσωπος των Παρεμβάσεων στις Γενικές Συνελεύσεις της ΔΟΕ.

Συμμετείχε ενεργά στο εκπαιδευτικό περιοδικό « Εκπαιδευτική Κοινότητα» στη Συντακτική του ομάδα, πάντα με άποψη για την παιδαγωγική και κοινωνική δράση.

Μέλος του Παιδαγωγικού Ομίλου των Παρεμβάσεων – Κινήσεων – Συσπειρώσεων Π.Ε.

Δραστηριοποιούνταν στην εκπαιδευτική, αντιρατσιστική κίνηση « Πίσω θρανία», προσφέροντας δωρεάν μαθήματα ελληνικής γλώσσας σε μετανάστες, πρωταγωνιστούσε στο κίνημα για πλήρη δικαιώματα των μεταναστών, αλλά και των παιδιών τους μέσα και έξω από τα σχολεία.

Ο πάντα γελαστός και αγαπητός μας Σπύρος…Πάντα στην πρώτη τη γραμμή, όπως στην απεργία του 2006, ακούραστος, σεμνός, μοναδικός, αλλά και σε στιγμές νηνεμίας, προσπαθώντας με συλλογικό τρόπο να δημιουργήσει το αύριο, όπως το ονειρεύτηκε…

Καλό ταξίδι μονάκριβέ μας σύντροφε…

«Οι σύντροφοι δεν πεθαίνουν, κατοικούν στο βάθος των δρόμων,

Όποιον και να πάρεις θα τους συναντήσεις….»

Αντί για στεφάνια η οικογένεια και οι σύντροφοι του θα επιθυμούσαν τα χρήματα να δοθούν στην καμπάνια « Ένα Σχολείο για τη Γάζα» Συλλόγων Π. Ε και ΕΛΜΕ.

Αριθμός Λογαριασμού 4260100830920 Αγροτική Τράπεζα

=====

Την Κυριακή 12 του Απρίλη έφυγε από κοντά μας ο συνάδελφος Σπύρος Μαρκόπουλος, δίνοντας μια δύσκολη μάχη, στην οποία στάθηκε όρθιος μέχρι την τελευταία στιγμή.

Ο Σπύρος ήταν πάντα ακούραστος δάσκαλος της πράξης, δραστήριος εργάτης της εκπαιδευτικής έρευνας, μάχιμος συνδικαλιστής του εκπαιδευτικού και λαϊκού κινήματος, χρόνια πρόεδρος του Συλλόγου «ο Παρθενώνας», μέλος της συντακτικής επιτροπής του περιοδικού «Εκπαιδευτική Κοινότητα», επι σειρά ετών εκλεγμένος στις Γενικές Συνελεύσεις της ΔΟΕ με τους «Δασκάλους σε κίνηση», μέλος του Παιδαγωγικού Ομίλου των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ, ενεργός εκπαιδευτικός της αντιρατσιστικής εκπαίδευσης και των «Πίσω θρανίων», πάντα συλλογικός, χαμογελαστός και ανθρώπινος.

Μια δυνατή ψυχή που μετέτρεπε τη σκέψη σε συλλογική δύναμη. Παρών στις πρώτες γραμμές των αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος κρατώντας τα πανώ του Συλλόγου βουτηγμένα στα χημικά, χωρίς να κάνει πίσω, δίνοντας κουράγιο στους υπόλοιπους.

Ο Σπύρος μένει ζωντανός στις σκέψεις στις καρδιές και στους αγώνες μας.

====

Αθήνα 13/4/2009

Προς

Τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

με αφορμή τον άδικο χαμό του συναδέλφου Σπύρου Μαρκόπουλου

Την Κυριακή 12 του Απρίλη έφυγε από κοντά μας ο συνάδελφος Σπύρος Μαρκόπουλος, δίνοντας μια δύσκολη μάχη, στην οποία στάθηκε όρθιος μέχρι την τελευταία στιγμή.

Ο Σπύρος ήταν πάντα ακούραστος δάσκαλος της πράξης, δραστήριος εργάτης της εκπαιδευτικής έρευνας, μάχιμος συνδικαλιστής του εκπαιδευτικού και λαϊκού κινήματος, χρόνια πρόεδρος του Συλλόγου «ο Παρθενώνας», μέλος της συντακτικής επιτροπής του περιοδικού «Εκπαιδευτική Κοινότητα», επί σειρά ετών εκλεγμένος στις Γενικές Συνελεύσεις της ΔΟΕ με τους «Δασκάλους σε κίνηση», ενεργός εκπαιδευτικός της αντιρατσιστικής εκπαίδευσης και των «Πίσω θρανίων», πάντα συλλογικός, χαμογελαστός και ανθρώπινος.

Μια δυνατή ψυχή που μετέτρεπε τη σκέψη σε συλλογική δύναμη. Παρών στις πρώτες γραμμές των αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος κρατώντας τα πανό του Συλλόγου βουτηγμένα στα χημικά, χωρίς να κάνει πίσω, δίνοντας κουράγιο στους υπόλοιπους.

Ο Σπύρος μένει ζωντανός στις σκέψεις στις καρδιές και στους αγώνες μας.

Από τη Δ.Ο.Ε.

Σάββατο 11 Απριλίου 2009

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Νο2
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΔΕ 2/5-2-2009


Στη σημερινή συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ βασικά θέματα ήταν
1) η κατάργηση υποδιευθυντών στο 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου, το 1ο Λύκειο Κορίνθου και το 1ο ΕΠΑΛ Κορίνθου.
2) Ο ορισμός υποδιευθυντή στο ΕΕΕΕΚ Κορίνθου.
3) Μετακινήσεις συναδέλφων.
Στο θέμα της κατάργησης των υποδιευθυντών υποστηρίξαμε ότι τα σχολεία στα οποία επελέγησαν υποδιευθυντές πέρυσι θα πρέπει να διατηρήσουν τους υποδιευθυντές τους, γιατί έχουν επιλεγεί για 4ετή θητεία αλλά και για το λόγο ότι ο αριθμός των τμημάτων στα σχολεία δεν προκύπτει από πουθενά ότι ταυτίζεται με τα τμήματα γενικής παιδείας ή κυρίων μαθημάτων. Επιπρόσθετα θεωρούμε ότι πουθενά δεν προκύπτει από τη νομοθεσία ότι οι ορισθέντες υποδιευθυντές καταργούνται με την μεταβολή του αριθμού τμημάτων. Υποστηρίξαμε τέλος ότι στο σημερινό σχολείο οι ανάγκες επιβάλλουν τη θέση υποδιευθυντή σε κάθε σχολείο, όπως είναι άλλωστε και η θέση του κλάδου μας. Δυστυχώς η πρόταση αυτή που υποστηρίχθηκε με τα ίδια επιχειρήματα και από τους δύο αιρετούς του κλάδου μειοψήφησε και με ψήφους 3-2 απορρίφθηκε.
Στο θέμα του υποδιευθυντή του ΕΕΕΕΚ παρά το γεγονός ότι υπήρξε 1 υποψήφιος βάλαμε το ζήτημα της τοποθέτησης του συλλόγου του σχολείου, παρά την επιμονή και των 2 αιρετών, το αίτημα μας δεν έγινε δεκτό. Είναι πάγια θέση του κλάδου ότι οι υποδιευθυντές πρέπει να προκύπτουν μέσα από τις διαδικασίες της ψηφοφορίας του συλλόγου διδασκόντων, σ’ αυτό θα επιμένουμε και θα είναι το μοναδικό μας κριτήριο. Με ευκαιρία το θέμα αυτό θέσαμε το ερώτημα γιατί δεν έγινε η διαδικασία επιλογής 2ου υποδιευθυντή στο Γυμνάσιο Λεχαίου καθώς το σχολείο έχει 13 τμήματα. Η απάντηση που λάβαμε είναι ότι πρέπει να το ζητήσει ο Δ/ντής του σχολείου, εμείς εκφράσαμε την άποψη ότι θα έπρεπε να μεριμνήσει η δ/νση για αυτό. Καλούμε το Δ/ντή του σχολείου να κινήσει τη διαδικασία ώστε το σχολείο να αποκτήσει και 2ο υποδιευθυντή.
Λόγω άδειας που έλαβαν κάποιοι συνάδελφοι αλλά και του γεγονότος ότι επέστρεψαν από άδεια κάποιοι άλλοι, έγιναν κάποιες μετακινήσεις. Κριτήριο μας ήταν οι συνάδελφοι να παραμένουν σε σχολεία κοντινά, στην ίδια πόλη ή διπλανή, να μην υπάρξουν αλλαγές στους καθηγητές των παιδιών σε μεγάλη έκταση, αλλά και να μην μένουν καθηγητές χωρίς ωράριο.
Ζητήσαμε να γίνει αίτημα πρόσληψης αναπληρωτών στις περιπτώσεις κενών, η απάντηση που πήραμε ήταν ότι το υπουργείο δεν έχει απαντήσει…Σε καμία περίπτωση να μην απολυθούν συνάδελφοι ωρομίσθιοι που έχουν ήδη προσληφθεί. Δεν είναι δυνατό να προσλαμβάνονται για 300 ευρώ το μήνα να κλείνουν τις τρύπες των σχολείων και μετά να τους απολύουμε χωρίς την δυνατότητα να εργαστούν το υπόλοιπο διάστημα. Είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ΕΠΑ.Λ. Κιάτου σ’ αυτό εργάζονται 10 ωρομίσθιοι :4 Ηλεκτρολόγοι (ΠΕ17.03) 3 Μηχανολόγοι (ΠΕ17.02) 2 Γεωπόνοι (ΠΕ14.04) και 1 φιλόλογος. Η κατάσταση αυτή είναι παράνομη καθώς δεν επιτρέπεται σε θέση ολόκληρων κενών να προσλαμβάνονται ωρομίσθιοι. Οι καθηγητές δεν είναι απασχολήσιμοι, είναι εκπαιδευτικοί!
Καλούμε και τα ΔΣ των ΕΛΜΕ και της ΕΛΤΕΕ να ενημερώσουν τις ομοσπονδίες για την εργασιακή ομηρεία των ωρομίσθιων συναδέλφων και να παρέμβουν. Θυμίζουμε ότι η πρόσληψη και τοποθέτηση ωρομισθίων γίνεται ερήμην του ΠΥΣΔΕ και με αποκλειστική ευθύνη του Δ/ντή εκπαίδευσης.

Οι αιρετοί ΑΚΕ-ΔΙΚΤΥΟΥ
Κλωνιζάκης Μάρκος τακτικό μέλος
Χαρμπίλας Αριστοκλής αναπληρωματικός

«12Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΣΠΟΡΩΝ»

10-12 Απριλίου 2009, ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ

ΑΙΘΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Λ. Τ. ΛΕΧΑΙΟΥ

Μια γιορτή αφιερωμένη στη

Φ Υ Σ Ι Κ Η Κ Α Λ Λ Ι Ε Ρ Γ Ε Ι Α

και τις

Π Ο Ι Κ Ι Λ Ι Ε Σ Α Ν Ο Ι Κ Τ Η Σ Γ Ο Ν Ι Μ Ο Π Ο Ι Η Σ Η Σ

Για 12η συνεχή χρονιά πραγματοποιούνται και φέτος από τους μαθητές των περιβαλλοντικών ομάδων και τους φορείς τριήμερες εκδηλώσεις στο δήμο μας .

Οι εκδηλώσεις ξεκινούν την Παρασκευή 10 Απριλίου το απόγευμα, στο Θέατρο Περιγιαλίου με τη θεατρική παράσταση:« Μια «άλλη» ανάγνωση μιας αρχαίας τραγωδίας».

Το Σάββατο 11 Απριλίου το απόγευμα , ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ γίνεται ένα στρογγυλό τραπέζι

Μια προσπάθεια να συζητήσουμε με τους βιοκαλλιεργητές και γενικά τους αγρότες, όχι απλά για την διατήρηση των ντόπιων ποικιλιών, αλλά για την καλλιέργεια τους με στόχο την αυτάρκεια.

Επίσης μαθητές περιβαλλοντικών ομάδων θα παρουσιάσουν τις δράσεις τους και θα υπάρχει αφιέρωμα στην παραδοσιακή διατροφή της Κύπρου και Τραγούδια και χοροί της Κύπρου

Οι εκδηλώσεις κορυφώνονται την Κυριακή των Βαίων. Οι μαθητές θα προσφέρουν φυτά και σπόρους ανοιξιάτικων λαχανικών και σιτηρών από παραδοσιακές ποικιλίες και θα γίνουν εργαστήρια παρασκευής σβώλων για την αναβλάστηση των καμένων περιοχών και τη δημιουργία λαχανόκηπων.

Επίσης θα παρουσιαστούν οι δράσεις από τις δυο σημαντικότερες οργανώσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα στη διάσωση των ντόπιων ποικιλιών το ΠΕΛΙΤΙ και τον ΑΙΓΙΛΟΠΑ και θα γίνει ομιλία από τον Παναγιώτη Μανίκη (Κέντρο Φυσικής Καλλιέργειας).

Στην φετινή γιορτή φιλοξενούμε το Γυμνάσιο Ευκαρπίας Νομού Κιλκίς που παρουσιάζει τη δράση του στη διάσωση των ντόπιων ποικιλιών και θα μοιράσει σπόρους σιτηρών από τις παραγωγές του.

Η γιορτή θα κλείσει με παραδοσιακά εδέσματα από τις ομάδες των μαθητών μας από τα σχολεία Κορίνθου και Λεχαίου.

Στην τριήμερη γιορτή θα φιλοξενηθεί ΕΚΘΕΣΗ των Προγραμμάτων Π. Ε. του τοπικού Δικτύου «ΟΛΑ ΕΝΑ»

Παράλληλα με τη γιορτή, για 3η συνεχή χρονιά στη δημοτική πλατεία μπροστά από το σχολείο, θα πραγματοποιηθεί:

Υπαίθρια Αγορά Βιολογικών προϊόντων και Παζάρι με έργα των μαθητών του Ευθυμίου Κέντρου (ΑΜΕΑ)

Οργάνωση:

Πρεσβεία Κυπριακής Δημοκρατίας, Κυπριακό Εμπορικό Κέντρο Αθηνών

Δήμοι: Άσσου - Λεχαίου, Λουτρακίου - Περαχώρας, Νεμέας

Σύλλογοι Βιοκαλλιεργητών Λαϊκών Αγορών Αττικής και Κορινθίας

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κορινθίας, ΚΠΕ Ακράτας

Τμήματα Π. Θ. Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, και το Τμήμα ΠΕ Δευτεροβάθμιας Κορινθίας

Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

Μαθητής πυροβόλησε συμμαθητή του και αυτοκτόνησε

Ενα πρωτοφανές γεγονός για τα ελληνικά σχολικά δεδομένα συνέβη το πρωί.


Σήμερα σε σχολή του ΟΑΕΔ στην Πέτρου Ράλλη 33, Νίκαια, Πειραιά, στις 8.30 το πρωί ένας μαθητής της σχολής του ΟΑΕΔ άνοιξε πυρ κατά συμμαθητή του και δύο υπαλλήλων παρακείμενης εταιρείας και στη συνέχεια αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι.

Ο συμμαθητής του δράστη, 18 χρονών Δημήτρης Κοκκίνης, που δέχτηκε 4-5 σφαίρες στο θώρακα και στο χέρι νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση.

Ο δράστης, Δημήτρης Πατμανίδης, ενώ από τους γιατρούς έγινε προσπάθεια στο χειρουργείο να κρατηθεί στη ζωή, τελικά απεβίωσε.

Οι δύο υπάλληλοι, που δέχτηκαν και αυτοί σφαίρες, είναι χτυπημένοι ελαφρότερα.

