Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

WWW.ESOS.GR WWW.OLTEE.GR


Κα  Υπουργέ
    Το ΔΣ της ΟΛΤΕΕ από το 2008 είχε κινητοποιήσει τη βάση των εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. και είχε διαμορφώσει πρόταση για το Τεχνολογικό Λύκειο, την οποία την είχε αναρτήσει στο site της ΟΛΤΕΕ για μεγάλο χρονικό διάστημα κατά το οποίο υπήρξαν νέες προτάσεις και θέσεις σύμφωνα με τις οποίες διαμορφώθηκε τελική ολοκληρωμένη πρόταση που εγκρίθηκε από το 12ο τακτικό συνέδριο της ΟΛΤΕΕ και η οποία κατατέθηκε επίσημα στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, στο ΕΣΥΠ και στους άλλους εκπαιδευτικούς και συνδικαλιστικούς φορείς.
Δημοσιευμένο στο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΦΟΡΕΩΝ 
Έσοδα από το κυλικείο και οι μαθητικές κοινότητες
Του Κερασιώτη  Σεραφείμ
Μέλος του Δ.Σ της ΟΛΤΕΕ  
    Στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λειτουργούν σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία σχολικά κυλικεία που σκοπό έχουν την κάλυψη σε καθημερινή βάση  των αναγκών υγιεινής διατροφής των μαθητών και μαθητριών
Δημοσιευμένο στο ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ 
Κυριακή, 12 Φεβρουάριος 2012 15:26

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ

Του Κερασιώτη  Σεραφείμ
Μέλος του Δ.Σ της ΟΛΤΕΕ
Είναι ρητορική και ψευδεπίγραφη η εξαγγελία της πολιτικής ηγεσίας του Υπ. Π.Δ.Β.Μ.Θ για δήθεν αναβάθμιση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, όταν πριν ακόμη ανακοινωθεί το τελικό σχέδιο νόμου για το εξαγγελθέν Τεχνολογικό Λύκειο, προωθείται σχέδιο συγχωνεύσεων των σχολικών μονάδων της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Δημοσιευμένο στο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΦΟΡΕΩΝ 
ΟΛΤΕΕ: Επισκέψεις στους Διευθυντές Εκπαίδευσης  για τις συγχωνεύσεις
Η ΟΛΤΕΕ καλεί τα Δ.Σ. των ΕΛΤΕΕ να επισκεφτούν τους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και να καταθέσουν τεκμηριωμένες προτάσεις για τις Σχολικές Μονάδες ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ της περιοχής τους σε σχέση με τις ιδρύσεις – συγχωνεύσεις – καταργήσεις.
Δημοσιευμένο στο ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ 
ΟΛΤΕΕ: Συλλέγει στοιχεία για τις ελλείψεις

Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ      ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ καλεί   όλες τις  ΕΛΤΕΕ , και τους Διευθυντές των σχολείων ΤΕΕ να ενημερώσουν την Ομοσπονδία το ταχύτερο δυνατόν
Δημοσιευμένο στο ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ 
Ένσταση από 256 εκπαιδευτικούς της Θεσσαλονίκης
Ενσταση για την κατάταξή μας σε βαθμούς και μισθολογικά κλιμάκια, σύμφωνα με το Ν.4024/2011, από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης διότι δε λήφθηκε  υπόψη  η  παρ. 2 του άρθρου 14 του Ν1566/1985 που καθορίζει τη μισθολογική κατάταξη των εκπαιδευτικών κατηγορίας ΠΕ και η οποία κάνει σαφή διαχωρισμό  στα εισαγωγικά μισθολογικά κλιμάκια των εκπαιδευτικών οι  οποίοι κατέχουν πτυχίο ή δίπλωμα διάρκειας πλήρους πενταετούς ή εξαετούς φοίτησης κατέθεσαν 256 εκπαιδευτικοί, πτυχιούχοι πανεπιστημιακών Σχολών πενταετούς και εξαετούς φοίτησης.
Δημοσιευμένο στο ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ 
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Δ.Σ. ΟΛΤΕΕ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Οι μεταρρυθμίσεις στη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση έχουν αποκτήσει πλέον περιοδικότητα επταετίας και το φαινόμενο πλέον να παίρνει διαστάσεις νομοτέλειας. Κάθε φορά λοιπόν που αλλάζει η κυβέρνηση ή ακόμη και ο υπουργός της ίδιας κυβέρνησης, επιχειρείται νέα μεταρρύθμιση στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Δημοσιευμένο στο Γυμνάσιο-Λύκειο 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr 
H ΟΛΤΕΕ με ανακοίνωσή της επανέρχεται στο ζήτημα της μη καταβολής των δεδουλευμένων σε εκατοντάδες εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εργάστηκαν ως σχεδιαστές – αξιολογητές και διδάσκοντες
Δημοσιευμένο στο Γυμνάσιο-Λύκειο 
            Κα.  Υπουργέ 
Από την  28 Σεπτεμβρίου 2010, ημέρα της πρώτης επίσημης  απάντησης στη Βουλή  της υφυπουργού Παιδείας κ. Φώφης Γεννηματά σε σχετική ερώτηση του  βουλευτή κ. Πρωτούλη Ιωάννη  για το θέμα της μη καταβολής της αποζημίωσης στους Αξιολογητές – Σχεδιαστές και Καταχωρητές
Δημοσιευμένο στο Γυμνάσιο-Λύκειο 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr 
Κατόπιν των πολλών διαμαρτυριών των αποφοίτων Τ.Ε.Λ, Τ.Ε.Ε, ΕΠΑ.Λ, αλλά και γονιών και κηδεμόνων, σχετικά με την περίοδο υποβολής των αιτήσεων – δηλώσεων συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ ομάδα Α΄ (10/2/2011 - 25/2/2011), σας καλούμε Να δοθεί  επιπλέον
Δημοσιευμένο στο ΕΙΔΗΣΕΙΣ 
Σελίδα 1 από 4

Δεν υπάρχουν σχόλια: