Προκήρυξη Ειδικοτήτων Πρόσληψης Ωρομισθίου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΠΑ.Σ Μαθητείας Ο.Α.Ε.Δ.
Διεύθυνση: | |
Ημερομηνία: | |
Προκήρυξη Ειδικοτήτων Υπουργική Απόφαση Μηχανογραφικά Δελτία Αίτησης |
Διεύθυνση: | |
Ημερομηνία: | |
Προκήρυξη Ειδικοτήτων Υπουργική Απόφαση Μηχανογραφικά Δελτία Αίτησης |
Ε…ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ… |
Ε…ΚΑΝΤΕ
ΜΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…
(ΑΠΟ ΑΧΙΛΛΕΑ ΠΕΤΤΑ,
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΟΛΤΕΕ)
…ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ, ΣΙΧΑΘΗΚΑΜΕ
ΤΑ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΡΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ…
…ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΤΙΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ, ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΔΑΣ Η ΝΔ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ12ΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 14ΧΡΟΝΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΕΧΝΙΚΗ…( ΑΦΕΝΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ, ΑΦΕΤΑΙΡΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 18 ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΟΤΑΝ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10 ΚΑΙ ΜΕ 1,5 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ?
…ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΤΑ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΑ ΚΡΑΤΗ, ΝΑ ΚΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΥ 68-72% (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ…), ΕΝΩ ΣΕ ΜΑΣ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 28% (ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ…)
…ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ
ΚΑΠΟΙΟΙ, ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΜΕ ΕΠΑΡΣΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ…
…ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝ
ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ, ΚΑΚΟΦΩΝΑ, ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ. ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΜΕ IQ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΤΟΥ 64 (65 ΕΧΕΙ Ο ΧΙΜΠΑΝΤΖΗΣ..), ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ, ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ…
…ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΤΕΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΡΑΓΕ ΟΛΟΙ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΤΕΕ…), ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΗ ΟΛΤΕΕ…
…ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ
ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ Η Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Η Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ Η ΤΕΕ ΝΑ ΒΑΛΤΩΝΕΙ…
Ε…ΚΑΝΤΕ
ΜΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…
ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ…
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ
ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ( ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΨΑΡΕΨΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟ..) ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ..
-ΕΝΙΑΙΑ ΔΕΚΑΤΕΤΡΑΧΡΟΝΗ
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ12 ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ).
-Η ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ
ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΔΙΑΣΠΑΣΜΕΝΟΥ ΣΕ ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ.
-ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΥΚΛΟΥ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ…
ΟΙ
ΚΡΙΣΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ…
(ΑΠΟ ΑΧΙΛΛΕΑ ΠΕΤΤΑ,
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΟΛΤΕΕ)
|
|
ΑναρτήσειςΠερισσότερα»
|
Πηγές επισκεψιμότηταςΠερισσότερα»
|
Συζήτηση για ... Όλα και τα Πάντα!
Χώρος συζητήσεων για τους καθηγητές, τους μαθητές και τους επισκέπτες του ιστολογίου.
|
Υποκατηγορίες | Θέματα | Δημοσιεύσεις | Τελευταία Δημοσίευση | |||
Κάντε την πρώτη σας δημοσίευση και πείτε μας λίγα λόγια για σας. | 1 | 1 |
|
|||
Ότι έχει σχέση με τον Αθλητισμό. Θέλεις να γυμναστείς και δεν ξέρεις πως; ... θέλεις να διαλέξεις άθλημα και δεν ξέρεις ποιο; ... θέλεις να γνωρίσεις τα οφέλη της γυμναστικής; ... θέλεις να ξέρεις πόσα κιλά χάνεις όταν αθλείσαι; ... εεε τότε ρώτα. | 0 | 0 | Άδειο | |||
Ότι έχει σχέση με τη Διατροφή. Πληροφορήσου για την σωστή δίαιτα ... γνώρισε τις υγιεινές τροφές ... μάθε για τη μεσογειακή διατροφή ... ρώτα για τα πρόσθετα και τα συντηρητικά ... και ότι άλλο θες. | 0 | 0 | Άδειο | |||
Συζητάμε για το θέμα της εργασίας, εκφράζουμε τις απορίες μας, διατυπώνουμε τις ιδέες μας, ζητάμε βοήθεια.
Υπο-Φόρουμς:
Το Ελληνικό Φιλότιμο
|
0 | 0 | Άδειο | |||
Για μαθητές ... ζητήστε βοήθεια από τους συμμαθητές σας για τα μαθήματα του σχολείου. | 0 | 0 | Άδειο | |||
Διατυπώστε τις προτάσεις σας για μια καλύτερη παιδεία … ανταλλάξτε απόψεις, διαφωνήστε, συμφωνήστε, τεκμηριώστε ... μεταποιήστε. | 2 | 8 |
|
|||
Όλα τα καλά δωρεάν (free) προγράμματα, λειτουργικά, παιχνίδια ... για έναν λειτουργικό και οικονομικό υπολογιστή. | 6 | 6 |
|
|||
Στα "Χαλαρά και Ανάλαφρα" μπορείτε να συζητήσετε για οποιοδήποτε γενικό θέμα. Επίσης μπορείτε να μου προτείνετε να προσθέσω κάποιο θέμα που σας ενδιαφέρει. | 3 | 4 |
|