Σύμφωνα με το διοικητή του Κέντρου Επιχειρήσεων του υπουργείου Υγείας Πάνο Ευσταθίου ο 18χρονος τραυματίας είναι αρκετά σοβαρά και αυτή τη στιγμή χειρουργείται.


Ο δράστης, 19 χρονών, ήταν σπουδαστής στην ειδικότητα Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων της σχολής του ΟΑΕΔ. Τη στιγμή του συμβάντος συνομιλούσε με το συμμαθητή του. Άγνωστο για ποιο λόγο, κάποια στιγμή ενώ οι δύο συμμαθητές μιλούσαν βγάζει το όπλο του και τον πυροβολεί.

Μετά την πράξη του αυτή ο σπουδαστής του ΟΑΕΔ το βάζει στα πόδια. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτόπτες μάρτυρες του γεγονότος ήταν δύο υπάλληλοι ενός σούπερ μάρκετ. Αυτοί προσπάθησαν να σταματήσουν το δράστη και δέχτηκαν τα πυρά του.


Στη συνέχεια ο σπουδαστής κρύφτηκε σε ένα πάρκο κοντά στο σχολείο του ΟΑΕΔ, εκεί, λοιπόν, γύρισε το όπλο στον εαυτό του και αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι. Δίπλα στο σώμα του δράστη οι αστυνομικοί βρήκαν δύο όπλα, ένα μαχαίρι και σακούλες με σφαίρες.

Η αστυνομία τονίζει ότι οι γονείς του ανέφεραν ότι το τελευταίο διάστημα ο γιος τους αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα και ότι του είχαν προτείνει να αναζητήσει επαγγελματική βοήθεια από ψυχολόγο.

Τα αίτια του τραγικού συμβάντος ερευνώνται από την Ασφάλεια Αττικής, ενώ αστυνομικοί έχουν μεταβεί στο σπίτι του 19χρονου δράστη όπου κάνουν έρευνα. Παράλληλα, ειδικοί ψυχολόγοι έχουν κληθεί για να συνδράμουν τις οικογένειες των θυμάτων.


Οι δύο σοβαρά τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο της Νίκαιας.

Λέγεται ότι ο σπουδαστής του ΟΑΕΔ είχε επάνω του ένα σημείωμα με το οποίο εξηγούσε ότι οι συμμαθητές του δεν του φέρονταν καλά και τον υποτιμούσαν και ότι ήταν αποφασισμένος να πυροβολήσει όποιον έβλεπε μπροστά του. Ο δράστης Δημήτρης Πατμανίδης είναι ομογενής από το Σοχούμι Αμπχαζίας και έμενε στην περιοχή του Ρέντη.

Το φαινόμενο της αιματηρής βίας πρωτοπαρουσιάστηκε σε αμερικάνικά σχολεία, πέρασε μετά σε σχολεία της Ευρώπης και σήμερα είχαμε και στην Ελλάδα το πρώτο γεγονός πυροβολισμού μαθητή από μαθητή.


Να θυμίσουμε ότι το τελευταίο αντίστοιχο γεγονός έγινε στο Γυμνάσιο του Αλμπερτβιλ της Γερμανίας, κοντά στην Στουτγάρδη. Εκεί, στις 11 Μαρτίου 2009, έχασαν τη ζωή τους 16 άτομα, όταν άρχισε να πυροβολεί αδιακρίτως ο 17χρονος πρώην μαθητής του σχολείου.

«12Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΣΠΟΡΩΝ»

10-12 Απριλίου 2009, ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ

ΑΙΘΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Λ. Τ. ΛΕΧΑΙΟΥ

Μια γιορτή αφιερωμένη στη

Φ Υ Σ Ι Κ Η Κ Α Λ Λ Ι Ε Ρ Γ Ε Ι Α

και τις

Π Ο Ι Κ Ι Λ Ι Ε Σ Α Ν Ο Ι Κ Τ Η Σ Γ Ο Ν Ι Μ Ο Π Ο Ι Η Σ Η Σ

Για 12η συνεχή χρονιά πραγματοποιούνται και φέτος από τους μαθητές των περιβαλλοντικών ομάδων και τους φορείς τριήμερες εκδηλώσεις στο δήμο μας .

Οι εκδηλώσεις ξεκινούν την Παρασκευή 10 Απριλίου το απόγευμα, στο Θέατρο Περιγιαλίου με τη θεατρική παράσταση:« Μια «άλλη» ανάγνωση μιας αρχαίας τραγωδίας».

Το Σάββατο 11 Απριλίου το απόγευμα , ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ γίνεται ένα στρογγυλό τραπέζι

Μια προσπάθεια να συζητήσουμε με τους βιοκαλλιεργητές και γενικά τους αγρότες, όχι απλά για την διατήρηση των ντόπιων ποικιλιών, αλλά για την καλλιέργεια τους με στόχο την αυτάρκεια.

Επίσης μαθητές περιβαλλοντικών ομάδων θα παρουσιάσουν τις δράσεις τους και θα υπάρχει αφιέρωμα στην παραδοσιακή διατροφή της Κύπρου και Τραγούδια και χοροί της Κύπρου

Οι εκδηλώσεις κορυφώνονται την Κυριακή των Βαίων. Οι μαθητές θα προσφέρουν φυτά και σπόρους ανοιξιάτικων λαχανικών και σιτηρών από παραδοσιακές ποικιλίες και θα γίνουν εργαστήρια παρασκευής σβώλων για την αναβλάστηση των καμένων περιοχών και τη δημιουργία λαχανόκηπων.

Επίσης θα παρουσιαστούν οι δράσεις από τις δυο σημαντικότερες οργανώσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα στη διάσωση των ντόπιων ποικιλιών το ΠΕΛΙΤΙ και τον ΑΙΓΙΛΟΠΑ και θα γίνει ομιλία από τον Παναγιώτη Μανίκη (Κέντρο Φυσικής Καλλιέργειας).

Στην φετινή γιορτή φιλοξενούμε το Γυμνάσιο Ευκαρπίας Νομού Κιλκίς που παρουσιάζει τη δράση του στη διάσωση των ντόπιων ποικιλιών και θα μοιράσει σπόρους σιτηρών από τις παραγωγές του.

Η γιορτή θα κλείσει με παραδοσιακά εδέσματα από τις ομάδες των μαθητών μας από τα σχολεία Κορίνθου και Λεχαίου.

Στην τριήμερη γιορτή θα φιλοξενηθεί ΕΚΘΕΣΗ των Προγραμμάτων Π. Ε. του τοπικού Δικτύου «ΟΛΑ ΕΝΑ»

Παράλληλα με τη γιορτή, για 3η συνεχή χρονιά στη δημοτική πλατεία μπροστά από το σχολείο, θα πραγματοποιηθεί:

Υπαίθρια Αγορά Βιολογικών προϊόντων και Παζάρι με έργα των μαθητών του Ευθυμίου Κέντρου (ΑΜΕΑ)

Οργάνωση:

Πρεσβεία Κυπριακής Δημοκρατίας, Κυπριακό Εμπορικό Κέντρο Αθηνών

Δήμοι: Άσσου - Λεχαίου, Λουτρακίου - Περαχώρας, Νεμέας

Σύλλογοι Βιοκαλλιεργητών Λαϊκών Αγορών Αττικής και Κορινθίας

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κορινθίας, ΚΠΕ Ακράτας

Τμήματα Π. Θ. Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, και το Τμήμα ΠΕ Δευτεροβάθμιας Κορινθίας

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΑΡΑΛ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΘΩΜΑΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΒΛΑΜΗ ΚΟΡΝΗΛΙΑ ΘΡΑΣΥ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΔΑΝΕΣΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΘΑΝΑ ΠΟΛ.ΑΡΧΙΤ.ΤΟΠΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΔΡΟΣΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΥΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΖΑΒΑΛΗΣ ΜΑΡΚΟΣ ΘΕΟΔΩ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΖΕΡΒΑ ΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΩΡΑΙΑ ΑΝΔΡΕ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΚΑΤΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓ ΓΡΑΦΙΚ.ΤΕΧΝ.-Δ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΚΕΡΜΕΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΚΛΑΣΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΔΗΜΗΤ ΓΕΩΛΟΓΟΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΚΟΛΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΚΟΝΤΟΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΟ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΞΑΝΘΗ ΕΥΑΓΓ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΛΙΑΝΟΥ ΑΓΛΑΙΑ ΣΩΚΡΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΕTΤΑ ΠΑΝΑΓ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΛΙΚΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΩΡΓ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΜΑΓΓΕΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑ ΓΕΩΡΓ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΝΙΚΗΤΙΑΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΝΑΓ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΝΙΚΟΛΑΚΑΡΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΒΑΣΙΛ ΗΛΕΚΤΡΟΝ.ΜΗΧ-Φ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΠΑΝΑΓΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΝΙΚΟΛ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΛΕΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΡΕΠΑΝΙΔΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΓΕΩΡΓ ΟΙΚ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΡΩΜΑΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΣΑΛΛΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΣΩΚΡΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΤΣΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΦΟΥΖΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΩΝ/Ν ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΦΩΤΕΙΑΔΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΝΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α
ΨΑΡΡΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΣΙΛ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α

ΠΕΤΟΥΜΕΝΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Β
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Β

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΗΜΗΤ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΒΛΑΣΣΗ ΝΑΥΣΙΚΑ-ΜΑΡΙ ΚΩΝΣΤ ΠΟΛΙΤ-ΤΟΠΟΓΡ Α ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΝΑΓ ΦΥΣΙΚΟΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΔΕΛΗΣΤΑΘΗ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΙΩΑΝΝ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΙΩΑΚΕΙΜ ΘΩΜΑΣ ΔΗΜΗΤ ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΦΩΤΙΟΣ ΧΑΡΑΛ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΚΑΡΟΥΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΝΑΓ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΒΛΑΣΙΑ ΑΠΟΣΤ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΚΕΡΑΜΙΔΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΝΔΡΕ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΚΟΚΚΩΝΙΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΤ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΚΡΥΕΛΕΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛ ΦΥΣΙΚΟΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΛΑΖΑΡΗ ΙΩΑΝΝΑ ΣΠΥΡΙ ΠΟΛΙΤ-ΤΟΠΟΓΡ Α ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΜΑΝΤΖΙΩΡΗ ΚΑΝΕΛΛΑ ΑΣΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΜΙΧΑΛΑ ΜΥΡΤΩ ΙΩΑΝΝ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΜΟΛΑΣΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΧΙΛΛ ΧΗΜΙΚΟΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΝΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝ ΦΥΣΙΚΟΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΔΙΟΝΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΗΛΙΑΣ ΕΥΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΘΕΟΔΩ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΣΠΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΗΜΗΤ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΤΖΑΝΕΤΟΥ ΧΡΥΣΑΥΓΗ ΕΥΑΓΓ ΙΑΤΡΟΣ-ΝΟΣΗΛΕΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΤΟΓΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΘΕΟΔΩ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΤΡΙΠΙΚΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΤΣΑΓΚΟΓΕΩΡΓΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΑΣΙΛ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΦΑΚΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΠΗΛΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΣΤΑΥΡ ΓΕΩΛΟΓΟΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΧΑΡΑΜΗ ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΕΩΡΓ ΧΗΜΙΚΟΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΩΤΗΡ ΦΥΣΙΚΟΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Γ

ΚΑΛΛΙΑΝΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΥΘΥΜ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Δ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΝΔΡΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ Α ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Δ